No więc od zniszczeń nie oczekiwałbym niczego specjalnego, ze względu na licencje, to będzie niemożliwe do wykonania. Mechaniczne uszkodzenia z GT znam z części 5 i 6. W skrócie jak w coś walniesz, to masz problem, ale w takiej formie nie jest to jakiś wielki game-changer. Jesli pójdą tu mocno do przodu, to będę zaskoczony, ale wątpię że wiele się zmieni.
Gadka o 3-letnim procesie tworzenia trybu HDR to czysty marketing. Odbiór grafiki gry będzie lepszy na Pro z oczywistych względów, na bazowej PS4 jest jak jest, i chyba mimo wszystko Prosiak nie zaoferuje graczom zupełnie innej gry, lepszej o pół generacji.
Co mi się wstępnie spodobało i zaskoczyło mnie najbardziej, to ten model gry online. Samochody odblokowuje się przez wykonywanie codziennych zadań. Pierwsze zadanie - przejechać 42km. Pomysł z ratingami kierowców wg szybkości i fair-play też zapowiada się smakowicie i zachęca do doskonalenia umiejętności. Jakoś pierwszy raz mam wrażenie, że gracz nie pozostał porzucony na samopas i jego poczynania w multiplayerze będą miały jakiś wpływ na postęp w grze. Jest fajny feeling i cały ten e-sport może wyjść tutaj na dobre.