Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 783314 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

indi

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 22-06-2005
  • Wiadomości: 76
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1920 dnia: Listopada 07, 2008, 18:15:06 pm »
a skad moge sciagnac bete?

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1921 dnia: Listopada 07, 2008, 18:18:36 pm »
Przykro mi limit do 5 razy jest także wiele osób co ma moje dane nie ściągnie przykro mi koniec zabawy. Snake Plissken ma Tanner śmiało byście oddali tzn udostepnili betki mendy wredne ;P

indi

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 22-06-2005
  • Wiadomości: 76
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1922 dnia: Listopada 07, 2008, 18:20:40 pm »
ale mialem fuksa. ktos poda linka skad zassac?

Ma_niek

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 25-03-2008
  • Wiadomości: 1 168
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1923 dnia: Listopada 07, 2008, 18:33:33 pm »
Indi jakiego linka to sciagasz z konta na ps3.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1924 dnia: Listopada 07, 2008, 18:33:36 pm »
Po pierwsze to skąd ta informacja, że trzeba czekać 24h?
Z forum PE:

Cytuj
Hello Karol!

Thank you for your e-mail.

Please note that if you play the KillzoneÂŽ2 Beta, and then try and play this with another account on your PLAYSTATIONÂŽ3, or you play this with another local PlayStationÂŽNetwork on your PLAYSTATION3, you will be required to wait for 24 hours until your can play Killzone 2 Beta again on a PLAYSTATION3 console.

As such, please try to play Killzone 2 Beta again once 24 hours have passed.

Kind regards

indi

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 22-06-2005
  • Wiadomości: 76
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1925 dnia: Listopada 07, 2008, 18:54:06 pm »
a z jakiego konta to sie sciaga bo nie moge znalezc tego na PStore

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1926 dnia: Listopada 07, 2008, 18:55:47 pm »
Przykro mi limit do 5 razy jest także wiele osób co ma moje dane nie ściągnie przykro mi koniec zabawy. Snake Plissken ma Tanner śmiało byście oddali tzn udostepnili betki mendy wredne ;P

hmmm.... ale teraz kazdy kto od ciebie zassal betke moze ja udostepnic 5 osobom?! Mam racje!? Czy moze jest jakas blokada?!

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1927 dnia: Listopada 07, 2008, 19:19:11 pm »
Przykro mi limit do 5 razy jest także wiele osób co ma moje dane nie ściągnie przykro mi koniec zabawy. Snake Plissken ma Tanner śmiało byście oddali tzn udostepnili betki mendy wredne ;P

hmmm.... ale teraz kazdy kto od ciebie zassal betke moze ja udostepnic 5 osobom?! Mam racje!? Czy moze jest jakas blokada?!
Niestety nie wypalilo bo tak osoba ktora GRALA w bete powodowala ze pozostale 4 nie mogly, a zeby zagrac trzeba bylo odczekac te 24h, wiec nie ma sensu sie tak bawic to usunalem bete z dysku i teraz nikt nie moze. Sciagam ponownie i licze ze bede mogl bez problemu od razu grac ni czekajac tych 24h. Glupia sprawa bo udostepnilem kilku fajnym ludzia i sciagneli ale nie uruchomili. Eh trudno. Diuk przeprasam ! :*

ciujo82

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2008
  • Wiadomości: 544
  • Reputacja: 0
  • Nathan
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1928 dnia: Listopada 07, 2008, 19:35:38 pm »
killzone2 pozamiata w singlu i multi

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1929 dnia: Listopada 07, 2008, 19:37:09 pm »
killzone2 pozamiata w singlu i multi
no co Ty?  :cool:

ciujo82

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2008
  • Wiadomości: 544
  • Reputacja: 0
  • Nathan
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1930 dnia: Listopada 07, 2008, 19:40:43 pm »
tak obama

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1931 dnia: Listopada 07, 2008, 20:20:58 pm »
Przykro mi limit do 5 razy jest także wiele osób co ma moje dane nie ściągnie przykro mi koniec zabawy. Snake Plissken ma Tanner śmiało byście oddali tzn udostepnili betki mendy wredne ;P

hmmm.... ale teraz kazdy kto od ciebie zassal betke moze ja udostepnic 5 osobom?! Mam racje!? Czy moze jest jakas blokada?!
Niestety nie wypalilo bo tak osoba ktora GRALA w bete powodowala ze pozostale 4 nie mogly, a zeby zagrac trzeba bylo odczekac te 24h, wiec nie ma sensu sie tak bawic to usunalem bete z dysku i teraz nikt nie moze. Sciagam ponownie i licze ze bede mogl bez problemu od razu grac ni czekajac tych 24h. Glupia sprawa bo udostepnilem kilku fajnym ludzia i sciagneli ale nie uruchomili. Eh trudno. Diuk przeprasam ! :*


No co ty, nie twoja wina przecież, chwała Ci za to, że w ogóle chciałeś się podzielić. Ale troche smutek jest, że nie dane mi będzie zagrać w bete  :(

