Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2527088 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

blancjaone

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2004
  • Wiadomości: 2 946
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1920 dnia: Stycznia 01, 2008, 20:54:03 pm »
Mniej zużyty napęd działa lepiej, niż ten zjechany.
Poza tym możliwe, że w obrębie tego samego modelu, zależnie od egzemplarza napęd różni się nieznacznie osiągami, toteż gdy Xbox wykorzystuje 100% możliwości napędu, istnieje prawdopodobieństwo różnego działania gier na dwóch sprawnych konsolach.

crasch

  • He?
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 17-02-2006
  • Wiadomości: 1 660
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1921 dnia: Stycznia 01, 2008, 20:55:58 pm »
Mniej zużyty napęd działa lepiej, niż ten zjechany.
Poza tym możliwe, że w obrębie tego samego modelu, zależnie od egzemplarza napęd różni się nieznacznie osiągami, toteż gdy Xbox wykorzystuje 100% możliwości napędu, istnieje prawdopodobieństwo różnego działania gier na dwóch sprawnych konsolach.


Właśnie dla mnie gdy napęd jest zjechany, to konsola jest niesprawna, bo nie działa jak powinna. Jeżeli napędy są sprawne, gra nie ma prawa działać na jednej konsoli tak a na drugiej tak.
Jeżeli ja bym coś takiego odczuł, od razu oddał bym sprzęt do serwisu.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1922 dnia: Stycznia 01, 2008, 20:57:28 pm »
Mój kumpel ma pieca na którym Crisis płynie (pececiarz)  :cool: i na prawdę robi wrażenie  :grin:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1923 dnia: Stycznia 01, 2008, 21:32:35 pm »
@blach0r - tak jak w KotOR.

@crasch - chłopaki mają rację! W przypadku napędów ciężko jest jednoznacznie określić sprawny/zjechany. U jednego doczytuje odrobinę szybciej, u drugiego wolniej - częściej pojawiają się lagi związane z dogrywaniem, a u trzeciego napęd może w ogóle nie wyrabiać i pojawia się błąd odczytu płyty.

U mnie się pojawia dość często, ale tylko w grach, w których doczytuje praktycznie non stop z maksymalną prędkością - Mass Effect i Oblivion. Boję się z tym dzwonić do M$, bo w innych grach napęd nie wykazuje przejawów zajechania (ale nie jest w nich tak intensywnie eksploatowany).

crasch

  • He?
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 17-02-2006
  • Wiadomości: 1 660
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1924 dnia: Stycznia 01, 2008, 21:37:59 pm »
Iras - i właśnie o to chodzi, że mnie osobiście by takie coś męczyło gdyby u innych coś latało lepiej niż u mnie pomimo takiego samego sprzętu, już taki jestem i zapewne od razu oddał bym konsole do serwisu, (jeżeli oczywiście była by to duża różnica - odczuwalna) i poprosił o sprawdzanie napędu i lasera i jego wymianę gdyby nic innego nie szło zrobić.

setezer

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 08-05-2005
  • Wiadomości: 3 469
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1925 dnia: Stycznia 02, 2008, 07:38:09 am »
Cytuj
U mnie się pojawia dość często, ale tylko w grach, w których doczytuje praktycznie non stop z maksymalną prędkością - Mass Effect i Oblivion. Boję się z tym dzwonić do M$, bo w innych grach napęd nie wykazuje przejawów zajechania (ale nie jest w nich tak intensywnie eksploatowany).
Mam dokładnie to samo, Oblivion, że jest już strasznie porysowany, prawdopodobnie przez Xboxa, ale pewności nie mam (wygląda jakbym ślizgał się na płycie po podłodze), to gra ledwo działa.

Mass Effect działa nieźle i na każdej konsoli problem z doczytywanie występuje nieco mniejszy lub większy. Z Dead Rising po kilkunastu godzinach też zaczęło się coś dziać z zombie, ale w serwisie nic by nie zrobili - znowu płyta porysowana. Co nie zmienia faktu, że Xbox daje ciała, bo PS2 np. czyta płyty bez problemu nawet porysowane dużo bardziej. Akurat PS2, które mam, bo z tą konsolą też jest różnie.

Cytuj
No to jest fakt. Już przy Gears of War ten silnik pokazał że potrafi wygenerować piękne tekstury. Teraz UT3 tylko to potwierdza. Ale mi silnik zastosowany przy Uncharted bardziej przyadł do gustu. Śliczne kolorki i roślinność 3D, wspaniała animacji bohatera i masa innych smaczków po prostu robią na mnie największe wrażenie jakie do tej pory widziałem podczas grania w cokolwiek.
I tak właśnie MarcePan powinieneś pisać, wtedy nikt się z tobą nie będzie wykłócał o minimalnie lepszą rozdzielczość.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1926 dnia: Stycznia 02, 2008, 23:08:42 pm »
Szczerze to sie zdziwilem (oczywiscie pozytywnie) jak zobaczylem to co napisal MarcePan ... Jak widac jest jednak swiatelko w tunelu i moze kiedys doczekamy sie swoistej rewolucji dotyczacej wypowiedzi forumowiczow ...  :cool:
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

lupinator

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1927 dnia: Stycznia 03, 2008, 18:35:17 pm »

Hubi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-03-2005
  • Wiadomości: 5 104
  • Reputacja: 0
  • Poznasz głupiego po czynach jego.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1928 dnia: Stycznia 03, 2008, 18:47:02 pm »
Xbox 360 vs. PS3 Face-Off: Round Seven

Ja tam w większości tych gier żadnych róznic nie widzę...

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1929 dnia: Stycznia 03, 2008, 18:51:38 pm »
Xbox 360 vs. PS3 Face-Off: Round Seven


czytam i czytam i jak na razie w kazdym porownaniu to XO jest gora:D:D


Ja tam w większości tych gier żadnych róznic nie widzę...

w wiekszosci gier na PS3 zawodzi AA i przesadzony jest blur, a to raczej w ruchu sie zobaczy, gry sa podobne na obyu systemach - tzn. roznice czasami nie wielkie czasami wieksze, ale ogolnie kolejny raz multiplatformowki prezentuja sie lepiej na XO

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1930 dnia: Stycznia 03, 2008, 18:54:29 pm »
prawda jest taka, że prezentują się tyle lepiej, że moja mama bez okularów (w niech pewnie też) by różnicy ŻADNEJ nie zauważyła.

Hubi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-03-2005
  • Wiadomości: 5 104
  • Reputacja: 0
  • Poznasz głupiego po czynach jego.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1931 dnia: Stycznia 03, 2008, 18:57:13 pm »
Cytuj
w wiekszosci gier na PS3 zawodzi AA i przesadzony jest blur,
Konkretne przykłady proszę (oprócz BA, Strangleholda i Bladestorma)

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1932 dnia: Stycznia 03, 2008, 18:59:32 pm »
Cytuj
w wiekszosci gier na PS3 zawodzi AA i przesadzony jest blur,
Konkretne przykłady proszę (oprócz BA, Strangleholda i Bladestorma)

w wiekszosci multiplatformowych gier:D:D

Timeshift
Cytuj
Unfortunately the good will I had for the game diminished rapidly after loading up the PlayStation 3 version. Don't get me wrong, graphically it's very close indeed to the original Xbox 360 version as the comparison screenshots doubtless reveal. But this is one of the rare occasions where even a low-res internet video would reveal the night and day difference between the two versions. Put simply, TimeShift PS3 at its best still drops frames compared to the 360 game, even when barely anything is actually happening. At worst, it's extremely jerky and plagued with v-lock screen tear. What is interesting is that the 360 game has the option to enable or disable v-lock (it's turned on by default). There is no such facility in the PS3 game, it's off by default in an attempt to keep the speed up. That particular gambit fails to pay off and the unwelcome consequence is a nigh-on constant screen tear effect.


GRAW2
Cytuj
As Tom Bramwell pointed out after witnessing Portal on PS3, it's like playing the Xbox 360 version with Vaseline smeared all over your expensive HDTV.


itd...nie mam juz na to czasu ( czas do domqu), polecam przczytac caly tekst...
« Ostatnia zmiana: Stycznia 03, 2008, 19:01:41 pm wysłana przez LoNdEk »

OldHand

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 02-01-2008
  • Wiadomości: 10
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1933 dnia: Stycznia 03, 2008, 19:05:32 pm »
Xbox 360 vs. PS3 Face-Off: Round Seven


Różnic nie ma. Ja tu nic nie widzę. A nawet jeśli są jakieś minimalne to praktycznie wcale nie zauważalne. Przymierzam się do kupna konsoli next-gen i widzę że Sony zaczyna zdobywać przwagę. Tytuły multiplatformowe wyglądają na obu konsolach wyglądają tak samo ale gry od zewnętrznych studiów Sony pokazują pazur i wyraźnie rysują graficzną różnicę między obiema konsolami.
Czekam tylko na wersję 80GB i jeśli pojawi się w rozsądnej cenie to raczej zdecyduję się na PS3.

Hubi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-03-2005
  • Wiadomości: 5 104
  • Reputacja: 0
  • Poznasz głupiego po czynach jego.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1934 dnia: Stycznia 03, 2008, 19:10:02 pm »
Cytuj
w wiekszosci multiplatformowych gier:D:D
Mówie o tych z artykułu.
Cytuj
itd...nie mam juz na to czasu ( czas do domqu), polecam przczytac caly tekst...
Opieram się na tym co sam widze (screeny) a nie na tym co ktoś pisze.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1935 dnia: Stycznia 03, 2008, 19:17:41 pm »
Prawda jest taka, że jeśli eurogamer chce widzieć różnice, to je widzi  :???:

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1936 dnia: Stycznia 03, 2008, 19:18:05 pm »
Czyli nie ma sprawy. Na screenach nic przecież nie widać Oni tylko grali w te gry więc co oni tam mogą wiedzieć...

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1937 dnia: Stycznia 03, 2008, 19:21:48 pm »
Zastanawiające jest to, że gry na PS3 zawsze sa jaśniejsze jakby eurogamer nie właczył opcji RGB full.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1938 dnia: Stycznia 03, 2008, 19:24:13 pm »
Skoro na screenach - w które można się wpatrywać 15 minut - nie widać różnic, to ciekawe, jak je wychwycić w trakcie gry...

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1939 dnia: Stycznia 03, 2008, 19:31:40 pm »
Nie, chodzi o to, że nawet, jeżeli są różnice, to trzeba się postarać, by je zauważyć. Naprawdę nie rozumiem, jak można się podniecać tym, że Halo 3 nie chodzi w 720p (co zmierzył gościu siedząc z linijką przy ekranie), że Lair nie chodzi w pełnym 1080p, czy też że, jeżeli się mocno przyjrzysz, to zauważysz gorszą jakość gry X na konsolę Y. Jeżeli gra i tak wygląda świetnie i wciąż jest grywalna to co to za różnica?

Co ta generacja zrobiła z graczami :/. W poprzedniej generacji konsol PS2 było najgorszą pod względem technologii konsolą; i co z tego, że RE4 na PS2 wyglądał jak kupa w porównaniu do wersji z NGC - ważne, że wyszedł i grało się w niego świetnie. Teraz jednak to, że na konsoli A nie ma AA, albo że na konsoli B jest mniejsza różnica to już od razu dyskretytuje tą konsolę :|.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1940 dnia: Stycznia 03, 2008, 19:44:11 pm »
Nie, chodzi o to, że nawet, jeżeli są różnice, to trzeba się postarać, by je zauważyć. Naprawdę nie rozumiem, jak można się podniecać tym, że Halo 3 nie chodzi w 720p (co zmierzył gościu siedząc z linijką przy ekranie), że Lair nie chodzi w pełnym 1080p, czy też że, jeżeli się mocno przyjrzysz, to zauważysz gorszą jakość gry X na konsolę Y. Jeżeli gra i tak wygląda świetnie i wciąż jest grywalna to co to za różnica?

Co ta generacja zrobiła z graczami :/. W poprzedniej generacji konsol PS2 było najgorszą pod względem technologii konsolą; i co z tego, że RE4 na PS2 wyglądał jak kupa w porównaniu do wersji z NGC - ważne, że wyszedł i grało się w niego świetnie. Teraz jednak to, że na konsoli A nie ma AA, albo że na konsoli B jest mniejsza różnica to już od razu dyskretytuje tą konsolę :|.
Dokladnie. Prowadzone sa wojenki o AA, blur, rozdzialke, rozdzielczosc textur  i niewiadomocojeszcze przy ktorych dyskutanci osiagaja orgazm, gdy ich platforma ma wyzsza cyferke przy ktoryms z parametrow, a tak naprawde roznica jest niewielka (a dla zwyklego czlowieka niezauwazalna)... Naprawde niektorzy maja chyba zbyt duzo wolnego czasu i zamiast robic cos pozytecznego to zażarcie przygladaja sie ekranom z odleglosci 2cm i wyłapuja 'przelomowe' dla ich cudownej platformy szczegoliki...

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1941 dnia: Stycznia 03, 2008, 21:43:03 pm »
Sądze że troszkę winy leży po stronie "Sony". Naobiecywali dużo i teraz wszyscy starają się zdyskredytować bądź udowodnić jej "potencjał", co prowadzi do licznych, szczegółowych porównań.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1942 dnia: Stycznia 03, 2008, 21:55:15 pm »
Przed PS2 obiecali grafę jak w Toy Story a do dzis takiej nie widziałem ;)

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1943 dnia: Stycznia 03, 2008, 22:04:59 pm »
Co ta generacja zrobiła z graczami :/. W poprzedniej generacji konsol PS2 było najgorszą pod względem technologii konsolą; i co z tego, że RE4 na PS2 wyglądał jak kupa w porównaniu do wersji z NGC - ważne, że wyszedł i grało się w niego świetnie. Teraz jednak to, że na konsoli A nie ma AA, albo że na konsoli B jest mniejsza różnica to już od razu dyskretytuje tą konsolę :|.
Z tą kupą to troche przesadziłeś ;)
Po prostu Ostrość tekstur była powalająca w wersji na konsole Nintendo.Stara chata, pył, ogień + mini-boss, który za cholere niewiem z ilu był poligonów(samo Capcom nawet nie wie).To był totalny opad szczeny.
Developerowi udało się zrobić rzeczy niemożliwej.Wyciśli więcej niż było na to stac GaCka.Lawa, dwa El Gigante (oczopląsx10) na twoim sumieniu.. to było coś.Jeśli chodzi o nr jeden graficzny to bez zastanowienia wybieram Resident Evil 4.
Musze przyznać, że nie mam pojęcia jak będzie piątka wyglądała w HD..

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1944 dnia: Stycznia 03, 2008, 22:26:01 pm »
Trochę przesadziłem, jednak wersja na PS2 miała, mimo wszystko: uboższe modele (wszystkie, od postaci, poprzez przeciwników, na głupich skrzynkach i roślinkach kończąc), gorszej jakości tekstury (PS2 miała tekstury bardziej rozmyte, dużo mniej szczegółowe; nawet tła z ekranu zapisu gry czy ekwipunku były w dużo mniejszej rozdzielczości), brak bump mappingu, gorszą wodę, brak cut-scenek w czasie rzeczywistym, gorszej jakości dźwięk, gorszej jakości oświetlenie (szczgólnie widać przy wybuchach i włączonej latarce), mniej modeli na ekranie (dlatego wersja na PS2 jest prostsza - nie pamiętam dokładnie, ale ograniczenia z wersji na PS2 sprawiały, że było o 5 przeciwników mniej) itp. ;)
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1945 dnia: Stycznia 03, 2008, 22:31:18 pm »
Xbox 360 vs. PS3 Face-Off: Round Seven

W wiekszości wersje na obie konsole są takie same. Róznice jednak są. Kilka gierek ma na 360 gładsze krawędzie, ale co dziwne w kilku innych jest odwrotnie. Nie wiem czy to wina kabli, ale screeny z 360 są za ciemne i przekontrastowane. Kilka gier (a może tylko Bladestorm, nie pamiętam) ma lepsze anizo na ps3. W TimeShift w wersji na PS3 jest blur/efekt gorącego powietrza przy wybychach i ogniu, w wersji na 360 brak tego efektu. Blazing angles na 360 jest ładniejszy (więcej drzew, budynków), ale woda jest lepsza na PS3.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1946 dnia: Stycznia 03, 2008, 22:44:01 pm »
O ja jak dobrze, ze anonim i marce maja banany ... przynajmniej jest spokojnie :> ...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1947 dnia: Stycznia 04, 2008, 11:20:38 am »
Wracajac do tego porownania, to tak w  przypadku TimeShift i GRAW ) czy Orange Box'a itd.), pisze ze gry staja sie mniej grywalne, przez przesadzony blur i spadki animacji, a tego na screenach nie uswiadczymy, nie wiem po co sobie tlumaczyc ze jest inaczej, sprawa jest prosta, bardziej sie oplaca ($$$) dopracowac tytul w wersji na XO, wieksza szansa na odniesienie sukcesu finansowego - wieksza baza uzytkownikow.

OldHand

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 02-01-2008
  • Wiadomości: 10
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1948 dnia: Stycznia 04, 2008, 19:05:21 pm »
Jak to blura na screenach nie widać? Czemu niby ma nie być widać czegoś takiego na obrazkach? Normalne że animacji na obrazkach nie uświadczysz ale blur można dostrzec.

Gra staje się mniej grywalna przez blur? Zabawne stwierdzenie.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1949 dnia: Stycznia 04, 2008, 19:09:26 pm »
Jak to blura na screenach nie widać? Czemu niby ma nie być widać czegoś takiego na obrazkach? Normalne że animacji na obrazkach nie uświadczysz ale blur można dostrzec.

Gra staje się mniej grywalna przez blur? Zabawne stwierdzenie.

niom wiesz jesli blur jest przesadzony to moze przeszkadzac w graniu...jesli rozmycie jest zbyt wielkie:D...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1950 dnia: Stycznia 04, 2008, 19:14:35 pm »
W żadnej z tych gier blur nie jest na tyle przesadzony. Swoją drogą to cholernie zabawne - blur w grach na klocka jest fajny i poprawia płynność, blur w grach na PS3 jest fuj i przeszkadza w rozgrywce  :lol:

OldHand

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 02-01-2008
  • Wiadomości: 10
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1951 dnia: Stycznia 04, 2008, 19:26:02 pm »
Też mnie to właśnie zastanowiło. Przecież jest masa gier na X0 z mocnym blurem. To jest już takie szukanie dziury w całym.

Tak przy okazji. Widzieliście zdjęcia w temacie o Uncharted? Ta gra to najpiękniejsze cudo jakie dane mi było zobaczyć na konsolach.

setezer

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 08-05-2005
  • Wiadomości: 3 469
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1952 dnia: Stycznia 04, 2008, 20:32:45 pm »
Cytuj
W żadnej z tych gier blur nie jest na tyle przesadzony. Swoją drogą to cholernie zabawne - blur w grach na klocka jest fajny i poprawia płynność, blur w grach na PS3 jest fuj i przeszkadza w rozgrywce  :lol:
Z blurem to jak z jakąś mgiełką w np. Powrocie Króla. Dla jednych świetnie buduje klimat, a inni narzekają na ograniczoną widoczność (inna sprawa, że ta mgiełka w tej grze sprawiała, że gra nieco gubiła klatki).

Dla jednych blur ładnie wygładza obraz, a dla innych rozmazuje. Są też skrajności blura - może być zbyt niewyraźnie lub zbyt ostro.

Słabe jest, gdy ktoś widzi drzazgę w cudzym oku, a w swoim nie widzi belki (na ABC ohydny blur itp.)

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1953 dnia: Stycznia 04, 2008, 20:35:14 pm »
Też mnie to właśnie zastanowiło. Przecież jest masa gier na X0 z mocnym blurem. To jest już takie szukanie dziury w całym.

Tak przy okazji. Widzieliście zdjęcia w temacie o Uncharted? Ta gra to najpiękniejsze cudo jakie dane mi było zobaczyć na konsolach.
nom prawie tak ladne jak gearsy  :P :P :P

OldHand

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 02-01-2008
  • Wiadomości: 10
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1954 dnia: Stycznia 04, 2008, 21:15:51 pm »
Też mnie to właśnie zastanowiło. Przecież jest masa gier na X0 z mocnym blurem. To jest już takie szukanie dziury w całym.

Tak przy okazji. Widzieliście zdjęcia w temacie o Uncharted? Ta gra to najpiękniejsze cudo jakie dane mi było zobaczyć na konsolach.
nom prawie tak ladne jak gearsy  :P :P :P

;) Prawie robi dużą różnicę. HeHe.

Tak na poważnie to Uncharted robi na mnie ogromne wrażenie. Nie mogę się doczekać co konsola Sony pokaże za parę miesięcy jak już dziś dostaje najpiękniejszą grę na next geny.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1955 dnia: Stycznia 05, 2008, 07:41:16 am »
Uncharted jest zdecydowanie ładniejsze od Gearsów. Te drugie ukończyłem na kompie kilka dni temu, są śliczne, lecz Drake prezentuję się jeszcze lepiej!

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1956 dnia: Stycznia 05, 2008, 10:57:53 am »
nom prawie tak ładne jak gearsy  :P :P :P

tak się zastanawiam, co Wy w grafie GoW widzicie..?

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1957 dnia: Stycznia 05, 2008, 11:00:15 am »
Teksturki drzwi są fajne jak się przybliży ;)

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1958 dnia: Stycznia 05, 2008, 11:55:05 am »
tak się zastanawiam, co Wy w grafie GoW widzicie..?

Też się zastanawiam. Ostatnio w końcu miałem okazję zobaczyć tą grę w pełnej okazałości (na PC) i... powiem szczerze, że byłem lekko zawiedziony. Po tych wszystkich ochach i achach spodziewałem się naprawdę genialnej grafiki, a ta była jedynie bardzo ładna.
Może rok temu, jako pierwsza gra na enginie Unreal 3, robiła olbrzymie wrażenie; w tej chwili jednak, uważam, że wyszło dużo ładniejszych gier.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49