Autor Wątek: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu  (Przeczytany 136961 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #520 dnia: Października 27, 2021, 17:37:10 pm »
GreedFall jest jak dla mnie dziwną grą. Początek jest całkiem niezły, wiktoriańskie miasto, zaraza, trupy i chorzy na ulicach, mroczna kolorystyka, pełno mgły i świateł z latarni oraz tej przypiętej do pasa postaci, spiczaste kapelusze, charakterystyczni doktorzy i walka polegająca na atakowaniu i unikaniu. Brzmi znajomo.


Jedna z grafik wykorzystana w zakończeniu.

 To jest taki dłuższy wstęp, powiem wypływamy do nowego świata inspirowanego tematyką ameryki i indian. Na tym etapie jesteś już uświadomiony, że walka jest za karę - drętwy spam magicznych pocisków w klasie maga i uniki, cały rozwój postaci polega na tym że zwiększa się szybkość i siła obrażeń, nowe umiejętności to ulepszenie uniku, jakaś tarcza której nie używałem i leczenie które też było słabe w stosunku do potek. CatQuest w tym aspekcie sprawiał mi więcej frajdy. Klasy są trzy, jednak raczej nic to nie zmienia w tej kwestii. Klimat też traci trochę na sile, cały nowy świat jest podzielony na kilka dość sporych obszarów oddzielonych od siebie ekranami ładowania co z powodu dużej ilości podróży "tam i z powrotem" bywa męczące mimo iż czasy wczytywania są przyzwoicie krótkie. Drugim mankamentem jest to, że te lokacje niby różne jednak na jedno kopyto, jakiś las, osada tubylców, jaskinia, miasta frakcji ze starego świata. To tyle jeśli chodzi o przestrzenie na zewnątrz, bo wnętrza to w większości kpina, dosłownie kalka prawie 1:1.
Z tych rozwiązań na plus to bez wątpienia sposoby w jakie można rozwiązać zadania i ogólny wpływ tego na reputację u danej frakcji co zaś daje dostęp do innych zakończeń. Drugie to o ironio także rozwój postaci, bo to nie tylko cyferki opisujące zadawane i otrzymywane obrażenia, ale też umiejętności poprawiające np zwinność postaci co przekłada się na możliwość pokonania kłody nad urwiskiem i dojściem do docelowej lokacji skrótem czy charyzmy pozwalającej przekonać npc do ujawnienia jakiejś informacji albo zwinnych paluszków pozwalających wypuścić sojuszników z zamkniętej celi bez szukania klucza. Kolejne to grafika, całkiem ładna (otoczenie), uliczki miast rozświetlone w nocy latarniami budują klimat, niestety postacie to inna bajka, o ile ogólnie wypadają w porządku tak twarze to ogółem maszkary, a niektóre murzyny wyglądają jak te małpy z gołymi miejscami w których niektórzy często odczuwają ból przy długich posiedzeniach w internecie. No i murzyny, wszędzie są murzyny, w starym świecie, w nowym, we frakcji kupieckiej, najemników, tubylców, mostu (wschodnia kompania) i tej inspirowanej katolicką Hiszpanią też, co jednocześnie nie przeszkadzało, żeby tubylców w oczach przybyszy ze starego świata przedstawić jako tych gorszego sortu.
Fabularnie jak dla mnie za dużo polityki, mimo że fantasy.
Cycki są, u jednego modelu bossa, bo do sceny łóżkowej, która jest zwieńczeniem zadania romansowego, zainteresowani pozbywają się tylko nakrycia głowy.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Podsumowując, dziwna gra.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #521 dnia: Października 28, 2021, 23:19:02 pm »
to też jest dobra okazja aby zrobić gierke dla chińskiego odbiorcy z numerem 4.
a żarcik nie polega na tym, że trójka wyszła też w roku smoka i po prostu podali pierwszy następny taki sam rok? ofc. to by była dobra data, ale patrząc na to kiedy crash dostał nową część, Spyro spodziewałbym się już za rok.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #522 dnia: Listopada 04, 2021, 00:05:55 am »
156. Vampyr


Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 666
  • Reputacja: 253
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #523 dnia: Listopada 10, 2021, 09:37:57 am »


Idzie jak BURZA.  :o

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #524 dnia: Listopada 10, 2021, 13:02:51 pm »
No Leszke waryjat, na 165 leci. Nawet się nie ma czasu pochwalić. :o

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #525 dnia: Listopada 10, 2021, 22:56:04 pm »
No Leszke waryjat, na 165 leci. Nawet się nie ma czasu pochwalić. :o
sylvan tego nie widzi, z jakiegoś powodu mnie zbanował.
Co ja mu niby zrobiłem, ze tak mnie nie lubi?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #526 dnia: Listopada 14, 2021, 20:28:33 pm »
157. MK11


RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 896
  • Reputacja: 82
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #527 dnia: Listopada 15, 2021, 19:18:08 pm »
Nie udzielam się w tym wątku, bo w porównaniu z takimi Jurkiem czy Sylwkiem to jestem noobem, ale z tej platyny jestem wyjątkowo dumny, przynajmniej z dwóch powodów.
Pierwszy jest taki, że spędziłem z tym tytułem rekordowe 184h! czego jeszcze nigdy w życiu nie dokonałem z żadną pozycją single player (jedynie SWOS na Amidze, ale to była gra sportowa i sporo grałem z kolegami). Do tego były to jedne z najlepszych 184 godzin mojego growego i nie tylko, życia. Na końcu łzy mi się same cisnęły do oczu. Raz, że to już niestety koniec, a dwa, cała ta opowieść chwyciła mnie za skamieniałe serce.
Drugi. To obecnie obok TLoU gra mojego życia. Cały czas mam dylemat co jest teraz moim #1 i pewnie jeszcze sporo czasu będę się nad tym głowił.

Wspaniała przygoda. Fantastyczny jrpg. Kapitalna drużyna. Genialny i efektowny system walki! Fajne aktywności poboczne, polegające na wałęsaniu się po mieście, lokalach, sklepach, ze znajomymi (pogłębiania z nimi relacji czy wchodzenia w romans). Do tego znakomity główny...npc. Tak naprawdę to chyba nie tyle npc, co bohater tej gry. Nasz heros to niemowa, a temu sympatycznemu npc-iakowi pysk - dosłownie - się nie zamykał. Na jego cześć, po wielu latach zamierzam zmienić avatar. To w ogóle zabawna sprawa, bo nie znoszę kotów w realnym świecie, ale tego pchlarza pokochałem.
Co będę dłużej przynudzał. Panie i panowie...

#27 - Persona 5 Royal

Phantom Thieves!!!

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #528 dnia: Listopada 16, 2021, 12:47:35 pm »
Gratuluję, choć muszę przyznać że osobiście z grą mocno mi nie po drodze ze względu na tematykę. I nawet status pseudoekskluzywności nie pomoże. Może jak wrzucą do jakiegoś plusa to się rozpatrzy ewentualne dzbankowanie.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #529 dnia: Listopada 16, 2021, 17:20:43 pm »
Zobaczyłem se pucharki w nowym bfie. Bez ustawek może być problem..

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #530 dnia: Listopada 17, 2021, 09:13:40 am »
Ni No Kuni II za cztery dyszki jest w przecenie, bier. I majonez, dobra rozluźniająca gra na krótkie sesyjki między tegorocznymi GotY pokroju Godrizona.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #531 dnia: Listopada 17, 2021, 14:34:04 pm »
158. Portal Knights



Dwie godziny rycia w ziemi za klocami jak rasowy... Po czym jakieś trzy godz przestawiania daty. I kolejne zwycięstwo.


A z tym się bawiłem chyba więcej niż z MacCullum na hardzie.

« Ostatnia zmiana: Listopada 17, 2021, 14:40:38 pm wysłana przez Juras »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #532 dnia: Listopada 24, 2021, 16:20:39 pm »
159. Concrete Genie



Nękany przez gang rówieśników z patologicznych rodzin (np ciemnoskóra dziewczynka której tatuś jest za szybą), młodociany graficiarz (oprócz zdolności bazgrolskich posiada też komplet rodziców i mieszka w lepszej dzielnicy) o gładkim licu maluje dżiny, które ożywają. Czy pokona zło?

Krótka gierka, nie więcej niż 10godz, chyba że kogoś bawią malowanki bez celu i ma hełm z dwoma dildosami. Przyjemna graficzka i odprężająca rozgrywka. Indyk do plusa jak znalazł.



160. Knack



Gra gier, część pierwsza. Written & Directed by Mark Cerny.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #533 dnia: Grudnia 17, 2021, 08:33:11 am »
161. Ratchet & Clank



Nieładnie, że w grze tego kalibru po tylu latach od premiery byłem zmuszony wczytać kopie zapasową zapisu aby trofeum za wszystkie karty łaskawie wpadło. I co dziwne problem ten jest marginalny.



162. Erica



Trofea za oglądanie filmu pięć czy sześć razy minimum. Żmudne, wpadają dopiero po zaliczeniu całego seansu i niektóre są tak niejasne, że co poradnik to inne wytyczne.



