Autor Wątek: Gears of War 4  (Przeczytany 80364 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #600 dnia: Listopada 08, 2016, 16:31:11 pm »
Nie? Ja to w dupie mam. Jak kto chce tęczowe barwy to jego sprawa. Lepiej dla mnie, bo go z daleka zobaczę. Ale fakt.  Psuje to klimat.

lupinator

  • Gość
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #601 dnia: Listopada 08, 2016, 16:35:22 pm »
W Titanfall 2 też można sobie pokolorować bronie i pancerz, ale to bardzo dobrze, bo w kolorowych dużo łatwiej się trafia. Popieram kolorowanie.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #602 dnia: Listopada 12, 2016, 11:31:57 am »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #603 dnia: Listopada 12, 2016, 15:08:47 pm »
Pograłem trochę w multi. Ten tryb jest na tyle oldschoolowy, że te skórki w zupełności w niczym nie przeszkadzają i w sumie nie pomagają, bo myślałem, że będę z daleka wypatrywać tęczowych ludków. Rozgrywka w trybie "kontry" jest bardziej nastawiona na walkę w zwarciu, starcia na bliskich odległościach, a nie kampienie i wypatrywanie wroga z odległości jak w BF. Multi w Gearsach jest pozbawione miliarda perków znanych z popularnych fps'ów, wszyscy grają na równych warunkach. Moje pierwsze skojarzenie, to stary Quake. Mapy nieduże, mocniejsze bronie porozrzucane po mapie i jazda. Jest na tyle dynamicznie, że nie skupiam się na doznaniach wizualnych i na tym, czy ktoś ma tęczową, czy złotą skórkę na postaci/broni, tylko na tym, żeby jak najszybciej dorwać przeciwnika. Nie ma więc mowy, że tęczowy Marcus zepsuje mi mroczny klimat wojny. Tutaj jest tylko czysty fun i napierdzielanie we wszystko co się rusza i nie jest w twojej drużynie.

Mrocz

  • Gość
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #604 dnia: Listopada 15, 2016, 09:48:05 am »
Pograłem trochę w multi. Ten tryb jest na tyle oldschoolowy, że te skórki w zupełności w niczym nie przeszkadzają i w sumie nie pomagają, bo myślałem, że będę z daleka wypatrywać tęczowych ludków. Rozgrywka w trybie "kontry" jest bardziej nastawiona na walkę w zwarciu, starcia na bliskich odległościach, a nie kampienie i wypatrywanie wroga z odległości jak w BF. Multi w Gearsach jest pozbawione miliarda perków znanych z popularnych fps'ów, wszyscy grają na równych warunkach. Moje pierwsze skojarzenie, to stary Quake. Mapy nieduże, mocniejsze bronie porozrzucane po mapie i jazda. Jest na tyle dynamicznie, że nie skupiam się na doznaniach wizualnych i na tym, czy ktoś ma tęczową, czy złotą skórkę na postaci/broni, tylko na tym, żeby jak najszybciej dorwać przeciwnika. Nie ma więc mowy, że tęczowy Marcus zepsuje mi mroczny klimat wojny. Tutaj jest tylko czysty fun i napierdzielanie we wszystko co się rusza i nie jest w twojej drużynie.

Chyba nie grałeś w Quake'a skoro porównujesz go do Gearsów. Gearsy przy quake'u to są powolne jak oglądanie szachów w slow-motion o_O

lupinator

  • Gość
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #605 dnia: Listopada 15, 2016, 10:16:35 am »
Pograłem trochę w multi. Ten tryb jest na tyle oldschoolowy, że te skórki w zupełności w niczym nie przeszkadzają i w sumie nie pomagają, bo myślałem, że będę z daleka wypatrywać tęczowych ludków. Rozgrywka w trybie "kontry" jest bardziej nastawiona na walkę w zwarciu, starcia na bliskich odległościach, a nie kampienie i wypatrywanie wroga z odległości jak w BF. Multi w Gearsach jest pozbawione miliarda perków znanych z popularnych fps'ów, wszyscy grają na równych warunkach. Moje pierwsze skojarzenie, to stary Quake. Mapy nieduże, mocniejsze bronie porozrzucane po mapie i jazda. Jest na tyle dynamicznie, że nie skupiam się na doznaniach wizualnych i na tym, czy ktoś ma tęczową, czy złotą skórkę na postaci/broni, tylko na tym, żeby jak najszybciej dorwać przeciwnika. Nie ma więc mowy, że tęczowy Marcus zepsuje mi mroczny klimat wojny. Tutaj jest tylko czysty fun i napierdzielanie we wszystko co się rusza i nie jest w twojej drużynie.

