Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2712064 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20720 dnia: Sierpnia 29, 2009, 16:43:49 pm »
Dlaczego Elenie włosy wbijają się w szyje? Na dodatek jej ucho wygląda jakby Nathan jej się tam przed chwilą...

Pisaliśmy o tym porównaniu przy okazji poprzedniego SW. Wystarczy.

PS. Temat nie ma sensu przy takim działaniu strony/forum :P.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 29, 2009, 16:51:28 pm wysłana przez Chris »

hunkyz

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 18-09-2008
  • Wiadomości: 31
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20721 dnia: Sierpnia 29, 2009, 20:54:52 pm »
http://www.onlygames.pl/news-sprzedaz_gier_w_japonii_i_konsol_w_japonii_-_xbox_360_cztery_razy_lepiej_niz_ps3-3138.html   

co to sie dzieje nie świecie. To pokazuje że xbox 1.25 jest lepszy od PLAYSTATION 3 iiii na tym poprzestańmy.  8)

FAN

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-06-2009
  • Wiadomości: 291
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20722 dnia: Sierpnia 29, 2009, 21:39:47 pm »
PRL RULLAAAAA

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20723 dnia: Sierpnia 29, 2009, 22:09:00 pm »


Xbox nie jest w stanie wyświetlić natywnie 1080p :)

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

oscyp

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20724 dnia: Sierpnia 29, 2009, 22:28:27 pm »
To nieźle.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20725 dnia: Sierpnia 29, 2009, 23:02:57 pm »
Czytałem z zaciekawieniem ten teamt ale nie mogłem się wypowiedzieć. Teraz mogę i chciałem odnieść się do twierdzenia nijakiego Wulfena, który sądzi że postacie z Gears of War 2 są na poziomie tych z Uncharted. No to proszę bardzo info i parę screenów:

Nathan Drake: 30,000 polygons
Marcus Fenix: 15,000 polygons
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Let the war begin!!!
fajnie by blybo gdybys dal screny z gow 2 a nie 1

wii by dalo rade? :P



tutaj tak troche podobnie do dark sector:

« Ostatnia zmiana: Sierpnia 29, 2009, 23:15:35 pm wysłana przez Wulfen »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20726 dnia: Sierpnia 29, 2009, 23:07:31 pm »
Czy naprawdę pomiędzy postaciami w GoW1 a GoW2 jest aż tak wielka różnica, że ma to jakiekolwiek znaczenie w porównaniu z postaciami z Uncharted?
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20727 dnia: Sierpnia 29, 2009, 23:14:23 pm »
wii by dalo rade? :P



Nie. Ta konsola jest za słaba technicznie.

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20728 dnia: Sierpnia 29, 2009, 23:24:02 pm »
http://www.kineticninja.blogspot.com/2009_01_01_archive.html

GOW2 + GOW1 na Uncharted. Zachowam swoje zdanie dla siebie.

Musze przyznac jednak ze po 4 akcie Uncharted sie tak zajebiscie rozkrecilo, ze z mila checia ciupnalem do konca. Wrazenia - grafika zabija  :o

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20729 dnia: Sierpnia 29, 2009, 23:27:15 pm »
Czy naprawdę pomiędzy postaciami w GoW1 a GoW2 jest aż tak wielka różnica, że ma to jakiekolwiek znaczenie w porównaniu z postaciami z Uncharted?
no troche lepsze textury i wiecej poly.  ale samo porownanie troche do d... w uncharted screny ze sloneczkiem w gow screeny robione w cieniu, wiec od razu wiadomo ktore beda lepiej wygladaly.

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20730 dnia: Sierpnia 29, 2009, 23:31:26 pm »
Czy naprawdę pomiędzy postaciami w GoW1 a GoW2 jest aż tak wielka różnica, że ma to jakiekolwiek znaczenie w porównaniu z postaciami z Uncharted?
no troche lepsze textury i wiecej poly.  ale samo porownanie troche do d... w uncharted screny ze sloneczkiem w gow screeny robione w cieniu, wiec od razu wiadomo ktore beda lepiej wygladaly.

