Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2712113 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Tango

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21040 dnia: Października 23, 2009, 01:36:07 am »
Cytuj
To, że wersja na PS3 chodzi w nizszej rozdziałce to wina tylko i wyłącznie beznadziejnych programistów z namco.
Obie chodza w nizszej rozdzialce :P Tylko bez motion blura sa 2 rozne rozwiazania i co najdziwniejsze rozwiazanie subHD + 2xAA + anizo wypadlo lepiej niz rozdzialka lekko powyzej 720p - downscalling przy braku AA i anizo.

Ogolnie gra wyglada tak, ze powinna chodzic w 720p w 4x AA bez najmniejszego problemu.

Czy lepiej? Zalezy na ilu calach. Do tego instalacja 4GB, opcjonalna, ale bez niej loadingi sa dluzsze niz na XO.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21041 dnia: Października 23, 2009, 11:48:49 am »
Cytuj
Czy lepiej? Zalezy na ilu calach.
A niby dlaczego? Przeciez na poprzedniej stronie wrzucalem screeny z framebuffera i jesli screen z framebuffera jest ostrzejszy na PS3 niz na X0 to niby czemu po przeskalowaniu w gore do 1080p gra mialaby byc mniej ostra?

Co do loadingow to narazie nie ma testow, wiec ciezko porownywac, no chyba, ze masz link do jakiegos porownania wersji finalnej?

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21042 dnia: Października 23, 2009, 12:22:49 pm »
jest ostrzejszy? o_O

jak dla mnie wyglądają tak samo, z lekką przewagą na x0. ze względu na te mega mięsień;)

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21043 dnia: Października 23, 2009, 20:13:47 pm »
dokladnie na xboxie ma wiekszego :)

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21044 dnia: Października 24, 2009, 14:49:30 pm »
jest ostrzejszy? o_O

jak dla mnie wyglądają tak samo, z lekką przewagą na x0. ze względu na te mega mięsień;)
Pompon Henia wydaje się wyraźniejszy, niektóre elementy tła również.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21045 dnia: Października 24, 2009, 15:27:02 pm »
Poziom azjatyckich gier spada niestety :(, chodzi mi o poziom techniczny oczywiście.

Napisz mi jakie to pozycje Devil? Wspaniałe FFXIII, GT5, The Last Guardian.. to są produkcje, które dają egzystencjalną radośc z ich obcowaniem, dlatego nie zgadzam się. Dla mnie developerzy z Japonii to numer jeden na naszym rynku.

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21046 dnia: Października 24, 2009, 18:37:12 pm »
Napisz mi jakie to pozycje Devil? Wspaniałe FFXIII, GT5, The Last Guardian.. to są produkcje, które dają egzystencjalną radośc z ich obcowaniem, dlatego nie zgadzam się. Dla mnie developerzy z Japonii to numer jeden na naszym rynku.
To co podałeś to jest wyjątek od normy. Kiedyś skośnoocy mieli lepszego skilla w tej dziedzinie, teraz znajdują się za hamburgerami i resztą świata.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21047 dnia: Października 24, 2009, 19:34:54 pm »
Cytuj
Napisz mi jakie to pozycje Devil? Wspaniałe FFXIII, GT5, The Last Guardian.. to są produkcje, które dają egzystencjalną radośc z ich obcowaniem
Hehe
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21048 dnia: Października 24, 2009, 20:51:32 pm »
Napisz mi jakie to pozycje Devil? Wspaniałe FFXIII, GT5, The Last Guardian.. to są produkcje, które dają egzystencjalną radośc z ich obcowaniem, dlatego nie zgadzam się. Dla mnie developerzy z Japonii to numer jeden na naszym rynku.
To co podałeś to jest wyjątek od normy. Kiedyś skośnoocy mieli lepszego skilla w tej dziedzinie, teraz znajdują się za hamburgerami i resztą świata.

Przesadzasz. Zależy o jakie gatunki ci chodzi? Akcja, fabuła, skradanka? MGS4, wyścigi GT5, emocje, radość The Last Guardian, bijatyka Tekken 6. Japonce są najlepsi.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 338
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21049 dnia: Października 24, 2009, 21:17:26 pm »
Przypominam ze gt5 i last guardian jeszcze nie wyszły...