Chyba nie grałeś w Quake'a skoro porównujesz go do Gearsów. Gearsy przy quake'u to są powolne jak oglądanie szachów w slow-motion o_O
Jak to działa, że od rana musisz się przyczepić do cudzej opinii? Nieduże mapy z mocnymi pukawkami rozłożonymi na nich i szybkie tempo walk spokojnie mogą przywodzić na myśl Quake'a, szczególnie że andryush nie pisał tylko o szybkości starć. W GoWie może i wolno się chodzi, ale kiedy dochodzi do bezpośredniej wymiany ognia ze sprintem, przewrotkami i osłonami to wygląda to bardzo dynamicznie.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #606 dnia: Listopada 15, 2016, 10:57:45 am »
No właśnie bardziej chodziło mi o strukturę map i te bronie porozrzucane po mapie. Ogólne nastawienie multi na bardziej oldschoolowy typ rozgrywki bez udziwnień. Tempo wiadomo że nie takie jak w grze FPS.

Mrocz

  • Gość
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #607 dnia: Listopada 15, 2016, 13:42:18 pm »
Od razu czepiam się opinii xD Czyli już na forum możemy się tylko zgadzać ze sobą? :D

Dla mnie to nie ma nic wspólnego z Quake'iem. A Quake'a sporo grałem ;) (w Gearsy zresztą też). Już Halo tu prędzej pasuje do porównania.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #608 dnia: Grudnia 07, 2016, 16:04:28 pm »
W końcu pękł single player. 13.5h.

Co mogę powiedzieć, solidna dawka strzelania. Niby 13h to niedużo, ale gra jest tak intensywna, że jestem wręcz zmęczony i mam wrażenie, że przegrałem w nią 20h minimum. Gry w grze bardzo dużo. Bronie standardowo, są ciekawe i przyjemnie się kosi oddziały wroga. Zawiodły moim zdaniem elementy, które miały urozmaicić gameplay, czyli zazwyczaj te momenty, gdzie poruszamy się w pojazdach, itp motywach, gdzie nie biegamy standardowo ze spluwą, tylko "coś więcej się dzieje".
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Historia jakaś tam jest, ale nie porywa. Nic dodać, nic ująć.
Wizualnie mamy ładną grę, ale bez fajerwerków, taki top ale raczej w kategorii past-gen. Mimo że UE4, to zabrakło jakichś next-gen efektów, najbardziej mi się podobał efekt przenikania światła przez liście.



W zasadzie to i tak pewnie tylko sztuczka ale mimo wszystko, robi tu najbardziej. Artstyle daje radę i jest dobrze, jak na grę MS. Technicznie nie są to najwyższe loty developingu.
Muzyka jest, jakaś, ale na głośnikach podpiętych przez jack'a do TV, wiele jej nie usłyszałem. No i w sumie tyle, nie ma za bardzo nad czym się rozpisywać. Multiplayer daje radę, wygląda kapitalnie jak na 60 klatek i mam wrażenie, że wcale nie gorzej niż SP i jak na XO. Moja ocena:

Grywalność: 8
Grafika: 7
Dźwięk: 5

Ogółem: 7

Mój wcześniejszy kontakt z serią to GeOW2, czwórka niestety nie przebija świetnego pierwszego wrażenia, jakie po sobie zostawiła druga odsłona serii. Brakuje tego mrocznego klimatu, i o ile tam wszystko wydawało się być mega technologicznym osiągnięciem, to tutaj nie czuję tego, jest jakoś tak bez ikry, Lem na pewno nie zachwycał by się tutaj tak, jak zachwycał się jaskinią z GOW2 :D Ja również zachwycony nie jestem. Ot gra, którą wypada zaliczyć, ewentualnie jak ktoś lubi multi, to się może ponaparzać w tym trybie.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 07, 2016, 16:08:13 pm wysłana przez andryush »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #609 dnia: Grudnia 15, 2016, 20:51:42 pm »
Na W5500 grafice dałem 6+ (paćka) także wizualnie bez zaskoczenia Twoja nota. Jednak na W829 dwa stopnie wyżej, dzięki tv :)
Jednak nie powinno tak być aby to tv decydował o grafie bo komuś maziaki się marzyły jak w przedszkolu.
Dźwięk jednak zdecydowanie za nisko.
Za głos Marcusa już 7 powinno być ;)

Co do oceny grywalności to mogę się zgodzić. Powiedzmy, że za karabin snajperski plus soczysty headshot dam plusa więcej.

Ogólnie moja nota to naciągane 8-
Ukanio mówił, że należy się 7+ ale nie ma za dobrych gier na tej generacji to też daje to co ja.


Jakby każdy akt był tak dobry jak 3 i 4 to dałbym z miejsca 8/10 albo nawet 8+


Do trylogii gra startu nie ma, jednak jest zdecydowanie lepiej niż w tym czymś co było robione przez PCF.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 15, 2016, 21:07:52 pm wysłana przez Kyokushinman »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #610 dnia: Grudnia 16, 2016, 02:47:17 am »
Mnie się najbardziej podobały akty, gdzie szliśmy śladem pewnego stwora. Do tamy było spoko. Później już gorzej. Gdzieś mi klimatu zabrakło.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #611 dnia: Grudnia 16, 2016, 10:11:19 am »
To właśnie akt 3 i 4 bo tam jest klimat ;)

Pierwszy to tragedia, drama, dno, roboty ch** wie co 1/10
Drugi średniak, roboty tfu 5/10, Markus go ratuje
Trzeci 9-/10 Klimat!
Czwarty 9-/10 Klimat!
Piąty 7+/10 za krótki ale ujdzie, oczywiście bez robotów się nie obeszło :(

Tak jak mówiłem jakby cała gra była tak dobra jak te dwa akty to do gry nie miałbym żadnych pretensji.
Oczywiście oprócz wizualiów a w szczególności kiepskiego obrazu.

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #612 dnia: Lutego 25, 2017, 14:58:45 pm »
Mój drugi, większy, lepszy montaż z Gearsów z wieloma akcjami naprzeciw najlepszym w Europie :)




Poza tym pochwalę się, że w niedawnym turnieju 2:2 zajęliśmy III miejsce z Panem co gościnnie wyżej wystąpił  :angel:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #613 dnia: Lutego 26, 2017, 09:53:17 am »
Masakracja. Dla mnie gra ludzi w czołówce to jak jakieś czity z auto aimem. Nie chce się wierzyć że na padzie takie cuda da się wyrabiać.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #614 dnia: Lutego 26, 2017, 10:44:35 am »
No te 2 headshoty ze snajpy pod rząd nieźle. No i nigdy nie potrafiłem w girsowym multi tak dobrze biegać z shotgunem.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #615 dnia: Lutego 26, 2017, 13:29:47 pm »
skill obecny. ładnie.

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #616 dnia: Lutego 26, 2017, 13:57:42 pm »
Masakracja. Dla mnie gra ludzi w czołówce to jak jakieś czity z auto aimem. Nie chce się wierzyć że na padzie takie cuda da się wyrabiać.

Kiedyś z kumplem rozmawialiśmy, że jeśli ludzie co obserwują twoją grę podejrzewają cię o haxy to znaczy, że się jest już na bardzo wysokim poziomie   :D
W marcu i/lub czerwcu będzie lan (prawdopodobnie Warszawa). Wpadnij to pooglądasz na żywo że to wszystko na padzie  ;)

No te 2 headshoty ze snajpy pod rząd nieźle. No i nigdy nie potrafiłem w girsowym multi tak dobrze biegać z shotgunem.
Które 2 headshoty? Z początku, z 1:26, 1:35 czy 3:02?  :P


skill obecny. ładnie.
Dziękuję :angel:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #617 dnia: Lutego 26, 2017, 14:30:45 pm »
Mnie głowa boli od patrzenia na ten trzęsący się ekran ;) Ale widać, że wiesz co i jak w grze. Najs.

scorpion87

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 13-12-2010
  • Wiadomości: 92
  • Reputacja: 2
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #618 dnia: Lutego 27, 2017, 16:54:35 pm »
Dobry filmik ;)

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #619 dnia: Lutego 27, 2017, 20:39:20 pm »
Mnie głowa boli od patrzenia na ten trzęsący się ekran ;) Ale widać, że wiesz co i jak w grze. Najs.
Żebyś widział właśnie jak mój znajomy gra przez większość czasu. Wielu graczy jak patrzy z jego kamery mówi wręcz o przymykaniu oczu, bo im się w żołądku przewraca  :lol: Jak będę miał jakieś klipy to podrzucę.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Dobry filmik ;)
Dzięki  :angel:

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #620 dnia: Lutego 27, 2017, 23:39:44 pm »
No fajnie, ale trochę to pokazuje, że to multi jest po prostu słabe, slizganie jak na łyżwach.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #621 dnia: Lutego 27, 2017, 23:51:06 pm »
No fajnie, ale trochę to pokazuje, że to multi jest po prostu słabe, slizganie jak na łyżwach.

