Autor Wątek: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater  (Przeczytany 15158 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 218
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #40 dnia: Czerwca 10, 2024, 17:46:45 pm »
Lepszy wizualny remake ai ala ten Mgs niż ingerencja lewactwa, sweet baby syfu w Sh2.
Chociaż Ewy o dziwo jeszcze nie pokazali :lol:


https://youtu.be/gH3BlCRAZ0o?si=l8mMo74mPQg_PauZ

System uszkodzeń ciała, ubrań ma być rozbudowany.
Każdy nawet najmniejszy uszczerbek pozostawi stały ślad na ciele, ubraniu.

Gra będzie posiadać nowe sterowanie, jednak będzie można stare także odpalić.


« Ostatnia zmiana: Czerwca 11, 2024, 11:51:58 am wysłana przez Kyokushinman »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 862
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwca 10, 2024, 18:14:46 pm »
Chociaż Ewy o dziwo jeszcze nie pokazali :lol:

No właśnie ;).

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 218
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #42 dnia: Czerwca 10, 2024, 20:04:46 pm »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 690
  • Reputacja: 254
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #43 dnia: Czerwca 11, 2024, 10:54:03 am »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 862
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwca 11, 2024, 11:33:29 am »
Jest jeszcze kolekcjonerka, ale figurka wygląda tandetnie. Pomysł ciekawy, ale wykonanie słabe.


Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 218
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #45 dnia: Czerwca 11, 2024, 11:46:57 am »
Pewnie planują premierę na ten rok, tylko nie wiedzą kiedy wrzucić.

lupinator

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 14-06-2023
  • Wiadomości: 330
  • Reputacja: 3
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #46 dnia: Sierpnia 26, 2024, 16:54:21 pm »
Cytuj
Metal Gear Solid Δ: Snake Eater | Hands-On Previews

▪️Development is a mix of new talent and original MGS3 veterans
▪️"Stays true to the original game", "reverence for the original work", "looking to be the remake fans have wanted for years"
▪️Will have a Fidelity Mode (30FPS) + Performance Mode (60FPS)
▪️Quality-of-life updates are useful and not overbearing
▪️Revamped controls with traditional options: you can play it as a traditional modern over-the-shoulder TPS, or with classic MGS3 controls
▪️New controls "create a satisfying illusion of how I remembered MGS3 controlled even though it wasn’t. The transition felt natural, smooth and fun"
▪️Modernized menu design with variety of accessibility options (tweak how you ready your weapons/equipment, toggle or hold down a button when grabbing enemies, adjust color correction, center dot display, etc)
▪️A lot of praise for the visuals (runs in Unreal Engine 5), you can "use the camera during a real time cutscene to zoom close enough to see the pores on Snake’s skin", more ambient wildlife
▪️All characters "look fantastic" and true to their original designs
▪️No real load times in the game, though the team wanted keep the pacing of the original so there's still fade-to-black when transitioning to new areas
▪️Some previewers wish it did more in freshening up the experience (instead of zoning off areas like the original where you could easily escape and reset everything, having everything be continuous could have made for something more engaging)
▪️Doesn't reinvent the MGS3 experience, "personality has not been sacrificed in the pursuit of realism" (Snake still only climbs the same ivy-covered trees, snakes still get packaged into "to-go boxes" when killed, guards flail and run when shooting down a bee hive, you'll still don a Raiden mask if you choose "I like MGS2" at the start of the mission, etc)
▪️New additions/changes: Snake's initial bag of gear now provides a compass and objective indicator
▪️Rolling has a dedicated button (triangle), you can now dive to the ground from a standing position
▪️The team worked hard on making sure new models/assets blended in and moved, breathed, reacted as similar as possible to the original
▪️Wounds on Snake will appear on his body throughout the game as he gets hurt, which will "noticeably" affect him if not treated
▪️Camo Index System returns with further enhancements: Snake can also roll around in dirt, mud etc and get convincingly cover in it, improved his camouflage
▪️Previewers tested it: "His entire face and body became dripping wet brown, his hair sludgy and slicked… and his Camo Index maxed out, rendering him practically invisible to nearby crocodiles"
▪️Release date to be revealed "later this year" (likely at Tokyo Game Show)

https://x.com/shinobi602/status/1828064275568468403?s=46&t=Eihuj_jVrGCHcuiFIV2Y8g

Brzmi super

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 862
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #47 dnia: Sierpnia 26, 2024, 16:58:51 pm »
"Niby człowiek wiedział, a jednak się łudził" ;). Szkoda, że ten remake to tylko lifting graficzny. Zostawili nawet te przejścia między lokacjami. Z drugiej strony, bez Kojimy i jego świty (albo ewentualnie jakiegoś dobrego dev teamu) nie może być inaczej.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 012
  • Reputacja: 132
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #48 dnia: Sierpnia 26, 2024, 17:08:55 pm »
Ostatnio ograłem oryginał i dzisiaj to już mocny średniak, więc jednak liczę, że pójdzie coś w “dzisiejsze standardy”

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 862
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #49 dnia: Sierpnia 26, 2024, 23:27:48 pm »
Właśnie o to chodzi, można sobie zagrać w oryginał (co Konami ułatwiło za sprawą MGS Collection) i mimo wszystko, to siedzi jako gra retro. Jak już robić remake ze współczesną grafiką, to taki, który poprawi gameplay z oryginału i dostosuję go do obecnych standardów. Szkoda, że tak nie będzie raczej (choć coś tam dodadzą). Do tego trzeba jednak zespół ludzi, którzy są to w stanie zrobić.

Producent Delta niby mówi, że myśleli aby gra była bardziej nowoczesna, ale uznali, że nie o to chodzi w tym projekcie. Tak, bo takie zmiany to jak robienie nowej gry, koszt byłby większy, a tego Konami szczególnie nie lubi. Do tego oni tego by nie udźwignęli. Dlatego wszystko ma zostać po staremu, łącznie z całą logiką rozgrywki. Te „gamepleyowe” drzewa wciąż mnie rozwalają - w 2005 roku to było ok ale teraz te badyle straszą.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 862
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #50 dnia: Września 26, 2024, 17:55:22 pm »


Hymm... twarze wyglądają dziwnie, przeważnie starają się trzymać oryginału (Ocelot, Volgin), ale właśnie to sprawia, że są dość sztuczne.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 218
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #51 dnia: Lutego 06, 2025, 16:29:06 pm »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 862
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #52 dnia: Lutego 07, 2025, 11:50:17 am »
A ja trochę pokręcę nosem - enviro bardzo fajne, ale postacie... takie sztuczne, czasem dziwne (Ocelot czy Eva). Według mnie za bardzo chcieli trzymać się oryginału, ale jednocześnie miało być współcześnie. Dlatego zostali w takim rozkroku ;). Ja bym postawił jednak na jedno i to najlepiej większy realizm (co z resztą Kojima z zespołem robił z każdym następnym MGS'em). Rozumiem jednak, że fani generalnie mogą być zadowoleni, bo gra będzie bliższa temu jak ją zapamiętali. Ja wciąż mam uczucie jakbym patrzył na taką... podróbkę (choć bardzo dobrą), albo grę, którą robi zespół mniej doświadczony, albo takie AA.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 218
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #53 dnia: Lutego 07, 2025, 14:12:32 pm »
Eva zarąbista, idealna.
Ja tam nie widzę sztuczności, chyba najlepiej wykonana z tych wszystkich postaci.
Kojima lepiej by jej nie zrobił.
Ocelota bym poprawił, jednak im więcej oglądam materiałów tym bardziej się do jego wyglądy przekonuję.



lupinator

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 14-06-2023
  • Wiadomości: 330
  • Reputacja: 3
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #54 dnia: Lutego 10, 2025, 10:49:30 am »
A ja trochę pokręcę nosem - enviro bardzo fajne, ale postacie... takie sztuczne, czasem dziwne (Ocelot czy Eva). Według mnie za bardzo chcieli trzymać się oryginału, ale jednocześnie miało być współcześnie. Dlatego zostali w takim rozkroku ;). Ja bym postawił jednak na jedno i to najlepiej większy realizm (co z resztą Kojima z zespołem robił z każdym następnym MGS'em). Rozumiem jednak, że fani generalnie mogą być zadowoleni, bo gra będzie bliższa temu jak ją zapamiętali. Ja wciąż mam uczucie jakbym patrzył na taką... podróbkę (choć bardzo dobrą), albo grę, którą robi zespół mniej doświadczony, albo takie AA.
Mam dokładnie takie same odczucia, ale niestety nie ma możliwości żebym nie kupił tego na premierę.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 862
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #55 dnia: Wczoraj o 11:48:21 »
Eva zarąbista, idealna.
Ja tam nie widzę sztuczności, chyba najlepiej wykonana z tych wszystkich postaci.

Chodzi o to, że jak masz twarz, to jest ona pełna licznych nierówności, niuansów, które wynikają z mięśni, chrząstek, kości, tkanki tłuszczowej, itd. Tutaj wszystko jest wygładzone, pozbawione tych wszystkich małych form. Bardzo uproszczone, bo tak to wyglądało kiedyś. Pewnie takie są wytyczne z góry - ma wyglądać jak w oryginale, tylko bardziej nowocześnie. Dzięki temu nie narażają się bardzo na gniew fanów oraz wszystko powinno "działać" bo tak było wcześniej. Ciekawe, bo jednak w przypadku Silent Hill 2 tak nie zrobili. Teoretycznie ta sama firma, ale też mogą mieć różne podejścia.

Z drugiej strony oprawę robią Chińczycy, a azjatyckie studia mają to do siebie, że wszystko jest mniej lub bardziej sprowadzane do mangi/anime. To jest tak jakby oni inaczej nie potrafili ;).

Kojima lepiej by jej nie zrobił.

