Wg mnie ocena końcowa kłóci się z tekstem recenzji tylko dlatego, żeby ludzie o tym
dyskutowali, co daje tak czy inaczej reklamę temu miesięcznikowi
Osobiście neo+ uważam za bardziej obiektywne pismo, toteż z ich zdaniem
bardziej się liczę.
A wracając do samej gry. Przypomniałem sobie właśnie wywiad z A.Chmielarzem który to stwierdził,
że gdyby killzone2 wyglądało jak render, to miałoby max kilka klatek na sekundę. Ciekawe jak
ten pan teraz się czuje widząc, że cały świat uznał grę właściwą za ładniejszą od rendera^^
Technicznie oczywiście nie jest to poziom rendera, tylko kogo to obchodzi?
Sama gra ma sprawiać wrażenie jakby właśnie przegoniła ten render, i z tego co czytam i widzę,
udało jej się. Liczy się to co widzimy a nie to co istnieje na papierze -.-
Whatever..
Mnie osobiście ciekawi dlaczego dym nie wygląda tak jak w renderze.. Sam czasami zajmuje sie FXami
i myślę, że dałoby się go zrobić, i wcale nie obciążałby tak silnika. A skoro przy K2 pracowali sami experci to..
no sami przyznacie, że coś z tym nie tak^^ Moim zdaniem doszli do wniosku,że ten gęsty dym nie
sprawdziłby się w grze (musiałby bardzo długo zanikać,żeby nie wydawał się śmieszny), także przez
niego nie byłoby widać co się w ogóle dzieje na ekranie ^^ To jedyne wytłumaczenie jakie przychodzi mi na myśl.
Pozostaje się cieszyć, że niedługo zagramy w najbardziej dopakowaną graficznie grę jaka kiedykolwiek powstała:)
(ze świetnym klimatem, odjechanym multi, przełomowym oświetleniem, genialną animacją, sycącym gameplayem i jeszcze raz klimatem
)
PS. Czy do pierwszego killzona wydano soundtrack, lub artbook? I czy jest w planach wydanie soundtracku/artbooka do drugiej części?