Co do tych screenów
The screens are from the old build of last yearCzyli przypuszczam ze redaktor grał w roczny bulid.
Opublikowane: Kwiecień 02, 2008, 16:52:37
Dwa stare dziady
kilka nowych informacji które nie były zawarte w newsie z metalgearsolid.us
* Niektóre cutscenki trwają aż 30 minut i wszystkie są śmigają na silniku gry.
* Tak jak w przypadku MGS3, od czasu do czasu spotkamy się interaktywnymi filmikami, np. spojrzenie z oczy Snake lub zmiana nastawienia kamery.
* Gra posiada wiele elementów otoczenia, które “żyją” np. kable wysokiego napięcia poruszana przez wiatr.
* Czasami widoczny jest spadek fps, ale pod tym względem gra wypada lepiej niż demo prezentowana na TGS’O7.
* Eksplozje, ogień, czy efekt dymu prezentują się fantastycznie.
* Grając naprawdę poczujecie, że znajdujecie się na polu bitwy, dzieje się naprawdę sporo, a wszystko doskonale potęguje świetny dźwięk.
* Synchronizacja wypowiadanych słów z ruchami ust, nie jest jeszcze idealna, ale Konami obiecuje to poprawić do czasu premiery.
* Od czasu ostatniego bulidu, Snake doczekał sie kilku nowych ruchów animacji.
* W grze znajdziemy sporo kombinacji CQC (rzuty, łamania, itp.)
* Tekstury w niektórych miejscach nie są najlepszej jakości
* Aby udać się do sklepu Drabina, wystarczy zapauzować grę. Tam kupimy nowe bronie, czy zmodyfikujemy stare, a czym zapłacimy? Bronią zdobytą na polu walki.
* Redaktorzy jeuxvideo.fr ocenili fragment gry w który było im dane zagrać, “tylko” jako dobry.
* Otocamo działa świetnie i jest bardzo przydatny.
http://www.ps3site.pl/mgs-4-porcja-nowych-informacji