Autor Wątek: Project CARS 2  (Przeczytany 45370 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #440 dnia: Listopada 28, 2017, 13:04:19 pm »
Jazda w deszczu zajebiste, to muszę przyznać. Kałuże, wysychająca linia jazdy - bardzo urozmaica to rozgrywkę.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #441 dnia: Listopada 28, 2017, 14:29:56 pm »
Ogólnie to też niezłe z nich patałachy, nie potrafili nawet porządnego filmiku do intra nagrać :LOL: myślę że ten filmik świetnie oddaje poziom wykończenia tej gry na PS4.


andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #442 dnia: Listopada 30, 2017, 12:51:55 pm »
Odnośnie tego intra, i ogólnie krytyki "dzieła" SMS

Oficjalne forum PC2






 :lol: :lol: :lol:

Piękna reakcja na krytykę. Muszą mieć sporą sraczkę w związku z tym, że PC2 nie spełnia oczekiwań wielu graczy.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #443 dnia: Listopada 30, 2017, 13:17:11 pm »
Co za śmiecie.  :lol:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 366
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #444 dnia: Listopada 30, 2017, 13:58:52 pm »
No troche beczka z tego bana :lol:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #445 dnia: Listopada 30, 2017, 14:09:10 pm »
Wątek ma taki tytuł:

Is there a witch-hunt for Projects Cars 2?...SMS are wizards anyway!

http://forum.projectcarsgame.com/showthread.php?58033-Is-there-a-witch-hunt-for-Projects-Cars-2-SMS-are-wizards-anyway!/page10

Czyli niejako piętnuje niesprawiedliwą krytykę gry SMS. Wyraziłem swoje zdanie, to nie jest polowanie na czarownice, tylko polowanie na bugi, których nadal jest sporo w sequelu. Podkreśliłem fakt, że nie podoba mi się to, że nawet intra nie potrafili właściwie nagrać, może użyłem zbyt agresywnego słownictwa, no ale bez przesady, permanentny ban bez podawania powodów?

Przecież ja tej grze na obecną chwilę dałbym ocenę nawet 7+/10, bo jednak model jazdy jest kozak i sprawia, że reszta niedoróbek jest małoistotna. No ale widać na oficjalnym forum nie wolno krytykować. Widać nie tylko umiejętności programistyczne u nich kuleją, ale PR również.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 366
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #446 dnia: Listopada 30, 2017, 14:39:22 pm »
Żeby było śmieszniej, posta już tam nie ma. Bardzo słaba akcja ze strony sms.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #447 dnia: Listopada 30, 2017, 14:56:55 pm »
Banowali ludzi za słabsze posty, w którymś z tematów moderator dosłownie groził użytkownikowi, że jesli nie przestanie narzekać to go zbanuje. Wiem, że to mały developer i mogą mieć kłopoty z ogarnięciem kilku wersji gry na raz, ale tak słabego piaru się nie spodziewałem. Przecież w takich sytuacjach strzela się ze standardowych regułek typu - "jesteśmy śiwadomi problemów, pracujemy nad tym, blabla bla", albo w ogóle ignoruje się tego typu posty, a nie banuje ludzi...bida z nędzą :P

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 366
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #448 dnia: Listopada 30, 2017, 15:07:23 pm »
Banowali ludzi za słabsze posty, w którymś z tematów moderator dosłownie groził użytkownikowi, że jesli nie przestanie narzekać to go zbanuje.
Masz na to jakieś linki czy inne dowody?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #449 dnia: Listopada 30, 2017, 15:25:31 pm »
Moderacja usuwa posty szybko, więc jeśli znajdę to wrzucę :D Poza tym na forum GTPlanet też widziałem kilka osób, skarżących się o na banowanie na forum PC za niepochlebne opinie. Sam tam nawet napisałem, ale jak się zbiegła chmara fanów ganiących mnie za język jakiego użyłem (pozdro Mrocz  :lol:), temat został zamknięty za "bypassing swear filter" i ogólną gównoburzę jaką wywołał.