Czy ja wiem... Na screenach z GOWa wszedzie jest oswietlenie wiec raczej porownanie jest ok  :smile:

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20731 dnia: Sierpnia 29, 2009, 23:38:04 pm »
Ja to nie wiem nawet po co w ogóle dajecie screeny z najbardziej spierdolonego silnika ever. UE3 To pomyłka tej generacji, jedyne co za nim przemawia to proste narzędzia których nauczyć się może łepek z gimnazjum po lekcjach. To dlatego jest tak masowo kupowany.

Poza tym, cały Epic z Bleszińskim na czele ssie. ;)

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20732 dnia: Sierpnia 29, 2009, 23:53:35 pm »
Cytuj
fajnie by blybo gdybys dal screny z gow 2 a nie 1
Nie mógł tego zrobić, gdyż wtedy okazałoby się, że druga odsłona pewnej gry tpp nie za bardzo się różni od poprzedniczki. Co za tym idzie kwestiach technicznych wypada gorzej niż tytuł wypuszczony ponad rok wcześniej na konkurencyjną platformę.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20733 dnia: Sierpnia 29, 2009, 23:57:20 pm »
Trudno żeby wyglądała lepiej jak cały UE3 i 3.5 to jeden wielki zbiór wąskich gardeł. :)

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20734 dnia: Sierpnia 30, 2009, 00:04:36 am »
Trudno żeby wyglądała lepiej jak cały UE3 i 3.5 to jeden wielki zbiór wąskich gardeł. :)

No i wlasnie trzeba liczyc na to , ze tworcy gierek przerzuca sie na np. CryEngine 3  :-D

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20735 dnia: Sierpnia 30, 2009, 00:25:27 am »
Nie przerzucą. Nie mają takiego marketingu i kasy. Ja bym raczej obstawiał Nowego idTecha albo coś co zrobi po nim Epic.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20736 dnia: Sierpnia 30, 2009, 00:26:57 am »
Trudno żeby wyglądała lepiej jak cały UE3 i 3.5 to jeden wielki zbiór wąskich gardeł. :)

No i wlasnie trzeba liczyc na to , ze tworcy gierek przerzuca sie na np. CryEngine 3  :-D
o i tu sie zgadzam, moglby byc tez  id tech 5 lub chrome engine 4

monio epic raczej do konca tej generacji bedzie tylko ulepszal ue3
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 30, 2009, 00:30:09 am wysłana przez Wulfen »

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20737 dnia: Sierpnia 30, 2009, 00:35:51 am »
No i dobrze. Dla mnie technologicznie cała ta generacja (poza kieszonkami) to pomyłka. :D

FAN

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-06-2009
  • Wiadomości: 291
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20738 dnia: Sierpnia 30, 2009, 08:59:46 am »
Czy naprawdę pomiędzy postaciami w GoW1 a GoW2 jest aż tak wielka różnica, że ma to jakiekolwiek znaczenie w porównaniu z postaciami z Uncharted?
no troche lepsze textury i wiecej poly.  ale samo porownanie troche do d... w uncharted screny ze sloneczkiem w gow screeny robione w cieniu, wiec od razu wiadomo ktore beda lepiej wygladaly.
jak dobrze ze idzie wrzesień  :-D
 Ostrzegałem, za personalne wycieczki bedą osty i bany.
PRL RULLAAAAA

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20739 dnia: Sierpnia 30, 2009, 11:29:12 am »
Czy naprawdę pomiędzy postaciami w GoW1 a GoW2 jest aż tak wielka różnica, że ma to jakiekolwiek znaczenie w porównaniu z postaciami z Uncharted?
no troche lepsze textury i wiecej poly.  ale samo porownanie troche do d... w uncharted screny ze sloneczkiem w gow screeny robione w cieniu, wiec od razu wiadomo ktore beda lepiej wygladaly.
jak dobrze ze idzie wrzesień  :-D

 :-P Ironia Full Mode On

Nie przerzucą. Nie mają takiego marketingu i kasy. Ja bym raczej obstawiał Nowego idTecha albo coś co zrobi po nim Epic.

Crytek po wielkiej klapie Crysisa na PC, bedzie sie staral nadrobic stracona kase. Pewnie jednym i najwazniejszym zrodlem dochodu bedzie wlasnie licencjonowanie CE, dlatego mysle ze cena silnika bedzie raczej atrakcyjna dla developerow.


