Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2770597 razy)

0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9440 dnia: Grudnia 11, 2008, 22:07:52 pm »
Gdyby nie PC, nie było by konsol :P
Gdyby nie PSX to gry nadal by się składały z pixeli a nie polygonów.

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9441 dnia: Grudnia 11, 2008, 22:08:16 pm »
Jurass, ale o co Ci chodzi?
Ja wiem, że są świetne gry, które swoje korzenie mają na konsolach. Tak samo są świetne PCtowe gry jak Half Life, Fallout, Baldurs itp. Tylko o czym to świadczy? Że na konsoli nie powinno się grać w HL a na PC w Final Fantasy? Nikt tu nie dissuje konsol, tylko chce udowodnić, że mit komfortowego grania na konsoli już umarł w tej generacji. PCty coraz bardziej przypominają konsole i odwrotnie. Prawda jest taka, że lepsze granie ma się na droższym sprzecie i tak jest ze wszystkim w życiu.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9442 dnia: Grudnia 11, 2008, 22:10:43 pm »
Gdyby nie PC, nie było by konsol :P
Gdyby nie PSX to gry nadal by się składały z pixeli a nie polygonów.

No tak, ale co to ma do rzeczy, ja tylko odpowiedział na to Twoje, gdyby nie konsole, na PC nie byłoby w co grać.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9443 dnia: Grudnia 11, 2008, 22:11:08 pm »
Dobra panowie , powiedzcie mi na czym byście grali na PC gdyby nie konsole?
Resident Evil? Gears Of War? Halo? A może Silent Hill? Na pewno w MGS co , nie? O Final Fantasy nie wspominając. A może tupnęli byście nóżką i powstałby God Of War, Devil May Cry , Onimusha , Otogi i Ninja Gaiden? A wiem , wypaśnu Tekken , Street Fighter i Soul Blade z tym niesamowitym ponad 100 przyciskowym kontrolerem O.o!

Rozumiem, że gdyby nie konsole to te gry by w życiu nie powstały. To rynek gier nigdy by się nie rozwinął? To firmy nigdy nie tworzyłyby gier? No, no, śmiała teoria.

Kojima jakoś nie miał problemów ze stworzeniem serii Metal Gear na komputery domowe.

Tak jak napisał Buzu, nikt tu nie mówi, że konsole są fe, be i fuj (co byłoby głupim posunięciem - w końcu jesteśmy na forum konsolowym ;D), jednak gadki, że PC nie nadaje się do gier, że jest beznadziejny, że gdyby nie PSX to gry nadal składałyby się z pikseli (;D) itp itd jest... głupie.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 11, 2008, 22:14:31 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9444 dnia: Grudnia 11, 2008, 22:12:20 pm »
Gdyby nie PCty nie miałbym okazji zagrać w jedne z najlepszych gier w historii. Jakość gry nie ma nic wspólnego z platformą.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 11, 2008, 22:15:05 pm wysłana przez Leenk »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9445 dnia: Grudnia 11, 2008, 22:16:11 pm »
Dostrzegacie najmniejsze różnice i tak delikatnie różniące się detale, że tak oczywista różnyca jak GTA4 konsole a PC poprostu może Cie przytłoczyć bo tutaj aktualnie różnica jest widoczna bez zoomowania, bez przyglądania się typu "znajdź 3 różnice między obrazkami".

Na pewno przytłoczyć mnie może różnica w cenie sprzętu.

Do tego przyczepiłeś się akurat GTA, gdzie wszyscy wkoło trąbią, że wersja na PC jest ewidentnie spartolona.

Screenów, które by pokazywały, że warto wydać kilka tysięcy na pieca brak.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9446 dnia: Grudnia 11, 2008, 22:16:15 pm »
Dobra panowie , powiedzcie mi na czym byście grali na PC gdyby nie konsole?
Resident Evil? Gears Of War? Halo? A może Silent Hill? Na pewno w MGS co , nie? O Final Fantasy nie wspominając. A może tupnęli byście nóżką i powstałby God Of War, Devil May Cry , Onimusha , Otogi i Ninja Gaiden? A wiem , wypaśnu Tekken , Street Fighter i Soul Blade z tym niesamowitym ponad 100 przyciskowym kontrolerem O.o!

Rozumiem, że gdyby nie konsole to te gry by w życiu nie powstały. To rynek gier nigdy by się nie rozwinął? To firmy nigdy nie tworzyłyby gier? No, no, śmiała teoria.

Kojima jakoś nie miał problemów ze stworzeniem serii Metal Gear na komputery domowe.
Dokładnie tak , a na pewno nie w takiej formie.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9447 dnia: Grudnia 11, 2008, 22:16:22 pm »
Do tego przyczepiłeś się akurat GTA, gdzie wszyscy wkoło trąbią, że wersja na PC jest ewidentnie spartolona.

Spartolona jest pod tym względem, że żeby mieć ustawione wszystko na maksa trzeba mieć naprawdę świetną maszynę.
Żeby gra wyglądała ładnie i chodziła ładnie, wystarczy nawet PC ze średniej półki.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9448 dnia: Grudnia 11, 2008, 22:17:27 pm »
Cytuj
Co miało znaczyć że jestem ograniczony? Bo to raczej śmieszne jak pisze mi to koleś, który "poczytaj" pisze w ten sposób "po czytaj".

Pisze w ten sposób bo jest dyslektykiem ,a Ty jesteś ograniczony bo nadal jesteś zdania że to Uncharted jest najładniejszą grą :o

Dlatego według ciebie jestem ograniczony? To w takim razie zobacz jak ty jesteś cofnięty w rozwoju. Konkrety proszę, a nie pier....e o Szopenie. Uncharted ma oświetlenie, które miecie to z GeOW2, tekstury równie dobre jak nie lepsze (momentami w GeoW2 tekstury są mega denne), animacja w U:DF nie spada w przeciwieństwie do GeOW2, Uncharted posiada złożoną roślinnośc 3D reagującą na bohatera. Pomijam smaczki jak mokre ubranie itp. No i w końcu animacja, która w U:DF jest o lata świetlne przed GeOW2.
Teraz czekam na konkrety od ciebie, co takiego ma GeOW2, czego nie ma Uncharted.


Cytuj
PS. Jeszcze na głowę nie upadłem żeby kupić X0. Preferuję sprzęt wyższej jakości. Na X0 pogrywam sobie w pracy i Geow2, jest zbyt cienki żeby można w ogóle przyrównywać go do U:DF.
Jak marzysz to zamykaj oczy człeniu , tak się to poprawnie piszę  :P Tym zdanie po raz kolejny udowodniłeś że jesteś ograniczony.

Chłopczyku, ty piałeś nad Halo3, więc kto tu jest ograniczony. Wyzywasz innych od fanboy'ów a sam jesteś mega zaślepionym, do bólu dennym i udającym obiektywnego, fanboy'em. Zresztą nie tylko na tym forum ludzie to zauważyli.


Cytuj
PS. Naki, Ural to recenzent i zarazem człowiek, który zajmuje się na poważnie grafiką. On twierdzi że Resi2 z technicznego punktu widzenia jest lepsze od GeoW2. Cool
Nie rozśmieszaj mnie człowieku , kolo 2 lata temu zarejestrował się na forum i pokazał że żyje w ogóle  :lol: coś tam wcześniej pisał w PE ,nie było to nic poważnego ,nic o nim nie wiesz a jedyne co do Ciebie przemawia za nim to fakt że chwali Twój ukochany sprzęt :eek: A no i oczywiście twierdzi tak samo jak Ty ,Geow 2 ssie przy Resi 2 który zbiera za grafikę nawet oceny 8 średnią ma gorszą no ale co z tego ? to się nie liczy Ural jest mega znawcą i wie lepiej niż jacyś tam recenzenci na całym świecie.

No tak, Soulik który gówno wie o grafice, wie lepiej od Urala. Weź przestań kpić, bo już tak jak ty to ciężko się pogrążyć. Ural to człowiek, który wie co mówi, a ty jesteś zwykłym pieniaczem z klapeczkami na oczach.
Resi2 zbiera też 9 za oprawę i wielu jest zdania iż oprawa jest świetna. Od razu powiem że mnie nie podoba się Resistance, ale technicznie grafika spokojnie może równać się do GeOW2, który broni się teksturami, bo reszta leży i kwiczy.

Cytuj
gra skończona _ świetna końcówka jak i cała gra/ naprawdę polecam ludziom zwłaszcza że nie byłem fanem jedynki/
i nawet nie o grafike chodzi ktora jest w wielu miejscach genialna ale o gameplay ktory jest świetnie zbalansowany i oryginalny/
i "reposta" godna fanboja PS3

Jesteś żałosny jak nikt inny. Kogo jeszcze, kto ma odmienne zdania od twojego, zjedzie od fanboy'ów? Boli cie że X0 wypstrykał się z mocy i PS3 się rozwija a konsolka M$ stoi w miejscu? Już się podniecałeś Ninja Gaiden 2, a oceny mówią same za siebie i pokazują jak totalnie gówno się znasz na tym o czym piszesz. Jak tam framerate w NG2? :lol:

Na koniec, bardzo bym chciał, żebyś pokazał mi na tym swoim ukochanym X0, grę w 1080p, 60 klatkach animacja, z modelami aut z których zbudowałbyś parę w PGR4. 1080p i 60 klatek ma również WipEout. Czekam na twój popis.


s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9449 dnia: Grudnia 11, 2008, 22:19:20 pm »
Dobra panowie , powiedzcie mi na czym byście grali na PC gdyby nie konsole?
Resident Evil? Gears Of War? Halo? A może Silent Hill? Na pewno w MGS co , nie? O Final Fantasy nie wspominając. A może tupnęli byście nóżką i powstałby God Of War, Devil May Cry , Onimusha , Otogi i Ninja Gaiden? A wiem , wypaśnu Tekken , Street Fighter i Soul Blade z tym niesamowitym ponad 100 przyciskowym kontrolerem O.o!

wszystkie pogrubione zagościły na PC o_O
: Grudzień 11, 2008, 22:18:52 pm
Gdyby nie PC, nie było by konsol :P
Gdyby nie PSX to gry nadal by się składały z pixeli a nie polygonów.


pierwszą grą w pełni 3d był quake1, nie pamiętam aby wyszedł na psx :cool:

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9450 dnia: Grudnia 11, 2008, 22:19:33 pm »
Do tego przyczepiłeś się akurat GTA, gdzie wszyscy wkoło trąbią, że wersja na PC jest ewidentnie spartolona.

Wiesz wszyscy trąbili, że Crysis jest spartolony bo ma duże wymagania. Prawda jest taka, że jak gra jest zaawansowana technicznie to ma duże wymagania i już. Cała filozofia. Crysis na low będzie chodził przyzwoicie na byle jakim sprzęcie. Crysis na very high już na byle jakim sprzęcie będzie uchodził za spratoloną wersje. Tak samo GTA4 w jakości konsolowej pójdzie na praktycznie wszystkim co jest choć trochę współczesne zaś max jest nieosiagalny. Nie dlatego, że gra jest spratolona tylko dlatego, że swoim rozmachem przekracza możliwości obecnego hardware'u, co nie zmienia faktu, że piękno PC polega też na tym, że jak coś mi nie chodzi na high to ustawiam medium, jak 1080p przycina to się pochylam i daje marne 720p itp.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9451 dnia: Grudnia 11, 2008, 22:20:55 pm »
Dobra panowie , powiedzcie mi na czym byście grali na PC gdyby nie konsole?
Resident Evil? Gears Of War? Halo? A może Silent Hill? Na pewno w MGS co , nie? O Final Fantasy nie wspominając. A może tupnęli byście nóżką i powstałby God Of War, Devil May Cry , Onimusha , Otogi i Ninja Gaiden? A wiem , wypaśnu Tekken , Street Fighter i Soul Blade z tym niesamowitym ponad 100 przyciskowym kontrolerem O.o!

Rozumiem, że gdyby nie konsole to te gry by w życiu nie powstały. To rynek gier nigdy by się nie rozwinął? To firmy nigdy nie tworzyłyby gier? No, no, śmiała teoria.

Kojima jakoś nie miał problemów ze stworzeniem serii Metal Gear na komputery domowe.

Tak jak napisał Buzu, nikt tu nie mówi, że konsole są fe, be i fuj (co byłoby głupim posunięciem - w końcu jesteśmy na forum konsolowym ;D), jednak gadki, że PC nie nadaje się do gier, że jest beznadziejny, że gdyby nie PSX to gry nadal składałyby się z pikseli (;D) itp itd jest... głupie.
Głupie? A co jak nie sukces PSX był właśnie motorem napędowym w ewolucji grafiki 3d?

