Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2759465 razy)

0 użytkowników i 33 Gości przegląda ten wątek.

svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3320 dnia: Lutego 24, 2008, 19:50:56 pm »
To masz naprawdę powód, by się tak czuć. Grafika jest imponująca.

Gomez

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-08-2006
  • Wiadomości: 512
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3321 dnia: Lutego 24, 2008, 20:05:44 pm »
Grafika ładna, pewnie zachwałałbym gdyby nie był to baseball. I mówienie ,że to jest fotorealistycznie to przesada albo ja mam za duże wymagania albo wy macie poważne wady wzroku. ;)

Wątpie czy na następnej generacji dostaniemy fotorealistyczną grafike.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3322 dnia: Lutego 24, 2008, 20:13:28 pm »
Raczej to 2  :lol:
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3323 dnia: Lutego 24, 2008, 20:16:45 pm »
To nawet nie jest zbliżone do fotorealizmu. Tez mi się to nie podoba :lol:

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3324 dnia: Lutego 24, 2008, 20:21:29 pm »
A ja patrzę na te screeny i sobie myślę: no grafa niezła, ale co z tego skoro to baseball.  :grin:

Sora

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 18-03-2005
  • Wiadomości: 1 279
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3325 dnia: Lutego 24, 2008, 20:22:42 pm »
same here.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3326 dnia: Lutego 24, 2008, 20:25:10 pm »
No i najważniejsze - bez problemów by to na X'a przeportowali.
W końcu tutaj platformą startową jest PS3  :lol:
Więc czym się tu podniecać?  :cool:

;)
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3327 dnia: Lutego 24, 2008, 20:34:06 pm »
Konami powinno zapukać do drzwi tego developera i wypożyczyć programistów do kolejnej części PES'a jak nie chcą znowu wstydu się najeść. Ten baseball to najładniejsza gra sportowa jaką widziałem i jedna z najładniejszych gier na obecną generację. Te fotki nie oddają tego jak to się porusza i wygląda w rzeczywistości. Grafa ostra jak żyleta plus mega płynność (60 klatek) bez zająknięcia nawet na chwilkę.

PS. Anonimowy ta gra w życiu nie ruszyła by na X0. Zbyt mało mocy ma ten sprzęt na coś takiego. Jakby to było możliwe to w przeciągu dwóch lat X0 dostałby coś takiego a tak się nie stało do tej pory.
Opublikowane: Luty 24, 2008, 20:29:18
A ja patrzę na te screeny i sobie myślę: no grafa niezła, ale co z tego skoro to baseball.  :grin:

To mógłby być nawet krykiet albo kręgle. Nie ważne co to jest. Ważne że miażdży. :cool:
Opublikowane: Luty 24, 2008, 20:33:03
Więc czym się tu podniecać?  :cool:

Może tym że X0 nigdy nie dostanie tak ładnej gry sportowej. :P

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3328 dnia: Lutego 24, 2008, 20:45:12 pm »
Anonimowy ta gra w życiu nie ruszyła by na X0. Zbyt mało mocy ma ten sprzęt na coś takiego.

Rozumiem, że jesteś programistą, znasz dokładne możliwości obu konsol. Bo tylko taki ktoś może w 100% powiedzieć, że konsola A jest za słaba, by coś takiego udźwignąć. Chociaż i tutaj są problemy, bo ilu to programistów pisało kiedyś, że PS3 jest na coś za słabe i w ogóle jest be, a jednak pokazało pazury.

A czemu X360 nie ma gry z taką grafą? Bo... nikt takiej gry z taką grafą na XO nie napisał, proste. Po prostu Sony ma lepsze studia developerskie i tyle.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3329 dnia: Lutego 24, 2008, 20:45:50 pm »
To że X360 ssie pod względem grafiki to nic nowego. FM2, NG2, H3... nic specjalnego! Jedynie Epic ratuje tą maszynkę.

