Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2712129 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

elfor

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 19-11-2007
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 4
  • Wór 1000 Team
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21120 dnia: Grudnia 18, 2009, 01:33:29 am »
dobrze  :mrgreen:

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21121 dnia: Grudnia 18, 2009, 01:50:20 am »
Koniecznie policz ile ich mają.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

el becetol

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21122 dnia: Grudnia 18, 2009, 02:18:56 am »
GT5 VS Forza 3

http://n4g.com/News-445737.aspx
Do dupy porownanie, nie zrobili nawet screenow roznych budynkow, poza tym dwie rozne trasy.
Jak ktos chce sobie porownac to zapraszam do obejrzenia tych filmikow

- GT 5 Academy
- Forza 3
-- GT 5:P

Żartujesz? Co to kamera w tym GT5? :)

Jak już porównujemy, to demo do dema i przy tej samej kamerze, najlepiej gameplay, a nie replaye. O tak.

GT5 demo:   
Forza demo:

Tu nie ma co gdybać. Forza przebija GT o całą generacje, Sony wypuściło szpetnego gniota. To mówiłem ja, posiadacz wszystkich konsol Sony i fan GT od części pierwszej (...do czwartej).

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21123 dnia: Grudnia 18, 2009, 07:54:59 am »

Tu nie ma co gdybać. Forza przebija GT o całą generacje, Sony wypuściło szpetnego gniota. To mówiłem ja, posiadacz wszystkich konsol Sony i fan GT od części pierwszej (...do czwartej).

jakiego szpetnego gniota wypuściło SONY? Czyżby mnie ominęła premiera Gran Turismo 5??
Ludzie - ogarnijcie się, sprawdźcie do czego wypuszczony wycinek GT5 służy, zobaczcie jak wygląda tor Indianapollis w rzeczywistości i dopiero potem piszcie swoje mądre posty na forum.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21124 dnia: Grudnia 18, 2009, 08:35:24 am »
Tor przypomina trochę Penisulę z FM3.

Oto Penisula w FM3:





Doskonale widać inaczej rozłożone akcenty, samochody w Gt5p czy Gt5A są trochę lepsze w gameplayu, za to otoczenie jest lepsze w FM3 i to bez dwóch zdań, było już to setki raz mówione. Nawet na tak dużych sektorach widowni jaka jest na tej trasie mamy do czynienia z bryłami 3D kibiców(wydaję się jakby to były te same co w PGR4), w Gt są to bitmapy i odnosi się też to do innych elementów otoczenia. Mówiąc krótko grafika w FM3 jest bardziej plastyczna, nie ma tak dużej rozbieżności między samochodem a tym co go otacza. Oczywiście przed całkowitym osądzeniem poczekajmy do wydania pełnej wersji Gt5 i zobaczeniu wszystkich tras w ruchu. ;)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 18, 2009, 08:41:49 am wysłana przez Unlimited »

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21125 dnia: Grudnia 18, 2009, 10:30:46 am »
''Tu nie ma co gdybać. Forza przebija GT o całą generacje, Sony wypuściło szpetnego gniota'' CHyba w twoim świecie pokemonów

el becetol

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21126 dnia: Grudnia 18, 2009, 11:18:24 am »
jakiego szpetnego gniota wypuściło SONY? Czyżby mnie ominęła premiera Gran Turismo 5??

ehhh....

Cytat: el becetol
Jak już porównujemy, to demo do dema i przy tej samej kamerze, najlepiej gameplay, a nie replaye.

Proponuje czytać posty, na które się odpowiada. Wiem że z pozycji najłatwiej jest tu wrzucać bullshoty i spreparowane prezentacje od 4 lat, a przy wyjsciu dema i faktycznym zobaczeniu gry bez ingerencji kłamców od marketingu krzyczeć "poczekajmy do premiery". Ale żadna taktyka nie zmienia to faktu że gameplay w Forzie 2 czy 3 po prostu niszczy ten zeszłogeneracyjny gniot, jaki Sony wrzuciło wczoraj na PSN.