To nie tak. To ślizganie to jazda na granicy glitcha. Ta mechanika z pewnością była zaprojektowana, aby używać jej w nieco inny sposób. Samo w sobie to multi jest całkiem całkiem ;)
« Ostatnia zmiana: Lutego 27, 2017, 23:55:51 pm wysłana przez andryush »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #622 dnia: Lutego 28, 2017, 00:10:31 am »
Nudne jak flaki z olejem te montaże. Nie wiem, może śp. gimnazjaliści to oglądają i się jarają.


ale ok. kiedyś wyścigi rydwanów, piłka nożna, to teraz pewnie czas na e-"sport"

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #623 dnia: Marca 02, 2017, 14:15:46 pm »
No fajnie, ale trochę to pokazuje, że to multi jest po prostu słabe, slizganie jak na łyżwach.

To nie tak. To ślizganie to jazda na granicy glitcha. Ta mechanika z pewnością była zaprojektowana, aby używać jej w nieco inny sposób. Samo w sobie to multi jest całkiem całkiem ;)
Może nie tyle na granicy glitcha co odpowiednie wykorzystanie mechaniki w grze. W jedynce mieliśmy ślizg do ścianki/osłonki. W dwójce dodano anulowanie tego ślizgu w trakcie. Zwielokrotnienie tego i przyspieszenie daje właśnie tzw. wall-bounce.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #624 dnia: Maja 27, 2019, 11:14:05 am »
W końcu ukończyłem Gears of war 4. Musiałem na dwa rzuty, ponieważ pierwsze dwa akty są mocno przeciętne, dwa kolejne już prezentują znacznie wyższy poziom i mięsko mieli się aż pięknie. Przyznam, że zmęczony jestem już tą formułą i serii przydałby się restart, co może coś tam zapowiada Gears 5 ale zobaczymy.

Ta gra za to jest stworzona do coopa i chyba nie ma ciągle lepszej gry do tego, można online czy offline na podzielonym ekranie. Wyższe poziomy i jest niesamowita jazda i wyzwanie, do grania przy piwku jest sztosik.

Na plus również design przeciwników, no może prócz robotów, ale cała reszta to ciągle top top w grach. Graficznie jest również pięknie, natywna rozdzielczość 4k, wysokiej jakości tekstury i aż dziwne, że brakuje mi lepszych widoczków, robiłem strasznie mało zdjęć, bo nie było za bardzo czego. Trzeba jednak przyznać, że Gearsy są bardzo ładne, czołówka gier wideo.

Podsumowując, lepiej grać z kimś niż samemu, bo można się szybko znudzić, zwłaszcza jak grało się w poprzednie części. Jestem wielkim fanem gears of war, ale potrzeba mocno zmian, bo będzie tylko gorzej.

4+/6






POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #625 dnia: Maja 27, 2019, 15:52:06 pm »
Cytuj
W Gears of War 4, wydanym w 2016 roku, The Coalition postąpiło nieco zachowawczo. - Byliśmy nowym zespołem, nowym studiem, Gears powracało na rynek po dłuższej pauzie i nie chcieliśmy za dużo namieszać w formule. Nie chcieliśmy za dużo zmieniać, ponieważ pragnęliśmy udowodnić, że możemy stworzyć autentyczne doznania rodem z Gears of War. Teraz, gdy nam się to już udało i ludzie zaakceptowali Gears 4, w kolejnej części mamy okazję wdrożyć coś nowego - dodaje szef The Coalition
https://www.gram.pl/news/2018/10/15/the-coalition-zapewnia-w-gears-5-pokazemy-na-co-naprawde-nas-stac.shtml

Piątka pewnie będzie ostatnim dużym exem na XB1. A na nowego Xa dostanie pewnie odpicowaną wersję z DLC w zestawie ;)