Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2502139 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3480 dnia: Marca 06, 2008, 13:42:39 pm »
Kurde, korci mnie aby kupic za pare dni x0. Niech ktos z mojego obozu  :lol: uswiadomi mi, ze to nie jest az taki dobry pomysl !

jak masz narzekać jak Iras to nie kupuj lepiej :lol:

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3481 dnia: Marca 06, 2008, 13:47:10 pm »
No dobra online moze jest tam jakims argumentem (podobno jednak u konkurencji wypada on troche lepiej) ale MGS to eee ten tego mnie nie ciagnie, nawet w 3 nie gralem.

@s00s nie sadze abym mogl pokonac, ba nawet dorwonac Irasowi pod tym wzgledem  8-)
« Ostatnia zmiana: Marca 06, 2008, 13:50:39 pm wysłana przez aphelion »
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3482 dnia: Marca 06, 2008, 13:50:10 pm »
No dobra online moze jest tam jakims argumentem (podobno jednak u konkurencji wypada on troche lepiej)
Jeśli chodzi o ofertę (ilość dem itp.) to tak, ale jeśli chodzi o grę online (lagi itp.) to tutaj będzie remis (ale to też zależy od gry, bo niektóre mają oficjalne serwery, jak np. Warhawk)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3483 dnia: Marca 06, 2008, 13:54:25 pm »
Kurde, korci mnie aby kupic za pare dni x0. Niech ktos z mojego obozu  :lol: uswiadomi mi, ze to nie jest az taki dobry pomysl !
X360 to całkiem fajna konsola- warto kupić!

Co mnie jednak zraziło jak dostałem swój egzemplaż to hałas. W pokoju mam dwa kompy, jeden staroć co trzeszczy i buczy, jeden nowy który tez hałasuje- jednak X360 chodzi głosniej niż oba razem wzięte. Jak sie włoży płytkę i się uruchomi napęd to hałas cichego odkurzacza. Tak jest mimo, iż mam najcichszy napęd i wersję konsoli 65nm. W Silenta czy Bioshocka to TYLKO na dobrych słuchawkach (takie które wyciszają otoczenie).

Aha, najlepiej kup wersję elite. W premium jest za mały dysk twardy, tylko 11 giga wolnego miejsca.

No i miej świadomość, że pytanie jest kiedy ci konsola padnie, a nie czy ci padnie.

Krayzie

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 26-11-2006
  • Wiadomości: 780
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3484 dnia: Marca 06, 2008, 13:55:46 pm »
Cytuj
jeśli chodzi o grę online (lagi itp.) to tutaj będzie remis
No ale bez komunikacji głosowej póki co. Więc nie taki remis. To powinno się szybko zmienić bo kibicuję darmowemu online PlayStation + achievementy i konsolka Sony jest moja.  :cool:


s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3485 dnia: Marca 06, 2008, 14:01:24 pm »
@s00s nie sadze abym mogl pokonac, ba nawet dorwonac Irasowi pod tym wzgledem  8-)

hehe.spoko.
ja mogę Ci powiedzieć, ze sam mam X i jestem z niego mega zadowolony (nie to, że nie widzę wad tego sprzętu), mam kilku znajomych co mają dokładnie tak jak ja. u mnie zadecydowała dostępność do gier (jest wielu znajomych co mają X, jest wiele gier do pożyczania:)), cena, online.
z drugiej strony mam też ziomków(coraz więcej, bo w końcu coś się w obozie sony dzieje) co mają PS3,oni też są happy i to bardzo.
wybór jest ogólnie ciężki. ważne żeby Tobie się sprzęt widział, a nie żebyś robił z siebie jakiegoś męczennika:P 
Opublikowane: Marzec 06, 2008, 13:57:29
Kurde, korci mnie aby kupic za pare dni x0. Niech ktos z mojego obozu  :lol: uswiadomi mi, ze to nie jest az taki dobry pomysl !
X360 to całkiem fajna konsola- warto kupić!

Co mnie jednak zraziło jak dostałem swój egzemplaż to hałas. W pokoju mam dwa kompy, jeden staroć co trzeszczy i buczy, jeden nowy który tez hałasuje- jednak X360 chodzi głosniej niż oba razem wzięte. Jak sie włoży płytkę i się uruchomi napęd to hałas cichego odkurzacza. Tak jest mimo, iż mam najcichszy napęd i wersję konsoli 65nm. W Silenta czy Bioshocka to TYLKO na dobrych słuchawkach (takie które wyciszają otoczenie).

Aha, najlepiej kup wersję elite. W premium jest za mały dysk twardy, tylko 11 giga wolnego miejsca.