Przy okazji - gameplay GT4 z PS2. Możecie fanboye od pokemonow wskazać mi elementy, które zostały ulepszone przy wchodzeniu gry na kolejną generacje? No bo chyba nie drzewa :)

GT5:
GT4:




KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21127 dnia: Grudnia 18, 2009, 11:23:05 am »
przygotujcie się psychicznie sony boje bo jutro pokaże piękne rozpixelowane drzewa  w gt5
To potem wlacz Forza 3 i zrob to samo. Aaa i tam tez policz pixele na drzewkach, zwlaszcza na nurburbringu.


@el becetol
Cytuj
Żartujesz? Co to kamera w tym GT5? Smile

Jak już porównujemy, to demo do dema i przy tej samej kamerze, najlepiej gameplay, a nie replaye. O tak.

GT5 demo:  
Forza demo:

Tu nie ma co gdybać. Forza przebija GT o całą generacje, Sony wypuściło szpetnego gniota. To mówiłem ja, posiadacz wszystkich konsol Sony i fan GT od części pierwszej (...do czwartej).
No tak porownajmy tor wyscigowy do trasy gorskiej - lol. Wiesz co, wez sobie zapusc filmiki z Tokyo [GT 5] lub Londynu [GT 5:P] i porownaj z super swietnym New Yorkiem z Forza 3. Zreszta i tak dla Ciebie pewnie Forza 3 bedzie ladniejsza, wiec moze po prostu zyj sobei dalej w tym swiecie marzen ...

Pisales o teksturze trawy w topicu o GT 5, no fakt jest beznadziejna na Indy, ale zobacz jak wyglada na Suzuce w dwuletnim GT 5:P i porownaj ja potem do Forza 3, albo piasek sobie porownaj tez z Suzuka to pogadamy.

Cytuj
Przy okazji - gameplay GT4 z PS2. Możecie fanboye od pokemonow wskazać mi elementy, które zostały ulepszone przy wchodzeniu gry na kolejną generacje? No bo chyba nie drzewa Smile

GT5:
GT4:
No nic sie nie zmienil High Speed Ring, wcale, a wcale ...


Cytuj
Ale żadna taktyka nie zmienia to faktu że gameplay w Forzie 2 czy 3 po prostu niszczy ten zeszłogeneracyjny gniot, jaki Sony wrzuciło wczoraj na PSN.
Taa, zwlaszcza ze na wszystkich stronach pisza, ze GT 5 wkoncu osiagnelo poziom rFactor i GTR jesli chodzi o silnik fizyki ... Juz nie mowiac, ze kamera ze srodka i kontrowanie jest znacznie lepsze w GT 5 niz w Forza 3.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 18, 2009, 11:30:31 am wysłana przez KKRT »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21128 dnia: Grudnia 18, 2009, 11:28:08 am »
Po tak słabej jakości filmiku z GT5 różnicę faktycznie ciężko dostrzec... Mimo wszystko proponuję spojrzeć na produkt szerzej - między innymi na trasę w Tokio, która już została zaprezentowana w grywalnej formie, a nie tylko na Indianapolis, które w telewizyjnej relacji z wyścigu będzie wyglądać równie biednie  :oops:

Jeśli chodzi o jazdę - no cóż, dla mnie to jest niebo a ziemia w porównaniu z prostym arcade, które zobaczyłem w demie Forzy 3.

el becetol

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21129 dnia: Grudnia 18, 2009, 11:54:51 am »

No tak porownajmy tor wyscigowy do trasy gorskiej - lol.


Porownuje demo do dema - moja wina że Sony zaprezentowało kupe? Do Sony miej pretensje że dali beznadziejną trasę w demie. Jak wyjdzie wreszcie pełne GT5 to porównamy do Forzy 3 (albo do Forzy 4, może wtedy już będzie na rynku :) ). Na razie porównujemy demo do dema.

Tor w indianapolis moze i jest nieciekawy, ale czy w rzeczywistości zamiast trawy i piasku jest tam wyłożona cerata? Bo tak wygląda ta rozmydlona tekstura która leży w gt5:a. Czy na prawdziwym torze drzewa zrobione sa z dwoch sklejonych kartonow? Bo w GT5 są. Czy opony leżące przy trasie zrobione sa z betonu, i nie drgną gdy uderzy w nie rozpędzony samochód? No właśnie.

