Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 781125 razy)

0 użytkowników i 13 Gości przegląda ten wątek.

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2280 dnia: Listopada 26, 2008, 17:40:06 pm »
Już pomijam różnice w designie, ale TS2 (mimo, że jest świetną grą) wygląda i rusza się o wiele mniej naturalnie; całość wygląda bardziej sztucznie niż Halo.

Różnica o której mówisz nie wynika z ilości wyświetlanych  klatek na sekundę. Są gry, które będa chodziły w 60fpsach i bedzię się miało wrażenie, powolności, ociężałości, naturalności (jeżeli taki cel obrali sobie twórcy) a są gry, które w 30 fpsach są mega szybkie, lekkie i "mniej naturalne".

Widzę, że Killzone 2 to jest już jakaś paranoja. Każdy argument przeciwko KZ2 jest wyśmiewany w iście debeściarski sposób:
1. W KZ2 nie można podnosić przedmiotów i się bawić ich fizyką jak np w HL2 czy Crysis - "po co takie głupoty, zupełnie to nie potrzebne, własciwie tylko przeszkadza i rozprasza, lepiej jest bez tego" itp.
2. W KZ2 nie ma zniszczalnych źródeł światła jak np w Splinter Cell, Perfect Dark/zero - "bezsensu, po co to komu? lepiej, że tego nie ma, było by za ciemno, zamiast grać ludzie by strzelali do lampek. Tylko by to rozpraszało, gra byłaby wtedy gorsza" itp
3. KZ2 chodzi w 30 klatkach na sekundę, dlaczego nie w 60? - "a po co Ci 60 klatek? to głupota, lepiej gdy jest 30. Od 60 głowa boli i się zeza można nabawić. W 30, gra wygląda naturalniej i się lepiej porusza, jest bardziej filmowa. 60 to dwa razy za dużo niż powinno być" itp

Poprostu bosko. Gra jest doskonała i nie ma minusów - bo przecież każdy można obalić.
Dlaczego gra nie chodzi w 1080p? Ja bym chciał, żeby KZ2 chodziło w FullHD. Dajecie, znajdzie badania, które udowadniają, że 1920x1080 jest szkodliwe dla mózgu i nie zauważalne przez ludzkie oko. Pokażcie, że ideałem jest 720p :P

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2281 dnia: Listopada 26, 2008, 17:42:49 pm »
Teraz mi przypomniałeś dyskusję w temacie GT5 o zniszczeniach :D Po co Ci zniszczenia, czy jak jeździsz w realu to też się obijasz o bandy :D  :lol: :lol: :lol:

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2282 dnia: Listopada 26, 2008, 17:43:02 pm »
Chwila z żarówkami i przedmiotami to głupota ale 60 klatek to nie zaszkodzi każdej grze co jest oczywistą oczywistością ;)

W dzisiejszych czasach zniszczenia w wyścigach to podstawa bo wpływają pozytywnie na gameplay... czego nie można powiedzieć o zniszczeniu żarówek w Kz2 :P


Kużwa jak nie można argumentami to się próbuje ośmieszyć - wy nas macie za debili?
« Ostatnia zmiana: Listopada 26, 2008, 17:46:02 pm wysłana przez Maximmus80 »

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2283 dnia: Listopada 26, 2008, 17:44:48 pm »
Na takiej samej zasadzie jak z klatkami.Ja tam wole dopasione 720p niż puste 1080p, wszystko :cool:

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2284 dnia: Listopada 26, 2008, 17:45:27 pm »
racja

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2285 dnia: Listopada 26, 2008, 17:49:22 pm »
Teksty, które przytoczył Buzu odnośnie K2 powinny dostać status "rodzyna". Natomiast argument above i "obniżanie klatek" jest tak hilarious, że padam. Co następne? Ktoś powie, że COD5 ma biedne kolory i usłyszy w odpowiedzi, że w to i tak powinno się grać w czerni i bieli, bo to bardziej klimatyczne? :lol:

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2286 dnia: Listopada 26, 2008, 18:01:39 pm »
Na takiej samej zasadzie jak z klatkami.Ja tam wole dopasione 720p niż puste 1080p, wszystko :cool:

Raczysz sobie żartować. Cell i puste 1080p. Stary - CELL... CEE EEE EELLLL, rozumiesz? Potęga!! CEEEEEEEELLLLLLLL. Jakby wykorzystać wszystkie SPU CEEEELLLLaaa to PS3 mogłoby generować takiego KZ2 na dwóch FHDtv w natywnej rozdzielczości, tylko się programistom nie chce. Jak cel chce to potrafi;)

Nie no, a teraz bez jaj. Dlaczego puste 1080p? Ja gram w gry w Fullhd w 60fpsach, które mają świetną grafikię i dużo detali. Dlaczego Killzone od razu musi być kastrowany aby mógł chodzić w sensownej rozdzieloczości?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2287 dnia: Listopada 26, 2008, 18:01:52 pm »
Samo zmniejszenie ilości fps nie ma nic wspólnego z filmowością. Weźcie sobie film HD w 24 fps i spauzujcie na jakiejś dynamicznej scenie - każda klatka jest lekko rozmazana i właśnie to daje filmowy efekt. Bez tego oglądanie byłoby zwyczajnie męczące. W grze podobny efekt można uzyskać przez motion blur.

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2288 dnia: Listopada 26, 2008, 18:03:41 pm »
Ej, teraz zauważyłem, że to temat o Killzone 2, a nie System Wars. Panowie, te rozmówki o rozdziałkach, FPSach itp. nie dotyczących Killzone to do SW proszę przenieść ;).

Spidey^

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2289 dnia: Listopada 26, 2008, 18:04:39 pm »
Gdybyś wyobraził sobie lub zobaczył film w kinie lecący w 60 klatkach to wiedziałbyś o co chodzi.

Filmy to nie gry dlatego każda gra w 60 fpsach wygląda lepiej niż w 30.

Porównaj sobie np. Halo chodzące w 30 klatkach oraz Time Splitters 2 chodzące w 60.

Już pomijam różnice w designie, ale TS2 (mimo, że jest świetną grą) wygląda i rusza się o wiele mniej naturalnie; całość wygląda bardziej sztucznie niż Halo.

no i właśnie w Time Splitters IMO gra się lepiej.

Kresq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 4 746
  • Reputacja: 8
  • Hokus pokus, czary mary, twoja stara to twój stary
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2290 dnia: Listopada 26, 2008, 18:12:08 pm »
Porównaj sobie np. Halo chodzące w 30 klatkach oraz Time Splitters 2 chodzące w 60.

Już pomijam różnice w designie, ale TS2 (mimo, że jest świetną grą) wygląda i rusza się o wiele mniej naturalnie; całość wygląda bardziej sztucznie niż Halo.

no i właśnie w Time Splitters IMO gra się lepiej.
To już kwestia gustu. I nie miałem na myśli ego, w którą grę gra się lepiej.


"Fruwać jest generalnie nieroztropnie,
więc nie pijcie przy otwartym oknie."

Spidey^

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2291 dnia: Listopada 26, 2008, 18:30:46 pm »
Kwestia gustu, ale ja takiego MGS4 nie wyobrażam sobie w 60 fps

tu cie Jurass wypunktował pięknie :D

Ok ok ale gdyby COD4 chodził w 30 klatkach to wyglądał by ładniej...

Nie, nie wyglądałby ładniej, zapewne tak samo. Jakie są najładniejsze gry na PS2? Gran Turismo 3 i 4, God of War 1 i 2, Devil May Cry. I wszystkie chodzą w 60 fpsach więc argument że gry w 30 wyglądają lepiej jest z dupy wzięty.

