Autor Wątek: Death Stranding  (Przeczytany 108720 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #400 dnia: Czerwca 11, 2021, 11:16:39 am »
Z tym dopiskiem Director's Cut to jest ciekawa rzecz. Bo takie wersje powinny dotyczyć chyba wyłącznie tworów, gdzie finalna wersja została pozbawiona jakichś elementów, które reżyser czy scenarzysta zaplanował, ale producent je wywalił. Tyle, że tutaj to Kojima musiałby sam sobie coś wyciąć, wiec są dwie opcje:

- Kojima miał parę pomysłów na grę i niektórych rzeczy nie dodał, bo nie do końca mu pasowały, a teraz je przemyślał i jednak chce je włączyć do gry (w nowej lepszej formie)
- patrząc na nawiązanie do MGS, być może nie chodzi o zawartość wyciętą z Death Stranding, a może właśnie Kojima chce do Death Stranding przemycić coś, co zostało wycięte z jego wcześniejszych gier...

Widziałem już opinie, że to przymierzanie się do kartona i odkładanie go znów na półkę to taka metafora "a gdybym mógł wrócić do tworzenia MGS... nie, nigdy więcej". Równie dobrze może to jednak być karton z pomysłami i metafora tego, że teraz wszystkie swoje pomysły na tamtą serię w ramach Direcor's Cut wyjął z tego kartonu i już nic nie ma, bo będą w grze. Nie widzę jednak żadnych wskazówek ku temu, żeby Blue Point Games robiło remaster jedynki, chociaż pięknie by było.

Mnie jeszcze tylko zastanawiają te narośla na ścianach. Tutaj z kolei, widząc trailer pierwszy raz, miałem raczej skojarzenia z Silent Hills, jednak chwilę potem karton, wentylacja, szczur i strażnicy w maskach przypominających Metal Gear Raya, a do tego muzyka, ewidentnie mówią co innego.

Kojima jak zwykle fajnie się nami bawi, dając wskazówki, które można interpretować na wiele różnych sposobów, a jest szansa, że to po prostu zgryw, zupełnie jak na E3 w 2003 roku:

« Ostatnia zmiana: Czerwca 11, 2021, 11:18:18 am wysłana przez gnysek »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #401 dnia: Czerwca 11, 2021, 11:45:54 am »
maskach przypominających Metal Gear Raya
Te maski byly juz w podstawce, homo demens takie nosili.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #402 dnia: Czerwca 22, 2021, 19:46:53 pm »
homo demens

Wow, zupełnie mi to już wyleciało z pamięci, faktycznie tak było :) No to wtedy niekoniecznie powinienem łączyć te dwie pozycje.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #403 dnia: Lipca 08, 2021, 23:29:40 pm »
Sporo nowości, ceny na ten moment nie ma, ale pewnie coś koło 19-29$ za upgrade.



windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #404 dnia: Lipca 09, 2021, 10:01:54 am »
Upgrade ma kosztować 10 dolców, za taką cenę to chyba wezmę od razu, bo już od jakiegoś czasu kusi mnie zagrać ponownie a nowa zawartość fabularne mocno kusi.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #405 dnia: Lipca 09, 2021, 10:26:12 am »
Już mi się nie chciało aktualizować, bo preordery dali o północy, ale za taką cenę też jestem w stanie dokupić nową zawartość, której zdaje się być sporo. Już się nieco bałem skoku na kasę widząc wersje DC za 219zł w PS Store, ale upgrade zapewne pojawi się jak do Final Fantasy, dopiero w dniu premiery.

Zwłaszcza, że ciągle jeszcze mi nieco brakuje do platyny (dopiero 55h na liczniku i przegapiłem, żeby ustawić "hard" dać Legend of Legends, wbijałem więc zwykłe Legends...), to pewnie połączę nową zawartość z wykończeniem calaka.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #406 dnia: Lipca 09, 2021, 12:18:36 pm »
Bardzo spoko cena, bałem się że dowala 30 euro.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #407 dnia: Lipca 09, 2021, 15:36:56 pm »
Oj, wtedy by mi już Sony wyjątkowo zalazło za skórę. Wystarczy, że wczoraj PlayStation Polska stwierdziło, że skoro polski układ klawiatury jest na PS5 zły, to rozwiązaniem jest ustawienie angielskiego i przełączanie się xD