Był taki temat na oficjalnym forum

http://forum.projectcarsgame.com/showthread.php?58003-Will-the-next-update-(1-3)-have-the-promised-graphical-update&p=1434293#post1434293

Ale już go nie ma. Gość znalazł wypowiedź Iana Bella, gdzie jeden z forumowiczów pytał, czy na PS4 możemy liczyć na zapowiadany upgrade graficzny. Zacytowany był post, gdzie Bell napisał coś w stylu - waint until you see how we reworked the way things render with depth of field and bokeh effects. Moderacja oczywiście stanęła okoniem, że nikt nikomu niczego nie obiecywał, było sprawdzić demo i tyle w temacie. Wątek usunięty więc problem z głowy.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #450 dnia: Listopada 30, 2017, 17:37:19 pm »
TO JEST KARA BOSKA ZA ZDRADĘ KRÓLA - LOOTBOXY ALBO BANY ZA KRYTYKĘ :lol:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #451 dnia: Listopada 30, 2017, 21:14:09 pm »
Haha, no chyba że za to że zamiast GT kupiłem Projekta :p Podziękowanie za wsparcie pieniążkiem niszowego developera :angel:
« Ostatnia zmiana: Listopada 30, 2017, 21:16:36 pm wysłana przez andryush »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #452 dnia: Grudnia 22, 2017, 14:54:58 pm »
Gra ktoś w tego mesjasza? Tylko mnie tak wywala z lobby, czy to normalka i kontynuacja tradycji z PC1??



:/

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #453 dnia: Stycznia 27, 2018, 19:46:12 pm »
Nie jest oskryptowane tylko w pelni dynamiczne ;-)
To ze kaluze pojawiaja sie w tych samych miejscach jest naturalne. Wkoncu jest to uzaleznione od ksztaltu terenu a ten jest niezmienny.
Wysychanie toru jest uzaleznione od temperatury. Optymalna linia jazdy przesycha szybciej bo po niej jezdzi najwiecej samochodow.

Kałuże to racja, wcale nie muszą być dynamiczne właśnie ze względu na to o czym napisałeś - ukształtowanie teranu się nie zmienia. Bardziej chodziło mi o linię jazdy. Niby przesycha tam gdzie przesycha, bo to optymalna linia jazdy, ale ciekaw jestem, czy gdybyśmy sie umówili że jeździmy jakąś nieoptymalną linią jazdy to czy tor zacząłby przesychać w innym miejscu? ;) Strzelam że nie i całkiem możliwe że to jest skrypt. Jak masz ochotę możemy się kiedyś zgadać na online-testy :P

Cytuj
Ale mozna tez zauwazyc inna rzecz. Przesychanie zalezy tez od naslonecznienia. W zaleznosci od polozenia slonca moze dochodzic do sytuacji ze nasloneczniona czesc toru przesycha natomiast tam gdzie jest cien jest jeszcze mokro :-)
Ale co by nie mowic, pod wzgledem wyzualnym deszcz w DC wymiata.

To zjawisko widziałem tylko na Imoli, w sekcji Rivazza. Na całej trasie ulewa, a w tym jednym miejscu sucho i nawet słoneczko świeci. I też powiem, że zastanowiłbym się co do autentyczności dynamiki tego efektu - przez cały wyścig nasłonecznienie nie przemieściło się ani centymetra, ciągle pozostawało w tym samym miejscu, więc możliwe że to też jest skrypt zaprojektowany aby pojawiał się w tym jednym konkretnym miejscu.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #454 dnia: Stycznia 27, 2018, 22:37:31 pm »
Kałuże to racja, wcale nie muszą być dynamiczne właśnie ze względu na to o czym napisałeś - ukształtowanie teranu się nie zmienia. Bardziej chodziło mi o linię jazdy. Niby przesycha tam gdzie przesycha, bo to optymalna linia jazdy, ale ciekaw jestem, czy gdybyśmy sie umówili że jeździmy jakąś nieoptymalną linią jazdy to czy tor zacząłby przesychać w innym miejscu? ;) Strzelam że nie i całkiem możliwe że to jest skrypt. Jak masz ochotę możemy się kiedyś zgadać na online-testy :P

Tu masz odpowiedź na swoje pytanie :)

Nagranie z trybu DEBUG (można na PC się do niego dostać) jak gra widzi ścieżkę każdego samochodu :) Skrypt to może i jest, ale odpowiedni i dostosowany do każdego samochodu :)



Na filmiku masz nagrzanie toru, ale z tego bierze też linię przesychania :)

To zjawisko widziałem tylko na Imoli, w sekcji Rivazza. Na całej trasie ulewa, a w tym jednym miejscu sucho i nawet słoneczko świeci. I też powiem, że zastanowiłbym się co do autentyczności dynamiki tego efektu - przez cały wyścig nasłonecznienie nie przemieściło się ani centymetra, ciągle pozostawało w tym samym miejscu, więc możliwe że to też jest skrypt zaprojektowany aby pojawiał się w tym jednym konkretnym miejscu.

Livetrack 3.0 to zajebisty ficzer, ale ma też swoje problemy :) Możliwe, że czas wyścigu był ustawiony na "stały" bez postępu, albo po prostu coś się zbugowało (zdarza się w PC2 jak wszyscy wiemy :D )

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #455 dnia: Lutego 03, 2018, 19:26:25 pm »
Bardziej chodziło mi o linię jazdy. Niby przesycha tam gdzie przesycha, bo to optymalna linia jazdy, ale ciekaw jestem, czy gdybyśmy sie umówili że jeździmy jakąś nieoptymalną linią jazdy to czy tor zacząłby przesychać w innym miejscu? ;) Strzelam że nie i całkiem możliwe że to jest skrypt.

Mrocz umieścił filmik pokazujący jak działa system temperatury toru gdzie wyraźnie widać że opony rozgrzewają nawierzchnie a najbardziej tam gdzie jest największe tarcie (dohamowania i zakręty).

Niemniej podobnie jak Ty bywam nieufny i sam miałem wątpliwości jak to działa w praktyce, zatem sam zrobiłem test.
Poniżej masz moją fotkę z typowego wyścigu gdzie większość aut jeździ optymalnym torem jazdy i widać wyraźnie tam suchą nitkę po zewnętrznej.




Potem odpaliłem trening bez AI (zeby nikt nie uzywał wyścigowej linii) i zacząłem "ujeżdżać" dojazd do tego samego zakrętu od wewnętrznej.
Efekt?  Jak widać za załączonych poniżej shotach, tor szybciej przesycha po wewnętrznej, gdzie jeździłem :)
Zatem przesychanie toru jest w pełni dynamiczne :yes_anim:







Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #456 dnia: Lutego 03, 2018, 21:03:15 pm »
Mrocz umieścił filmik pokazujący jak działa system temperatury toru gdzie wyraźnie widać że opony rozgrzewają nawierzchnie a najbardziej tam gdzie jest największe tarcie (dohamowania i zakręty).

Yo :D Ale poniekąd różnice temperatur i nagrzewanie się toru jest związane z jego wysychaniem :)

Inna sprawa genialny teścik. Sam nie sądziłem, że to aż tak dobrze działa :)

BTW. To są zdjęcia ze standard PS4? Gra mega dobrze tu wygląda :)

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #457 dnia: Lutego 03, 2018, 22:24:32 pm »
Standard PS4. Przy czym w dziale share wrzucalem raczej sporo lepsze.
W grze mam zmniejszona ekspozycje do 0.8 i wylaczony postproces (wyraznie zmienia to barwy).

