Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2526637 razy)

0 użytkowników i 11 Gości przegląda ten wątek.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 627
  • Reputacja: 252
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22080 dnia: Marca 09, 2010, 13:33:30 pm »
Ale wiesz jak to jest Mr_Zombie. DMC4 na jednej konsoli podczas scen przerywnikowych ma nieco płynniejszą animację i już "aaaa! nasz konsola rula".
Wiadomo przy tym, że mocarne PC są znacznie potężniejsze niż konsole. MW2 na PS3/x0 nie działa w 2560-1600 w 96fps z większą ilością detali.
Z drugiej strony wystarczy przyrównać pierwszego MS a PR. Resa a Resistance 2. Czy - jeszcze lepiej - PGR 4 a Forzę 3. Poza tym, większość bajerów i tak specjalnie widoczna nie jest. Wspominałem już o tym, jak sprawdzałem Direx 11. Takie coś robi wrażenia na zdjęciach. Podczas gry, gracz niespecjalnie jest w stanie przyglądać się owalom na masce Snorka w S.T.A.L.K.E.R. Podobnie jak w Dirt 2. To gra wyścigowa. Kto tam stoi w miejscu  :hihi:

I racja przy tym. Uncharted2, Kz2 to najpiękniejsze gry obecnie. GoW III ma duże szanse na podium zasiąść. Pytanie tylko, jak prezentowały by się na PC.
Odpowiedź jest prosta. Tak jak na PS3, ale z lepszymi teksturami w fHD i stałymi 60 fps. Ale, nie ma ich na PC, więc sprawy nie ma.

A teraz....

Jak to z tą urodą RE5 do innych gier.  8) Choć faktycznie, powinienem użyć sformułowania "jedna z ładniejszych", a nie "jedna z najładniejszych". 

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22081 dnia: Marca 09, 2010, 13:53:54 pm »
Dlatego jeżeli już porównywać tutaj możliwości sprzętowe i wygląd gier, to sprawiedliwsze jest porównywanie tytułów multiplatformowych, które na wszystkich platformach, z oczywistych względów, nie są w stanie w pełni wykorzystac mocy sprzętu.
W tym przypadku "sprawiedliwość" prawie zawsze będzie mniej więcej w takiej kolejności PC>XO>PS3.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22082 dnia: Marca 09, 2010, 14:02:21 pm »
W tym przypadku "sprawiedliwość" prawie zawsze będzie mniej więcej w takiej kolejności PC>XO>PS3.
Fakt, źle się wyraziłem.

Tak czy inaczej, chodziło mi o to, by rozróżnić gry pisane tylko i wyłącznie na jedną platformę, mogące w pełni wykorzystać jej możliwości, od gier, które po prostu są pisane na wszystko "byleby ładnie wyglądały". Szczególnie, tak jak w przypadku PS3 jest nie fair mówić o multiplatformach, bo często PS3 dostaje te najgorsze wersje, tak w przypadku PC nie fair udowadniać, że nie opłaca się kupować kompa z najwyższej półki, bo nie ma gier ładniejszych niż xxx, bo tak naprawdę, jak pisałem wcześniej, żadna gra obecnie wychodząca na PC nie wykorzystuje w pełni ich mocy. Ba, obecnie sporo tytułów, jako że są to porty z konsol bądź pisane równocześnie z wersjami na konsole, cierpi z tego powodu na PC - przykład Bioshock 2 i jego momentami tragiczne wręcz tekstury, czy ME2, który chociaż wygląda ślicznie, to tekstury ciuchów aż wołają o pomstę do nieba (chociaż i tak jest o niebo lepiej, niż w ME1) :/.
« Ostatnia zmiana: Marca 09, 2010, 14:07:19 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 627
  • Reputacja: 252
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22083 dnia: Marca 09, 2010, 14:06:24 pm »
Raczej : mocny PC > konsole. Ponieważ różnica pomiędzy danymi tytułami na poszczególne konsole, jest najczęściej minimalna, a różnice widać główne na zdjęciach. Zresztą i tak są mało znaczące.
Choć oczywiście zdarzają się wyjątki (Bayo). Jednak, kto przeszedł xO ver. i PS3 ver. by faktycznie, rzetelnie się wypowiedzieć.... Zresztą, gracz i tak przejdzie tylko jedną z nich, więc....

Wiadomość scalona: Marca 09, 2010, 14:10:20 pm
Co do tego PC, to troszkę jest jak z Veyronem. Na co komu auto mogace wydusić ponad 400 km/h. Ale jednak są ludzie, którzy dają za niego 4 miliony, choć po mieście jeżdżą z wiadomą prędkością, szalejąc jedynie od czasu do czasu - i to tak z prędkością znacznie mniejszą niż maksymalna. Lepiej zawsze mieć nadmiar mocy, niz jej brak, czy posiadać jej na styk. Przyda się, nie teraz, to kiedyś tam.
« Ostatnia zmiana: Marca 09, 2010, 14:10:20 pm wysłana przez Sylvan Wielki »

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22084 dnia: Marca 09, 2010, 14:12:33 pm »
Final Fantasy XIII w wersji na XO ma lepszą średnią ocen niż wersja na PS3

PS3 - 82%
http://www.metacritic.com/games/platforms/ps3/finalfantasy13
XO - 83%
http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/finalfantasy13


Ktoś jeszcze ma wątpliwości, że zachodnie serwisy delikatnie mówiąc preferują konsole Microsoftu?

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 627
  • Reputacja: 252
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22085 dnia: Marca 09, 2010, 14:23:12 pm »
O, już sporo napisano o tym w GoW III przy okazji recenzji spłodzonej przez GT. Co racja, to racja. Kutargi coś niespecjalnie szybkie kobiety, i niezbyt piękne auta recenzentom podsyła. Jakoś tak.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22086 dnia: Marca 09, 2010, 14:32:09 pm »
Final Fantasy XIII w wersji na XO ma lepszą średnią ocen niż wersja na PS3

PS3 - 82%
http://www.metacritic.com/games/platforms/ps3/finalfantasy13
XO - 83%
http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/finalfantasy13


Ktoś jeszcze ma wątpliwości, że zachodnie serwisy delikatnie mówiąc preferują konsole Microsoftu?
Najlepsze jest to, że średnia (póki co) jest niższa od X-2.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22087 dnia: Marca 09, 2010, 14:32:54 pm »
Ktoś jeszcze ma wątpliwości, że zachodnie serwisy delikatnie mówiąc preferują konsole Microsoftu?
Widzisz, o tym, że serwisy preferują konsole MS można by powiedzieć, gdyby jeden serwis/czasopismo recenzując FFXIII wystawiło wersji na X0 wyższą ocenę, niż wersji na PS3. Tak nie jest (chyba, nie mam teraz czasu, ani nawet by mi się nie chciało, przeglądać tych recek). Ludzie chyba zapominają, że na metacritics jest średnia ocen - do wersji na PS3 przypisanych jest 36 recenzji, do wersji na X0 przypisanych jest 18 recenzji. Widocznie wśród tych, recenzji, które dotyczyły wersji na PS3, a nie uwzględniały wersji na X0, były jakieś recenzje, które obniżyły średnią. Czy jednak np. fakt, że jakiś serwis/czasopismo recenzował tylko wersję na PS3 (czyli, jakby nie patrzeć, ta właściwą) świadczy o tym, że preferuję konsolę X0?

Czy np. ten tekst z recenzji na Wired nazwiesz jakimś fanbojstwem czy preferowaniem konsoli MS?
Cytuj
Note: This review is based on 45 hours of play with the Japanese-language PlayStation 3 version of Final Fantasy XIII. I played the first hour of the English-language PS3 version, but was not able to try the Xbox 360 version.

Inna sprawa, że Metacritics nie podpięła wszystkich recenzji, w których nie było zaznaczone, o jaką dokładnie platformę chodzi, do obu platform. Np. recenzja z Edge (5/10) jest tylko w dziale PS3, a już w X0 jej nie ma.
« Ostatnia zmiana: Marca 09, 2010, 14:37:06 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22088 dnia: Marca 09, 2010, 14:39:45 pm »
Mr. Zombie - dla mnie wystawianie takiej samej oceny dla wersji XO jak i PS3 już jest nadużyciem. Przypominam, że gdy różnice były na korzyść XO recenzenci nie mieli problemu z obniżaniem ocen.
  Przeciętny użytkownik metacritics.com, które przecież jest linkowane w wielu miejscach, patrzy na średnią obu wersji i wyciąga wniosek, że wersja na XO jest trochę lepsza od wersji PS3...

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22089 dnia: Marca 09, 2010, 14:45:57 pm »
Final Fantasy XIII  IGN
XO  89
PS3 89

Bayonetta IGN
XO  95
PS3 82

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22090 dnia: Marca 09, 2010, 14:47:13 pm »
Przeciętny użytkownik metacritics.com, które przecież jest linkowane w wielu miejscach, patrzy na średnią obu wersji i wyciąga wniosek, że wersja na XO jest trochę lepsza od wersji PS3...

Przeciętny użytkownik metacritics.com jest też idiotą, to tez trzeba wziąć pod uwagę ;P Nikt o zdrowych zmysłach nie patrzy tylko na nic nie mówiące numerki i nie mówi sobie "o, ta gra jest lepsza".

A co do różnic, fakt, nie fair jest wystawianie tej samej oceny wersji na XO, co PS3, biorąc pod uwagę naprawdę tragiczną jakość techniczną tej pierwszej. Jednakże po prostu wiele recenzentów pisze recenzję "FFXIII", a nie "FFXIII na PS3" czy "FFXIII na X0" osobno; przykład z Edge, gdzie autor w tekście nawet nie zaznacza, w która wersję grał - wystawia ocenę grze, jako grze. Tak samo GameTrailers nigdy (chyba) nie rozdzielało recenzji na poszczególne platformy, gdy gra wychodziła w tym samym terminie. Co innego, gdy są np. dwie osobne recenzje, specjalnie dla każdej z platform, a mimo to ocena jest ta sama (patrz IGN).
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22091 dnia: Marca 09, 2010, 14:58:00 pm »
MarcePan wyskakuje tutaj z Uncharted, GoW i kilkoma innymi grami. Jasne, super - te gry pokazują prawdziwe pazurki PS3, ale tak jak już to było pisane wcześniej, są to tytuły w 100% pisane pod konkretną platformę, wykorzystującą jej możliwości; w przypadku PC nie jest tak wspaniale, bo trzeba grę optymalizować pod dziesiątki sprzętów, od tych najlepszych, po te słabsze, i żadna obecna gra nie wykorzystuje w pełni mocy obecnych kart graficznych (DX11) czy procesorów. Gdy 3 lata temu wyszła gra, która na wstępie wymagała mocarnego sprzętu (Crysis), to wszyscy narzekali, że co to ma być, że czemu nie działa na słabszym sprzęcie itp.

Tylko co mnie to? Nie obchodzi mnie, że ktoś nie wykorzystuje drogich kart graficznych bo musi coś tam optymalizować. To problem producentów a nie graczy. Ja odpalam ex'y na PS3 i widzę uber grafe. Reszta mnie nie interesuje. Jak oni to zrobili itp. Dlatego tak sobie cenię granie na konsolach.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22092 dnia: Marca 09, 2010, 15:41:16 pm »
Cytuj
Ja odpalam ex'y na PS3 i widzę uber grafe. Reszta mnie nie interesuje. Jak oni to zrobili itp. Dlatego tak sobie cenię granie na konsolach.
To juz gadanie bzdur ;] To odpal sobie Arma 2 w takim razie i docen gre na PC'tach ...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22093 dnia: Marca 09, 2010, 15:48:19 pm »
???

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22094 dnia: Marca 09, 2010, 15:54:12 pm »
ArmA 2 - taka gra. Poziom nieosiągalny na PS3  ;)

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 986
  • Reputacja: 132
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22095 dnia: Marca 09, 2010, 16:04:42 pm »
Pierdzielenie o wydawaniu kasy że tak powiem, rok temu kupiłem pieca za 2 tys.  Do dziś sprawuje się świetnie i gierki śmigają w Full HD i wszystko na max i choćby w końcu wyszła gra która zmusi mnie do obniżenia rozdziałki, czy obniżenia jakości tekstur, to i tak wygląda to lepiej niż 720p ( czasem i to nie do końca pełne ) czy brak wygładzeń... Ten sprzęcik wystarczy mi jeszcze na rok-półtora, czasem grafikę się podetnie tu i tam a i tak lepsza będzie prezencja niż na konsolach. Potem wymiana procka i karty, czyli coś powyżej 1 tys i jedziem dalej, a biorąc pod uwagę że gry są znacznie tańsze, to generalnei wychodzi na to samo i nie ma co się spinać. To że ktoś co pół roku robi wymiane sprzętu to tylko dlatego że tak chce i dla niego 60 fps a 120 w grze robi różnice ;P

Boban, pomijając marketingowe pierdzenie przez twórców o tym że KZ2 i uncharted possible only on PS3 to nie bój się i na PC by to ładnie smigało  :D
« Ostatnia zmiana: Marca 09, 2010, 16:08:55 pm wysłana przez Moldar »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22096 dnia: Marca 09, 2010, 18:11:25 pm »
Boban, pomijając marketingowe pierdzenie przez twórców o tym że KZ2 i uncharted possible only on PS3 to nie bój się i na PC by to ładnie smigało  :D

A jednak nie śmiga. Jak to jest? :lol: :lol: :lol: Nie widziałem na PC równie pięknych gier.



