Autor Wątek: Assassin's Creed Unity  (Przeczytany 78823 razy)

0 użytkowników i 18 Gości przegląda ten wątek.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #440 dnia: Listopada 13, 2014, 11:14:33 am »
Do glitchy zbyt grubą kreską wrzuciłem również spadek fps, bo także był na filmiku. Jakkolwiek jestem w stanie się pogodzić ze spadkiem do 25fps, tak wszystko poniżej już mocno utrudnia grę - te spadki podczas wspinaczki na witrażach to kompletna paranoja i mając konsolę chciałbym uniknąć typowego problemu niezoptymalizowanego pod grę sprzętu, z czym muszę się liczyć w przypadku zbyt słabego pc. Oj słabo Ubi, słabo. Dobrze chociaż, że Raymany zapier**lają bardzo płynnie ;)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #441 dnia: Listopada 13, 2014, 11:41:19 am »
Ciekawe czy kiedyś to naprawią w paczach. Gra na gameplayu z E3 wyglądała niesamowicie i gdyby taki poziom zachowano to byłby killer. A z tego co widzę i czytam, to mamy subhd, 25 fps, bezczelne doczytywanie obiektów na oczach gracza, mega problemy z generowaniem tłumu i z AI, niewidzialne ściany i tekstury w większości w słabych rozdziałkach..

I teraz porównajmy tą grę, przy której pracowała masa ludzi (1000+), do infamousa, który ma 1080p, super tekstury i oświetlenie, marginalne problemy z lodem, a przy tym ciągle ponad 40fpsów. Nad infamous pracowło około 120osób. + First Light zoptymalizowano do tego stopnia, że zyskano 12% większą wydajność..
Nie ogarniam.

Mrocz

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #442 dnia: Listopada 13, 2014, 11:49:29 am »
Po prostu UBiSoft wypuściło na szybko bubla. Oby gra się nie sprzedała i Ubi wyciągnęło wnioski z tego roku.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #443 dnia: Listopada 13, 2014, 11:57:44 am »
Gdyby łoczdogs tak wyglądał jak na gameplayu z E3 to byłby killer :lol:
Tak to jest jak ktoś porywa się z motyką na słońce ,trzeba mierzyć siły na zamiary.



Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #444 dnia: Listopada 13, 2014, 12:06:57 pm »
I teraz porównajmy tą grę, przy której pracowała masa ludzi (1000+), do infamousa, który ma 1080p, super tekstury i oświetlenie, marginalne problemy z lodem, a przy tym ciągle ponad 40fpsów. Nad infamous pracowło około 120osób. + First Light zoptymalizowano do tego stopnia, że zyskano 12% większą wydajność..
Nie ogarniam.

Magia korpo produkcji. Jak przy grze pracuje 1,5k ludzi (co jest chore) to nie sposób tego ogarnąć. Za dużo rzeczy może pójść nie tak, managment studia musi zarządzać tym bajzlem, więc wiele rzeczy jest pomijanych. Plus sam managment pewnie ma takie samo nastawienie jak przy Pacz Pieskach, czyli mają wszystko gdzieś, jakoś to będzie. Później budzą się z ręką w nocniku, ale premiery AC nie mogą przełożyć, nikt pewnie nawet nie odważy się o tym pomyśleć. Z tego co słyszałem to nawet feedback ludzi, którzy faktycznie przy grze pracują i chcą zrobić swoją pracę jak najlepiej nie jest brany pod uwagę (np. pewien feature jest uznawany za bezużyteczny, odbija się hitem na wydajności, ale ktoś wyżej postawiony mówi, że ma być i ch**). Do tego różne umowy, priorytety, pisanie bezsensownych rzeczy np. dla Nvidii.