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9452 dnia: Grudnia 11, 2008, 22:22:16 pm »
Cytuj
Gdyby nie PSX to gry nadal by się składały z pixeli a nie polygonów.
Eee tam ;] Alone in the Dark byl zrobiony z polygonow, a powstal w 92 roku, czyli 2 lata przed PSX'em, na pewno byly wtedy tez inne gry, ale nie chce mi sie szukac ;]

Quake 1 pozno wyszedl ;], za to byl chyba pierwsza gra wykorzystujaca glide.


Cytuj
Tak samo GTA4 w jakości konsolowej pójdzie na praktycznie wszystkim co jest choć trochę współczesne zaś max jest nieosiagalny. Nie dlatego, że gra jest spratolona tylko dlatego, że swoim rozmachem przekracza możliwości obecnego hardware'u
Nie, akurat GTA jest ostro spartolona konwersja ;]

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9453 dnia: Grudnia 11, 2008, 22:25:30 pm »
Głupie? A co jak nie sukces PSX był właśnie motorem napędowym w ewolucji grafiki 3d?

Patrz post KKRT. Na PC były gry w 3D jeszcze przed pojawieniem się PSX. Fakt, konsola Sony była motorem napędowym, jednak nie była jedyną przyczyną, dla której grafika 3D się pojawiła w grach, więc gadanie, że bez niej wciąż gralibyśmy w gry 2D jest idiotyczne.


Quake 1 pozno wyszedl ;], za to byl chyba pierwsza gra wykorzystujaca glide.

Q1 wyszedł w 1996 roku.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Gomez

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-08-2006
  • Wiadomości: 512
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9454 dnia: Grudnia 11, 2008, 22:27:34 pm »
Dobra panowie , powiedzcie mi na czym byście grali na PC gdyby nie konsole?
Resident Evil? Gears Of War? Halo? A może Silent Hill? Na pewno w MGS co , nie? O Final Fantasy nie wspominając. A może tupnęli byście nóżką i powstałby God Of War, Devil May Cry , Onimusha , Otogi i Ninja Gaiden? A wiem , wypaśnu Tekken , Street Fighter i Soul Blade z tym niesamowitym ponad 100 przyciskowym kontrolerem O.o!

Halo było robione na pc, ale się sporo pozmieniało;p, Metal Gear też powstał na jakimś komputerze, poźniej port na nesa. Kupienie pada do blaszaka to nie problem.

A co do grafiki pierwszy akcelerator był dostępny w listopadzie 1994r. poźniej już z górki 1996 directx 1.0 i Voodoo.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9455 dnia: Grudnia 11, 2008, 22:29:44 pm »
ale z quakiem jest taki motyw, ze to była PIERWSZA gra, która była w pełnym 3d, bohater, przeciwnicy a także środowisko. co ciekawsze, to, o zgrozo, ta gra wyszła jak psx już był na rynku 2 lata o_O


cytat z wiki:
Cytuj
Quake popularized several major advances in the 3D game genre: it uses polygonal 3D models for players and monsters instead of the prerendered sprites; and the world in which play takes place is created as a true 3D space, rather than a 2-dimensional map with height information which is then rendered to 3D[

b.szym

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 15-06-2007
  • Wiadomości: 1 264
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9456 dnia: Grudnia 11, 2008, 22:31:36 pm »
Do tego przyczepiłeś się akurat GTA, gdzie wszyscy wkoło trąbią, że wersja na PC jest ewidentnie spartolona.

Wiesz wszyscy trąbili, że Crysis jest spartolony bo ma duże wymagania. Prawda jest taka, że jak gra jest zaawansowana technicznie to ma duże wymagania i już. Cała filozofia. Crysis na low będzie chodził przyzwoicie na byle jakim sprzęcie. Crysis na very high już na byle jakim sprzęcie będzie uchodził za spratoloną wersje. Tak samo GTA4 w jakości konsolowej pójdzie na praktycznie wszystkim co jest choć trochę współczesne zaś max jest nieosiagalny. Nie dlatego, że gra jest spratolona tylko dlatego, że swoim rozmachem przekracza możliwości obecnego hardware'u, co nie zmienia faktu, że piękno PC polega też na tym, że jak coś mi nie chodzi na high to ustawiam medium, jak 1080p przycina to się pochylam i daje marne 720p itp.
A gdzie AA na wersji PC? Ups, nie ma?

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9457 dnia: Grudnia 11, 2008, 22:35:25 pm »
A gdzie AA na wersji PC? Ups, nie ma?

Ale możesz ustawić FullHD a każda gra w 1920x1080 bez AA jest lepiej wygładzona i wygląda lepiej niż ta sama gra w 1280x720 z 2xAA. Zreszta wiele gier na PC nie ma możliwości ustawienia AA (chyba wszystkie gry na UE3). AA możesz zignorowac w FHD albo wymusić w sterownikach lub nhancer'em

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9458 dnia: Grudnia 11, 2008, 22:36:08 pm »
ale z quakiem jest taki motyw, ze to była PIERWSZA gra, która była w pełnym 3d, bohater, przeciwnicy a także środowisko. co ciekawsze, to, o zgrozo, ta gra wyszła jak psx już był na rynku 2 lata o_O


cytat z wiki:
Cytuj
Quake popularized several major advances in the 3D game genre: it uses polygonal 3D models for players and monsters instead of the prerendered sprites; and the world in which play takes place is created as a true 3D space, rather than a 2-dimensional map with height information which is then rendered to 3D[
Ridge Racer (1994 - Japan)
Battle Arena Toshinden 1995
Te dwie powyższe mam rozumieć nie był full 3d O.o?

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9459 dnia: Grudnia 11, 2008, 22:43:08 pm »

Battle Arena Toshinden to 2 trójwymiarowe modele na 2d planszach bez scian, czyli nie prawdziwe 3d.
Ridge Racer 3d samochody w korytarzu oblepionym bitmapami udającymi wszystko to co poza drogą. Czyli coś jak pierwsze Crashe 2,5d.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9460 dnia: Grudnia 11, 2008, 22:47:47 pm »
Cytuj
Uncharted ma oświetlenie, które miecie to z GeOW2, tekstury równie dobre jak nie lepsze (momentami w GeoW2 tekstury są mega denne), animacja w U:DF nie spada w przeciwieństwie do GeOW2, Uncharted posiada złożoną roślinnośc 3D reagującą na bohatera. Pomijam smaczki jak mokre ubranie itp. No i w końcu animacja, która w U:DF jest o lata świetlne przed GeOW2.
Teraz czekam na konkrety od ciebie, co takiego ma GeOW2, czego nie ma Uncharted.
Parę fotek:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Poza tym, takie AC jest praktycznie pod każdym względem lepsze od Uncharted (chodzi mi o grafikę, bo gameplay w U-d jest lepszy): dalszy zasięg widzenia, więcej jednostek na ekranie, lepsze animacje, jedynie teksturki potrafią być gorsze.
Co by nie gadać Uncharted jest piękną grą, ale takie GoW2, czy AC na pewno nie odstają od niej graficznie. No i w takim U-d na ekranie jest maksymalnie kilku wrogów, a w dwóch wyżej wymienionych grach potrafi ich być na raz znacznie więcej.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9461 dnia: Grudnia 11, 2008, 22:51:05 pm »
No i co takiego niesamowitego na tych screen'ach jest? Na jednym widać słabą roślinność, a na reszcie brak konkretnego oświetlenia. Wygląda jak UT3 na PS3. Ta gra nie jest niczym ponad U:DF, baaa nawet go nie dogania pod względem oprawy A/V.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9462 dnia: Grudnia 11, 2008, 22:54:48 pm »
GoW 2 to przedewszystkim szybka akcja, wiec tu deklasuje Uncharted, ale za to w GOW z tego co widzialem, jest strasznie maly draw distance, kilkadziesiat metrow przed nami mamy glupia mgle [w Uncharted w niektorych lvl'ach tez tak jest, ale to w 50% tylko]

AC ma sie nijak do Uncharted, no wiadomo jest wiecej jednostek i wiekszy draw distance, wiec i wiecej obiektow, ale jesli chodzi o poziom detali w lokacjach to Uncharted to niebo przy AC, juz nie mowiac o teksturach.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9463 dnia: Grudnia 11, 2008, 22:59:45 pm »

Battle Arena Toshinden to 2 trójwymiarowe modele na 2d planszach bez scian, czyli nie prawdziwe 3d.
Ridge Racer 3d samochody w korytarzu oblepionym bitmapami udającymi wszystko to co poza drogą. Czyli coś jak pierwsze Crashe 2,5d.




To nie jest 3d??????????????????????????????????????????????????????????????
Przeczytałem jeszce raz co napisałeś i wynika z tego mniej więcej ,że BAT to 3d postacie która są 2.5d....
: Grudzień 11, 2008, 22:55:20 pm
Cytuj
Uncharted ma oświetlenie, które miecie to z GeOW2, tekstury równie dobre jak nie lepsze (momentami w GeoW2 tekstury są mega denne), animacja w U:DF nie spada w przeciwieństwie do GeOW2, Uncharted posiada złożoną roślinnośc 3D reagującą na bohatera. Pomijam smaczki jak mokre ubranie itp. No i w końcu animacja, która w U:DF jest o lata świetlne przed GeOW2.
Teraz czekam na konkrety od ciebie, co takiego ma GeOW2, czego nie ma Uncharted.
Parę fotek:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Poza tym, takie AC jest praktycznie pod każdym względem lepsze od Uncharted (chodzi mi o grafikę, bo gameplay w U-d jest lepszy): dalszy zasięg widzenia, więcej jednostek na ekranie, lepsze animacje, jedynie teksturki potrafią być gorsze.
Co by nie gadać Uncharted jest piękną grą, ale takie GoW2, czy AC na pewno nie odstają od niej graficznie. No i w takim U-d na ekranie jest maksymalnie kilku wrogów, a w dwóch wyżej wymienionych grach potrafi ich być na raz znacznie więcej.
Pokaż proszę jakiś obiekt ,np budynek czy drzewko ,który to rzuca cień na stojąca tam postać czy wodę z refleksami otoczenia .
« Ostatnia zmiana: Grudnia 11, 2008, 23:16:21 pm wysłana przez Jurass »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9464 dnia: Grudnia 11, 2008, 23:27:12 pm »
jurass mówienie, że battle arena toshinden był w pełnym 3d to rzucanie takich kwiatków jak te, że gry z serii onimusha, devil czy mgs i wiele, wiele innych nie zagościły na PC :cool:

w toshindenach jest zastosowana ta sama technika co w poprzednich tekkenach, postacie 3d, ale tło to zwykła bitmapa, bodajże dopiero tekken 4(albo 5, nie jestem pewien, nie chce mi się szukać) wprowadził serię w pełne 3d. nie strzelaj już sobie więcej w kolana.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9465 dnia: Grudnia 11, 2008, 23:40:42 pm »
Koledzy, przecież nie ma czegoś takiego jak pełne i niepełne 3D. Jest 3D i 2D. BAT w 2D nie jest na pewno.

Czy skoro w PGR4 niebo jest zwykłą bitmapą (rozpikselowaną na dodatek) to gra nie jest wg Was w "pełnym" 3D

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9466 dnia: Grudnia 11, 2008, 23:42:53 pm »
jurass mówienie, że battle arena toshinden był w pełnym 3d to rzucanie takich kwiatków jak te, że gry z serii onimusha, devil czy mgs i wiele, wiele innych nie zagościły na PC :cool:

w toshindenach jest zastosowana ta sama technika co w poprzednich tekkenach, postacie 3d, ale tło to zwykła bitmapa, bodajże dopiero tekken 4(albo 5, nie jestem pewien, nie chce mi się szukać) wprowadził serię w pełne 3d. nie strzelaj już sobie więcej w kolana.
Czyli postacie 3d w Toshidenie nie sa 3d , tak?
Jak to nazwać? Headshot?

: Grudzień 11, 2008, 23:41:15 pm
Koledzy, przecież nie ma czegoś takiego jak pełne i niepełne 3D. Jest 3D i 2D. BAT w 2D nie jest na pewno.

Czy skoro w PGR4 niebo jest zwykłą bitmapą (rozpikselowaną na dodatek) to gra nie jest wg Was w "pełnym" 3D
W Soul Calibur 4 najdalszy plan też jest bitmapa czyli nie jest w pełnym 3 d wg teorii panów od teorii  :lol:

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9467 dnia: Grudnia 11, 2008, 23:45:10 pm »
Koledzy, przecież nie ma czegoś takiego jak pełne i niepełne 3D. Jest 3D i 2D. BAT w 2D nie jest na pewno.