Wiadomość scalona: Marca 09, 2010, 18:11:50 pm
ArmA 2 - taka gra. Poziom nieosiągalny na PS3  ;)

Aha, to przepraszam.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 986
  • Reputacja: 132
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22097 dnia: Marca 09, 2010, 18:44:41 pm »
BoBaN dałbym swoje propozycje ale co z tego jak dasz wpis

UNCHARTED2!!!!!!!!
 :P

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22098 dnia: Marca 09, 2010, 18:48:15 pm »
Podejrzewam co być podał.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

:angel:

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22099 dnia: Marca 09, 2010, 18:54:09 pm »
Podejrzewam co być podał.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

:angel:
A to ten Crysis to najładniejsza gra na PieCa, bo chyba co chwilę pada to słowo jeśli ktoś przyrównuje możliwości konsol do pctów (bądź odwrotnie)?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22100 dnia: Marca 09, 2010, 19:00:44 pm »
To są FILMIKI z wersji na PC. WIdzisz MAKROBLOKI po złej kompresji.-------------- Na X360 Square-Enix zatrudniło jakiegoś matoła od kompresji który użył kodeka Blink'a (a to zabytkowe półdarmowe gó... które nawet do DIVXów nie dostaje) zamiast choćby WMV9, x264, VC1 itd. Użył stałego bitratu (co za półgłówek - czy scena wolna czy dużo ruchu tyle samo bitów na sekundę...). ZOSTAWIŁ 2 GB wolnego miejsca na płytach.

Widzę że się Sonyboye pocieszają Bayonetą - nie tak szybko. W FF13 różnica jest w rozdzielczości i kopmpresji filmików. Pomijam już tu te słabe pocieszenie o stabilniejszej animacji na X360. ---- A w Bayonecie leży całość - Bayoneta wybitnie jest wykastrowana na PS3. Marna animacja na poziomie 1/3 z X'a (slasher w 20 klatkach LOLLLOLOLOOL), tekstury w 1/4(?) rozdzielczości i do tego rwanie obrazu. Nieszczęsne czasy ładowania... Proszę sobie zobaczyć obrazki w porównaniu Erogamera z FF13 - nawet na jotę nie są tak tragiczne jak te z Bayonetty----------- img10.imageshack.us/img10/4661/bayonettafaceoffhdstrea.jpg -------------------------------- WIĘC DAJCIE JUŻ SOBIE SPOKUJ Z TĄ BAYONNETTĄ Pod wzglętem żałosności portu jedynie chyba Ghostbusters może konkurować....


Link

 ;)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22101 dnia: Marca 09, 2010, 19:06:12 pm »
Pamiętajcie też, że KAŻDY posiadacz PS3, który podczas grania w Bayonette będzie czerpał JAKĄKOLWIEK przyjemność to fanboj ;).

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22102 dnia: Marca 09, 2010, 19:09:57 pm »
DAJMY SOBIE SPOKUJ!  :mad:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22103 dnia: Marca 09, 2010, 19:18:46 pm »
Btw, w innym poście pisze o BFC2:
Ta jest gra któa powstała na PS3 a PCty i X360 otrzymały port ...
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Prawda to?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22104 dnia: Marca 09, 2010, 19:50:04 pm »
Bzdura - jak wszystko co pisze Anonim.

Cytuj
PCGH: We know Bad Company 2 is a cross-platform product; it will be available on PC, PS3 and Xbox 360. Which platform are you using for developing as lead platform and why you decide to develop a cross-platform game?

Anders Gyllenberg: The game has been developed side by side for the PC version and the console versions.

Poza tym zabawne jest jego przekonanie, jakoby pisanie gier na PS3 i portowanie na klocka było najprostszą drogą.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22105 dnia: Marca 09, 2010, 22:06:03 pm »
ktos tu mowil ze na piecu mozna grac w full hd z aa i miec jeszcze nadwyzke mocy


tymczasem okazuje sie ze nawet w rozdzielczosci 1650/1050 w empire total war najmocniejsze pc osiagaja 15fps :lol:
« Ostatnia zmiana: Marca 09, 2010, 22:09:07 pm wysłana przez Wulfen »

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 986
  • Reputacja: 132
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22106 dnia: Marca 09, 2010, 22:17:40 pm »
W Empire jeszcze nie grałem ( do dziś zastanawiam się jak to możliwe ^^ )  ale znając serię Total War to tysiące jednostek jest na mapie, nic dziwnego  :P

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22107 dnia: Marca 09, 2010, 22:46:28 pm »
Wlazłem do System Wars'a na Gamikaze.


Cytat: misiek891
PC kocham
PC sławię
PC nigdy nie zostawię !!!!

Wierny ideałom wierny PC

Kapitulacja z mojej strony !

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22108 dnia: Marca 10, 2010, 08:21:28 am »
sluchajcie, na forum mam krotki staz, nie znam tej historii z "anonimowym" ale kolo jest... dziwny.
czytam sobie na polygami o "No Russian" z Modern Warfare 2 i w komentarzach ni z gruch ni z pietruchy sadzi:
Cytuj
Jak już o skandalu mówimy to nowe rewelacyjne rozwiązanie Sony mające ograiczyć rynek wtórny - SAMONISZCZĄCE się po 6 miesiącach płyty - bije na głowę moralne rozterki z Modern Warfare 2. Już wyobrażam sobie w*&&*%&^% graczy jak im się kolekcja gier rozpuści na półce:(...)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22109 dnia: Marca 10, 2010, 09:04:59 am »
Jakie samo niszczące się płyty?

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22110 dnia: Marca 10, 2010, 09:14:01 am »
o ile dobrze kojarze, to Sony juz jakis dluzszy czas temu opatentowalo taka technologie, niby pod wypozyczalnie (filmow): na nosniku zachodzi jakis proces chemiczny, ktory powoduje, ze po okreslonym czasie zapis na plycie ulega uszkodzeniu.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22111 dnia: Marca 10, 2010, 09:19:05 am »
Cytuj
Samoniszczące gry od Sony

Sony opatentowało metodę samoczynnego niszczenia gier po upłynięciu pewnego czasu. Według przedstawicieli firmy umożliwi to dokładniejszą kontrolę nad dystrybucją gier, jednocześnie nie będzie powodowało innych ograniczeń w zakresie elektronicznej rozrywki. Producent będzie dostarczał pełnoprawny produkt, jednakże wyposażony w czasowy mechanizm, który po upłynięciu zadanego czasu będzie uszkadzał grę. Pomysł zapewne dobry, jednakże czy stanie się przeszkodą dla crackerów czy też sposobem na łatwiejsze pozyskanie nowych tytułów, nie wiadomo.

http://twojepc.pl/news_wiecej.php?id=20763

Jednocześnie komentarz #8 rozjaśnia całą sprawę. Patent dotyczy dem, które na początku działają jak pełnowartościowy produkt, a z czasem ich możliwości są ograniczone - tak to jest opisywane na innych portalach. Anonimowy jak zwykle rozsiewa bzdury...

http://konsolowisko.pl/?t=news&id=5149 ewentualnie sony+degradable w google.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22112 dnia: Marca 10, 2010, 09:23:57 am »
Niech mi ktoś jeszcze raz powie że na jego rocznym piecu gra na maxie we wszystko przy 60fps  :roll: Na crysis jedynce zapewne byłoby jeszcze mniej klatek :hihi:.  KONSOLA>PC
« Ostatnia zmiana: Marca 10, 2010, 09:26:43 am wysłana przez sieq »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22113 dnia: Marca 10, 2010, 10:14:06 am »
KONSOLA>PC
A teraz wskaż mi fps'a na konsole, działającego w 1080p, 16xQAA,, włączonym V-sync, obsługą efektów DX10... bo o takich ustawieniach tu mówimy :roll:
Nie mówiąc o tym, że do Crysisa jest pełno custom configów, które mocno usprawniają wydajność tej gry oraz poprawiają wiele grafikę. (kolejny plus PC - jeżeli developer coś spieprzy, gracze mogą to poprawić).

Zresztą, czemu Was tak boli, że są ludzie wolący grać na PC, że aż musicie o tym pisać na forum konsolowym?
« Ostatnia zmiana: Marca 10, 2010, 10:15:48 am wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22114 dnia: Marca 10, 2010, 10:33:09 am »

Zresztą, czemu Was tak boli, że są ludzie wolący grać na PC, że aż musicie o tym pisać na forum konsolowym?

Też tego nie rozumiem.
Ja po 6 latach kupuje nowego kompa pod Starcraft'a 2 i wszystko inne mnie jeppie ^^ I ten komp z całą pewnością poradzi sobie także z Diablo 3, kilkunastoma strategiami, łącznie z nową Cywilizacją i jeszcze paroma MMO, w szczególności z nowym Guild Wars. A i pewnie w wolnych chwilach skorzystam ze Stalkera czy tez Metro 2033.
Kolejny przystanek będzie dopiero przy nowym Half-Life'ie.
Co więcej, ten komputer odpali także WSZYYYYSTKIE gry, które na PC wyszły przez te wszystkie dekady. Ot, największa zaleta PC :)

Obok tego konsola do najlepszych gier SP i będę w pełni szczęśliwy :D

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22115 dnia: Marca 10, 2010, 12:22:51 pm »
Cytuj
Niech mi ktoś jeszcze raz powie że na jego rocznym piecu gra na maxie we wszystko przy 60fps  Rolling Eyes Na crysis jedynce zapewne byłoby jeszcze mniej klatek hihi.  KONSOLA>PC
Przeciez mowilismy o multiplatformowych tytulach ... Wklejalem przeciez screeny z ME 2 z mojego kompa.

Crysis ma zjebana optymalizacje, tak samo Empire Total War [chociaz ta gra akurat wyglada bosko :p] i obie nie korzystaja z wiecej niz dwoch rdzenii. Poza tym to sa benchmarki, a nie fps'y z faktycznej gry. Patrz na jakim sprzecie ludzie sobie spokojnie graja w Empire Total War
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=227155

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22116 dnia: Marca 10, 2010, 12:29:37 pm »
KONSOLA>PC
A teraz wskaż mi fps'a na konsole, działającego w 1080p, 16xQAA,, włączonym V-sync, obsługą efektów DX10... bo o takich ustawieniach tu mówimy :roll:
Nie mówiąc o tym, że do Crysisa jest pełno custom configów, które mocno usprawniają wydajność tej gry oraz poprawiają wiele grafikę. (kolejny plus PC - jeżeli developer coś spieprzy, gracze mogą to poprawić).

Zresztą, czemu Was tak boli, że są ludzie wolący grać na PC, że aż musicie o tym pisać na forum konsolowym?
Dobra zgadza się tylko spójrz od strony tego i wypierdoliłeś kasy na tego pieca. Za te pieniądze to powinno śmigać wszystko w 60fps na full. TO przecież stare tytuły są!! Stalker 2 też wymagający okropnie. Poczekajcie wyjdzie coś nowego to będzie trzeba znowu czekać rok żeby pograć w maxie w 30fps. MADNESS

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22117 dnia: Marca 10, 2010, 12:34:47 pm »
Empire Total War jest nowy [w zeszlym roku wyszedl] i jakbym kupil dzis kompa to gralbym w 60fps'ach w niego tak samo w Crysisa po pewnych modyfikacjach, no moze bardziej w 40-50. Ja kompa kupilem 1.5 roku temu i calkiem tanio. Wiem tez, ze na nim spokojnie w wiekszosc gier jeszcze pogram w high lub very high detalach w 60fps'ach przez najblizszy 1-1.5 roku. Teraz kompy naprawde sa tanie.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22118 dnia: Marca 10, 2010, 13:05:48 pm »
Ja tam zdania nie zmienię zresztą instalowanie jakiś paczy grzebanie w konsoli dobieranie sterowników  :lol: Ja chcę kupić grę usiąść spokojnie i pograć. Kiedyś jak grałem na PC to tylko veryhigh mnie interesował i zawszę co pół roku upgrade sprzętu. Teraz mam konsole i śmieje się jaki byłem głupi. No ale ok nie mam nic do grających na piecach na mid lub high nie wydających tyle na sprzęt nie marsczących się na spadek fps podczas większych młócek. Nie mam nic do grających po sieci sam z miłą chęcią wracam wspomnieniami jak to na pifpafie byłem przez chwile z klanem na 6 miejscu w Polsce w CSS.  Najważniejsze że granie sprawia radość i satysfakcje. Do PC może wrócę jak stanie się trochę bardziej zamkniętą architekturą jeśli w ogóle coś takiego kiedyś wymyślą  :D 

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22119 dnia: Marca 10, 2010, 13:11:10 pm »
Po co mają zamykać architekturę PC? Przecież o to w nim chodzi, prawda? Poza tym, ustawienia medium w większości gier multiplatformowych na PC odpowiada możliwościom konsol (lub je przewyższa - zależy jak się będziemy bawić z konfiguracją).