Cóż, teoria Kyo jest....specyficzna. Jeżeli wychodzi coś, co deklasuje konkurencję (Kryzys Trzeci,
Soul Calibur), to wystawia się 10/10 za grafikę.
Shadov Fall ukazał się jako tytuł startowy, nie miażdżył konkurencji, ale (pomimo trzydziestu klatek) prezentował się olśniewająco i w segmencie FPS tylko przygody Proroka mogły stanąć w szranki. Jak dla mnie, sprawa bliźniacza jak z Second Son, mocne 9/10, a nawet 10/10 bez skrępowania można wystawić.
FC4 na taką ocenę nie zasługuje, ponieważ choć bardzo dobre się prezentuje, to nie przebija jakoś szczególnie swoim sztyletem konkurentów, a tych, trzymających klasę w segmencie grafiki, jest sporo - BF4, Metro, Kz.
Gram na PC na Ultra, także Sylvan nie pierd**, różnice są pomijalne...
Co nawiasem mówiąc potwierdziło Digital Foundry.
To DF widzę robi już za wyrocznie. tytacz też podpiera się ich opiniami. No dobrze, wykonują ciekawą, rzetelną pracę, ale każdy ma prawo do swojej opinii, i wiedz, że jest wysoce niewskazane byś używał takich sformułowań do innego użytkownika.
Jakoś ja w ten deseń do ciebie/innych nie odnoszę się. Jeżeli masz na tyle mocarnego PC, by grać w FC4 na maksymalnych ustawieniach (tutaj nie chodzi tylko o detale ultra, ale i maksymalny AA i całą resztę) i twierdzisz, że różnice to skala mikro.... Cóż. Masz prawo do własnej opinii.
Sprawa podobna do BF4 na PS4, a master race. Szokującego przeskoku nie ma, ale różnice są widoczne już w pierwszych sekundach.
Ale też to żaden powód by poświęcić tematowi więcej niż owe dwa posty. Aczkolwiek jak dla mnie wyrażenie 'fenomenalne' i 8'/10,' tez jakoś się.... gryzie. Jednak to tylko osobiste spostrzeżenie.