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #458 dnia: Lutego 03, 2018, 22:59:17 pm »
Standard PS4. Przy czym w dziale share wrzucalem raczej sporo lepsze.
W grze mam zmniejszona ekspozycje do 0.8 i wylaczony postproces (wyraznie zmienia to barwy).

Mam podobnie ustawione, ale chyba jedna Photomode trochę poprawia te fotki :) Gra jednak wygląda dosyć surowo :D

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #459 dnia: Lutego 04, 2018, 15:49:35 pm »
Zależy od warunków. Ja tam photomode prawie wogóle nie używam...
95% moich shotów bezpośrednie to zrzuty w gameplayu i powtórek :)
Gra ma swoje momenty. Gdyby tylko ta rozdziałka nie spadała na starych konsolach..


Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Tak...mam fioła na punkcie LaFerrari 8)

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #460 dnia: Lutego 04, 2018, 15:52:29 pm »
Tez tak uważam, choć gra bywa strasznie nierówna :) Nie mniej uważam, że to jedyny symulator na konsolach co dokonuje jakiegoś postępu w technologii gier. Jedyny taki sim co oferuje tak rozbudowaną symulację warunków dookoła trasy. Począwszy od różnic w nawierzchni, temperatury na pogodzie kończąc. Niech pracują dalej nad tym, bo PC3 może być nie do przeskoczenia w tej kwestii :)

BTW. Polecam również Ferrari Enzo również pięknie się prowadzi ;)

Co do fotek rewelacyjne :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #461 dnia: Lutego 04, 2018, 23:58:26 pm »
Magik, szacun za te testy, dokładnie o to mi chodziło. Odnośnie dynamiki efektów - nie mam więcej pytań. Teraz mam tylko bardziej za złe Kazowi za to, że Gran Turismo jest w tak czarnej dupie, podczas gdy konkurencja takie czary odwala.  :cry:

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #462 dnia: Lutego 05, 2018, 01:39:10 am »
W sumie to tylko w Pcars2 takie cuda niby są. Cała reszta konkurencji jest drugą nogą w poprzedniej generacji.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #463 dnia: Lutego 05, 2018, 13:10:25 pm »
Magik, szacun za te testy, dokładnie o to mi chodziło. Odnośnie dynamiki efektów - nie mam więcej pytań. Teraz mam tylko bardziej za złe Kazowi za to, że Gran Turismo jest w tak czarnej dupie, podczas gdy konkurencja takie czary odwala.  :cry:

Takie coś już było chocby w Grand Prix 3 usprawnione w 4 - długie lata temu. ;)
« Ostatnia zmiana: Lutego 05, 2018, 18:10:00 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #464 dnia: Lutego 05, 2018, 16:51:16 pm »
Tym gorzej to swiadczy o wspolczesnych "tuzach" gatunku....

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #465 dnia: Lutego 06, 2018, 18:05:46 pm »
Magik, szacun za te testy, dokładnie o to mi chodziło. Odnośnie dynamiki efektów - nie mam więcej pytań. Teraz mam tylko bardziej za złe Kazowi za to, że Gran Turismo jest w tak czarnej dupie, podczas gdy konkurencja takie czary odwala.  :cry:

Takie coś już było chocby w Grand Prix 3 usprawnione w 4 - długie lata temu. ;)

Tym gorzej to swiadczy o wspolczesnych "tuzach" gatunku....


Otóż to, co z tego, że "gra X miała to Y lat temu"? Wiele nowszych produkcji zapomina o osiągnięciach poprzednich generacji. PGR4 miał świetny deszcz, KAŁUŻE, a dopiero FM7 wprowadziła to ponownie na obecnej generacji. GTS też prezentuje regres w stosunku do poprzedniczek. Także takie to "tuzy".

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #466 dnia: Lutego 06, 2018, 18:43:20 pm »
Zmniejszyły się oczekiwania od graczy, plus samo podnoszenie rozdzialki gry aby tylko ta gra miała ja wyższa. Szkoda że tak się dzieje, mogę z czystym sumieniem powiedzieć że na poprzednich generacjach gry wyścigowe miały się lepiej.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #467 dnia: Lutego 06, 2018, 19:20:17 pm »
Tylko cieszy, że przynajmniej Project Cars 2 dorównuje tamtym wyższym standardom :)

Szkoda, że reszta nie za bardzo.

Otóż to, co z tego, że "gra X miała to Y lat temu"? Wiele nowszych produkcji zapomina o osiągnięciach poprzednich generacji. PGR4 miał świetny deszcz, KAŁUŻE, a dopiero FM7 wprowadziła to ponownie na obecnej generacji. GTS też prezentuje regres w stosunku do poprzedniczek. Także takie to "tuzy".

PGR4 jezu jaka to świetna gra była :) Szkoda, że nie kontynuują tej świetnej serii.
« Ostatnia zmiana: Lutego 06, 2018, 19:23:20 pm wysłana przez Mrocz »

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #468 dnia: Lutego 12, 2018, 21:10:15 pm »
Dla zainteresowanych mamy solidny wyciek nowego DLC co wyjdzie w marcu :) Porsche Legends. Co prawda wolałbym paczkę zróżnicowanych samochodów różnych marek, ale nie zmienia to faktu, że akurat te modele Porsche są wyborne, a dwóch z nich szczególnie brakowało mi na premierę :D

Nowy tor również będzie :) Tym razem testowy tor Porsche: Leipzig (na drugim filmiku z 911 RSR)

Ogólny przegląd


Gameplaye:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)



andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #469 dnia: Lutego 16, 2018, 07:48:18 am »
Ja tam jestem ciekaw, czy oni kiedykolwiek otworzą boksy na Nordschleife. Obecnie nie można tam jeździć jak na zwykłych torach, czyli restartować z boksu czy zmieniać ustawienia samochodu i od razu wracać spowrotem na tor. Nie można też przez to robić sesji treningowych czy kwalifikacji online. Jedyna opcja to od razu wyścig, co całkowicie zabija fun z rywalizacji z innymi graczami w trybie sieciowym. Zielone Piekło praktycznie nie istnieje w tej grze, a przecież to jest kultowy tor.

No i wkurwiają mnie niemiłosiernie z brakiem wsparcia w sferze technicznej. Gra ma skopany kod sieciowy i 95% rozpoczętych przeze mnie sesji online kończy się rozłączeniem jak nie na samym początku, to w trakcie wyścigu czy po kwalifikacjach. Jedyne przypadki gdzie mogę pograć to tam, gdzie dołączam do pokoju z ledwo paroma osobami, albo jeśli sam zakładam pokój. Grać w pełnym pokoju się nie da.

No ale kto by się tam przejmował, dlc nadchodzi.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #470 dnia: Lutego 17, 2018, 17:31:29 pm »
Ja tam jestem ciekaw, czy oni kiedykolwiek otworzą boksy na Nordschleife. Obecnie nie można tam jeździć jak na zwykłych torach, czyli restartować z boksu czy zmieniać ustawienia samochodu i od razu wracać spowrotem na tor. Nie można też przez to robić sesji treningowych czy kwalifikacji online. Jedyna opcja to od razu wyścig, co całkowicie zabija fun z rywalizacji z innymi graczami w trybie sieciowym. Zielone Piekło praktycznie nie istnieje w tej grze, a przecież to jest kultowy tor.

No i wkurwiają mnie niemiłosiernie z brakiem wsparcia w sferze technicznej. Gra ma skopany kod sieciowy i 95% rozpoczętych przeze mnie sesji online kończy się rozłączeniem jak nie na samym początku, to w trakcie wyścigu czy po kwalifikacjach. Jedyne przypadki gdzie mogę pograć to tam, gdzie dołączam do pokoju z ledwo paroma osobami, albo jeśli sam zakładam pokój. Grać w pełnym pokoju się nie da.

No ale kto by się tam przejmował, dlc nadchodzi.