Wracając jednak do tematu DS, zastanawia mnie, dlaczego Kojima na twitterze od wczoraj wyraźnie kilka razy zaznaczył, że trailer do gry nie został zrobiony przez niego i czy chcemy osobny trailer od niego... to co to za Director's Cut, co "director" jednak nie robi swojego "cut" :P

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #408 dnia: Lipca 09, 2021, 18:25:08 pm »
Spoko te ulepszenia.
W miare zawartość za 45zł. Tsushima podobnie, no ale tam tego jest jeszcze więcej min. Grube dlc i kolejna wyspa.
DS ma mieć dwa tryby: wydajność dynamiczne 4k60 i jakości natywne 4k i pewnie 30fps.


gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #409 dnia: Lipca 12, 2021, 23:04:20 pm »
Kiedyś mówiłem - "po co 60 FPS". Teraz posypuję głowę popiołem, różnica jest kosmiczna. Na pewno wybiorę tryb DYN4K+60, to obecnie mój ulubiony w grach, bo o ile upscalingu 2K-4K nie widzę wcale, o tyle 60 FPS to jedna z tych rzeczy, które nie były potrzebne do życia, nim się ich nie spróbowało, ale potem ciężko się już cofnąć.

Zastanawiają mnie tylko te jęczenia Kojimy. Najpierw, że to nie jego trailer, teraz, że nie podoba mu się nazwa "Director's Cut" i to Sony narzuciło (czyli zgadłem, że to jest nowa nazwa na "Game of the Year/Complete Edition"). Wygląda, że teaser z tym kartonem mógł nie tyle oznaczać nawiązania do MGS, co fakt, że Kojima mało robił przy tej wersji, a dodatki są tylko przez niego nadzorowane, a wykonane przez zewnętrzną firmę. Ciekawe co z tego wyjdzie... ale umowa z Xboxem to może nie być przypadek, tylko foch.
« Ostatnia zmiana: Lipca 12, 2021, 23:07:27 pm wysłana przez gnysek »

grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 576
  • Reputacja: 19
Death Stranding
« Odpowiedź #410 dnia: Lipca 13, 2021, 15:22:02 pm »
Kiedyś mówiłem - "po co 60 FPS". Teraz posypuję głowę popiołem, różnica jest kosmiczna. Na pewno wybiorę tryb DYN4K+60, to obecnie mój ulubiony w grach, bo o ile upscalingu 2K-4K nie widzę wcale, o tyle 60 FPS to jedna z tych rzeczy, które nie były potrzebne do życia, nim się ich nie spróbowało, ale potem ciężko się już cofnąć.

Miałem bardzo podobnie, dla mnie również 60 klatek było jakąś fanaberią.  Teraz kiedy w prosty sposób można zobaczyć różnicę, jestem w szoku jak wpływa to na komfort grania. Z drugiej strony te 30 klatki kują w oczy przez pierwsze 10 minut, później mózg włącza „upłynniacze” i jest już w miarę ok.  Drugie przejście Milesa robiłem w 30 klatkach i po jakimś czasie już tak mocno  nie przeszkadzało.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #411 dnia: Lipca 13, 2021, 16:33:44 pm »
To ja stane po drugiej stronie barykady, dla mnie nadal 60fps to nic wielkiego, jak tylko mam wybor to wole troche lepsza grafike niz wiecej klatek. No ale to tez jest krok do przodu, bo kiedys 60fps mnie wrecz irytowało.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #412 dnia: Lipca 14, 2021, 23:31:52 pm »
To jest właśnie efekt naszego prywatnego upłynniacza w głowie. Pierwsze minuty wydaje się, że jest dziwnie i wolimy poprzedni tryb. Jeśli jednak przełączymy się odpowiednio późno, nagle dokonamy odkrycia, że zmieniliśmy zdanie :)



Wygląda, że Kojma zaczął już montowanie "swojego" trailera. Ciekaw jestem co tym razem dla nas szykuje, ale czuję w tym całym "nie jego trailerze" jakąś zagrywkę...


Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #413 dnia: Lipca 14, 2021, 23:58:40 pm »
Dużo zależy od gier. Ogólnie tam gdzie musisz celować, 30fps to dodatkowe utrudnienie i lepiej pod każdym względem celuje się wtedy w 60.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #414 dnia: Listopada 07, 2024, 16:30:19 pm »
https://x.com/KojiPro2015_EN/status/1854478907803856896

Troszke szokens. Dodatkowo Kojima Productions wykupiło od Sony prawa do IP. Strasznie dziwny ruch ze strony Sony.