Tu nie chodzi o trase. Tylko o spóźnioną o kilka lat grę.


KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21130 dnia: Grudnia 18, 2009, 12:17:43 pm »
Cytuj
Porownuje demo do dema - moja wina że Sony zaprezentowało kupe? Do Sony miej pretensje że dali beznadziejną trasę w demie
Pewnie to, ze dali taka trase nie ma nic wspolnego z wylonieniem ludzi do GT Academy oraz faktu, ze w USA mozna wygrac bilety na event Indianapolis 500 ..., no ale Ty sobie tlumacz, ze wrzucili to poniewaz GT 5 wyglada jak kupa.

Cytuj
Czy na prawdziwym torze drzewa zrobione sa z dwoch sklejonych kartonow? Bo w GT5 są.
W Forza 3 tez i co z tego?

Cytuj
Czy opony leżące przy trasie zrobione sa z betonu
W Forza 3 tez i co z tego?

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21131 dnia: Grudnia 18, 2009, 12:18:31 pm »
@ KKRT

Ekhm..

Poziom Rfactor w Gt5/A :o Gdzieś Ty się tego naczytał, no chyba że na Gt Planet. Detekcja kolizji jak dla mnie to tylko drobny retusz i daleko jej do tego:





Odnośnie grafiki:

samochody w Gt5P w menu:



samochody w FM3 w menu:



Samochody w gameplayu w Gt5P/A i FM3:

http://www.gameswire.net/comparisons/comparison_205-0006-10975036_Forza-Motorsport-3_206-0006-34820861_Gran-Turismo-5-Prologue_stack.html

Jeszcze zahaczając o Nurburgring:





EDIT:

OTOCZENIE W FM3 jest o niebo lepsze niż w Gt5/P/A. Samochody w menu także dla mnie są ładniejsze, w gameplayu jest przewaga GT w tym aspekcie. KKRT kiedy to zrozumiesz. ;)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 18, 2009, 12:29:24 pm wysłana przez Unlimited »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21132 dnia: Grudnia 18, 2009, 12:30:25 pm »
Cytuj
OTOCZENIE W FM3 jest o niebo lepsze niż w Gt5/P/A. Samochody w menu także dla mnie są ładniejsze, w gameplayu jest przewaga GT w tym aspekcie. KKRT kiedy to zrozumiesz.
Wtedy jak Ty zagrasz w obydwie gry.

Cytuj
Poziom Rfactor w Gt5/A Surprised Gdzieś Ty się tego naczytał, no chyba że na Gt Planet. Detekcja kolizji jak dla mnie to tylko drobny retusz i daleko jej do tego:
Zagraj to zrozumiesz ...

Co mnie obchodza renderki z menu Forza jak nijak to sie do gry nie przeklada? Nawet w photomode model o najwyzszym LOD ma tylko samochod gracza! Reszta jest na low poly, do tego dochodzi fakt, ze tylko 3 samochody z 8 maja self shadowing do tego w roznej jakosci.

I nie wklejaj mi filmikow z Nurburgringa, bo na nim jezdzilem dobre z 2-3h u kumpla, wiec wiem jak wyglada. Nie mowie, ze wyglada zle, ale drzewka 4D widac z daleka.

Cytuj
OTOCZENIE W FM3 jest o niebo lepsze niż w Gt5/P/A
Udowodnij mi to na przykladzie Londynu i porownaniu z Nowym Yorkiem albo na Suzuce to pogadamy.

A o crash testach to sobie pogadamy jak wyjda filmiki z WRC i Nascara ;]
« Ostatnia zmiana: Grudnia 18, 2009, 12:35:33 pm wysłana przez KKRT »

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21133 dnia: Grudnia 18, 2009, 12:33:42 pm »

No tak porownajmy tor wyscigowy do trasy gorskiej - lol.


Porownuje demo do dema - moja wina że Sony zaprezentowało kupe? Do Sony miej pretensje że dali beznadziejną trasę w demie. Jak wyjdzie wreszcie pełne GT5 to porównamy do Forzy 3 (albo do Forzy 4, może wtedy już będzie na rynku :) ). Na razie porównujemy demo do dema.