Czy skoro w PGR4 niebo jest zwykłą bitmapą (rozpikselowaną na dodatek) to gra nie jest wg Was w "pełnym" 3D

odpowiem ironicznie:
a jest coś takiego jak HD i fullHD ??? :)
: Grudzień 11, 2008, 23:44:00 pm
jurass mówienie, że battle arena toshinden był w pełnym 3d to rzucanie takich kwiatków jak te, że gry z serii onimusha, devil czy mgs i wiele, wiele innych nie zagościły na PC :cool:

w toshindenach jest zastosowana ta sama technika co w poprzednich tekkenach, postacie 3d, ale tło to zwykła bitmapa, bodajże dopiero tekken 4(albo 5, nie jestem pewien, nie chce mi się szukać) wprowadził serię w pełne 3d. nie strzelaj już sobie więcej w kolana.
Czyli postacie 3d w Toshidenie nie sa 3d , tak?
Jak to nazwać? Headshot?
headshota to sobie strzeliłeś wymieniając serie kosolowe, które "nie" zagościły na PC.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9468 dnia: Grudnia 11, 2008, 23:45:28 pm »
s00s no wieksza i mniejsza polowa

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9469 dnia: Grudnia 11, 2008, 23:46:06 pm »
To wolfenstein 3d ( :d ) jest 3d? ;) - Released on May 5, 1992 for MS-DOS

BAT to 3d modele postaci na 2d arenach. Wnioski pozostawiam Wam
« Ostatnia zmiana: Grudnia 11, 2008, 23:47:43 pm wysłana przez Buzu »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9470 dnia: Grudnia 11, 2008, 23:48:52 pm »
Koledzy, przecież nie ma czegoś takiego jak pełne i niepełne 3D. Jest 3D i 2D. BAT w 2D nie jest na pewno.

Czy skoro w PGR4 niebo jest zwykłą bitmapą (rozpikselowaną na dodatek) to gra nie jest wg Was w "pełnym" 3D

odpowiem ironicznie:
a jest coś takiego jak HD i fullHD ??? :)
: Grudzień 11, 2008, 23:44:00 pm
jurass mówienie, że battle arena toshinden był w pełnym 3d to rzucanie takich kwiatków jak te, że gry z serii onimusha, devil czy mgs i wiele, wiele innych nie zagościły na PC :cool:

w toshindenach jest zastosowana ta sama technika co w poprzednich tekkenach, postacie 3d, ale tło to zwykła bitmapa, bodajże dopiero tekken 4(albo 5, nie jestem pewien, nie chce mi się szukać) wprowadził serię w pełne 3d. nie strzelaj już sobie więcej w kolana.
Czyli postacie 3d w Toshidenie nie sa 3d , tak?
Jak to nazwać? Headshot?
headshota to sobie strzeliłeś wymieniając serie kosolowe, które "nie" zagościły na PC.
Tak , pokaż gdzie ja wymieniłem gry konsolowe które nie pojawiły się na pc ? HD/FullHD 1280x720 /1920x1080 ,jakież proste nie?
: Grudzień 11, 2008, 23:48:14 pm
To wolfenstein 3d ( :d ) jest 3d? ;) - Released on May 5, 1992 for MS-DOS

BAT to 3d modele postaci na 2d arenach. Wnioski pozostawiam Wam
Te areny są 2d? Ok....
« Ostatnia zmiana: Grudnia 11, 2008, 23:51:19 pm wysłana przez Jurass »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9471 dnia: Grudnia 11, 2008, 23:50:26 pm »
odpowiem ironicznie:
a jest coś takiego jak HD i fullHD ??? :)

Full HD odnosi się do konkretnej wartości.

BAT to 3d modele postaci na 2d arenach. Wnioski pozostawiam Wam

Ja tam widzę areny 3D...

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9472 dnia: Grudnia 11, 2008, 23:51:53 pm »
odpowiem ironicznie:
a jest coś takiego jak HD i fullHD ??? :)

Full HD odnosi się do konkretnej wartości.

BAT to 3d modele postaci na 2d arenach. Wnioski pozostawiam Wam

Ja tam widzę areny 3D...
Widocznie mamy coś ze wzrokiem...

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9473 dnia: Grudnia 11, 2008, 23:52:22 pm »
A ja widzę niekończące się podłoże i w koło bitmaty udające otoczenie

Nycek

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 21-02-2007
  • Wiadomości: 513
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9474 dnia: Grudnia 11, 2008, 23:55:25 pm »
Mieliśmy wkroczyć w erę 4d a tu okazuje się że nadal tkwimy w 2d :eek:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9475 dnia: Grudnia 11, 2008, 23:55:40 pm »
A ja widzę niekończące się podłoże i w koło bitmaty udające otoczenie


Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9476 dnia: Grudnia 12, 2008, 00:06:12 am »
My bad

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9477 dnia: Grudnia 12, 2008, 00:10:37 am »
Tak , pokaż gdzie ja wymieniłem gry konsolowe które nie pojawiły się na pc ? HD/FullHD 1280x720 /1920x1080 ,jakież proste nie?

w poscie #11694 lansujesz tezę jakoby wymienione przez ciebie serie były tylko domeną konsol, natomiast większość z nich, z większym lub mniejszym sukcesem, została przeniesiona na PC.
co do tych rozdzielczości to ironia ma to do siebie, że odpowiedz jest znana w momencie zadania pytania i tak jak jest coś takiego jak HD i fullHD to tak samo jest coś takiego jak 3d i full3d.
odnośnie toshindena to już powiedziałem, że jest to technika taka sama jak w poprzednich tekkenach i jest to raczej fakt bezdyskusyjny.
btw. z tym qłejkiem to nie ja to wymyśliłem, tak po prostu jest, nie do mnie pretensje.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 12, 2008, 00:13:06 am wysłana przez s00s »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9478 dnia: Grudnia 12, 2008, 00:20:59 am »
Tak , pokaż gdzie ja wymieniłem gry konsolowe które nie pojawiły się na pc ? HD/FullHD 1280x720 /1920x1080 ,jakież proste nie?

w poscie #11694 lansujesz tezę jakoby wymienione przez ciebie serie były tylko domeną konsol, natomiast większość z nich, z większym lub mniejszym sukcesem, została przeniesiona na PC.
co do tych rozdzielczości to ironia ma to do siebie, że odpowiedz jest znana w momencie zadania pytania i tak jak jest coś takiego jak HD i fullHD to tak samo jest coś takiego jak 3d i full3d.
odnośnie toshindena to już powiedziałem, że jest to technika taka sama jak w poprzednich tekkenach i jest to raczej fakt bezdyskusyjny.
btw. z tym qłejkiem to nie ja to wymyśliłem, tak po prostu jest, nie do mnie pretensje.
Wiem ,że to odzywka godna dzieci neo ,a le Ty umiesz czytać? Ja pisałem o sukcesie/porażce gier konsolowych czy gdybałem na temat ich istnienia / postaci gdyby nie było konsol?
Faktem bezdyskusyjnym jest to że 3d to 3d .
Co do Quake to Ty podałeś tutaj ta informacje , więc ocb.
3d i full 3d O.o :P
No to ajk XO i PS3 konsola i full konsola xd
« Ostatnia zmiana: Grudnia 12, 2008, 00:24:59 am wysłana przez Jurass »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9479 dnia: Grudnia 12, 2008, 00:44:26 am »
jeżeli dla ciebie faktem bezdyskusyjnym jest, że 3d to 3d to luuz( pewnie wolfenstein 3d też jest cały w 3d, ok możesz tak sądzić).
co do tego nieszczęsnego(dla mnie) postu, to przyznaję. źle cię zrozumiałem.
co do gier na PC to nie bój się, ten rynek poradziłby sobie bardzo dobrze bez konsol(choć nie lubię takiego gdybania). jest wiele gier stricte pecetowych, które weszły do klasyków elektronicznej rozgrywki(nieraz większych niż wszystkie wspomniane przez ciebie serie razem wzięte, jak chociażby starcraft, który stał się sportem w pełnym znaczeniu tego słowa).
: Grudzień 12, 2008, 00:36:00 am
No to ajk XO i PS3 konsola i full konsola xd

coś iście na twoim poziomie xd