Poczekajcie jak Sony zaprezentują swoje nowe gry na PS3  :cool:


svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3330 dnia: Lutego 24, 2008, 20:49:29 pm »
To że X360 ssie pod względem grafiki to nic nowego. FM2, NG2, H3... nic specjalnego! Jedynie Epic ratuje tą maszynkę.
Dokładnie. Jako posiadacz X360 czasami zazdroszczę takich niszczycieli pod względem grafiki, jak GT5, HS czy Uncharted. Muszę się natomiast zadowolić średnio wyglądająca Forzą czy Halo... :x

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3331 dnia: Lutego 24, 2008, 20:58:29 pm »
Przecież ten bejsbol wychodzi na klocka

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3332 dnia: Lutego 24, 2008, 21:01:02 pm »
To, że PS3 ssie pod względem grafiki, to nic nowego. MGS4... nic specjalnego...

Tak, exclusiv'y od MS akurat nie są najszczęśliwszymi przykładami na możliwości graficzne konsoli. Ale oczywiście łatwo jest wybrać sobie kilka tytułów i je wytknąć, nieprawdaż? Jakoś wiele gier multiplatformowych, czy też ogólnie gier od 3rd party developers (wspomniany Epic) potrafią wyglądać lepiej niż produkty od 1st party, więc zniżanie możliwości konsol tylko do tych, wprawdzie exclusivów, ale słabszych graficznie, jest... nie fair?


Opublikowane: Luty 24, 2008, 20:59:45
Przecież ten bejsbol wychodzi na klocka

Nie, na XO wychodzi MLB 2008. MLB The Show (bo z tej gry są te screeny) wychodzi na PS3.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3333 dnia: Lutego 24, 2008, 21:21:21 pm »
Anonimowy ta gra w życiu nie ruszyła by na X0. Zbyt mało mocy ma ten sprzęt na coś takiego.

Rozumiem, że jesteś programistą, znasz dokładne możliwości obu konsol.

Mr_Zombie tak samo jestem programistą jak Anonimowy:

No i najważniejsze - bez problemów by to na X'a przeportowali.

Nie przejmuj się takimi moimi wypowiedziami w tym temacie. To była tylko riposta na to co napisał Anonimowy. On ma takie samo pojęcie o tym że ten baseball można by przeportować na X0 jak ja o tym że X0 by tego nie pociągnął. Czyli żadne. ;)

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3334 dnia: Lutego 24, 2008, 21:24:37 pm »
Co do Force Unleashed to bym się nie obawiał o jakość wersji PS3...
Lucas Arts do prac nad grą zatrudniło kolesia o nazwisku Marco Salvi (nao) z Ninja Theory, odpowiedzialnego za silnik w Heavenly Sword.

http://www.linkedin.com/in/marcosalvi

Z jego wypowiedzi wynika, iz faktycznie jak przyłączył sie do prac nad grą to wersja PS3 była w lesie. Obecnie silnik chodzi zazwyczaj szybciej na PS3 niż na xO, przy czym kod nie wykorzystuje jeszcze Cella tylko sam RSX.
Cytuj
I work on a multiplatform title, when I joined the company Xenos was outperforming RSX on vertex shading by a vast margin, especially in simple color passes (zprepass, shadow maps).
Now (in those rendering passes) RSX is slightly faster than Xenos on average, with no SPU intervention, and I know it could be even faster (better performance were simulated through experiments on recorded push buffers) using memory in a different way.
Both platform shares EXACTLY the same high level shader code, Xenos wins when artists forget to check in some LODs and we render distant meshes with some insane triangle count, lots geometry that hardly generates any pixel and RSX gets vertex shader limited.

http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=45041&page=10

Także jak to się mówi?
Na zdrowie Anonimowy....