163. Newtonian Inversion



Do teraz mam ślady gładkości na licu.



164. Alien Destroyer



Tu jak powyżej, tyle że na drugim.



165. Bound by Flame



Wartość niecałe 10zł. Z plusów oprócz ceny warto nadmienić, że gra ani razu nie zwisła i nie miała zgliczowanych trofeów. Edwen.




166. The Technomancer



Zapomniałem przegrać obrazki, wrzucę później.

To samo studio co powyżej i podobne plusy tylko otoczka ze "średniowiecznego fantasy" w sci-fi na Marsie. Gra nowsza to ładniejsza i nie wyglądała jak z PS2 bo musiała też być na PS3. Wraz z postępem grafiki poczyniono też inne postępy i można się było (a w przypadku tego tematu trzeba) mocno zaprzyjaźnić z Andrzejem. System walki soulsowy, tylko tak wykonany, że mniej więcej dzieli go taka odległość od W3 jak W3 od BB. Używanie autolocka to skazanie się na autoporażki.



167. The Order: 1886



Krótka bo krótka ale całkiem fajna gierka, lepsza niż się spodziewałem ale i też trochę brzydsza niż się spodziewałem, mimo to nadal robi wrażenie. Może to spowodowane upływem czasu? Kurde gdyby to był erpeg coś na wzór Vampyra, to bym się mocno ekscytował.



168. InnerSpace



Gra tak artystyczna, że do teraz do końca nie wiem o czym to właściwie było, także niech mnie Leszke nie wypytuje czy da radę bo naprawdę nie wiem czy bliżej temu do kozy czy ni kuni.



169. The Bard's Tale



Tu się trochę zawiodłem względem oczekiwań. Wszechobecny sarkazm, dwuznaczność, seksizm na plus, ale wykonanie na kolanie. I do tego nie wiem czy się coś popsuło ale ta gra nie ma muzyki. W sumie kupione kiedyś za pięć czy może i dolara w jakiejś paczce z innymi, platyna łatwa w jednym podejściu to płakać nie ma co.
« Ostatnia zmiana: Lutego 28, 2022, 12:12:23 pm wysłana przez Juras »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 666
  • Reputacja: 253
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #534 dnia: Stycznia 20, 2022, 10:53:53 am »
Piękny zestaw. Propsuję, ale koleżeńska uwaga - dobrze byłoby podać ocenę gry, jak i trudność samego pucharku.



Far Kraj Sześc - o samej grze rozpisałem się w dedykowanym jej temacie. Ogólnie podobała mi się, momentami nawet bardzo. Niestety fabularnie wyszło tak sobie, by nie napisać kiepsko. W każdym razie sumienne 7/10, czy nawet naciągane 8/10 ode mnie, bowiem bawiłem się bardzo dobrze. Sama platyna - klasyczny FC 3-4/10. Nic ciężkiego.



Cat Quest. Dziękuję Jurasowi za rekomendację. Pawsome/10 sama gra. 100% to łatwa, przyjemna sprawa na kilka(naście) godzin. Maks 4/10.



Cuszima, to jedna z moich ulubionych gier 2020r. Mocne 8/10 śmiało można wystawić. 100% to także nie Darkest Dungeon, ani Dead Cells, szczególnie w wersji na nowe dziecko Sony - klikasz transfer danych i masz niemal wszytko.  :roll:

A propos DD. Szkoda, że Vita nie ma oddzielnego zestawu osiągnięć. Przeszedłem raz jeszcze ten chory poziom Stygiant i miło byłoby mieć dwie platyny w tej kapitalnej grze.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 666
  • Reputacja: 253
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #535 dnia: Marca 04, 2022, 13:28:44 pm »


#164. Strażacy Galaktyki.

Gra bardzo mi się podobała. Tytuł cechują wręcz wybitne linie dialogowe (no coś niesamowitego). Sama rozgrywka przypadła mi do gustu i uważam, że to porządna, zasługująca na mocne 8/10 pozycja. Platyna jest relatywnie prosta. Znajdźki są kapitalne (stroje), ale ha tfu na tego typu osiągnięcia, a spróbuj coś ominąć, to kara boska. 100% to maks 4/10.



A Way Out.

Z tytułu kooperacji (bardzo) dobra gra. Mocne 7/10, czy nawet 8/10 można jej z czystym sumieniem wystać. 100% jest tu bardzo łatwe, przyjemne i opiera się głównie na drobnych aktywnościach pobocznych, które nawet jeżeli się ominie, to nic straconego. Maksymalnie 3/10 za ciężar.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 666
  • Reputacja: 253
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #536 dnia: Kwietnia 10, 2022, 13:19:14 pm »


Platynowe trofeum # 166 - Elden Ring.