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1932 dnia: Listopada 07, 2008, 22:13:58 pm »
Przykro mi limit do 5 razy jest także wiele osób co ma moje dane nie ściągnie przykro mi koniec zabawy. Snake Plissken ma Tanner śmiało byście oddali tzn udostepnili betki mendy wredne ;P

hmmm.... ale teraz kazdy kto od ciebie zassal betke moze ja udostepnic 5 osobom?! Mam racje!? Czy moze jest jakas blokada?!
Niestety nie wypalilo bo tak osoba ktora GRALA w bete powodowala ze pozostale 4 nie mogly, a zeby zagrac trzeba bylo odczekac te 24h, wiec nie ma sensu sie tak bawic to usunalem bete z dysku i teraz nikt nie moze. Sciagam ponownie i licze ze bede mogl bez problemu od razu grac ni czekajac tych 24h. Glupia sprawa bo udostepnilem kilku fajnym ludzia i sciagneli ale nie uruchomili. Eh trudno. Diuk przeprasam ! :*


No co ty, nie twoja wina przecież, chwała Ci za to, że w ogóle chciałeś się podzielić. Ale troche smutek jest, że nie dane mi będzie zagrać w bete  :(
Mam nadzieję że dostaniesz swój klucz. Niestety ściągłem bete raz jeszcze, ale muszę jednak odczekać te 24h na jedno dobre bo przez weekend mnie w ogóle w domu nie ma tyle co na spanie, więc nie będę płakał. Szkoda że tak wyszło.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1933 dnia: Listopada 07, 2008, 22:30:19 pm »
Wooyek chcesz kod ?
Jasne ze tak :grin: :grin: :grin:

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1934 dnia: Listopada 07, 2008, 23:00:31 pm »
Wooyek chcesz kod ?
Jasne ze tak :grin: :grin: :grin:

Tera to już po ptokach Wujek (look poprzednie strony tematu)

 :/

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1935 dnia: Listopada 07, 2008, 23:11:03 pm »
No właśnie zauważyłem :sad: ale i tak wielki szakunec dla Tomka za dobre chęci :smile:

Ale spoko, będziemy bardziej podjarani w lutym :cool:

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1936 dnia: Listopada 08, 2008, 16:38:57 pm »
Wooyek chcesz kod ?
Jasne ze tak :grin: :grin: :grin:
Jakby dało to byś już grał z Diukiem i innymi 3ma ;)

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1937 dnia: Listopada 08, 2008, 20:09:29 pm »
Qrcze ladny ten Killzone  8-) Szkoda, ze moja ps3 w Polsce lezy.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1938 dnia: Listopada 09, 2008, 17:34:50 pm »
Pograłem sobie dziś po dwu dniowej przerwie i gameplayowo multiplayer w KZ2 zamiata wszystko. Tak ogromnej przyjemności z zabijania nie miałem jeszcze w żadnej grze. Sony powinno być dumne że Guerilla robi grę na ich konsole bo Killzone 2 oj zmiecie wszystko i w ciemno strzelam - gra roku.

Tango

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1939 dnia: Listopada 09, 2008, 18:00:05 pm »
Gra bedzie genialna, nie moge sie doczekac

disneysecurity

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 06-08-2008
  • Wiadomości: 73
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1940 dnia: Listopada 09, 2008, 19:43:02 pm »
Pograłem sobie dziś po dwu dniowej przerwie i gameplayowo multiplayer w KZ2 zamiata wszystko. Tak ogromnej przyjemności z zabijania nie miałem jeszcze w żadnej grze. Sony powinno być dumne że Guerilla robi grę na ich konsole bo Killzone 2 oj zmiecie wszystko i w ciemno strzelam - gra roku.

nie mam pojęcia jak doszłeś do takich wniosków, też przed wczoraj pograłem w bete, i jak dla mnie to dobrze zrobiony fps ale nic ponad to, tym bardziej graficznie, biore tylko poprawke na to że to tylko beta i w dodatku multi, mam wielką nadzieje że pełna wersja będzie dużo lepsza od tej bety

co niektórzy mnie znają, wiecie że przez mase lat gram w bf-a, dużo grałem w pd, troche mniej w halo, stalkera, cod4, więc jako taki punkt odniesienia mam, i jak dla mnie beta kz2 pod żadnym względem nie wybija się ponad to co jest na rynku, tak jak już napisałem tym bardziej w kwestii oprawy, jak już to niektóre animacje może są troszkę lepsze niż u konkurencji, reszta raczej przeciętna, w kwestji grywalności może być lepiej, ale sterowanie jest ... heh, nienajwyższych lotów powiedziałbym, gra ogólnie zrobiła średnie wrażenie, pamiętam pierwszy mecz rozegrany w cod4, po tym meczu wiedziałem że będzie to ponad przeciętny program, po rozegraniu paru mecz w kz2 ciągle mam wrażnie że to nic wielkiego, choć oczywiście ciągle mam nadzieje że przynajmniej single będzie dużo lepsze, a multi w pełnej wersji da nam dosstęp do ciekawych map, trybów, ecetera, tylko to sterowanie mogli by coś z tym zrobić
moje montage:

1.  ( zaznacz wcześniej opcje HQ pod obrazem, lepsza jakość, czytelniejsze trzcionki, itd..)

