Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2723878 razy)

0 użytkowników i 57 Gości przegląda ten wątek.

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #280 dnia: Sierpnia 30, 2007, 14:02:14 pm »
oj chyba nie ;)
procek 2200Mhz 1 rdzen 32 bity a procek 3 rdzenie po 3.2ghz 128bit.
grafa 6600GT 8 potokow, a radek 48potokow zunifikowanych.



nie chce sie wdawac znowu w dyskusje ale gdyby tak bylo to Half Life czy FEAR czy inne gry z pc smigaly by w 60 klatkach z dobrym AA i z polepszona grafika a tak nie jest/

a to raczej swiadczy ze obie konsole sa mocno okrojone z tych danych na papierze/

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #281 dnia: Sierpnia 30, 2007, 14:08:59 pm »
Cytuj
nie chce sie wdawac znowu w dyskusje ale gdyby tak bylo to Half Life czy FEAR czy inne gry z pc smigaly by w 60 klatkach z dobrym AA i z polepszona grafika a tak nie jest/

a to raczej swiadczy ze obie konsole sa mocno okrojone z tych danych na papierze
A nie pomyślałeś że to wina developerów anie sprzętu? Jak by HL2 od razu był robiony na konsolę to pewnie by miał te 60 klatek itp.

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #282 dnia: Sierpnia 30, 2007, 14:37:06 pm »
Cytuj
nie chce sie wdawac znowu w dyskusje ale gdyby tak bylo to Half Life czy FEAR czy inne gry z pc smigaly by w 60 klatkach z dobrym AA i z polepszona grafika a tak nie jest/

a to raczej swiadczy ze obie konsole sa mocno okrojone z tych danych na papierze
A nie pomyślałeś że to wina developerów anie sprzętu? Jak by HL2 od razu był robiony na konsolę to pewnie by miał te 60 klatek itp.

jasne  :lol: i dlatego Resistance czy Perfect Dark tez maja 30 klatek a wygladaja pewnie gorzej niz stary HalfLife na dobrym pc

skonczmy juz z tym ze wszystko to wina developerów

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 124
  • Reputacja: 6
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #283 dnia: Sierpnia 30, 2007, 14:41:38 pm »
No niestety, ale Gears Of War na PC czy Bioshock PC na moim sprzecie za wspaniale chodzic nie bedzie ;)

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #284 dnia: Sierpnia 30, 2007, 14:48:43 pm »
No niestety, ale Gears Of War na PC czy Bioshock PC na moim sprzecie za wspaniale chodzic nie bedzie ;)

gdyby ktos to zoptymalizowal to pewnie by chodzilo lepiej ale ile konfiguracji pc tyle roboty ;) / nieoplacalne
Opublikowane: Sierpień 30, 2007, 13:46:47
ps - wrzucam tutaj - DVD-sized disc to hold 950GBs more than Blu-ray and HD DVD

http://www.n4g.com/industrynews/News-63913.aspx

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #285 dnia: Sierpnia 30, 2007, 14:53:34 pm »
Cytuj
nie chce sie wdawac znowu w dyskusje ale gdyby tak bylo to Half Life czy FEAR czy inne gry z pc smigaly by w 60 klatkach z dobrym AA i z polepszona grafika a tak nie jest/

a to raczej swiadczy ze obie konsole sa mocno okrojone z tych danych na papierze
A nie pomyślałeś że to wina developerów anie sprzętu? Jak by HL2 od razu był robiony na konsolę to pewnie by miał te 60 klatek itp.

jasne  :lol: i dlatego Resistance czy Perfect Dark tez maja 30 klatek a wygladaja pewnie gorzej niz stary HalfLife na dobrym pc

skonczmy juz z tym ze wszystko to wina developerów
A czyja? Gdyby HL2 był robiony tyle samo czasu na konsole co na PC to pewnie by dało rade. Ale czas i wydawca goni. Tak samo jest z R:FoM i PD.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 30, 2007, 14:57:12 pm wysłana przez Solid Snake 1989 »

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #286 dnia: Sierpnia 30, 2007, 15:02:00 pm »
Cytuj
nie chce sie wdawac znowu w dyskusje ale gdyby tak bylo to Half Life czy FEAR czy inne gry z pc smigaly by w 60 klatkach z dobrym AA i z polepszona grafika a tak nie jest/

a to raczej swiadczy ze obie konsole sa mocno okrojone z tych danych na papierze
A nie pomyślałeś że to wina developerów anie sprzętu? Jak by HL2 od razu był robiony na konsolę to pewnie by miał te 60 klatek itp.

jasne  :lol: i dlatego Resistance czy Perfect Dark tez maja 30 klatek a wygladaja pewnie gorzej niz stary HalfLife na dobrym pc

skonczmy juz z tym ze wszystko to wina developerów
A czyja? Gdyby HL2 był robiony tyle samo czasu na konsole co na PC to pewnie by dało rade. Ale czas i wydawca goni. Tak samo jest z R:FoM i PD.

jasne/ przepisanie gry z pc na xa jest duzo latwiejsze niz kiedykolwiek a port zapewne powstaje od roku jak nie dluzej/

Resistance i PD byly robione przez 2lata pod jeden konkretny sprzet/ napewno to wina developerów  :lol:

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #287 dnia: Sierpnia 30, 2007, 15:07:56 pm »
Skoro przepisanie gry z PC na Xa jest takie łatwe to dlaczego porty nie mają 60 klatek? A co do R i PD to widać że o 2 lata za mało.

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #288 dnia: Sierpnia 30, 2007, 15:10:34 pm »
Skoro przepisanie gry z PC na Xa jest takie łatwe to dlaczego porty nie mają 60 klatek? A co do R i PD to widać że o 2 lata za mało.

moze dlatego ze konsola ma malo pamieci - procek jest okrojony a karta graficzna wcale nie taka mocarna ?

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #289 dnia: Sierpnia 30, 2007, 15:14:51 pm »
Skoro przepisanie gry z PC na Xa jest takie łatwe to dlaczego porty nie mają 60 klatek? A co do R i PD to widać że o 2 lata za mało.

moze dlatego ze konsola ma malo pamieci - procek jest okrojony a karta graficzna wcale nie taka mocarna ?
Aha czyli według ciebie X360 i PS3 nie mają mocy by R i PD chodziły w 60 klatkach. HL2 był na Xa to wystarczyło polepszyć grafę i zrobić 60klatek. A nawet wykorzystać twardy dysk. Ja sie nie znam da developingu ,ale skoro X360 pociągnął HL2 (okrojonego oczywiście) to dlaczego X360 nie miał by pociągnąć lepszej wersji?

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #290 dnia: Sierpnia 30, 2007, 15:32:09 pm »
tak wyglada wersja z 1xboxa -

do tego bez AA i w niskiej rozdzielczosc/

x360 dostanie normalna wersje pc w wysokiej rozdzielczosc i AA co zrzera strasznie moc obu konsol/

VaaKo

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2007
  • Wiadomości: 1 583
  • Reputacja: 44
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #291 dnia: Sierpnia 30, 2007, 22:09:50 pm »
Nie tylko Fanboye Sony są Evil :lol: ;)
http://gry.onet.pl/1588740,,Fanboye_atakują,wiadomosc.html

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #292 dnia: Sierpnia 31, 2007, 14:35:55 pm »
... przeklinam dzien w ktorym zarejestrowalem sie na tym forum ...

tak wyglada wersja z 1xboxa -

do tego bez AA i w niskiej rozdzielczosc/

x360 dostanie normalna wersje pc w wysokiej rozdzielczosc i AA co zrzera strasznie moc obu konsol/


To pewnie dlatego tak wyglada :
XboX
CPU: zmodyfikowana wersja Pentium III pracująca z częstotliwością 733 MHz (FSB 133 Mhz z obsługą MMX i SSE, slot Micro-PGA2, 180 nm, 32 KB L1 cache, 128 KB L2 cache)
GPU: NVIDIA NV2A 233MHz
RAM: 64 MB DDR dzielone pomiędzy CPU i GPU
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #293 dnia: Sierpnia 31, 2007, 14:43:28 pm »
no i ... przeciez wiemy wszyscy jakie xbox ma bebechy/
 :?

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #294 dnia: Sierpnia 31, 2007, 14:56:01 pm »
nie zrozumiales o co chodzilo ...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

crasch

  • He?
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 17-02-2006
  • Wiadomości: 1 660
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #295 dnia: Sierpnia 31, 2007, 16:12:32 pm »
Nie tylko Fanboye Sony są Evil :lol: ;)
http://gry.onet.pl/1588740,,Fanboye_atakują,wiadomosc.html

O fak! :D Nie wiedziałem, że napiszą o mnie na onecie :lol: :lol:.

yoda

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 17-05-2005
  • Wiadomości: 157
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #296 dnia: Września 04, 2007, 11:48:29 am »

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #297 dnia: Września 04, 2007, 13:17:38 pm »
I ktora wypada lepiej?
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #298 dnia: Września 04, 2007, 13:27:04 pm »
Nie widze różnicy (wow, wreszcie), ale z tego coczytam wprawni obserwatorzy twierdzą, że na z małą korzyścią dla PS3, co jest możliwe, acz szokujące po tylu wpadkach z multiplatformami. Wreszcie są na dobrej drodze.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #299 dnia: Września 04, 2007, 14:13:53 pm »
Czyli mozna napisac wyjatek od reguly ...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #300 dnia: Września 04, 2007, 15:03:17 pm »
True.

VaaKo

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2007
  • Wiadomości: 1 583
  • Reputacja: 44
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #301 dnia: Września 04, 2007, 15:27:24 pm »
Jakiś czas temu boye winszowały oraz się podniecały, po tym jak to niby ps3 jest za słabe na splinter cell, teraz mamy podobną zagrywkę ale w odwrotną stronę.
http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=7031&Itemid=2

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #302 dnia: Września 04, 2007, 15:35:11 pm »
Jakiś czas temu boye winszowały oraz się podniecały, po tym jak to niby ps3 jest za słabe na splinter cell, teraz mamy podobną zagrywkę ale w odwrotną stronę.
http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=7031&Itemid=2
Przypomina to sytuację developera HW, który stwierdził, że intro PGR4 nie może być real-time. No ale jak ktoś potrzebuje 50GB aby zrobić grę na 6 godzin, to... KZ2 pewnie też będzie taki długi ^^

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #303 dnia: Września 04, 2007, 16:34:30 pm »
"To make it simple, the Xbox 360 doesn't have SixAxis or Blu-ray. PlayStation 3 does."   :-o  i dlatego gra nie mogla by wyjsc na klocku  :smile:
Opublikowane: Wrzesień 04, 2007, 15:27:38
a i wywiad z Valve o ps3 to byla sciema jakiegos kolesia - PSU faked 'interview' with Valve
http://www.n4g.com/industrynews/News-65180.aspx
 :lol:

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 124
  • Reputacja: 6
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #304 dnia: Września 05, 2007, 19:03:36 pm »
Jakiś czas temu boye winszowały oraz się podniecały, po tym jak to niby ps3 jest za słabe na splinter cell, teraz mamy podobną zagrywkę ale w odwrotną stronę.
http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=7031&Itemid=2

Tutaj mowa tylko o Sixaxis i Blu=Ray:

"To make it simple, the Xbox 360 doesn't have SixAxis or Blu-ray. PlayStation 3 does. And for us that's a really big thing"  The level you've just seen is 2GB.

Racja... X360 nie pociagnie Killzone 2 ze wzgledu na brak Blu-Ray, jednak nie ma tu mowy o mozliwosciach graficznych itd.
Jednak... Jeden level 2GB? DVD9 ma ponad 8GB wiec co za problem zrobic taka gre na kilku DVD, np. 4 poziomy na plycie ;)

Tytul "Guerrilla: Xbox 360 Couldn’t Handle Killzone 2" mocno przesadzony. No ale tak juz bywa z tytułami artykulow.
« Ostatnia zmiana: Września 05, 2007, 19:05:13 pm wysłana przez siudym »

misterbuu

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 03-05-2007
  • Wiadomości: 155
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #305 dnia: Września 08, 2007, 00:17:26 am »
za przeproszeniem to oni głupoty pieprzą...dlaczego niby brak Six-Axis'a miałby sprawić że nie można gry wypuścić na X'a:D...tak samo nośnik...Sprzetowo maszyny są praktycznie identyczne a różnice wynikają z umiejętności TEAM'ów tworzacych gry i łątwości programowania danej platformy(tutaj na kozyść X'a)....
just swingin in the glory of chaos...

rav04

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-01-2006
  • Wiadomości: 635
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #306 dnia: Września 08, 2007, 01:24:36 am »
A jak już jesteśmy przy temacie wymaganej pojemności przez gry, to mam ciekawy artykuł z Chip 8/2008 na temat MegaTexture
Co nam to daje?
W telegraficznym skrócie chodzi o to że obszar który w engine Doom3 zajmowałby ponad 5GB to w Quake Wars zajmuje o 500MB :)
Czyli z 20GB(Zakładam brak jakiejkolwiek kompresji) killzone na oko powinno się zrobić ok 2GB :)
Tu test skan z Chip'a http://img406.imageshack.us/my.php?image=megatextureuw4.jpg
Mam nadzieje że wydawnictwo się nie obrazi :).

A tu jest mały pokaz co można dzięki temu uzyskać
http://stellan.be/andrew/AndrewHamilton-UntitledProject.MOV




#############EDIT
Coś popieprzyłem  :?
Ile zajmuje Killzone?
« Ostatnia zmiana: Września 08, 2007, 04:48:09 am wysłana przez rav04 »

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 124
  • Reputacja: 6
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #307 dnia: Września 08, 2007, 02:06:36 am »
A moze teksturki na plycie Killzone 2 sa w formacie BMP :lol: :P ;)

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #308 dnia: Września 08, 2007, 02:26:05 am »
Są w BMP lub podobnym bezstratnym formacie.

Zanim ich nie pokompresują STRATNIE za momocą DXT ( poczytać http://en.wikipedia.org/wiki/S3_Texture_Compression )
I po tej operacji przeprowadzonej przez grafika na PCcie są już nietykane przez nikogo ( poprawki pogorszą jakość - pamiętać STRATNA kompresja - jak .jpg przykładowo - każda obróbka pogarsza jakość)

Gre się tłoczy.

Textury (skompresowane) nietknięte trzymane na płycie BR.
Ponieważ są małe może zmieścić się więcej.
Textury (skompresowane) nietknięte kopiowane są jak są potrzebne do RAM.
Ponieważ są małe szybciej się skopiują.
Textury (skompresowane) nietknięte  są trzymane w pamięci RAM.
Ponieważ są małe może zmieścić się ich w RAMie więcej.
Textury (skompresowane) nietknięte są pobierane przez GPU podczas renderowania.
Ponieważ są małe szybciej się wczytają.
I dopiero wtedy są SPRZĘTOWO (czyli 0 strat czasu procesora w GPU na rozkodowywanie)
rozpakowywane i obrabiane.

Czyli jak bzdurny jest mit o jakimś tak dekompresowaniu tekstur w locie itd. itp.

Nikt nie będzie się pierdaczył z 20GB-ajtami nieskompresowanych tekstur  :-x
« Ostatnia zmiana: Września 08, 2007, 02:27:45 am wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

rav04

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-01-2006
  • Wiadomości: 635
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #309 dnia: Września 08, 2007, 05:10:09 am »
Raczej się nie wyraziłem zbyt precyzyjnie, pisząc "nieskompresowane", gdyż tak jak napisał Gość Anonimowy "Nikt nie będzie się pierdaczył z 20GB nieskompresowanych tekstur" (choć....)
Chodziło mi o to że tekstury na ten sam obszar (w Id Tech 4 lub "doom 3 engine" jak kto woli, oczywiście skompresowane) zajmują ok 5GB w porównaniu do 0.5GB przy użyciu Id Tech5 i megatexture(gdzie używana jest "jedna" (może nie dokładnie jedna ale znacząco mniejsza ich ilość) duża tekstura )
A tak na marginesie jako ciekawostka w rage użyto tekstur o rozmiarze 128000x128000 px

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #310 dnia: Września 08, 2007, 09:21:47 am »
W mojej opinii sprawa wygląda tak że developerom jest łatwiej korzystać z całych zasobów mocy X0 gdyż jest on dużo łatwiejszy w programowaniu niż PS3. Tak to już jest z konsolami Sony że powoli sukcesywnie producenci odkrywają mocy PlayStation żeby potem zaskakiwać możliwościami tej konsoli cały świat. Gry multiplatformowe wyglądają podobnie (w większości lepiej na X0 ale są przypadki że na PS3 wypada ładniejsza wersja) ale już z jakich zasobów mocy obu konsol korzystają ciężko jest określić. Można tylko przypuszczać że na PS3 te gry nie zabierają za wiele mocy konsoli.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 124
  • Reputacja: 6
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #311 dnia: Września 08, 2007, 11:38:01 am »
(w większości lepiej na X0 ale są przypadki że na PS3 wypada ładniejsza wersja)

heh.. No prosze, stalo sie niesamowite, nie uzyles slowa "Oblivion" ;)  :P

Krayzie

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 26-11-2006
  • Wiadomości: 780
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #312 dnia: Września 08, 2007, 12:44:20 pm »
GT3 miało wykorzystywać 30% ps2 i co? I g%$&o!


Sora

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 18-03-2005
  • Wiadomości: 1 279
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #313 dnia: Września 08, 2007, 13:36:24 pm »
http://polygamia.pl/nba-live-08-porownanie-grafiki#more-5154
Porownanie NBA Live 08
Na ps3 nie wystarcza mocy na trybuny.

Dino

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-05-2007
  • Wiadomości: 363
  • Reputacja: 0
  • "You Have To Find Sisters Of Fate"
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #314 dnia: Września 08, 2007, 13:46:20 pm »
http://polygamia.pl/nba-live-08-porownanie-grafiki#more-5154
Porownanie NBA Live 08
Na ps3 nie wystarcza mocy na trybuny.
Zaraz będą komentarze w stylu, że EA to fanboy'ska firma MS'u i specjalnie to zrobiła :P



Hannibal Lecter Pwnz ! :D

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #315 dnia: Września 08, 2007, 13:57:03 pm »
http://polygamia.pl/nba-live-08-porownanie-grafiki#more-5154
Porownanie NBA Live 08
Na ps3 nie wystarcza mocy na trybuny.
Mam demko na dysku, nie patrzyłem jakos specialnie na trybuny ale tak tragicznie chyba nie wyglądają. Zobacze dokładnie później :P.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Supersonic

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #316 dnia: Września 09, 2007, 22:51:45 pm »
Cytuj
GT3 miało wykorzystywać 30% ps2 i co? I g%$&o!
I wycisnęło mocno ponad połowę.

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #317 dnia: Września 09, 2007, 22:54:44 pm »
No nie wiem, jak dla mnie GT3 jest jedną z najładniejszych gier na PS2. Chce ktoś kupić oryginał (nie-platynę)? :)

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #318 dnia: Września 10, 2007, 22:02:50 pm »
http://polygamia.pl/nba-live-08-porownanie-grafiki#more-5154
Porownanie NBA Live 08
Na ps3 nie wystarcza mocy na trybuny.
Mam demko na dysku, nie patrzyłem jakos specialnie na trybuny ale tak tragicznie chyba nie wyglądają. Zobacze dokładnie później :P.

Trybuny na PS3 wchodzą w 4D  :lol:
Zdjęcie z tego artykułu - bezpośredni link

-----
Nawet Japończycy nie mają złudzeń, wydali książkę (lektura do poduszki :P ) pod wielce znaczącym tytułem:
"Dlaczego PS3 zawiodło"

http://kotaku.com/gaming/paper-stuff/new-japanese-book-asks-why-ps3-failed-297947.php
Cytuj
New Japanese Book Asks Why PS3 "Failed"
The PS2 was the undisputed last gen winner. Going into the current generation, Sony had a huge leg-up momentum and brand-wise. Many pegged the PS3 as once again the winner, but the PS3 has so far failed to live up to expectations. Japanese game journalist Kiyoshi Tane lays out why the PLAYSTATION 3 has been a bust in his new 207-page-book Why Did The PS3 Fail?. Tane, an editor at culture mag Continue, originally stated that the PS3 would be a success. Sensational titles aside, Tane apparently does a neutral job of examining the strife and costs that have resulted in mediocre sales and online black-lash. Not even a year in, it is a little to early to call the PS3 a failure. Fret not! Though, books being published calling it one isn't a good sign. Neither are Why Did The PS3 Fail? currently listing at #15 on the Amazon Japan sales ranking and the book boasting positive reader reviews. The PS3 still has a lot to prove before being called a success — and not just in Japan, too.
« Ostatnia zmiana: Września 10, 2007, 22:05:34 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Supersonic

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #319 dnia: Września 10, 2007, 22:10:49 pm »
Cytuj
No nie wiem, jak dla mnie GT3 jest jedną z najładniejszych gier na PS2.
Nie napisałem że nie. Bo IMO jest. GT3 obok DMC zafundowało mi największy opad szczeny z gier na PS2.
« Ostatnia zmiana: Września 10, 2007, 22:22:17 pm wysłana przez Supersonic »