0 użytkowników i 68 Gości przegląda ten wątek.
no eurogamer nie popisał się któryś z rzędu. nie zmienia to jednak faktu, że kolejna gra wygląda lepiej na X( AA i v-sync). w temacie o ps3 niektórzy nawet ME dawali jako przykład równania w dół gier do poziomu x360. a tu taka niespodzianka:P
Tak się zastanawiam Jurass Ty posiadacz X0 i zachwalasz ps3 ? Nie możliwe ;D
Cytat: above89 w Listopada 25, 2008, 14:25:18 pmTak się zastanawiam Jurass Ty posiadacz X0 i zachwalasz ps3 ? Nie możliwe ;DPrzynajmniej mi nikt nie zarzuci ,że gram na YouTube
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)Cytat: s00s w Listopada 25, 2008, 13:27:29 pmno eurogamer nie popisał się któryś z rzędu. nie zmienia to jednak faktu, że kolejna gra wygląda lepiej na X( AA i v-sync). w temacie o ps3 niektórzy nawet ME dawali jako przykład równania w dół gier do poziomu x360. a tu taka niespodzianka:PPlayStation 3 has nothing in the way of anti-aliasing to smooth off the image, whereas the Xbox 360 code employs AA selectively to make the game look marginally more appealing.For the most part, the 360 version is v-locked, but when it drops frames, it can do so quite severely - and you get a couple of frames of bonus screen-tear to boot. The PS3 version isn't v-locked, so runs a touch smoother in a few rare instances, but has noticeably more tearing.No niespodzianka, jedyną przewagą XO (wg EG-fachowców zaznaczam) jest nie wszędzie zastosowane AA. (Załączona synchronizacja na XO to gorszy framerate względem PS3 gdzie jej niema i chodzi płynniej-więc po równo).Poza tym po tym szocie śmiem twierdzić ,że wersja na konsole Sony ma lepsze tekstury:Ciekawi mnie co by wyszło z tych porównań , gdyby wzięli się za to ludzie faworyzujący sprzęt Ken'a.
wszystko ładnie, pięknie, ale nie wiem czemu ripostujesz mojego posta. tylko potwierdzasz, że x ma AA( może nie wszędzie ale jednak) i v-lock.
z tym v-sync to ciebie powinno to drażnić tym bardziej. pamiętam jaką szopkę odstawiałeś w SW odnoście gyrsów.
co do tekstur to nie wiem czy ps3 ma lepsze czy x, dla mnie na tym twoim screenie wyglądają identycznie.
co uogólniam???ma AA?? ma.ma v-sync?? ma.
co do tego podłoża, to najpierw negujesz eurogamera za nierzetelne porównania( słusznie z resztą), bo się tekstuy nie ładują czy coś tam, żeby zaraz potem zwrócić uwagę na gorsze tekstury w x360. no bo przecież wychodzi na dobre ps3.
3:Teksturki po prawej są lepsze Shocked?
pewnie, że to co robiłeś to szopka, v-synchro team w podpisie, ten sam screen przez "pięć" stron itd. teraz jakoś v-sync nie potrzeba w ME, bo jest "płynniej". lolłapiesz o co mi chodzi??
Poza tym , nie ukrywałem /nie ukrywam/nie będę ukrywał ,że jestem fanbojkiem Sony, więc logicznym jest wyłapywanie przeze mnie momentów korzystnych dla PS3 , czyż nie?
Czemu na screenie 8 gościu w wersji na ps3 nie ma cienia i ogólnie czemu oświetlenie jest takie słabe ?!http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/3/1/8/3/8/2/Mirror_s_Edge_PS3_008.jpg.jpghttp://images.eurogamer.net/assets/articles//a/3/1/8/3/8/2/Mirror_s_Edge_360_008.jpg.jpg
Cytat: above89 w Listopada 24, 2008, 22:57:29 pmCzemu na screenie 8 gościu w wersji na ps3 nie ma cienia i ogólnie czemu oświetlenie jest takie słabe ?!http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/3/1/8/3/8/2/Mirror_s_Edge_PS3_008.jpg.jpghttp://images.eurogamer.net/assets/articles//a/3/1/8/3/8/2/Mirror_s_Edge_360_008.jpg.jpgej a to wersja PS3 była tą głowną, nie? Ostro.
Porównanie R2 i GeOW2:http://video.yahoo.com/watch/3995861/10825059Single ze wskazaniem na GeOW2, multi lepszy na R2 - ogólnie R2 jest lepszym wyborem - pewnie przez kiepski vsync GeOW2
Pok a grałeś w multi Resa 2!? (niewspominając o singlu)
Już sam co-op na 8 osób w R2 robi wrażenie. Z tego co pamiętam to w girsach miał być co-op dla 4 osób - ale na obietnicach się skończyło...