Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2739090 razy)

0 użytkowników i 26 Gości przegląda ten wątek.

Spidey^

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13280 dnia: Stycznia 18, 2009, 00:44:23 am »
Ech, w worze nikt mi nie odpowiedział, więc poproszę o pomoc tutaj:


Gdzie znajdę jakiś ranking gier na PS3 i X0, które mają wyjść w tym roku (i ewentualnie w następnych)?

np. tu:
http://news.vgchartz.com/news.php?id=2799
http://news.vgchartz.com/news.php?id=2796

ale lekko wybrakowany jest

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13281 dnia: Stycznia 18, 2009, 01:27:54 am »
haha anonimowy dobre porownanie :) nie wiedzialem ze fc2 na ps3 jest az tak slaby. dla mnie nie grywalny :P ale wiesz marcepan dalej bedzie mowil ze na ps3 wyglada lepiej

Dobre, dobre prawie ci sie udalo  :lol:

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13282 dnia: Stycznia 18, 2009, 01:48:40 am »
nie wiedzialem ze fc2 na ps3 jest az tak slaby.

lol
Tam, gdzie różnicę widać gołym okiem piszesz, że albo jej nie ma, albo jest "minimalna".
Tam, gdzie różnica jest na tyle mała, że obrazki możnaby wsadzić do czasopisma jako zagadkę w stylu "znajdź 10 szczegółów różniących te obrazki" piszesz, że "ps3 jest aż tak słaby" (swoją drogą, nie "słaba"? to przecież konsola - rodzaj żeński).

JAk to napisał windomearl:
Czyli fanboj ;)

Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13283 dnia: Stycznia 18, 2009, 02:27:21 am »
Cytuj
Siłą Xboxa są multiplatformowe silniki (Dunia,UE3,engine z CoD4,QoS,World at War,itd.) a siłą PS3 są autorskie silniki.
LoL? Przeciez COD 4, QoS i WoW chodza na tym samym silniku ..., zrobionym na potrzeby CoD 4'a, wiec wymieniles w sumie 3 silniki graficzne, a Sony w kazdym swoim tytule ma inny - wyliczmy: EDGE, Uncharted, Insomniac Engine , silnik Polyphony, silnik Evolution od Motorstorma 1 i W:HD oraz nowy od Motorstorma 2, silnik Konami, silnik Media Molecule, silnik Quantum Dreams, silnik tworcow Lair, czyli Factory 5 - wszystkie z nich to najwyzsza polka jesli chodzi o generowanie grafiki.

Poza tym problem lekko gorszych wersji na PS3 skonczy sie jak tworcy przestana pisac gry w sposob PC'towy - mamy tyle ramu, taka karte graficzna i procek - jazda, bo tu faktycznie PS3 z X0 przegrywa, ma lekko slabsza karte graficzna, mniej ramu i nietypowy procesor. Zreszta jak tworcy przestana pisac gry w PC'towy sposob to w koncu i X0 dostanie swoje killery graficzne, a tak to nadal bedzie tkwil na "poziomie" UE 3.5.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 18, 2009, 02:29:02 am wysłana przez KKRT »

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13284 dnia: Stycznia 18, 2009, 06:52:50 am »
Cytuj
Siłą Xboxa są multiplatformowe silniki (Dunia,UE3,engine z CoD4,QoS,World at War,itd.) a siłą PS3 są autorskie silniki.
LoL? Przeciez COD 4, QoS i WoW chodza na tym samym silniku ..., zrobionym na potrzeby CoD 4'a, wiec wymieniles w sumie 3 silniki graficzne, a Sony w kazdym swoim tytule ma inny - wyliczmy: EDGE, Uncharted, Insomniac Engine , silnik Polyphony, silnik Evolution od Motorstorma 1 i W:HD oraz nowy od Motorstorma 2, silnik Konami, silnik Media Molecule, silnik Quantum Dreams, silnik tworcow Lair, czyli Factory 5 - wszystkie z nich to najwyzsza polka jesli chodzi o generowanie grafiki.

Poza tym problem lekko gorszych wersji na PS3 skonczy sie jak tworcy przestana pisac gry w sposob PC'towy - mamy tyle ramu, taka karte graficzna i procek - jazda, bo tu faktycznie PS3 z X0 przegrywa, ma lekko slabsza karte graficzna, mniej ramu i nietypowy procesor. Zreszta jak tworcy przestana pisac gry w PC'towy sposob to w koncu i X0 dostanie swoje killery graficzne, a tak to nadal bedzie tkwil na "poziomie" UE 3.5.

Wiem że to ten sam silnik ( pomijając ostatnie modyfikacje takie jak w QoS )

dlatego właśnie wymieniłem gry (3) o których wiem że go użyto (przy okazji "itd." dotyczy innych silników) i napisałem w liczbie pojedyńczej
Cytuj
engine z CoD4,QoS,World at War,itd.

Bo nie wiem jak się ten engine nazywa
i krótki rzut oka na wikipedię
http://en.wikipedia.org/wiki/Call_of_duty_4
Cytuj
Engine    Proprietary
mi nie pomógł - moja znajomość angielskiego pozwala mi na przyjęcie, że Proprietary to nie nazwa silnika.  :cool:

Jeżeli zaś myślisz, że nie mam co robić tylko wymieniać najlepiej wszystkie silniki multiplatformowe aby w każdej wypowiedzi imponować liczbą...  :-?

Zresztą w d*** z tym  :lol:, to wszystko nie istotne, 8) nie siliłem się w tej wypowiedzi na ponowne odkrywanie Ameryki i koła za jednym zamachem tylko miałem ochotę na zakończenie 56stej już (liczba też nie serio - tak piszę na wszelki wypadek jak ktoś znowu zacznie się doczepiać....) dyskusji o tym że X360 ma mocniejsze GPU blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah
blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah
WOJNA na liczbę enginów!!!!111one!!
blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah
 :grin:

EDIT2 (do poniższego)
Siłą Xboxa jest UE3, a siłą PS3 są autorskie silniki.

Dziękują za uwagę  8)
Zamień to na
Cytuj
Siłą Xboxa są multiplatformowe silniki (Dunia,UE3,engine z CoD4,QoS,World at War,itd.) a siłą PS3 są autorskie silniki.
i możemy, upraszczając ostro, na dziś skończyć. :cool:
       ^^^^^^
(to co teraz podkreśliłem jest istotne)  8)


PS.
Cytuj
Poza tym problem lekko gorszych wersji na PS3 skonczy sie jak
Skończy się z erą PS3 (IMHO).
Sony już fabryki Cell'a sprzedało. W PS4 zobaczymy pewnie coś nowego i łatwiejszego do programowania - może x86 od Intel'a?  :lol:

No i to tyle na dziś.
Jutro/dzisiaj może rozwiniemy temat jak to Far Cry 2 nie tylko wygląda jak wygląda na PS3 ale także słabiej u niego z płynnością animacji. :o
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

COD4-Team-PRL

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 16-01-2009
  • Wiadomości: 29
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13285 dnia: Stycznia 18, 2009, 09:17:36 am »
Dla twojej wiadomości anonimowy RSX jest wspierany przez Cell który też potrafi liczyć grafikę ,dla tego do tej pory ładniejsze gry można ujrzeć na PS3. Exlusiwy oczywiście.

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13286 dnia: Stycznia 18, 2009, 10:14:15 am »
Dla twojej wiadomości anonimowy RSX jest wspierany przez Cell który też potrafi liczyć grafikę ,dla tego do tej pory ładniejsze gry można ujrzeć na PS3. Exlusiwy oczywiście.

A TEGO TO JESZCZE NIE WIEDZIELISMY  :o :o :o :shock: :shock: :shock:
: Styczeń 18, 2009, 10:07:04 am
Zastanawia mnie jedno :

Jesli PS3 ma obowiazkowa instalke to jak to sie ma do drawdistancu  :???:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13287 dnia: Stycznia 18, 2009, 11:31:04 am »
No i to tyle na dziś.
Jutro/dzisiaj może rozwiniemy temat jak to Far Cry 2 nie tylko wygląda jak wygląda na PS3 ale także słabiej u niego z płynnością animacji. :o

Faktycznie Far Cry 2 na X0 wygląda jak wygląda i do tego na X0 ma problemy z płynnością.

Podobnie zresztą jak tragiczna konwersja Fallout 3 na X0, którą można nazwać niegrywalną. Modele postaci czy tekstury wypadają na X0 okropnie. Widocznie zabrakło mocy tej "wspaniałej" karcie graficznej w X0.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Szkoda że do Anonimka nie dociera że PS3 ma jeszcze tytuły ekskluzywne, które pokazują jak słabiutki jest X0 przy mocy obliczeniowej PS3. Dlatego też Anonim marnie próbuje się wyratować z tej niezręcznej sytuacji, przytaczając w kółko ciągle te same gry multiplatformowe.

Zresztą Anonim nieświadomie sam pokonał własne bzdury przyznając w temacie o ME że:

TV nie ma nic do rzeczy - to wina silnika gry.

W miejsce TV można sobie wstawić "konsola", bo w końcu silnik gry pisze deweloper i tylko od niego zależy czy go dobrze zoptymalizuje.

Dlatego też, mają na uwadze gry od studiów Sony i moc obu konsol, chciałem zadedykować Anonimowemu ten kawałek.


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13288 dnia: Stycznia 18, 2009, 11:49:58 am »
Podobnie zresztą jak tragiczna konwersja Fallout 3 na X0, którą można nazwać niegrywalną. Modele postaci czy tekstury wypadają na X0 okropnie. Widocznie zabrakło mocy tej "wspaniałej" karcie graficznej w X0.

 :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13289 dnia: Stycznia 18, 2009, 11:57:50 am »
Teraz przeczytałem to w temacie o KZ2.

Chyba widac ile siedzi w dziale  ps3 :D
ps.http://www.neogo.pl/forum/index.php?action=profile;u=3363;sa=statPanel

Czyli mamy podobnego kolesia co LoNdEk. Wyznawca X0 a najwięcej czasu spędza w dziale o PS3. :lol: :lol: :lol:

MEGA FAIL!!!

Moje statystyki:

PlayStation 3     2956
Xbox 360       226


Statystyki Anonima:
    
PlayStation 3    1102
Xbox 360       590

:lol: :lol: :lol:

Swoją drogą to nikt do tej pory nie poznał gamertaga Anonima. Koleś przechodzi samego siebie. Takiej nienawiści do konsoli, której chłopak nie ma to nigdzie nie widziałem. Ja przynajmniej udzielam się w tematach o PS3, śledzę nowinki o grach i się tam wypowiadam znacznie więcej niż w dziale o X0, gdyż preferuję konsolę Sony. On natomiast, podobnie jak zbanowany LoNdEk, mimo swojej miłości do M$, wypowiadają się znacznie więcej w działach o PS3.
Napisałem to tylko dlatego żeby uświadomić niektórym (Wulfen fan Anonima i inni tego pokroju) na czym polega różnica w byciu fanboy'em a zwykłym internetowym troll'em.

: Styczeń 18, 2009, 11:54:01 am
Podobnie zresztą jak tragiczna konwersja Fallout 3 na X0, którą można nazwać niegrywalną. Modele postaci czy tekstury wypadają na X0 okropnie. Widocznie zabrakło mocy tej "wspaniałej" karcie graficznej w X0.

 :lol:

Pojawił się też "obiektywny" Iras, samozwańczy fanboy PS3, który nie posiada PS3. :lol:
Celowo napisałem "obiektywny" gdyż parę stron wcześniej Anonimowy tak skwitował różnice w UT3 na PS3 i X0:

Za słaby układ graficzny w PS3 w porównaniu z X360.

Tego już Iras nie wychwycił. :lol: Obiektywizm aż bije po oczach.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13290 dnia: Stycznia 18, 2009, 12:00:23 pm »
MarcePan, czy Ty w ogóle czytasz, co ludzie piszą, czy tylko wychwytujesz co łakome kąski i od razu piszesz własną wiadomość?
Nie jest tajemnicą, że RSX jest słabszym układem graficznym niż ten zastosowany w X0, i żadne twoje lol'e i gify tego nie zmienią. Tylko i wyłącznie dzięki wspomaganiu GPU przez Cell exclusivy na PS3 mogą wyglądać, jak wyglądają. Dlatego gry, które silnie wykorzystują GPU do generowania grafiki (UE3) wyglądają gorzej na PS3.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13291 dnia: Stycznia 18, 2009, 12:07:24 pm »
Mr_Zombie, przy całej sympatii dla Ciebie chcę zapytać czy Ty udajesz że nie pojmujesz jakiś rzeczy czy faktycznie ich nie pojmujesz? W PS3 nie ma czegoś takiego jak typowe CPU. Cell został tak zaprojektowany aby mógł wspierać GPU i przez to osiągać poziom oprawy A/V niedostępny dla konkurencji. Sam RSX owszem i może być słabszym układem od GPU w X0, ale litości ludzie, przecież inżynierowi Sony zdawali sobie z tego doskonale sprawę i dlatego też w PS3 siedzi Cell, który całkowicie zmienia postać rzeczy. Aż ciśnie się na usta sławne już stwierdzenie iż to "oczywista oczywistość".

EDIT do poniższego.

Svon ale teraz to przyspamowałeś. Bardzo nieładnie. Zresztą jakbyś nie zauważył to odpisałem Mr_Zombie.

www.żal.pl
« Ostatnia zmiana: Stycznia 18, 2009, 12:11:43 pm wysłana przez MarcePan »

svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13292 dnia: Stycznia 18, 2009, 12:08:57 pm »
MarcePan, czy Ty w ogóle czytasz, co ludzie piszą, czy tylko wychwytujesz co łakome kąski i od razu piszesz własną wiadomość?
Nie jest tajemnicą, że RSX jest słabszym układem graficznym niż ten zastosowany w X0, i żadne twoje lol'e i gify tego nie zmienią. Tylko i wyłącznie dzięki wspomaganiu GPU przez Cell exclusivy na PS3 mogą wyglądać, jak wyglądają. Dlatego gry, które silnie wykorzystują GPU do generowania grafiki (UE3) wyglądają gorzej na PS3.
BOOM!! HeadShoT!!

Nie moglem sie powstrzymac...

EDIT do poniższego.

Svon ale teraz to przyspamowałeś. Bardzo nieładnie. Zresztą jakbyś nie zauważył to odpisałem Mr_Zombie.

www.żal.pl
Czesto w ten sam sposob kwitowales jakas wypowiedz, wiec nie badz hipokryta. ; )
« Ostatnia zmiana: Stycznia 18, 2009, 12:15:44 pm wysłana przez svonston »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13293 dnia: Stycznia 18, 2009, 12:13:33 pm »
...

Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale właśnie powtórzyłeś to, co ja napisałem w poście wyżej.
Tak, architektura PS3 jest zaprojektowana w ten sposób, by Cell silnie wspomagał RSX, ale jeżeli silnik jest napisany w taki sposób, by wykorzystywał głównie GPU, a co za tym idzie nie korzysta z głównej zalety architektury konsoli Sony, to wówczas wychodzą babole. Sony może być tu winne samo sobie, bo zaprojektowało w tak dziwny sposób konsolę (zazwyczaj GPU i CPU są przeznaczone do zupełnie różnych działań, tutaj zaś muszą ze sobą współpracować).

Poza tym to wciąż nie zmienia faktu, że samo GPU, bez wspomagania Cell'a, jest słabsze, a to właśnie napisał Anonimowy, to właśnie pisałem ja, i z tego właśnie Ty się śmiałeś.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13294 dnia: Stycznia 18, 2009, 12:19:55 pm »
Widzę że nadal nie rozumiesz. Nie ma czegoś takiego w PS3 jak słabsze GPU. GPU w PS3 to RSX+Cell. Nie da się ich rozpatrywać osobno. To że deweloperzy lamią to inna sprawa, aczkolwiek różnice w multiplatformach są znikome i niewidoczne podczas gry w gwoli ścisłości. Są też takie gry multiplatformowe, które lepiej wypadają na PS3 lub są takie same jeśli już przyglądamy się z lupą.

Piszesz że Sony jest winne same sobie. Ja tu żadnej winy nie widzę. Ja się cieszę z tego stanu rzeczy, bo gracze posiadający X0 od dawien dawna nie widzieli zapowiedzi, która spowodowałaby opad szczeny. Na PS3 takich zapowiedzi jest coraz więcej. Proste jest że wybieram konsolę, która się rozwija a nie taką która po roku pokazała wszystko na co ją stać a teraz jak jest, każdy widzi.
: Styczeń 18, 2009, 12:19:03 pm
EDIT do poniższego.

Svon ale teraz to przyspamowałeś. Bardzo nieładnie. Zresztą jakbyś nie zauważył to odpisałem Mr_Zombie.

www.żal.pl
Czesto w ten sam sposob kwitowales jakas wypowiedz, wiec nie badz hipokryta. ; )

Podobnie jak Ty często wypominałeś spamowanie i suchary innym, więc nie bądź hipokrytą. ;)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13295 dnia: Stycznia 18, 2009, 12:22:48 pm »
Widzę że nadal nie rozumiesz. Nie ma czegoś takiego w PS3 jak słabsze GPU. GPU w PS3 to RSX+Cell. Nie da się ich rozpatrywać osobno. To że deweloperzy lamią to inna sprawa, aczkolwiek różnice w multiplatformach są znikome i niewidoczne podczas gry w gwoli ścisłości. Są też takie gry multiplatformowe, które lepiej wypadają na PS3 lub są takie same jeśli już przyglądamy się z lupą.

Piszesz że Sony jest winne same sobie. Ja tu żadnej winy nie widzę. Ja się cieszę z tego stanu rzeczy, bo gracze posiadający X0 od dawien dawna nie widzieli zapowiedzi, która spowodowałaby opad szczeny. Na PS3 takich zapowiedzi jest coraz więcej. Proste jest że wybieram konsolę, która się rozwija a nie taką która po roku pokazała wszystko na co ją stać a teraz jak jest, każdy widzi.
: Styczeń 18, 2009, 12:19:03 pm
EDIT do poniższego.

Svon ale teraz to przyspamowałeś. Bardzo nieładnie. Zresztą jakbyś nie zauważył to odpisałem Mr_Zombie.

www.żal.pl
Czesto w ten sam sposob kwitowales jakas wypowiedz, wiec nie badz hipokryta. ; )

Podobnie jak Ty często wypominałeś spamowanie i suchary innym, więc nie bądź hipokrytą. ;)
Ja tam mam juz prawie rok tą nierozwijającą się konsole, i nie przeszkadza mi to sie przy niej świetnie bawić. Marcyś czasami (często?) mocno przesadzasz.

North

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 1 013
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13296 dnia: Stycznia 18, 2009, 12:24:24 pm »
Jednemu po prostu chodzi o to, żeby grać i się dobrze bawić, a drugiemu, żeby mu się konsola rozwijała (w zapowiedziach).

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13297 dnia: Stycznia 18, 2009, 12:29:09 pm »
Jednemu po prostu chodzi o to, żeby grać i się dobrze bawić, a drugiemu, żeby mu się konsola rozwijała (w zapowiedziach).
I powiedz co jest normalniejsze i ma więcej wspólnego z rozrywką elektroniczną?

North

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 1 013
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13298 dnia: Stycznia 18, 2009, 12:38:01 pm »
Ja mam dziwne wrażenie, że posiadacze PS3 mają największą rozrywkę z
1. opowiadania co wyjdzie na PS3
2. opowiadania o KZ2
3. opowiadania o większych możliwościach swojej konsoli
4. opowiadania o KZ2
itd.


Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13299 dnia: Stycznia 18, 2009, 12:39:47 pm »
Masz na myśli wszystkich posiadaczy, bo jeśli chodzi o mnie to się świetnie bawie przy PS3 i nie wdaje się w te denne dyskusje

North

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 1 013
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13300 dnia: Stycznia 18, 2009, 12:42:31 pm »
Wyjątek potwierdza regułę.

Diuk

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13301 dnia: Stycznia 18, 2009, 12:47:31 pm »
Ja mam dziwne wrażenie, że posiadacze PS3 mają największą rozrywkę z
1. opowiadania co wyjdzie na PS3
2. opowiadania o KZ2
3. opowiadania o większych możliwościach swojej konsoli
4. opowiadania o KZ2
itd.

Hola, hola - nie stawiaj Pan wszystkich w jednym szeregu  :? Równie dobrze mogę powiedzieć, że "wszyscy" posiadacze x0 jako przykład \ kontrargument wymieniają zawsze GOWA 2, bo nie mają innego dobrego exclusiva.

Czujesz blues'a ?  :cool:

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13302 dnia: Stycznia 18, 2009, 12:53:19 pm »
Ja mam dziwne wrażenie, że posiadacze PS3 mają największą rozrywkę z
1. opowiadania co wyjdzie na PS3
2. opowiadania o KZ2
3. opowiadania o większych możliwościach swojej konsoli
4. opowiadania o KZ2
itd.

Hola, hola - nie stawiaj Pan wszystkich w jednym szeregu  :? Równie dobrze mogę powiedzieć, że "wszyscy" posiadacze x0 jako przykład \ kontrargument wymieniają zawsze GOWA 2, bo nie mają innego dobrego exclusiva.

Czujesz blues'a ?  :cool:
W którym są lagi jak jasny skurwiesyn :cool: Czym oni się jarają? :eek:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13303 dnia: Stycznia 18, 2009, 13:00:41 pm »
Ja mam dziwne wrażenie, że posiadacze PS3 mają największą rozrywkę z
1. opowiadania co wyjdzie na PS3
2. opowiadania o KZ2
3. opowiadania o większych możliwościach swojej konsoli
4. opowiadania o KZ2
itd.

Hola, hola - nie stawiaj Pan wszystkich w jednym szeregu  :? Równie dobrze mogę powiedzieć, że "wszyscy" posiadacze x0 jako przykład \ kontrargument wymieniają zawsze GOWA 2, bo nie mają innego dobrego exclusiva.

Czujesz blues'a ?  :cool:
W którym są lagi jak jasny skurwiesyn :cool: Czym oni się jarają? :eek:
Nie wszyscy grają przez neta i nie dla wszystkich najważniejszy jest multiplayer.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13304 dnia: Stycznia 18, 2009, 13:10:54 pm »
To że deweloperzy lamią to inna sprawa, aczkolwiek różnice w multiplatformach są znikome i niewidoczne podczas gry w gwoli ścisłości.

1. Developerzy nie lamią, tylko Sony nagle w trakcie gry zmieniło jej reguły. Jak już mówiłem, dotychczas GPU było odpowiedzialne za jedne rzeczy, CPU za inne. PS3 wymaga, by do tworzenia grafiki wykorzystywać jednocześnie GPU i CPU. Z czasem developerzy przyzwyczaili się do tego (wielu już teraz odpowiada, że programowanie na PS3 nie jest takie trudne), jednak nie możesz ich winić za to, że na początku mieli z tym problemy. Studia wewnętrzne Sony to inna bajka, ponieważ raz, że mają silne wsparcie od Sony, a dwa, robią gry tylko na tą konsolę.

2. Na to drugie stwierdzenie trudno mi odpowiedzieć w jednoznaczny sposób. Z jednej strony chciałbym odpowiedzieć (z pewną dozą złośliwości), pokazując porównanie dema RE5 (szczególnie, jeżeli widziało się też filmik, ale Dot pisze to również w komentarzu do porównania), że większość szczegółów, silnie różniących obie pozycje (w 99% na niekorzyść PS3*) zauważył dopiero po porównywaniu screenów - w grze w ogóle nie zwrócił na nie uwagę.
Z drugiej zaś strony chciałbym odpowiedzieć, "to po kiego wała te wszystkie przepychanki, że w grze X jak się spojrzy pod kątem 45 stopni widać bardziej gładszą linię na tym małym obiekcie w rogu planszy na konsoli Z, a na konsoli Y ma on wówczas słabszą teksturę", skoro tej różnicy w samej grze nikt nawet nie zauważy. :/


*wynika to jednak prawdopodobnie z tego, że wersja na PS3 to starszy build. Redaktorzy, którzy mieli okazję później zagrać w inne etapy z RE5 mówili, że nie widać różnicy pomiędzy konsolami, a i grafika wygląda lepiej, niż w japońskim demie.

Cytuj
Ja się cieszę z tego stanu rzeczy, bo gracze posiadający X0 od dawien dawna nie widzieli zapowiedzi, która spowodowałaby opad szczeny.

Polemizowałbym. Co najwyżej można napisać, że "nie widzieli zapowiedzi exclusive'a, który spowodowałbym opad szczeny", bo wg mnie większość gier multiplatformowych wygląda o wiele lepiej, niż exy na X0. FC2, PoP czy nawet AC wyglądają IMO lepiej, niż przereklamowany GoW (zarówno pod względem estetycznym, jak i nie raz technicznym). Micorosft po prostu albo ma w dupie jakość gier na wyłączność i idzie na ilość, nie jakość (pod względem technicznym, bo grywalność to co innego), albo ma słabe studia 1st party.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 18, 2009, 13:16:19 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13305 dnia: Stycznia 18, 2009, 13:20:31 pm »
Cytuj
2. Na to drugie stwierdzenie trudno mi odpowiedzieć w jednoznaczny sposób. Z jednej strony chciałbym odpowiedzieć (z pewną dozą złośliwości), pokazując porównanie dema RE5 (szczególnie, jeżeli widziało się też filmik, ale Dot pisze to również w komentarzu do porównania), że większość szczegółów, silnie różniących obie pozycje (w 99% na niekorzyść PS3*) zauważył dopiero po porównywaniu screenów - w grze w ogóle nie zwrócił na nie uwagę
Akurat RE wyglada tak samo na obu konsolach. Co prawda demka sie roznia, ale juz nowsze buildy gry na PS3 sa identyczne z wersja X0 [kotaku o tym pisalo].

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13306 dnia: Stycznia 18, 2009, 13:22:07 pm »
Ja mam dziwne wrażenie, że posiadacze PS3 mają największą rozrywkę z
1. opowiadania co wyjdzie na PS3
2. opowiadania o KZ2
3. opowiadania o większych możliwościach swojej konsoli
4. opowiadania o KZ2
itd.

Hola, hola - nie stawiaj Pan wszystkich w jednym szeregu  :? Równie dobrze mogę powiedzieć, że "wszyscy" posiadacze x0 jako przykład \ kontrargument wymieniają zawsze GOWA 2, bo nie mają innego dobrego exclusiva.

Czujesz blues'a ?  :cool:

WPIS.

Anonimowy co do tej wazeliny. Zapomniałeś dodać, że widać ją tylko na porównawczych obrazkach ;). Bo raczej gracz nie gra z myślą "ciekawe jak to miejsce wygląda na Xboxie" ;).

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13307 dnia: Stycznia 18, 2009, 13:33:23 pm »
Tak sobie przegladam stronke ign i zauwazylem temat game of the year 2008. Nie zgadniecie ktora gra wygrala...
http://games.ign.com/dor/articles/944244/ign-game-of-the-year-2008-revealed/videos/igngoty2008_winner_011609.html


Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13308 dnia: Stycznia 18, 2009, 13:35:39 pm »
Tak sobie przegladam stronke ign i zauwazylem temat game of the year 2008. Nie zgadniecie ktora gra wygrala...
http://games.ign.com/dor/articles/944244/ign-game-of-the-year-2008-revealed/videos/igngoty2008_winner_011609.html



Tak sobie przeglądałem ten temat i zauważyłem, że juz o tym pisaliśmy ;)

http://www.neogo.pl/forum/index.php?topic=2178.msg445761#msg445761

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13309 dnia: Stycznia 18, 2009, 13:39:52 pm »
Akurat RE wyglada tak samo na obu konsolach. Co prawda demka sie roznia, ale juz nowsze buildy gry na PS3 sa identyczne z wersja X0 [kotaku o tym pisalo].

A co ja napisałem przy gwiazdce? -_-
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13310 dnia: Stycznia 18, 2009, 13:48:01 pm »
Micorosft po prostu albo ma w dupie jakość gier na wyłączność i idzie na ilość, nie jakość (pod względem technicznym, bo grywalność to co innego), albo ma słabe studia 1st party.

...albo X0 nie pozwala na więcej.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13311 dnia: Stycznia 18, 2009, 13:50:55 pm »
Micorosft po prostu albo ma w dupie jakość gier na wyłączność i idzie na ilość, nie jakość (pod względem technicznym, bo grywalność to co innego), albo ma słabe studia 1st party.

...albo X0 nie pozwala na więcej.
Raczej zbyt mało czasu ;), ale siedź dalej przy swoim niczym nie potwierdzonym stwierdzeniem że X0 jest słabe, a PS3 zamiata wszystko w ch.j
Tych od reklamy powinni powiesić bo ludzie się nasłuchają na czytają jakie to super są konsolki a potem walczą po sieci wydłubując sobie oczy itp

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13312 dnia: Stycznia 18, 2009, 13:51:11 pm »
Akurat RE wyglada tak samo na obu konsolach. Co prawda demka sie roznia, ale juz nowsze buildy gry na PS3 sa identyczne z wersja X0 [kotaku o tym pisalo].

A co ja napisałem przy gwiazdce? -_-

Napisałeś "prawdopodobnie". :P

Swoją drogą to RE5 nie jest niczym specjalnym jeśli chodzi o grafikę. Zawiodłem się trochę. Zapewne sama gra będzie świetna gdyż bardzo przypomina 4 część, ale graficznie to nic specjalnego. Owszem jest ładnie ale gra jest typowym multiplatfomrowym tytułem bo na próżno w niej szukać jakiś oszałamiających elementów oprawy, które znaleźć można w grach ekskluzywnych.

Kresq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 4 746
  • Reputacja: 8
  • Hokus pokus, czary mary, twoja stara to twój stary
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13313 dnia: Stycznia 18, 2009, 13:57:49 pm »
Kiedy wyszły pierwsze filmiki, to zaliczyłem opad szczeny. Teraz to już nie robi aż takiego wrażenia, ale i tak myślę, że obecnie jest to jedna z najładniejszych gier multiplatformowych, jeśli patrzeć na całokształt oprawy.


"Fruwać jest generalnie nieroztropnie,
więc nie pijcie przy otwartym oknie."

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13314 dnia: Stycznia 18, 2009, 14:15:13 pm »
Cytuj
A co ja napisałem przy gwiazdce? -_-
Przepraszam :p nie przeczytalem tego, my bad.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13315 dnia: Stycznia 18, 2009, 14:15:40 pm »
...albo X0 nie pozwala na więcej.

Jeżeli napisałem, że (wg mnie) gry multi na X0 wyglądają lepiej, niż exclusive, to trudno, żeby było to wynikiem tego, że X0 nie pozwala na więcej -_-.

Napisałeś "prawdopodobnie". :P
"Najprawdopodobniej" tyczylo się starszej wersji dema, ale już to, że obecnie gry wyglądają tak samo (i lepiej niż demo) to był już fakt :P.

Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13316 dnia: Stycznia 18, 2009, 14:22:24 pm »
Marcys od rana w formie  :P

Jesli chodzi o F3 na X0 czy PS3 to widzialem profesjonalne porownanie. Wynika z niego ze:

PS3 ma slabszy drawdistance
PS3 ma gorsze textury
PS3 nie ma odbicia na wodzie

Co ofkoz nie swiadczy o mocy sprzetu . Kolejny slaby port  :)

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13317 dnia: Stycznia 18, 2009, 14:26:36 pm »
Marcys od rana w formie  :P

Jesli chodzi o F3 na X0 czy PS3 to widzialem profesjonalne porownanie. Wynika z niego ze:

PS3 ma slabszy drawdistance
PS3 ma gorsze textury
PS3 nie ma odbicia na wodzie

Co ofkoz nie swiadczy o mocy sprzetu . Kolejny slaby port  :)
Ty tak nie pisz bo Marcyś zaraz znajdzie jakieś porównanie zrobione przez użytkownika PS3 z którego wynika że X0 ma te wady ;) Marcyś po kiego ch.ja masz konsole ? By ją wychwalać czy na niej grać ? Jesteś typem człowieka, który wierzy w cuda i wychodzi z założenia że jak dał te 2tys czy tam mniej za PS3 od wielkiego SONY to musi mieć najlepszy sprzęt i krew Cię pewnie zalewa że xbox dużo tańszy (no o połowę daje radę) no i w tej chwili nasuwa mi się tekst "MOoOoC xD" Twojego autorstwa.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13318 dnia: Stycznia 18, 2009, 14:27:37 pm »
Marcys od rana w formie  :P

Jesli chodzi o F3 na X0 czy PS3 to widzialem profesjonalne porownanie. Wynika z niego ze:

PS3 ma slabszy drawdistance
PS3 ma gorsze textury
PS3 nie ma odbicia na wodzie

Co ofkoz nie swiadczy o mocy sprzetu . Kolejny slaby port  :)

Słabym portem to możesz nazwać NBA 08, ale na pewno nie Fallouta 3.

PS3:


Xbox360:


EDIT: Stalker ze średnim też bym się nie zgodził, popatrz na listę bugów (rozdzieloną na platformy) http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_bugs :).

Nie wiem jak jest teraz po patchu.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 18, 2009, 14:40:52 pm wysłana przez Chris »

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13319 dnia: Stycznia 18, 2009, 14:29:20 pm »
Marcys od rana w formie  :P

Jesli chodzi o F3 na X0 czy PS3 to widzialem profesjonalne porownanie. Wynika z niego ze:

PS3 ma slabszy drawdistance
PS3 ma gorsze textury
PS3 nie ma odbicia na wodzie

Co ofkoz nie swiadczy o mocy sprzetu . Kolejny slaby port  :)

Słabym portem to możesz nazwać NBA 08, ale na pewno nie Fallouta 3

PS3:


Xbox360:


Dobra , popraweczka :

Sredni port :)