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1941 dnia: Listopada 09, 2008, 20:05:43 pm »
Sterowanie to ogromny plus w tej grze jest ociężałe i czuć że kierujemy wojakiem który ma masę sprzętu itp to samo dotyczy celowania o ile z biodra jest ok o tyle przez kolimator każde poruszenie bronią powoduje że nie rusza się w poziomie bez żadnego drgania ja kto bywa w wielu grach, a po prostu widać że nią RUSZAMY i wygląda to realistycznie. Warto dodać że kropka w kolimatorze podczas poruszania rozmywa się co dodaję jeszcze więcej frajdy i realizmu. Ogólnie strzelanie jest bardzo przyjemne i realistyczne bo trzeba wpakować parę kulek, ale bez przesady jak w Bad Company ponadto trudno się celuje i ciężko walnąć headshota gdy cel w ruchu itp Pod względem frajdy z strzelania KZ2 według mojej opinii bije wszystkie shootery. Podobne sterowanie ma MEDAL OF HONOR AIRBORNE tzn takie ociężałe i realistyczne. Bo machanie karabinem z prędkością światła czy z biodra czy podciągając pod oko jest nie zbyt realistik, a w obecnych czasach od shooterów wymaga się dozy realizmu nie prawdaż ? KZ2 to taki taktyczny, ale wciąż dynamiczny shooter co cieszy ogromnie bo obecnie na rynku same fps'y typu one man army. Brakuję mi w KZ2 chowania się za przeszkodami tak jak w MOH Airborne tzn celując można się obniżać itp zresztą gdzieś na trailerach i filmikach jest tego typu możliwość chowania szkoda że w multi tego nie ma. Oby dali.

Podsumowując KZ2 niszczy gameplajowo inne gry z kategorii FPS.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1942 dnia: Listopada 09, 2008, 20:13:50 pm »
mi sie gra podoba... to ze kolega gral w kilka FPS to powiedzmy delikatnie mowiac "nic wielkiego"... powiedz mi jaki masz stopien w Kz2 a ja ci powiem co wiesz o tej grze.
Sterowanie i fan to kwestia gustu ale co do grafiki to bredzisz najzwyczajniej... sam multi jest najlepije wygladajaca gra jaka kolweik byla... i nawet taki Crisis sie chowa i kwiczy.
Tylko nie chodzi o liczbe klatek czy lini w pionie ale wszytkie efekty, zniszczalne otoczenie, milony polygonow, swiatlo, efekty(wiatr!), animacja itd...
Jesli tego wciaz nie widzisz to radze pograj z 10h az twoje oczy ochlona ;)

ciujo82

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2008
  • Wiadomości: 544
  • Reputacja: 0
  • Nathan
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1943 dnia: Listopada 09, 2008, 20:24:54 pm »
graficznie w singlu napewno bedzie jeszcze lepiej niz w multi no i to jest beta wersja pewne niedorobki zostana poprawione

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1944 dnia: Listopada 09, 2008, 20:40:56 pm »
A jak jest ze strzelaniem przez ściany itp?

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1945 dnia: Listopada 09, 2008, 20:49:09 pm »
A jak jest ze strzelaniem przez ściany itp?
Nic takiego nie ma i chwała Ci panie bo gra straciła by na tym bajerze bardzo dużo. Mapki to zwykle labirynty i do pomieszczeń jest kilka wejść także można przeciwnika obejść itp Strzelanie przez ściany spowodowałoby że "Debilni gracze" zaczęli by walić w ściany za którymi jest respaw przeciwnika i na tym gra by pewnie polegała także dobrze że tego nie ma.

Singiel będzie CHOLERNIE grywalny skoro multi pod tym względem zamiata. Dodać do tego jeszcze ciut lepsza grafikę, filmową muzykę, fabułę i gra będzie hiciorkiem ;)

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1946 dnia: Listopada 09, 2008, 20:58:11 pm »
W grze jest masa oryginalnych patentów które się odkrywa wraz z postępami w grze.