Tor w indianapolis moze i jest nieciekawy, ale czy w rzeczywistości zamiast trawy i piasku jest tam wyłożona cerata? Bo tak wygląda ta rozmydlona tekstura która leży w gt5:a. Czy na prawdziwym torze drzewa zrobione sa z dwoch sklejonych kartonow? Bo w GT5 są. Czy opony leżące przy trasie zrobione sa z betonu, i nie drgną gdy uderzy w nie rozpędzony samochód? No właśnie.

Tu nie chodzi o trase. Tylko o spóźnioną o kilka lat grę.





Dokładnie, ale oni w życiu tego nie zobaczą, bo nie chcą dla nich ta gra to Bóstwo. Sam wczoraj odpaliłem demka obu gier, w GT5A, samochody mają ciut lepszy AA, poza tym  wyglądają  tak samo dobrze w obu grach, kokpit też ciut lepiej w GT5A. Otoczenie w FM3 po prostu wygląda o niebo lepiej (wina tras ? być może) ale tu nie chodzi o góry w tle, same drzewa i tekstura trawy wygląda o generacje lepiej, asfalt też IMO wygląda lepiej. O fizyce się nie wypowiem, bo nie jestem wielkim fanem racerów, dynamika czuję bardziej w FM3. Jeżeli końcowe GT5 będzie wyglądać tak jak to demko, to Forza 3 może spać spokojnie.

Unlimited

Daj sobie spokój, nic nie zwojujesz, ta dyskusja do niczego nie prowadzi, oni swoje a my swoje.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 18, 2009, 12:36:31 pm wysłana przez Soul »

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21134 dnia: Grudnia 18, 2009, 12:58:07 pm »
Właśnie sobie dałem spokój. ;)

Ps. KKRT mnie rozbawia do łez, renderki w menu :lol:


Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21135 dnia: Grudnia 18, 2009, 13:00:02 pm »
Żal dupę ściska i tyle  8)

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21136 dnia: Grudnia 18, 2009, 13:05:26 pm »
 8) Na zakończenie jedno z moich ulubionych.

« Ostatnia zmiana: Grudnia 18, 2009, 13:07:59 pm wysłana przez Unlimited »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21137 dnia: Grudnia 18, 2009, 13:13:54 pm »
Cytuj
Właśnie sobie dałem spokój. Wink

Ps. KKRT mnie rozbawia do łez, renderki w menu
A niby co? Masz taka jakosc w grze lub w replayach? Nie, wiec to tylko renderki pokazowe i tyle.

Co do zderzen to Forza 3 narazie wygrywa z roll-over i tyle, ale przeciez w GT 5 tez maja byc, a tak wyglada to tak samo


Poza tym nadal nie zrobiles porownania Suzuka z GT 5:P i Forza 3 oraz tras miejskich, a tak mowisz, ze Forza 3 ma o niebo lepsze otoczenie - udowodnij, ze ma o niebo lepsze, ja wczesniej juz filmiki wrzucalem, wez je zaneguj ...
« Ostatnia zmiana: Grudnia 18, 2009, 13:15:38 pm wysłana przez KKRT »

Marins

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21138 dnia: Grudnia 18, 2009, 13:24:08 pm »
Widzę że się SW rozkręca. Gdzie jest Marcepan ? trzeba uspokoić kilku nadętych xbotów.

Żal dupę ściska i tyle  8)

No akurat teraz jest zimno więc przydałby sie X0 do ogrzania kilku bezdomnych, zagubionych swoimi czynami ludzików.

BTW Nikt jeszcze nie komentował gry roku ? U2 toż to taki crap na słabą PS3.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 18, 2009, 13:25:57 pm wysłana przez Marins »

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21139 dnia: Grudnia 18, 2009, 13:31:20 pm »
Tyle że U2 to nie crap...... :roll: więc co tu komentować ?!

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21140 dnia: Grudnia 18, 2009, 13:39:57 pm »
Nie od dzisiaj wiadomo, że PD to mistrzowie tras miejskich i nawet nie ma sensu porównywanie ich z trasami jakie robi Turn 10.

A co do wyboru zdaniem niektórych mało ciekawej trasy do "dema"(które demem nie jest) to proponuje jeszcze raz przeczytać do czego GT Academy służy, a potem negować wybór PD.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21141 dnia: Grudnia 18, 2009, 13:41:17 pm »
@ KKRT

Mam taką samą jakość w Photo Mode :P I to na każdej trasie, fakt nie ma tego w gameplayu i na replayach, dlatego napisałem że samochody podczas gameplayu i replay'i trochę lepiej wychodzą w serii GT, jednak otoczenie, proszę Cię. Nawet trasy torowe odstają od tych z FM3(tu przewaga w ilości elementów 3D, nawet na trasach owalnych gdzie jest ogromna trybuna kibice w FM3 to bryły 3D, a nie bitmapy jak w GT5P/A).

Jeśli chodzi o Suzukę, widać że niedokładnie mnie czytasz, dawałem link wcześniej, jednak widzę że go przeoczyłeś. To daję jeszcze raz:

http://www.gameswire.net/comparisons/comparison_205-0006-10975036_Forza-Motorsport-3_206-0006-34820861_Gran-Turismo-5-Prologue_stack.html

@ Marins

Żal.pl

My w odróżnieniu od niektórych z Was, potrafimy docenić dobre gry na Ps3, a taką jest U2, w dodatku jedną z najpiękniejszych gier na next geny.

--------

@ Soul

Respect za podejście 8)

Wiadomość scalona: [time]Grudzień 18, 2009, 14:44:09 pm[/time]
Nie od dzisiaj wiadomo, że PD to mistrzowie tras miejskich i nawet nie ma sensu porównywanie ich z trasami jakie robi Turn 10.

A co do wyboru zdaniem niektórych mało ciekawej trasy do "dema"(które demem nie jest) to proponuje jeszcze raz przeczytać do czego GT Academy służy, a potem negować wybór PD.

Nie zgodzę się, Rally Di Postrano, Fujimi Kaido, Camieno Vieno to przykład że Turn 10 jak chce to potrafi dać jedne z najpiękniejszych tras, w dodatku jedne z najbardziej hardkorowych. Uwielbiam kilkunastu kilometrowe odcinki point to point. :)

Mowa o hardkorowych, bo ja nie jeżdżę z pomocniczą mapką, tylko uczę się tras, tak jak by mi było dane w realu(czyli wolniej i dłużej), daję to jednak więcej satysfakcji. :)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 18, 2009, 13:46:38 pm wysłana przez Unlimited »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21142 dnia: Grudnia 18, 2009, 13:44:24 pm »
Cytuj
Mam taką samą jakość w Photo Mode
I tylko na swoim samochodzie.

Cytuj
Jeśli chodzi o Suzukę, widać że niedokładnie mnie czytasz, dawałem link wcześniej, jednak widzę że go przeoczyłeś. To daję jeszcze raz:

http://www.gameswire.net/comparisons/comparison_205-0006-10975036_Forza-Motorsport-3_206-0006-34820861_Gran-Turismo-5-Prologue_stack.html
No i po tym comparision uwazasz, ze Forza ma lepsze otoczenie?

Cytuj
Nawet trasy torowe odstają od tych z FM3(tu przewaga w ilości elementów 3D,
To, ze jest wiecej obiektow 3D to nie znaczy, ze jest wiecej polygonow na scene. Tam gdzie widac kibicow z bliska, masz ich w 3D [przy trasie], tam gdzie nie trzeba robia w 2D by nie tracic resources i dla mnie to madre, chociaz wiadomo, ze wolalbym w 3D, ale mysle, ze jeszcze nie w tej generacji.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 18, 2009, 13:50:56 pm wysłana przez KKRT »

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21143 dnia: Grudnia 18, 2009, 13:45:42 pm »
OK, zgoda, ale jest. Kiedyś ktoś(MarcePan) twierdził że w ogóle taka jakość jaka jest teraz w FM3 jest na X360 nieosiągalna. Jak widać jest inaczej.

