Co Ty Kyo. Gra wygląda bardzo dobrze. Lukałem sobie wczoraj gameplay na żywo w HD. Naprawdę graficznie jest super.
Na PS4 faktycznie gra będzie wyglądać dobrze BoBaN, no ale jakiś niedosyt pozostaje patrząc na Pagan Mina ze scenki początkowej a tej z 7 min tego filmiku.
Kyo ja nie oceniam grafiki po modelu jednej postaci w grze. Wczoraj na PS Live lukałem sobie jak ludzie grają i grafika zrobiła na mnie wrażenie. Ilość szczegółów, roślinność, tekstury ostre jak brzytwa, konkretne AA, piękne widoki, świetnie dopracowane modele broni, trawa i drzewa reagujące na wiatr ze śmigła helikopterka, ogień, oświetlenie, animacja postaci (widziałem jak postrzelił biegnącego kolesia i wyglądało to bardzo realistycznie). Naprawdę kawał dobrej roboty, a do tego gra działa płynnie. Czego więcej chcieć?
FC3 było genialne, a po tym co wczoraj zobaczyłem FC4 zapowiada się jeszcze lepiej. Teren jest bardzo zróżnicowany. Radio-wieże rozmieszczone w ciekawych miejscach oraz wioski, które również znajdują się w malowniczych lokacjach powodują, że chce się w to grać. Problemem FC2 była wszechobecna nuda, słabe lokacje i ogólnie brak pomysłu na gameplay. FC3 poprawiło wszystkie te błędy, a FC4 robi to jeszcze lepiej. W FC3 chciałeś odbić każdą wioskę, odblokować każdą część mapy, bo pozycja wioski lub wieży na mapie była zawsze dobrze przemyślana. Każda znajdowała się w miejscu które pozwalało na zupełnie inne odbicie jej z rąk przeciwnika. Czasem ze snajperką czaiłem się na szczycie góry obok wioski, czasem skradałem blisko żeby uwolnić zwierza w klatce, a jeszcze innym razem wyłączałem alarmy żeby nie wezwano posiłków (tutaj też były różne możliwości bo można było się zakraść do alarmu, albo rozwalić go z karabinku na odległość). To była siła FC3, która dawała frajdę na długie godziny. FC4 ma tego wszystkiego więcej, lepiej i w lepszej oprawie. Ja właśnie na to czekałem.