No i miej świadomość, że pytanie jest kiedy ci konsola padnie, a nie czy ci padnie.

z tym hałasem i słuchawkami to przesadzasz:)
dysk twardy niby mały, ale nic instalować nie trzeba, więc miejsce tylko dla ciebie, mi starcza.
co do padania konsoli to z tym jest różnie, mi się jeszcze nie popsuł(poza egzemplarzem prosto ze sklepu, który był zjebany od początku:P). ogólnie wśród moich znajomych padł tylko 1 X u zioma.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3486 dnia: Marca 06, 2008, 14:24:02 pm »
dysk twardy niby mały, ale nic instalować nie trzeba, więc miejsce tylko dla ciebie,
Z tą instalacją póki co nie ma problemu, bo wykorzystuje ją tylko parę gier, (z tych co ja mam to tylko HS, R&C, Warhawk, AC). Te gry zabierają mi około 5 GB dysku.
Sama instalacja nie jest zła, jedynie nie chciałbym aby stała się standardem lub była przesadzona (20 minut instalacji 5 giga DMC4, śmiech na sali).

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3487 dnia: Marca 06, 2008, 14:37:25 pm »
Kur.. ja wiedzialem, ze tak bedzie. Stan mojego niezdecydowania znaczaco sie poglebil. Moze lepiej pojde i przepije ta kase...
« Ostatnia zmiana: Marca 06, 2008, 14:39:38 pm wysłana przez aphelion »
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3488 dnia: Marca 06, 2008, 14:39:39 pm »
Moze lepiej pojde i przepije ta kase...
A potem na nowo zbierać pieniądze?  :-P

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3489 dnia: Marca 06, 2008, 16:00:14 pm »
Kur.. ja wiedzialem, ze tak bedzie. Stan mojego niezdecydowania znaczaco sie poglebil. Moze lepiej pojde i przepije ta kase...
to już chyba lepiej wrzuć na konto jakieś. Jeszcze może zarobisz.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3490 dnia: Marca 06, 2008, 16:02:02 pm »
Nie wiedziałem, gdzie to wrzucić, więc daję tutaj.
http://www.valhalla.pl/news8542-Piracka-lista-przebojow.html

Cytuj
O tym, że Pecet piractwem stoi wiemy nie od dziś, ale po raz pierwszy prezentujemy swoistą piracką listę przebojów. O stworzenie takiego dziwacznego rankingu pokusił się Kieron Gillen z serwisu rockpapershotgun.com. Zacznijmy od metodologii tego hmm... „badania”. Autor podaje wyniki tylko z usługi Mininova (BitTorrent). W rankingu liczyła się ilość osób ściągających w momencie wejścia Kierona na Mininovę. Być może nie jest to idealna metoda badań , ale i tak obraz rynku gier na PC, który wyłania się po lekturze tego „rankingu” jest przerażający...
Oto najbardziej popularne gry legalne-inaczej:

1) Assassin's Creed - 25734 (ilość osób zasysających grę)
2) Frontlines: Fuel of War - 12688
3) Call of Duty 4: Modern Combat - 8792
4) Dark Messiah of Might and Magic - 8402
5) Lost: Via Domus - 5883
6) Turning Point: Fall of Liberty - 5183
7) Sims 2 - 4026
8 ) The Club - 3672
9) Bioshock - 3489
10) The Witcher - 3121
11) Need for Speed ProStreet - 3061
12) Crysis - 2847
13) Conflict: Denied Ops - 2085
14) Neverwinter Nights 2 - 1893
15) Hellgate: London - 1750
16) World in Conflict - 1531
17) Stranglehold - 1459
18) The Orange Box - 1341
19) Age of Empires - 1099
20) Flat Out 2 - 1074

Jak widać Ubisoft powinien zacierać rączki. Przecież tak wielka rzesza fanów Altaira TESTUJE grę przed jej nabyciem w sklepie... Pecetowi gracze są wierni i nie przeszkadza im, że to tak zwany preview build. Och już wyobrażam sobie w dzień pecetowej premiery Assassin's Creed te tłumy szturmujące sklepy! Widać także, że na topie nadal jest Call of Duty 4 - mimo, że od premiery minęło już sporo czasu. Według wyliczeń autora rankingu z samej Mininovy od dnia premiery ściągnięto COD 4 prawie 993496 razy. Nie, nie ma co liczyć. To prawie milion pobrań. Milion zadowolonych graczy! W pierwszej dziesiątce znalazł się także Wiedźmin.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3491 dnia: Marca 06, 2008, 16:30:14 pm »
Chciałem już coś napisać, ale... się powstrzymuję :/.
Jestem ciekaw, gdyby tak w ogóle nie było piractwa na PC, jak wówczas wyglądałby rynek gier na blaszaki w porównaniu z rynkiem konsolowym?
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3492 dnia: Marca 06, 2008, 18:44:30 pm »
Chciałem już coś napisać, ale... się powstrzymuję :/.
Jestem ciekaw, gdyby tak w ogóle nie było piractwa na PC, jak wówczas wyglądałby rynek gier na blaszaki w porównaniu z rynkiem konsolowym?

wydaje mi się, że nie było by czego porównywac, na korzyśc PC oczywiści. przecież peceta ma prawie każdy, jak widac właściciele konsol również( bo przecież nie udzielali by się na GO za pomocą komórki czy PS3:P:P).