Edit:

Tak, po tym porównaniu twierdzę że TAK. O niebo lepsze i bardziej plastyczne(w Gt nawet śladów hamowania nie można zrobić, bo silnik na to nie pozwala, śmieszne jak na grę która wychodzi w 2010 roku). :)

Zresztą największy atut to gra w ruchu, tak wygląda Suzuka w ruchu w FM3:







Edit2:

Jeszcze napiszę jedną ważna rzecz, te gry doskonale pokazują dwie odmienne koncepcję tworzenia gry na daną platformę i wyselekcjonowaniu najważniejszych z nich dla danych ekip czynników graficznych. Co ważne obie gry w tych koncepcjach mają swoje najsilniejsze atuty. Gt5-samochody w gameplayu\replayach, FM3-Otoczenie i plastyka całości(samochód<=>otoczenie).
« Ostatnia zmiana: Grudnia 18, 2009, 13:58:46 pm wysłana przez Unlimited »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21144 dnia: Grudnia 18, 2009, 13:54:26 pm »
Cytuj
Tak, po tym porównaniu twierdzę że TAK. O niebo lepsze i bardziej plastyczne(w Gt nawet śladów hamowania nie można zrobić, bo silnik na to nie pozwala, śmieszne jak na grę która wychodzi w 2010 roku). Smile
LOL? Lepsza geometria terenu w GT 5, lepsze tekstury, lepsza trawa i piasek, ladniejsza tekstura asfaltu, horyzont jest podobny - gdzie tutaj masz przewage Forza?

I nie wyjezdzaj mi prosze juz nigdy z tym glupim argumentem dotyczacym sladow opon! Slady opon to efekt, ktory mozna otrzymac na byle jakim sprzecie, nawet na PSX, to ze ich nie ma w GT 5 to tylko dlatego, ze PD nie chce by byly - widac psuje im to zamysl artystyczny - nie ma to nic wspolnego z tym, ze silnik jest slaby czy, ze nie ma mocy - for fuck sake. Przestancie rzucac ten glupi argument, bo tylko sie osmieszacie.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 18, 2009, 14:01:28 pm wysłana przez KKRT »

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21145 dnia: Grudnia 18, 2009, 14:01:57 pm »
Ekhm..Przejrzyj sobie jeszcze raz te filmiki z FM3 z Suzuki które dałem, a gdyby to nie pomogło to tu screen gdzie widać te "lepsze" rzeczy które wymieniłeś.

http://www.gameswire.net/comparisons/comparison_205-0002-43593444_forza-motorsport-3_206-0002-37468566_gran-turismo-5-prologue_stack.html

Ja spadam. Powodzenia.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21146 dnia: Grudnia 18, 2009, 14:07:20 pm »
Cytuj
LOL? Lepsza geometria terenu w FM3, lepsze tekstury, lepsza trawa i piasek, ladniejsza tekstura asfaltu, horyzont jest podobny - gdzie tutaj masz przewage GT5?

fixed  8)

Cytuj
I nie wyjezdzaj mi prosze juz nigdy z tym glupim argumentem dotyczacym sladow opon! Slady opon to efekt, ktory mozna otrzymac na byle jakim sprzecie, nawet na PSX, to ze ich nie ma w GT 5 to tylko dlatego, ze PD nie chce by byly - widac psuje im to zamysl artystyczny - nie ma to nic wspolnego z tym, ze silnik jest slaby czy, ze nie ma mocy - for fuck sake. Przestancie rzucac ten glupi argument, bo tylko sie osmieszacie.

Sranie w banie.

Widzę że fani GT są wstanie wmówić sobie wszystko.

Żal.pl

 :grin:

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21147 dnia: Grudnia 18, 2009, 14:25:38 pm »
LoL, no sry, ale jak to inaczej wytlumaczysz? Powiedz mi jak zwykle mazanie na texturze  ala slad po kuli czy cieciu w fps'ach/tpp wplywa na wydajnosc? Zobacz sobie od ilu generacji to w grach istnieje - np juz w Quake 1, a teraz zobacz sobie jakie detale PD robi, oddzielne animacje w Pit Stopie, animacje zakopywania sie piasku, naturalnych ruchow kierowcy lub odskoku widzow przy uderzeniu w barrierke - myslisz, ze gdyby to bylo dla nich w jakis sposob istotny to by tego nie zaimplementowali?
Ja nie jestem fanem GT, ja jestem fanem gier, uwazam, ze Forza 3 jest zajebista, ale denerwuje mnie, ze ktos ciagle wypisuje glupoty i probuje osmieszyc to co w pocie czola robilo Polyphony.

Soul gdzie masz lepsza geometrie w FM3, ze mnie poprawiles?
Popatrz na domek po lewej http://www.gameswire.net/pics/206-0006-34820861.jpg

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21148 dnia: Grudnia 18, 2009, 15:16:58 pm »
Porównanie F3 i GT:A Eurogamera - 720p HD

http://www.eurogamer.pt/videos/forza-3-vs-gran-turismo-5?size=hd

Nikt nam nie wmówi, że czarne jest białe, a białe - czarne :lol:

el becetol

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21149 dnia: Grudnia 18, 2009, 15:56:01 pm »
Co do porównań:



Po temacie. Chyba że te ogromne piksele rodem z ps one zasłaniające ekran, nie przekonają was, że czarna jest czarne, białe jest białe, a GT5 przestarzałe o kilka dobrych lat. 

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21150 dnia: Grudnia 18, 2009, 16:28:00 pm »
No dobra, ale wolałbyś, żeby twórcy dali lepsze modele, tekstury itp. drzewom, którym podczas normalnego wyścigu nawet nie ma jak się przyjrzeć i rozpikselowane drzewka się jako tako sprawdzają jako tło, a jednocześnie ograniczyli w jakiś sposób bardziej istotne elementy graficzne gry, jak np. samochody? PS3 (to się zresztą tyczy każdej konsoli oraz PC) to nie jakaś studnia mocy bez dna - zawsze trzeba coś zbrzydzić, by coś innego mogło wyglądać lepiej. Jasne, mogli aż tak nie zbrzydzać tych drzew, ale mimo wszystko - jest to tylko jeden, gówniany element tła, na który się raczej nie zwraca uwagi podczas normalnej gry, w przeciwieństwie do samochodów, które ma się cały czas przed oczyma, a które (przynajmniej z tego co widziałem) wyglądają świetnie.

Swoją drogą, pozwólcie, że oficjalnie zloluję osoby, które przy wyjściu dema Forzy 3 nie omieszkiwały nabijać się z tamtych wyścigów na podstawie zaledwie kilku screenów z gamersyde, na którym akurat uchwycono moment z gównianie oświetlonym samochodem i wręcz porównywali te screeny do GT3/4 (samego dema nie widząc zresztą na oczy), a w tej chwili bronią demo GT5 rękami i nogami, chwytając się nawet tekstów typu "na pewno nie grałeś!".

:lol:
« Ostatnia zmiana: Grudnia 18, 2009, 16:30:44 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21151 dnia: Grudnia 18, 2009, 16:40:16 pm »
Co do porównań:



Po temacie. Chyba że te ogromne piksele rodem z ps one zasłaniające ekran, nie przekonają was, że czarna jest czarne, białe jest białe, a GT5 przestarzałe o kilka dobrych lat. 
Juz Ci pisalem, masz dokladnie to samo w Forza 3 ...

Kaszkietowy

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 13-11-2008
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21152 dnia: Grudnia 18, 2009, 16:42:08 pm »
Jak ktoś chce porównywać wykonanie tras w obu grach to polecam najpierw zagrać w Londynie i sprawdzić jak prezentuje się Tokio, a dopiero potem bredzić głupoty.

Natomiast co to samego modelu jazdy, to przykro mi panowie ale GT Academy pokazuje, która gra jest symulacją, a która popierdółką dla dzieci. Wybaczcie ale w FM3 jeździ się śmiesznie w porównaniu do tego co pokazuje GT Academy.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21153 dnia: Grudnia 18, 2009, 17:02:11 pm »
Ale masz podniete z tym drzewem, ja tam wole mieć ładne auta niż drzewa, na które i tak nie zwracam uwagi.

el becetol

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21154 dnia: Grudnia 18, 2009, 17:49:46 pm »
Co do porównań:



Po temacie. Chyba że te ogromne piksele rodem z ps one zasłaniające ekran, nie przekonają was, że czarna jest czarne, białe jest białe, a GT5 przestarzałe o kilka dobrych lat. 
Juz Ci pisalem, masz dokladnie to samo w Forza 3 ...