VaaKo

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2007
  • Wiadomości: 1 583
  • Reputacja: 44
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3335 dnia: Lutego 24, 2008, 21:29:10 pm »
xbox zatrzymał się na gears of war, który był ich główną kartą w przekomarzaniu się, która konsola jest mocniejsza ;) teraz mają utrudnione zadanie, gdyż najładniejsze gry pod wzgledem graficznym na konsole, ma ps3...  skoro stracili główną karte przetargową to, ruszyli czepiac się gier multiplatformowych, zapominając jakie problemy miał np. mass effect na klocku, ale przecież jest to gra na xboxa, jest świetna, więc komu to przeszkadza, no to w takim razie, komu będzie przeszkadzało że, jakaś gra multiplatformowa, będzie miała ciut słabsze tekstury na ps3 :lol: teraz dostają nerwicy ponieważ sonyboye wytykają im różne rzeczy, a ja już dawno napisałem, że tak będzie :P bo kto mieczem wojuje, ten od miecza ginie, na nic się zdają tabelki anonimowego, już wywróżył definitywny koniec blu ray, a kto twierdził inaczej, ten dostawał opd. w stylu Twoje linki są z dup* . Co do gier od Microsoftu, to trudno szukac konkurencji, zwłaszcza na pc, może na x360, graficznie nie wzbudzają zachwytu, ale zawsze trzymją bardzo wysoki poziom, i są bardzo grywalne.

michalc

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2005
  • Wiadomości: 1 270
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3336 dnia: Lutego 24, 2008, 21:30:17 pm »
Jedno jest pewne w tej generacji juz nie bedzie dominacji, zadnej konsoli jak za czasow psx i ps2 dobre czasy dla sony sie powoli koncza i wychodzi to dobrze dla nas graczy w sumie dla funnybojow tez to dobre bo maja o co sie klucic :smile:

Najlepsze jest to jak za czasow psx i ps2 fani sony krzyczeli jak to psx, ps2 miazdza wszystko sprzedaza(grafa wtedy nie byla wazna) a teraz sie podniecaja jak ps3 wyprzedza o xx tysiecu sztuk xzloma a wii wogole nie zaliczaja do tego wyscigu sprzedanych jednostek. :lol:

VaaKo

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2007
  • Wiadomości: 1 583
  • Reputacja: 44
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3337 dnia: Lutego 24, 2008, 21:45:34 pm »
 "a teraz sie podniecaja jak ps3 wyprzedza o xx tysiecu sztuk xzloma"  pisałem o tej sprawie post wyżej,teraz sytuacja na rynku się odwraca, powoli wszytsko układa się pod ps3, a w takiej sytuacji xboye chcą odwracac kota ogonem. Jeszce jakiś czas temu nie byłoby do pomyślenia, żeby ps3 mogło miec taką grafikę jak gow, i co się stało... ma lepszą,a  skoro tak jest, to teraz sonyboye dogryzają, xboyom :lol: co ciekawe teraz dodatkowo zasłaniają się Wii xD  to oni teraz będą  mówic "grafika nie jest naj" ale przy okazji będą czepiac się tekstur w multiplatformowych grach.

"Jedno jest pewne w tej generacji juz nie bedzie dominacji, zadnej konsoli jak za czasow psx i ps2 dobre czasy dla sony sie powoli koncza i wychodzi to dobrze dla nas graczy"
Gry były tanie, było ich mase, gry były wydawane na czas itd. aż takie złe to były czasy dla graczy ? jaki miało sony wpływ, na to czy ktoś będzie miał konsole sony, czy nintendo, chyba tylko ilośc gier, co teraz dobitnie pokazało ps3.
« Ostatnia zmiana: Lutego 24, 2008, 21:55:18 pm wysłana przez VaaKo »

michalc

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2005
  • Wiadomości: 1 270
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3338 dnia: Lutego 24, 2008, 22:07:38 pm »
Przed premiera ps3 wszyscy krzyczeli jak to konsolka sony zmiazdzy wszystko jak tylko wyjdzie jak widac potrzebowalo troche czasu, zeby dogonic i zaczac powoli przeganiac ale czy to mozna nazwac miazga?Juz nie jest tak latwo z generacji na generacje bedzie trudniej i trzeba bedzie firmom wkladac wiecej pracy, zeby hardware i software byl bardzeij wypasny i to jest lepsze dla nas GRACZY a niech fanboje sie podniecaja sprzedaza i innym gownem, mnie zabardzo te wojenki nie obchodza bo wole sobie pograc i posmiac sie ze smiesznych wywodow panow z klapkami na oczach.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3339 dnia: Lutego 24, 2008, 22:49:50 pm »
@Szymku
Pomijając już sprawę jak chodziło HS, to bardzo mnie cieszy że po optymalizacji przez gościa z doświadczeniem kod z PS3 dorównał w tych wybranych przejściach (proste kolory - cienie itp.)
Cytuj
Xenos was outperforming RSX on vertex shading by a vast margin, especially in simple color passes (zprepass, shadow maps).
Now (in those rendering passes) RSX is slightly faster than Xenos on average
temu z X360.

Pozostaje jedynie sprawa jak CAŁOŚĆ przebiegu renderowania klatki będzie szybka. W końcu jest jeszcze parę zalet jakie ma Xenos nad RSXem.

Tym niemniej cieszy że nad optymalizacją wersji z PS3 czuwa doświadczony programista.
Teraz niech zatrudnią kogoś do optymalizacji kodu z X360 - w końcu to że "działa nieźle nawet prowizorycznie napisany" i łebski gościu dał radę dociągnąć kod z PS3 do tego poziomu X360 nie znaczy że wersję z X360 można zostawić z nie wykorzystanym zapasem mocy.

PS.
Jakbym chciał to z tamtej strony wrzuciłbym ci 5 razy więcej cytatów od innych deweloperów którzy napisali co innego, przykładowo:

Cytuj
RSX's vertex abilities at full tilt can't keep pace with Xenos, even if split. Maybe even if quartered  It's been argued here that pixel side RSX should be better but we haven't seen that, at least not in our shop. I suppose if we really hollowed out our pixel shaders then the split bandwidth on PS3 could prove to be an edge. But thus far, our pixel shaders still have enough instructions in them to give Xenos the edge. Mated with it's automatic load balancing, it's tough for RSX to keep pace.
Cytuj
It's a fidelity issue resulting from a performance issue. Believe me, we'd like to be able to just use alpha, in some cases it just plain looks better. But we can't on PS3 in this particular case due to performance issues, which in turn has now led to a fidelity issue. You would probably never notice in a shooter or faster moving games. But in baseball where it can just sit there in your face for a while, it is noticeable.

Sometimes the performance issues lead to more than just fidelity problems. Our 360/PS3 versions are almost identical, but there is for example one replay-only effect (30fps mode for replay) where we really push edram to create a nice volumetric grass. We have not been able to recreate this on PS3 at a reasonable framerate. So in this case the problem extends beyond just a visual issue. We had to cut that effect totally on PS3.

Cytuj
I have to backup Joker here. In My Experience, RSX does not have the edge on average.

The best example that I can give you is from what I've just finished working on, which is procedural grass generation and rendering. I did develop the first version on X360 and it was heavily optimized. We push hundred thousand blades, no sweat.
When I got to add the grass technology to the PS3 build the results were horrendous. The same VS/PS run at 1/3 the speed. After spending a month moving the procedural generation part to SPUs (btw SPUs are damn fast at that), reducing the RSX's vertex load to bare minimum - the grass runs at 1/2 speed, presumably limited by PS/fillrate/blending. So I'm still way off from my X360 target and I've consumed way more memory on the PS3 to hold temporary vertex buffers, and on top of that some features are missing, since they would require me sampling textures from the SPU which I'd rather not do.

Z drugiej strony znalezienie cytatów z zaletami RSX'a też nie stanowi problemu.  :cool:

W końcu dałeś cytat z dyskusji praktycznie na temat "czy RSX można wspomóc przy pomocy SPU aby dorównał Xenosowi"....