Gra - sumienne 9/10. Ciężar 100% - 6/10.
Fantastyczny tytuł, który zapewnił mi 140 godzin znakomitej zabawy. Gorąco polecam. Za jakiś czas zaliczę znowu, ale na Serii X.
Jeżeli chodzi o platynę, to jest typowo soulsowa, że tak to ujmę. Nie jest to Dead Cells, ale też łatwo nie jest. Można o niej śmiało napisać - wymagająca. Podoba mi się to, że w przeciwieństwie do innych soulsow nie trzeba zaliczać NG+, NG++, by zdobyć jakieś pojedyncze przedmioty/czary.

Zrezygnowano ze zbieractwa grubego kalibru (wszystkie cuda, czary itp.), pozostawiając mocno okrojona wersję - specjalne talizmany (jest ich 8 ), legendarne bronie (dziewięć egzemplarzy, tylko jedną można ominąć), summony (jest ich ponad sześćdziesiąt, a trzeba zaledwie sześć legendarnych) i tak dalej.

Do tego sporo opcjonalnych bossów należy posłać do piachu, ulepszyć do maksymalnego poziomu broń. Zabawa na okolice 80 godzin. Według mnie całkiem przyjemny zestaw.





 

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 666
  • Reputacja: 253
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #537 dnia: Kwietnia 27, 2022, 19:02:18 pm »


Platyna #167 DiRT 5.
Gra bardzo dobra. Komplet łatwy i całkiem przyjemny. Przesadzono tylko z jedynym osiągnięciem, ale jest do ogarnięcia.

grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 576
  • Reputacja: 19
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #538 dnia: Kwietnia 28, 2022, 15:09:13 pm »


Platyna #167 DiRT 5.
Gra bardzo dobra. Komplet łatwy i całkiem przyjemny. Przesadzono tylko z jedynym osiągnięciem, ale jest do ogarnięcia.
Też się przymierzałem, ale pokonało mnie przejechanie 1000mil. Nie wiem co za mądra głowa na to wypadła, szczególnie, że po przejechaniu calutkiej kampanii brakuje jakieś 1/3 dystansu.

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 896
  • Reputacja: 82
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #539 dnia: Kwietnia 28, 2022, 17:17:04 pm »
1/3 dystansu to i tak nieźle musiałeś objeździć kampanię. U mnie to było coś koło 450 - 500.
Jest specjalny tor na playground dedykowany temu trofikowi.

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 666
  • Reputacja: 253
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #540 dnia: Maja 04, 2022, 21:38:10 pm »


Platyna # 168 DiRT 5.

Raz jeszcze postanowiłem splatynować tę grę. Uwielbiam gry wyścigowe. Lata temu fantastycznie bawiłem się przy Colin McRae Rally.
Z rozrzewnieniem wspominam Sega Rally:puppy-eyes: Na premierę kupuję kolejne GODrizony. Bardzo podoba mi się seria Motor Storm....
A DiRT 5 ma trochę z każdej z nich. I tak driftując sobie po szutrze, kąpiąc samochód w błocie bawiłem się znakomicie.
Platynę opisałem ostatnio, wiec nie będę się specjalnie powtarzał. Polecam wyłączyć wszelakie wspomagacze, włączyć najwyższy poziom trudności. Gra nabiera kolorytu.
« Ostatnia zmiana: Maja 04, 2022, 21:48:13 pm wysłana przez Sylvan Wielki »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 666
  • Reputacja: 253
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #541 dnia: Maja 16, 2022, 11:44:41 am »


Platynowe trofeum #169 Sifu. :grin:

Tytuł zasługuje na mocne 8/10. Dla miłośników azjatyckiego kina akcji pozycja wręcz obowiązkowa. Zatem jeżeli znakomicie bawiłeś się przy takich filmach jak: "Pijany mistrz" bądź "Kung Fu Hustle" i lubisz wysoki poziom trudności, śmiało atakuj. Istna rewelacja. :dance: :yes_anim:

Jeżeli chodzi o platynę, to nie jest to Dead Cells lub Darkest Dungeon, ale spokojnie można określić ją mianem 6/10 wymagająca. Generalnie komplet jest całkiem przyjemny. Większość trofeów zdobędziemy walcząc i pokonując w określony sposób przeciwników. Niestety jest nieco zbieractwa, ale nie jest tego dużo. Ot kilkanaście na plansze, a z racji tego, że areny zmagań są małe i niezbyt długie, to YouTube nie będzie potrzebny. :>

Do tego odblokowanie umiejętności, nauka technik. Wszytko wpada podczas rozgrywki. Problemem może być osiągnięcie "Zajadłość, szybkość, siła, precyzja" oraz "Qigong: oddech". To taka cięższą wersja "Znam kung-fu". W tym ostatnim należy zgromadzić 3tys. ptk. na planszy, a w wersja trudniejsza to pięć tysięcy punktów i zakup umiejętności za 4000 ptk.

Chodzi o to, by niemal perfekcyjnie pokonać dany etap najlepiej nie dając się uderzyć aby zachować jak najwyższy mnożnik punktacji.
Sądzę, że po 3 dniach intensywnego treningu wprawny manualnie gracz przejdzie wybrany poziom praktycznie nie odnosząc żadnych razów.

Najtrudniejsze trofeum w grze, to "Cudowne dziecko". Całą przygodę musimy ukończyć mając maksymalnie ćwierć wieku na karku (czyli raptem kilka zgonów). Tu nie ma zmiłuj. Należy doskonale poznać każdy etap (najlepiej ograć je kilkanaście razy), umiejętnie rozwinąć swoją postać, idealnie znać każdy atak bossów, tak by podczas strać z nimi życia nie tracić. Skill na wysokim poziomie mile widziany.




Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 666
  • Reputacja: 253
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #542 dnia: Czerwca 18, 2022, 14:39:43 pm »


Platynowe trofeum #174 - Cat Quest II.

Przyjemna, kolorowa, zabawna kontynuacja przyjemnej, kolorowej, zabawnej gry akcji-RPG, jakim jest pierwszy Cat Quest.
Sama gra pawsome/10. Zdecydowanie. Dodatkowo jeżeli macie z kim zagrać (jest kanapowa kooperacja), to nie ma się co zastanawiać.
Niezwykle miła odskocznia od dużych produkcji. Trofea są rozsądnie podane. Wykonać zadania poboczne, wbić dany poziom postaci, zebrać rynsztunek, ulepszyć czary. Przesympatyczna, urokliwa wręcz sprawa. Pawlatinium/10.





Platyna # 175 oraz #176 - Outriders.

Grę bazowo ukończyłem na Serii X niedługo po jej premierze w Xbox Game Pass. Grało mi się (bardzo) dobrze. Zabawa była na tyle przednia, że postanowiłem ją odświeżyć przed naciągającym dodatkiem. Tym razem padło na sprzęt Sony. Ukończenie Outriders, to okolice 34 godzin.
Wpada wówczas większość osiągnięć (misje, postępy fabularne, ustrzelenie odpowiedniej liczby przeciwników). Następnie należy wykonać wszystkie misje poboczne, zadania opcjonalne (zabawa w łowcę głów). Znajdziek nie jest dużo i całe szczęście nie trzeba wszystkich odszukać.
100% gry zapełniamy także ulepszaniem poszczególnych broni, pozyskiwaniem klasowych umiejętności (a także ich rozwojem). Plus kilka tysięcy zabójstw w tak zwanym end game. Całość nie jest szczególnie wymagająca. Wystawiłbym 4/10 platynie i naciągane 8/10 samej grze. Strzelało mi się przez te kilkadziesiąt godzin bardzo dobrze.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 666
  • Reputacja: 253
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #543 dnia: Sierpnia 13, 2022, 02:21:00 am »


Platynowe trofeum #179 - Cyberpunk 2077.

Gra - 9/10. Platyna - 4/10 i okolice 84 godzin gry.

Tytuł jest świetny. Ogrywałem go podczas premiery na Serii X i przygoda w Night City bardzo, ale to bardzo mi się spodobała. Klimat, stylistyka, sama rozgrywka, to wszytko na plus. Życzyłbym sobie może większej swobody w podejmowaniu działań. Ten aspekt bowiem nawet taki Fallout 4 umożliwiał w większym stopniu. Niemniej i tak bawiłem się znakomicie. I ta fantastyczna ścieżka dźwiękowa. Rewelacja.

100% na podstawowym poziomie trudności nie jest niczym wymagającym. Należy przejść grę, zapoznać się z wybranymi zakończeniami, wykonać niemal wszystkie misje poboczne i gorąco zachęcam aby to uczynić. Wiele z nich jest kapitalnie poprowadzonych. Niestety nie brakuje też monotonnego czyszczenia dzielnic i odnajdywania każdego punktu szybkiej podróży. Dodatkowo kilka osiągnięć można pominąć.

Nic to, czekam na dodatek.