Poka, poka. Skończyłem Forze i nie widziałem. A w GT piksele zalaly mi ekran na pierwszym okrążeniu. 

Cytuj
Ale masz podniete z tym drzewem, ja tam wole mieć ładne auta niż drzewa, na które i tak nie zwracam uwagi.


A ja wolę mieć dopracowane i samochody, i trasy. Jak w Forzie. Jak widać - da się. Widocznie PD nie potrafią.

Cytuj
Natomiast co to samego modelu jazdy, to przykro mi panowie ale GT Academy pokazuje, która gra jest symulacją, a która popierdółką dla dzieci.

Gre w której samochody odbijają się od ścian jak piłeczki, nazywasz symulatorem? ?ok?

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21155 dnia: Grudnia 18, 2009, 18:12:01 pm »
Cytuj
Poka, poka. Skończyłem Forze i nie widziałem. A w GT piksele zalaly mi ekran na pierwszym okrążeniu.  
Nurburgring, photo mode i sobie ogladasz pixelki. W ogole gratuluje robienia okrazenia po trawie.

Cytuj
A ja wolę mieć dopracowane i samochody, i trasy. Jak w Forzie. Jak widać - da się. Widocznie PD nie potrafią.
Taa szczegolnie trasa w Nowym Yorku badz 8 samochodow w niskim LOD, bez widocznego wnetrza i bez cienii :], jakosc pelna geba.

Cytuj
Gre w której samochody odbijają się od ścian jak piłeczki, nazywasz symulatorem? ?ok?
No to w Forza sie odbijaja jak jajka w takim razie...

BTW chcesz sie klocic o grafike, popatrz sobie na Londyn, Tokio i Suzuke, a jak chcesz sie wypowiadac na temat Indy to sobie daruj, tor wyglada jak wyglada, ale nie reprezentuje calej gry. Zreszta takich budynkow jak masz na tym torze w Forza 3 nie uswiadczysz.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 18, 2009, 18:15:49 pm wysłana przez KKRT »

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21156 dnia: Grudnia 18, 2009, 18:22:56 pm »
Wytrzymałem 3 lata - wytrzymam z ludźmi takimi jak el becetol jeszcze te 3 miesiące jakie zostały do premiery GT5...
Żal odpowiadać na te zarzuty i tyle.

deepthroat

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21157 dnia: Grudnia 18, 2009, 18:28:52 pm »
Co do porównań:



Po temacie. Chyba że te ogromne piksele rodem z ps one zasłaniające ekran,
O matko. :lol: Obsrałem zbroję po tym tekście i screenie. Nagroda za najmarniejszą prowokację AD 2009 prawie gwarantowana (jeszcze sprawa "Arbeit Macht Frei" może się kwalifikować)

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21158 dnia: Grudnia 18, 2009, 19:17:35 pm »
A Wulfen i screen Modern Warfail2 z brazylijskim levelem? :mad:

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21159 dnia: Grudnia 18, 2009, 19:29:56 pm »
Ekhm...o ten Nurburgring chodzi(oficjalne foto Gt5) :lol:



No tak, białe jest białe, a czarne jest czarne. ;)



Swoją drogą, pozwólcie, że oficjalnie zloluję osoby, które przy wyjściu dema Forzy 3 nie omieszkiwały nabijać się z tamtych wyścigów na podstawie zaledwie kilku screenów z gamersyde, na którym akurat uchwycono moment z gównianie oświetlonym samochodem i wręcz porównywali te screeny do GT3/4 (samego dema nie widząc zresztą na oczy), a w tej chwili bronią demo GT5 rękami i nogami, chwytając się nawet tekstów typu "na pewno nie grałeś!".

:lol:

Święte słowa. :)