« Ostatnia zmiana: Sierpnia 30, 2009, 11:35:48 am wysłana przez Stalker »

Kaszkietowy

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 13-11-2008
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20740 dnia: Sierpnia 30, 2009, 12:32:33 pm »
fajnie by blybo gdybys dal screny z gow 2 a nie 1

Nie wiem czy zauważyłeś info:

Nathan Drake: 30,000 polygons
Marcus Fenix: 15,000 polygons

Screeny też mówią same za siebie. Po prostu udowodniłem że piszesz bzdury odnośnie modeli postaci. Co do samego oświetlenia to zagraj w obie gry. Gears of War 2 praktycznie nie ma oświetlenia jeżeli porównać je do starszego o rok Uncharted. Ja nie chcę pisać jak daleko konkurencji odskoczy Uncharted 2.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20741 dnia: Sierpnia 30, 2009, 13:55:21 pm »
Ja to nie wiem nawet po co w ogóle dajecie screeny z najbardziej spierdolonego silnika ever. UE3 To pomyłka tej generacji, jedyne co za nim przemawia to proste narzędzia których nauczyć się może łepek z gimnazjum po lekcjach. To dlatego jest tak masowo kupowany.

Poza tym, cały Epic z Bleszińskim na czele ssie. ;)

Bez przesady.
UE3 ma swoje problemy, ale nie można powiedzieć, że jest to zły silnik; to dobry silnik i jest sporo gier na nim robionych, które wyglądają świetnie, żeby chociaż wymienić Mirror's Edge, Batman: AA czy Bioshock (wciąż nie wiadomo, czy Bioshock działa na UE3 czy zmodyfikowanym UE2; jednak na prezentacji bodajże z GDC odnośnie końca ery GPU Epic wypisało Bioshock'a jako jedną z gier na UE3). Jednakże, producenci gier rzucili się na ten silnik jak psy na kiełbasę i w chwili obecnej co druga gra jest robiona za pomocą tego silnika, część z nich wygląda ślicznie, część przeciętnie, cała masa paskudnie. Wystarczy wspomnieć (znowu dane z tej prezentacji), że na silniku UE1 powstało 25 gier, na UE2 - 40 gier, zaś jeżeli chodzi o UE3: "Unreal Engine 3 is used by 100's of games" oraz "150 games in development". To chyba wszystko mówi. Nawet na najlepszym silniku (a wcale nie mówię, że UE3 do nich należy) można zrobić gównianie wyglądającą grę; a jeżeli tona producentów ma dostęp do tego silnika, w efekcie może wyjść tona gównianie wyglądających gier. :D

Poza tym wiadomo, że silnik pisany specjalnie pod daną grę, z myślą o jej stylu, oświetleniu itp itd., zawsze będzie lepszy, niż silnik ogólnego przeznaczenia (tzn. zawsze, jeżeli jest to dobry silnik).

A jeszcze wracając do porównania GoW z Uncharted, Gearsy mają naprawdę fatalne tekstury. Wyglądają one, jakby były w straszliwie niskiej rozdzielczości, przeciągnięte filtrem rozmywającym i rozciągnięte na postaciach; do tego dochodzi błyszczenie się wszystkiego, jakby pokryte było śluzem. A całość doprawia straszliwa paleta szaro-burych kolorów.
W Uncharted również nie wszystkie postacie są bogate w poligony i nie wszystkie tekstury są ostre jak żyleta (Random Pirate z tamtego blogu), jednak za to dużo tutaj daje właśnie żywa paleta kolorów oraz oświetlenie; plus brak śluzu ;).
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20742 dnia: Sierpnia 30, 2009, 15:07:44 pm »
Ja bym rzekł, że to nie śluz, ale niemal każdy obiekt wydaje się metalowy, nawet worki z piaskiem. :-D

I ja mimo wszystko uważam, że girsy to piękna gra. Trzeba być jednak ślepym, żeby nie widzieć ze Unch wygląda lepiej.

