Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2769878 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

PS3IDTomasz19

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-04-2008
  • Wiadomości: 506
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7240 dnia: Października 24, 2008, 20:25:12 pm »
Przesadziłem trochę z tą ogromną różnicą ale różnica jest. Stalker fajny ten FC2???
PS kupuje ktoś Motor Storm2??? Bo ja już kase odłożyłem
PS2 iras genialny masz ten awatar jak to widzę to trudno mi sie powstrzymać od śmiechu  :lol: :lol: :lol: :lol:
« Ostatnia zmiana: Października 24, 2008, 20:26:58 pm wysłana przez PS3IDTomasz19 »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7241 dnia: Października 24, 2008, 20:26:20 pm »
No to jak to jest z tym Far Cry 2? Czyżby faktycznie wyższa rozdzielczość na PS3? :P
Opublikowane: Październik 24, 2008, 20:20:48
Tylko prosze cie nie pisz że uncharted bo to już przerabialiśmy niedawno i nie chce mi sie tego słuchać.

A czemu nie? U:DF ma tak doskonałe oświetlenie, animację i szczegółową grafikę że bez problemu może posłużyć tutaj jako przykład.

PS. Nie zapominaj o grach w 1080p i 60fps. :cool:

No to mało tych argumentów jak możecie mówić tylko o uncharted :P

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7242 dnia: Października 24, 2008, 20:26:54 pm »
Iras, ostatnio to Ty jesteś guru od wykresów, jeno w innym temacie ;).

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7243 dnia: Października 24, 2008, 20:27:27 pm »
Iras, ostatnio to Ty jesteś guru od wykresów, jeno w innym temacie ;).

 8)

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7244 dnia: Października 24, 2008, 20:28:18 pm »
Anonimowy jak czytam twoje posty to cieszę się, że ty jesteś fanem xO a ja PS3
Po prostu nie chciałbym się stawiać z tobą w jednym rzędzie mistrzu

No normalnie ja pier**lę....
I vice versa

Ja też pie****...

Parę stron temu dawałeś posty z beyond3d a propo tego że konwersję na PS3 robi 5% zespołu - (a to są sami programiści).
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg389262#msg389262

Oczywiście takie drobiazgi jako to, że większość zespołu stanowią graficy, projektanci poziomów, goście od dzwięku itd. i programistów od X360 jest porównywalnie z tymi od PS3 - jak nie mniej ze względu na upierdliwość programowania PS3 i grupy "samopomocy" wysyłane ze studiów Sony do deweloperów aby im pomagały  :lol: ;
POMINĄŁEŚ - kwetia przypadku , rzecz oczywista - nie żebym cię o coś podejrzewał ;) - w końcu mogło by to jeszcze stawiać PS3 w złym świetle.

No i :okazało" się:
Nie, że to problemy ze słabą kartą graficzną i konieczność pisania gry od podstaw ogromnym koszem przez kilka lat aby osiągnąć dobry efekt na PS3 - nie to wyłącznie wina deweloperów.
I od razu ci przyskoczyła reszta fanboyów Sony - fuj deweloperzy fuj!

A teraz ja sobie pozwolę na podanie kilka cytatów od deweloperów z tego samego wątku:

Cytuj
http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=45041&page=10
RSX's vertex abilities at full tilt can't keep pace with Xenos, even if split. Maybe even if quartered  It's been argued here that pixel side RSX should be better but we haven't seen that, at least not in our shop. I suppose if we really hollowed out our pixel shaders then the split bandwidth on PS3 could prove to be an edge. But thus far, our pixel shaders still have enough instructions in them to give Xenos the edge. Mated with it's automatic load balancing, it's tough for RSX to keep pace.


It's a fidelity issue resulting from a performance issue. Believe me, we'd like to be able to just use alpha, in some cases it just plain looks better. But we can't on PS3 in this particular case due to performance issues, which in turn has now led to a fidelity issue. You would probably never notice in a shooter or faster moving games. But in baseball where it can just sit there in your face for a while, it is noticeable.

Sometimes the performance issues lead to more than just fidelity problems. Our 360/PS3 versions are almost identical, but there is for example one replay-only effect (30fps mode for replay) where we really push edram to create a nice volumetric grass. We have not been able to recreate this on PS3 at a reasonable framerate. So in this case the problem extends beyond just a visual issue. We had to cut that effect totally on PS3.


I have to backup Joker here. In My Experience, RSX does not have the edge on average.

The best example that I can give you is from what I've just finished working on, which is procedural grass generation and rendering. I did develop the first version on X360 and it was heavily optimized. We push hundred thousand blades, no sweat.
When I got to add the grass technology to the PS3 build the results were horrendous. The same VS/PS run at 1/3 the speed. After spending a month moving the procedural generation part to SPUs (btw SPUs are damn fast at that), reducing the RSX's vertex load to bare minimum - the grass runs at 1/2 speed, presumably limited by PS/fillrate/blending. So I'm still way off from my X360 target and I've consumed way more memory on the PS3 to hold temporary vertex buffers, and on top of that some features are missing, since they would require me sampling textures from the SPU which I'd rather not do.



http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=45041&page=12

FYI, as noted by others, RSX was born mostly as a PC part and an old one at that. It represents the end of the line for a generation of hardware, and it was never designed with a high vertex load in mind. But don't take my word for it, have a chat with NVidia about it sometime. I'm sure you guys know people that work there, they can fill you in.


So, here we have Xenos, totally on it's own, ripping thru 10 million verticies and still mantaining 30fps. Now, you are telling me that you can get RSX to do the same, if not better, with zero spu help. If you can then I take my hat off to you. You are doing something no one else I know (including Naughty dog who use spu's on Uncharted to help geometry) is capable of doing.

http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1089371&postcount=322

I think it worth pointing out that Heavenly Sword, while it looks very nice in stills, suffers from major technical issues, most importantly a very dodgy framerate and excessive screen tearing.

It was also originally scheduled to launch with the PS3, and recieved over an 8 month delay.

So, while it was a good attempt at creating an exclusive technical showpiece, NinjaTheory definately bit off a little more than they could chew.

Jestem też ciekaw jak co niektóre oszołomy fanboje - którzy chwalą się regularnie - "długie posty Anonimowego - ja tam jestem Wielki i nie czytam/czytałem!11on!"
- zarzucają mi potem że nie daję cytatów od programistów z beyond3d.
Paranoja po prostu, paranoja.  :-x




----------------



RSX to tylko podrasowany GF7600GT z peceta wrzucony w ostatniej chwili (jak upadły plany 2 x Cell bez GPU)
Ma tak jak 7600GT : 128bit 8ROP 500Mhz 256MB GDDR3.
Tylko pixel shaders podwojono z 12 do 24.

"Tylko"  :lol:  Ponad 300 milionów tranzystorów, 8 jednostek vertex shader, 24 jednostki pixel shader - konstrukcja bliźniaczo podobna do 7800GTX, ale w porównaniu z referencyjną kartą wyżej taktowana. Masz rację, 7600GT+  :lol:

Konstrukcja RSX'a jest bardzo podobna do 7600GT - POZA podwojeniem pixel shaders z 12 do 24 jest praktycznie identyczna w podstawowych parametrach z tym co ma 7600GT.
Więc proszę wyluzuj troszkę bo się spocisz z zachwytu nad bardzo przeciętnym GPU w PS3.

PS.
W 7800GTX było ROP'ów 16 a nie 8 , 256bit a nie 128bit , i kilka innych takich "drobiazgów".


G*** prawda.
Większość HDTV to chłam i skaluje beznadziejnymi , sposobami - metoda najbliższego sąsiada - brrr, bądź bilinearnie..

Sam testowałeś konkretne modele, przedstawisz na to jakiś wykres, czy mamy Ci uwierzyć na słowo?  :D
To TY zarzucasz X360 skalowanie jak w 99,9% HDTV.
Kiedy faktem jest że X360 oferuje DOSKONAŁE skalowanie Lanczosem.
TY udowodnij swoje wypociny teorię z d* wziętą
« Ostatnia zmiana: Października 24, 2008, 22:28:08 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

PS3IDTomasz19

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-04-2008
  • Wiadomości: 506
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7245 dnia: Października 24, 2008, 20:31:13 pm »
Anonimowy ja Ciebie nie pojmuje, serio.  :lol: :lol:

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7246 dnia: Października 24, 2008, 20:32:12 pm »
Anonimowy ja Ciebie nie pojmuje, serio.  :lol: :lol:
Trzeba się uczyć angielskiego. ;) Posty długie, czytam tak połowę, ale naprawdę interesujące rzeczy tam są. Już nie oceniam czy zgodne z prawdą, subiektywne czy wyssane z palca, więcej się człowiek dowie niż po informatyce.
« Ostatnia zmiana: Października 24, 2008, 20:33:43 pm wysłana przez tarniak »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7247 dnia: Października 24, 2008, 20:35:46 pm »
PS. Nie zapominaj o grach w 1080p i 60fps. :cool:

No to mało tych argumentów jak możecie mówić tylko o uncharted :P

Przeczytaj raz jeszcze co napisałem w PS. GT5:P czy W:HD to gry, które pokazują że te wszystkie tabeleczki czy wykresiki odnośnie większej mocy X0 to bull shit. Wielu by chciało żeby Xenos był tak "skopanym" procesorem graficznym jak RSX. :lol:

PS3IDTomasz19

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-04-2008
  • Wiadomości: 506
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7248 dnia: Października 24, 2008, 20:36:41 pm »
Ja nie mówie o tekstach z angielskiego bo większość rozumie, chodzi mi o jego sposób wyrażania poglądów.
PS tarniak ale ty wiedziałeś dobrze o co mi chodzi  :lol: :lol:

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7249 dnia: Października 24, 2008, 20:39:05 pm »
Ja nie mówie o tekstach z angielskiego bo większość rozumie, chodzi mi o jego sposób wyrażania poglądów.
PS tarniak ale ty wiedziałeś dobrze o co mi chodzi  :lol: :lol:
Wiedziałem, dlatego dałem " ;) ".

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7250 dnia: Października 24, 2008, 20:40:16 pm »
Przesadziłem trochę z tą ogromną różnicą ale różnica jest. Stalker fajny ten FC2???
PS kupuje ktoś Motor Storm2??? Bo ja już kase odłożyłem
PS2 iras genialny masz ten awatar jak to widzę to trudno mi sie powstrzymać od śmiechu  :lol: :lol: :lol: :lol:

ZAYEBYSTY ! Brac i grac ! Grafa kładąca jak narazie wszystkie tytuły na obecne konsole . Fizyka , ogień który drobny płomyczek potrafi dużo podjarac  :D Trawa jest masakrycznie gęsta , normalnie nie widać tej płaskiej tekxtury  , tylko bujna trawa . Cienie realne i inne gry świateł , szczególnie w dzień na sawanie i w jungli . Promienie słońca rzucające się przez drzewa . No normalnie nie da sie opisac  :grin: . Gameplay wciąga , możesz przechodzić jak chcesz i kiedy chcesz zadania . Ja chodzę z tzw przyczajki , biore machete i skradam sie ( fajnie sie zabija gosci z nie nacka z maczety . Jedna misje ukończyłem tak , ze nikogo nie zabiłem [a bylo z 8 przeciwników ] . Po prostu sie przekradłem , strażnicy sa kumaci , ale wystarczy wyczuć moment i przebiec na druga stronę i robić swoje ) Biorę takze ze soba snajpe , fajnie to jest obmyślone . Jak jest otwarty teren , ide na wzniesienie , obserwuje sytuacje lorneta , i wale ze snajpy . Najlepsze jest to ze strażnicy mogą Cie w ogóle niezauważyc , wystarczy mieć dobra pozycje do Snajpienia . Ahh , ale sie rozpisałem , ale mam nadzieje ze jak ktoś się jeszcze zastanawia nad FC2 , to mój poscik mu pomoże
« Ostatnia zmiana: Października 24, 2008, 20:44:07 pm wysłana przez Stalker »

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7251 dnia: Października 24, 2008, 20:40:57 pm »
Wielu by chciało żeby Xenos był tak "skopanym" procesorem graficznym jak RSX. :lol:
Ja to bym chciał, żeby ciszej chodził i był mniej awaryjny.

