Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 781080 razy)

0 użytkowników i 9 Gości przegląda ten wątek.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2560 dnia: Grudnia 05, 2008, 15:18:42 pm »
Aha... ciekaw jestem czy np. w gears of war AI jest tak dobre jak w Killzone 2, jeden przeciwnik którego AI szwankowało i będzie 15 stron pisania...

Chcecie idealnego FPS'a ?

Grafika -> Crysis lub Far Cry 2
Otwarty Gameplay -> Crysis lub FC2
Muzyka -> Gears of war 1 i 2
AI -> FEAR
Fabuła -> Bioshock
Filmowość -> COD4
Dźwięk -> Bad Company
Czas gry -> FC2

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2561 dnia: Grudnia 05, 2008, 15:28:16 pm »
No ładnie po raz kolejny atut zamianie się w wadę.. jeśli oglądałeś całą scenę to kolesia ostrzeliwali z jednej strony a gracz zaszedł go od tyłu - kuźwa w  realu też by kolesia zdezorientowało i ponadto by go sparaliżowało - i co byś napisał... że typ miał słabe AI napisane przez Boga?

powiem tak... ku.wa mać litości! hahahahahahaha

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2562 dnia: Grudnia 05, 2008, 15:32:56 pm »
Na pewno by się nikt taki nie zamotał i nie gapił w ścianę, podczas gdy przeciwnicy nadchodzą z obu stron. I to nie jest atut zamieniany w wadę, ale wada wychwalana jako atut. Sorki, ale akurat gadanie, że to zachowanie jest w pełni realistyczne jest głupie. Realistycznie to ten gościu powinien zrobić w tył zwrot i brać nagi za pas jednocześnie, może, ostrzeliwując przeciwników. Na pewno nie gapić się w ścianę.

I czemu już jak coś zostało wytknięte K2 to od razu nadchodzi odpowiedź "a bo w GoW..."?

Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2563 dnia: Grudnia 05, 2008, 15:39:07 pm »
To ci jeszcze na oczy padło :P
Koleś najpierw obraca się w stronę gracza potem w "tych" którzy go ostrzeliwują... a w realu to ludzi paraliżuje tak że aż wstrzymują oddech.. w wyniku stresu paralizyje się cały układ nerwowy i nie mogą nacisnąć choćby spustu.. zanim pierdzilniesz następnym razem jakąś głupotę na temat AI poczytaj trochę na temat nerobologicznych mechanizmów zachodzących w ludzkim mózgu... jak masz dostęp polecam całą psychologie kliniczną

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2564 dnia: Grudnia 05, 2008, 15:43:16 pm »
Typowe dla maxa, zmiana wady w atut  :). Nie żebym tutaj miał coś do gry, jest szokująco ładna, bardziej do mentalności niektórych.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2565 dnia: Grudnia 05, 2008, 15:47:15 pm »
@above89

celowo nie dales zadnego z elementow KZ2 do "idelanego FPS'a"?

@Maximmus

W real'u panuje zasada "shoot on sight" i kuwa nie wmawiaj mi, ze gosc z nozem na lajcie podejdzie od frontu do uzbrojonego przeciwnika ! Idealizujecie KZ2 i to strasznie bije po oczach!
: Grudzień 05, 2008, 15:43:26 pm
W realu gosc chowa sie za rogiem, widzi ze idzie do niego przeciwnik z nozem, ostrzeliwuje wiec go - nie duza odleglosc i mamy enemy down. 

btw. akcje paniki jaka opisujesz to mozna przypisac komus nie zaprawionemu wbojach, ale i tak najprawdopodobniej zachowalby sie tj. Mr_Zombie napisal tzn. wzial nogi za pas i spier*alal by az by sie kurzylo. A zonierz - a takimi sa podobno helgasci zachowal by zimna krew i na boga, chociaz raz by strzelil.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2566 dnia: Grudnia 05, 2008, 15:51:43 pm »
tylko ze wam naprawde padlo na oczy b on go nie zaszedl od frontu... bredzicie i panoadto nie znacie WOGOLE zycia juz nawet nei z teorii a praktyki... nie zlicze ile razy widzialem jednego kolesia okladajacego drugiego a ten sie wogole nie broni ze strachu... w bardziej patologicznych sytuacjach to chodzby wieloletnie katowane kobiety prze swoich facetow ktore w koncu zabijaja tego "bohatera" w trackie snu... rowniez ze strachu dzgaja ckilkadziesiat razy nozem - razde sie nie wypowiadac na tematy a ktrych nie macie absolutnie zadnego pojecia

svonston

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2567 dnia: Grudnia 05, 2008, 15:52:46 pm »
tylko ze wam naprawde padlo na oczy b on go nie zaszedl od frontu... bredzicie i panoadto nie znacie WOGOLE zycia juz nawet nei z teorii a praktyki... nie zlicze ile razy widzialem jednego kolesia okladajacego drugiego a ten sie wogole nie broni ze strachu... w bardziej patologicznych sytuacjach to chodzby wieloletnie katowane kobiety prze swoich facetow ktore w koncu zabijaja tego "bohatera" w trackie snu... rowniez ze strachu dzgaja ckilkadziesiat razy nozem - razde sie nie wypowiadac na tematy a ktrych nie macie absolutnie zadnego pojecia
wtf?

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2568 dnia: Grudnia 05, 2008, 15:53:47 pm »
Przepraszam above, że ciągnę tą kwestię, ale w tej chwili nie czepiam się akurat gry (wcześniej też się nie czepiałem), ale postaw niektórych co do gry.

Koleś najpierw obraca się w stronę gracza potem w "tych" którzy go ostrzeliwują...


Jeżeli mówiąc "w stronę tych, którzy go ostrzeliwują" masz na myśli "w ścianę", to tak.
W chwili, gdy gracz podchodzi, on się szamocze gapiąc w ścianę.

Cytuj
a w realu to ludzi paraliżuje tak że aż wstrzymują oddech.. w wyniku stresu paralizyje się cały układ nerwowy i nie mogą nacisnąć choćby spustu.. zanim pierdzilniesz następnym razem jakąś głupotę na temat AI poczytaj trochę na temat nerobologicznych mechanizmów zachodzących w ludzkim mózgu... jak masz dostęp polecam całą psychologie kliniczną

Ok... czyli teraz każdą głupotę, jaką zrobi AI w jakiejkolwiek grze, będę tłumaczył genialnie oddanym stresem i "neurobiologicznymi mechanizmami zachodzącymi w ludzkim mózgu". Super.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2569 dnia: Grudnia 05, 2008, 15:56:22 pm »
Miałem tu nic nie pisać, ale jak czytam co niektórzy tu wypisują to normalnie ręce opadają. Ludzie czy ta gra nie moze mieć ani jednej wady? Już kilkukrotnie pisałem że to będzie killer, ale do kur*** nędzy nie ma rzeczy idealnych i nie musicie tej gry bronić jak własnej matki. choć odrobine więcej obiektywizmu i odrobine mniej fanbojstwa.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2570 dnia: Grudnia 05, 2008, 15:58:03 pm »
nie.. i nie twierdz ze w KZ2 to nie jest blad tylko ze pojedyncza sytuacja o niczym nie swiadczy i nawet "idealnemu" AI jak ludzki zdarzaja sie bledy czy "przeciazenia systemu" - wrecz rozumiane doslownie.. wiec gdy stworzysz AI ktore jest nie omyle bedzie ono pozawione cech ludzkich :P

i przestanie pieperzyc o tym ze wy "tylko pytacie" i doszukiwaniu sie w kazdej produkcji NA SILE bledow bo to swiadczy o obiektywizmie tak jak moj przyjaciel hazardzista-alkoholik ktory twierdzi ze zycie jest do bani i gowno warte a mi brak obiktywizmu :P


to mi wyglada na takie pierd**.nie starych bab na pogode
« Ostatnia zmiana: Grudnia 05, 2008, 16:02:36 pm wysłana przez Maximmus80 »

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2571 dnia: Grudnia 05, 2008, 15:58:31 pm »
Panowie, przechodzicie samych siebie :lol:

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2572 dnia: Grudnia 05, 2008, 16:02:07 pm »
http://www.gametrailers.com/player/43368.html?type=

0:33 gdzie hellgast dostaje head'a a kolega obok strzela w drugą stronę niewzruszony, oraz 1:44 gdzie koleś słodko się patrzy na granat który obok niego upadł.

Podkreślam, nie dissuje tutaj gry.

@Max:
Cytuj
idz przelec lepiej jakas babe
   :lol:




BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2573 dnia: Grudnia 05, 2008, 16:03:05 pm »
Ja pier$%&@e LoNdEk przechodzisz samego siebie. :lol: Nie sądziłem że KZ2 wywoła aż takie skakanie guli u Xbotów.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2574 dnia: Grudnia 05, 2008, 16:05:00 pm »
No, ale to i tak nic przy sytuacji z Gow 2, v-sync, czy stwierdzeniami, że gra wygląda lepiej niż wszystko co wyszło do tej pory :D. wtedy to wam gule latały !

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2575 dnia: Grudnia 05, 2008, 16:06:58 pm »
Maxx nie daj się trollom prowokować...

Niezależnie od tego czy to błąd w kodzie czy nie, to w każdej grze jest setki takich sytuacji i nikt z tego problemu nie robi bo to tylko gry, które starają sie tylko symulować pewne zjawiska... Ale jak się nie ma czego czepić, to się mówi, że głowny bohater powinien mieć goździk w butonierce bo to pasuje do klimatu rozgrywki etc.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2576 dnia: Grudnia 05, 2008, 16:07:09 pm »
Wiesz, jak dla mnie lecący na pysk v-synch to dużo poważniejsza sprawa niż jakiś malutki zonk z AI.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2577 dnia: Grudnia 05, 2008, 16:08:55 pm »
Wiesz, jak dla mnie lecący na pysk v-synch to dużo poważniejsza sprawa niż jakiś malutki zonk z AI.

No, innej odpowiedzi bym się nawet nie spodziewał !

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2578 dnia: Grudnia 05, 2008, 16:10:03 pm »
Wiesz, jak dla mnie lecący na pysk v-synch to dużo poważniejsza sprawa niż jakiś malutki zonk z AI.
Jaki zonk? Przecież Max nam to naukowo wyjaśnił :cool:

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2579 dnia: Grudnia 05, 2008, 16:10:55 pm »
mow za siebie i sobie podobnych.. ja nie twierdze ze AI w KZ2 jest dobre tylko WIEM ze to mozna jedynie sprawdzic grajac SAMEMU i to minimum kilka godzin - a ze AI bedzie omyle od czasu do czasu to nie jest wada... gdyby Helgasci wpadali w panike itd... to dopiero by byla rewelacja ale nie wiadomo jak by to sie "sprzedalo"

Ja bardzo cenie dobre AI i pisalem ze te z co-op 8 w R2 mi sie nie nie zadowala i jest wrecz debilne - kim wtedy bylem? fanem Xboxa? darujcie sobie i zacznijcie odkladac kase na Ps3 bo tylko wtedy zrozumiem czemu akurat "wy" majcy w sprzecie wypisany zawsze X360 tak bardzo sie "martwicie" o Kz2... trollujecie na potege....

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2580 dnia: Grudnia 05, 2008, 16:12:07 pm »
Wiesz, jak dla mnie lecący na pysk v-synch to dużo poważniejsza sprawa niż jakiś malutki zonk z AI.

Marcys przeciez V-Sync sie czesto sypie na real'u to poprostu dodaje realizmu rozgrywce. Przeciez gry bez V-Sync wydaja sie takie sztuczne. Nie wyobrazam sobie grania bez walacego sie V-Sync'a.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2581 dnia: Grudnia 05, 2008, 16:16:26 pm »
Ocenianie AI po filmikach z nieukończonej gry - LOL :D

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2582 dnia: Grudnia 05, 2008, 16:20:36 pm »
A może (po tych wszystkich pierdo.leniach o szopenie), ma ktoś ochotę zagrać dziś\jutro w betkę?  :cool:

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2583 dnia: Grudnia 05, 2008, 16:22:43 pm »
Ocenianie AI po filmikach z nieukończonej gry - LOL :D


No i co ? Przecież, każda gra jest oceniana po filmikach z teoretycznie nieukończonej wersji, czy to AI, czy grafa, takie ocenianie jest zawsze i można to skomentować w każdym topicu LOL'em.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2584 dnia: Grudnia 05, 2008, 16:23:20 pm »
Ocenianie AI po filmikach z nieukończonej gry - LOL :D


Nie takie rzeczy sie na tym forum robi :) Pokazywanie dynamicznego oswietlenia na statycznych screenach - tylko na GO :)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2585 dnia: Grudnia 05, 2008, 16:23:52 pm »
Poprawcie mnie jeśli się mylę  - ale zdaje się, że premiera 27.02 dotyczy USA, tak?
O Europie chyba nie było mowy?
Wtedy byłaby szansa na otrzymanie gry tydzień/dwa tygodnie wcześniej...

indi

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 22-06-2005
  • Wiadomości: 76
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2586 dnia: Grudnia 05, 2008, 16:32:12 pm »
Ktos tu widocznie chce umniejszyc power tego tytulu poniewaz jest zwykłym trollem lub funboyem, ktory nie rozumie, że każda gra ma ww wady nawet wychwalany przez kogos FEAR i jego AI jak i kazda z next-gen. ma dobra gre. GG moim zdaniem dorownal by slawnemu filmikowi gdyby animacja okrzyków i w ogole twarzy byla na wyższym poziomie. Martwi mnie również interakcja otoczenia gdy na ktoryms filmiku koleś rzuca granat miedzy dwie beczki a one stoja jak by były z żel betonu:) Reszta to już fajerwerki jak przy otwarciu atlantis;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2587 dnia: Grudnia 05, 2008, 16:40:06 pm »
Ocenianie AI po filmikach z nieukończonej gry - LOL :D


Nie takie rzeczy sie na tym forum robi :) Pokazywanie dynamicznego oswietlenia na statycznych screenach - tylko na GO :)

Ejjj, to z Waszego obozu jakiś lolek próbował udowodnić brak dynamicznego oświetlenia, rysując jakieś czerwone jajka na screenie, co mu bardzo dosadnie wytknąłem. :lol:

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2588 dnia: Grudnia 05, 2008, 16:52:07 pm »
Ejjj, to z Waszego obozu jakiś lolek próbował udowodnić brak dynamicznego oświetlenia, rysując jakieś czerwone jajka na screenie, co mu bardzo dosadnie wytknąłem. :lol:

To Jurass ten podpier*alacz rysowal strzalki na screenach KZ2 pokazujac nam dynamiczne oswietlenie...

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2589 dnia: Grudnia 05, 2008, 16:52:51 pm »
Niezależnie od tego czy to błąd w kodzie czy nie, to w każdej grze jest setki takich sytuacji i nikt z tego problemu nie robi bo to tylko gry, które starają sie tylko symulować pewne zjawiska...

Ależ o to mi właśnie chodziło. Gdyby nie wypowiedź Maxx'a, który nagle mówi, że to gapienie się w ścianę to przykład doskonałego AI, które symuluje panikę w realnym życiu, że "w realu to ludzi paraliżuje tak że aż wstrzymują oddech.. w wyniku stresu paralizyje się cały układ nerwowy i nie mogą nacisnąć choćby spustu" i że Londek robi z wielkiego atutu wadę, nawet bym na to nie zwrócił uwagi, bo to przecież gra,
Jak pisałem, w tym przypadku nie czepiałem się gry, lecz podejścia do tego.

Z mojej strony EOT.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2590 dnia: Grudnia 05, 2008, 16:55:03 pm »
Istnieje szansa, że ten news już się gdzieś pojawił - ale z uwagi na to, że niektórzy wciąż zapominają o tym, że K2 to produkt wciąż nieukończony to wrzucam do poczytania:

Downie responds to issues regarding Killzone 2 preview code

Cytuj
"Hi folks,
I am getting a bunch of complaints about some things in the preview code and just wanted to clear this up for everyone.

Dialogue
The dialogue and voice-acting was not yet final and was placeholder for that build. Has since been improved a hundred times over.

Natko
Natkos face had a shading glitch in that build making him look a little weird and plastic. Has been fixed since.

Grain filter
The grain filter is still there. But the video compression is removing it. Looks better on screen.

Blood Meridian
Blood Merdian has been pulled forward in the level order compared where it was a year ago. As the weather become more violent throughout the game, the level of wind was too much for the second level of the game. This also has to do with it looking a little more 'blue'.

Sev and Narville's hair
I think this is a truely silly thing to bring up. I think you guys should all post pictures of your haircuts for me to mock.
One of the screenshots I have seen of him today make it look a bit strange I agree. The light catches his head and makes it look a little more blond/yellow. Is otherwise just really closely cropped."

indi

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 22-06-2005
  • Wiadomości: 76
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2591 dnia: Grudnia 05, 2008, 17:15:23 pm »
O... to bedzie dopracowane. KillZone 2 to nie lśniące tekstury ala GoW czy uncharted. Tutaj mimo swej futurystyce gra jest przedstawiona w realny sposób, bynajmniej nie widzialem tak realnie przedstawionej wojny w zadnej grze i nie porównujcie tutaj do CoD 4 bo to pecetowy engine, który bije po oczach samym blaszakiem notabene do rozgrywki nic nie mam. KillZone to grafika w ktora nikt nie wierzyl jak przy kazdej demonstracji konsol z rodziny playstation. Wystarczy tylko luknac w historie i przytoczyc tutaj pierwszy przy premierze PS2 filmik z GT 3. Tak wiec przy najstepnym pokazie graficznym nowej generacji nie robcie scen tylko poczekajcie dwa latka a Sony reszte juz udowodni. 

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2592 dnia: Grudnia 05, 2008, 17:27:12 pm »
Istnieje szansa, że ten news już się gdzieś pojawił
Jak najbardziej, że już go wcześniej wrzucałem. :cool:
I jeszcze jeden post nie na temat i ban na miesiąc.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2593 dnia: Grudnia 05, 2008, 17:43:19 pm »
@above89

celowo nie dales zadnego z elementow KZ2 do "idelanego FPS'a"?

@Maximmus

W real'u panuje zasada "shoot on sight" i kuwa nie wmawiaj mi, ze gosc z nozem na lajcie podejdzie od frontu do uzbrojonego przeciwnika ! Idealizujecie KZ2 i to strasznie bije po oczach!
: Grudzień 05, 2008, 15:43:26 pm
W realu gosc chowa sie za rogiem, widzi ze idzie do niego przeciwnik z nozem, ostrzeliwuje wiec go - nie duza odleglosc i mamy enemy down. 

btw. akcje paniki jaka opisujesz to mozna przypisac komus nie zaprawionemu wbojach, ale i tak najprawdopodobniej zachowalby sie tj. Mr_Zombie napisal tzn. wzial nogi za pas i spier*alal by az by sie kurzylo. A zonierz - a takimi sa podobno helgasci zachowal by zimna krew i na boga, chociaz raz by strzelil.
Nie dałem gdyż nie wyszedł jeszcze.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2594 dnia: Grudnia 05, 2008, 17:52:33 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

4 latka.
no ale trzeba przyznać, że nie zmarnowali tego okresu.

Tanner

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2007
  • Wiadomości: 904
  • Reputacja: 4
  • jeje...
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2595 dnia: Grudnia 05, 2008, 17:53:51 pm »
tak se ostatnio myśłę ze troche żałuje tak długiego obcowania z betą :sad: już w ogóle nie czuje tego hype'u co na początku. I nic nie daje wmawianie sobie ze w singlu bedzie duzo lepiej  :???: szaaaro...

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2596 dnia: Grudnia 05, 2008, 18:08:17 pm »
Chciałbym więcej tak dopracowanych tytułów jak ten... mam nadziej że SONY nie zmieni zdania i udostępni EDGE dla zewnętrznych developerów a to zaowocuje produkcjami tak dopieszczonymi jak Kz2.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2597 dnia: Grudnia 05, 2008, 18:43:35 pm »
Ejjj, to z Waszego obozu jakiś lolek próbował udowodnić brak dynamicznego oświetlenia, rysując jakieś czerwone jajka na screenie, co mu bardzo dosadnie wytknąłem. :lol:

To Jurass ten podpier*alacz rysowal strzalki na screenach KZ2 pokazujac nam dynamiczne oswietlenie...

Oj nie nie. To rysował ten koleś co ma w avatarze jakieś autko (Spidey, czy jak mu tam). On to zaczął.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2598 dnia: Grudnia 05, 2008, 18:51:26 pm »
mam nadziej że SONY nie zmieni zdania i udostępni EDGE dla zewnętrznych developerów a to zaowocuje produkcjami tak dopieszczonymi jak Kz2.

Rozumiem, że EDGE to silnik?
Jeżeli Sony go nie udostępni (sprzeda, cokolwiek), to tylko samo się wkopie. Widząc, że zewnętrzni developerzy mają większe lub mniejsze problemy z pisaniem gier na PS3 i nie potrafią w pełni wykorzystać konsoli (a co za tym idzie, konsola jest porównywana mocą do X360), Sony powinno robić wszystko, by im pomóc.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2599 dnia: Grudnia 05, 2008, 19:00:38 pm »
Rozumiem, że EDGE to silnik?
Z tego co wiem, to nie jest silnik, lecz narzędzia do pisania gier na PS3, więc automatycznie będą dodawane do devkitów.
: Grudzień 05, 2008, 18:52:19 pm
Sony planning "similar timeframe" for Killzone 2 PAL release
http://www.psu.com/Sony-planning-+quot;similar-timeframe+quot;-for-Killzone-2-PAL-release-News--a0005626-p0.php

Cytuj
Sony Computer Entertainment UK has said it is aiming to release the PAL version of Killzone 2 in a ?similar timeframe? to that of its North American counterpart.
The hotly anticipated shoot ?em up from Guerrilla Games was recently confirmed for a February 27 release in the U.S., though a European release date remains undecided at the time of writing.
However, speaking to Videogamer.com, a spokesperson for SCE UK commented: "We are targeting a similar timeframe for the release of Killzone 2 in the PAL regions; specific launch dates will be communicated at a later date.?