A już poza faktem jak zjebany jest Ubi - Infamous jest ex'em, tam starają się wycisnąć wszystko, znaleźć obejścia problemów. Przy multiplatformie nastawienie jest globalne, nie optymalizuje się tego tak jak można. Nie ma na to czasu i środków, bo inne rzeczy są ważniejsze. Poza tym tutaj ewidentnie X1 był platformą wiodącą, więc można też zwalić część winy na ten fakt.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #445 dnia: Listopada 13, 2014, 12:11:42 pm »



andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #446 dnia: Listopada 13, 2014, 12:19:30 pm »
Wczoraj ktoś streamował tego Asasyna, więc przez chwilę oglądałem jak gość gra, no i tych bugów to wcale nie trzeba szukać, bo co chwila pojawia się jakiś problem z animacjami podczas parkourowych wyczynów, albo podczas walki.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #447 dnia: Listopada 13, 2014, 12:21:08 pm »
Wczoraj ktoś streamował tego Asasyna, więc przez chwilę oglądałem jak gość gra, no i tych bugów to wcale nie trzeba szukać, bo co chwila pojawia się jakiś problem z animacjami podczas parkourowych wyczynów, albo podczas walki.
nie no takie rzeczy to w kazdej czesci.

Mrocz

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #448 dnia: Listopada 13, 2014, 12:23:43 pm »
Wczoraj ktoś streamował tego Asasyna, więc przez chwilę oglądałem jak gość gra, no i tych bugów to wcale nie trzeba szukać, bo co chwila pojawia się jakiś problem z animacjami podczas parkourowych wyczynów, albo podczas walki.
nie no takie rzeczy to w kazdej czesci.

Czy ja wiem. W Black Flag nie spotkałem się z większymi problemami ;) Może czasem coś się wykrzaczyło ale na pewno nie na taką skalę jak w nowym AC ;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #449 dnia: Listopada 13, 2014, 12:25:05 pm »
I teraz porównajmy tą grę, przy której pracowała masa ludzi (1000+), do infamousa, który ma 1080p, super tekstury i oświetlenie, marginalne problemy z lodem, a przy tym ciągle ponad 40fpsów. Nad infamous pracowło około 120osób. + First Light zoptymalizowano do tego stopnia, że zyskano 12% większą wydajność..
Nie ogarniam.

1. Porównaj wielkość mapy.

2. Wejdź na dach najwyższego budynku i porównaj zasięg widzenia.

3. Stań na ulicy i porównaj ilość npców.

1000+ osób nie odpowiada za optymalizację gry. Unity spieprzyła garstka programistów i zapewne goniący termin, a reszta pracowników wykonała robotę przy której inFamous wygląda jak korytarzyk.

te spadki podczas wspinaczki na witrażach to kompletna paranoja

Z tymi witrażami jest sporo filmików i muszę przyznać, że wyglądają pięknie. Każde szkiełko przepuszcza zabarwione światło. Wątpię, żeby to podciągnęli pod 30 klatek z zachowaniem takiego efektu  :(

Mrocz

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #450 dnia: Listopada 13, 2014, 12:37:50 pm »
Z tymi witrażami jest sporo filmików i muszę przyznać, że wyglądają pięknie. Każde szkiełko przepuszcza zabarwione światło. Wątpię, żeby to podciągnęli pod 30 klatek z zachowaniem takiego efektu  :(

No tak tylko co jest ważniejsze? Grywalna gra czy ładne szkiełka. Moim zdaniem jak nie dawali rady to powinni to obciąć. Choć i tak podejrzewam, że to też spierdolona optymalizacja na PC gra chodzi jak gówno i nawet z dwoma GTX980 w SLI gra nie działa płynnie w FullHD (o UltraHD nawet nie wspominają)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #451 dnia: Listopada 13, 2014, 13:02:40 pm »
Co ty gadasz Mroczu, na PC w 4k pewno działa jak ta lala, toż to standard. ;)

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #452 dnia: Listopada 13, 2014, 13:24:20 pm »
lol

http://www.pcworld.com/article/2846243/warning-assassins-creed-unity-for-pc-is-riddled-with-performance-issues.html

i jeden z komentarzy:

Cytuj
My FPS is barely acceptable, and I have a rig that should kill this game on ultra across the board.  I'm glad I didn't pay actual money for this as I got two free game codes for purchasing the GTX 970s.