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3493 dnia: Marca 06, 2008, 18:51:24 pm »
bo przecież nie udzielali by się na GO za pomocą komórki czy PS3:P:P).
Gdyby były polskie znaki w przeglądarce i wyświetlałaby u mnie avatary, to bym pisał na PS3  :-P

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3494 dnia: Marca 06, 2008, 20:45:42 pm »
bo przecież nie udzielali by się na GO za pomocą komórki czy PS3:P:P).
Gdyby były polskie znaki w przeglądarce i wyświetlałaby u mnie avatary, to bym pisał na PS3  :-P
A FireFox pod Linuxem na PS3 obsluguje PL ?
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3495 dnia: Marca 06, 2008, 21:07:56 pm »
A FireFox pod Linuxem na PS3 obsluguje PL ?
Nie chce mi się Linuxa instalować na PS3.
Liczę, że jak SCEP zacznie działalność, to pojawią się polskie znaki.

Krayzie

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 26-11-2006
  • Wiadomości: 780
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3496 dnia: Marca 06, 2008, 21:28:31 pm »
Cytuj
przecież peceta ma prawie każdy, jak widac właściciele konsol również( bo przecież nie udzielali by się na GO za pomocą komórki czy PS3:P:P).
Z czego w Polsce 90% posiadaczy konsol ma za komputery przeżytki albo średnie kompy. Więc o jakich grach mowa?  :grin: Przynajmniej widzę to po sobie i po kumplach. Nie ma sensu ładować w komputer dużych pieniędzy, skoro wolę na konsoli grać.


fenris

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 16-09-2005
  • Wiadomości: 549
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3497 dnia: Marca 06, 2008, 21:43:34 pm »
A piractwo na konsolach to nie istnieje? Ciekawe ile pobrano w podobnym czasie dajmy na to gier na psp czy ps2? Od DS nie wspomnę z litości bo wiadomo że trudno porównywać gry które zajmują po 50mb z tymi ważącymi po 1gb i więcej.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3498 dnia: Marca 06, 2008, 21:50:00 pm »
Ano istnieje.
Na X360 też piracą jak się tylko da.
Na + dla PS3 - jeszcze jej nie spiracili.

Ale z PC to już chyba jakaś paranoja.

Assassins Creed jeszcze oficjalnie nie wyszedł - jakieś przekładanie premiery IIRC.
A tu na torentach miesiąc przed premierą już jest  :shock:

I jak tu coś sprzedać?
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3499 dnia: Marca 07, 2008, 08:33:13 am »
Ano istnieje.
Na X360 też piracą jak się tylko da.
Na + dla PS3 - jeszcze jej nie spiracili.

Ale z PC to już chyba jakaś paranoja.

Assassins Creed jeszcze oficjalnie nie wyszedł - jakieś przekładanie premiery IIRC.
A tu na torentach miesiąc przed premierą już jest  :shock:

I jak tu coś sprzedać?


niestety taka prawda, tak samo wyglada sytuacja z filmami, kazdy( no dobra tak z 95%) PeCeciarz oglada filmy na PC, sam dorwe nieraz jakis film przed premiera, w czasach kiedy jeszcze na PC grywalem, to tez gry przed oficjalnymi release'ami pobieralem:):)


ciekawi mnie czy ktos sie pokusi o sprawdzanie IP tych  peerow, zeby ustalic do jakiego kraju najwiecej sie sciaga:P, smiem przypuszczac ze bylibysmy ( Polska) w czolowce:/:/

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3500 dnia: Marca 07, 2008, 08:38:47 am »
W pierwszej trójce wątpię, ale w 10 to już raczej tak.

fenris

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 16-09-2005
  • Wiadomości: 549
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3501 dnia: Marca 07, 2008, 11:51:34 am »
Ja myśle że firmy robiące gry na pc powinny jak najszybciej przestawić się na e-dystrybucje. Na konsolach to coś jest problematyczne (nie każdy ma konsole podłączoną do neta, małe dyski) ale na pc zapisanie nawet kilku gier po 6gb każda nie stanowi większego przy dzisiejszych cenach dysków twardych. Jakby ludzie mieli możliwość płacenia za ściąganie gier z neta to by to zrobili (tak jak to się stało z mp3 i powoli z filmami).
Zresztą sukces steam chyba dobitnie pokazuje gdzie jest przyszłość :P

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3502 dnia: Marca 07, 2008, 12:13:09 pm »
gdzieś czytałem, że orange box sprzedał się lepiej na PC niż na konsole. steam ma pewnie w tym swój mega udział.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3503 dnia: Marca 07, 2008, 13:42:52 pm »
Ale nie zmienia to faktu, że pewnie spora liczba ludu Orange Box sobie ściągnęła... ale nie ze Steam'a.

Poza tym. ja osobiście nie przepadam za Steam'em. No i również wolę mieć grę na płycie, w pudełku, niż tylko ściągniętą na dysku.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3504 dnia: Marca 07, 2008, 15:08:47 pm »
9 porównanie z Eurogamera.
Xbox 360 vs. PS3 Face-Off: Round Nine
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=94112

Devil May Cry 4
The Club
Pro Evolution Soccer 2008
FIFA Street 3
Juiced 2
Turok


Devil May Cry 4
Praktycznie identyczne.
Odrobinę lepszy czasami wygląd na X360 (wina pseudo AA na PS3) równoważy odrobinę mniejsze rwanie ekranu na PS3.

Cytuj
code is developed on PC before being ported to Xbox 360 and PlayStation 3 for further tinkering, optimisation and refinement. The result is a game that, small technical differences aside, is basically the same on both consoles - certainly to the point where nobody is being tangibly short-changed by their choice of gaming implement.

The technical differences are quite intriguing though, the most blatant being how both games achieve their smooth anti-aliased 720p visuals. With Xbox 360 it's a case of hardware-assisted AA as per the norm, but with PS3 what you might call 'temporal' anti-aliasing is in evidence. Basically, Capcom is blending frames together in order to smooth off the edges and the rule of thumb appears to be that the faster the movement on-screen, the more frames appear to be sampled and thus there's a higher degree of blur. Before we go any further, regular readers of these features will know that pretty much any kind of gratuitous blurring really annoys me, but in this case I think the effect just works okay.


That said, while the 360 game does tend to have a shimmering effect on its most intricate textures, personally I think it's the better-looking game, but in all honesty, the effect is only really a noticeable issue when you have the two versions running side-by-side. I doubt anybody sampling the game on PS3 will be returning their copy because of this effect. In terms of compensation for PS3 owners, it appears to be ever-so-slightly less prone to screen tear. Both versions appear to have been expertly colour-balanced so the difference in gamma levels seen in many cross-format titles isn't an issue here.

Loading times are also slightly reduced on PS3, but we're literally talking about 3-5 seconds difference between the two games - barely relevant in the greater scheme of things. Certainly the notion of a 25-minute, 5GB install on PS3 is much more of an issue for me. In my view, console gaming is all about immediate fun. I don't really want to be in a position where I have to free up hard disk space just to play my games - particularly if a future reinstallation is going to take another 25 minutes. And neither should I be required to DIY-upgrade my console with a bigger hard disk just to accommodate lazy developers.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/2/dmc1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/2/dmc2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/2/dmc3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/2/dmc4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/2/dmc5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/2/dmc6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/2/dmc7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/2/dmc8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/2/dmc9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/2/dmc10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/2/dmc11.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/2/dmc12.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/2/dmc13.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/2/dmc14.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/2/dmc15.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/2/dmc16.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/2/dmc17.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/2/dmc18.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/2/dmc19.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/2/dmc20.jpg.jpg



The Club
Ładniejsza wersja na X360 - lepsze kolory, efekty świetlne, AA których brak w wersji na PS3 oraz trzymanie płynnej animacji (30klatek).

Cytuj
While general gameplay is also pretty much the same on both consoles, it's an undeniable fact that the Xbox 360 version is the one to have if you're in a position to choose between them. While both run at the requisite 720p, the 360 game looks tangibly superior thanks to a better colour balance, superior lighting effects, and much smoother, full-on anti-aliasing. Additionally, while both games run at 30 frames-per-second, the PS3 version can struggle a touch on the rare occasion when all hell is breaking loose. Also noticeable is that the game's special effects look a touch rougher on PS3, with shader effects that aren't quite as attractive as the Xbox 360's.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/4/TheClub1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/4/TheClub2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/4/TheClub3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/4/TheClub4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/4/TheClub5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/4/TheClub6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/4/TheClub7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/4/TheClub8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/4/TheClub9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/4/TheClub10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/4/TheClub11.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/4/TheClub12.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/4/TheClub13.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/4/TheClub14.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/4/TheClub15.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/4/TheClub16.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/4/TheClub17.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/4/TheClub18.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/4/TheClub19.jpg.jpg
(wersja na PS3 nie grzeszy też ostrością...)

Pro Evolution Soccer 2008
Kiepsko na obu platformach.
Wersja z PS3 z patchami ma wywalony AA celem polepszenia płynności.

Cytuj
PES fans won't need me to tell them what was wrong with the initial version of the code. Both Xbox 360 and PS3 versions suffered to various degrees from dodgy frame rates, and online gameplay was essentially a write-off.

Cytuj
Even the latest patched version of PES 2008 has more than a few issues when played on the internet, with teleporting players still being a common complaint. Unbelievably, PES6 still canes it when it comes to smooth, lag-free online gameplay.

Cytuj
Post-launch patches also seem to show that the PES team is getting rather desperate in its attempts to fix the game. While online gameplay is now at least playable, efforts to fix the frame-rate haven't really worked. On PlayStation 3, the programmers have even removed all evidence of anti-aliasing in order to cure the game of its frame-rate problems, which manifest most dramatically in the replays. The comparison gallery shows that the initial PS3 release of PES worked hard to smooth off the edges, but all evidence of this graphical effect has gone in the patch (no shots here as my PS3 TEST unit refused to update). The fact is that while performance is improved, the replays still look choppy and poor.

In terms of a cross-format comparison, there's not exactly much in it. Xbox 360 looks cleaner and crisper, while PS3 seems to play a better game online, but not to any degree that would influence a purchasing decision. However, the overall feeling with PES 2008 is one of disappointment and downright incredulity that FIFA may well be the better option, after so many years of EA getting it spectacularly wrong.

(original version not patched)
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/6/PES1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/6/PES2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/6/PES3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/6/PES4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/6/PES5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/6/PES6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/6/PES7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/6/PES8.jpg.jpg
(wersja na PS3 nie grzeszy też ostrością...)


FIFA Street 3
Praktycznie identyczna - jedynie wersja z PS3 została pozbawiona AA. (4xAA na X360. Identycznie jak poprzednia gra chodząca na tym enginie - NBA Homecourt. Ponadto jest to 3 gra na X360 z natywną obsługą 1080.)

Cytuj
the support for 1080p comes at a price; a savage decimation of the frame-rate meaning that if you get a constant 30 frames-per-second, you're doing well. Compare and contrast with the superior 720p mode, which is locked at 60fps and does a much, much better job of feeling like a slick arcade-style game.

The fact that EA is attempting to support 1080p at all boils down to the fact that FIFA Street 3 is a technically undemanding game. That being the case, it's difficult to find any tangible difference between the Xbox 360 and PlayStation 3 versions. That said, the 360 version once again has the edge due to the inclusion of anti-aliasing, which does a good enough job in reducing the shimmering in detail and - dare I say it - jagginess you see on PS3, but is hardly a big enough deal to recommend one version over the other.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/9/FIFA_1080p1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/9/FIFA_1080p2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/9/FIFA_1080p3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/9/FIFA_1080p4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/9/FIFA_1080p5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/9/FIFA_1080p6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/9/FIFA_1080p7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/9/FIFA_1080p8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/9/FIFA_1080p9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/9/FIFA_1080p10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/9/FIFA_1080p11.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/9/FIFA_1080p12.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/9/FIFA_1080p13.jpg.jpg

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/8/FIFA1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/8/FIFA2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/8/FIFA3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/8/FIFA4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/8/FIFA5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/8/FIFA6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/8/FIFA7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/8/FIFA8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/8/FIFA9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/8/FIFA10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/8/FIFA11.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/8/FIFA12.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/8/FIFA13.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/0/8/FIFA14.jpg.jpg



Juiced 2
Wersja na PS3 nie chodzi tak płynnie jak z X360, mocniej rwie ekran.
Ponadto wycięto wiele efektów: między innymi motion blur i głębię ostrości. (np obrazek 12)

Cytuj
'Totally unremarkable' also serves to sum up the quality of the PlayStation 3 conversion. It tries its best to give the illusion that it runs as smoothly as the Xbox 360 game, but does so with the introduction of very noticeable screen tear. Sure, it's present in the Microsoft code too, but not obtrusively so as it is here. A lot of the 360 version's graphical tricks have gone AWOL too - no motion blur or depth-of-field effects, to name but two. Not that an accomplished PS3 version would have made any difference to the fortunes of the Juiced series of course.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/1/0/Juiced1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/1/0/Juiced2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/1/0/Juiced3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/1/0/Juiced4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/1/0/Juiced5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/1/0/Juiced6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/1/0/Juiced7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/1/0/Juiced8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/1/0/Juiced9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/1/0/Juiced10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/1/0/Juiced11.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/1/0/Juiced12.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/1/0/Juiced13.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/1/0/Juiced14.jpg.jpg


Turok
Wersja na X360 chodzi płynniej i nie rwie ekranu (np. obrazek 2). Lepiej wygląda oświetlenie.
Wersja na PS3 na kilka ładniejszych efektów na teksturach (obrazek 17) ale opłaca to poważniejszymi problemami z pop-up'em i dogrywaniem się geometrii i tekstur.

Cytuj
Turok follows the more typical cross-platform development trend in being measurably superior on Xbox 360.

In terms of the game engine itself, Turok is undoubtedly sound on the Microsoft console, with a consistent 30 frames-per-second refresh, a pleasingly detailed environment, effective lighting and plenty of polished effects. The PlayStation 3 game, however, falls short on the same criteria - the game still runs at 30fps, but only 'thanks' to the removal of v-lock, which introduces a noticeable and distracting range of screen-tear effects. The lighting is also different; not off-puttingly so, but definitely not quite as good as the 360 game. Several of the game's special effects are also absent, most noticeably the motion blur which generally works quite well in the Xbox version.

The question of detail is something of a double-edged sword for the PS3 game. Undoubtedly, there are a few higher resolution texture effects being used in this version (the dino-wrestling screenshot in the comparison gallery is probably the most dramatic example) but this is off-set by a greater degree of pop-in. On PS3, the geometry and basic lighting often arrives first before the texture has streamed in from the disc. By and large then, the Xbox 360's DVD-ROM is managing to stream in the data at a faster rate than the PS3's Blu-ray drive as the effect is barely present at all on the Microsoft console, although Tom says he noticed it on his older 360.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/1/1/Turok1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/1/1/Turok2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/1/1/Turok3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/1/1/Turok4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/1/1/Turok5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/1/1/Turok6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/1/1/Turok7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/1/1/Turok8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/1/1/Turok9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/1/1/Turok10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/1/1/Turok11.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/1/1/Turok12.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/1/1/Turok13.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/1/1/Turok14.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/1/1/Turok15.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/1/1/Turok16.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/1/1/Turok17.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/1/1/Turok18.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/1/1/Turok19.jpg.jpg


Poprzednie porównania
8: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg259322#msg259322
7: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg249451#msg249451
6: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg232470#msg232470
5: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg223404#msg223404
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 001
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3505 dnia: Marca 07, 2008, 15:16:00 pm »
Czy to ten sam Eurogamer, który się ośmieszył w sieci tym że na PS3 nie ustawiali Full RGB i okazało się że robią porównania na korzyść X0? Spójrzcie na screen'y The Club gdzie w wersji na PS3 nawet czcionka jest rozmazana. :lol: Nie wiem jak oni te porównania robią ale nie wychodzi im to zupełnie.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3506 dnia: Marca 07, 2008, 15:29:50 pm »
Milo, ze coraz wiecej gier wyglada rownie dobrze na obu konsolach (oczywiscie mowie o tych lepszych tytulach).
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

crasch

  • He?
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 17-02-2006
  • Wiadomości: 1 660
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3507 dnia: Marca 07, 2008, 15:30:12 pm »
Juiced 2 - masakruje różnicą pomiędzy x360 a ps3.  :shock:
Nie spodziewałem się takich kwiatków ;).

Tanner

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2007
  • Wiadomości: 904
  • Reputacja: 4
  • jeje...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3508 dnia: Marca 07, 2008, 15:42:21 pm »
Spójrzcie na screen'y The Club gdzie w wersji na PS3 nawet czcionka jest rozmazana. :lol: Nie wiem jak oni te porównania robią ale nie wychodzi im to zupełnie.
Racja :-)

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3509 dnia: Marca 07, 2008, 15:49:57 pm »
Czy to ten sam Eurogamer, który się ośmieszył w sieci tym że na PS3 nie ustawiali Full RGB i okazało się że robią porównania na korzyść X0? Spójrzcie na screen'y The Club gdzie w wersji na PS3 nawet czcionka jest rozmazana. :lol: Nie wiem jak oni te porównania robią ale nie wychodzi im to zupełnie.
Coś ci się pomerdało. Nie ta strona.
Eurogamer robił porównania pierwsze dwa porównania na VGA na X360 (stąd różnice w kolorach w dwóch pierwszych - nie było wtedy jeszcze patcha "extended black" dla X'a)
Wtedy jeszcze nie było Elite z HDMI na rynku.
A następne 7 (8 jeżeli liczyć HL) na HDMI na obu konsolach z wszystkimi bajerami włączonymi.

A rozmazania w wersji z PS3 to niestety wina kiepskiej konwersji tej gry. Taki c**** blur na całym ekranie.
Nie pierwsza taka gra.
I mimo że jest to domenta portów na PS3 to i na X360 się zdarza.
Zapraszam do poprzednich porównań - porty Koeii "z PS2" - Gundam itd.
Rozmazane na X360 jak cholera....

PS.
Może ci chodziło o Gametrailers które robiło porównania na komponencie.
Do którego z racji kompletnie innego kodowania (YPbPr) sprawa z RGB się nie dotyczy.
Nie żeby to miało jakieś wielkie znaczenie:
Cytuj
Gametrailers zrobiło porównanie Komponentu (na którym robią porównania X360 vs PS3) z HDMI/FullRGB/Superwhite na PS3 aby zamknąć dyskusję na ten temat.
Uncharted: Drake's Fortune Component vs. HDMI Comparison HD
http://www.gametrailers.com/download/29838/t_uncharted_comparison_componenthdmi_gt_h264.wmv
( z http://www.gametrailers.com/player/29838.html )


@Piter_neo
15 minut.
A skoro robię dla siebie listę plików (obrazków) do zgrania do WGET'a to tylko kwestia dopisania cytatów.

@Tenner
Tak jak wyżej.
Dupna konwersja. Zobacz sobie poprzednie porównania. Sporo takich gier jest. Albo np.
Cytuj
Half Life 2 Orange Box

HL2 X360 vs PS3
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=89373

Oj kiepsko nie dość że paskudnie skacze (najbardziej HL2:Episode 2) to jeszcze walneło EA take rozmazanie obrazu na PS3 że wygląda to jak papka.
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/3/7/5/Ep2_3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/3/8/0/TF2_2.jpg.jpg
« Ostatnia zmiana: Marca 07, 2008, 16:00:00 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3510 dnia: Marca 07, 2008, 15:58:58 pm »
PS3 jest jak C++, a X360 jak Java i dlatego te różnice w wersjach.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 001
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3511 dnia: Marca 07, 2008, 16:02:53 pm »
Tak Anonimowy, blur w wersji The Club na PS3 nawet w menusach? Nie bądź śmieszny. Literki w menu są rozmyte czego ja u siebie w demku The Club nie mam. Jest ostro ja żyleta. Poza tym spójrzcie na asfalt w Juiced na PS3. Jest o wiele ładniejszy i lepszy efekt deszczu.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3512 dnia: Marca 07, 2008, 16:10:52 pm »
Tak Anonimowy, blur w wersji The Club na PS3 nawet w menusach? Nie bądź śmieszny. Literki w menu są rozmyte czego ja u siebie w demku The Club nie mam. Jest ostro ja żyleta.
Tak samo jak porównania Gametrailers, gdzie filmik z wersji na PS3 był poddany dużo, dużo większej kompresji niż ten z XO. Ciekawe dlaczego?

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3513 dnia: Marca 07, 2008, 16:12:40 pm »
Tak Anonimowy, blur w wersji The Club na PS3 nawet w menusach? Nie bądź śmieszny. Literki w menu są rozmyte czego ja u siebie w demku The Club nie mam. Jest ostro ja żyleta. Poza tym spójrzcie na asfalt w Juiced na PS3. Jest o wiele ładniejszy i lepszy efekt deszczu.
Ty serio z tym Juced?  :shock: Czy ty przypadkiem z szoku majaczysz?
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/1/0/Juiced12.jpg.jpg

A że blur jest w menusach - co w tym dziwnego?
Pewnie gra na PS3 jest znowu bezczelnie programowo skalowana z jakiejś sub-720 rozdzielczości. Chodzi pewnie w 1000x600 lub mniej i dlatego po przeskalowaniu wygląda jak papka, albo ktoś pomyślał że jak walną efekt blur'a to ukryją brak AA.

@Pieter
Spisek!

EDIT(Do poniższego)
To że Gametrailers strasznie kompresuje filmy to nic nowego. Makroblocking się robi straszny jak oni chcą w 20MB zmieścić minutę filmu w ich "HD". I później jest jak jest klatka kluczowa raz na 5 sekund, artefakty jeden na drugim, cegły jak cholera, gorsza kompresja jaśnych /ciemnych fragmentów....
Stąd ja lubię Eurogamera który daje jpgi w naprawdę dobrej jakości (5-10 razy większe niż np. IGN) i Gamersyde który nie szczędzi na bitrate w filmikach.
« Ostatnia zmiana: Marca 07, 2008, 20:26:29 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 001
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3514 dnia: Marca 07, 2008, 16:55:50 pm »
Tak Anonimowy, blur w wersji The Club na PS3 nawet w menusach? Nie bądź śmieszny. Literki w menu są rozmyte czego ja u siebie w demku The Club nie mam. Jest ostro ja żyleta. Poza tym spójrzcie na asfalt w Juiced na PS3. Jest o wiele ładniejszy i lepszy efekt deszczu.
Ty serio z tym Juced?  :shock: Czy ty przypadkiem z szoku majaczysz?
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/4/1/1/0/Juiced12.jpg.jpg

Masz rację majaczę bo najgorsza kupa wśród wyścigów (Juiced) wygląda lepiej na X0 (chociaż nie na każdym screen'ie bo na niektórych wersja PS3 lepiej wypada). Uwierz że jakoś bardziej mnie cieszy że Burnoout na PS3 chodzi płynniej, DMC4 również i ma AA. Jakieś tam lipne wyścigi mi dyndają tym bardziej że wystarczyło mi 5 minut z demkiem Juiced żeby mało bełta nie puścić.

PS. Widziałem przed chwilą filmik z NG2 na X0 w TV. Grafika jak w NG:S na PS3 albo nawet słabsza. :lol:

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3515 dnia: Marca 07, 2008, 17:13:22 pm »
PS3 jest jak C++, a X360 jak Java i dlatego te różnice w wersjach.

nie obrażaj C++.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3516 dnia: Marca 07, 2008, 20:22:56 pm »
Oto prawdziwa przyszłość grafiki 3D.
Nowy engine Microsoftu.
Pracuje na cell'ach (komórkach) lepiej od samego Cell'a.



Oto pokaz prawdziwej ukrytej potęgi:
Excel-native Cell Graphics (with grid)


PS3 wymięka.
A tutaj szersze (5 stron) omówienie tego rewolucyjnego silnika:
http://www.gamasutra.com/view/feature/3563/microsoft_excel_revolutionary_3d_.php
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 001
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3517 dnia: Marca 07, 2008, 20:29:28 pm »
Cóż jak nie ma AA. :P ;)

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3518 dnia: Marca 07, 2008, 21:32:28 pm »
Trochę cyferek skoro narzekałeś że nie wklejam już wyników sprzedaży:

Famitsu’s Top 10 Next-Gen Numbers
Famitsu has released the all-time software and hardware numbers for the ‘next-gen’ consoles, PlayStation 3, Nintendo Wii and the Xbox 360 in Japan.


Sprzedaż gier (całkowita) w Japoni:

Wii - 5,366,963

1. Wii Sports - Nintendo - 2,750,365
2. Wii Play - Nintendo - 2,198,039
3. Wii Fit - Nintendo - 1,450,509
4. Super Smash Brothers X - Nintendo - 1,247,632
5. Mario Party 8 - Nintendo - 1,181,118
6. Super Mario Galaxy - Nintendo - 872,463
7. Made in Wario Wii - Nintendo - 568,623
8. The Legend of Zelda: Twilight Princess - Nintendo - 552,476
9. Mario & Sonic at Olympics - Nintendo - 510,465
10. Super Paper Mario - Nintendo - 505,491

PS3 - 1,914,659

1. Everybody’s Golf 5 - SCEJ - 384,882
2. Shin Sangoku Musou - Koei - 356,266
3. Gundam Musou - Koei - 312,674
4. Winning Eleven 2008 - Konami - 275,069
5. Devil May Cry 4 - Capcom - 266,293
6. Gran Turismo 5 Prologue (BR version) - SCEJ - 202,131
7. Ridge Racer 7 - Bandai Namco - 149,648
8. Gundam: Target in Sight - Bandai Namco - 146,199
9. Resistance - SCEJ - 136,492
10. BladeStorm: The Hundred Years War - Koei - 118,079

Xbox 360 - 587,012

1. Blue Dragon - MS - 203,740
2. Dead or Alive 4 - Tecmo - 108,618
3. Lost Odyssey - MS - 104,417
4. Ace Combat 6 - Bandai Namco - 94,057
5. Halo 3 - MS - 83,696
6. Ridge Racer 6 - Bandai Namco - 73,501
7. The Elder Scrolls IV: Oblivion - Spike - 72,274
8. Trusty Bell - Bandai Namco - 70,435
9. Gears of War - MS - 68,270
10. Dead Rising - Capcom - 68,078

http://akayuki.com/2008/03/06/famitsus-top-10-next-gen-numbers/
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 001
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3519 dnia: Marca 07, 2008, 21:35:51 pm »
Potwierdza się lepsza sprzedaż PS3. :cool: Thx Anonimowy.