Ja jestem nauczony grać w 30 i granie w takiej szybkości sprawia mi więcej przyjemności aniżeli w 60. Na piecu w każdej możliwej grze blokowałem ilość klatek nie dlatego że sprzęt nie wydalał, a bo po prostu lubię.

są faceci którzy podczas stosunku lubią jak im laska wkłada coś do... ;)

okay już nie będę, koniec offtopu :)
« Ostatnia zmiana: Listopada 26, 2008, 19:51:22 pm wysłana przez Spidey^ »

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2292 dnia: Listopada 26, 2008, 20:19:02 pm »
ku*** macie problem jak Boga kocham. Buzu człowieku na ch** komu w kz2 rozwalanie żarówek ? Co do da w gameplayu np. w singlu ? NIC kompletnie. Po co zniszczalne środowisko a'la BF ? Są gry które nie muszą mieć zniszczalnego środowiska jak i rozwalania żarówek by były grywalne i były po prostu lepsze gameplajowo od innych.
Rozumiem że tłumaczenie innych Cię boli a raczej śmieszy, ale ludzie mają rację. Nie którzy robią z tej gry 8 cud świata, a inni zaś domagają się Bóg wie czego czyt. zniszczalne środowisko, zniszczalne żarówki, pisuary, robienie kupki na środku mapy itp.

Spidey nie wiedziałem że lubisz taki hardcore ;)

« Ostatnia zmiana: Listopada 26, 2008, 20:24:29 pm wysłana przez above89 »

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2293 dnia: Listopada 26, 2008, 20:43:33 pm »
ku*** macie problem jak Boga kocham. Buzu człowieku na ch** komu w kz2 rozwalanie żarówek ? Co do da w gameplayu np. w singlu ? NIC kompletnie. Po co zniszczalne środowisko a'la BF ? Są gry które nie muszą mieć zniszczalnego środowiska jak i rozwalania żarówek by były grywalne i były po prostu lepsze gameplajowo od innych.
Rozumiem że tłumaczenie innych Cię boli a raczej śmieszy, ale ludzie mają rację. Nie którzy robią z tej gry 8 cud świata, a inni zaś domagają się Bóg wie czego czyt. zniszczalne środowisko, zniszczalne żarówki, pisuary, robienie kupki na środku mapy itp.

Żeby była jasność.
Dla mnie zniszczalne źródła światła nie są czymś specjalnie istotny. Traktuje to jako bajer, dodatek. Jest to przyjemny smaczek, że można sobie zniszczyć żarówkę i popatrzeć jak wpłynęło to na otoczenie. Nie jest to ważne, ale BZDURNE uzasadnianie braku tego ficzera, ba robie z tego atut jest ŚMIESZNE. Tak samo z podnoszeniem przedmiotów, niby pierdoła a mam pytanie ilu z Was się tym bawiło w Half Life 2. Nie wpływa to znacząco na gameplay, ale jest przyjemną odskocznią i świadczy o rozbudowaniu i wielopoziomowości produkcji. Robienie z wad zalety uważam za parodię.

Kresq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 4 746
  • Reputacja: 8
  • Hokus pokus, czary mary, twoja stara to twój stary
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2294 dnia: Listopada 26, 2008, 20:50:39 pm »
Kwestia gustu, ale ja takiego MGS4 nie wyobrażam sobie w 60 fps

tu cie Jurass wypunktował pięknie :D
No nie sądzę, ale jak uważasz.

No właśnie, chodził i mimo, że giera jest genialna jak dla mnie, to nieco śmieszył mnie sztucznie biegający raiden. Nie wiem czy skumasz o co mi chodzi, ale biegał jak bohater gry wideo.

Ale dobra, walić to, kwestia gustu. Tak samo jak ze wsadzaniem palców, nie wiem gdzie, bo nie dokończyłeś.


