Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 781707 razy)

0 użytkowników i 9 Gości przegląda ten wątek.

theHuLk

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 06-11-2008
  • Wiadomości: 378
  • Reputacja: 0
  • PSN: Calrsberg
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3520 dnia: Stycznia 10, 2009, 15:59:23 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
bedzie granie to wiem  :cool:
Klan zalozymy co  :P A-n ?? xd
         

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3521 dnia: Stycznia 10, 2009, 16:00:39 pm »
Na pewno będzie liga w K2, więc im więcej klanów tym lepiej :grin:

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3522 dnia: Stycznia 10, 2009, 16:03:21 pm »
Zobaczycie, że recenzje GT i Gamespotu będą mocno zaniżały średnią K2...

A jak IGN wystawi słabszą notę to też wejdzie na czarną listę?
Nie - do IGN-u nic nie mam
Wymieniłem tylko 2 serwisy, które są znane ze swojego uprzedzenia do PS3...
: Styczeń 10, 2009, 16:00:49 pm
Na pewno będzie liga w K2, więc im więcej klanów tym lepiej :grin:
Wnioskuje z Twojej wypowiedzi, że Ty będziesz grał dla PRL-u??  ;-)

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3523 dnia: Stycznia 10, 2009, 16:05:20 pm »
Tak, raczej cały PRL będzie w to grał, zresztą jak i reszta klanów z ligi CoD4

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3524 dnia: Stycznia 10, 2009, 16:11:47 pm »
Tak, raczej cały PRL będzie w to grał, zresztą jak i reszta klanów z ligi CoD4
Czyli będzie ciekawie :D
Ja zobaczę czy chcę znowu się uzależnić od multi i dopiero po premierze podejmę decyzję, czy gram w to na poważnie czy nie...
Na razie ćwiczę refleks w Resistance 2...

Havana

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 19-04-2004
  • Wiadomości: 882
  • Reputacja: 0
  • PSN - Havcio
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3525 dnia: Stycznia 10, 2009, 16:15:00 pm »
słyszałem ze europejski psstore dostanie DARMOWE demo K2
prawda to ?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3526 dnia: Stycznia 10, 2009, 16:15:20 pm »
Prawda.

Havana

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 19-04-2004
  • Wiadomości: 882
  • Reputacja: 0
  • PSN - Havcio
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3527 dnia: Stycznia 10, 2009, 16:15:49 pm »
a kiedy bedzie dostepne ?

theHuLk

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 06-11-2008
  • Wiadomości: 378
  • Reputacja: 0
  • PSN: Calrsberg
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3528 dnia: Stycznia 10, 2009, 16:16:05 pm »
Cytuj
słyszałem ze europejski psstore dostanie DARMOWE demo K2
prawda to ?

Dopiero sie obudzil ?  :P
pewnie poczatek Lutego
         

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3529 dnia: Stycznia 10, 2009, 16:16:31 pm »
a kiedy bedzie dostepne ?
kilka dni po 5 lutym(słowa developera)

Havana

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 19-04-2004
  • Wiadomości: 882
  • Reputacja: 0
  • PSN - Havcio
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3530 dnia: Stycznia 10, 2009, 16:17:14 pm »
Cytuj

Dopiero sie obudzil ?  :P


no coś w ten deseń :]

więc kiedy ?

svonston

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3531 dnia: Stycznia 10, 2009, 16:18:01 pm »
a kiedy bedzie dostepne ?
kilka dni po 5 lutym(słowa developera)

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3532 dnia: Stycznia 10, 2009, 16:28:44 pm »
Tak, raczej cały PRL będzie w to grał, zresztą jak i reszta klanów z ligi CoD4
no ja już szykuję kaskę, może dziś sprzedam 2 gry i wpadnie 100zł :)

theHuLk

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 06-11-2008
  • Wiadomości: 378
  • Reputacja: 0
  • PSN: Calrsberg
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3533 dnia: Stycznia 10, 2009, 16:40:22 pm »
Cytuj
no ja już szykuję kaskę, może dziś sprzedam 2 gry i wpadnie 100zł  :-)
DO PRACY !!! :P
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
         

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3534 dnia: Stycznia 10, 2009, 16:41:52 pm »
Na pewno będzie liga w K2, więc im więcej klanów tym lepiej :grin:
Mam nadzieje ,ze 4kings lub TCM nie wystawia tam druzyn :???:

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3535 dnia: Stycznia 10, 2009, 16:44:12 pm »
Cytuj
no ja już szykuję kaskę, może dziś sprzedam 2 gry i wpadnie 100zł  :-)
DO PRACY !!! :P
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Matura!!! a jak już trochę spamujemy, to..wydawało mi się że tamten post pisałem w worze.

A co Wooyek na to aby z okazji K2 zmienić nazwę na Helghańska Republika Ludowa? pewnie i tak pomysł upadnie...

ciujo82

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2008
  • Wiadomości: 544
  • Reputacja: 0
  • Nathan
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3536 dnia: Stycznia 10, 2009, 16:46:19 pm »
mysle,że k2 powinno mieć średnia około 95%.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3537 dnia: Stycznia 10, 2009, 16:48:45 pm »
Na pewno będzie liga w K2, więc im więcej klanów tym lepiej :grin:
Mam nadzieje ,ze 4kings lub TCM nie wystawia tam druzyn :???:
To nie są chyba polskie klany a ja mówie o polskiej lidze K2.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3538 dnia: Stycznia 10, 2009, 16:54:14 pm »
mysle,że k2 powinno mieć średnia około 95%.
Myśle, że KZ3 będzie miało średnią na poziomie 83% :cool:

Havana

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 19-04-2004
  • Wiadomości: 882
  • Reputacja: 0
  • PSN - Havcio
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3539 dnia: Stycznia 10, 2009, 17:33:50 pm »
jakąkolwiek K2 by nie zebrało ocene, bankowo zagości u mnie na półce


see you onlajn

michalc

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2005
  • Wiadomości: 1 270
  • Reputacja: 1
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3540 dnia: Stycznia 10, 2009, 17:34:49 pm »
Teksty uzytkownika ciujo82 maja naprawde wiele do przekazania. :lol:

Wracajac do KZ2, po obejrzeniu filmikow mam ochote w to zagrac (a kto nie ma? :P), ta gra przyczyni sie do odkurzenia ps3, yeah!

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3541 dnia: Stycznia 11, 2009, 00:08:52 am »
Rumor: Killzone 2 Demo Content

http://n4g.com/ps3/News-257785.aspx

Jedna plansza z singla i kilka z multi ? Sweet :).

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3542 dnia: Stycznia 11, 2009, 09:01:20 am »
Killzone 2 MP Lobby Visual Changes + Interview:
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=killzone2&thread.id=95974

Cytuj
Translation (the most important parts): Source
- After completion of Killzone 1 the team consisted of around 55 people. It's around 140 people now.
- Most people who worked on killzone 1 are still working at Guerrilla. And for many of them Killzone 1 was the first game they worked on, and even their first job. Talks a bit about how there was virtually no game-development education in the Netherlands.
- Internally they were pretty pleased with killzone 1, but they recognize there was much to be improved. The bad points of killzone 1 were a consequence of a lack of skill of the team back then (see above).
- Skill improved by making more games (Shellshock, Liberation), learning from past mistakes. Bringing in external people/expertise (Sony) helped contribute to the progress.
- Biggest challenge was to meet the benchmark.
- Team is looking forward to the reviews. Previews not so much. They like the positive feedback from press/game communities. They feel the press/game communities understand what kind of fps they're trying to make.
- Talks about first party and how it's supposed to get the best results from the hardware. They want to make benchmark titles, so its a good fit. That was important for them when they were in discussions about selling the company.
- Talks about the benefits of 1st party relationship - good contacts with other 1st (and 2nd) party developers (Polyphony, Naughty Dog, Insomniac etc) and the good facilities (highlights mo-cap).
- The helghan planet is (also) awesome from a creative standpoint. Talks about the wind physics. Throw a grenade and the wind can blow it back to you. It influence your walking/running speed as well. Depending on wich way the wind blows ofcourse. In short, wind affects combat.
- In killzone 2 other planets are involved/referenced to flesh out the story of your buddies. Says the killzone universe is big and diverse enough to make another trilogy so to speak. An option could be to take the battle to Earth (oh **bleep** yes!).
- Killzone 2 is a good foundation for new (killzone) titles. A lot different than how it was with killzone 1. They got plenty of ideas for the next killzone title. Most important thing is making the production processes more professional.
- They want to appeal to as many people as possible with MP. Talks about the deep customization options - amount of players, character classes, badges, maps, missions etc.
- Keeping the same high standard of graphics in MP was important (and challenging). Especially to keep the framerate playable/stable.
- Talks about bot-matches and how this is important for people who, for instance, dont have an internet connection, or are intimidated by other online players.
- Bot-AI are reasonably good. Three difficulties : Easy, Medium and Hard. Internal testers had problems with Hard difficulty. Seems bots on Hard are very proficient in making headshots.

Inaczej niż becie, wygląda teraz lobby.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3543 dnia: Stycznia 11, 2009, 11:35:42 am »
Tutaj znajdziecie zebrane teksty na temat historii świata Killzone:

http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=killzone2&thread.id=46459

 

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3544 dnia: Stycznia 11, 2009, 12:27:40 pm »
Guerrilla: 'We can get more out of the PS3 in future projects'
http://www.ps3hype.nl/nieuws/2292-killzone-2-interview

kumite49

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 17-11-2008
  • Wiadomości: 464
  • Reputacja: 0
  • O ludzie!Lupi nie odpowiadaj na moje posty!Blagam
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3545 dnia: Stycznia 11, 2009, 12:29:01 pm »
Napisales ze intro jest renderowane!Powiem ci ze masz tylko w polowie racje :D
Mój top 10 gier wszechczasów!
1.Metal Gear Solid
2.Shenmue,Shenmue2
3.Metal Gear Solid 3
4.Wining Eleven 4,ISS Pro Evolution 1,2
5.Tekken 3
6.Resident Evil 4
7.God of War 2
8.Metal Gear Solid 4
9.Winning Eleven 7,PES3
10.Mortal Kombat 2

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3546 dnia: Stycznia 11, 2009, 12:39:28 pm »
Gość z Guerrilla powiedział wprost - CGI.

kumite49

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 17-11-2008
  • Wiadomości: 464
  • Reputacja: 0
  • O ludzie!Lupi nie odpowiadaj na moje posty!Blagam
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3547 dnia: Stycznia 11, 2009, 12:48:10 pm »
Pokaż mi wypowiedz goscia!Bo modele postaci wyglądaja jakby zostaly wyjęte wprost z gry.Szczególnie na początku intra!
Mój top 10 gier wszechczasów!
1.Metal Gear Solid
2.Shenmue,Shenmue2
3.Metal Gear Solid 3
4.Wining Eleven 4,ISS Pro Evolution 1,2
5.Tekken 3
6.Resident Evil 4
7.God of War 2
8.Metal Gear Solid 4
9.Winning Eleven 7,PES3
10.Mortal Kombat 2

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3548 dnia: Stycznia 11, 2009, 13:00:58 pm »
Seb Downie aka Motherh666 (Lead Tester w Guerrilla Games, czy jakoś tak) w temacie "Ask the dev team" na PlayStation Board US został zapytany o intro, na kilka dni przed jego ukazaniem się. Wtedy nie odpowiadał, bo nie mógł o tym pisać. Zaraz po ukazaniu się filmiku na GT padło pytanie - czy filmik jest na silniku gry, czy CGI. Odpowiedział, że CGI.

Natomiast według mnie modele postaci (a przynajmniej ich część) pochodzi bezpośrednio z gry, tyle że są one w high poly.

Cytat: PlayStation Boards US
Cytat: Toothfairy04
Is the movie CGI or real time just asking ? I guess its CGI right?
Cytat: Seb
You'll have to be more specific.  Which movie?  The intro movie is cgi.
 
Seb Downie - QA Manager - Guerrilla Games
« Ostatnia zmiana: Stycznia 11, 2009, 13:11:28 pm wysłana przez Zielarz »

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3549 dnia: Stycznia 11, 2009, 13:02:26 pm »
z 2 częsci interview z twórcami K2:
- goal: cinematic experience. lot's of post-processing. analogue look
- motion blur per pixel,
- noise, AA
- spu's are the key for optimal performance on the PS3: Deferred Rendering
- they often use all six: for full fire fights, physics, particles, mp3 streams, 7.1 audio, lighting
- they also help to render effects. 40% extra speed thanx to the spu's
- guns have to feel realsitic, reactions have to be realistic. hit impact system. every bullet has an effect on the surrounding or people in it
- stacked animations with real time rendered ragdoll.. and yep, blow heads off...
- every polygon has mass and material
- real time ray tracing
- holes are not a flat image of a hole
- collision detection of small particles, even sparks.. icing on the cake. will often go unnoticed while playing by a lot of people.
- 5.1 ambient mp3 streams that rotate when you rotate. on top of that stereo music, 3d sound effects, voices in the right positioning, sound filtering.. all in 7.1 uncompressed sound.
- extreme amount of lightsd. 230 lights in this screen (he's showinng the screen). they are proud of this level. impressive
- the robot alone has 8 lights
- tech was developed while making the game.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3550 dnia: Stycznia 11, 2009, 13:14:32 pm »
Musieli zmniejszyć liczbę źródeł światła - w 2007 mówili coś o ok. 400/500. Widać to między innymi przy scenie lądowania.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3551 dnia: Stycznia 11, 2009, 13:16:51 pm »
A to lipa w takim razie.

kumite49

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 17-11-2008
  • Wiadomości: 464
  • Reputacja: 0
  • O ludzie!Lupi nie odpowiadaj na moje posty!Blagam
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3552 dnia: Stycznia 11, 2009, 13:17:54 pm »
Ja tam nie widze w intrze na początku jakoś wiecej polygonow na glownej postaci.
Mój top 10 gier wszechczasów!
1.Metal Gear Solid
2.Shenmue,Shenmue2
3.Metal Gear Solid 3
4.Wining Eleven 4,ISS Pro Evolution 1,2
5.Tekken 3
6.Resident Evil 4
7.God of War 2
8.Metal Gear Solid 4
9.Winning Eleven 7,PES3
10.Mortal Kombat 2

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3553 dnia: Stycznia 11, 2009, 13:19:07 pm »
Nie no tylko tak jako ciekawostka o tym napisałem. Wielu ludzi nie zauważy różnicy, a dzięki temu mogli zapewne poprawić grafikę w całości :].

Ja tam nie widze w intrze na początku jakoś wiecej polygonow na glownej postaci.

Są - np. popatrz na twarz Sev'a - w grze jest nieco kanciasta, w intrze gładka. No i rzucili lepsze tekstury, jak i fakturę skóry. 
« Ostatnia zmiana: Stycznia 11, 2009, 13:26:25 pm wysłana przez Zielarz »

kumite49

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 17-11-2008
  • Wiadomości: 464
  • Reputacja: 0
  • O ludzie!Lupi nie odpowiadaj na moje posty!Blagam
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3554 dnia: Stycznia 11, 2009, 13:27:49 pm »
Ale po co dawac do gry cos renderowane skoro tytul graficzne daje czadu(beznadzieja).Podobno bylo z Virtuą 4 gdzie w intrze byla grafika z wersji automatej(to jeszcze wiekszy bezsens).
« Ostatnia zmiana: Stycznia 11, 2009, 14:02:39 pm wysłana przez kumite49 »
Mój top 10 gier wszechczasów!
1.Metal Gear Solid
2.Shenmue,Shenmue2
3.Metal Gear Solid 3
4.Wining Eleven 4,ISS Pro Evolution 1,2
5.Tekken 3
6.Resident Evil 4
7.God of War 2
8.Metal Gear Solid 4
9.Winning Eleven 7,PES3
10.Mortal Kombat 2

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3555 dnia: Stycznia 11, 2009, 13:40:09 pm »
Pokaż mi wypowiedz goscia!Bo modele postaci wyglądaja jakby zostaly wyjęte wprost z gry.Szczególnie na początku intra!
Intro jeszcze nie było pokazen, ten filmik o którym piszesz, leci gdy nie wciskamy nic w głównym menu.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3556 dnia: Stycznia 11, 2009, 13:45:49 pm »
Intro jeszcze nie było pokazen, ten filmik o którym piszesz, leci gdy nie wciskamy nic w głównym menu.

Intro już w zasadzie było gdzieś. A ten filmik został ochrzczony przez GT mianem intra i tak już się przyjęło (Seb też tak to nazywa ;)).

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3557 dnia: Stycznia 11, 2009, 14:37:18 pm »
Cytuj
Musieli zmniejszyć liczbę źródeł światła - w 2007 mówili coś o ok. 400/500. Widać to między innymi przy scenie lądowania.
Źródło?

Nawiasem mówiąc obecna liczba źródeł światła (275-300) jest i tak rekordowa

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3558 dnia: Stycznia 11, 2009, 16:21:49 pm »
nie pamiętam dokładnie tego wywiadu z 2007 roku ale nie mówili oni wtedy o 500 źródłach światła na etap/level?
W tym interview z wczoraj mówią,że w szczytowym momencie na raz na ekranie jest 230 źródeł światła

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #3559 dnia: Stycznia 11, 2009, 17:43:04 pm »
No to mamy bundle!!! Ale czy ktoś się spodziewał że nie będzie :)
http://www.ps3site.pl/nowy-bundle-pack/13862/