Samo strzelanie, celowanie czy choćby wciśniecie przycisku aby zoomować to na pewno przemyślana decyzja mająca za zadanie urealnienie rozgrywki. Widocznie developerzy podzielają moje odczucia że grając w takie gry jak R2, Ut3 Quake itd... ma się odczucie jakby się sterowało jakimiś poduszkowcami a nie ludzką postacią. Gra ma swój styl i to podkreśla w każdej płaszczyźnie, nie tylko dizajn ale i multi mają swoją specyfikę.
Z ciekawych patentów jest niewidzialność, albo "przebieranie/kamuflaż" czy choćby ustawianie automatów-wieżyczek. Granatów też nie rzuca się jakby to były jabłka. Ja bym tylko ułatwił medyka i wyeliminował ten błąd z opóźnionym umieraniem(wcale to nie wygląda jak lag).


above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1947 dnia: Listopada 09, 2008, 21:01:55 pm »
http://www.ps3site.pl/slodkie-chwile-z-beta-killzone-2/#more-12669

Cytuj
Ogólne wrażenie graficzne stawia wersję beta Killzone 2 nieco nad COD4 ale. O wiele więcej tu szczegółów, smaczków i detali, lepsze jest też oświetlenie i geometria poziomów. Jeśli chodzi o tekstury to na chwilę obecną można powiedzieć, że trafiają się tekstury bardzo dobre, średnie i tragiczne. Nie spodziewajcie się natomiast, że ta gra to Crisis killer. Trzeba jednak zaznaczyć, że jest to beta i końcowy produkt może być bardziej dopracowany.
Yyy chłopak albo jest ślepy albo grał na SD :/ nieco nad cod4 heh się uśmiałem. Lepsze oświetlenie jak w COD4, przepraszam bardzo tam było oświetlenie ? Dynamiczne cienie ? Nie przypominam sobie. Porównując pod względem tekstur to cod4 wygląda jak kupa za przeproszeniem. Owszem w KZ2B są średniej jakości tekstury np. skrzyń w rogach map czy ściany, ale wszystko to jest NIEWIDOCZNE podczas grania no chyba że ktoś specjalnie szuka. Nawet poprawnej nazwy nie potrafi napisać CRYSIS. Graficznie KZ2 prezentuje się wyśmienicie i porównanie go do COD4 coś nie teges. Gra ma dynamiczne cienie, świetnie oświetlenie którego nawet taki Crysis nie ma, shadery, super wyprofilowane bronie, efekty to wszystko składa się na killera graficznego na konsole obecnej generacji. Jeśli chodzi o animacje to gra pod tym względem wciąga nosem wszystko co do tej pory wyszło łącznie z Crysisem na czele. Nie jestem fanboyem i nigdy nim nie byłem, ale nie lubię głupiego gadania.
: Listopad 09, 2008, 20:58:59 pm
W grze jest masa oryginalnych patentów które się odkrywa wraz z postępami w grze.

Samo strzelanie, celowanie czy choćby wciśniecie przycisku aby zoomować to na pewno przemyślana decyzja mająca za zadanie urealnienie rozgrywki. Widocznie developerzy podzielają moje odczucia że grając w takie gry jak R2, Ut3 Quake itd... ma się odczucie jakby się sterowało jakimiś poduszkowcami a nie ludzką postacią. Gra ma swój styl i to podkreśla w każdej płaszczyźnie, nie tylko dizajn ale i multi mają swoją specyfikę.
Z ciekawych patentów jest niewidzialność, albo "przebieranie/kamuflaż" czy choćby ustawianie automatów-wieżyczek. Granatów też nie rzuca się jakby to były jabłka. Ja bym tylko ułatwił medyka i wyeliminował ten błąd z opóźnionym umieraniem(wcale to nie wygląda jak lag).


Dokładnie i chwała im za to ! Jak widać czas jaki robią tą grę nie został zmarnowany bo gameplay jest innowacyjny i bardzo realistyczny zaś multi wciąga jak koka aż boję się pomyśleć co będzie w singlu. Warto dodać że 32 graczy na mapie i pełen chaos nie powoduje slidshow jak to bywa w wielu grach na PS3 no i do tego grafika, efekty, AA. Jestem OCZAROWANY tą grą na prawdę.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1948 dnia: Listopada 09, 2008, 21:09:08 pm »
Po prostu widać kto ma jakieś pojęcie a kto leci owczym pędem ;)
... to najlepiej wyglądający tytuł FPS/TPS a kwestia czasu jest kiedy niektórzy ochłoną, przemyślą, odpoczną i porównają na spokojnie.

Tak jak wielu pieprzyło że CoD3 wygląda lepiej niż Resistans(ta sama wersja Cod3 była też na ps2). Tak jak pisałem... przypomina to gadanie "przeciętniaka" patrzącego na Miss "Polski/Polonii/Kabaczka" który stwierdza... "eee taka sobie" ;)

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1949 dnia: Listopada 09, 2008, 21:29:52 pm »
co do grafiki to bredzisz najzwyczajniej... sam multi jest najlepije wygladajaca gra jaka kolweik byla... i nawet taki Crisis sie chowa i kwiczy.
Tylko nie chodzi o liczbe klatek czy lini w pionie ale wszytkie efekty, zniszczalne otoczenie, milony polygonow, swiatlo, efekty(wiatr!), animacja itd...
Jesli tego wciaz nie widzisz to radze pograj z 10h az twoje oczy ochlona ;)