"Fruwać jest generalnie nieroztropnie,
więc nie pijcie przy otwartym oknie."

disneysecurity

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 06-08-2008
  • Wiadomości: 73
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2295 dnia: Listopada 26, 2008, 20:56:08 pm »
apropo interakcji, przypomniało mi się jak niektórzy z nieukrywaną przyjemnością pisali o tym aspekcie w grze halo3, słynne niezniszczalne sofy

co by nie mówić/pisać lepiej jest jak widać że przedmioty to nie tylko przyklejona dekoracja, oczywiście nie jest to jakiś wyznacznik jakości ale ......
moje montage:

1.  ( zaznacz wcześniej opcje HQ pod obrazem, lepsza jakość, czytelniejsze trzcionki, itd..)

Spidey^

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2296 dnia: Listopada 26, 2008, 20:59:29 pm »
No właśnie, chodził i mimo, że giera jest genialna jak dla mnie, to nieco śmieszył mnie sztucznie biegający raiden. Nie wiem czy skumasz o co mi chodzi, ale biegał jak bohater gry wideo.

wiem o co ci chodzi, jak gra jest bardzo płynna to właśnie widac że to "tylko" gra (chociaż to zależy jeszcze od nałożonych filtrów), jednym będzie to odpowiadać innym nie, kwestia gustu.

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2297 dnia: Listopada 26, 2008, 21:02:22 pm »
No właśnie, chodził i mimo, że giera jest genialna jak dla mnie, to nieco śmieszył mnie sztucznie biegający raiden. Nie wiem czy skumasz o co mi chodzi, ale biegał jak bohater gry wideo.

Ta. Tylko, że animacja Raidena nie wynikałą z tego, że MGS2 chodził w 60fps'ach.
Druga sprawa, lepiej gdy gry zbliżają się poziomem do prawdziwego świata czy do świata filmów. Nie muszę chyba nikomu tłumaczyc, że rzeczywistośc otaczająca nas wokoło chodzi ze stałym framerate'em na poziomie przewyższającym 60fpsów;)

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2298 dnia: Listopada 26, 2008, 21:04:06 pm »
jedno jest pewne czepianie sie do Kz2 jest jak krucjata rydzyka wobec Owsiaka...
czemu nie ma 1080p czemu nie 240hz itp... dla tego ze sprzet kosztuje a kazdy ma jakies ogranicznia... chcesz rozdzielczozsc 4k i 240hz w Gt5p to sobie kup 4 ps3, projektor za 10000euro i daj w lape dla POLYPHONY... a jak licza sie dla ciebie gry to ta kase wydaj an wycieczke, moto czy poporstu przepij... co ci z tego ps3 BUZU jak ty go wlaczasz 2 razy w miesiacu :P

Gra jest wspanial... naprawde tak bliska idealu jak Owsiak zostania swietym ;)

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2299 dnia: Listopada 26, 2008, 22:11:11 pm »
... co ci z tego ps3 BUZU jak ty go wlaczasz 2 razy w miesiacu :P

Nie przesadzaj;). Przeszedłem na PS3: Uncharted, Ratcheta, NGS, DMC4, MGS4, Resistance, GT5:P. Do tego czekają mnie takie smakołyki jak FF13, Heavy Rain, ICOnext, Wipeout,LBP czy właśnie KZ2. PS3 to głównie świetne exlusive'y, do wszystkiego innego ma PC.

Już na sam koniec jeszcze raz piszę, że dla mnie KZ2 zapowiada się na jedną z najlepszych gier 2009 i narazie z tego co widziałem to wszystko wygląda mistrzowsko. Do tego stopnia mi się gra podoba, że chyba ulegnę hype'owi i kupię ją w tym samym miesiącu co premiera, ba może nawet chwilę na multi pogram. Nie doszukuję się w dziury w całym tylko nie popadajmy w paranoję. Trzeba dopuścić do siebię taką myśl, że jak wspaniale gra by się niezapowiadała to jednak są jeszcze drobne kwestie, które można byłoby poprawić (choć wcale nie jest to konieczne bo to już tylko detale).

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2300 dnia: Listopada 26, 2008, 22:28:07 pm »
wiesz.. tylko że to mi wygląda tak jakbyś spedzał noc z kobietą o którą walczyłeś cały rok..
Ona się ciebie pyta czy TOBIE było dobrze a ty odpowiadasz...
"tak sobie, spodziewałem się że w "trakcie" będą pękać żarówki na suficie a nie pękały...."


... :D


czyli - czepianie się bety Kz2 zahacza o absurd bo już teraz jest genialnie

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2301 dnia: Listopada 26, 2008, 22:46:06 pm »
Nie rozumiesz;P
Mi to lata, czy żarówki można rozwalić czy nie. To nawet nie ja o tym pisałem gdy, żeście prowadzili o tym dyskusję. Tak samo mało istotne jest czy można podnosić i rzucać przedmiotami. Rozchodzi się tylko o śmieszną reakcje obrońców KZ2 "bedzie ciemno gdy będą niszczyc lampy", "po co takie podnoszenie, jest to nie potrzebne i bedzie rozpraszać" itp. Poprostu rozbawiła mnie ta kampania na rzecz obrony KZ2. Ja mam świadomość tego, że jest super i to w becie. Full będzie jeszcze lepszy, ale wciskanie ciemnoty, że dobrze jest, że światła nie da się zniszczyć przykuło moją uwagę i nie mogłem powstrzymać się od swojego komentarza. Ot cała zagadka;)

Innymi słowy, nie mam pretensji do developerów, że nie zawarli takich pierdółek w becie/grze. Poprostu śmieszy mnie rosnący kult KZ2, który nie dopuszcza do siebie jakiejkolwiek krytyki i stara się wmówić, że czarne jest białe a białe jest czarne.
« Ostatnia zmiana: Listopada 26, 2008, 22:48:44 pm wysłana przez Buzu »

GILUPL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 11-08-2007
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2302 dnia: Listopada 27, 2008, 00:38:34 am »
Buzu ma racje , nie mozna nawet zapytac czy da sie w Killzone walnac kupe, zeby pozniej przeciwnik sie na niej poslizgnal, bo jak akurat nie trafimy z pytaniem to znaczy zapytamy o cos czego akurat sie nie da zrobic w Killzone to mamy przechlapane. Przyklad... moze mi ktos powiedziec czy w Killzone jest zaj.biste oswietlenie? Nagle pojawia sie odpowiedz churem "tak stary, czegos takiego jeszcze nie widziales, masakra", a czy moze mi ktos powiedziec czy da sie rozwalic zarowke "a niby po co, czepiasz sie jak jakis fanboy Xa".
Lepiej o nic nie pytac, a takie rozwalanie zarowek to nie szczegolik (jakich wiele) dodajacy grze smaczku, tylko zaleta (ze sie nie da), jakby byla tylko jadna bron w grze to by byla nastepna zaleta, bo kazdy by mial wyrownane szanse.
UNCHARTED AMONG THIEVES!!!

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2303 dnia: Listopada 27, 2008, 01:06:43 am »
bo to jest takie pierdolenie starych bab na pogode- grę bronią osoby które GRAŁY a nie fani - a w sumie to gra broni się sama - tak ciężko wbić do bani że po prostu gra jest świetna i to w zaledwie beta

tu nie chodzi o to że ktoś jest fanem Ps3 ale taki sprzeciw rodzi się zawsze gdy przeżyłeś/poznałeś coś fajnego a ktoś ci próbuje wmówić ze "co się cieszysz i tak masz raka"
« Ostatnia zmiana: Listopada 27, 2008, 01:46:37 am wysłana przez Maximmus80 »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2304 dnia: Listopada 27, 2008, 07:23:51 am »
Grudniowy numer GameReactor będzie zawierał 10 stron informacji o K2:
http://www.gamereactor.se/bild/?textid=16060&id=170725&sid=2924d13f48f91ae2dbf73c4c141e5159
http://n4g.com/ps3/News-237133.aspx


: Listopad 27, 2008, 06:36:45 am
Pełna lista Pucharków:
http://elhabib.at/2008/11/26/welt-exklusiv-absolut-alle-trophies-von-killzone-2/

O ku*** :lol:
Cytuj
22    Untouchable - Complete all missions on any difficulty level without dying - Bronze

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2305 dnia: Listopada 27, 2008, 08:48:32 am »
Grudniowy numer GameReactor będzie zawierał 10 stron informacji o K2:
http://www.gamereactor.se/bild/?textid=16060&id=170725&sid=2924d13f48f91ae2dbf73c4c141e5159
http://n4g.com/ps3/News-237133.aspx


: Listopad 27, 2008, 06:36:45 am
Pełna lista Pucharków:
http://elhabib.at/2008/11/26/welt-exklusiv-absolut-alle-trophies-von-killzone-2/

O ku*** :lol:
Cytuj
22    Untouchable - Complete all missions on any difficulty level without dying - Bronze
[/b]
A tam nie trudne. W fear chyba coś takiego było by przejść grę nie ginąć i dałem rade za drugim razem. Tutaj walniesz Easy i się bawisz. Ale wiadomo oszczędzanie amunicji i siedzenie w okopach i delikatne wystawianie nosa. Tylko dlaczego BRONZE ?! Czyżby osiągnięcia były jeszcze trudniejsze ?

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2306 dnia: Listopada 27, 2008, 10:56:23 am »
Kieliszki w K2 nie wydają sie trudne - jedyny problem może być z niektórymi ukrytymi pucharami bo na chwilę obecna nie wiadomo czy spełnienie danego wymogu będzie stanowiło wyzwanie...

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2307 dnia: Listopada 27, 2008, 10:58:52 am »
No chyba nie będzie jednego poziomu :). Widać jakieś trofea za poziom w wiosce i nad rzeką. :D

"Collect all intel within the game" to też mi się podoba, lubię sobie poczytać w czasie gry, a nie tylko zapierniczać przed siebie  8)
« Ostatnia zmiana: Listopada 27, 2008, 11:00:33 am wysłana przez Chris »

disneysecurity

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 06-08-2008
  • Wiadomości: 73
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2308 dnia: Listopada 27, 2008, 12:20:05 pm »
bo to jest takie pierdolenie starych bab na pogode- grę bronią osoby które GRAŁY a nie fani - a w sumie to gra broni się sama - tak ciężko wbić do bani że po prostu gra jest świetna i to w zaledwie beta

tu nie chodzi o to że ktoś jest fanem Ps3 ale taki sprzeciw rodzi się zawsze gdy przeżyłeś/poznałeś coś fajnego a ktoś ci próbuje wmówić ze "co się cieszysz i tak masz raka"

i widzisz, to działa również w drugą strone, bete uruchomiłem tylko dwa razy w jeden dzień, za pierwszym razem mi nie podeszła, pomyślałem że może taki urok, za drugim razem będzie lepiej, ale lipa, tym bardziej jeśli spojrzeć na wizualną strone gry, która kompletnie niczym mnie nie zachwyciła, a tu wchodze na forum i czytam posty że cuda na kiju, że masakra, że miazdzy wszystko, ecetera... w każdym razie trzeci raz nie odpaliłem już tej bety, oddałem kod razem z moim loginem i hasłem komuś innemu, być może rzeczywiście jakbym przemęczył się i pograł dłużej to zobaczyłbym te miazdzenie  :lol: ale nie dziękuje, wole poczekać na pełną wersje i singla który ma być mocny (niekoniecznie wizualnie)

(aaa, na rzeczy typu "nieśmiertelne" oświetlenie nawet nie zwróciłem uwagi, na słabą interakcje i tekstury już tak, z rozsądnej odległości wyglądają normalnie, bez ohh/ahh, po prostu normalnie, ale już z bliska to pooorażka, betonowa popękana ściana na przykład, podejdz do niej blisko, to co widać nie przypomina niczego, rozmazane, rozpaćkane nie wiadomo co, przykłady można mnożyć, tylko po co? wiadomo że to konsola i że ma duże ograniczenia, i nie zamierzam tutaj dyskwalifikować tytułu tylko z powodu tych ograniczen, ale już nie dam sobie wmówić że miałem kontakt z jakimś miazdzącym tytułem
(pod względem oprawy), takich głosów jak moj jest wbrew pozorom dużo, jeszcze więcej jest negatywnych postów o sterowaniu,tylko nikną pod stosem postów od tych którzy oglądali trailery/itd, hype jest tak wielki że jak było można zauważyć niczego złego nie można o grze napisać bo od razu pare typów jak jeden mąż najedzie na takiego delikwenta, następnych paru zamieni minusy na plusy, troche zabawne jak się czyta że właściwie 60 fps tylko przeszkadza w grze, że interakcja przeszkadza, itd..  jeśli już korzystam z tak rozpasłego marginesu to napisze przy okazji że marzą mi się osobne tematy (obok głównych) o grach w których posty mogą pisać tylko ci co grali w daną gre, bo wtedy można konkretnie dyskutować, a w wielu tematach niestety mamy do czynienia z oceniającymi (kluczowe słowo) program którzy z tym programem mieli jedynie kontakt na yt/itp..)
moje montage:

1.  ( zaznacz wcześniej opcje HQ pod obrazem, lepsza jakość, czytelniejsze trzcionki, itd..)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2309 dnia: Listopada 27, 2008, 12:56:54 pm »
Miło, że będzie nóż. :smile:

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2310 dnia: Listopada 27, 2008, 15:19:05 pm »
Miało być chyba 12... :x

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2311 dnia: Listopada 27, 2008, 17:03:43 pm »
Etapów będzie 8, jak wynika z listy (8-15).
9. Pucharek nr 5.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2312 dnia: Listopada 27, 2008, 17:17:35 pm »
Jeśli każdy etap będzie trwał po 2h to jestem w niebie ;)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2313 dnia: Listopada 27, 2008, 17:19:07 pm »
Jeśli każdy etap będzie trwał po 2h to jestem w niebie ;)

Podobno tak różowo to nie będzie.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2314 dnia: Listopada 27, 2008, 17:25:31 pm »
Jeśli każdy etap będzie trwał po 2h to jestem w niebie ;)

Podobno tak różowo to nie będzie.
no na wojnie rzadko kiedy jest różowo, chyba że w K2 trafimy na jakieś Helghańskie kurtyzany...

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2315 dnia: Listopada 27, 2008, 17:27:54 pm »
Wiesz o co chodzi ;).

Cytat: motherh
I got a message from one of our code gurus today about me talking about the 720p stuff I was spewing incorrectly and told me that we now support 1080i natively too.  Glad they got that in too.  Now rejoice!

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2316 dnia: Listopada 27, 2008, 17:30:32 pm »
No mam nadzieje że KZ2 nie będzie gierką na jeden wieczór czyt. 7h i po ptokach bo się załamie. Co najmniej 10h nie mniej.

Adam50000

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 07-05-2007
  • Wiadomości: 149
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2317 dnia: Listopada 27, 2008, 17:32:20 pm »
Nawet jeśli ma to być 7 godzin, ale za to wypasionej rozgrywki, na najwyższym, najbardziej efektownym poziomie to jestem na tak.
Może być linowa i pełna skryptów w stylu CoD 4, ale niech mnie zmasakruje jeszcze mocniej niż cod4.
« Ostatnia zmiana: Listopada 27, 2008, 17:34:12 pm wysłana przez Adam50000 »
PSN ID: Ninja_Adam

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2318 dnia: Listopada 27, 2008, 17:33:25 pm »
Co najmniej 10h nie mniej.

Oj chyba mniej ;).

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2319 dnia: Listopada 27, 2008, 17:35:58 pm »
Jeśli chodzi o mnie to może być 6 godzin, za to multi ma starczyć na tysiące godzin :cool: