Skalowanie do 1080i i tak daje kiepski efekt.
Już nie pamiętam szczegółów, ale KZ2 zostało specjalnie przygotowane do skalowania. Gra będzie chyba skalowana do 1080i z rozdziałki ...x1080. W ten sposób strata na jakości ma być ledwo widoczna.
Raczej wątpię aby było to prawdą.
Gdyby skalowało z trybów ZZZZx1080 to jak we wszytkich innych grach (wszystkich o których mi wiadomo, a to całkiem dobrze znany mi temat
) które tak robią np. Lair/GT5:P/WipeoutHD itd. to by była obsługa 1080
p a nie samego
iZresztą w FAQu dewelopera, z którym miałem się okazję zapoznać jak szukałem jakiejś informacji o 4xAA które to niby też miało być w KZ2, jest napisane:
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=killzone2&thread.id=13745Q: "Does Killzone 2 support 1080p and 60FPS?"
A: Killzone 2 will run at 720p and 30FPS.
i to tyle - ani się nie zająkną o skalowaniu i obsłudze 1080i dla starych HDTV.
Skalowanie z 720 do 1080i które jest "ukryte" (ze względu na wady takiego rozwiązania?) jak było już w paru grach i jest przypuszczam najbardziej prawdopodobne jeżeli już coś będzie.