Tak sie sklada, ze calkiem niedawno przeszedlem drugi raz Crysisa i musze powiedziec, ze narazie zadna konsolowa gra nie zblizyla sie do tego poziomu. Ogladalem filmiki z KZ2 i musze przyznac, ze jest zajebiscie, nawet mozna gre porownywac z Crysisem, ale czy jest lepiej? hmmm, moze (chociaz nie sadze).
Co sie zas tyczy Twoich argumentow to... sorry ale jakie jest zniszczenie otoczenia w KZ2? bo z tego co widzialem to niszczy sie tylko to co ma sie zniszczyc w z gory zaplanowanym miejscu w gory zaplanowanym czasie. Taki Crysis natomiast ma niemal calkowicie zniszczalne otoczenie, kazdy budynek mozesz jakos uszkodzic (niektore dokumentnie zdewastowac), ulamac drzewo, pozniej to co z tego drzewa zostalo jeszcze podzielic na pol, zniszczyc zapory z piasku (smiesze ale w wiekszosci gier jak sa worki z piaskiem to mozna je ruszyc tylko granatem, jesli w ogole mozna bo zazwyczaj sa bardziej usztywnione niz beton).
Miliony polygonow to akurat slaby argument przeciwko Crysisowi bo to narazie jedna gra ktora generuje na scene 2 mln polygonow i dlugo jeszcze nikt tego nie pobije.
Swiatlo, hmmm tutaj masz racje i nie:). Z jednej strony mi tez sie baaaardzo podoba oswietlenie w KZ2 z drugiej strony Cry tez ma swoje momenty pod tym wzgledem - zwlaszcza w zalesionych terenach gdzie swiatlo przebija sie przez liscie i rzuca wszedzie cien (piekna rzecz, takich cieni nie widzialem jeszcze w zadnej grze na PS3 czy 360).
Animacja - nie wiem, dla mnie to wyglada podobnie w obydwu grach, jak bede mial juz KZ2 wtedy bede mogl ocenic.

BTW dla ludzi ktorzy znaja crysisa tylko ze screenow w dzungli:

   - dla Ciebie, mowiles, ze najtrudniej jest zrobic ludzka twarz i chciales koniecznie kobieca. Tak wyglada to w Crysisie, mimo, ze gra jest o strzelaniu w dzungli to jednak kazdy najdrobniejszy detal jest na maksylanie wysokim poziomie w tej grze zrobiony. Grafika jest cudowna zarowno na zewnatrz jak i wew budynkow, oswietlenie doskonale.

- taki tam sobie filmik, wybuchy, walka, zajebista animacja tego stworka itp.

 - jeden z moich ulubionych momentow w grze. Pamietam gdy pierwszy raz wychodzilem z tego samolotu do tego pobojowiska to mialem kopare przy samej ziemi. Wybuchy, animacja (bo chyba nie masz tutaj zastrzezen do animacji?), klimat wojny. Eh Crysis jest swietny mam nadzieje, ze KZ2 bedzie rownie dobry.

disneysecurity

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 06-08-2008
  • Wiadomości: 73
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1950 dnia: Listopada 09, 2008, 21:46:08 pm »
mi sie gra podoba... to ze kolega gral w kilka FPS to powiedzmy delikatnie mowiac "nic wielkiego"... powiedz mi jaki masz stopien w Kz2 a ja ci powiem co wiesz o tej grze.
Sterowanie i fan to kwestia gustu ale co do grafiki to bredzisz najzwyczajniej... sam multi jest najlepije wygladajaca gra jaka kolweik byla... i nawet taki Crisis sie chowa i kwiczy.
Tylko nie chodzi o liczbe klatek czy lini w pionie ale wszytkie efekty, zniszczalne otoczenie, milony polygonow, swiatlo, efekty(wiatr!), animacja itd...
Jesli tego wciaz nie widzisz to radze pograj z 10h az twoje oczy ochlona ;)

kurcze, ja cie prosze, do wczoraj miałem kz2 bete, cały czas mam mase gier do porównania, i widze jak to porównanie wypada, nienajlepiej dla kz2 bety, a kawałki o tym że taki crisis się chowa i kwiczy tego nawet nie skomentuje, bo ty i tak wiesz lepiej


"Jesli tego wciaz nie widzisz to radze pograj z 10h az twoje oczy ochlona ;)"

o to chodzi że nie chce w to grać, jakoś w ogóle mnie nie ruszyła ta beta, dałem komuś innemu sciągnąć ją sobie z mojego konta, a sam ją usunołem
moje montage:

1.  ( zaznacz wcześniej opcje HQ pod obrazem, lepsza jakość, czytelniejsze trzcionki, itd..)

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1951 dnia: Listopada 09, 2008, 22:15:06 pm »
Na starcie... Crisis to bardzo ładna gra i nie ma wątpliwości - to że leży i kwiczy to była tylko moja mała złośliwość. Jednak Kz2 prezentuje się lepiej.

Filmiki nie oddadzą kunsztu gry, nawet pierwsze chwile nie powalają.
Z grami często jest tak że na początku robią dobre wrażenie a później wyłapuje się "umowności". Tutaj jest inaczej. Podałeś prosty przekład zniszczalnego otoczenia. Widać że twórcy kierowali się pewną logiką. Niszczyć możesz pewne elementy  zachowując konstrukcje(ściany, zbrojenia, teowniki itd.) - "tynk" odpada według praw fizyki i w odróżnieniu od BF nie ma tu jakiegoś skryptu i chmury dymu po którym widzimy dziurę.
Wygląda to tak(na przykładzie filaru) że możesz sobie stanąć przed nim i po pierwszym strzale mamy ledwo widoczne wgłębienie. Następny starzał to już pękniecie/rysy ale wciąż nic nie odpada( o ile celujesz w centrum)... kolejne strzały  już odłupują tynk od "rdzenia" ale  wielkość tych kawałków i kierunek "odłupania" to następstwa FIZYKI strzału(gry). Nie ma przy tym efektu "chmurki" po której widzimy od razu efekt(patrz BF) - wszystko dzieje się na twoich oczach - bez ściemy.
Przyznasz że całkiem złożony proces a teraz wyobraź sobie że praktycznie każdy element gry jest tak dopracowany. Wyobraź sobie że walisz w to z rakiety  - kosmos :D

Cytuj
Miliony polygonow to akurat slaby argument przeciwko Crysisowi bo to narazie jedna gra ktora generuje na scene 2 mln polygonow i dlugo jeszcze nikt tego nie pobije.
Kz2 generuje na pewno więcej, o wiele więcej polygonów... już w GT5p na każde auto przypada 200000 co przy 16 autach daje nam 3600000 a dolicz jeszcze otoczenie - wydajny ten CELL prawda ;)


Co do filmików to obejrzałem ale nic nie widzę... muszę mieć minimum 700p przy niewielkiej kompresji. Twarzy kobiety więc też nie ocenie - może masz dobrą fotkę - z chęcią sobie obejrzę.

Gwarantuje ci że gdy zagrasz przekonasz się... nie od razu ale po około 10h grania przyznasz mi racje - trzeba czasu aby wyłapać wszystkie smaczki. Sam efekt wiatru jest powalający.

Cytuj
o to chodzi że nie chce w to grać, jakoś w ogóle mnie nie ruszyła ta beta, dałem komuś innemu sciągnąć ją sobie z mojego konta, a sam ją usunołem
i wszytko jasne, tak jak mówiłem - praktycznie w to nie grałeś i kierujesz się emocjami - zwisa mi co ty tam o niej sądzisz i do nie czego CIEBIE nie chce mi się przekonywać... ja tak jak ty dziel się opinią z tą OGROMNĄ różnicą że ja w ten tytuł gram.
Stwierdzam jak to się mówi w piaskownicy że się "nie znasz" i niestety to jest FAKT.
« Ostatnia zmiana: Listopada 09, 2008, 22:25:10 pm wysłana przez Maximmus80 »

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1952 dnia: Listopada 09, 2008, 23:04:27 pm »

Przyznasz że całkiem złożony proces a teraz wyobraź sobie że praktycznie każdy element gry jest tak dopracowany. Wyobraź sobie że walisz w to z rakiety  - kosmos :D

Crysis to samo, schowasz sie w budynku gosciu rzuci granata, bum, nie ma nic jedna sciana poleciala tam, dach wyladowal na drzewie, przeciwnik, ktory byl blisko wybuchu zatrzymal sie dopiero na samochodzie itp. Walka w lesie jeszcze lepsza, idziesz dzungla nie widzisz nikogo bo trawa wysoka, wszedzie jakies liscie, paprocie itp, mozesz dopiero dostrzec przeciwnika po tym jak sie pod nim liscie uginaja, jak sie przemieszcza to zostawia slady. Strzelasz do niego przy okazji niechcacy drzewo zlamales w pol itp. Fizyka i destrukcja w Crysisie to klasa sama w sobie i napewno pod wieloma wzgledami jest lepiej zrealizowana niz w KZ2 (chociaz, pewnie sa i takie elementy w tych dwoch kategoriach, ktore lepiej wypadaja w KZ2).

Cytuj
Miliony polygonow to akurat slaby argument przeciwko Crysisowi bo to narazie jedna gra ktora generuje na scene 2 mln polygonow i dlugo jeszcze nikt tego nie pobije.
Kz2 generuje na pewno więcej, o wiele więcej polygonów... już w GT5p na każde auto przypada 200000 co przy 16 autach daje nam 3600000 a dolicz jeszcze otoczenie - wydajny ten CELL prawda ;)

Hehe 200tys poly razy 16 aut to 3,2 mln ;)
W kazdym razie nie do konca tak jest. Bo GT5 jak to gra konsolowe sztuczkami stoi. 5 aut z tylu ktorych obecnie nie widac na ekranie nie ma juz 200 tys poly tylko np 500, samochod daleko w przodzie to samo, nie jest to ten sam model co z bliska. Crysis wlasnie dlatego jest wyjatkowy (i cholernie wymagajacy sprzetowo) bo tam nie ma sciem, widzisz kilometr przed soba oboz przeciwnikow to on tam jest i jest generowany tak samo jak bedzie generowany z bliska. To samo modele postaci, sa cholernie dobrze zrobione i wygladaja tak samo w cutscenkach jak w grze wlasciwej wiec silnik naraz liczy wszystko to co widzisz bez zadnych uproszczen. Aby KZ2 mial wiecej poly to bardzo watpie, chociazby po twarzach to widac, ze nie ma tam jakiejs rewelacji a przeciez gdyby stworzyli tak wydajny silnik to napewno sporo by dali na ten element.

   - lepszej jakosci filmik gdzie widac poziom wykonania modeli postaci, a to tylko jeden z wielu elementow liczonych przez silnik

Co do filmików to obejrzałem ale nic nie widzę... muszę mieć minimum 700p przy niewielkiej kompresji. Twarzy kobiety więc też nie ocenie - może masz dobrą fotkę - z chęcią sobie obejrzę.

Nie moge nigdzie znalezc teraz zdjecia tej laski. Nie mam teraz dostepu do swojego PC, za tydzien jakos zrobie Ci screena tej pani a tymczasem modele innych postaci z Cry:

http://img517.imageshack.us/my.php?image=crysis64200809161555550oz4.jpg
http://img181.imageshack.us/my.php?image=crysis64200809161556174nv1.jpg
http://img237.imageshack.us/my.php?image=crysis64200809161551087cj8.jpg


Gwarantuje ci że gdy zagrasz przekonasz się... nie od razu ale po około 10h grania przyznasz mi racje - trzeba czasu aby wyłapać wszystkie smaczki. Sam efekt wiatru jest powalający.

Wiesz dla mnie KZ2 to goracy tytul i naprawde mam wielka nadzieje, ze bedzie grubo.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1953 dnia: Listopada 09, 2008, 23:47:00 pm »
Cytuj
5 aut z tylu ktorych obecnie nie widac na ekranie nie ma juz 200 tys poly tylko np 500, samochod daleko w przodzie to samo, nie jest to ten sam model co z bliska.
a jak jest w Online... tez auta są w ten sposób generowane? tylko odpowiedz bez ściemy i pamiętaj że się na tym "aż tak" dobrze nie znam więc ci uwierzę ale jeśli się to z czasem okaże "anonimowego prawdą" to ci tego nie zapomnę hehe

Cytuj
http://img517.imageshack.us/my.php?image=crysis64200809161555550oz4.jpg
http://img181.imageshack.us/my.php?image=crysis64200809161556174nv1.jpg
http://img237.imageshack.us/my.php?image=crysis64200809161551087cj8.jpg
to musi być w dużym zbliżeniu twarz laski... w UT3 czy Gears twarze facetów wydawać się może wyglądają całkiem nieźle ale już kobiet wyglądają "tak sobie"(i to jest najlepszy test).

Ja w Crisis widziałem wybuch budynków które nie sypały się w drzazgi a właśnie odpadały pełnymi ścianami/sufitami. Co do dzumgli i lisci to wiem o czym mówisz i tu z jednej strony widać moc silnika a z drugiej nie ma tego na Ps3 i sam jestem ciekaw czy uda się osiągnąć.


modele postaci i animacja dla przypomnienia



http://www.killzone.com/magnoliaPublic/killzone/multimedia/image/wallpaper/battleground/mainColumnParagraphs/0/multimediaDownloadRows/0/multimediaDownloadLinks/04/file/wallpaper02_1600x1200.jpg
ja jak pierwszy raz to zobaczyłem to najbardziej zdębiałem widząc jego włosy na ramieniu :D

« Ostatnia zmiana: Listopada 09, 2008, 23:50:10 pm wysłana przez Maximmus80 »

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1954 dnia: Listopada 09, 2008, 23:52:09 pm »
To nie włosy, to brud :mad:

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1955 dnia: Listopada 10, 2008, 00:00:47 am »
dałam linka z dużym zdjęciem... wystarczy kliknąć... włosy :P

a to fotka jest z czasów wersji alfa, jeśli śledzicie na bieżąco to obecnie wszytko prezentuje się lepiej... więc może i ten model
« Ostatnia zmiana: Listopada 10, 2008, 00:04:56 am wysłana przez Maximmus80 »

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1956 dnia: Listopada 10, 2008, 00:17:06 am »
Cytuj
5 aut z tylu ktorych obecnie nie widac na ekranie nie ma juz 200 tys poly tylko np 500, samochod daleko w przodzie to samo, nie jest to ten sam model co z bliska.
a jak jest w Online... tez auta są w ten sposób generowane? tylko odpowiedz bez ściemy i pamiętaj że się na tym "aż tak" dobrze nie znam więc ci uwierzę ale jeśli się to z czasem okaże "anonimowego prawdą" to ci tego nie zapomnę hehe
Cytuj