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21050 dnia: Października 24, 2009, 21:26:13 pm »
Taa najlepsi. Co oni godnego wydali w tej generacji oprócz MGS4? Resident Evil 4 HD?  :lol:

Trzepią te jRPG na Xboxa i raczej ich jakość nie dorównuje poprzedniej generacji. Tak jak pisze windo GT5 i TLG jeszcze nie wyszły.

Co mamy po drugiej stronie barykady?

- Bioshock
- Mass Effect
- Uncharted
- Dead Space
- Mirrors Edge
- być może Dragon Age zawojuje na konsolach
- Gears of War
- Forza 3 pokazała jak powinny wyglądać konsolowe wyścigi/symulatory


Takie me zdanie!  :mad:
« Ostatnia zmiana: Października 24, 2009, 21:28:07 pm wysłana przez Chris »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21051 dnia: Października 24, 2009, 21:40:22 pm »
Resident Evil 4 HD?  :lol:

RE5 jest fajny i nie jest to RE4 HD :mad:

Ale jeżęli chodzi o japońskich developerów, to fakt, że większość z nich wciąż siedzi w poprzedniej generacji konsol, zarówno pod względem techniki jak i gameplay'u. Zresztą sami japońscy developerzy to przyznają:
Cytat: Takeuchi
The worst trend that I see is really the technological inability of Japanese developers to develop games for next generation platforms and games that will be appreciated by users in the West. The technological ability of Japanese developers used to be so much more respected than it is now.
link

Cytat: Inafune
Personally when I looked around [at] all the different games at the TGS floor, I said 'Man, Japan is over. We're done. Our game industry is finished.'
link

Jestem też pewien, że Kojima chyba też coś na ten temat mówił.
« Ostatnia zmiana: Października 24, 2009, 21:45:44 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21052 dnia: Października 24, 2009, 22:45:27 pm »
a wątpisz w magie tych gier? :)

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21053 dnia: Października 24, 2009, 22:48:50 pm »
Tu bardziej chodzi chyba o sentyment do starych serii niz magie, bo tej ostatnio za duzo nie ma ;)

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21054 dnia: Października 24, 2009, 22:52:59 pm »
tu chodzi o solidne rzemiosło, bądź co bądź nie ma rewolucji, ale te serie kocha miliony ;)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21055 dnia: Października 26, 2009, 22:51:12 pm »
Porównanie Borderlands

No to kolejny developer do odhaczenia jako ten, który okiełznał PS3 :).

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Października 26, 2009, 22:53:06 pm wysłana przez Chris »

lupinator

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21056 dnia: Listopada 12, 2009, 15:22:06 pm »

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21057 dnia: Listopada 12, 2009, 18:11:09 pm »
W skrócie x0 ciut lepszy jeżeli chodzi o jakość obrazu oraz lepszy w kwestii płynności.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Kaszkietowy

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 13-11-2008
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21058 dnia: Listopada 12, 2009, 23:10:46 pm »
W skrócie x0 ciut lepszy jeżeli chodzi o jakość obrazu oraz lepszy w kwestii płynności.



Ja proponuję porównania eurogamera wsadzić sobie głęboko w...między bajki.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21059 dnia: Listopada 13, 2009, 10:59:26 am »
Na jakiej podstawie? Eg to jedna z lepszych stron na temat gier, która informacje popiera materiałami wideo jak i samymi zdjęciami. Ci ludzie wiedzą co i jak.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Kaszkietowy

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 13-11-2008
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21060 dnia: Listopada 13, 2009, 11:20:49 am »
Skoro tak dobrze ich znasz to powinieneś wiedzieć o wpadkach z porównaniem Mirrors Edge, czy liczeniem klatek w Killzone 2, które okazało się całkowicie mijać z prawdą. Okazało się że wyliczali to na jakimś dziwnym sprzęcie i pomiary robione przez innych wyszły zupełnie inaczej.
: Listopad 13, 2009, 12:10:45 pm
W skrócie x0 ciut lepszy jeżeli chodzi o jakość obrazu oraz lepszy w kwestii płynności.

Tak w ogóle to co rozumiesz przez "lepszą jakość obrazu"??? Bo chyba nie to że eurogamerowi nie chciało sie włączyć opcji full rgb, albo ustawić jasności.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21061 dnia: Listopada 13, 2009, 11:51:33 am »
Były wpadki i temu nie przeczę (każdy popełnia błędy). Nie zmienia to jednak faktu iż nie były one robione specjalnie. Analizy tytułów takich jak KZ2 czy U2 były szczegółowe i często zawierały pochlebne opinie na temat programistów.