W realu wyścigi robi się na Nurbie 24h (Nurburgring Combined). Jest niżej w waiantach torów. Różni się tylko krótką sekcją na Nurburgring GP + pełny pitstop itp.

Ta wersja do ścigania nadaje się o wiele lepiej od oryginalnego Nordschleife bo masz lepszy start (z nurba GP) gdzie nie dochodzi do tłoku przy starcie oraz pełny pit-stop. Więc jak chcesz sesje treningowe używaj tego wariantu. Praktycznie niczym się nie różni od tego którego wybierałeś wcześniej.

Wariant na którym chcesz się ścigać jest wariantem turystycznym bez pitstopu.

Co nie zmienia faktu, że w innych grach fikcyjnie dodali pitstopy i tu też powinni. 

BTW. Patch 4.0 wczoraj wyszedł, ale nie wiem jak kod sieciowy czy został naprawiony bo ostatnio nie mam czasu na granie online.
« Ostatnia zmiana: Lutego 17, 2018, 17:45:37 pm wysłana przez Mrocz »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #471 dnia: Lutego 17, 2018, 18:09:41 pm »
Jest wersja 24? Mówisz o wersji Sprint + Schleife? Jeśli tak to spoko, aczkolwiek samą Schleife mogliby dać z otwartym parkingiem przy tej długiej prostej, tak jak w Asseto.

Po najnowszym Patchu jeszcze nie grałem, na pewno spróbuję, ale z tego co widziałem na twitterze, z wersją PS4 coś się mocno pokiełbasiło.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #472 dnia: Lutego 17, 2018, 18:20:25 pm »
Jest wersja 24? Mówisz o wersji Sprint + Schleife? Jeśli tak to spoko, aczkolwiek samą Schleife mogliby dać z otwartym parkingiem przy tej długiej prostej, tak jak w Asseto.

Po najnowszym Patchu jeszcze nie grałem, na pewno spróbuję, ale z tego co widziałem na twitterze, z wersją PS4 coś się mocno pokiełbasiło.

Jest. (dokładnie Nurb GP + Schleife ;) )



W kategorii Nurburgring jest 3 od góry jako Nurburgring Nordshleife Combined.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #473 dnia: Lutego 18, 2018, 21:32:29 pm »
Ok, dzięki za info, nie brałem tej wersji pod uwagę, bo zazwyczaj nie chce mi się dodatkowo jeździć po GP, zawsze to dodatkowe ~2 minuty zanim do Pętli się dojedzie, a chodziło mi o szybki wyścig jak w Gran Turismo czy Asseto.

Z innej beczki, przed chwilą przetestowałem nowy patch pod kątem stabilności funkcji sieciowych.



Bez zmian niestety. Sprawdzałem na internecie z Vectry, jak i na internecie z Play. W obydwu wypadkach nastąpiło rozłączenie krótko po dołączeniu do pokoju.

Edit: no i standardowo w mniej ludnych pokojach idzie się połączyć.

Poza brakiem większych zmian w stabilności rozgrywki sieciowej, są inne zmiany, nawet bardzo na plus. Jak już mi się udało połączyć, podczas kwaliwikacji i wyścigów dało się zauważyć kilka istotnych poprawek wprowadzonych w ostatnim patchu.

- system kar działa inaczej, dodatkowo przewinienia mają też sygnalizację dźwiękową, przez co o wiele łatwiej zauważyć jest komunikat "zwolnij aby uniknąć kary"
- kara za falstart to teraz +20 sekund zamiast przejazdu przez boks
- możliwe że doszły kary za kolizje, które uwzględniają przewinienia wobec samochodów jadących za nami

- w kwalifikacjach liczy się od teraz okrążenie wyjazdowe z boksu, jeśli nie zdążymy zrobić pełnego kółka przez zakończeniem sesji
- nie wiem czy to nie bug, ale rozpoczynając kwalifikacje na pierwsze kilka kółek z automatu mamy lżejszy samochód z małą ilością paliwa (i miekką mieszanką opon?) możliwe że od teraz w kwalifikacjach jest jakiś limit okrążeń na niskiej ilości paliwa. Po zjeździe do boksu z automatu tankują nam cały bak.