VaaKo

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2007
  • Wiadomości: 1 583
  • Reputacja: 44
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #544 dnia: Września 12, 2022, 23:05:50 pm »




Trofeum nr. 100!

Oficjalnie dołączam do forumowych Trophy Whores  :troll:  :lol:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 666
  • Reputacja: 253
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #545 dnia: Września 13, 2022, 14:08:42 pm »


Platynowe trofeum #180 The Last of Us Part I.

9/10 - ocena gry;

4/10 - ocena platyny;

34 godz. - czas do 100%;

Gra jest kapitalna. Pomijam w swej ocenie, który raz jest serwowana graczom i za ile. To osobna kwestia. Jako tytuł, to świetna pozycja.
Mając blisko dekadę na karku wciąż się broni systemowo (jak kogoś bolą drabiny - można pomijać), klimat oraz historia, to istna rewelacja.
Jak ktoś nie grał - niechaj sprawdzi (koniecznie), jeżeli ktoś już ukończył - warto raz jeszcze zagrać choćby zobaczyć, jak nieprawdopodobnie ja odrestaurowano (coś jak Demon's Souls).

Sama platyna jest mało ciekawa. Jej konstruktorzy za bardzo do siebie wzięli to 100%.
Są komiksy - masz zebrać każdy, istnieją medaliony Świetlików - odszukaj wszystkie, w grze występują warsztaty - odwiedź każdy, tytuł oferuje opcjonalne konwersacje - wysłuchaj każdej linii dialogowej.... I tak dalej.

Dlatego najprawdopodobniej nie odbędzie się bez NG+, który i tak rekomenduje (sporo bonusów w tym kapitalne skórki dla postaci).
Można włączyć tryb nasłuchu, który pomaga w odnalezieniu znajdziek, a po ukończeniu rozgrywki istnieje możliwość wyboru rozdziału i poszczególnych jego fragmentów.

Wówczas wszystkie opcje - ilość odszukanych sejfów, opowiedziane żarty - są dokładnie opisane i nie ma problemu z dozbieraniem reszty.

Wzorem Part II nie ma osiągnięcia za poziom trudności. Sprawdzałem wszystkie i rekomenduję minimum normal, a najlepiej hard.

Dodatek Left Behind wymagany jest do 100%. Ale to 3-4 godziny gry. Tu trofea są bardziej interesujące, ale zbieractwo, to kontynuacja wątku głównego, wiec nie obędzie się bez szperania po zakamarka tego nieprzyjaznego świata.




VaaKo

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2007
  • Wiadomości: 1 583
  • Reputacja: 44
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #546 dnia: Października 02, 2022, 23:46:40 pm »
Platyna #121 i #122




Kopersztyk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 39
  • Why so serious?
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #547 dnia: Października 26, 2022, 16:33:59 pm »
Dwudziesta platynka. God of War


VaaKo

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2007
  • Wiadomości: 1 583
  • Reputacja: 44
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #548 dnia: Listopada 13, 2022, 21:41:01 pm »
Platyna 150


Kopersztyk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 39
  • Why so serious?
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #549 dnia: Marca 13, 2023, 22:10:19 pm »
21 platyna
Callisto Protocol
« Ostatnia zmiana: Marca 15, 2023, 16:04:22 pm wysłana przez Kopersztyk »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 666
  • Reputacja: 253
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #550 dnia: Czerwca 08, 2023, 15:23:17 pm »




Platynowe trofeum #181 - Cult of the Lamb.

8/10 - gra;

5/10 - platyna;

34 godz. - czas potrzebny do 100%;

Bardzo dobry rogalik. Tym razem do znanego schematu (wyruszasz, giniesz, wracasz silniejszy) dodano proste zarządzanie wioską (budowa) i swoim kultem (pracownicy, ofiary). Przyjemna oprawa A/V, sporo humoru, niezły, niezbyt skomplikowany system walki, który daje frajdę.

Technicznie tylko jedno trofeum można pominąć. Jest nieco zbieractwa, ale to nic uciążliwego (bez podpowiedzi powinno niemal wszytko wpaść).
Reszta to głównie walka. Najtrudniejsze zadanie to ubicie każdego bossa bez straty energii. Niektórzy bogowie mają kilka faz, posiłkują się pomagierami, wystrzeliwując przy tym ogrom pocisków, więc przeciwników należy poznać doskonale, musimy mymaksować naszą Owieczkę i liczyć na dobre karty/broń.

Raczej przyjemne 100% do zrobienia.


VaaKo

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2007
  • Wiadomości: 1 583
  • Reputacja: 44
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #551 dnia: Czerwca 25, 2023, 10:12:46 am »
Platyna nr.200 :troll:


Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #552 dnia: Czerwca 25, 2023, 11:39:45 am »
Ładine najebałeś gownogierek, niczym sylvan. Sejwy z ps4-ps5 przechodzą w swince?
PS:moja 200 bedzie, dużo dużo lepsza i smieszniejsza.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #553 dnia: Lipca 07, 2023, 20:59:01 pm »
Sejwy z ps4-ps5 przechodzą w swince?

Tą grę się przechodzi szybciej, niż kopiuje save :D

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 666
  • Reputacja: 253
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #554 dnia: Stycznia 27, 2024, 16:48:11 pm »


Mighty Goose.


7/10 - gra;

5/10 - platyna;

7 godz. - czas potrzebny do wbicia 100%;

Niezwykle przyjemna strzelanina na modlę klasycznego Metal Slug. Zabawna, daje frajdę. (Bardzo)dobra gra. 100% nie jest szczególnie wymagające. Raczej wszystko wpada za pierwszym przejściem, a trzeba grę zaliczyć dwukrotnie (jedno przejście to nieco ponad 3 godziny zabawy).
Najtrudniejsze osiągnięcie, to zaliczenie wszystkiego na rangę S, ale wprawny gracz nie będzie miał z tym większych problemów. Polecam.




Mortal Kombat 1

8/10 - gra;

5/10 - platyna;

43 godz. - czas potrzebny do 100%;

Bardzo dobrze się przy najnowszym Mortalu bawiłem. Śliczna, chociaż drewno okrutne, dająca satysfakcję pozycja. Problematycznym trofeum może być walka z sezonowym bossem (nie są to najłatwiejsze pojedynki), ale też obeznany z mechaniką, skillowy gracz powinien do 3. prób uporać się z bydlakiem. Gorzej sprawa ma się z maksymalnym ulepszeniem aż kilku postaci kameo co jest niezbyt atrakcyjna farma i trwa i trwa...




Twisted Metal 2

x/10 - gra;

5/10 - platyna;

4 godz. czas potrzebny do 100%;

Bedąc nastolatkiem zagrywałem się w to z moim Tatą godzinami - aż nie wyszło boskie Vigilante 8. Wówczas TM2 to takie 10/10. Dzisiaj...
Cóż, niesiony falą nostalgii skusiłem się i... bywa różnie. Platynę ułatwia fakt, że można przewijać sobie w grze czas, ale nawet z tym, ogromnym ułatwieniem, ostatni boss + koszmarne sterowanie powodują, że nie niejednemu braknie cierpliwości.




Dead Cells

10/10 - gra;

8/10 - trudność platyny;

x/10 - czas potrzebny do 100%;

Dead Cells po raz 4. Tym razem na PS5. Niestety nie można wykorzystać stanu gry z PS4. Napisałem "niestety" nie z tytułu chęcią przeniesienia trofeów, ale wszystkich zdobyczy. Na PS4 z grą spędziłem około 400 godzin. miałem niemal wszytko zdobyte, a tu wszytko należy zdobywać od początku...

Samo Dead Cells jest, obok Darkest Dungeon, moją ulubioną grę ostatniej dekady, wiec wystawiam jej 10/10. Platyna jest niezwykle wymagająca i czasochłonna. Dałem x/10 dlatego, że za pierwszym razem należy liczyć dobre 80 godzin minimum. ale jako, że od lat wybieram tylko piekielnie ciężki hell mode, to wersja na PS5 zajęła okolice 18 godzin.




Marvel's Spider-Man 2

8/10 - gra;

4/10 - platyna;

34 godz. - czas do 100%;

Bardzo dobrze bawiłem się przy SM2. Śliczna, dająca niczym nieskrępowaną radochę gra. Lepsza od poprzedniczki. Byłaby jeszcze lepsza gdyby nie bawiono się w to całe moralizatorstwo, poprawność polityczną. Dodatkowo wątek MJ był fatalny - po co miastu dwójka bohaterów, jak jest jedna MJ.
Na dobrą sprawę można naciągnąć na 9/10 i chyba też nikt się nie obrazi. Platyna, wzorem jedynki, łatwa i relatywnie przyjemna.




RoboCop: Rogue City

8/10 - gra;

4/10 - platyna;

18 godz. - czas potrzebny do 100%;

Szalenie miłe zaskoczenie 2023r. Polecam. Znakomicie się prezentuje, kapitalnie się strzela, a nostalgia robi swoje. Na podstawowym poziomie trudności platyna nie jest straszna. To nie Darkest Dungeon. Należy tylko pamiętać by rozwijać odpowiednie umiejętności, bo na wszytko braknie punktów. Dodano NG+ więc teraz to nie problem, a jest jeszcze wybór misji, zatem jak coś ominiemy, to w kilkadziesiąt minut można to, po skończeniu przygody, zdobyć.




Tekken 8


9/10 - gra;

4/10 - platyna;

8 godz. - czas potrzebny do zdobycia 100%;

Najnowsza zdobycz. Platyna nr 188. Tekken 8 - kapitalne mordobicie. Wspaniale wygląda, świetnie się w nie gra. 100% jest skonstruowane tak, że przechodzimy dane tryby, powalczymy on-line i wpada wszytko. Relatywnie szybko. Trochę szkoda, że nie dali wymagających wyzwań typu - wykonać serię skomplikowanych kombosów, zdobyć rangę Tekken Lord on lin, ale cóż. Pierwszorzędna gra, komplet do zrobienia za jednym posiedzeniem.



 


Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #555 dnia: Lutego 17, 2024, 20:39:11 pm »
Staneło sie jest 200
Co dalej, jak dalej
kolejne remastery, remasterów klasyków?

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 896
  • Reputacja: 82
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #556 dnia: Lutego 23, 2024, 19:20:29 pm »
Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name

Wpadła z tydzień temu.
Moja pierwsza platyna w tym uniwersum. Do tej pory miałem wręcz wyrzuty sumienia, że nie wymaksowałem żadnej gry z serii, ale wreszcie to się zmieniło.
Najszybsza, a może i najłatwiejsza Yakuza do wyplatynowania. Zajęło mi to 38h, ale gdybym korzystał caly czas z poradników, to pewnie byłyby z 5h mniej, bo na samych hostessach zeszło mi parę godzin.

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 666
  • Reputacja: 253
Odp: Życiowe sukcesy ludzi z kotem w bloku lub psem na łańcuchu
« Odpowiedź #557 dnia: Października 27, 2024, 11:43:03 am »


Diablo 4

9/10 - gra;

8/10 - trudność platyny;

180 godz. - czas potrzebny do wbicia 100%;

W Diabła Czwartego już po premierze grało mi się bardzo dobrze. Teraz, po tych wszystkich sezonach, po dodaniu nowej zawartości i wielu zmianach... pękły setki kolejnych godzin przy grze. Najrzadszym trofeum jest zdobycie 50 poz. postacią HC. Na premierę było to około dwadzieścia godzin grania przy maksymalnym skupieniu - bowiem jeden błąd, jeden Rzeźnik w lochu, mógł pozbawić nas kilkunastu godzin gry. Teraz da się to szybciej wbić, ale też należy uważać. Najtrudniejsze osiągnięcie to ubicie Matki Nienawiści - znacznie potężniejszą wersję Lilith, która wciąż jest najtrudniejszym bossem w grze. Nie wystarczy mieć setnego poziomu, ale należy zdobyć najlepsze przedmioty i ulepszyć je do maksymalnego poziomu, by mieć jakiekolwiek szansę - córa Mefista i tak ma kilka faz i mechaniki natychmiastowo zabijające przeciwnika.  :evil:




Hades

9/10 - gra;

6/10 - trudność platyny;

80 godz. - czas potrzebny do wbicia 100%;

Kapitalny rogalik. Jeżeli chodzi o poziom trudności, to nie jest to Dead Cells, ale są dwa osiągnięcia, przy których grający może mieć problem. Jest to gra z utrudnieniem 16 serc oraz zaliczenie kilkunastu komnat bez straty jednego HP - mnożnik obrażeń musi wynieść 30% w osiągnięciu Ciernie Tanatosa. Wspaniała gra. Czekam na kontynuację.




Fallout 4

8/10 - gra;

4/10 - trudność platyny;

80 godz. - czas potrzebny do zdobycia 100%;

Mnie F4 podobał się już na PS4(Pro). Tak, strzelanie nie jest tu wybitne, a dialogi - jak na grę RPG - pożal się Boże, ale... to piękno eksploracji świata postapo... Grze nie można klimatu odmówić, ma swój urok i wybitną ścieżkę dźwiękową. 60 klatek i usprawnienia graficzne pomogły nowej wersji, choć dalej nie jest to gra śliczna. Gdy przechodziłem ją na bieżącej generacji krzywiłem nosem na durny wymóg budownictwa, a także na kilka błędów w mechanice gry. 100% na bazowym poziomie trudności nie jest niczym wymagającym, a samą grę można zaliczyć na 100% przy jednym przejściu, ale trzeba uważać z wyborami i wczytać pod koniec zabawy dwukrotnie stan gry, by wybrać inne opcje.