Cytuj
Także jak to się mówi?
Na zdrowie
Szymku....  :P

Ale nie widzę sensu robienia wojny na cytaty.
Wyjdzie Force Unleashed - zobaczymy co z tego wyjdzie na PS3. Przy HS też były obiecanki...
« Ostatnia zmiana: Lutego 24, 2008, 22:58:04 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3340 dnia: Lutego 24, 2008, 23:15:18 pm »
Co mnie tam gry multiplatformowe obchodzą. Jedne są lepsze na PS3 inne na X0. Prawdziwą moc pokazują tytuł od studiów wewnętrznych a tutaj Sony ma znaczną przewagę.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3341 dnia: Lutego 25, 2008, 08:08:17 am »

Cytuj
Jakbym chciał to z tamtej strony wrzuciłbym ci 5 razy więcej cytatów od innych deweloperów którzy napisali co innego, przykładowo:


Tylko jakbyś poszukał głębiej to byś się dowiedział że tamci to koleś pracujący nad multiplatformowym baseballem i drugi, który maczał palce w ratatouille. Także dla mnie ich zdanie w starciu ze zdaniem pana Salviego od HS niestety przegrywa

Po drugie - wersja na xO w momencie rozpoczęcia optymalizacji PS3 była wiodąca, bardziej zaawansowana i pracowało nad nią więcej ludzi - także nie jest tak, że optymalizacje PS3 odbywały się kosztem xO,

Kod nie dorownal w wybranych przejściach tylko jest ogólnie szybszy.

Cytuj
RSX is slightly faster than Xenos on average

Nie oszukujmy się - w wydajności pixelshader czy filtrowaniu anizo Xenos nigdy nie dorówna RSX i unified shader nic tu nie pomoże

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3342 dnia: Lutego 25, 2008, 08:42:10 am »
Kod nie dorownal w wybranych przejściach tylko jest ogólnie szybszy.
Cytuj
RSX is slightly faster than Xenos on average

Nie oszukujmy się - w wydajności pixelshader czy filtrowaniu anizo Xenos nigdy nie dorówna RSX i unified shader nic tu nie pomoże

Jak dla mnie to Twoje tłumaczenie tego fragmentu
Cytuj
Xenos was outperforming RSX on vertex shading by a vast margin, especially in simple color passes (zprepass, shadow maps).
Now (in those rendering passes) RSX is slightly faster than Xenos on average
jest trochę trefne.  :-?


Co do Force Unleashed - tak jak już pisałem - wyjdzie zobaczymy co z tego gadania się sprawdzi.
Problemy z osiągnięciem przez HS płynnej animacji i rwanie ekranu nie pozwalają mi narazie na jakieś specjalne wywyższanie jednego programisty nad innymi.

Co do zalet RSX'a to niewątpliwie takie istnieją co nie umniejsza bynajmniej w najmniejszym stopniu zalet GPU z X360. Pytanie - czy to co jest siłą RSX'a jest stosowane powszechnie w grach?
Jak praktyka do tej pory pokazuje Xenos w przeciwieństwie do RSX'a w praktycznych zastosowaniach sprawuje się niemal zawsze całkiem całkiem.

Cytuj
Nie oszukujmy się - w wydajności pixelshader czy filtrowaniu anizo Xenos nigdy nie dorówna RSX i unified shader nic tu nie pomoże
Ten wniosek jest mooocno naciągany.
Ale "wojnie na cytaty" to ja już dziękuję - teorii już od dawna mam dość wolę zobaczyć praktyczne efekty.
W (g. wartej) teorii PS3 miało być madafaka super duper komputer z GPU lepszymi niż super PCty i uber-Cellem  które to miały zmieść X360 w dniu startu a w praniu wyszło troszkę słabiej.
I może jak ktoś posiedzi nad kodem z PS3 to i teoria że RSX nie ma żadnych szans z Xenosem w operacjach na verteksach okaże się równie (nie)prawdziwa...
« Ostatnia zmiana: Lutego 25, 2008, 08:50:31 am wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3343 dnia: Lutego 25, 2008, 09:13:28 am »
Ale "wojnie na cytaty" to ja już dziękuję - teorii już od dawna mam dość wolę zobaczyć praktyczne efekty.

Przecież nie musisz czekać. Zagraj sobie w Uncharted, Rachet & Clank, MLB08, GT5:P a zobaczysz w praktyce jak RSX zamiata. Jaki problem.

VaaKo

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2007
  • Wiadomości: 1 583
  • Reputacja: 44
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3344 dnia: Lutego 25, 2008, 18:57:51 pm »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3345 dnia: Lutego 26, 2008, 01:40:32 am »
Cytuj
Jeszce jakiś czas temu nie byłoby do pomyślenia, żeby ps3 mogło miec taką grafikę jak gow, i co się stało... ma lepszą
Jakoś nie przypominam sobie aby tak było :? Z tego co pamiętam, to już na początku mówiło się, że Ps3 zje X0 mocą (szczególnie przed premierą, choć po premierze też), a jak sami wiemy dopiero Uncharted przegoniło Gearsy pod względem grafiki. Po prostu przed premierą wszyscy twierdzili, że już od początku konsola będzie generować najładniejszą grafikę, a później stwierdzono, iż trzeba jej dać trochę czasu na rozkręcenie.

Cytuj
Prawdziwą moc pokazują tytuł od studiów wewnętrznych a tutaj Sony ma znaczną przewagę.
Znaczną to na pewno za dużo powiedziane. Z ostatecznym osądem radzę się wstrzymać do końca tego roku gdy wyjdzie Killzone 2, Resistance 2 i GoW2. Co najważniejsze wszystkie te gry wyjdą w równym czasie a nie jak np Uncharted rok po Gearsach. Wtedy będzie można się przekonać która konsola jest mocniejsza. Osobiście stawiam na lekką przewagę Ps3. Znaczącą przewagę to ma X0 i Ps3 nad Wii :lol:

Cytuj
Przecież nie musisz czekać. Zagraj sobie w Uncharted, Rachet & Clank, MLB08, GT5:P a zobaczysz w praktyce jak RSX zamiata. Jaki problem.
Grałem w Ratcheta (i nadal gram) i o dziwo graficznie nie poraża. Fakt jest bardzo ładnie, ale nie mega nie wiadomo jak (X spokojnie by to uciągnął), a niektóre tekstury czy rośliny wyglądają żałośnie. Niestety na tej generacji jest jakaś dziwna tendencja, że gry wyglądają bardzo nierówno np Resistance, Mass Effect, Halo 3, Oblivion czy właśnie Ratchet. Pewnie z GTAIV będzie identycznie, ale to nie o tym tu chciałem. Niedługo sprawdzę również Uncharted, więc osobiście się przekonam o mocy Ps3 :)  To miażdżenie graficzne jednak jakoś specjalnie do mnie nie przemawia, no ale pogramy, zobaczymy.
Najśmieszniejsze jest to, że jedne z najładniejszych gier na tą generacje to produkcje multiplatformowe (CoD4, Assassins Creed) i z tego względu argumenty o znacznej przewadze mocy jednej konsoli nad drugą padają.
Jedno jest pewne: X0 i Ps3 dzieli mniejsza różnica mocy niż Xa (nr1) i Ps2, a przecież nie była to różnica kolosalna. Fakt na Xa były ładniejsze gry niż na Ps2 (lepsze tekstury i efekty), ale na dobrą sprawę nie miało to jakiegoś wielkiego znaczenia.
Ja uważam, że obydwie konsole generują świetną grafikę i pozostaję się tylko tym cieszyć (do czasu następnej generacji :D).

Cybul - w pełni się z tobą zgadzam.

Tango

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3346 dnia: Lutego 26, 2008, 04:13:40 am »
Dobrze prawisz POK i CYBUL. Zgadzam sie z waszymi postami :)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3347 dnia: Lutego 26, 2008, 10:34:17 am »
Grałem w Ratcheta (i nadal gram) i o dziwo graficznie nie poraża. Fakt jest bardzo ładnie, ale nie mega nie wiadomo jak (X spokojnie by to uciągnął)

Ciekawe czemu teraz nikt nie wpada i się pyta czy POK jest developerem skoro tylko oni mogą takie ekspertyzy wydawać.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3348 dnia: Lutego 26, 2008, 10:34:57 am »
Czemu teraz nikt nie wpada i się pyta czy POK jest developerem skoro tylko oni mogą takie ekspertyzy wydawać.
Wszyscy siedzą w szkole lub w pracy ;) :-P

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3349 dnia: Lutego 26, 2008, 10:42:11 am »
Grałem w Ratcheta (i nadal gram) i o dziwo graficznie nie poraża. Fakt jest bardzo ładnie, ale nie mega nie wiadomo jak (X spokojnie by to uciągnął)

Ciekawe czemu teraz nikt nie wpada i się pyta czy POK jest developerem skoro tylko oni mogą takie ekspertyzy wydawać.
Go lubia, Ciebie nie za bardzo  :lol:
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3350 dnia: Lutego 26, 2008, 10:43:35 am »
Mów za siebie. :P 27 osób mnie lubi a 9 nie. Ciebie lubi 6 a reszta ma Cię w d..e. :P

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3351 dnia: Lutego 26, 2008, 10:49:59 am »
Te 27 to pewnie sam sobie wyslales tworzac nowe konta  :lol:
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3352 dnia: Lutego 26, 2008, 10:52:08 am »
Chcesz print screena zobaczyć? :P Zrobi Ci się łyso i co Ci po tym.

PS. Kiedy kupujesz PS3?


-----------------



to jak, po zielonym krążku na łeb??? :)
« Ostatnia zmiana: Lutego 26, 2008, 11:02:00 am wysłana przez kun »

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3353 dnia: Lutego 26, 2008, 11:05:11 am »

Grałem w Ratcheta (i nadal gram) i o dziwo graficznie nie poraża. Fakt jest bardzo ładnie, ale nie mega nie wiadomo jak (X spokojnie by to uciągnął)

Nie rozumiem co sie ludzie tego Ratcheta tak czepili. Jest to akturalnie czolowka na konsolach. Absolutny top. Przedewszystkim poraza ilosc obiektow na ekranie, SWIETNY AA, 60fpsow. Ratchet jeszcze jest z tego powowodu porazajacy, ze:


http://www.gameonly.pl/images.php?s=&f=2&id=1077&c=ps3
http://www.gameonly.pl/images.php?s=&f=3&id=1077&c=ps3
http://www.gameonly.pl/images.php?s=&f=6&id=1077&c=ps3

Wygla tak, tzn TAK. Dokladnie tak jak na tych z pozoru retuszowanych screenach. To jest genialne w nim, ze gdy zobaczylem pierwsze screeny nie wierzylem, ze uda sie osiagnac taki poziom. To jest gra ktora dotrzymuje obietnicy. Dokladnie tak wyglada, to sa screeny bez koloryzowania, czego nie mozna powiedziec o wielu innych grach. Czy by to Xbox pociagnal? Napewno tak! tylko pytanie ile musieli by uciac? 60fpsow w tak zlozonej grze na Xboxa? nie widzialem, tyle obiektow na ekranie z jednoczesna fizyka i drugoplanowym zyciem naraz? nie widzialem, taki poziom AA w tak rozbudowanej grze? nie widzialem. Ratchet to specyficzna gra ktora duzo czerpie z cella i duza jest w nim zasluga, ze wyglada jak wyglada. Nie widzialem nic na Xa tak zlozonego jak Rachet. Owszem sa gry sliczne graficznie ale proste do bolu pod innymi wzgledami jak np. Uncharted. Ratchet to inna jakosc

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3354 dnia: Lutego 26, 2008, 11:09:31 am »
Chcesz print screena zobaczyć? :P Zrobi Ci się łyso i co Ci po tym.

PS. Kiedy kupujesz PS3?

Bardzo mozliwe, ze za ~2 msc. Poprostu juz nie moge sie doczekac.


Cytuj
-----------------

to jak, po zielonym krążku na łeb??? :)

A da sie jakis inny? Np rozowy?




---------------------


możemy kolegialnie dać zielony III stopnia, reflektujesz?? :D
« Ostatnia zmiana: Lutego 26, 2008, 11:18:43 am wysłana przez kun »
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3355 dnia: Lutego 26, 2008, 11:11:57 am »
Podpis pod ostatnim screenem mówi wszystko - "Oprawa graficzna jest... chyba będziemy musieli wprowadzić nową skalę, bo wychodzi tak z 12/10." Jeśli ktoś czepia się Ratcheta, może równie dobrze napisać, że filmy Pixara mają słabą grafę  :lol:

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3356 dnia: Lutego 26, 2008, 21:01:25 pm »
Hardware Sales for week Ending 22nd February 2008

DS      150,304      (-10%)
WII      84,567       (-19%)
PS3     69,575        (-9%)
PSP     44,701        (-3%)
X360   44,040        (-5%)
PS2     43,302        (-5%)


Nic nowego ale zawsze jakaś pożywka dla wygłodniałych statystyk userów...
15 tysięcy różnicy między WII a PS3 zostało - ciekawe kiedy w tym roku konsola Sony wyprzedzi konsolę N...

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3357 dnia: Lutego 26, 2008, 22:05:37 pm »
Cytuj
Podpis pod ostatnim screenem mówi wszystko - "Oprawa graficzna jest... chyba będziemy musieli wprowadzić nową skalę, bo wychodzi tak z 12/10." Jeśli ktoś czepia się Ratcheta, może równie dobrze napisać, że filmy Pixara mają słabą grafę  Laughing
Co jak co ale wątpię aby Ratchet miał lepsze tekstury niż Fable 2 (przynajmniej zazwyczaj, bo te połyskujące wyglądają zaj*biście). No i ja grałem w najnowszego Rtcheta a ty zakładam, że nie :P :lol: Inna sprawa, iż jest czego się czepiać.

Po prostu stwierdzam fakty. Ratchet w wielu miejscach wygląda prześwietnie (najczęściej gdy lądujemy na jakiejś planecie kamera na początku jest tak ustawiona by pokazywać wszystko jak najładniej). W trakcie rozgrywki jest zazwyczaj bardzo ładnie, a czasem przepięknie, jednak tak jak pisałem wcześniej, gra jest nierówna i większość tekstur oraz roślin wygląda słabiutko. Również lokacje bardzo się od siebie różnią. Raz jesteś na jakiejś szaroburej planecie która wygląda jak by była robiona na szybko, by potem trafić na naprawdę śliczną i dopracowaną lokację. Wybierając określony moment graficznie faktycznie może być na 10, ale to działa też w drugą stronę i naprawdę nie byłoby trudno zrobić zdjęcia gdzie gra wygląda na np 5 bądź mniej. Ogólnie grafikę w Ratchecie oceniam maksymalnie na 9 (czyli bardzo wysoko).

Cytuj
Nie rozumiem co sie ludzie tego Ratcheta tak czepili.
Padło na Ratcheta bo w pozostałe gry, które wymienił Marcepan nie grałem (Uncharted jedynie w demo i chwilkę w pełna wersję).

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3358 dnia: Lutego 26, 2008, 22:17:52 pm »
Co jak co ale wątpię aby Ratchet miał lepsze tekstury niż Fable 2

Co jak co, ale chyba się mylisz. Akurat Fable 2 w żadnym miejscu nie zachwyca teksturami.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3359 dnia: Lutego 26, 2008, 22:24:15 pm »
napewno zachwyca bardziej niz ratchet


ogolnie nie wyglada duzo lepiej niz ratchet na ps2 (o ile w ogole :lol:)