Ale to nie Unch zostanie w mojej pamięci jako gra która mną wstrząsnęła io zrobiła tak ogromne wrażenie. W ogóle zastanawiam się kiedy powstanie i czy w ogóle powstanie gra która zrobi na mnie takie piorunujące wrażenie jak właśnie gyrosy drugie. Pewnie dopiero w następnej generacji.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20743 dnia: Sierpnia 30, 2009, 19:18:50 pm »
Zombie- Jak już mówiłem. Magia UE3 tkwi w niesamowici prostych i wielofunkcyjnych narzędziach. Oczywiście to bardzo dobra sprawa z punktu widzenia developera bo jeśli da się coś zrobić łatwiej i taniej to zaoszczędzone zasoby pójdą w inne aspekty gry. Faktem jest jednak że UE nie nadaje się do wszystkich gatunków gier ale to mało znczy w zalewie TPP, FPP.
UE3 i tak jeden z najlepszych silników na rynku, na pewno nie najlepszy. Mimo to jak wspomniałeś cały ten skok developerów na niego zakrawa o zły monopol. Nastała jakaś taka zła moda która hamuje rozwój technologi za to daje dużo łatwej kasy. Jednym z największych kuriozów całej sprawy jest nintendo które kupiło prawa do UE mimo że Wii nie ma najmniejszych szans żeby ten silnik ruszyć. Nie wiem, jest jakieś takie mylne rozumowanie że ten kto ma licencje należy do jakiejś elity?
Developerzy robią gierki a kaska do Epica leci, epic rośnie w siłę którą pożytkuje nie na rozwój swojego dzieła a na jego marketing. Najgorsze co zrobili to Unreal Tournament 3. Jeśli grałeś w tą grę i np pierwszego Unreala to możesz znienawidzić Epica za to jak podążyła seria. W sumie trudno mówić tutaj o grze bo tak na prawdę UT3 to materiał reklamowy do UE, do tego dosyć wykonany dosyć bezmyślnie i z brakiem poczucia gustu.
Czekam na mocne pierdolnięcie od idsoftu, chciałbym żeby nasz rodzimy techland też zrobił zajebiste narzędzia i zaczął sprzedawać swój silnik, niech dobre ruchy podejmie Crytek. Marzy mi się rozwojowa konkurencja a nie patowa sytuacja gdzie byle developer kupuje silnik od jedynego słusznego dostawcy tychże i robi jakąś tam byle gierkę żeby zarobić.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20744 dnia: Sierpnia 30, 2009, 20:39:43 pm »
O co chodzi z UT3? Wygląda raczej dobrze. Chodzi o małą różnicę pomiędzy 2 a 3 czy o coś innego?
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20745 dnia: Sierpnia 30, 2009, 20:57:19 pm »
Wygląda dobrze? Chyba na materiałach promocyjnych. Wszystko w tej grze ma takie zatrzęsienie supermega szczegółów i efektów że w większości zamkniętych pomieszczenie nie możesz odróżnić ruchomego przeciwnika z milionem światełek od animowanej ściany z milionem światełek. Jeden wielki źle przemyślany pokaz efektów. Może jakby to wy renderować jako stilla to obrazek byłby ładny ale w grze to wszystko przeszkadza. Żeby dało się grać musiałem wyłączyć wszystkie efekty, bajery żeby to choć trochę stało się czytelne.
Sama gra, no fajna, sympatycznie się grało ale ja jestem fanem kłeja gdzie nie ma miejsca na graficzne bizancjum i losowość rozgrywki a jest czysty gameplay z ostrą jak brzytwa oprawą.

Mrocz

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20746 dnia: Sierpnia 31, 2009, 00:30:24 am »
Ja się trochę zgadzam z monio... Męczy mnie że 99% multiplatform wygląda... niemalże identycznie. Porównajcie sobie najgłośniejsze tytuły na UE 3 i zobaczycie ile mają one ze sobą wspólnego... Chyba jedyne perełki które wyglądają wyjątkowo i ciekawie to BioShock, Mirror's Edge i nowy Batman...