Asus PG278Q G-Sync at 2550x1440
Asus X99-Pro
Intel 5820k Core i7 oc at 4.4ghz
16gb GSKILL DDR4 26600mhz
SLI GTX 970s via PCIe 3.0
M.2 PCIe SSD

gdzie te kompy za 400 dolców co dorównują bez problemów konsolom?  :lol:

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #453 dnia: Listopada 13, 2014, 13:43:26 pm »
Pisałem już, że pecetowcy są ładnie rżnięci przez dev'ów/wydawców. No ale PC Master Race wszystko akceptuje i cieszy się, że może mieć odrobinę lepiej niż na konsolach.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #454 dnia: Listopada 13, 2014, 13:50:22 pm »
Pisałem już, że pecetowcy są ładnie rżnięci przez dev'ów/wydawców. No ale PC Master Race wszystko akceptuje i cieszy się, że może mieć odrobinę lepiej niż na konsolach.

Akurat w tym wypadku to są tak samo rżnięci jak konsolowi gracze, tyle że oni mają grę za 129zł na premierę a nie za 239zł. Czyli wychodzi na to, że to my jesteśmy jednak bardziej rżnięci - płacimy więcej, dostajemy równie niedopracowane gówno co gracze PC.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #455 dnia: Listopada 13, 2014, 13:54:28 pm »
Pisałem już, że pecetowcy są ładnie rżnięci przez dev'ów/wydawców.

Niestety ostatnio rżnięci są również konsolowcy. Przecież sporo multiplatform wygląda jak proste porty z blachy o podobnej wydajności bez wykorzystania przewagi zamkniętej architektury. Dodatkowo taki Alien na przykład na gpu koło 2 tflopsa chodzi znacznie lepiej niż na PS4. Nie wiem czy te konsole nie muszą się najpierw zestarzeć, żeby zaczęli się zastanawiać, jak je lepiej wykorzystać  :roll:

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #456 dnia: Listopada 13, 2014, 14:26:42 pm »
Wczoraj ktoś streamował tego Asasyna, więc przez chwilę oglądałem jak gość gra, no i tych bugów to wcale nie trzeba szukać, bo co chwila pojawia się jakiś problem z animacjami podczas parkourowych wyczynów, albo podczas walki.
nie no takie rzeczy to w kazdej czesci.

Czy ja wiem. W Black Flag nie spotkałem się z większymi problemami ;) Może czasem coś się wykrzaczyło ale na pewno nie na taką skalę jak w nowym AC ;)
Mowisz? To jak ten unity musi przycinać skoro czasami ac4 mnie strasznie kuje w oczy? Ogólnie to AC3 > AC4 jeśli chodzi o animacje walk czy skakania po płotach. A przypominam ze AC3 było na ps3  :roll:

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #457 dnia: Listopada 13, 2014, 14:43:43 pm »
 Za rok pewnie następny  assassin więc może bedzie dopracowany
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
   
Jak można było tej grze dać 10 na 10 :roll:

Mrocz

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #458 dnia: Listopada 13, 2014, 14:49:54 pm »
Jak można było tej grze dać 10 na 10 :roll:

Odpowiednia ocena dla tej gry, jak można dać niższą ocenę? ;)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #459 dnia: Listopada 13, 2014, 15:04:09 pm »
1. Porównaj wielkość mapy.
2. Wejdź na dach najwyższego budynku i porównaj zasięg widzenia.
3. Stań na ulicy i porównaj ilość npców.
1000+ osób nie odpowiada za optymalizację gry. Unity spieprzyła garstka programistów i zapewne goniący termin, a reszta pracowników wykonała robotę przy której inFamous wygląda jak korytarzyk.
Tak, wiem że to dużo większa i bogatsza w detale gra. Ale chodzi mi wyłącznie o optymalizację. Można zwalić ten problem na "garstkę programistów", ale tak naprawdę masa ludzi za to odpowiada. Myślę, że jest tak jak pisał zielarz - ilość pracowników jest tak ogromna że ciężko ogarnąć projekt. Programiści nie odpowiadają za te wszystkie błędy. Pewnie na miesiąc przed premierą spłynęły do nich wszystkie assety i kompletne levele, a później okazało się, że gra chodzi w 4fpsach.  (zresztą wtedy też zaczęły pojawiać się informacje o niższej rozdzielczości itp.)
To wygląda tak jakby UBI po raz pierwszy robiło grę, w ciemno zakładając że jakoś tam pójdzie na konsolach. Zmniejszy się tekstury i będzie śmigać. A tu klopsy.