PS3IDTomasz19

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-04-2008
  • Wiadomości: 506
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7252 dnia: Października 24, 2008, 20:44:40 pm »
Stalker narobiłeś mi smaka:) Skąd tu kase brać na te wszystkie gry. Teraz mam odłożone na Motor Storm2 ale wiedzę ze będę musiał kupić i FC2 8)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7253 dnia: Października 24, 2008, 20:45:18 pm »
PS. Nie zapominaj o grach w 1080p i 60fps. :cool:

No to mało tych argumentów jak możecie mówić tylko o uncharted :P

Przeczytaj raz jeszcze co napisałem w PS. GT5:P czy W:HD to gry, które pokazują że te wszystkie tabeleczki czy wykresiki odnośnie większej mocy X0 to bull shit. Wielu by chciało żeby Xenos był tak "skopanym" procesorem graficznym jak RSX. :lol:
Nigdzie nie powoływałem sie na żadne tabelki i wykresy. Mówiłem tylko o tym co widziałem. Nigdzie też nie pisałem że X0 jest jakiś niewyobrażalnie mocny. Pisałem tylko o tym że nie widze wielkiej różnicy między x0 a ps3.

PS3IDTomasz19

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-04-2008
  • Wiadomości: 506
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7254 dnia: Października 24, 2008, 20:47:27 pm »
Dobra przestańcie już bo to nudne zaczyna sie robić.
PS spadam grać w COD4 jak coś to zapraszam, Stalker cholero a ty grasz sobie już w FC2!!  :lol: 8) Pozdro

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7255 dnia: Października 24, 2008, 20:49:38 pm »
Marcek , grasz już ? jak wrażenia

Opisałem wrażenia w temacie FC2. Graficznie jest bardzo ładnie jak na tak ogromny teren. Pop up'u na razie nie uświadczyłem. Ciągle jednak przekonuję się do tej gry. Jest troszkę monotonnie. Bardzo duży teren i trudno się znaleźć.

Cieszy fakt że po drodze gonią nas inne pojazdy, strzelają itp. o dodaje akcji. Na razie dał bym 8/10 tej grze.

PS. Wyższa rozdzielczość na PS3 daje radę. ;)


Opublikowane: Październik 24, 2008, 20:48:43
PS. Nie zapominaj o grach w 1080p i 60fps. :cool:

No to mało tych argumentów jak możecie mówić tylko o uncharted :P

Przeczytaj raz jeszcze co napisałem w PS. GT5:P czy W:HD to gry, które pokazują że te wszystkie tabeleczki czy wykresiki odnośnie większej mocy X0 to bull shit. Wielu by chciało żeby Xenos był tak "skopanym" procesorem graficznym jak RSX. :lol:
Nigdzie nie powoływałem sie na żadne tabelki i wykresy. Mówiłem tylko o tym co widziałem. Nigdzie też nie pisałem że X0 jest jakiś niewyobrażalnie mocny. Pisałem tylko o tym że nie widze wielkiej różnicy między x0 a ps3.

Mój błąd bo troszkę źle napisałem i nie tak mnie rozumiałeś. Nie odnosiłem się do Ciebie z tymi tabelkami. Luz. 

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7256 dnia: Października 24, 2008, 20:51:19 pm »
Wyczytałem że UNCHARTED w wersji PAL obsługuję tylko 720p, szkoda nooo i czemu NTSC 1080 :/

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7257 dnia: Października 24, 2008, 20:52:15 pm »
Cytuj
Mój błąd bo troszkę źle napisałem i nie tak mnie rozumiałeś. Nie odnosiłem się do Ciebie z tymi tabelkami. Luz.
Spoko spoko Marcek. Nie żywie urazy ;)

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7258 dnia: Października 24, 2008, 20:53:06 pm »
Wszedłem dzisiaj na VGChartz...



Niezła różnica  :-o
No i dobrze - brać posiadacze PS3 brać!

Ta edycja na PS3 nie jest kompletnie spaprana jak 2008 - ba jest prawie identyczna! ;)

Przy okazji wkleję - bo dawno obrazków nowych nie dawałem :)

Wersja na X360 posiada AA.  (wygląda na 2xAA)
A wersja na PS3 nie.

Poza tym wygląda praktycznie identycznie - nawet murawa (patrz pierwszy obrazek) wygląda praktycznie tak samo.


Cały obrazek: http://yoda.dip.jp/Game/PES2009/PES2009_05_360.png


Cały obrazek: http://yoda.dip.jp/Game/PES2009/PES2009_05_PS3.png


http://yoda.dip.jp/Game/PES2009/PES2009_04_360.png


http://yoda.dip.jp/Game/PES2009/PES2009_04_PS3.png



http://yoda.dip.jp/Game/PES2009/PES2009_03_360.png


http://yoda.dip.jp/Game/PES2009/PES2009_03_PS3.png

I jeszcze kilka:

http://yoda.dip.jp/Game/PES2009/PES2009_01_360.png
http://yoda.dip.jp/Game/PES2009/PES2009_01_PS3.png

http://yoda.dip.jp/Game/PES2009/PES2009_02_360.png
http://yoda.dip.jp/Game/PES2009/PES2009_02_PS3.png



O ile rewolucyjnych zmian nie ma to przynajmniej STANOWCZO doszlifowano engine na PS3 w porównaniu z PSE2008.
Niezła była ta poprzednia wersja na PS3 :lol:
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg272814#msg272814

Zwłaszcza w jak pocięto grafikę w patchach(?)/WE na PS3 aby uzyskać parę fps/ów więcej podczas najbardziej skaczących momentów


http://yoda.dip.jp/Game/PES2008/PES2008_03_PS3.png


http://yoda.dip.jp/Game/PES2008/WE2008_03_PS3.png



http://yoda.dip.jp/Game/PES2008/PES2008_01_360.png


http://yoda.dip.jp/Diary/200711/20071103_PES2008_01_PS3.png

I jeszcze te cienie - rączek i główek wtedy zabrakło.

PES2008 X360

http://yoda.dip.jp/Game/PES2008/PES2008_02_360.png

PES2008 PS3

http://yoda.dip.jp/Game/PES2008/PES2008_02_PS3.png

WE PS3

http://yoda.dip.jp/Game/PES2008/WE2008_02_PS3.png
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7259 dnia: Października 24, 2008, 20:58:33 pm »
Lista gier które obsługują 1080 i nie

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

/weź dawaj takie rzeczy w spoiler/ -t.
« Ostatnia zmiana: Października 24, 2008, 21:06:25 pm wysłana przez tarniak »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7260 dnia: Października 24, 2008, 21:03:38 pm »
Konstrukcja RSX'a jest bardzo podobna do 7600GT - POZA podwojeniem pixel shaders z 12 do 24 jest praktycznie identyczna w podstawowych parametrach z tym co ma 7600GT.
Więc proszę wyluzuj troszkę bo się spocisz z zachwytu nad bardzo przeciętnym GPU w PS3.

RSX jest zbudowany z podobnej liczby tranzystorów jak 7800GTX - ponad 300 milionów, ma jednakową liczbę jednostek pixel shader - 24 i vertex shader - 8. 7600GT ma prawie o połowę mniej tranzystorów - 178 milionów, o połowę mniej pixel shader - 12 i o trzy mniej vertex shader - 5. Każdy widzi, które konstrukcje są do siebie bardziej zbliżone.

To TY zarzucasz X360 skalowanie jak w 99,9% HDTV.
Kiedy faktem jest że X360 oferuje DOSKONAŁE skalowanie Lanczosem.
TY udowodnij swoje wypociny teorię z d* wziętą

Tego Lanczosa to sobie panowie z Eurogamera wymyślili? Widziałem, jak to robi klocek i z Lanczosem to nie ma nic wspólnego, z resztą do takiej obróbki trzeba by chyba połączyć dwa klocki, gdzie jeden odpowiadałby tylko za skalowanie.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7261 dnia: Października 24, 2008, 21:04:38 pm »
Może konkurs? Kto napisze najdłuższego posta. :P

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7262 dnia: Października 24, 2008, 21:07:40 pm »
Może konkurs? Kto napisze najdłuższego posta. :P
Heh kompletnie zapomniałem o spoilerze ;P

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7263 dnia: Października 25, 2008, 01:56:54 am »
A propo Far Cry 2.

Wygląda na to że pełna wersja pod PS3 różni się od tego co pokazywano w materiałach promocyjnych.
Podobno nie ma ani skalowania do 1080 z 960x1080,
Ani nawet gra nie chodzi w trybie 720p w pełnym 1280x720 tylko w ramce ~1274x693:


pełny obrazek: http://image.com.com/gamespot/images/2008/293/reviews/944401_20081020_screen005.jpg


http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1231901&postcount=1372
Cytuj
The final retail version of Far Cry 2 on PS3 cannot/does not run at 960x1080, nor does it have a forced-1080i/p upscaled mode.

The game runs at 1280x720 in 720p mode, only. There are black borders around the edges, so the game actually runs at a resolution of around 1274x693 or so, if you discount the black overscan edges:

Ciekawe czy się to potwierdzi.
--
@Iras
Dla mnie RSX to jest 7600GT+
Ograniczenie na wejściu - architektura pamięci 128bit i ograniczenia na wyjściu jednostki teksturujące (i IIRC odpowiadające za AA w układach nVidii) 8ROP - ustawiają sztywne granice ile RSX może przyjąć i ile może z siebie wyrzucić.

Liczba tranzystorów jest zawyżona (nawet pomijając marketingowe bajki) m.in. przez powiększony "tani" w produkcji cache układu - 96kb (przydaje się przy pracy na tych blokach 64x64piksele - patrz MGS4 , Rachet)

Wprawdzie liczba potoków i verteksów jest jak w 7800 ale wewnatrz nie jest tak różowo - za dużo jeszcze pozostałości po architekturze z której RSX się wywodzi - 6600/6800.
7800GTX to dużo bardziej zaawansowana i późniejsza konstrukcja.
Nvidia świetnie zgarała. Za pieniądze Sony - które nie miało w obliczu nadciągającego X360 wyjścia jak porzucić plany 2xCell na rzecz Cell+GPU - stworzono RSX'a a później do PC'tów trafiły modele z poprawioną wydajnością - potrafiące policzyć więcej (wykonac więcej operacji) w ciągu jednego taktu zegara.

Zresztą widać jak sprawa wygląda w praniu. Sam RSX bynajmniej nie błyszczy wydajnością.
« Ostatnia zmiana: Października 25, 2008, 02:09:29 am wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7264 dnia: Października 25, 2008, 02:17:07 am »
Przez tą ramkę (której przez overscan na tv i tak nie widać) nie da się grać!!!!11

AAAaaaaaAAaaaaaaaa!!!!!!!11111111!! :!: :!: :!: :lol:

Dla mnie RSX to jest 7600GT+

Dobrze napisane - dla Ciebie  8-)

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7265 dnia: Października 25, 2008, 05:55:38 am »
no przecież RSX bazuje na architekturze nvidia G70, czyli 7800. można o tym nawet na wikipedii przczytac, czy po prostu wklepując "nvidia g70 rsx" na googlach.

Tango

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7266 dnia: Października 25, 2008, 07:01:34 am »
Napewno RSXowi jest blizej do 7800 niz do 7600

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7267 dnia: Października 25, 2008, 07:53:25 am »

Marins

  • Gość

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7269 dnia: Października 25, 2008, 09:11:40 am »
Swoją drogą fajnie, że Anonimowy wrzuca te swoje porównania. On się męczy, szuka, wkleja, pisze posty na stronę A4, a my siedzimy przed konsolami i gramy :D. Respekt Anonimowy, że Ci się chce i za te żelazne nerwy za patrzenie na te piksele w grach na PS3.  :lol:

Iras zgadzam się, w Far Cry 2 nie da się grac na PS3 !!  :lol: I jeszcze ta instalacja na dysku. Zgroza.
« Ostatnia zmiana: Października 25, 2008, 09:24:22 am wysłana przez Chris »

PS3IDTomasz19

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-04-2008
  • Wiadomości: 506
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7270 dnia: Października 25, 2008, 09:28:12 am »
Według gamespotu to właśnie wersja na PS3 działa płynniej [pewnie dzieki instalacji] i lepiej wygląda.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7271 dnia: Października 25, 2008, 09:31:21 am »
Według gamespotu to właśnie wersja na PS3 działa płynniej [pewnie dzieki instalacji] i lepiej wygląda.

Ale czy to ważne ? A niech sobie będzie gorsza lub lepsza. Anonimowy zrobi porównanie. Pośmiejemy się i wrócimy do grania :).

PS3IDTomasz19

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-04-2008
  • Wiadomości: 506
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7272 dnia: Października 25, 2008, 09:53:18 am »
No wiem, ze nie ważne ,ale jak on pisze takie bzdury, to mu wybije tą głupote z głowy.
Zamiast chłopaczyna cieszyć sie grami robi jakieś porównania gdzie powieksza zdjęcia nawet kilku krotnie i pokazuje jakie są różnice?
LOL trzeba być stukniętym.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7273 dnia: Października 25, 2008, 10:10:20 am »
No wiem, ze nie ważne ,ale jak on pisze takie bzdury, to mu wybije tą głupote z głowy.
Zamiast chłopaczyna cieszyć się grami robi jakieś porównania gdzie powieksza zdjęcia nawet kilku krotnie i pokazuje jakie są różnice?
LOL trzeba być stukniętym.

Nie trzeba być stukniętym, trzeba być Anonimowym ;). Swoją drogą czekam na relację z technicznych aspektów w Gears of War 2 i Fable 2. Skoro skusił się na takie coś w przypadku Wipeouta to proszę o kontrę na konkurencyjną platformę :). Jeśli tego nie zrobi... cóż będę wiedział z kim mam do czynienia  :cool:.
« Ostatnia zmiana: Października 25, 2008, 10:13:23 am wysłana przez Chris »

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7274 dnia: Października 25, 2008, 10:25:10 am »
anonimowego bota z podciągniętym AI już nie zmienicie..

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7275 dnia: Października 25, 2008, 12:37:20 pm »
Nie skaczcie po Anonimowym . Co do porównań to on ich nie robi , tylko rożne serwisy . Anonim tylko wyszukuje i powiększa foty , daje nam na tacy cale porównanie . Nie każdemu są one potrzebne , ale znajda się osoby które z tego skorzystają. 

PS3IDTomasz19

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-04-2008
  • Wiadomości: 506
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7276 dnia: Października 25, 2008, 12:42:51 pm »
''ale znajda się osoby które z tego skorzystają'' kto normalny będzie robił stop klatke i powiększał kilku krotnie zeby zobaczyć różnice??
Bo w trakcie grania nie ma szans zebyś zobaczył jaką kolwiek różnice

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7277 dnia: Października 25, 2008, 12:49:10 pm »
''ale znajda się osoby które z tego skorzystają'' kto normalny będzie robił stop klatke i powiększał kilku krotnie zeby zobaczyć różnice??
Bo w trakcie grania nie ma szans zebyś zobaczył jaką kolwiek różnice

Dla kogoś będzie miało to znaczenie (ma 2 konsole , lub zastanawia się nad wyborem kupna ). Zresztą nie wszystkie złe porty na PS3 , maja w miarę dobra animacje , zdarzają się takie w których różnice są zauwazalne i tyle. Nie przekreśla to natomiast możliwości konsoli, jak niektórzy twierdza czytając te porównania.     

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7278 dnia: Października 25, 2008, 12:49:30 pm »
''ale znajda się osoby które z tego skorzystają'' kto normalny będzie robił stop klatke i powiększał kilku krotnie zeby zobaczyć różnice??
Bo w trakcie grania nie ma szans zebyś zobaczył jaką kolwiek różnice

jeżeli miałbym dwie konsole to chyba logiczne, że za podobne pieniądze chciałbym kupić produkt bardziej dopracowany.

w ogóle anonimowy od zawsze kojarzy mi się z S(W)ystem W(S)ars i gdyby zabrakło jego porównań, analiz to GO wiele by straciło.

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7279 dnia: Października 25, 2008, 12:53:02 pm »
Bo w trakcie grania nie ma szans zebyś zobaczył jaką kolwiek różnice
i to jest odpowiedz na te wszystkie bezsensownego porównania.
Oczywiście mówimy tu o grach nieznacznie się różniących.

ps.Taki Double Agent na PS3 został z lekka zrąbany (słabszy port), ale i tak go kupię, gdyż po prostu lubię tą serię.
Nie załamuje się bo wiem, że i tak będzie mi się dobrze grało.


« Ostatnia zmiana: Października 25, 2008, 12:57:48 pm wysłana przez mateo »