Wczytanie tekstur średnia -> wysoka jakość zajmuje na x0 o połowę mniej czasu (podobno na ps3 tekstury przechodzą w sekwencji niska -> wysoka, weźcie jednak poprawkę, że nie jest to reguła i występuje tylko przy niektórych scenach). Na x0 jest zastosowany bloom, który jest nieobecny w wersji na ps3. Są skriny, na których można zauważyć lekką różnice w filtrowaniu anizotropowym. Jedyną z zalet ps3 były cienie, które będąc nadal poszarpane wyglądały ciut lepiej. Poza tym EG wyraźnie stwierdza na początku porównania, że aby uzyskać najlepsza jakość obrazu należy na ps3 dokonać korekty gammy w dół, natomiast na x0 w górę.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Kaszkietowy

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 13-11-2008
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21062 dnia: Listopada 13, 2009, 12:34:12 pm »
To fakt z tym bloom'em. Na standzie w sklepie też rzuciło mi się to w oczy. Tylko czemu EG nie pisze nic o efektach czastkowych, takich jak kurzy i dym. Tych jest więcej na PS3.
: Listopad 13, 2009, 12:57:51 pm
Tu jest takie małe porównanie odnośnie jasności na obu konsolach.



Widać że jest to przepisywany port i coś tutaj nie zagrało. IW kłamali mówiąc że gra jest robiona na PS3 od podstaw. Żałosna jest ta firma, razem z Activision na czele.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21063 dnia: Listopada 14, 2009, 14:56:50 pm »
wersja na ps3- brak cieni+gorsze oswietlenie
« Ostatnia zmiana: Listopada 14, 2009, 14:59:05 pm wysłana przez Wulfen »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21064 dnia: Listopada 14, 2009, 15:42:01 pm »
Wulfen Ty jestes trzezwy/normalny? Jaki brak cienii? Popatrz sobie co masz w wersji na ps3 z przodu i popatrz jak sa ustawione samochody wzgledem siebie...

Eldarion

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-04-2004
  • Wiadomości: 238
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21065 dnia: Listopada 14, 2009, 16:32:27 pm »
epic fail wulfen :) , zobacz sobie na drzewo po lewej - screeny nie są z tego samego momentu

Kaszkietowy

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 13-11-2008
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21066 dnia: Listopada 14, 2009, 17:08:47 pm »
Wulfen jak coś wrzucasz to najpierw się temu przyjrzyj bo zbłaźniłeś się doszczętnie.
: Listopad 14, 2009, 18:05:01 pm
Żeby było śmieszniej to właśnie w wersji na X0 cieniowanie i oświetlenie kuleje. Tutaj dowody.








aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21067 dnia: Listopada 14, 2009, 17:33:26 pm »
Wulfen się stara. Mizernie mu to idzie ale walczy !
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21068 dnia: Listopada 14, 2009, 19:02:32 pm »
I tak jest już e-spalony na internecie.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21069 dnia: Listopada 14, 2009, 20:48:07 pm »
Robicie problem. Chłopak ma problemy z oceną odległości (akomodacja) i się z niego śmiejecie. Tu trzeba współczuć i życzyć powrotu do zdrowia  :???:

Trzymaj się Wulfen. Jestem z tobą chłopie!
« Ostatnia zmiana: Listopada 14, 2009, 20:50:02 pm wysłana przez Chris »

lupinator

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21070 dnia: Listopada 14, 2009, 20:50:06 pm »
Jedyny poważny zarzut dla Modern Warfare 2 na PS3 to odbicia po założeniu noktowizora - ultra nieestetyczne. Na szczęście Infinity Ward to nie partacze z Treyach i różnic wielkich nie ma. Jest za to zajebisty gameplay, na obu konsolach taki sam.

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21071 dnia: Listopada 14, 2009, 20:51:57 pm »
Na Ojrogamerze wspominali coś o słabszym framerate na PS3. Prawda to?

Mrocz

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21072 dnia: Listopada 14, 2009, 22:01:02 pm »
Na Ojrogamerze wspominali coś o słabszym framerate na PS3. Prawda to?