Ogur

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 20-11-2013
  • Wiadomości: 1 174
  • Reputacja: 22
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #460 dnia: Listopada 13, 2014, 15:21:40 pm »
Przestańcie kupować gry w preorderze.

Mrocz

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #461 dnia: Listopada 13, 2014, 15:25:17 pm »
Przestańcie kupować gry w preorderze.

Jeżeli gre się wytestowało wcześniej i ma się pewność, że będzie dobra czemu nie? ;) To jest wygodne. Nie muszę na premiere się zbierać tylko odbieram paczuszkę w dniu/przed premierą. ;) Ale uważam, że to można robić tylko po wytestowaniu gry ;) Destiny sprawdziłem w Becie i wtedy działał perfekt to zamówiłem. ;)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #462 dnia: Listopada 13, 2014, 15:26:23 pm »
Akurat w tym wypadku to są tak samo rżnięci jak konsolowi gracze, tyle że oni mają grę za 129zł na premierę a nie za 239zł. Czyli wychodzi na to, że to my jesteśmy jednak bardziej rżnięci - płacimy więcej, dostajemy równie niedopracowane gówno co gracze PC.

Ostatnio tak, kolejny tytuł na konsole ma straszne bugi. Zgodzę się z tym, tyle, że i tak na konsolach jest lepiej, a i jest szansa na reakcję dev'ów i poprawki. Poza tym chodzi mi o fakt, że na sprzęt do PC wywala się stale kasę, a podzespoły nawet sprzed kilku lat stac na dużo więcej. Dla mnie śmieszne jest, że wychodzi nowa krata graficzna, wszyscy pieją z zachwytu, chwalą za skok wydajności, po czym ma problemy z różnymi grami.

Myślę, że jest tak jak pisał zielarz - ilość pracowników jest tak ogromna że ciężko ogarnąć projekt.

W sumie to zapomniałem o jednej rzeczy - te ~1500 ludu nie dłubie przy grze od początku. Na starcie team liczy znacznie mniej (np. 100-200 ludzi), a dopiero jak zostaje dajmy na to rok do premiery, wtedy Ubi zaczyna zrzucać masę ludzi do projektu. I to też rozwala cały system.

Co do wydajności, to może być jeszcze kwestia tego, że pierwotnie gra miała śmigać w 720p, to był ich target. Przeskok na 900p nastąpił zbyt późno, żeby to lepiej ogarnąć. Z drugiej strony problemy na PC przynajmniej po części spoczywają nie na głównym teamie, a na studio, które portowało AC. Zdaje się, że to Czesi robili. 
« Ostatnia zmiana: Listopada 13, 2014, 15:34:57 pm wysłana przez Zielarz »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #463 dnia: Listopada 13, 2014, 15:45:09 pm »
Co do wydajności, to może być jeszcze kwestia tego, że pierwotnie gra miała śmigać w 720p, to był ich target.

:o

Ale to Twoje domysły czy coś więcej?

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #464 dnia: Listopada 13, 2014, 15:58:08 pm »
Akurat w tym wypadku to są tak samo rżnięci jak konsolowi gracze, tyle że oni mają grę za 129zł na premierę a nie za 239zł. Czyli wychodzi na to, że to my jesteśmy jednak bardziej rżnięci - płacimy więcej, dostajemy równie niedopracowane gówno co gracze PC.

polska =/= świat

gamestop:

steam:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #465 dnia: Listopada 13, 2014, 16:45:32 pm »
A no fakt, masz rację, taniej to co najwyżej wersję cyfrową kupią, na eBayu chodzą po 38€ takie wersje na PC.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #466 dnia: Listopada 13, 2014, 17:03:31 pm »
pewnie coś jak to:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #467 dnia: Listopada 13, 2014, 21:18:52 pm »

lupinator

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #468 dnia: Listopada 13, 2014, 21:30:37 pm »

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #469 dnia: Listopada 13, 2014, 22:27:18 pm »
Już pracują nad patchami: http://kotaku.com/ubisoft-says-theyre-working-on-fixing-assassins-creed-u-1658291518
:lol:
kurcze boje się troche o FC4 chyba trzeciej gry w tym roku nie zjebią :roll:

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #470 dnia: Listopada 13, 2014, 22:35:12 pm »
Do trzech razy sztuka ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #471 dnia: Listopada 14, 2014, 08:37:45 am »
Jak poprawić frame rate w Unity? Odłącz konsolę od internetu.
http://gearnuke.com/assassins-creed-unity-putting-ps4-offline-can-fix-frame-rate-issues-report/
http://www.reddit.com/r/assassinscreed/comments/2m521i/putting_your_ps4_offline_fixes_the_framerate_issue/

Cytuj
According to this reddit thread, if you are having issues with the frame rate particularly on the PS4, you can trying putting your PS4 offline to fix it. Additonally, you can try rebuilding the databse. Other users have confirmed that this fixed their stuttering and frame rate issues on PC as well so this solution can work on other platforms too.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #472 dnia: Listopada 14, 2014, 08:42:54 am »
Akcje Ubisoftu poleciały ostro w dół (prawie 10%) po premierze AC UNITY:-) http://www.escapistmagazine.com/news/view/138564-Ubisoft-Stock-Price-Drops-Nine-Percent-Assassins-Creed-Unity

wow wow inwestorzy tak niezadowoleni wow. Spieprzą FC4 i mogą się pakować.
« Ostatnia zmiana: Listopada 14, 2014, 08:45:07 am wysłana przez bojawiem »

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #473 dnia: Listopada 14, 2014, 08:59:23 am »

jest juz pierwszy patch :rotfl:

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #474 dnia: Listopada 14, 2014, 09:36:50 am »
Ale to Twoje domysły czy coś więcej?

Gdyby tak było to napisałbym tak ;).

jest juz pierwszy patch :rotfl:

Czy ja dobrze rozumiem, pierwsze co zrobili to poprawili jakiś bug z mikrotransakcjami? Kasa, kasa, kasa.
« Ostatnia zmiana: Listopada 14, 2014, 09:54:22 am wysłana przez Zielarz »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #475 dnia: Listopada 14, 2014, 09:47:07 am »
bug z mikrotranzakcjami
Mikrotransakcjami. Tak, skok na kasę i kolejny gwóźdź do trumny.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #476 dnia: Listopada 14, 2014, 10:02:32 am »
Żenua.  Z tylu rzeczy do poprawienia ci w pierwszej kolejności zabrali się za mirkoplatności.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #477 dnia: Listopada 14, 2014, 10:12:35 am »
Żenua.  Z tylu rzeczy do poprawienia ci w pierwszej kolejności zabrali się za mirkoplatności.
Bo od wkurwionego gracza któremu pojawiają się bugi w jego grze za 200zł bardziej niebezpieczny jest wkur**ony gracz, któremu dodatkowo zżarło 100zł za mikropłatności których ostatecznie nie dostał.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #478 dnia: Listopada 14, 2014, 10:20:51 am »

nie jedna osoba to łyknie :>

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #479 dnia: Listopada 14, 2014, 10:21:36 am »
Bo od wkurwionego gracza któremu pojawiają się bugi w jego grze za 200zł bardziej niebezpieczny jest wkur**ony gracz, któremu dodatkowo zżarło 100zł za mikropłatności których ostatecznie nie dostał.

Zgadzam się z tym w 100%, ale ma to też właśnie tą drugą stronę i to właśnie ona wybija się ponad pierwszą.