Nie powiem, trochę mnie martwi fakt, że CryEngine 2 nie uzyskał wystarczającej popularności, bo dla mnie to jest dopiero niesamowity silnik... Bawiłem się trochę załączonym narzędziem do Crysis'a... Owszem było to na poziomie nic nie znaczącej zabawy w czasie której nawet nie całe podstawy zgłębiłem.... Ale już na tym poziomie byłem zaskoczony co ten silnik potrafi. Mam nadzieje, że jego konsolowa wersja odniesie spory sukces, bo gry na tym silniku naprawdę mogłyby być zbliżone do fotorealizmu... Także podoba mi się fakt, że nowy Operation Flashpoint 2 (mimo że zapowiada się wykastrowany z symulacyjnych elementów oryginału shoter FPP) jest oparty na kolejnym autorskim silniku Codemasters... Zbliżający się Rage też daje jakieś szansę. Liczę na to, by doszło do otwartej rywalizacji między silnikami...

PS. Chwała bogu, że większość tytułów na PS 3 chula na własnych silnikach... Szkoda tylko, że takie cuda jak silnik Killzone 2 czy Uncharted 2, nie są jakoś bardziej otwarcie używane przez Sony... Gdzieś czytałem tylko plotki o nowym Syphon Filter na silniku KZ 2... Ale na plotkach się skończyło chyba...

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20747 dnia: Sierpnia 31, 2009, 01:05:36 am »
BTW: O fotorealizmie nie ma co marzyć do czasu aż sprzęty nie będą na tyle silne żeby wyrenderować każdą klatkę animacji raytraceingiem i wszelakimi bajerami jakich teraz używa się teraz przy robieniu filmów czy reklam. Stawiam stówe że nie ta i nie 2 następne generacje.  :lol:

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20748 dnia: Sierpnia 31, 2009, 10:07:24 am »
BTW: O fotorealizmie nie ma co marzyć do czasu aż sprzęty nie będą na tyle silne żeby wyrenderować każdą klatkę animacji raytraceingiem i wszelakimi bajerami jakich teraz używa się teraz przy robieniu filmów czy reklam. Stawiam stówe że nie ta i nie 2 następne generacje.  :lol:

200tys poly na postaci (uznawanej wtedy za lowpoly :P8)

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20749 dnia: Sierpnia 31, 2009, 10:41:57 am »
Taa. Odpal zetke i zrób postać która ma 20milionów poly, teksturę o bokach 8k pixeli i to wszystko wyrenderuj w jakimś silniku. I co? I kapa. To nie zależy od ilości poly tylko procesu renderingu.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20750 dnia: Września 01, 2009, 01:27:53 am »
Czy naprawdę pomiędzy postaciami w GoW1 a GoW2 jest aż tak wielka różnica, że ma to jakiekolwiek znaczenie w porównaniu z postaciami z Uncharted?
no troche lepsze textury i wiecej poly.  ale samo porownanie troche do d... w uncharted screny ze sloneczkiem w gow screeny robione w cieniu, wiec od razu wiadomo ktore beda lepiej wygladaly.
jak dobrze ze idzie wrzesień  :-D
kredki już spakowałeś?
 Ostrzegałem, że za najmniejsze wycieczki będą osty i bany.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20751 dnia: Września 01, 2009, 01:33:33 am »
A chcecie oboje przygarniecie kropka?
Z prywatą idźcie sobie pogadać gdzie indziej.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20752 dnia: Września 01, 2009, 01:41:55 am »
fajnie by blybo gdybys dal screny z gow 2 a nie 1

Nie wiem czy zauważyłeś info:

Nathan Drake: 30,000 polygons
Marcus Fenix: 15,000 polygons

Screeny też mówią same za siebie. Po prostu udowodniłem że piszesz bzdury odnośnie modeli postaci. Co do samego oświetlenia to zagraj w obie gry. Gears of War 2 praktycznie nie ma oświetlenia jeżeli porównać je do starszego o rok Uncharted. Ja nie chcę pisać jak daleko konkurencji odskoczy Uncharted 2.
ta udowodniles co najwyzej ze uncharted wyglada lepiej od gow1 i to tez nie do konca bo dales slabe zdjecia z gow i najlepsze z uncharted. jak juz chcesz porownywac gow1 z tymi sreenami z uncharted to terzeba bylo dac zdjecia podobne go tego


z tymi polygonami to jednak mam watpliwosci co do tych 30000 w uncharted. tak samo jak gadanie ze w forzie3 jest 10 razy wiecej niz w dwujce

Kaszkietowy

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 13-11-2008
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20753 dnia: Września 01, 2009, 09:33:05 am »
To porównanie, które dałem jest według autora pomiędzy U:DF i GeOW2.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20754 dnia: Września 11, 2009, 23:31:10 pm »
Szkoda że tego nie dał


« Ostatnia zmiana: Września 11, 2009, 23:35:23 pm wysłana przez Soul »

Taidus

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 03-06-2009
  • Wiadomości: 66
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20755 dnia: Września 12, 2009, 00:43:33 am »
"Dwójce" Wulfen "dwójce" błagam...Jak nie możesz zapamiętać to " 'uje' się nie kreskuje bo się dostaje same dwóje" gdzie "dwóje" jest wyjątkiem... Co się do cholery dzieje z ortografią w tym kraju.

A co do GeoW nie wiedziałem że była tam taka gra świateł, mimo ze grę łykałem całym sobą ;) Niech już każdy oficjalnie przyzna, że uncharted jest ładniejsze, a ps3 ma większą moc i zajmijcie się innymi grami gdzie widoczne są różnice ;P

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20756 dnia: Września 13, 2009, 19:10:53 pm »
Jak już jesteśmy przy wyjątkach, to warto zapamiętać, że uj, uje i tym podobne, nigdy się nie kreskuje, ale pokój się już kreskuje (polska ortografia jest tragiczna... chociaż to ma wytłumaczenie "pokoje", lecz dla obcokrajowca wcale proste nie będzie...)

Jednak, żeby nie odbiegać od tematu.
Uncharted w porównaniu do Gears of War w mojej opinii, wypada zdecydowanie lepiej. Lepsza gra świateł, cienie, kolorystyka, gdzieniegdzie ostrzejsze tekstury (średnio - porównując). Właściwie to powyższe screeny są marnej jakości i nie przedstawiają dobrego materiału do porównania...
« Ostatnia zmiana: Września 13, 2009, 19:18:36 pm wysłana przez Maciomaniak »

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20757 dnia: Września 13, 2009, 19:54:21 pm »
Jest taka sprawa, a mianowicie w najbliższym czasie planuje kupno nowego Batmana. Na którą konsolę bardziej opłaca się kupić? Są jakieś różnice? Jakby nie było podsuwam wam nowy topic do SW, GT5 vs FZ3 lub U 1 i 2 vs GoW 1 i 2 już się troszkę znudziły  :P

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20758 dnia: Września 13, 2009, 20:11:17 pm »
Jest taka sprawa, a mianowicie w najbliższym czasie planuje kupno nowego Batmana. Na którą konsolę bardziej opłaca się kupić? Są jakieś różnice? Jakby nie było podsuwam wam nowy topic do SW, GT5 vs FZ3 lub U 1 i 2 vs GoW 1 i 2 już się troszkę znudziły  :P

Różnice techniczne są minimalne. Na plus do wersji PS3 jest dodatkowe DLC z Jokerem.
« Ostatnia zmiana: Września 13, 2009, 20:20:05 pm wysłana przez Chris »

oleka20

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 15-04-2009
  • Wiadomości: 43
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20759 dnia: Września 13, 2009, 20:21:26 pm »
Jak już jesteśmy przy wyjątkach, to warto zapamiętać, że uj, uje i tym podobne, nigdy się nie kreskuje, ale pokój się już kreskuje (polska ortografia jest tragiczna... chociaż to ma wytłumaczenie "pokoje", lecz dla obcokrajowca wcale proste nie będzie...)

Jednak, żeby nie odbiegać od tematu.
Uncharted w porównaniu do Gears of War w mojej opinii, wypada zdecydowanie lepiej. Lepsza gra świateł, cienie, kolorystyka, gdzieniegdzie ostrzejsze tekstury (średnio - porównując). Właściwie to powyższe screeny są marnej jakości i nie przedstawiają dobrego materiału do porównania...

Tylko wiara nie bierze pod uwage, że w u lataja na ekranie 2 postaci+ marnie zrobieni przeciwnicy a w gow 4-5 + przeciwnicy...