Chyba prawda, ale zamiast siedzieć na 60 FPS, waha się między... 50 a 60 FPS... Czytałem tak na innym forum... Co widać TYLKO na pomiarach. W zamian mamy "lepsze" efekty cząsteczkowe (więcej śniegu, pyłu itp), lepsze cienie i oświetlenie...

Podkreślam, że to tylko wyczytałem... Nie jestem wstanie tego inaczej potwierdzić, i nie koniecznie to musi być prawda :)

Żeby nie było, jak grałem to nic nie odczułem, i grafika wygląda mi na identyczną do tej z Xbox'a z wyjątkiem cieni.
« Ostatnia zmiana: Listopada 14, 2009, 22:02:37 pm wysłana przez Mrocz »

Kaszkietowy

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 13-11-2008
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21073 dnia: Listopada 14, 2009, 22:02:23 pm »
Ten framerate widać tylko w pomiarach. Podczas gry różnic w spadkach animacji nie ma żadnych. Bynajmniej ich kompletnie nie widać.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21074 dnia: Listopada 15, 2009, 11:25:54 am »
Dajcie mi 1 - 2 dni to napiszę czy widać lub tez nie te spadi. Wczoraj w Realu niestety nie było już kopii na ps3.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21075 dnia: Listopada 16, 2009, 14:26:22 pm »
Wulfen Ty jestes trzezwy/normalny? Jaki brak cienii? Popatrz sobie co masz w wersji na ps3 z przodu i popatrz jak sa ustawione samochody wzgledem siebie...
dobra niech ci będzie powiedzmy że przez minimalnie różnice w ustawieniu samochodu znikają cienie.
to popatrz sobie teraz jak oświetlony jest samochód z przodu. na obu screnach światło pada bezpośrednio. jak wyjaśnisz to marne oświetlenie na ps3?
« Ostatnia zmiana: Listopada 16, 2009, 14:29:26 pm wysłana przez Wulfen »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21076 dnia: Listopada 16, 2009, 14:52:36 pm »
Wulfen Ty jestes trzezwy/normalny? Jaki brak cienii? Popatrz sobie co masz w wersji na ps3 z przodu i popatrz jak sa ustawione samochody wzgledem siebie...
dobra niech ci będzie powiedzmy że przez minimalnie różnice w ustawieniu samochodu znikają cienie.
to popatrz sobie teraz jak oświetlony jest samochód z przodu. na obu screnach światło pada bezpośrednio. jak wyjaśnisz to marne oświetlenie na ps3?

Nijak. Udowodniłeś, że PS3 ssie na całej linii :).

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21077 dnia: Listopada 16, 2009, 15:00:22 pm »
dobra niech ci będzie powiedzmy że przez minimalnie różnice w ustawieniu samochodu znikają cienie.
to popatrz sobie teraz jak oświetlony jest samochód z przodu. na obu screnach światło pada bezpośrednio. jak wyjaśnisz to marne oświetlenie na ps3?
Przeciez na obu screenach sa w kompletnie innym miejscu. Poza tym MW 2 ma troche dziwne oswietlenie, czasami troche dalej wlasnie ma przeklamania [spostrzezenia z wersji PC]. Znajdz mi jakikolwiek screen w ktorym masz dokladnie ta sama odleglosc i miejscowke z obu wersje na ktorych masz roznice w oswietleniu i cieniowaniu to wtedy potwierdze, a ten przyklad jest nic nie warty ...

Poza tym gra wyglada jak jedynka, nie wiem skad te zachwyty nad grafika. Troche wiecej jednostek, troche wiecej smieci na ziemi, lepsze tekstury postaci i lepszy dym - tyle ...
« Ostatnia zmiana: Listopada 16, 2009, 15:11:33 pm wysłana przez KKRT »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 338
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21078 dnia: Listopada 16, 2009, 15:09:57 pm »


I na tym proponuje skończyć rozważania nad grafiką w MW2. ;)

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21079 dnia: Listopada 16, 2009, 15:23:56 pm »
:lol: właśnie ten topic powinien zostać dawno zamknięty w końcu wyszedł KZ2 i U2 które pozamiatały. Może zmieńcie nazwę na ?porównania multiplatformowych gier? albo coś w tych klimatach  8)