Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2740337 razy)

0 użytkowników i 38 Gości przegląda ten wątek.

xaolin

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 18-11-2008
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9320 dnia: Grudnia 11, 2008, 11:03:33 am »
Nie no z tym że nikt, to nie przesadzaj, ale faktycznie większość posiada X360.
Wiesz tutaj ludzie po prostu wiedzą co dobre :D

Przecież to ty napisałeś że nikt nie ma, więc co się do mnie sadzisz że przesadzam. :lol:

Tiaaaaa, żeby zobaczyć jak Warszawiacy wiedzą co dobre, to wystarczy ich spotkać na drodze. ;)

Nie wkładaj mi do ust słów których nie napisałem.

A co w związku z tymi drogami? Ma to jakiś związek z konsolami?


Po wynikach sprzedaży widać, że w tym roku X360 panuje (zresztą jak co roku). ;)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 11, 2008, 11:05:32 am wysłana przez xaolin »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9321 dnia: Grudnia 11, 2008, 11:06:18 am »
Co nie zmienia faktu, że w tym samym przedziale czasu to PS3 się lepiej sprzedaje. Był gdzieś nawet piękny wykresik na ps3site. :cool:

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9322 dnia: Grudnia 11, 2008, 11:11:19 am »
Xaolin w jakim wieku koledzy? :P

BTW ja tez jestem z Warszawy i mam ps3 ;p, ale ode mnie z bliskich znajomych to tylko jedna ma konsole i X0, a jego brat ps3 ;p, no i jeszcze siostra kumpla ma ps3. Za to jesli ktos mialby kupowac konsole to raczej ps3 [to wcale nie moja zasluga :P, choc troche u mnie grali ;].

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9323 dnia: Grudnia 11, 2008, 11:21:49 am »
Co nie zmienia faktu, że w tym samym przedziale czasu to PS3 się lepiej sprzedaje. Był gdzieś nawet piękny wykresik na ps3site. :cool:

lol... jak w tym samym czasie sprzedaje sie lepiej ?! W zeszlym roku XO sprzedal sie prawie o 1 mln lepiej, w tym roku przed okresem swiatecznym PS3 mialo ~1 mln przewago, co po dwoch ostatnich tygodniach wybitnie wysokiej sprzedazy XO wzgledem PS3 stopnialo do ~300 tys. jeszcze tydzien i XO wyprzedzi PS3 i w tym roku.

ooo zapomnialem wspomniec, bedac w Warszawie widzialem ta reklame GoW2, na schodach w przejsciu podziemnym kolo Orco tower ( czy jak to sie nazywa ten biurowiec )
: Grudzień 11, 2008, 11:14:19 am



KKRT i Xaolin, troszke niewymierne te wasze statystyki, bo ja w Londynie znam co najmniej 6 osob z XO i jedna z PS3, ale nie powiem, ze XO zajmuje rynek w Londynie w stosunku 6:1, bo nie znam wszystkich z 10 mln ludzi tu mieszkajacych.
: Grudzień 11, 2008, 11:16:13 am
Ale z tego co sie orientuje (VG chartz) to na starym kontynencie PS3 jest bardziej popularne od XO, jedynym bastionem MS w europie jest Wielka Brytania, gdzie XO jest wiodaca konsola (nie wspominajac o Wii).
: Grudzień 11, 2008, 11:17:28 am



Kolejny ex. ucieka Sony  :cool: ;)

Według GameInformer, K2 wyjdzie na X0 i PC ;)
http://s426.photobucket.com/albums/pp350/r2kcipher/

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Kuwa, ktos kto redagowal ten tekst wykazal sie wybitna znajomoscia tematu :) :)

xaolin

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 18-11-2008
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9324 dnia: Grudnia 11, 2008, 11:30:05 am »
LoNdEk jakie tam nasze statystki, tu chodzi jedynie o wbijanie szpili drugiej stronie ;)

KKRT, moi znajomi czyli ludzie w okolicach 30 lat.


EDIT: Killzone 2 na X360 i PC?! A po co komu gra bez obsługi dynamicznych cieni? ;)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 11, 2008, 11:33:23 am wysłana przez xaolin »

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9325 dnia: Grudnia 11, 2008, 11:35:50 am »
EDIT: Killzone 2 na X360 i PC?! A po co komu gra bez obsługi dynamicznych cieni? ;)

Jak tu Jurass wpadnie to ci w MS Paint wszystko pieknie wylozy, pokaze ci jak bardzo sie mylisz i wogole ;) Nie mowiac o MarcePanie, ktory poprostu cie zje... ale jestem po twoje stronie :), tzn. siedze w kieszenii Bill'a i gram na jego konsoli.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9326 dnia: Grudnia 11, 2008, 11:46:00 am »
KZ2 to miecie wszystkie gierki na X0 razem wzięte. Sad but true. :cool:
: Grudzień 11, 2008, 11:45:12 am
Co do newsa o KZ2 na PC i X0, to widać mamy kolejną ofiarę po MGS4. :lol:

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9327 dnia: Grudnia 11, 2008, 11:50:19 am »
według vgchartz sprzedało się w tym roku odpowiednio:

PS3: 8 723 228 szt.
X360: 8 769 177 szt.

w samej ameryce
PS3: 3 251 312 szt.
X360: 4 127 277 szt.

total others:
PS3: 4 657 564 szt.
X360: 4 365 653 szt.

japan
PS3: 814 341 szt.
X360: 276 247 szt.


zobaczymy ile to się zmieni przez następne 2 tygodnie.
wii wyjeb.ało na orbitę i liczby sprzedanych egzemplarzy są niepoliczalne:P

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9328 dnia: Grudnia 11, 2008, 11:59:10 am »
według vgchartz sprzedało się w tym roku odpowiednio:

PS3: 8 723 228 szt.
X360: 8 769 177 szt.

Czyli pomylilem sie troche :) ale w ostatnich 2 tyg. XO sprzedal sie ok 700 tys egz. wiecej niz PS3 :) Wiec do tej pory, faktycznie PS3 lepiej szlo :)

Cytuj
wii wyjeb.ało na orbitę i liczby sprzedanych egzemplarzy są niepoliczalne:P

lol... nic dziwnego...Wii jest takim iPhone wsrod konsol.

btw. sam zaczynam sie zastanawiac nad Wii :)

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9329 dnia: Grudnia 11, 2008, 12:00:35 pm »
btw. zawsze mnie zastanawiało skąd oni mają tak dokładne liczby, co do sztuki o__O

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9330 dnia: Grudnia 11, 2008, 12:03:26 pm »
Widzisz LoNdKu a Ty tak szybko chciałeś uśmiercić konsolę Sony, a ta mimo że droższa to wcale nie ustępuje w sprzedaży X0. :cool:
: Grudzień 11, 2008, 12:01:32 pm
btw. sam zaczynam sie zastanawiac nad Wii :)

Jak Tobie nie chce się w googlach poszukać jakiejś pierdoły, to już widzę jak będziesz skakał z wiilotem przed tv. :P

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9331 dnia: Grudnia 11, 2008, 12:07:18 pm »
btw. zawsze mnie zastanawiało skąd oni mają tak dokładne liczby, co do sztuki o__O

bo to nie są dokładne liczby. Jedyne wyniki, jakie można stwierdzić ze 100% pewnością, że są poprawne, to te pochodzące np. z NPD. Na vgchartz są jedynie oszacowania.

Cytuj
How VG Chartz comes up with its figures
   1. Sales figures are determined through two important methods
         1. Data Sampling ? VG Chartz gathers random data from a sample of the total number of retailers.
         2. Shipment information ? VG Chartz has contacts with publishers who give their best estimates on number of products shipped.
   2. Because the number of retailers selling videogames is quite large, it is possible to attain statistically valid results from a small sample.
   3. It then becomes a matter of working backwards by having:
         1. The approximate number of retailers.
         2. Historical sales figures.
         3. Data from sales tracking agencies as reference points in accuracy.
         4. There are obvious limiting factors as well ? few games have above a 40% attach rate, a game will never sell more than the console user base, publishers do not ship significantly more or less than they expect to be sold
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9332 dnia: Grudnia 11, 2008, 12:13:05 pm »
Jak Tobie nie chce się w googlach poszukać jakiejś pierdoły, to już widzę jak będziesz skakał z wiilotem przed tv. :P

To bardziej dla mojej dziewczyny to Wii, a ja na tym skorzystam, kupie jakies No More Heroes,Metroid, Mario i Zelda to zawsze cos sie odpali, a zreszta jak znajomi wpadna, to po paru glebszych sie napewno rozrusza wszystkich przy Wii :)

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9333 dnia: Grudnia 11, 2008, 12:13:54 pm »
Uncharted 2 to use all the PS3's power
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=334673

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9334 dnia: Grudnia 11, 2008, 12:15:33 pm »
Probowalem tak kiedys z XO robic ( zastosowac jako party game), ale coz nie radza sobie w wiekszosci przypadkow z obsluga, w PGR4 co zakret to dzwon, H3 to wogole sie gubia itp. wiec trzeba cos prostrzego znalezc :)
: Grudzień 11, 2008, 12:14:19 pm
Uncharted 2 to use all the PS3's power
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=334673

To juz w przyszlym roku wyciagna cala moc PS3 :) :) :)


Nie ma to jak dobry PR :)

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9335 dnia: Grudnia 11, 2008, 12:17:22 pm »
Probowalem tak kiedys z XO robic ( zastosowac jako party game), ale coz nie radza sobie w wiekszosci przypadkow z obsluga, w PGR4 co zakret to dzwon, H3 to wogole sie gubia itp. wiec trzeba cos prostrzego znalezc :)
: Grudzień 11, 2008, 12:14:19 pm
Uncharted 2 to use all the PS3's power
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=334673

To juz w przyszlym roku wyciagna cala moc PS3 :) :) :)


Nie ma to jak dobry PR :)
Inan sprawa, że ten sam cytowany przez EG GameInfromer, napisał, że Killzone 2 wyjdzie na Xboksa i PC.

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9336 dnia: Grudnia 11, 2008, 12:18:57 pm »
Probowalem tak kiedys z XO robic ( zastosowac jako party game), ale coz nie radza sobie w wiekszosci przypadkow z obsluga, w PGR4 co zakret to dzwon, H3 to wogole sie gubia itp. wiec trzeba cos prostrzego znalezc :)
szczerze konsola Nintendo się doprawdy rozkręca i to bardzo. Zapowiedz Dragon Quest X na WII mnie zszokowała!!, jest również Mad World, NMH 2, Fragile, Monster Hunter 3 i inne pozycje, które mogą zarządzić.
Powiem wprost... jestem skazany na Nintendo WII. (...) ->MP:Corruption.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9337 dnia: Grudnia 11, 2008, 12:19:30 pm »
Mnie ciakwi ile osob uwierzy w tego KZ2 na XO i PC, bo przeciez to w wersji papierowej nadali :)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9338 dnia: Grudnia 11, 2008, 12:20:13 pm »
Na X0 bardzo szybko osiągnięto jego kres mocy (vide GeOW).

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9339 dnia: Grudnia 11, 2008, 12:25:00 pm »
Mnie ciakwi ile osob uwierzy w tego KZ2 na XO i PC, bo przeciez to w wersji papierowej nadali :)
jesu popełnili błąd i trzeba im to wybaczyć. :]

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9340 dnia: Grudnia 11, 2008, 12:31:12 pm »
Mnie ciakwi ile osob uwierzy w tego KZ2 na XO i PC, bo przeciez to w wersji papierowej nadali :)
jesu popełnili błąd i trzeba im to wybaczyć. :]

Never... ty myslisz ze jak Maximmus80 by sie poczul gdyby poszedkl do kiosku, kupil nowego GameIformera, i tam przeczytal, ze KZ2 bedzie rowniez na XO i PC ?! Nie mozna tak igrac z czyimis uczuciami  :cool:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9341 dnia: Grudnia 11, 2008, 12:32:20 pm »
To tylko pokazuje, jak zaangażowani w branżę ludzie tam pracują. Przecież gdyby ktoś się trochę interesował rynkiem, to widziałbym że KZ2 to jeden z najbardziej oczekiwanych tytułów ekskluzywnych dla PS3. Potem się dziwić debilnym reckom i porównaniom.

Hazuki

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 09-10-2008
  • Wiadomości: 58
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9342 dnia: Grudnia 11, 2008, 13:47:44 pm »
btw. zawsze mnie zastanawiało skąd oni mają tak dokładne liczby, co do sztuki o__O

bo to nie są dokładne liczby. Jedyne wyniki, jakie można stwierdzić ze 100% pewnością, że są poprawne, to te pochodzące np. z NPD. Na vgchartz są jedynie oszacowania.

Cytuj
How VG Chartz comes up with its figures
   1. Sales figures are determined through two important methods
         1. Data Sampling ? VG Chartz gathers random data from a sample of the total number of retailers.
         2. Shipment information ? VG Chartz has contacts with publishers who give their best estimates on number of products shipped.
   2. Because the number of retailers selling videogames is quite large, it is possible to attain statistically valid results from a small sample.
   3. It then becomes a matter of working backwards by having:
         1. The approximate number of retailers.
         2. Historical sales figures.
         3. Data from sales tracking agencies as reference points in accuracy.
         4. There are obvious limiting factors as well ? few games have above a 40% attach rate, a game will never sell more than the console user base, publishers do not ship significantly more or less than they expect to be sold

Z tego co wiem to VGchartz zawyża wyniki konsol Sony. Bardziej sprawiedliwie podaje nexgenwars.com, ale tylko ogólną liczbę sprzedanych konsol na świecie.
: Grudzień 11, 2008, 13:46:03 pm
Na X0 bardzo szybko osiągnięto jego kres mocy (vide GeOW).
A kto ci powiedział, że osiągnięto kres mocy X360?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9343 dnia: Grudnia 11, 2008, 13:48:41 pm »
btw. zawsze mnie zastanawiało skąd oni mają tak dokładne liczby, co do sztuki o__O

bo to nie są dokładne liczby. Jedyne wyniki, jakie można stwierdzić ze 100% pewnością, że są poprawne, to te pochodzące np. z NPD. Na vgchartz są jedynie oszacowania.

Cytuj
How VG Chartz comes up with its figures
   1. Sales figures are determined through two important methods
         1. Data Sampling ? VG Chartz gathers random data from a sample of the total number of retailers.
         2. Shipment information ? VG Chartz has contacts with publishers who give their best estimates on number of products shipped.
   2. Because the number of retailers selling videogames is quite large, it is possible to attain statistically valid results from a small sample.
   3. It then becomes a matter of working backwards by having:
         1. The approximate number of retailers.
         2. Historical sales figures.
         3. Data from sales tracking agencies as reference points in accuracy.
         4. There are obvious limiting factors as well ? few games have above a 40% attach rate, a game will never sell more than the console user base, publishers do not ship significantly more or less than they expect to be sold

Z tego co wiem to VGchartz zawyża wyniki konsol Sony. Bardziej sprawiedliwie podaje nexgenwars.com, ale tylko ogólną liczbę sprzedanych konsol na świecie.
: Grudzień 11, 2008, 13:46:03 pm
Na X0 bardzo szybko osiągnięto jego kres mocy (vide GeOW).
A kto ci powiedział, że osiągnięto kres mocy X360?
Cliff.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9344 dnia: Grudnia 11, 2008, 13:52:21 pm »
Uncharted 2 to use all the PS3's power
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=334673

Jak 2 był chyba pierwszą grą, która wycisnęła 100% z PS2, więc to bardzo prawdopodobne.

Naughty Dog zna się na robocie.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9345 dnia: Grudnia 11, 2008, 14:06:35 pm »
Czy ktoś mi może powiedzieć, co znaczy "wyciągnąć 100% mocy konsoli"? Ja też potrafię napisać banalny programik, który w 100% wykorzysta zarówno mój procesor jak i pamięć (ba, mój Bomberman przed optymalizacją, która wymagała dopisania jednej linijki kodu, obciążał w 100% CPU -_-), ale to chyba nie będzie oznaczało, że "wyciągnąłem 100% mocy mojego komputera"... przynajmniej nie w tym znaczeniu, o jakim my tu mówimy.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 11, 2008, 14:09:06 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9346 dnia: Grudnia 11, 2008, 14:26:18 pm »
No bo to jest marketingowy bełkot, dlatego znalazło się tutaj, a nie w temacie o Uncharted. IMO programiści wykorzystują 100%, ale swoich możliwości do programowania na danym sprzęcie ;).

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9347 dnia: Grudnia 11, 2008, 14:42:27 pm »
btw. zawsze mnie zastanawiało skąd oni mają tak dokładne liczby, co do sztuki o__O

bo to nie są dokładne liczby. Jedyne wyniki, jakie można stwierdzić ze 100% pewnością, że są poprawne, to te pochodzące np. z NPD. Na vgchartz są jedynie oszacowania.

Cytuj
How VG Chartz comes up with its figures
   1. Sales figures are determined through two important methods
         1. Data Sampling ? VG Chartz gathers random data from a sample of the total number of retailers.
         2. Shipment information ? VG Chartz has contacts with publishers who give their best estimates on number of products shipped.
   2. Because the number of retailers selling videogames is quite large, it is possible to attain statistically valid results from a small sample.
   3. It then becomes a matter of working backwards by having:
         1. The approximate number of retailers.
         2. Historical sales figures.
         3. Data from sales tracking agencies as reference points in accuracy.
         4. There are obvious limiting factors as well ? few games have above a 40% attach rate, a game will never sell more than the console user base, publishers do not ship significantly more or less than they expect to be sold

Z tego co wiem to VGchartz zawyża wyniki konsol Sony. Bardziej sprawiedliwie podaje nexgenwars.com, ale tylko ogólną liczbę sprzedanych konsol na świecie.
: Grudzień 11, 2008, 13:46:03 pm
Na X0 bardzo szybko osiągnięto jego kres mocy (vide GeOW).
A kto ci powiedział, że osiągnięto kres mocy X360?

Hazuki chyba żartujesz ? 12 mln PS3 ? Chyba rok temu :D.

Tak tak VGchartz zawyża wyniki Sony. Według nich Motorstorm 2 nie dobił 300 tysięcy, a jakiś czas temu huczało w sieci, że się sprzedało już ponad milion kopii.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 11, 2008, 14:45:15 pm wysłana przez Chris »

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9348 dnia: Grudnia 11, 2008, 14:46:16 pm »
Cytuj
a jakiś czas temu huczało w sieci, że się sprzedało już ponad milion kopi.

Yup, dla potwierdzenia.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=333170

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9349 dnia: Grudnia 11, 2008, 15:09:38 pm »
A kto ci powiedział, że osiągnięto kres mocy X360?

Zdrowy rozsądek. Patrząc na gry, które powstają na X0 i na zapowiedzi, widać jak na dłoni że GeOW to szczyt tej konsolki. Sad but true.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9350 dnia: Grudnia 11, 2008, 15:32:26 pm »
A kto ci powiedział, że osiągnięto kres mocy X360?

Zdrowy rozsądek. Patrząc na gry, które powstają na X0 i na zapowiedzi, widać jak na dłoni że GeOW to szczyt tej konsolki. Sad but true.

Moze jest i w tym troche racji. Ale smutne, ze w tej generacji, zadna platforma (XO, PS3, o Wii nie wspomne) nie zaskoczyla mnie czyms ponad przecietnym (oprawa). :( Nie ma gier ktore powoduja u mnie, ze szczeka znajduje sie na podlodze, ogolnie w tej generacji nie doszlo do rewolucji jakosciowej, ale jestesmy swiatkami powolnej ewolucji. Mam nadzieje, ze kolejne generacja zaskoczy bardziej.

disneysecurity

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 06-08-2008
  • Wiadomości: 73
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9351 dnia: Grudnia 11, 2008, 15:44:58 pm »
A kto ci powiedział, że osiągnięto kres mocy X360?

Zdrowy rozsądek. Patrząc na gry, które powstają na X0 i na zapowiedzi, widać jak na dłoni że GeOW to szczyt tej konsolki. Sad but true.

Moze jest i w tym troche racji. Ale smutne, ze w tej generacji, zadna platforma (XO, PS3, o Wii nie wspomne) nie zaskoczyla mnie czyms ponad przecietnym (oprawa). :( Nie ma gier ktore powoduja u mnie, ze szczeka znajduje sie na podlodze, ogolnie w tej generacji nie doszlo do rewolucji jakosciowej, ale jestesmy swiatkami powolnej ewolucji. Mam nadzieje, ze kolejne generacja zaskoczy bardziej.

następna generacja? pff, zgodze się z tym że ta generacja niczym nie zaskoczyła, poooowolutka ewolucja, racja, ale następna generacja też będzie tylko powolną ewolucją, konsole zawsze są zacofane względem pieca, ja będe się cieszył jak x720(??) i ps4 nie będą za bardzo w tyle za dostęnymi w sklepach piecami, i wtedy będzie dobrze, wiadomo że dochodzi jeszcze optymalizaja, itd..
moje montage:

1.  ( zaznacz wcześniej opcje HQ pod obrazem, lepsza jakość, czytelniejsze trzcionki, itd..)

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9352 dnia: Grudnia 11, 2008, 15:50:07 pm »
zawsze zacofane względem pieca??? looooooooooool, może teraz( po 3 latach!!!!), ale na bank nie na starcie systemów.

co do zaskoczenia tą generacją to polecam przypomnieć emocje jakie wywołały filmiki z e3 2005.
pamiętam jęki zachwytów nad renderem z KZ2(właściwa gierka wygląda nawet lepiej), a teraz niby, że nie zaskoczyła. człowiek się przyzwyczaja, każdy ma necik i bada na bieżąco co i jak. potem ma wrażenie ewolucji.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9353 dnia: Grudnia 11, 2008, 16:00:07 pm »
następna generacja? pff, zgodze się z tym że ta generacja niczym nie zaskoczyła, poooowolutka ewolucja, racja, ale następna generacja też będzie tylko powolną ewolucją, konsole zawsze są zacofane względem pieca, ja będe się cieszył jak x720(??) i ps4 nie będą za bardzo w tyle za dostęnymi w sklepach piecami, i wtedy będzie dobrze, wiadomo że dochodzi jeszcze optymalizaja, itd..

W momecie premiery XO na rynku nie bylo komputera osobistego mozliwosciami dorownujacego XO (rok 2005), tak jest zawsze najpierw wychodzi konsola i jest "do przodu" jesli chodzi o mozliwosci, wzgledem dostepnych PC. Potem, w zwiazku z zmaknieta architektura hardware, konsola "stoii" w miejscu, na PC premiera nowego/lepszego CPU czy karty graficznej ma miejsce co kilka miesiecy, wiec nie ma co sie dziwic. Wiemy jaki byl "przeskok" miedzy tym co oferowal PSX, a co pokazala "czarnula" (PS2). Licze, ze z kolejna generacja znow dane nam bedzie zobaczyc "nowa jakosc" na naszych TV. Ale na taka sytuacje, brak "rewolucji" sklada sie wiele aspektow, czas potrzebny do stworzenia solidnego kodu, budzet jaki "wielka" gra musi miec itp.


@disenysecurity

Jakie gry na PC w tym roku sprzedaly sie w ponad 1mln egz. ?!

Hazuki

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 09-10-2008
  • Wiadomości: 58
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9354 dnia: Grudnia 11, 2008, 16:03:44 pm »
A kto ci powiedział, że osiągnięto kres mocy X360?

Zdrowy rozsądek. Patrząc na gry, które powstają na X0 i na zapowiedzi, widać jak na dłoni że GeOW to szczyt tej konsolki. Sad but true.
Może i racja. Ale prawdą jest również, że PS3 jest za słabe na Unreal Engine 3(3,5) i skoro UE 3 wyciska ostatnie soki z X360 to PS3 nie dorasta do niego.

Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9355 dnia: Grudnia 11, 2008, 16:04:36 pm »
Ja tam liczę, że rynek gier PC upadnie.

Hazuki

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 09-10-2008
  • Wiadomości: 58
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9356 dnia: Grudnia 11, 2008, 16:05:57 pm »
zawsze zacofane względem pieca??? looooooooooool, może teraz( po 3 latach!!!!), ale na bank nie na starcie systemów.

co do zaskoczenia tą generacją to polecam przypomnieć emocje jakie wywołały filmiki z e3 2005.
pamiętam jęki zachwytów nad renderem z KZ2(właściwa gierka wygląda nawet lepiej), a teraz niby, że nie zaskoczyła. człowiek się przyzwyczaja, każdy ma necik i bada na bieżąco co i jak. potem ma wrażenie ewolucji.
Loool. Gierka wygląda lepiej? Przecież we właściwej grze areną jest mała fabryczka, z rozmytymi texturami, zero jakichkolwiek efektów i ogólnie lipa. Gdzie tam temu do rendera.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9357 dnia: Grudnia 11, 2008, 16:09:49 pm »
Złe stwierdzenie z tym UE3(3,5). PS3 nie jest za słabe, tylko nie przystosowane do tak uniwersalnych silników. Aczkolwiek UT3 temu nieco przeczy. Są gry na PS3 z silnikiem UE, które wyglądają bardzo ładnie. Jednak PS3 woli kod napisany od początku do końca pod jej architekturę, co udowadniają takie gry jak U:DF, GT5:P, KZ2, WipEout HD, R&C, MLB08. Ta tytuły oprawą odstawiają konkurencję i silnik UE.

zawsze zacofane względem pieca??? looooooooooool, może teraz( po 3 latach!!!!), ale na bank nie na starcie systemów.

co do zaskoczenia tą generacją to polecam przypomnieć emocje jakie wywołały filmiki z e3 2005.
pamiętam jęki zachwytów nad renderem z KZ2(właściwa gierka wygląda nawet lepiej), a teraz niby, że nie zaskoczyła. człowiek się przyzwyczaja, każdy ma necik i bada na bieżąco co i jak. potem ma wrażenie ewolucji.


Zgadzam się w zupełności. Render KZ2 został prześcignięty w co ja osobiście nie wierzyłem, dlatego też to cieszy jeszcze bardziej. Doskonale widać o ile lepsza jest gra od rendera na tych obrazkach.


Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9358 dnia: Grudnia 11, 2008, 16:10:11 pm »
zawsze zacofane względem pieca??? looooooooooool, może teraz( po 3 latach!!!!), ale na bank nie na starcie systemów.

co do zaskoczenia tą generacją to polecam przypomnieć emocje jakie wywołały filmiki z e3 2005.
pamiętam jęki zachwytów nad renderem z KZ2(właściwa gierka wygląda nawet lepiej), a teraz niby, że nie zaskoczyła. człowiek się przyzwyczaja, każdy ma necik i bada na bieżąco co i jak. potem ma wrażenie ewolucji.
Loool. Gierka wygląda lepiej? Przecież we właściwej grze areną jest mała fabryczka, z rozmytymi texturami, zero jakichkolwiek efektów i ogólnie lipa. Gdzie tam temu do rendera.

 :lol:

Hazuki

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 09-10-2008
  • Wiadomości: 58
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9359 dnia: Grudnia 11, 2008, 16:10:16 pm »
Złe stwierdzenie z tym UE3(3,5). PS3 nie jest za słabe, tylko nie przystosowane do tak uniwersalnych silników. Aczkolwiek UT3 temu nieco przeczy. Są gry na PS3 z silnikiem UE, które wyglądają bardzo ładnie. Jednak PS3 woli kod napisany od początku do końca pod jej architekturę, co udowadniają takie gry jak U:DF, GT5:P, KZ2, WipEout HD, R&C, MLB08. Ta tytuły oprawą odstawiają konkurencję i silnik UE.
No napewno. Zwłaszcza WipEout HD lub KZ2. Buhahahaha. Jedyna gra na silniku UT3 którą zdołało pociągnąć PS3 to Unreal Tournament 3, gdyż grafika nie jest zbyt skomplikowana technicznie bo to początki gier na silniku unreala. Dalej programiści mieli już same problemy.