Ostatni Bosik. No to chyba będzie na tyle jeżeli chodzi o moją przygodę z Sekiro
Z początku wydaje się nie do pokonania ale z każdą porażką będziesz się uczył na co można sobie pozwolić. Nie licząc fazy rozgrzewkowej to w pierwszej jest dosyć prosto. Najlepszy moment jak idzie w prawo i po chwili pojawia się znaczek kanji. Wtedy albo unik w lewo i można zadać cios albo jak wolisz zejść mu z postury to mikiri. Też dobry moment jak ładuje się i strzela dwoma falami. Można go obiec i zadać cios. I fajnie się sprawdza podwójne ichimonji po jego skoku z dwoma ciosami. Ładuje go wiec jest czytelny. Trzeba się odsunąć i zaraz po pierwszym ciosie skakałem na niego z tym combat artem. Pierwszy cios zabierał mu hp a drugi posturę. Potem od razu blok. Tak można przejść pierwszą fazę bez strefy hp w miarę szybko. W drugiej już bardziej defensywnie bo wariuje włócznia. Trzeba dobrze parować i uważać na to żeby nam postury nie rozbił. I mikiri to podstawa. Zawsze po niej można zadać cios. Lubi też na nas skoczyć z mocnym ciosem. Dużo ludzi robi tam unik ale ja zawsze parowałem i dawało się po tym mu zdjąć trochę hp. I zawsze polecam parry kapeluszem jeżeli jest pewności że boss po mocnym ciosie przez chwile nie wykona ataku. Wtedy od razu R1 i oberwie wachlarzami ładnie. Trzecia faza to tak samo tylko strzela piorunami jak Genichiro. Ja skakałem i odbijałem w locie ale niektórzy widziałem wbiegają pod bossa i tam jest bezpiecznie. Ogólnie w ch** ciężka i długa walka. Z trofików wynika że tylko 15% go załatwiło. Powodzenia.
Możesz też rozprawić się z demonem gniewu najpierw bo jest łatwiejszy i zwiększysz sobie trochę atak wspomnieniem.
Ja obecnie męczę się z trudniejsza wersja Sowy w innej wersji posiadłości Hirata. Skurwiel dostał boosta i jest porównywalnie trudny co ostatni boss. Ma tylko dwie fazy ale do drugiej mi się nie udało dotrwać jeszcze
.
Z innej beczki jak potrzebujecie łuski karpia żeby coś tam dokupić to można ekstra 10-12 sztuk uzyskać tak:
- karmiąc 3 razy przynęta wielkiego karpia w źródlanym pałacu. Jedna przynęta jest na końcu potoku w wiosce mibu a kolejne pod wodą w zrodlanym pałacu.
- w źrodlanym pałacu przy posążku przy moście który zniszczył wielki karp trzeba się cofnąć do rezydencji i na prawo jest kałuża w której można zanurkować do pomieszczenia gdzie są 3 łuski plus skrzynka z pałacowa woda. Ten przedmiot dajemy kapłanowi z wiosce Mibu. Jest w chacie zaraz przed walką z mniszka. Robimy odpoczynek przy posążku i powinien się przemienić. Zabijamy go i cyk 5 łusek ekstra. Ewentualnie przemienia się po pokonaniu smoka. Nie zarejestrowałem dokładnie kiedy.
Gdybym to wiedział na pierwszym przejściu to nie musiałbym drugi raz walczyć z demonem gniewu po przedmioty do ulepszenia protezy tylko bym kupił od typka w garnku.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk