Autor Wątek: Uncharted: The Nathan Drake Collection  (Przeczytany 33953 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #160 dnia: Września 26, 2015, 19:26:34 pm »
tylko oni są za głupi żeby wychwycić takie detale. Oni np uważają że dodanie lepszych tekstur albo lepszego filtrowania=pogorszenie grafiki, bo wtedy wygląda wszystko bardziej "sztucznie"  :lol:

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #161 dnia: Września 26, 2015, 20:16:46 pm »

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #162 dnia: Września 27, 2015, 16:28:24 pm »


andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #163 dnia: Września 27, 2015, 18:55:57 pm »
Mimo wszystko filmiki na bezpośrednich porównaniach mogą wypadać w pewnych aspektach gorzej. Trzeba pamiętać, że na PS3 były prerenderowane w 720p30 przy użyciu bodaj ośmiu pstrójek, a teraz idą w czasie rzeczywistym w 1080p60 na jednej PS4  :)

tylko oni są za głupi żeby wychwycić takie detale. Oni np uważają że dodanie lepszych tekstur albo lepszego filtrowania=pogorszenie grafiki, bo wtedy wygląda wszystko bardziej "sztucznie"  :lol:


 :lol: :lol: :lol: Popłynęliście chłopcy w swoich marzeniach. I jeszcze innych obrażacie. Nieładnie.




Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #164 dnia: Września 27, 2015, 19:21:33 pm »
Mimo wszystko filmiki na bezpośrednich porównaniach mogą wypadać w pewnych aspektach gorzej. Trzeba pamiętać, że na PS3 były prerenderowane w 720p30 przy użyciu bodaj ośmiu pstrójek, a teraz idą w czasie rzeczywistym w 1080p60 na jednej PS4  :)

tylko oni są za głupi żeby wychwycić takie detale. Oni np uważają że dodanie lepszych tekstur albo lepszego filtrowania=pogorszenie grafiki, bo wtedy wygląda wszystko bardziej "sztucznie"  :lol:


 :lol: :lol: :lol: Popłynęliście chłopcy w swoich marzeniach. I jeszcze innych obrażacie. Nieładnie.


?? w czym popłynąłem?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #165 dnia: Września 27, 2015, 19:48:59 pm »
Przerywniki podobno są prerenderowane - interesujące biorąc pod uwagę, że całość zajmuje niecałe 45 giga. Nie wiem tylko, gdzie tu jest płynięcie i marzenia. Że niby PS4 by tego w czasie rzeczywistym nie pociągnęło?  :lol:

Niech się lepiej wypowie na ten temat:

Cytuj
In fact, the quality threshold here is quite extraordinary. In a world where many remasters simply bump up resolution and frame-rate and leave it at that, Bluepoint has pushed further, almost blurring the line between remaster and remake. At a basic level, performance and image quality are absolutely on point, but the developer's enhancements go way beyond just that.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #166 dnia: Września 27, 2015, 20:39:29 pm »
Wypowiadam się:

Widzę poprawę, na nowych materiałach widać np, że zmienili nie tylko oświetlenie, ale miejscami na przykład shaderki dla roślinności. Motion blur i możliwość włączenia/wyłączenia i zmiany typu na propsie. Fajnie, że nie spoczęli na laurach, być może po premierze zobaczymy łatki wprowadzające jeszcze więcej usprawnień <ok> Nie do końca rimejk ale dobry remaster.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #167 dnia: Września 27, 2015, 22:44:28 pm »


Jak dla mnie to bardziej rimejk niz remaster. Remaster to glownie wyzsza rozdzielczosc plus czasem wyzszy framerate i tyle. Tu zrobili pare krokow wiecej, jak wczesniej w TLOU.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #168 dnia: Września 27, 2015, 22:46:17 pm »
Weź nie zaczynaj. Remake to jest nowy Ratchet albo RE1 na gacka. Tu masz remaster.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #169 dnia: Września 28, 2015, 09:17:18 am »
Widać, że definitywnie celowali w 30klatek na sekundę, robiąc te gry na PS3. Przy 60 animacje wyglądają momentami nieciekawie.