Bez roznicy online czy nie. To co widzisz online jest tym samym co offline tylko dochodza dane z sieci gdzie sa samochody innych itp, a przeciez wiadomo, ze gosciu co jest pol okrazenia przed Toba to u Ciebie ten samochod nie bedzie modelem 200tys poly tylko jakas prowizorka + inf o jego polozeniu. Gdyby dalo sie tak zrobic, ze jeden gosciu ma gre a 7 innych sie laczy po sieci bez tej gry (czyli graja po sieci na jednej wersji/egemplarzu tego goscia) wtedy taki silnik musialby liczyc kazdy jeden samochod tak jak trzeba, ale tak sie nie dzieje. Zobacz sobie tez na modele samochodow w lusterku wstecznym czy bocznym, tam samachod to nie wiem czy ma z 300 poly

modele postaci i animacja dla przypomnienia



http://www.killzone.com/magnoliaPublic/killzone/multimedia/image/wallpaper/battleground/mainColumnParagraphs/0/multimediaDownloadRows/0/multimediaDownloadLinks/04/file/wallpaper02_1600x1200.jpg
ja jak pierwszy raz to zobaczyłem to najbardziej zdębiałem widząc jego włosy na ramieniu :D

Gif przyznaje - zajebioza, jednak gif to gif i z kazdej gry mozna zrobic z 10 swietnych gifow (z krysia to wlasciwie co 3 minuty jest akcja na gifa). Zas screen co dales to lol, przeciez to taki photoshop, ze glowa boli. Widzialem duzo gameplay'ow z KZ2 i na zadnym z nich modele postaci nie byly w 1/3 tak wykonane jak na tym bullshotcie ;)

Pozdrawiam

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1957 dnia: Listopada 10, 2008, 00:19:35 am »
to z oficjalnej strony fota... przyznasz ze jesli tak beda sie prezentowac modele postaci z singla to jest ostro ;)
tylko nie rozumiem jednego, mam widok zza auta i na zakrecie cisnie sie 16 aut - wszytkie wygladaja wspaniale...
i jak jest z tymi zniszceniami w Crisis... dziala to na zasadzie domku z kart czy elementy sie naprawade niszcza?
« Ostatnia zmiana: Listopada 10, 2008, 00:41:12 am wysłana przez Maximmus80 »

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1958 dnia: Listopada 10, 2008, 01:13:50 am »
Tak gdyby tak wygladaly postacie jak na tym screenie bylo by zajebiscie. Jednak wiesz ja widzialem nie wiele gorsze screeny z oficjalnej strony haze...
Przedewszystkim pytanie jest czy 200 tys mamy w grze wlasciwej czy w showroomie, bo przyznac, trzeba ze samochody w showroomie wygladaj okazalej niz podczas wyscigu (przedewszystkim AA). Po drugie na zakrecie nigdy nie masz na raz 16 aut. Ja wiem, ze na replay'ach masz 16 na raz i jest gitara np tutaj:

http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=7188&N=11

Tutaj masz samochod z attract mode

http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=6514&N=46

Tutaj juz gameplay:

http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=6514&N=87  im dalej samochod jest tym bardziej staje sie prowizoryczny a zobacz co sie dzieje z otoczeniem i samochodami, ktore sa za nami, ktorych akutalnie silnik nie musi liczy - hint spojrz na lusterka
http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=6514&N=82  - tutaj jest boskie lusterko i widac na czym konsola sie w danym momencie sie koncentruje

http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=6778&N=8 - no i chyba mi nie powiesz, ze ktorys z samochodow tutaj ma wiecej niz 50 tys poly. Imo to 200tys poly na samochod dotyczy attract mode i showroom zas pozniej zaleznie od kamery i sytuacji modele staja sie elastyczne i sa dopasowywane do kontektsu.

http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=6778&N=17 - zdjecie 1280x720 i do tego niby 200tys poly na samochod = nawet samochy te daleko swietnie by wygladaly, tutaj im dalej tym bardziej rozpikselowana kupa. Oczywiscie te z bliska to rewelacja.

Zniszczenia w Crysis. Dom to iles tam elementow. Niszczysz calosc jako budynek na elementy, dalej elementow juz nie zniszczysz. Oczywiscie wszystkie wybuchy sa liczone, kazdy z tych elementow ma wlasna fizyke, mozesz go ewentualnie podniesc/przesunac wysadzic ponownie aby gdzies indziej polecial. Drzewa np mozesz rozwalic np na 12 elementow albo i wiecej. Tyko tyle i az tyle.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1959 dnia: Listopada 10, 2008, 01:18:54 am »
Dziewczyny, wszytko ładnie pięknie, ale to temat o Killzone 2, nie GT5:P :???: