Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2759436 razy)

0 użytkowników i 41 Gości przegląda ten wątek.

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #240 dnia: Sierpnia 16, 2007, 12:15:09 pm »
To o czym w koncu rozmawiamy? Na poczatku wspominasz o Ubi, a w kolejnym zdaniu juz o EA :P Odnosnie komercji to wszystkie firmy sa raczej komercyjne, nie tylko Ubi, gdyz chyba kazda wieksza firma ma tasiemca i sprzedaje gry w milionach egzemplarzy. Odnosnie EA zgodze sie, ze firma ta jest wybitnie nastawiona na komercje, chociaz potrafia tez zaskoczyc takim np. Army Of Two. Ubi nie dlugo wyskoczy z nowym tytulem zwanym Assassin`s Creed, wiec mysle, ze nie jest az tak zle.

PS. RyoHazuki chyba juz w pelni wyczerpal ten temat  ;)
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 16, 2007, 12:17:21 pm wysłana przez bebbop »

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 874
  • Reputacja: 82
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #241 dnia: Sierpnia 16, 2007, 12:18:24 pm »
Ja się w ogóle zaczynam zastanawiac, czy większośc piszących słowo komercja, wie o co chodzi? Czy EA wydając Army of Two nie przygotowuje kolejnego produktu komercyjnego? Nie liczy na jego sprzedaż? To jest co najwyżej tylko nowe IP. Bez róznicy czy będzie to AoT czy Haze czy Mass Effect. Wszystkie te pozycje są robione po to, aby przynieśc wydawcy określony zysk. Nikt nie wydaje gier, które mają przynosic straty. Przynajmniej z samego założenia.

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #242 dnia: Sierpnia 16, 2007, 12:26:54 pm »
RyoHazuki zgadzam sie. Z tym Army Of Two bardziej chodzilo mi o to, iz prucz tasiemcow EA potrafi tez zaskoczyc w miare mniej oklepanym podejsciem do tematu ( chyba tylko Splinter wykorzystywal akcje we dwoje, ale glowy nie dam, ze tylko on ).

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 874
  • Reputacja: 82
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #243 dnia: Sierpnia 16, 2007, 12:32:11 pm »
RyoHazuki zgadzam sie. Z tym Army Of Two bardziej chodzilo mi o to, iz prucz tasiemcow EA potrafi tez zaskoczyc w miare mniej oklepanym podejsciem do tematu ( chyba tylko Splinter wykorzystywal akcje we dwoje, ale glowy nie dam, ze tylko on ).

A to wybacz.
Już naprawdę wolę Army of Two czy inne nowe tytuły, niż gapienie się po raz 99 na ryj Simsa albo Final Fantasy 29. Zresztą każdy gada, ze najwiksza komercha to EA. Ja napiszę tylko tyle: a dupa, bo Square, od czasów fuzji z Enix ich przebija.

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #244 dnia: Sierpnia 16, 2007, 12:38:34 pm »
No oki źle to troche ująłem. Mam na myśli gry bardziej i mniej komercyjne. Nie powiecie chyba że takie właśnie Okami było tytułem dla mas. To że się nie sprzedało to już inna sprawa. IMO gdyby odpowiednio rozreklamować gre typu Okami, SoC czy ICO to odniosły by one bardzo duży sukces. Owszem bardzo dobrze firmie służy taki tasiemiec jaki posiadają EA czy Ubi tyle że fajnie by było jak by do tego wydawali coś naprawdę oryginalnego.

BTW. Jeśli już przy oryginalności jesteśmy to chętnie zobaczył bym kontynuację Amplitude na PS3.  :grin:

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 874
  • Reputacja: 82
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #245 dnia: Sierpnia 16, 2007, 12:43:46 pm »
No oki źle to troche ująłem. Mam na myśli gry bardziej i mniej komercyjne. Nie powiecie chyba że takie właśnie Okami było tytułem dla mas. To że się nie sprzedało to już inna sprawa. IMO gdyby odpowiednio rozreklamować gre typu Okami, SoC czy ICO to odniosły by one bardzo duży sukces. Owszem bardzo dobrze firmie służy taki tasiemiec jaki posiadają EA czy Ubi tyle że fajnie by było jak by do tego wydawali coś naprawdę oryginalnego.

BTW. Jeśli już przy oryginalności jesteśmy to chętnie zobaczył bym kontynuację Amplitude na PS3.  :grin:

W dzisiejszych czasach, nic poza grafiką się nie liczy. Taki jest "nowy i młody" odbiorca gier. Ja wyrastałem na River Raid, Gyruss czy Arkanoid i grafikę mam głeboko w.... :) Tylko wytłmacz 12 latkowi, że nie tylko grafika się liczy. Choc to też dziwne, bo ponoc średni wiek gracz wynosi 33 lata. W tym wypadku zastanawia co innego jednak. Jeżeli średni wiek gracz = 33 lata, to co robią dzieciaki, które mają tyle lat co my, kiedy zaczynaliśmy grac?

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #246 dnia: Sierpnia 16, 2007, 13:01:26 pm »
Jeżeli średni wiek gracz = 33 lata, to co robią dzieciaki, które mają tyle lat co my, kiedy zaczynaliśmy grac?

Obserwując środowisko :P stwierdzam że kupują sobie skuterki, potem jakieś 125 żeby w końcu przesiąść się na sportowy motor. Albo inna opcja. W wieku 12 lat pala faje, piją piwsko i jeżdżą po dyskotekach (jak oni to mówią, uprawiają clubbing :P ). Dzisiejsza młodzież tak szybko dorasta :P .

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 874
  • Reputacja: 82
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #247 dnia: Sierpnia 16, 2007, 13:10:07 pm »
Jeżeli średni wiek gracz = 33 lata, to co robią dzieciaki, które mają tyle lat co my, kiedy zaczynaliśmy grac?

Obserwując środowisko :P stwierdzam że kupują sobie skuterki, potem jakieś 125 żeby w końcu przesiąść się na sportowy motor. Albo inna opcja. W wieku 12 lat pala faje, piją piwsko i jeżdżą po dyskotekach (jak oni to mówią, uprawiają clubbing :P ). Dzisiejsza młodzież tak szybko dorasta :P .

Nie chciałem byc brutalny i pisac tego, ale skoro już to skrobnąłeś to należy przytaknąc i dodac: kapitalizm uwstecznia. Hehehe. Nie to żebym był sympatykiem lewicowym, ale dzieciaki wychowywane na amerykańskiej papce, porażają mnie swoim intelektem, a raczej jego brakiem. :) 12 latkowie "chwalący się" kto więcej wychlał, kto dłuzej pawia puszczał, itd. Żenujące środowisko. Później idziesz po ulicy i myślisz, czy ta klientka ma lat 24 czy 16. Okazuje się miec 14.  :shock:
P.S.
Pamiętajcie od 15 lat to już nie jest karane. Hie hie hie. :D :D
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 16, 2007, 13:12:49 pm wysłana przez RyoHazuki »

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #248 dnia: Sierpnia 16, 2007, 13:17:51 pm »
P.S.
Pamiętajcie od 15 lat to już nie jest karane. Hie hie hie. :D :D

LoL!  :lol: :lol: :lol:

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #249 dnia: Sierpnia 16, 2007, 14:21:07 pm »
Przypomniał mi się film "Kids" - wtedy to było coś nowego i może nawet lekko szokującego w Polsce, a teraz...
Niemniej jednak jeśli chodzi o samo granie to chyba ta przepaść pokoleniowa się zmniejszyła. Dzisiejsi trzydziestolatkowie już wyrośli na grach wideo i nie jest to dla nich nic niezwykłego. Dziś już często tatusiowie grają z dziećmi a pewnie za ileś tam lat dziadkowie będą sobie pykać w różne gierki...
 
Ryo - nie wyraziłeś się ściśle - przelecieć 15-kę nie jest karalne, a nie że od 15 lat nie jest to karalne...    :lol:

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #250 dnia: Sierpnia 16, 2007, 14:47:46 pm »
porównanie CoD4 z x360-ps3 /





dziwi mnie taka rózna kolorystyka  :o jakby osobne teamy to robily/
Opublikowane: Sierpień 16, 2007, 13:47:21
aha - na dole jest wersja z ps3 ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #251 dnia: Sierpnia 16, 2007, 15:33:47 pm »
Nie chce tutaj rozdmuchiwać jakiś wojenek ale na dolnym screen'ie budynek po prawej stornie ma znacznie więcej szczegółów. Podobnie sprawa ma się z słupami gdzie na screen'ie drugim jest więcej okablowania. Jakieś drzewko też tam widnieje.

PS. Na pewno screen na dole jest z PS3? Bo to chyba pierwszy raz gdy gra multiplatformowa wypada już na starcie lepiej na PS3. Coś mi się wierzyć nie chce.

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #252 dnia: Sierpnia 16, 2007, 15:43:47 pm »
hehe juz sie wyajsnilo ;) -

"During development we frequently tweak the color balances in the levels to achieve the look and feel that we’re shooting for. What you’re seeing in these two videos are two completely different visual styles for the level that were tried. That’s why the older 360 shot has a distinct blueish tint, while the more recent PS3 shot shows the more appropriate middle eastern feeling lighting.

You can also some differences in the geometry in the two shots. Broken walls, windows, etc… Every level goes through at least one “detail pass”. The designers will rough in geometry and do a certain level of detail, but it’s the environment artists that really make each level shine. The version of the level shown in the PS3 shot has been through one or two more detail passes than the one shown in the 360 shot. That said, all levels (single player and multi) use identical geometry and textures across all platforms. If nothing else, the shots show an interesting look at the evolution of a level."

co za czasy zeby tak sie tlumaczyc po wypuszczeniu 2 skrinów  :lol:

Szczerbacz

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 30-05-2007
  • Wiadomości: 28
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #253 dnia: Sierpnia 16, 2007, 15:52:53 pm »
Oba screeny wygladają lipnie.

A właśnie... śmialiście się z tekstur w Killlzone 2 ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #254 dnia: Sierpnia 16, 2007, 16:00:15 pm »
Oba screeny wygladają lipnie.

A właśnie... śmialiście się z tekstur w Killlzone 2 ;)

Dokładnie! Killzone wygląda dużo lepiej. Pominę rozwałkę i animację bo tutaj COD4 przy KZ2 nawet nie istnieje.

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #255 dnia: Sierpnia 16, 2007, 16:49:22 pm »
nie wyglada duzo lepiej - tekstury ma gorsze / i ma 2 razy mniej klatek ;)

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #256 dnia: Sierpnia 16, 2007, 19:35:24 pm »
Cytuj
A właśnie... śmialiście się z tekstur w Killlzone 2
W N+ napisali że tekstury w K2 to wina jakiegoś błędu związanego z blurem.

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #257 dnia: Sierpnia 17, 2007, 16:31:17 pm »
Cytuj
A właśnie... śmialiście się z tekstur w Killlzone 2
W N+ napisali że tekstury w K2 to wina jakiegoś błędu związanego z blurem.

jasne  :lol:
Opublikowane: Sierpień 17, 2007, 08:24:00
DiRT: PS3 vs Xbox 360 Graphics Comparison -

Side by side graphics comparison of Colin McRae: DiRT on the PS3 and Colin McRae: DiRT on the Xbox 360. It's nice that it runs better, and the lighting, in some ways, look better, but it's definitely a downgrade, despite waiting all this time. At least based on the demos. 360 ones are on the left, PS3 on the right.

milo sie czyta takie rzeczy po wywiadzie kolesia z Codemasters który gadal ze gra bedzie lepiej wygladac na ps3 bo silnik byl pisany pod ta konsole  :lol:
Opublikowane: Sierpień 17, 2007, 15:30:29
http://www.n4g.com/News-59987.aspx

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #258 dnia: Sierpnia 17, 2007, 17:19:30 pm »
Cytuj
A właśnie... śmialiście się z tekstur w Killlzone 2
W N+ napisali że tekstury w K2 to wina jakiegoś błędu związanego z blurem.

jasne  :lol:
Opublikowane: Sierpień 17, 2007, 08:24:00
DiRT: PS3 vs Xbox 360 Graphics Comparison -

Side by side graphics comparison of Colin McRae: DiRT on the PS3 and Colin McRae: DiRT on the Xbox 360. It's nice that it runs better, and the lighting, in some ways, look better, but it's definitely a downgrade, despite waiting all this time. At least based on the demos. 360 ones are on the left, PS3 on the right.

milo sie czyta takie rzeczy po wywiadzie kolesia z Codemasters który gadal ze gra bedzie lepiej wygladac na ps3 bo silnik byl pisany pod ta konsole  :lol:
Opublikowane: Sierpień 17, 2007, 15:30:29
http://www.n4g.com/News-59987.aspx

Ale w rezultacie wersja na PS3 prezentuje się lepiej. No i git! Wie ktoś czy demko Colina z PStore obsługuje kierownice?

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #259 dnia: Sierpnia 17, 2007, 18:21:27 pm »
Cytuj
Ale w rezultacie wersja na PS3 prezentuje się lepiej.
Zalezy jak kto patrzy ...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

fenris

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 16-09-2005
  • Wiadomości: 549
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #260 dnia: Sierpnia 17, 2007, 18:51:52 pm »
Cytat: MarcePan
Ale w rezultacie wersja na PS3 prezentuje się lepiej. No i git! Wie ktoś czy demko Colina z PStore obsługuje kierownice?

A po kij ci kierownica do tej szmiry :lol:

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #261 dnia: Sierpnia 17, 2007, 18:57:36 pm »
W N+ napisali że tekstury w K2 to wina jakiegoś błędu związanego z blurem.

To jest oficjalne tłumaczenie twórców. A czy to prawda? Jakoś za bardzo w to nie wierzę.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #262 dnia: Sierpnia 17, 2007, 19:30:44 pm »
Cytat: MarcePan
Ale w rezultacie wersja na PS3 prezentuje się lepiej. No i git! Wie ktoś czy demko Colina z PStore obsługuje kierownice?

A po kij ci kierownica do tej szmiry :lol:

No zobacz a na forum PE użytkownik X360, który posiada też PS3 napisał coś takiego:

"Powiem tak: jestem w niebie - i love Codemasters!

Demo rózni się nieco od tego na Xbox360. Mamy tu pełne powtórki i inną trasę (Italy). Nie zanotowałem spadków framerate podczas gry. Najbardziej cieszy mnie jednak pełen Force Feedback na kierownicy! Do tego mamy tu wszystkie możliwe ustawienia (siła FF,martwa strefa itd). Ponad miesiąc temu grałem na kierownicy Microsoftu w to demo i naprawdę dopiero teraz czuję, że PS3 wraz z kierownicą (Logitech DFP) pokazuje moc dobrych wyścigów.

Jeśli ktoś ma zatem słabe ręce, proponuje właśnie taki duet - Logitech Driving Force Pro + Colin Dirt i ustawienia FF na full. Zakwasy gwarantowane!"

Dlateog pytałem bo spodziewałem się tego że na odpowiedniej kierownicy gra może nabrać rumieńców. Jak się okazuje nie myliłem się. Trzeba poważnie się zastanowić nad kupnme nowego Colina.

VaaKo

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2007
  • Wiadomości: 1 583
  • Reputacja: 44
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #263 dnia: Sierpnia 20, 2007, 04:56:02 am »

CassSept

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-01-2005
  • Wiadomości: 2 194
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #264 dnia: Sierpnia 24, 2007, 07:51:59 am »
Wii 425 k
Nintendo DS 405 k
PlayStation 2 222k
PlayStation Portable 214k
Xbox 360 170k
PlayStation 3 159k
Game Boy Advance 87k

USA, wyniki za lipiec (czyli po obniżce ceny PS3 - PS3 po wielu miesiącach walki pokonało GBA!)

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #265 dnia: Sierpnia 25, 2007, 01:04:30 am »
Nawet sie zblizylo do iksa ...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #266 dnia: Sierpnia 28, 2007, 16:32:40 pm »
Miało go wziąść według szumnych zapowiedzi na dzień przed ogłoszeniem. Nawet w obozie S. feta była  :lol: a tu taki zonk ;)
Opublikowane: Sierpień 25, 2007, 01:13:28
Deweloperzy z EA nie szczędzą słów.
"Narzędzia i pracya PS3 poprostu ssą"

http://www.ps3scene.com/news/static/EADevThetruthisthePS3stoolsandthewayitworksjustsucks-1188273052.php
http://xboxevolved.e-mpire.com/article.php?artid=4063&pg=2&comments=

Cytuj
EA Dev: 'The truth is the PS3's tools and the way it works just sucks'

From xboxevolved.e-mpire.com:
Cytuj
box Evolved gets an inside look inside Tiburon Studios in Orlando, Florida where we ask the hard-hitting questions, and we come back with many different answers.

Another, more interesting issue that was harder to decipher between PR hyperbole and the truth was issues with developing the games on Xbox 360 and PlayStation 3. A producer for Tiger Woods said because of the nature of golf, both 360 and PS3 versions of the game would be virtually identical in terms of gameplay, visuals, framerates, and any other technical issues you could think of other than features that are exclusive to each of the consoles. However, talking to some developers that worked on other games at Tiburon, I heard other stories. "The truth is the PS3's tools and the way it works just sucks", a developer on the NASCAR series told me. "The truth is they are both virtually the same in terms of hardware when it comes to how powerful they are, maybe the PS3 has a few different things that makes it a bit more advance, and Sony has this idea that it is designed for optimal development but that's a load of crap. In the last generation we would make the game for PS2 and then port it over to Xbox, but because Xbox was easier to develop for, we could actually enhance the title a little if we wanted to. The case with this generation is different, now we make the game for 360 first and then port it over to PS3, but we really don't have the time to mess with how the PS3 works to really add to much more. It will change in the future, but for now it sucks."

-------
@nakimushi
To 'tylko' USA.
W sprzedaży światowej PS3 ratują trochę wyniki z Japoni.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 28, 2007, 16:44:35 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #267 dnia: Sierpnia 28, 2007, 16:34:57 pm »


http://kotaku.com/gaming/fisher-price%7C-my-first-npds/console-sales-figures-in-easy+to+follow-graph-form-293978.php
a tutaj tabelka sprzedazy w miesiacach od premiery - hmmm chyba ktos nieprawde pisze ze ps3 sie lepiej sprzedaje od xa  :?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #268 dnia: Sierpnia 28, 2007, 16:39:27 pm »
Cytuj
EA Dev: 'The truth is the PS3's tools and the way it works just sucks'

From xboxevolved.e-mpire.com:

Cóż...

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #269 dnia: Sierpnia 28, 2007, 16:43:18 pm »
Cytuj
EA Dev: 'The truth is the PS3's tools and the way it works just sucks'

From xboxevolved.e-mpire.com:

Cóż...

Ja bym powiedział że większym problemem, w końcu są to słowa dewelopera, jest to skąd on jest; EA + praca przy Nascarze  8-)

Cytuj
"The truth is the PS3's tools and the way it works just sucks", a developer on the NASCAR series told me. "The truth is they are both virtually the same in terms of hardware when it comes to how powerful they are, maybe the PS3 has a few different things that makes it a bit more advance, and Sony has this idea that it is designed for optimal development but that's a load of crap. In the last generation we would make the game for PS2 and then port it over to Xbox, but because Xbox was easier to develop for, we could actually enhance the title a little if we wanted to. The case with this generation is different, now we make the game for 360 first and then port it over to PS3, but we really don't have the time to mess with how the PS3 works to really add to much more. It will change in the future, but for now it sucks."

Tym niemniej chyba długo tam już nie popracuje...
Nazwać zamysł Sony - optymalny projekt PS3 - kupą łajna..  :lol:
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 28, 2007, 16:45:25 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #270 dnia: Sierpnia 28, 2007, 17:41:21 pm »
A Valve powiedziało że przy produkcji HL2 na konsole wykorzystuje 97% mocy X0 podczas gdy PS3 do tych samych obliczeń korzysta tylko z PPU. No ale w pierdoły wypowiadane przez developera EA pracującego przy marnej serii NASCAR Anonimowy już wierzy.
Jakie to zabawne że on każdy fakt czy plotke uklada tak aby oczernić PS3. Koleś jest przeklaun! Tutaj już pieje i sika po nogawie ale jak Valve coś dobrego o PS3 wspomniało to już pisze że to absolutnie nie prawda. Tak wiemy że teraz bedziesz pisał iż to oficjalnie developer powiedział itp. A potem się śmiejesz z kogoś że w bajeczki wierzy podczas gdy sam ulegasz takim pierdołom.

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #271 dnia: Sierpnia 28, 2007, 17:45:26 pm »
Nie wiedziałem, że nadejdą tak czarne dni, że po części się z Tobą zgodzę. Po części, bo oczywiście to jest taka zasada, że robisz to samo, tylko w "przeciwnym kierunku". To znaczy jarasz się jak dziecko niepotwierdzonymi opiniami na temat PS3, a on na temat Xboxa. Równowaga zachowana :D.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #272 dnia: Sierpnia 28, 2007, 18:07:20 pm »
A Valve powiedziało że przy produkcji HL2 na konsole wykorzystuje 97% mocy X0 podczas gdy PS3 do tych samych obliczeń korzysta tylko z PPU. No ale w pierdoły wypowiadane przez developera EA pracującego przy marnej serii NASCAR Anonimowy już wierzy.
Jakie to zabawne że on każdy fakt czy plotke uklada tak aby oczernić PS3. Koleś jest przeklaun! Tutaj już pieje i sika po nogawie ale jak Valve coś dobrego o PS3 wspomniało to już pisze że to absolutnie nie prawda. Tak wiemy że teraz bedziesz pisał iż to oficjalnie developer powiedział itp. A potem się śmiejesz z kogoś że w bajeczki wierzy podczas gdy sam ulegasz takim pierdołom.

Tutaj wiedzę że jak podkreśliłem że gościu jest z EA i pracuje przy Nascar to już dopatrzyłeś -
gut gut  :lol:

Ale w sprawie tych procentów od Valve to widzę że albo jesteś ślepy i przegapiłeś informacje o tym że ten wywaid z playstation universe ( psu.com ) BYŁ FAŁSZERSTWEM i zostal już dawno zdjęty albo udajesz głupiego ( bo chyba nie jesteś tak naprawdę, co? )

Zresztą mógłbyś zauważyć że naśmiewałem się z głupoty technicznej tego sfałszowanego wywiadu a nie lałem po spodniach że ktoś PS3 wychwala - zresztą tamten "artykuł" raczej tego nie robił - znowu opóźnienie przez kłopoty z programowaniem PS3


no gry mozna sprzedawac zeby miec na kolejne ale konsole lepiej zostawic/ ja na xie nie gralem od miesiaca ale niedlugo pewnie cos tam pogram ;)
Opublikowane: Sierpień 28, 2007, 11:22:16
a skoro Valve tak chwali ps3 za jego moc to zapewne kilkuletnia gra z pc pójdzie w 60 klatkach co nie ?  :lol:

/sarkazm on

Niestety NIE. 3 rdzenie PPU X'a są przecież obciążone w 94%, to co 1 słabszy w PS3 poradzi?
Opymalizują ciągle, bo 1/3 z 60 na X'e to tylko 20 na PS3. A chcą chociaż 30....

Dlatego opóźnienie - jedynie kilka tygodni wiwat!!!!one?!11!.
I oczywiście potwierdzenie, skoro na Xbox1 chodziło bez problemów to:
94% X360 = Xbox 1
oraz
PS3 słabsze od Xbox 1
 :lol: :lol: :lol:

Cytuj
We're still optimizing for PS3 more because we can, which can explain the slight delay to you.
Najbardziej przekonujący jest ten fragment wywiadu z psu
Cytuj
"Valve confirmed that the PlayStation 3 version of Half-Life 2 will arrive weeks later after the 360 and PC retail release on October 10th, 2007."
Ciężka sprawa z tym PS3 - takie słabe.... :shock:

/sarkazm off

Jezu ludzie dajcie już sobie spokuj z tymi procentami - nie dosyć że ten wywiad jest FAŁSZERSTWEM ( przyznaj się Marcepan - udzielałeś wywiadu ostatnio? :lol: )
to jeszcze nie ma krzty sensu - programować na PS3 bez SPU?!
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

yoda

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 17-05-2005
  • Wiadomości: 157
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #273 dnia: Sierpnia 28, 2007, 19:12:17 pm »
A Valve powiedziało że przy produkcji HL2 na konsole wykorzystuje 97% mocy X0 podczas gdy PS3 do tych samych obliczeń korzysta tylko z PPU. No ale w pierdoły wypowiadane przez developera EA pracującego przy marnej serii NASCAR Anonimowy już wierzy.
Jakie to zabawne że on każdy fakt czy plotke uklada tak aby oczernić PS3. Koleś jest przeklaun! Tutaj już pieje i sika po nogawie ale jak Valve coś dobrego o PS3 wspomniało to już pisze że to absolutnie nie prawda. Tak wiemy że teraz bedziesz pisał iż to oficjalnie developer powiedział itp. A potem się śmiejesz z kogoś że w bajeczki wierzy podczas gdy sam ulegasz takim pierdołom.

Tutaj wiedzę że jak podkreśliłem że gościu jest z EA i pracuje przy Nascar to już dopatrzyłeś -
gut gut  :lol:

Ale w sprawie tych procentów od Valve to widzę że albo jesteś ślepy i przegapiłeś informacje o tym że ten wywaid z playstation universe ( psu.com ) BYŁ FAŁSZERSTWEM i zostal już dawno zdjęty albo udajesz głupiego ( bo chyba nie jesteś tak naprawdę, co? )

Zresztą mógłbyś zauważyć że naśmiewałem się z głupoty technicznej tego sfałszowanego wywiadu a nie lałem po spodniach że ktoś PS3 wychwala - zresztą tamten "artykuł" raczej tego nie robił - znowu opóźnienie przez kłopoty z programowaniem PS3


no gry mozna sprzedawac zeby miec na kolejne ale konsole lepiej zostawic/ ja na xie nie gralem od miesiaca ale niedlugo pewnie cos tam pogram ;)
Opublikowane: Sierpień 28, 2007, 11:22:16
a skoro Valve tak chwali ps3 za jego moc to zapewne kilkuletnia gra z pc pójdzie w 60 klatkach co nie ?  :lol:

/sarkazm on

Niestety NIE. 3 rdzenie PPU X'a są przecież obciążone w 94%, to co 1 słabszy w PS3 poradzi?
Opymalizują ciągle, bo 1/3 z 60 na X'e to tylko 20 na PS3. A chcą chociaż 30....

Dlatego opóźnienie - jedynie kilka tygodni wiwat!!!!one?!11!.
I oczywiście potwierdzenie, skoro na Xbox1 chodziło bez problemów to:
94% X360 = Xbox 1
oraz
PS3 słabsze od Xbox 1
 :lol: :lol: :lol:

Cytuj
We're still optimizing for PS3 more because we can, which can explain the slight delay to you.
Najbardziej przekonujący jest ten fragment wywiadu z psu
Cytuj
"Valve confirmed that the PlayStation 3 version of Half-Life 2 will arrive weeks later after the 360 and PC retail release on October 10th, 2007."
Ciężka sprawa z tym PS3 - takie słabe.... :shock:

/sarkazm off

Jezu ludzie dajcie już sobie spokuj z tymi procentami - nie dosyć że ten wywiad jest FAŁSZERSTWEM ( przyznaj się Marcepan - udzielałeś wywiadu ostatnio? :lol: )
to jeszcze nie ma krzty sensu - programować na PS3 bez SPU?!

ok, fanboy

1: już od dawna wiadomo  ze PS3 jest trudne w programowaniu, o co mowie EA :Rob M, EA Sports senior technical support director has responded to an e-mail from a gamer which asked why the PS3 version of Madden 08 was technically lagging behind the Xbox 360 version. Rob kindly explained that on the Xbox 360m developers have been creating titles for 'over' 3.5 years, while everyone except Sony has been creating titles for the PS3 for perhaps just over a year. He concludes by saying that it is very difficult to get things right the first time and fully understands if gamers select not to buy the game.
link: http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=19757

2: co do Half-Life 2 to może wersja na PS2 robiona pożnie od wersji na X360/PC, a już na E3 O7( nie wiem jak to sie teraz nazwa) była grywalna wersja na PS3
link:http://www.gametrailers.com/player/22206.html
to jest fałszywe:http://www.psu.com/Gabe-Newell-of-Valve-doesnt-like-consoles-News--a0001112-p0.php

3:Nie wiem co ci robie  Sony, ale ja chce że sony nie znikło z rynku.
Nie chce rynek został podzielony na dwa powiedz Microsoft (hardcorowe gier i online) a Nintendo (nowatorskie sterowanie i japońskie gry czyli j-rpg i " te inne")
ps: sory z złe pisownie.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #274 dnia: Sierpnia 29, 2007, 16:12:33 pm »
1.
Wiem że programowanie na PS3 jest trudne, każdy to wie ;)

Ale bajki o 3,5 roku vs 1 rok to tylko EA opowiada by się wytłumaczyć że spi***** port na PS3.

(tekst z 2006 roku - w tym momencie są to już ponad 3 lata)
Cytuj
"Enough with the excuse about developers having final PS3 hardware for too short a time to get used to programming SPE's.

Developers have had Cell based kits for almost 2 years now. Even though those processors ran at a slower 2.7 ghz, an SPE is an SPE. These kits also have 2 6800 video cards in SLI, and represented 70% of PS3's final specs. The kits were just a less powerful version of final hardware, and don't have any huge programming differences. Anything that ran on an early PS3 dev kit would simply run and look better on final hardware.

Xbox 360 developers worked with 2 single thread G5's and and a non-unified ATI graphics card until late August, 2005. These kits represented 30% of the finale hardwares power, and had some big programming differences.

Going from 2 cores and 2 threads to 3 cores and 6 threads is a much bigger task than going from 7 SPE's at 2.7ghz to 7 SPE's at 3.2ghz. One the GPU side, going from 2 cards in SLI to one chip probably took no work at all. Going from non-unified shaders and no eDRAM to a system that supports those features probably takes a bit more of a learning curve."

2.
Cytuj
to jest fałszywe:http://www.psu.com/Gabe-Newell-of-Valve-doesnt-like-consoles-News--a0001112-p0.php
Nie rozumiem o co ci chodzi - ten artykuł co podlinkowałeś jest prawdziwy i pochodzi z Kotaku ?
Ja mówiłem o innym sfałszowanym wywiadzie - tym z "94%".

3. Ja też nie chcę zaniku konkurenci.
Co nie zmienia faktu że PS3 nie wyszło Sony najlepiej....
A zwłaszcz wepchnięcie Blu-ray na siłę

http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EEllkZuupEvYKJoEFe.php

Cytuj
Rob Enderle: Blu-ray Will Lose and Killed the PS3
>> From Rob Enderle on technewsworld.com:
Cytuj
I was one of the folks who thought that Blu-ray was going to eliminate HD-DVD and by this time HD-DVD would be toast. In fact, I was one of the analysts who helped convince Time Warner to hedge its bets and go with both formats.
However, this was all before I knew the cost of the Blu-ray technology, and it was based on the assumption that Sony would never be stupid enough to price itself out of the game console market, effectively giving it to Nintendo and Microsoft.

Not only was Blu-ray too expensive, the technology wasn't as far along as Sony led us to believe. The delays not only make the PS3 too expensive; they made it late. That was effectively a one-two punch, knocking Sony out of the lead so far in the game console business. Now, Sony is dead last by a significant margin.
This means that developers, instead of favoring Sony with their best stuff, are now concentrating on the Xbox first, and increasingly the Wii. That's because both have more homes, and thus represent a greater revenue opportunity, than Sony does.
So instead of the PS3 ensuring Blu-ray's success, right now it appears that Blu-ray may have effectively killed the PS3, at least in terms of market leadership. We'll have to wait until the PS4 before Sony has a chance to come back.

I think all realize, or should, time isn't unlimited either. We are already talking about what comes after HD-DVD and Blu-ray, and scalers are getting so good that increasingly many are arguing that you don't need either now.
In other words, while Blu-ray can't win, in my view, there is still an excellent chance the market will simply bypass both if one doesn't ramp to high volume this year. In that instance, everyone loses.
http://www.technewsworld.com/story/WIkqRmgiiUw0IV/Blu-ray-Loses-RhapsodyMTV-Target-iTunes-Weakness-Product-of-the-Week.xhtml
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 29, 2007, 16:14:26 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

yoda

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 17-05-2005
  • Wiadomości: 157
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #275 dnia: Sierpnia 29, 2007, 16:46:39 pm »
luz,
1.To ze EA nie wyszło kilka gier, to nie tylko wina PS3 ale brak czas poznanie nowego sprzętu i
już FIFA 2007(http://ps3.gamespy.com/playstation-3.../816313p1.htmllup) daj nadziej ze teraz może być tylko lepie.

2. Ok, to moja pomyłka, sory

3:Star to może nie, ale konsola raczej to TAK.
A co to Blu-ray to sony nie tylko konsole, ale inne sprzęt RTV. Wiec chce ze ich nowy technologia
(Blu-ray) miał dobry poczatek .
Już kilka twórcy chwali sobie te rodzaj napędu. 
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 29, 2007, 16:48:16 pm wysłana przez yoda »

VaaKo

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2007
  • Wiadomości: 1 583
  • Reputacja: 44
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #276 dnia: Sierpnia 29, 2007, 21:40:20 pm »
Cytuj
3. Ja też nie chcę zaniku konkurenci.
Co nie zmienia faktu że PS3 nie wyszło Sony najlepiej....
A zwłaszcz wepchnięcie Blu-ray na siłę

Hehe no faktycznie sprzęt który dostał nagrode EISA nie wyszedł im najlepiej ;D  za to xbox wyszedł jak nic Microsoftowi, dużo prawdy piszesz ale czasami pleciesz herezje nie z tej ziemi.


To pewnie niektórzy już widzieli ale jest naprawde dobre :D


A tu cała prawda o Ring of Death ;)

« Ostatnia zmiana: Sierpnia 30, 2007, 05:20:19 am wysłana przez VaaKo »

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #277 dnia: Sierpnia 30, 2007, 13:07:16 pm »
A Valve powiedziało że przy produkcji HL2 na konsole wykorzystuje 97% mocy X0 podczas gdy PS3 do tych samych obliczeń korzysta tylko z PPU

Valve dalo by niezle ciala mowiac cos takiego :)
To widac X360 bedzie gdzies na poziomie mojego 1-rdzeniowego, 32bitowego Athlona 3200+ z GF 6600GT, bo na nim HL2 smigal w max detalach  :-o ;)

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #278 dnia: Sierpnia 30, 2007, 13:23:13 pm »
A Valve powiedziało że przy produkcji HL2 na konsole wykorzystuje 97% mocy X0 podczas gdy PS3 do tych samych obliczeń korzysta tylko z PPU

Valve dalo by niezle ciala mowiac cos takiego :)
To widac X360 bedzie gdzies na poziomie mojego 1-rdzeniowego, 32bitowego Athlona 3200+ z GF 6600GT, bo na nim HL2 smigal w max detalach  :-o ;)

wiesz mysle ze prawda jest taka ze znacznie pewnie nie odbiega - zarówno jedna jak i druga konsola

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #279 dnia: Sierpnia 30, 2007, 13:40:20 pm »
oj chyba nie ;)
procek 2200Mhz 1 rdzen 32 bity a procek 3 rdzenie po 3.2ghz 128bit.
grafa 6600GT 8 potokow, a radek 48potokow zunifikowanych.