Puknij się w łeb  :lol:
W większości ok, ale na tym drugim filmiku od Ryo z początkową sekwencją na łodzi animacja Drake'a podczas walki z piratami wygląda komicznie, tańczy jak kur** na łyżwach :lol:

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #170 dnia: Września 28, 2015, 10:01:59 am »
Pokład jest sliski, a Drake biega boso.

pozdrawiam

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #171 dnia: Września 28, 2015, 10:09:54 am »
AHA :lol:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #172 dnia: Września 28, 2015, 10:12:03 am »
 :lol:

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #173 dnia: Września 28, 2015, 10:19:02 am »
Gry na konsole SONY sa bardziej realne niz rzeczywistosc.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #174 dnia: Września 28, 2015, 10:25:09 am »
Na PS3 tak nie było, dodali śliskie oraz błyszczące tekstury i Drake się ślizga. Magia i MOC PS4 :troll:

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #175 dnia: Września 28, 2015, 10:26:43 am »
dodali śliskie oraz błyszczące tekstury
Kyokushinman:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #176 dnia: Września 28, 2015, 10:38:52 am »
W większości ok, ale na tym drugim filmiku od Ryo z początkową sekwencją na łodzi animacja Drake'a podczas walki z piratami wygląda komicznie, tańczy jak kur** na łyżwach :lol:

Tyle że 60 fpsów nie ma nic do rzeczy.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #177 dnia: Września 28, 2015, 10:53:54 am »
W większości ok, ale na tym drugim filmiku od Ryo z początkową sekwencją na łodzi animacja Drake'a podczas walki z piratami wygląda komicznie, tańczy jak kur** na łyżwach :lol:

Tyle że 60 fpsów nie ma nic do rzeczy.
Zapomniałem uściślić/zacytowałem niepotrzebnie całość wypowiedzi. Chodziło mi o animację stricte, nie szukając powiązania z wyświetlaną ilością klatek na sekundę.

el becetol

  • Gość
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #178 dnia: Września 28, 2015, 11:10:57 am »
Wszystko wygląda bardziej sztucznie i sterylnie w 60 fps. Ten gatunek absolutnie tego nie potrzebuje, tak jak nie potrzebował przez ostatnie 20 lat. Dodając śmieszną animację nic nie ważącego Drejka i błyszczące tekstury do typowego dla serii nasycenia kolorów na prawdę wychodzi mokry sen Kyo, albo jakiś goat simulator dla gimba, zero powagi. Mam nadzieję że będą od tego odchodzić na rzecz grafiki w stylu The Order, zresztą już TLoU było graficznie krokiem w dobrym kierunku.


andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #179 dnia: Września 28, 2015, 12:35:14 pm »
W większości ok, ale na tym drugim filmiku od Ryo z początkową sekwencją na łodzi animacja Drake'a podczas walki z piratami wygląda komicznie, tańczy jak kur** na łyżwach :lol:

Tyle że 60 fpsów nie ma nic do rzeczy.

60 fps ma tutaj bardzo wiele do rzeczy. Przy 30 klatkach nie masz takiej płynności ruchów, przez co takie kwiatki są bardziej zamaskowane dla ludzkiego oka. Przy 60 klatkach oko wyłapuje więcej szczegółów ruchu postaci, przez co wydaje się np, że Drejk bardziej się ślizga i porusza się bardziej nienaturalnie niż przy tych 30fps.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #180 dnia: Września 28, 2015, 13:26:49 pm »
Filmy amatroskie to 60fps. Profesjonalne to 24 lub 30. Dlaczego..Rowniez jestem zdania ze 60fps sa niepotrzebne w tpp, grunt by bylo uber plynne 30fps.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #181 dnia: Września 28, 2015, 14:23:39 pm »
Wpis... 60 FPS dobrze wypada we wszelkiego rodzaju samochodówkach, FPS'ach (choć tutaj też różnice, wiele gier działa w 30 i jest dobrze) i symulatorach. Wszędzie, gdzie animacje postaci grają o wiele mniejszą rolę w tworzeniu realistycznego obrazu. Przy pozostałych grach, RPG, TPP itp gdzie widać postać i ma bardzo skomplikowane animacje 60 FPS rujnuje całą magię i efekt. Zobaczcie sobie chociażby takiego Wiedźmina 3 w 60 FPS. W tej grze animacje nawet przy 30 FPS szału nie robią, a przy 60 wygląda jakby były puszczone w lekko przyspieszonym tempie ;)
« Ostatnia zmiana: Września 28, 2015, 14:25:17 pm wysłana przez Mrocz »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #182 dnia: Września 28, 2015, 14:29:57 pm »
Mrocz, a co w takim razie z bijatykami, gdzie masz 60 klatek i realistyczne, dobrze wyglądające animacje postaci? ;)

Mrocz

  • Gość
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #183 dnia: Września 28, 2015, 14:32:16 pm »
Mrocz, a co w takim razie z bijatykami, gdzie masz 60 klatek i realistyczne, dobrze wyglądające animacje postaci? ;)
Nie uważam, by w bijatykach animacje były jakieś realistycznie ;) Często właśnie mocno kreskówkowo wyglądają ;P (ale to jest moje zdanie ;) )