Właśnie to zależy, co dla kogo znaczy lepiej w tym wypadku ;). Kojima jako autor, nie przejmowałby się tym, jak to wyglądało w 2005 roku (2004 w Japonii), tylko chciałby, aby to był top 2025. Byłoby więc bardziej realistycznie, pewnie użyłby aktorów i skanów. Albo część postaci (Snake) dalej byłaby rzeźbiona, ale i upodobniona do aktora, jak w MGSV. Według mnie byłoby lepiej, ale pewnie podobieństwo do oryginału byłoby mniejsze, co dla kogoś może znaczyć gorzej.

Ocelota bym poprawił, jednak im więcej oglądam materiałów tym bardziej się do jego wyglądy przekonuję.

Ja nie, a zwłaszcza jak zobaczyłem jego twarz podczas skoku Snake'a do wody... Nie.

Mam dokładnie takie same odczucia, ale niestety nie ma możliwości żebym nie kupił tego na premierę.

Ja także wezmę (choć nie będę brał kolekcjonerki, co kiedyś byłoby musem przy MGS), aby opadać i mieć bardziej współczesną wersję. Niemniej nie zdziwię się, jeśli po jednym przejściu stwierdzę, że wolę ogrywać oryginał ;).

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 218
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #56 dnia: Wczoraj o 12:36:54 »
Przypomnę tylko, że Eva ma tam 28 lat a nie 48 ;)
Jednak wiem o co Ci chodzi i masz trochę racji.

Lepiej będzie jak to zostawią no chyba, że serio chcecie powtórki z Silent Hill 2 i modelu Angeli. Już ten nieszczęsny Ocelot aż tak nie drażni.

Oryginał polecam ogrywać na PS5/PS5 Pro.
Mega poprawa po updatach. Jest tak jak powinno, czyli żyleta.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 862
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #57 dnia: Wczoraj o 14:53:06 »
Lepiej będzie jak to zostawią no chyba, że serio chcecie powtórki z Silent Hill 2 i modelu Angeli. Już ten nieszczęsny Ocelot aż tak nie drażni.

No to skopali, wszyscy aktorzy wyglądają inaczej niż ich cyfrowe odpowiedniki, chyba tylko James jest w miarę blisko.

Oryginał polecam ogrywać na PS5/PS5 Pro.
Mega poprawa po updatach. Jest tak jak powinno, czyli żyleta.

W senie kolekcja? Dobrze, u mnie leży jeszcze w folii i czeka, ale dawno nie grałem w MGS'y więc z chęcią bym odpalił. Oby tylko MGS4 wyszło w Vol.2.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 218
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #58 dnia: Wczoraj o 15:30:28 »
Tak.
Po update wszystko jest jak żyleta zarówno w dwójce jak i trójce, bez tego jest zdecydowanie gorzej niż na X360, totalne mydło.
Tylko ustawienie 4k zmieniasz od razu przy pierwszych opcjach bo w bezpośrednim menu gry tego nie ma.

Niestety z MGS1 nic nie zrobiono, najlepiej to ogrywać na duckstation w XSX.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 414
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #59 dnia: Dzisiaj o 07:32:42 »
Lepiej będzie jak to zostawią no chyba, że serio chcecie powtórki z Silent Hill 2 i modelu Angeli. Już ten nieszczęsny Ocelot aż tak nie drażni.

No to skopali, wszyscy aktorzy wyglądają inaczej niż ich cyfrowe odpowiedniki, chyba tylko James jest w miarę blisko.

Oryginał polecam ogrywać na PS5/PS5 Pro.
Mega poprawa po updatach. Jest tak jak powinno, czyli żyleta.

W senie kolekcja? Dobrze, u mnie leży jeszcze w folii i czeka, ale dawno nie grałem w MGS'y więc z chęcią bym odpalił. Oby tylko MGS4 wyszło w Vol.2.
Maria/Mary również jest podobna do aktorki która ja gra.

Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka


Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 862
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #60 dnia: Dzisiaj o 12:38:48 »
Maria/Mary również jest podobna do aktorki która ja gra.

Podobna tak, ale nie tak blisko Jak James. W jej wypadku jednak sprawa jest taka, że to może być sprawa makijażu, albo nawet animacji/mimiki. Mam też wrażenie, że delikatnie ją zmodyfikowano, ale to musiałbym przyjrzeć się uważniej, bo to może tylko wrażenie.

Nawet Angela jest podobna do modelki (w końcu ta twarz jest zeskanowana), ale potem coś się dzieje takiego, że traci na podobieństwie. Według mnie to mogą być animacje (może retarget animacji - w Hogach często było tak, że każda postać po otwarciu ust wyglądała jak małpa ;) ), ale też materiały i oświetlenie, włosy, itd. Wszystko może tutaj mieć znaczenie, nie koniecznie zgodność samej siatki.

Z drugiej strony, może po prostu trzeba było wybrać innych modeli ;).

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 414
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
« Odpowiedź #61 dnia: Dzisiaj o 12:52:40 »


Ja mam wrażenie, że ona jest nawet blizej niż James.