Po kolei:
Co do PS3, fakt parę lat po premierze developerzy pokazują że wreszcie Ps3 na coś stać, tylko że z X360 to już się działo rok po premierze...
...i tak już zostało. Od czasu GeOW, X0 nie pokazuje nic ponad to. Sad but true.
Aż jestem ciekaw czy FM3 dogoni technicznie GT5:P, że już o GT5 nie wspomnę.
Ok, pokaże Ci tech demo GoW2 jak nie widzisz różnicy
link:
Co do gonienia Gt5 czy Gt5P to nie wiem czemu rozróżniasz te gry, przecież wiadomo że GT5P to takie demo GT5. Dużych różnic(zwłaszcza w grafice nie będzie).
No i tak samo PS3 jest po prostu ''trochę'' mocniejsze od XO!
Co do porównania Forzy3 i GT5 to też nie mogę się doczekać.
W spojlerze jest wypowiedź w stylu [fanboy mode on] więc wrażliwi - nie czytać!
GT skopie dupę Forzie i tyle, nie ma nawet nad czym się zastanawiać
Hmmm..ja jestem cierpliwy poczekam, nie mogę się doczekać jak potem zacytuję to zdanie i będę mógł się szyderczo uśmiechnąć.
szczególnie jak odbijesz się od bandy przy ~100km/h.
Myślałem że wyraziłem się jasno. Model jazdy a nie model zniszczeń.
@LoNdEk
Poczytaj tematy o obu grach, recenzje i testy. Ludzie są zgodni że tryb PRO jest znacznie bliżej symulacji niż FM2. Pomija już obsługę 900 stopni kierownicy ze sprzęgłem i biegami H. FM2 jest daleko w tyle jeśli chodzi o odwzorowanie realistycznego modelu jazdy.
To że nie ma na X360 odpowiedniej kierownicy to nie powód żeby z góry skreślać model jazdy F2. Prawda jest taka że ta kierownica w GT sprawdza się tylko przy timetrial, bo Gt nie ma dobrze odwzorowanej fizyki kolizji samochodów z czymkolwiek, skrypty przy AI(czyli dalej bezmózgie CPU). Więc co to za frajda jeżdżenie cały czas time trial. Owszem dla relaksu fajnie, ale nie żeby się tym cały czas jarać.