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #184 dnia: Września 28, 2015, 14:32:41 pm »
Gdyz tam - w bijatykach - trzeba trafic w klatke, przy sekwencji animacji. Bijatyki, gry sportowe, symulatory, (czy fpp - jesli sie ktos uprze..) to sa gry ktore wymagaja 60fps. Reszta moze i powinna miec uber plynne 30fps.
« Ostatnia zmiana: Września 28, 2015, 14:34:14 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #185 dnia: Września 28, 2015, 21:29:10 pm »


Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Az chce sie jeszcze raz to przezyc. 8)
« Ostatnia zmiana: Września 29, 2015, 09:52:54 am wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #186 dnia: Września 28, 2015, 22:15:54 pm »
Wygląda wciąż genialnie.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #187 dnia: Września 29, 2015, 11:38:23 am »
Zmieniając temat z gadki technicznej - demko jest już dostępne, waży 7,5 GB. :)

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #188 dnia: Września 29, 2015, 12:54:16 pm »
Pograłem, 60 klatek robi wrażenie, a sama gra wygląda naprawdę dobrze, jeszcze tylko niecałe dwa tygodnie  :)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #189 dnia: Września 29, 2015, 13:22:46 pm »
Filmy amatroskie to 60fps. Profesjonalne to 24 lub 30. Dlaczego..Rowniez jestem zdania ze 60fps sa niepotrzebne w tpp, grunt by bylo uber plynne 30fps.
I to jest dla mnei niezrozumiały fenomen, że filmy dalej są kręcony w tym przestarzałym formacie 24 klatek. Nie pojmuję tego i zawsze śmieszy mnie jak ktoś narzeka na "efekt opery mydlanej" w tv które mają dobre systemy interpolacji klatek. To tak jakby narzekać, ze rozdzielczośc jest za duża lub grafika za dobra  :-?

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #190 dnia: Września 29, 2015, 13:29:12 pm »
Gdyz tak jest, czasem zdjecie ktore ma duzo mpx, do tego jest przeostre, jest poprawnie techniczne. Jednak brakuje mu tej analogowej glebi, dlatego np. Dobre szkla tylko kosztuja, gdyz inaczej kresla obraz, dodaja mu tej plastyki, to jak oglada Nasze oko. Zobacz Top Gear z takim system poprawy plynnosci, nie da sie. Odpycha od ogladania. Przyklady mozna mnozyc. Nie odniosl bym do tego ze grafika jest za dobra.
« Ostatnia zmiana: Września 29, 2015, 13:30:55 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

el becetol

  • Gość
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #191 dnia: Września 29, 2015, 13:32:55 pm »
Co ja ci zrobię że blockbustery hollywoodzkie w 60 fps nagle wyglądają jak brazylijska telenowela z zerowym budżetem, czytaj jak gówno. Jeszcze nie spotkałem osoby której by się to podobało.


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #192 dnia: Września 30, 2015, 23:38:56 pm »


Ale będzie wpierdól  :cry:

lupinator

  • Gość
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #193 dnia: Września 30, 2015, 23:40:41 pm »
Brutal to jakiś nowy poziom trudności? Wydawało mi się, że crushing był największy.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #194 dnia: Września 30, 2015, 23:47:10 pm »


Ale będzie wpierdól  :cry:
speed run.... :cry: ja pier**le a miałem kupić..co za poj** to wymyślił?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #195 dnia: Września 30, 2015, 23:51:36 pm »
Wiedziałem, że Leniu odpuści ;) Ale też uważam, że speedruny są przegięte, jeżeli są oczywiście mocno wyśrubowane.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #196 dnia: Września 30, 2015, 23:54:02 pm »
Brutal to jakiś nowy poziom trudności? Wydawało mi się, że crushing był największy.

Nowy.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #197 dnia: Września 30, 2015, 23:54:28 pm »
Wiedziałem, że Leniu odpuści ;) Ale też uważam, że speedruny są przegięte, jeżeli są oczywiście mocno wyśrubowane.
nie no kupie, tylko nie na premiere.
A miałem taki zamiar.. :(

lupinator

  • Gość
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #198 dnia: Października 01, 2015, 00:00:09 am »
Brutal to jakiś nowy poziom trudności? Wydawało mi się, że crushing był największy.

Nowy.
No to mam nadzieję, że jeśli kiedyś zagram to glitch na ostatniego bossa w 2 będzie ciągle aktualny.  :lol:

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Uncharted: The Nathan Drake Collection
« Odpowiedź #199 dnia: Października 01, 2015, 00:02:11 am »
Brutal to jakiś nowy poziom trudności? Wydawało mi się, że crushing był największy.

Nowy.
No to mam nadzieję, że jeśli kiedyś zagram to glitch na ostatniego bossa w 2 będzie ciągle aktualny.  :lol:
:lol:
ten glincz to łażenie w kółko po jakiejś skarpie?