Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2695616 razy)

0 użytkowników i 27 Gości przegląda ten wątek.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22840 dnia: Kwietnia 22, 2010, 13:52:53 pm »
To tak ode mnie takie przypier%nie się w waszym stylu na siłę do rozdzielczości....koleś z Remedy powiedział 720p i że screeny są oparte na zdjęciach w niższej rozdzielczości. To dla mnie wystarczy bardziej  niż opinie 50ciu fanboyów pseudo specjalistów z których nikt nie grał jeszcze w AW a opierają swoje zdanie na filmikach z YT.

Aha, czyli wierzysz też Kazowi od GT5, który twierdzi, że GT5:P jest w rozdzielczości 1080p. Miło wiedzieć. W takim razie uznajesz to, że GT5:P jest w Full HD. Luzik.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22841 dnia: Kwietnia 22, 2010, 13:54:32 pm »
Cytuj
To tak ode mnie takie przypier%nie się w waszym stylu na siłę do rozdzielczości....koleś z Remedy powiedział 720p i że screeny są oparte na zdjęciach w niższej rozdzielczości. To dla mnie wystarczy bardziej  niż opinie 50ciu fanboyów pseudo specjalistów z których nikt nie grał jeszcze w AW a opierają swoje zdanie na filmikach z YT.
to jak wytlumaczysz to ze hud jest w 720p a reszta w 540p?
z tego co mi wiadomo to bungie tez sie zapieralo ze halo bedzie w 720p jak wyszlo kazdy wie

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22842 dnia: Kwietnia 22, 2010, 13:55:26 pm »
Cytuj
To tak ode mnie takie przypier%nie się w waszym stylu na siłę do rozdzielczości....koleś z Remedy powiedział 720p i że screeny są oparte na zdjęciach w niższej rozdzielczości. To dla mnie wystarczy bardziej  niż opinie 50ciu fanboyów pseudo specjalistów z których nikt nie grał jeszcze w AW a opierają swoje zdanie na filmikach z YT.
to jak wytlumaczysz to ze hud jest w 720p a reszta w 540p?
z tego co mi wiadomo to bungie tez sie zapieralo ze halo bedzie w 720p

PGR4 też chyba nie chodzi w 720p. Takie jakieś pokaleczone te ex'y na X0.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22843 dnia: Kwietnia 22, 2010, 14:02:17 pm »
Dzieki Bogu jest ANA w XO i wszystkie gry na XO jakie odpalam smigaja mi w 1080p. 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22844 dnia: Kwietnia 22, 2010, 14:03:31 pm »
Natywne 1080p a skalowane to jebitna różnica. Ale jaraj się dalej, bo widzę że zabrakło argumentów. :lol: :lol: :lol:

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22845 dnia: Kwietnia 22, 2010, 14:04:31 pm »
Cytuj
PGR4 też chyba nie chodzi w 720p. Takie jakieś pokaleczone te ex'y na X0.
pgr4 chyba akurat ma 720p, ale nie jestem pewien niech kkrt sie wypowie najlepiej:P
ale trzeba przyznac ze xboxowych exow w nizszej rozdzielcozsci jest duzo wiecej niz na ps3. na ps3 to tylko biedny haze i mgs4 ktoremu do pelnego 720p nie wiele brakuje a na x360 mamy:
pgr3---600p
perfect dark zero--600p
star ocean 4--576p
ninja gaiden 2--585p
halo 3 600 albo 640p
splinter cell conviction 576p
alan wake 540p
i kilka innych

wyglada na to ze nie dlugo gry beda musialy chodzic w 480p zeby dorownac ps3 grafika. jak dla mnie to microshit powinien juz myslec o nastepcy xboxa

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22846 dnia: Kwietnia 22, 2010, 14:06:36 pm »
PGR4 też chyba nie chodzi w 720p. Takie jakieś pokaleczone te ex'y na X0. pgr4 chyba akurat ma 720p, ale nie jestem pewien niech kkrt sie wypowie najlepiej:P
ale trzeba przyznac ze xboxowych exow w nizszej rozdzielcozsci jest duzo wiecej niz na ps3. na ps3 to tylko biedny haze i mgs4 ktoremu do pelnego 720p nie wiele brakuje a na x360 mamy:
pgr3---600p
perfect dark zero--600p
star ocean 4--576p
ninja gaiden 2--585p
halo 3 600 albo 640p
splinter cell conviction 576p
alan wake 540p
i kilka innych

wyglada na to ze nie dlugo gry beda musialy chodzic w 480p zeby dorownac ps3 grafika. jak dla mnie to microshit powinien juz myslec o nastepcy xboxa

Uuu jest tego trochę. Bieda, bieda. Co najśmieszniejsze to te gry nawet po obniżeniu rozdzielczości i tak nadal odstają graficznie od ex'ów Sony typu Uncharted 2, God of War 3 czy Killzone 2.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22847 dnia: Kwietnia 22, 2010, 14:18:10 pm »
BBN Perfect Dark Zero nawet nie wyglada jak gra na next gena ale to szczegol :d nie ma to jak rzucac na liste gry majace po 5 lat na karku, co do reszty tak was to boli ? Spojrzcie na oceny niektorych z tych gier to sa naprawde swietne gry. Jesli nie masturbuje sie przy liczeniu pixelow to mnie ta rozdzialka lata i tak tego zdrowy na umysle czlowiek nie zauwazy, najwazniejsze ze dostaje gry na wysokim poziomie co potwierdzaja oceny exow na XO.  Wiem, wiem PS3 rzadzi i wogole, a wy nie mozecie zniesc, ze na XO tez wychodza swietne gry, teraz idzcie pograc w GT5 w 3D :)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22848 dnia: Kwietnia 22, 2010, 14:19:55 pm »
Dzieki Bogu jest ANA w XO i wszystkie gry na XO jakie odpalam smigaja mi w 1080p. 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Cytuj
Xenos is the hardware scaler, not HANA/ANA, which are just the video output chips dealing with digital/analog output to the various connections made with the display
;)

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22849 dnia: Kwietnia 22, 2010, 14:23:14 pm »
Dzieki Bogu jest ANA w XO i wszystkie gry na XO jakie odpalam smigaja mi w 1080p. 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Cytuj
Xenos is the hardware scaler, not HANA/ANA, which are just the video output chips dealing with digital/analog output to the various connections made with the display
;)


Jeden kij z nazwa :D tak mi w glowie sie zapisalo jakos ze to ANA :D wazne ze jest.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22850 dnia: Kwietnia 22, 2010, 14:27:06 pm »
Londek - ale chyba przyznasz, że ostatnio na XO obserwujemy wyraźny trend obniżania rozdzielczości gier.

Najnowsze przykłady:
Final Fantasy XIII = 1024x576 (2xAA)
Splinter Cell: Conviction = 1024X576 (2xAA)
Alan Wake = 960x540 (4xAA) (?)

podczas, gdy standardem dla PS3 stało się 720p.
Zgodzisz się z tym?

BTW.
Fakt, że AW ma obniżoną rozdzielczość wcale nie przeszkadza mi w tym, że chcę w tą grę zagrać...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22851 dnia: Kwietnia 22, 2010, 14:27:33 pm »
BBN Perfect Dark Zero nawet nie wyglada jak gra na next gena ale to szczegol :d nie ma to jak rzucac na liste gry majace po 5 lat na karku, co do reszty tak was to boli ? Spojrzcie na oceny niektorych z tych gier to sa naprawde swietne gry. Jesli nie masturbuje sie przy liczeniu pixelow to mnie ta rozdzialka lata i tak tego zdrowy na umysle czlowiek nie zauwazy, najwazniejsze ze dostaje gry na wysokim poziomie co potwierdzaja oceny exow na XO.  Wiem, wiem PS3 rzadzi i wogole, a wy nie mozecie zniesc, ze na XO tez wychodza swietne gry, teraz idzcie pograc w GT5 w 3D :)

Aaahahaha! My tu o grafice, a ten z ocenami gier wyjeżdża. Jakież to typowe. Zawsze tak jest jak przedstawione są fakty odnośnie "mocy" X0. :)

Dobrze Londku, idę pograć w GT5:P, które jest następcą GT3 ze średnią ocen na poziomie 94%. Potem odpalę Uncharted 2, które ma średnią 96% i zarazem jest najwyżej ocenionym ex'em tej generacji (biorąc pod uwagę konsole Sony i M$). :)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 22, 2010, 14:29:07 pm wysłana przez BoBaN »

bigdaddy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2008
  • Wiadomości: 213
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22852 dnia: Kwietnia 22, 2010, 14:29:14 pm »
Cytuj
To tak ode mnie takie przypier%nie się w waszym stylu na siłę do rozdzielczości....koleś z Remedy powiedział 720p i że screeny są oparte na zdjęciach w niższej rozdzielczości. To dla mnie wystarczy bardziej  niż opinie 50ciu fanboyów pseudo specjalistów z których nikt nie grał jeszcze w AW a opierają swoje zdanie na filmikach z YT.
z tego co mi wiadomo to bungie tez sie zapieralo ze halo bedzie w 720p jak wyszlo kazdy wie

no to jak wyjdzie AW to będzie wiadomo czy R. miało rację czy faktycznie 540p....co do gow3 to jeszcze w zeszłe lato było mówione o 1080p

Cytuj
pgr4 chyba akurat ma 720p, ale nie jestem pewien niech kkrt sie wypowie najlepiej:P
ale trzeba przyznac ze xboxowych exow w nizszej rozdzielcozsci jest duzo wiecej niz na ps3. na ps3 to tylko biedny haze i mgs4 ktoremu do pelnego 720p nie wiele brakuje a na x360 mamy:
pgr3---600p
perfect dark zero--600p
star ocean 4--576p
ninja gaiden 2--585p
halo 3 600 albo 640p
splinter cell conviction 576p
alan wake 540p
i kilka innych

wyglada na to ze nie dlugo gry beda musialy chodzic w 480p zeby dorownac ps3 grafika. jak dla mnie to microshit powinien juz myslec o nastepcy xboxa

ta a sony niech myśli o ps4 bo jak tak dalej pójdzie to multiplatformy na ps3 będą chodziły w 10-20fps + obowiązkowa instalacja na HDD by dorównać tym z x360  :lol:

pgr4 to 720p
halo3 to 1152x640
SCC to 1024X576

zaś na ps3
mgs4 1024x768
lair 800x1080
haze 1024x576
SO4 też 576p

a PD0 i PGR3 z 2005 to mocny argument, H3 i SCC śmigają na silnikach H2 i SC z pierwszego xboxa, to taka ciekawostka.

Wiadomość scalona: Kwietnia 22, 2010, 14:29:54 pm
Cytuj
To tak ode mnie takie przypier%nie się w waszym stylu na siłę do rozdzielczości....koleś z Remedy powiedział 720p i że screeny są oparte na zdjęciach w niższej rozdzielczości. To dla mnie wystarczy bardziej  niż opinie 50ciu fanboyów pseudo specjalistów z których nikt nie grał jeszcze w AW a opierają swoje zdanie na filmikach z YT.
z tego co mi wiadomo to bungie tez sie zapieralo ze halo bedzie w 720p jak wyszlo kazdy wie

no to jak wyjdzie AW to będzie wiadomo czy R. miało rację czy faktycznie 540p....co do gow3 to jeszcze w lato 2009 było mówione o 1080p

Cytuj
pgr4 chyba akurat ma 720p, ale nie jestem pewien niech kkrt sie wypowie najlepiej:P
ale trzeba przyznac ze xboxowych exow w nizszej rozdzielcozsci jest duzo wiecej niz na ps3. na ps3 to tylko biedny haze i mgs4 ktoremu do pelnego 720p nie wiele brakuje a na x360 mamy:
pgr3---600p
perfect dark zero--600p
star ocean 4--576p
ninja gaiden 2--585p
halo 3 600 albo 640p
splinter cell conviction 576p
alan wake 540p
i kilka innych

wyglada na to ze nie dlugo gry beda musialy chodzic w 480p zeby dorownac ps3 grafika. jak dla mnie to microshit powinien juz myslec o nastepcy xboxa

ta a sony niech myśli o ps4 bo jak tak dalej pójdzie to multiplatformy na ps3 będą chodziły w 10-20fps + obowiązkowa instalacja na HDD by dorównać tym z x360  :lol:

pgr4 to 720p
halo3 to 1152x640
SCC to 1024X576

zaś na ps3
mgs4 1024x768
lair 800x1080
haze 1024x576
SO4 też 576p

a PD0 i PGR3 z 2005 to mocny argument, H3 i SCC śmigają na silnikach H2 i SC z pierwszego xboxa, to taka ciekawostka.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22853 dnia: Kwietnia 22, 2010, 14:29:54 pm »
Londek - ale chyba przyznasz, że ostatnio na XO obserwujemy wyraźny trend obniżania rozdzielczości gier.

Najnowsze przykłady:
Final Fantasy XIII = 1024x576 (2xAA)
Splinter Cell: Conviction = 1024X576 (2xAA)
Alan Wake = 960x540 (4xAA) (?)

podczas, gdy standardem dla PS3 stało się 720p.
Zgodzisz się z tym?

BTW.
Fakt, że AW ma obniżoną rozdzielczość wcale nie przeszkadza mi w tym, że chcę w tą grę zagrać...

No tak zgadzam sie, nie wiem czy to bylo dobre posuniecie, ze MS przestal wymagac 720p, ale i na PS3 sa "perelki" jak np. Tales Of Vesperia gdzie gra na XO smiga w 720p na uber PS3 "tylko" 600p.

Wiadomość scalona: Kwietnia 22, 2010, 14:33:15 pm
i btw. BBN ja caly czas mowie o jakosci gier, a do tego wlicza sie nie tylko grafika.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 22, 2010, 14:33:15 pm wysłana przez LoNdEk »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22854 dnia: Kwietnia 22, 2010, 14:33:18 pm »
ta a sony niech myśli o ps4 bo jak tak dalej pójdzie to multiplatformy na ps3 będą chodziły w 10-20fps + obowiązkowa instalacja na HDD by dorównać tym z x360  :lol:

Mówisz o Final Fantasy XIII??? :lol:

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22855 dnia: Kwietnia 22, 2010, 14:39:04 pm »
ta a sony niech myśli o ps4 bo jak tak dalej pójdzie to multiplatformy na ps3 będą chodziły w 10-20fps + obowiązkowa instalacja na HDD by dorównać tym z x360  :lol:

pgr4 to 720p
halo3 to 1152x640
SCC to 1024X576

zaś na ps3
mgs4 1024x768
lair 800x1080
haze 1024x576
SO4 też 576p


No teraz to dowaliłeś  :lol:
Ktoś tu pisał o wrzucaniu przykładów starych gier?

mgs4 - 2 lata
lair - 3 lata
haze - 2 lata

SO to port z XO. Porównanie:
Star Ocean 4(X360) = 1248x702 (2xAA + edge blur/DOF, in field), ~936x512 (no AA, in battle)
Star Ocean 4: The Last Hope(PS3) = 1024x720 (2xAA, in field), ~930x512 (2xAA, in battle)
Więc to nie wina PS3 - tylko lenistwo developera :P

Cytuj
H3 i SCC śmigają na silnikach H2 i SC z pierwszego xboxa, to taka ciekawostka.


Splinter Cell: Conviction = 1024X576
Splinter Cell: Double Agent = 1280x720

Jak to wyjaśnisz?

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22856 dnia: Kwietnia 22, 2010, 14:39:26 pm »
Cytuj
mgs4 1024x768
lair 800x1080
mgs4----- 1024x768=786432 pikseli
lair -------800x1080=864000 pikseli
alan wake- 960*540=518400 pikseli
720p------1280*720=921600 pikseli; nie wiele wiecej niz lair i mgs 4
PAL SD----787*576=453312 pikseli;   nie wiele mniej niz alan wake :)

Cytuj
Star Ocean 4(X360) = 1248x702 (2xAA + edge blur/DOF, in field), ~936x512 (no AA, in battle)
Star Ocean 4: The Last Hope(PS3) = 1024x720 (2xAA, in field), ~930x512 (2xAA, in battle)
a ja zawsze myslalem ze so4 chodzi w 576p :oops:
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 22, 2010, 14:43:10 pm wysłana przez Wulfen »

bigdaddy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2008
  • Wiadomości: 213
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22857 dnia: Kwietnia 22, 2010, 14:43:57 pm »
Londek - ale chyba przyznasz, że ostatnio na XO obserwujemy wyraźny trend obniżania rozdzielczości gier.

Najnowsze przykłady:
Final Fantasy XIII = 1024x576 (2xAA)
Splinter Cell: Conviction = 1024X576 (2xAA)
Alan Wake = 960x540 (4xAA) (?)

podczas, gdy standardem dla PS3 stało się 720p.
Zgodzisz się z tym?

BTW.
Fakt, że AW ma obniżoną rozdzielczość wcale nie przeszkadza mi w tym, że chcę w tą grę zagrać...

No tak zgadzam sie, nie wiem czy to bylo dobre posuniecie, ze MS przestal wymagac 720p, ale i na PS3 sa "perelki" jak np. Tales Of Vesperia gdzie gra na XO smiga w 720p na uber PS3 "tylko" 600p.

Wiadomość scalona: Kwietnia 22, 2010, 14:33:15 pm
i btw. BBN ja caly czas mowie o jakosci gier, a do tego wlicza sie nie tylko grafika.

nie zapominaj o Bayonetta czy T6 gdzie x360 dostał konwersję z ps3 a mimo to ładniejszą i 3x szybszą w działaniu  ;) + reszta multiplatform

@boban - następca gt3 ? no faktycznie, na razie PD jest w formie gt5p 80% i gt na psp 74% nom, same wypasy  :lol: A czegoś takiego jak  ME2 96% na x360 nie ma.

@a-n - ale nie porównaj gry które mają 2 max 3lata z grami z premiery x360 które maja 5lat. Co do SCC to poczytaj o nim, gra śmiga na UE2.5 czyli zmodyfikowanym silniku SC z pierwszego xboxa.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22858 dnia: Kwietnia 22, 2010, 14:47:12 pm »
Cytuj
Co do SCC to poczytaj o nim, gra śmiga na UE2.5 czyli zmodyfikowanym silniku SC z pierwszego xboxa.
skoro x360 nie moze pociagnac gry na silniku z pierwszego xboxa w 720p to znaczy ze x360 jest tylko troche mocniejszy od pierwszego xboxa  :)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22859 dnia: Kwietnia 22, 2010, 14:50:27 pm »

@a-n - ale nie porównaj gry które mają 2 max 3lata z grami z premiery x360 które maja 5lat. Co do SCC to poczytaj o nim, gra śmiga na UE2.5 czyli zmodyfikowanym silniku SC z pierwszego xboxa.

Double Agent wydany na X360 chodzi na zmodyfikowanym UE2.5 i wyświetla się w pełnym 720p.
Conviction używa silnika LEAD(czyli również zmodyfikowany UE2.5) i wyświetla się 576p.

Wyjaśnij to.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22860 dnia: Kwietnia 22, 2010, 14:55:11 pm »
@boban - następca gt3 ? no faktycznie, na razie PD jest w formie gt5p 80% i gt na psp 74% nom, same wypasy  :lol: A czegoś takiego jak  ME2 96% na x360 nie ma.

Zaraz, zaraz. Wszyscy tak głośno mówicie, że każde kolejne GT jest tym samym tyle, że z większą ilością tras i aut. W takim razie jeśli GT3 zebrało wysokie noty, a każda kolejna kontynuacja jest według Was niczym nowym, to ocena pozostaje aktualna. Zdecydowalibyście się jak to w końcu jest. GT jest ciągle takie same czy się zmienia?

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22861 dnia: Kwietnia 22, 2010, 15:00:27 pm »
Cytuj
T6 gdzie x360 dostał konwersję z ps3 a mimo to ładniejszą i 3x szybszą w działaniu
Ładniejszą pod jakim względem? (+7 do skilla za czepianie się loadingów gdy my prawimy o rozdziałkach)
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

bigdaddy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2008
  • Wiadomości: 213
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22862 dnia: Kwietnia 22, 2010, 15:05:16 pm »

@a-n - ale nie porównaj gry które mają 2 max 3lata z grami z premiery x360 które maja 5lat. Co do SCC to poczytaj o nim, gra śmiga na UE2.5 czyli zmodyfikowanym silniku SC z pierwszego xboxa.

Double Agent wydany na X360 chodzi na zmodyfikowanym UE2.5 i wyświetla się w pełnym 720p.
Conviction używa silnika LEAD(czyli również zmodyfikowany UE2.5) i wyświetla się 576p.

Wyjaśnij to.

kilo pieczarek, 1kg mąki, 2 szklanki wody, sól pieprz, drożdże, ser...

SCC jest robiony przez inną ekipę niż DA, poza tym o nim było już głośno w 2005 tak samo jak o AW więc to może ma coś do rzeczy.

Mimo że rozdziałka w SCC jest mniejsza to gra wygląda świetnie, wyraźnie i ostro, jedynie wygładzanie krawędzi mogło być lepsze, tak więc 4xAA w AW mnie cieszy.

@wulfen - ograniczenia silnika ? różne wersje tego silnika? inny dev. ? początki gry w 2005 ?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22863 dnia: Kwietnia 22, 2010, 15:08:03 pm »
Zaraz, zaraz. Wszyscy tak głośno mówicie, że każde kolejne GT jest tym samym tyle, że z większą ilością tras i aut. W takim razie jeśli GT3 zebrało wysokie noty, a każda kolejna kontynuacja jest według Was niczym nowym, to ocena pozostaje aktualna. Zdecydowalibyście się jak to w końcu jest. GT jest ciągle takie same czy się zmienia?

Dobra uwaga.
Jeśli się zastanowić , to każdy sequel jest powtórką z rozrywki. Forza 3 to to samo co Forza 2 , a GT5 to to samo co GT4.
Ale dla niektórych taki system działa tylko w jedna stronę i zauważają , że tylko ex'y z PS3 są tym samym czym były na PS2 czy PSX.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 22, 2010, 15:12:32 pm wysłana przez andryush »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22864 dnia: Kwietnia 22, 2010, 15:15:01 pm »
Cytuj
wulfen - ograniczenia silnika ? różne wersje tego silnika? inny dev. ? początki gry w 2005 ?
jesli mieli tyle czasu to tym bardziej powinno byc 720p i jeszcze 60fps.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22865 dnia: Kwietnia 22, 2010, 15:18:12 pm »
Cytuj
wulfen - ograniczenia silnika ? różne wersje tego silnika? inny dev. ? początki gry w 2005 ?
jesli mieli tyle czasu to tym bardziej powinno byc 720p i jeszcze 60fps.

Nie no powinno byc Full HD + "Full" 3D + 4xFSAA i jeszcze powinni jakies gratisy dorzucic :D

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22866 dnia: Kwietnia 22, 2010, 15:19:48 pm »
Cytuj
wulfen - ograniczenia silnika ? różne wersje tego silnika? inny dev. ? początki gry w 2005 ?
jesli mieli tyle czasu to tym bardziej powinno byc 720p i jeszcze 60fps.

Nie no powinno byc Full HD + "Full" 3D + 4xFSAA i jeszcze powinni jakies gratisy dorzucic :D

Np. X360 mogliby dorzucić, żeby na własne oczy przekonać się jak wyglądają ex'y w subHD u konkurencji. :P

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22867 dnia: Kwietnia 22, 2010, 15:20:38 pm »
Cytuj
wulfen - ograniczenia silnika ? różne wersje tego silnika? inny dev. ? początki gry w 2005 ?
jesli mieli tyle czasu to tym bardziej powinno byc 720p i jeszcze 60fps.

Nie no powinno byc Full HD + "Full" 3D + 4xFSAA i jeszcze powinni jakies gratisy dorzucic :D
drugiego x-kloca zeby to pociagnac w tandemie.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22868 dnia: Kwietnia 22, 2010, 15:24:22 pm »
Chyba oczywiste jest to, że wraz z rozwojem technologii i lepszym jej poznaniem gra powinna osiągać lepsze techniczne standardy. Zwłaszcza jeśli korzysta z tego samego silnika.

Przykład na PS3 to MLB: The Show

MLB08: The Show = 1280x720 (2xAA)
MLB09: The Show = 1280x720 (2xAA) 60 fps or 1920x1080 (no AA) 30fps
MLB10: The Show = 1280x720 (2xAA) 60 fps or 1920x1080 (no AA) 60fps

Widać tutaj wyraźny postęp, czego nie możemy powiedzieć o Splinter Cellu...

Ciekawostka:


Tak wygląda Siren:Blood Curse na PS3(PSN). 960x540, 4xMSAA - czyli tak samo jak Alan Wake  8)

« Ostatnia zmiana: Kwietnia 22, 2010, 15:32:28 pm wysłana przez A-n »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22869 dnia: Kwietnia 22, 2010, 15:49:22 pm »
Taka ciekawostka.

Z tego co pamiętam:
X360 - Full Auto, 1280x720, no AA, 30fps
PS3 - Full Auto 2, 1920x1080, 4xAA, 60fps
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 22, 2010, 15:55:11 pm wysłana przez Piter_neo »

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22870 dnia: Kwietnia 22, 2010, 16:52:25 pm »
Taka ciekawostka.

Z tego co pamiętam:
X360 - Full Auto, 1280x720, no AA, 30fps
PS3 - Full Auto 2, 1920x1080, 4xAA, 60fps

Sugerujesz ze nast. czesc Full Auto bedzie:
XO - Full Auto 3, 2560×1600, 4xFSAA 60fps 

:D

az strach pomyslec o Full Auto 4

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22871 dnia: Kwietnia 23, 2010, 00:29:02 am »
Nie, nie :) patrząc na ostatni rozwój wydarzeń śmiemy przypuszczać, że będzie 640x480 i 4xmsaa.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Kresq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 4 746
  • Reputacja: 8
  • Hokus pokus, czary mary, twoja stara to twój stary
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22872 dnia: Kwietnia 23, 2010, 01:18:10 am »
@boban - następca gt3 ? no faktycznie, na razie PD jest w formie gt5p 80% i gt na psp 74% nom, same wypasy  :lol: A czegoś takiego jak  ME2 96% na x360 nie ma.

W takim razie jeśli GT3 zebrało wysokie noty, a każda kolejna kontynuacja jest według Was niczym nowym, to ocena pozostaje aktualna. Zdecydowalibyście się jak to w końcu jest. GT jest ciągle takie same czy się zmienia?
Geniusz w czystej postaci.


Ciekawostka:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Tak wygląda Siren:Blood Curse na PS3(PSN). 960x540, 4xMSAA - czyli tak samo jak Alan Wake  8)
Jakoś zdecydowanie mniej mi się podoba... Może w ruchu i na tv jest lepiej.


"Fruwać jest generalnie nieroztropnie,
więc nie pijcie przy otwartym oknie."

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22873 dnia: Kwietnia 23, 2010, 10:27:27 am »
Dziękuję. :oops:

bigdaddy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2008
  • Wiadomości: 213
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22874 dnia: Kwietnia 23, 2010, 18:23:35 pm »
@boban - następca gt3 ? no faktycznie, na razie PD jest w formie gt5p 80% i gt na psp 74% nom, same wypasy  :lol: A czegoś takiego jak  ME2 96% na x360 nie ma.

W takim razie jeśli GT3 zebrało wysokie noty, a każda kolejna kontynuacja jest według Was niczym nowym, to ocena pozostaje aktualna. Zdecydowalibyście się jak to w końcu jest. GT jest ciągle takie same czy się zmienia?
Geniusz w czystej postaci.

@bob - jak się nie zmienia to jak ocena może być taka sama? Gry które się nie zmieniają/nie idą do przodu to się cofają w porównaniu do konkurencji  :lol: (szczególnie Japońskie gry w tej generacji np: re5, gt5p, jrpg...).

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22875 dnia: Kwietnia 23, 2010, 22:37:16 pm »
Jeśli wziąć pod uwagę gust kogoś komu GT3 bardzo się podobało, to 4 część nie może mieć dla niego mniejszej oceny niż 3. W końcu wszystkiego jest więcej i lepiej, niczym w Gears of War 2 (Bigger, Better, More Badass). :lol:

Wiadomość scalona: Kwietnia 23, 2010, 22:37:57 pm
Gry które się nie zmieniają/nie idą do przodu to się cofają w porównaniu do konkurencji  :lol: (szczególnie Japońskie gry w tej generacji np: re5, gt5p, jrpg...Halo 3).

Fixed.

bigdaddy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2008
  • Wiadomości: 213
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22876 dnia: Kwietnia 24, 2010, 00:05:51 am »
Jeśli wziąć pod uwagę gust kogoś komu GT3 bardzo się podobało, to 4 część nie może mieć dla niego mniejszej oceny niż 3. W końcu wszystkiego jest więcej i lepiej, niczym w Gears of War 2 (Bigger, Better, More Badass). :lol:

Wiadomość scalona: Kwietnia 23, 2010, 22:37:57 pm
Gry które się nie zmieniają/nie idą do przodu to się cofają w porównaniu do konkurencji  :lol: (szczególnie Japońskie gry w tej generacji np: re5, gt5p, jrpg...Halo 3).

Fixed.

H3 jest od hamburgerów ale też pasuje do tej listy gier.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 636
  • Reputacja: 252
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22877 dnia: Kwietnia 25, 2010, 22:56:42 pm »
Cytuj
T6 gdzie x360 dostał konwersję z ps3 a mimo to ładniejszą i 3x szybszą w działaniu
Ładniejszą pod jakim względem? (+7 do skilla za czepianie się loadingów gdy my prawimy o rozdziałkach)
Ładniejsza.... Szybsza w działaniu....  o_O

bigdaddy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2008
  • Wiadomości: 213
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22878 dnia: Kwietnia 29, 2010, 12:29:10 pm »
Cytuj
T6 gdzie x360 dostał konwersję z ps3 a mimo to ładniejszą i 3x szybszą w działaniu
Ładniejszą pod jakim względem? (+7 do skilla za czepianie się loadingów gdy my prawimy o rozdziałkach)
Ładniejsza.... Szybsza w działaniu....  o_O
?

ps3   1024x576
x360   1365x768

oraz szybkość wczytywania   dokładnie to 4:16  na x360 3x szybciej   :P

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22879 dnia: Kwietnia 29, 2010, 14:06:24 pm »
Wystarczy zainstalować grę i wszystko jest cacy a co do rozdziałki to podstawową jest 1024x576 na obydwu platformach. Ponadto :

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Gra działając w subHD najprawdopodobniej ma dodatkowy filtr. Rezultatem są bardziej szczegółowe tekstury i tym samym ciut lepsza jakoś obrazu w 1024x576.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.