Autor Wątek: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater  (Przeczytany 10756 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #40 dnia: Czerwca 10, 2024, 17:46:45 pm »
Lepszy wizualny remake ai ala ten Mgs niż ingerencja lewactwa, sweet baby syfu w Sh2.
Chociaż Ewy o dziwo jeszcze nie pokazali :lol:


https://youtu.be/gH3BlCRAZ0o?si=l8mMo74mPQg_PauZ

System uszkodzeń ciała, ubrań ma być rozbudowany.
Każdy nawet najmniejszy uszczerbek pozostawi stały ślad na ciele, ubraniu.

Gra będzie posiadać nowe sterowanie, jednak będzie można stare także odpalić.


« Ostatnia zmiana: Czerwca 11, 2024, 11:51:58 am wysłana przez Kyokushinman »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 749
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwca 10, 2024, 18:14:46 pm »
Chociaż Ewy o dziwo jeszcze nie pokazali :lol:

No właśnie ;).

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #42 dnia: Czerwca 10, 2024, 20:04:46 pm »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 635
  • Reputacja: 252
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #43 dnia: Czerwca 11, 2024, 10:54:03 am »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 749
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwca 11, 2024, 11:33:29 am »
Jest jeszcze kolekcjonerka, ale figurka wygląda tandetnie. Pomysł ciekawy, ale wykonanie słabe.


Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #45 dnia: Czerwca 11, 2024, 11:46:57 am »
Pewnie planują premierę na ten rok, tylko nie wiedzą kiedy wrzucić.

lupinator

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-06-2023
  • Wiadomości: 249
  • Reputacja: 2
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #46 dnia: Sierpnia 26, 2024, 16:54:21 pm »
Cytuj
Metal Gear Solid Δ: Snake Eater | Hands-On Previews

▪️Development is a mix of new talent and original MGS3 veterans
▪️"Stays true to the original game", "reverence for the original work", "looking to be the remake fans have wanted for years"
▪️Will have a Fidelity Mode (30FPS) + Performance Mode (60FPS)
▪️Quality-of-life updates are useful and not overbearing
▪️Revamped controls with traditional options: you can play it as a traditional modern over-the-shoulder TPS, or with classic MGS3 controls
▪️New controls "create a satisfying illusion of how I remembered MGS3 controlled even though it wasn’t. The transition felt natural, smooth and fun"
▪️Modernized menu design with variety of accessibility options (tweak how you ready your weapons/equipment, toggle or hold down a button when grabbing enemies, adjust color correction, center dot display, etc)
▪️A lot of praise for the visuals (runs in Unreal Engine 5), you can "use the camera during a real time cutscene to zoom close enough to see the pores on Snake’s skin", more ambient wildlife
▪️All characters "look fantastic" and true to their original designs
▪️No real load times in the game, though the team wanted keep the pacing of the original so there's still fade-to-black when transitioning to new areas
▪️Some previewers wish it did more in freshening up the experience (instead of zoning off areas like the original where you could easily escape and reset everything, having everything be continuous could have made for something more engaging)
▪️Doesn't reinvent the MGS3 experience, "personality has not been sacrificed in the pursuit of realism" (Snake still only climbs the same ivy-covered trees, snakes still get packaged into "to-go boxes" when killed, guards flail and run when shooting down a bee hive, you'll still don a Raiden mask if you choose "I like MGS2" at the start of the mission, etc)
▪️New additions/changes: Snake's initial bag of gear now provides a compass and objective indicator
▪️Rolling has a dedicated button (triangle), you can now dive to the ground from a standing position
▪️The team worked hard on making sure new models/assets blended in and moved, breathed, reacted as similar as possible to the original
▪️Wounds on Snake will appear on his body throughout the game as he gets hurt, which will "noticeably" affect him if not treated
▪️Camo Index System returns with further enhancements: Snake can also roll around in dirt, mud etc and get convincingly cover in it, improved his camouflage
▪️Previewers tested it: "His entire face and body became dripping wet brown, his hair sludgy and slicked… and his Camo Index maxed out, rendering him practically invisible to nearby crocodiles"
▪️Release date to be revealed "later this year" (likely at Tokyo Game Show)

https://x.com/shinobi602/status/1828064275568468403?s=46&t=Eihuj_jVrGCHcuiFIV2Y8g

Brzmi super

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 749
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #47 dnia: Sierpnia 26, 2024, 16:58:51 pm »
"Niby człowiek wiedział, a jednak się łudził" ;). Szkoda, że ten remake to tylko lifting graficzny. Zostawili nawet te przejścia między lokacjami. Z drugiej strony, bez Kojimy i jego świty (albo ewentualnie jakiegoś dobrego dev teamu) nie może być inaczej.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 991
  • Reputacja: 132
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #48 dnia: Sierpnia 26, 2024, 17:08:55 pm »
Ostatnio ograłem oryginał i dzisiaj to już mocny średniak, więc jednak liczę, że pójdzie coś w “dzisiejsze standardy”

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 749
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #49 dnia: Sierpnia 26, 2024, 23:27:48 pm »
Właśnie o to chodzi, można sobie zagrać w oryginał (co Konami ułatwiło za sprawą MGS Collection) i mimo wszystko, to siedzi jako gra retro. Jak już robić remake ze współczesną grafiką, to taki, który poprawi gameplay z oryginału i dostosuję go do obecnych standardów. Szkoda, że tak nie będzie raczej (choć coś tam dodadzą). Do tego trzeba jednak zespół ludzi, którzy są to w stanie zrobić.

Producent Delta niby mówi, że myśleli aby gra była bardziej nowoczesna, ale uznali, że nie o to chodzi w tym projekcie. Tak, bo takie zmiany to jak robienie nowej gry, koszt byłby większy, a tego Konami szczególnie nie lubi. Do tego oni tego by nie udźwignęli. Dlatego wszystko ma zostać po staremu, łącznie z całą logiką rozgrywki. Te „gamepleyowe” drzewa wciąż mnie rozwalają - w 2005 roku to było ok ale teraz te badyle straszą.