Były wpadki i temu nie przeczę (każdy popełnia błędy). Nie zmienia to jednak faktu iż nie były one robione specjalnie. Analizy tytułów takich jak KZ2 czy U2 były szczegółowe i często zawierały pochlebne opinie na temat programistów.
Wczytanie tekstur średnia -> wysoka jakość zajmuje na x0 o połowę mniej czasu (podobno na ps3 tekstury przechodzą w sekwencji niska -> wysoka, weźcie jednak poprawkę, że nie jest to reguła i występuje tylko przy niektórych scenach). Na x0 jest zastosowany bloom, który jest nieobecny w wersji na ps3. Są skriny, na których można zauważyć lekką różnice w filtrowaniu anizotropowym. Jedyną z zalet ps3 były cienie, które będąc nadal poszarpane wyglądały ciut lepiej. Poza tym EG wyraźnie stwierdza na początku porównania, że aby uzyskać najlepsza jakość obrazu należy na ps3 dokonać korekty gammy w dół, natomiast na x0 w górę.