Ogólnie całkiem fajne i przydatne zmiany, które niestety powinny w grze być od początku, no ale fajnie że chociaż teraz to wprowadzają. Natomiast stabilność sieciowa tej gry doprowadza mnie do szewskiej pasji. Momentami zaczynam nawet myśleć nad kupnem GTS'a, żeby móc sobie spokojnie i bezproblemowo pościgać się online.
« Ostatnia zmiana: Lutego 19, 2018, 00:30:21 am wysłana przez andryush »

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #474 dnia: Lutego 21, 2018, 00:23:30 am »
Momentami zaczynam nawet myśleć nad kupnem GTS'a, żeby móc sobie spokojnie i bezproblemowo pościgać się online.

Mimo, ze jestem fanem PC2 to polecam. Mam obie i te gry się świetnie uzupełniają. Jedna hardcorowa do symulacji, druga na luzie właśnie do grania online.

Niestety online w PC2 był dla mnie nieco schrzaniony dlatego głównie gram w singla w tym tytule. 

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #475 dnia: Lutego 21, 2018, 10:52:32 am »
Tip dla tych którym nie odpowiada umiejscowienie kamery i fov (przez co traci choćby wrażenie prędkości).
Wiadomo że w menu można zmieniać fov jednak po zwiększeniu jego wartości umiejścowienie kamery jest dalekie od ideału (np. w widoku TPP tył samochodu wychodzi poza kadr, a kamera z dachu jest za bardzo z tyłu)
Okazuje się jednak, że na PS4 dzialają te same króty co na PC więc jedyne czego potrzebujemy to dowolna klawiatura usb.
Wystarczy wcisnąć kombinację ctrl+k i od teraz można klawiszami WSADQE dowolnie zmieniać umiejscowienie każdej kamery.
Można tak ją przesuwać przód-tył, góra-dół i prawo-lewo. Dodatkolo na klawiaturze numerycznej możęmy ją przekręcać i przechylać a klawiszami + i - w locie zmieniać FOV.
Daje to nam praktycznie nieograniczone możliwości dostosowania kamery do własnych preferencji. Osoby przyzwyczajone go GT mogą bez problemu podnieść kamerę ze zderzaka, a kamere z dachu można "wsadzić" do srodka auta u uzyskać widok z youtubowych onboardów z widocznym kierowcą :)



Poniżej krótki filmik pokazujący te zmiany w locie:


Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #476 dnia: Lutego 21, 2018, 11:33:34 am »
Nie to że działają te skróty, tylko pc2 w pełni korzysta z klawy na ps4 ;) można se dowolnie przydzielać klawisze. Te ustawienia są po prostu domyślne :) Sam korzystam ze spacji jako ręcznego by mieć sekwencje i hamulec ręczny w rallycrossie ;)

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #477 dnia: Lutego 21, 2018, 14:59:00 pm »
To że gra obsluguje klawke wie sporo graczy, jednak wiekszość nie ma pojęcia o skrócie ctrl+k dającym dostęp do tych ustawień. Stąd mój post :)

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #478 dnia: Lutego 21, 2018, 15:47:18 pm »
To w sumie fakt :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #479 dnia: Lutego 22, 2018, 08:12:32 am »
Ale nie trzeba nawet klawiatury, ustawianie pozycji fotela można przypisać w menu do istniejących przycisków. Ustawiłem sobie to na d-padzie, wyleciało mi rzecz jasna parę innych funkcji, ale fotel mogę ustawić :D

Co do kamery a la onboard, w ostatniej aktualizacji doszła taka w standardzie.

@Mrocz, czy dobrze rozumiem, że grasz z hamulcem ręcznym przypisanym do spacji na klawiaturze?