A tak swoją drogą, przeglądając posty w GeOW2 dowiedziałem się ,że jestem nieobiektywny (chyba s00s między innymi to stwierdził) itp, że się ośmieszam i co tam jeszcze jesteście w stanie wymyślić. Dziwne, zważywszy zwłaszcza na to :
Graphics
Fantastic looking characters inhabit splendid worlds that feel truly alive.
You’d be hard pressed to find a better looking game anywhere.
Now if only they could fix the texture and framerate issues.
Zniszczenia są bardzo kosmetyczne. Znowu drewniane meble, a z nimi to w ogóle głupota, bo kilka razy ciął mi jakąś wersalkę zamiast przeciwnika. Zresztą konsolowy towarzysz broni miał to samo
V-Synchro (a do tego w kilku miejscach framerate) leci na pysk , gdy na ekranie pojawiają się latające locusty , gdy sypią się skryptowane ściany budynków , podczas jazdy znanej z filmiku z gier.online a także czasami gdy po prostu na ekranie jest wiecęj akcji i tyle. Nie rwie non stop ale w momentach zadymy tak i tego nie da się NIE ZAUWAŻYĆ (można to jedynie zignorować).
Tekstury ogółem imo są gorsze niż w GOW1 czy UT3 (tam za cholerę nie mogłem się doszukać pixeli rodem z PSX a tutaj zdarzyło się to już kilka razy- tak ,są nawet gorsze niż najsłabsze tekstury w MGS4 , a ponoć silnik UT3.(5) to przede wszystkim tekstury .
Niszczą się tylko "murki" za którymi można przykucnąć (ale i tak nie wszystkie) oraz skryptowane przeszkody , czasami jakaś zrujnowana ściana etc.(Rozśmieszył mnie moment w którym jakiś zdewastowany mur z prętami blokujący drogę "wsunął" się pod ziemię przy akopaniamencie dymu , otwierając dalszą drogę.
Opublikowane: Listopad 04, 2008, 12:51:00
Ale wystarczające by rozświetlić kombinezony... 
Zrób sobie eksperyment przyklej do sufitu świeczkę w ciemnym pokoju i stań pod nią i przyjrzyj się czy nie masz cienia. Zapewniam cię że źródło światła wystarczające do rozświetlenia kombinezonu wystarczyłoby do rzucenia choć minimalnego cienia.
Massive damage! 
P.S. Tylko uważaj z tą świeczką bo se sufit osmolisz 
Skoro z tamtym screenem mnie już zownowałeś , to może teraz ten przeanalizujesz?
BTW, taki teścik zrobiłem: siedzę jakieś 3-4 metry od zasłonietego firaną okna, zachmurzone jest, po przeciwnej stronie (jakieś 0.5 metra znajduje się ściana), moja reką , mimo iż jest wyraźnie oświetlona od strony okna , rzuca na ścianę prawie nie zauważalny cień , a Ty się czepiasz czegoś takiego w grze , dodatkowo podłoga na którą mają padać te niby cienie jest w jakims tam stopniu odblaskowa.
Zresztą obejrzyj choćby ten trailer do którego dałem , tam ładnie widać cieniowanie.