Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2770668 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14600 dnia: Lutego 16, 2009, 05:05:27 am »
no wiadomo dlaczego, SotC ma 3000 poly na postać głównego bohatera i do 18000 poly na kolosa( na raz jednego na ekranie), do tego trochę blura, dosłownie kilka efektów, słaby framerate i kiepskie tekstury. wiadomo, że kratos z jego 5000 poligonów, 15 przeciwnikami na ekranie( niech każdy ma po ~1000), dobrymi teksturami, ładnym otoczeniem( czasami z bitmapką), odblaskami i 60 fps może się schować  :cool:

btw. żeby nie było, to SotC ma wodę przekozacką, reszta daleko w tyle za gow2.
« Ostatnia zmiana: Lutego 16, 2009, 05:08:48 am wysłana przez s00s »

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14601 dnia: Lutego 16, 2009, 17:07:26 pm »
Areny, lokacje w GoW to kilkadziesiąt m2 max. Mapa w Shadowie jak mówią sami twórcy w filmiku, który się odblokowywuje po przejsciu gry odpowiada powierzchni lodynu. Więc świat z GoWa to jest jak Wander przy Kolosie. Kilkanaście razy większe mapy/świat to nie w kaszę dmuchał

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14602 dnia: Lutego 16, 2009, 17:11:17 pm »
teraz pomyślcie ile rzeczy upcha deweloper na krążku Blue ray. (połacie terenu, zdecydowanie lepsze tekstury itp)


Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14603 dnia: Lutego 16, 2009, 17:14:40 pm »
Ale SotC już lepiej nie mogł być zrobiony. Gra nie dlatego miała słabe punkty bo brakło miejsca na płycie tylko PS2 ledwo zipało obliczając te ogromne tereny, kolosów itp.
« Ostatnia zmiana: Lutego 16, 2009, 17:16:46 pm wysłana przez Buzu »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14604 dnia: Lutego 16, 2009, 17:20:16 pm »
Pod względem technicznym GoW zdecydowanie jest lepszy od Sotc, jednak w ogólności grą ładniejszą jest SotC.

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14605 dnia: Lutego 16, 2009, 17:23:44 pm »
A ja mam zupełnie odmienne zdanie. Techcznie Shadow lepszy, ale wizualnie GoW. Artystycznie... SotC, bo to klasa sama w sobie

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14606 dnia: Lutego 16, 2009, 17:43:32 pm »
Ale SotC już lepiej nie mogł być zrobiony. Gra nie dlatego miała słabe punkty bo brakło miejsca na płycie tylko PS2 ledwo zipało obliczając te ogromne tereny, kolosów itp.
bardziej mi chodziło o to co takiego nam zaprezentuje deweloper na PS3. Obowiązkowo rozległy teren i masa zagadek/ Połączenie Ico z SOTC. :]

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14607 dnia: Lutego 16, 2009, 18:04:32 pm »
Ale SotC już lepiej nie mogł być zrobiony. Gra nie dlatego miała słabe punkty bo brakło miejsca na płycie tylko PS2 ledwo zipało obliczając te ogromne tereny, kolosów itp.
Przecież te ogromne tereny wiały całkowitą pustką i non stop było widać ich doczytywanie...

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14608 dnia: Lutego 16, 2009, 18:10:41 pm »
zgadza się, ale klimat utrącał łeb. (non stop? chyba grałem w inną wersję..)

Druchal

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 08-07-2005
  • Wiadomości: 1 523
  • Reputacja: 21
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14609 dnia: Lutego 16, 2009, 18:35:14 pm »
zgadza się, ale klimat utrącał łeb. (non stop? chyba grałem w inną wersję..)
To jeszcze nic ja w SOTC nie zauważałem nawet spadków animacji :) a podobno były wielkie

ps  Anonimowy pewnie mnie łądnie pojedzie bo on widzi  różnice w wyświetlaniu 2 klatek w tą 3 w tą na youtube oczywiście ;)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14610 dnia: Lutego 16, 2009, 18:40:09 pm »
teraz to już przesadziłeś
To jeszcze nic ja w SOTC nie zauważałem nawet spadków animacji :)
:shock:

SotC i stabilny framerate to dwie wzajemnie się wykluczające sprawy.
Przy całym moim szacunku i uwielbieniu do tej gry - porównywanie jej z technicznie doskonałym GoW II jest śmieszne i tyle...

Druchal

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 08-07-2005
  • Wiadomości: 1 523
  • Reputacja: 21
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14611 dnia: Lutego 16, 2009, 18:54:07 pm »
Nie zamierzam porównywać SOCT do GOW bo cenie je na równi, ale już mam taki dziwny wzrok ze spadki animacji zauwazam tylko w grach na pc-ta mam tak od dziecka  :-D od takie konsolowe zboczenie ;)

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14612 dnia: Lutego 16, 2009, 18:56:06 pm »
Ja powiem tylko tyle, iż rwąca animacja nie dokuczała w rozgrywce, ale jest widoczna. (silnik graficzny dawał z siebie 110%)

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14613 dnia: Lutego 16, 2009, 20:37:29 pm »

SotC i stabilny framerate to dwie wzajemnie się wykluczające sprawy.
Przy całym moim szacunku i uwielbieniu do tej gry - porównywanie jej z technicznie doskonałym GoW II jest śmieszne i tyle...

Nie no wiadomo że śmesznie jest porównywać grę gdzie właściwie akcja dzieje się na kilkudziesięciu m2 do gry gdzie realne pole działania ma powierzchnię metropolii. Do, tego zarzucacie SotC, że był pusty (w sumię trochę wynika to ze specyfiki gry a trochę z barku mocy PS2), ale przeca GoWy tez są puste. Wchodzimy na jakąś prostą arenę wypada kilka/naście parchów, mashujemy w klawisze i tyle, w oddali leci jakaś animacja badź nieruchome obiekty w akompaniamencie bitmapy i tyla. Na plus GoW zdecydowanie trzeba zaliczyc AA bo SotC pod tym względem był lata świetlne z tyłu. Chociaż jak się tak głębie zastanowię to jednak zgodzę się z Zielarzem, że zarówno GoW2 jak i SotC to pokaz możliwości PS2 tylko każda z tych gier robiła to inaczej.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14614 dnia: Lutego 16, 2009, 23:37:21 pm »
Powiedz ,czy to są proste areny?

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


Do tego w SOTC podczas starć z kolosami , też byliśmy wrzucani na nie jakoby "ograniczone plansze",
tzn jakiś kanion , platforma na szczycie "wieży" , jezioro, jakaś sala w zamczysku. Owszem był chociażby ten latający na pustyni .Ale pustynia jak to pustynia ,piasek i parę głazów skalnych :
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

otoczonych górami :

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Pamiętam ,że największe wrażenie chyba , oprócz burzy przy ostatnim, zrobiły na mnie gejzery oraz las
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
oraz taki rzadko spotykany efekt na PS2 czyli autoocieniowywanie się postaci
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
. Nie mówiąc już o pękającym pod stopami kolosów podłożu
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
No i oczywiście same kolosy , ale o tym chyba nie trzeba przypominać :-D
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Tak więc jestem w sumie zgadzam się z tym :

... że zarówno GoW2 jak i SotC to pokaz możliwości PS2 tylko każda z tych gier robiła to inaczej.

jednak ze wskazaniem na GOW2 .


« Ostatnia zmiana: Lutego 16, 2009, 23:39:43 pm wysłana przez Jurass »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14615 dnia: Lutego 17, 2009, 15:39:32 pm »
Buzu coś dla Ciebie. Wypowiedź Urala z PsxExtreme.

Cytuj
Nie ma sensu porownywac K2 do Crysisa (sorry za brak polskich fontow, ale ze tak powiem jestem na wyjezdzie i musze to pisac z kibla na netbooku bo tylko tu mam zasieg wifi, lol). W kazdym razie - Crysis wcale tak lepiej od K2 nie wyglada, powiedzialbym wrecz, ze K2 zmiata Crysisa. I nie jest to tylko moje wrazenie - pokazywalem gre PeCeciarzom (wersje full) kilka wybranych leveli i sami przyznali, ze wyglada to cn. rownie dobrze jak Crysis, o ile nie lepiej. Bo tak powaznie - co Crysis ma lepszego? Owszem, mozna rozwalic kazde drzewko, ale na dobra sprawe na tym i paru efektach sie konczy. Natomiast kazdy budynek, to sklejka z paru takich samych kawalkow blachy - ogolnie graficzna monotonia (z paroma wyjatkami). Natomiast K2, to olbrzymie zroznicowanie graficzne - praktycznie nie ma identycznych budynkow, czy elementow otoczenia. Kazdy level, to zupelnie inne doznania wizualne, inna architektura, inny klimat, itp. - w Crysisie mamy tylko dzungle i ew. statki obcych, czy np. lotniskowiec, jak w pierwszej czesci. Niemniej z grubsza rozmachu pod tym wzgledem tam nie ma. Do tego AI przeciwnikow w Crysisie jest beznadziejne (niestety), nie wspominam o ich mocno ograniczonych zachowaniach (gdzie tam do K2 i tej animacji). Grafika ogolnie, to nie tylko efekty graficzne. W kazdym razie K2 na pewno Crysisowi nie odstaje, nawet jesli czasem GG musieli uciekac sie do sztuczek graficznych i paru drobych "oszustw", to efekt koncowy jest przynajmniej na porownywalnym poziomie. W kazdym razie pora skonczyc z magia Crysisa - obie czesci produkcji Cryteka przechodzilem na najwyzszych detalach i mam je u siebie w domu (mozna nawet zobaczyc filmiki na moim profilu na youtube: ), wiec wiem co mowie, bo mam bezposrednie porownanie. Szczerze? Crysis to majstersztyk graficzny, ale wole K2.


Druchal

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 08-07-2005
  • Wiadomości: 1 523
  • Reputacja: 21
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14616 dnia: Lutego 17, 2009, 16:01:46 pm »
Oj biedny Buzu jego swiatopogląd sie zawali...

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14617 dnia: Lutego 17, 2009, 18:40:30 pm »
Oj biedny ja, mój światopogląd się zawalił.
Powiedz mi MarcePan po co mi zdanie Urala na ten temat? Niech je ma, nie bronię mu, ja mam odmienne. Crysis Warhead na 46'' FullHDTV Aquos > KZ2. Tyla każdy kto widział jak wygląda Warhead w FullHD na dużym TV nigdy nie powie, że KZ2 ma lepszą grafę.
: Luty 17, 2009, 18:36:47 pm
Aha do tego zarzucając Crysisowi monotonie i brak różnorodnych lokacji to już szczyt. Kolega Ural to chyba tylko w demo Crysisa grał. Do tego w wielu reckach piszą, że KZ2 przez całą gre jest taki sam, świat zdubowany z blachy, który nie ma żadnego sensu, tylko stanowi mapę do strzelania. Swoją drogą to Ural pisał, że Resistance 2 ma lepszą grafikę niż Girsy2? :D Oki...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14618 dnia: Lutego 17, 2009, 18:46:19 pm »
Aha do tego zarzucając Crysisowi monotonie i brak różnorodnych lokacji to już szczyt. Kolega Ural to chyba tylko w demo Crysisa grał.

Ural grał w Crysisa zanim Ty w ogóle wiedziałeś że taka gra powstaje. Zachęcam do zapoznania się z jego profilem. On współdziałał przy tworzeniu tej gry testując ją przed premierą. Zresztą w tym cytacie, który dałem jest link pokazujący iż się mylisz.

Do tego w wielu reckach piszą, że KZ2 przez całą gre jest taki sam, świat zdubowany z blachy, który nie ma żadnego sensu, tylko stanowi mapę do strzelania. Swoją drogą to Ural pisał, że Resistance 2 ma lepszą grafikę niż Girsy2? :D Oki...

O tych levelach z blachy to mówiono jedynie w first feeling'u na Polygami (PolyTV). Co do grafiki w Resi2 to nawet Zeratul pisał że oba tytuły stawia na równo jeśli chodzi o oprawę. Coś chyba jest na rzeczy w takim razie.

Buzu ja wiem że nadal będziesz bronił Crysisa ale pomijając już fakt że zdanie Urala >>> zdanie Buzu to miałem okazję zagrać w obie gry i stwierdzam to samo co redaktor PsxExtreme.

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14619 dnia: Lutego 17, 2009, 18:53:20 pm »
A ja miałem okazję pograć na PS4 i niestety ale to jest złom:(

Sorry nie mam dzisiaj nastroju na takie pierdoły. Szczerze mówiąc to wszystko mi jedno czy Ural uważa KZ2 za lepsze graficznie od Cry (swoją drogą on jest jak Pokrytyśniegiem, dla niego każdy exclusive na PS3 jest przynajmniej świetny). Tak samo, jak mam poważne podstawy by powątpiewać w to, że grałeś w Crysisa w godziwych warunkach...

Anyway, jak przejdę fulla KZ2 to możę zmienię zdanie, na tą chwilę to demko jest sporo w tyle za Crysisem

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14620 dnia: Lutego 17, 2009, 19:08:50 pm »
Nie wiem czy na Crysisa godziwe warunku to GF9600GT i 3GB Ram na dwurdzeniowcu. Wyglądało to ładnie ale nic ponad to. KZ2 sporo wyprzedza Crysis pod względem oprawy.

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14621 dnia: Lutego 17, 2009, 19:11:02 pm »
Jeśli teraz niepowstanie Crysis na PS3/XO to pewnikiem na następce 360tki jak najbardziej.

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14622 dnia: Lutego 17, 2009, 19:20:10 pm »
Nie wiem czy na Crysisa godziwe warunku to GF9600GT i 3GB Ram na dwurdzeniowcu. Wyglądało to ładnie ale nic ponad to. KZ2 sporo wyprzedza Crysis pod względem oprawy.

9600gt to o wiele za mało na Crysisa w 1080p.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14623 dnia: Lutego 17, 2009, 19:40:36 pm »
Nie wiem czy na Crysisa godziwe warunku to GF9600GT i 3GB Ram na dwurdzeniowcu. Wyglądało to ładnie ale nic ponad to. KZ2 sporo wyprzedza Crysis pod względem oprawy.

Nie no, tu to pojechales po bandzie... az mnie rozsmieszyles  :lol: :lol:

Kz2 wyprzedza Crysisa  :lol: :lol: :lol: i to nawet o sporo  :lol: :lol: :lol: Dobra ja ide do kibla bo sie chyba posikam ze smiechu.

Dobra a teraz tak na serio... KZ2 (ciagle chodzi o lvl z dema) prawie w zadnym aspekcie nie wyprzedza Crysisa, nie wiem jak jest w fullu, ale jesli chodzi o demo to niestety tak jest. Pogodz sie z tym Marci  :grin: zarowno ja jak i Buzu (tak mysle) podziwiamy i doceniamy oprawe graficzna w KZ2, ale poziom Crysisa to to niestety nie jest.

Diuk

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14624 dnia: Lutego 17, 2009, 19:46:06 pm »
Nie wiem czy na Crysisa godziwe warunku to GF9600GT i 3GB Ram na dwurdzeniowcu. Wyglądało to ładnie ale nic ponad to. KZ2 sporo wyprzedza Crysis pod względem oprawy.

Nie no, tu to pojechales po bandzie... az mnie rozsmieszyles  :lol: :lol:

Kz2 wyprzedza Crysisa  :lol: :lol: :lol: i to nawet o sporo  :lol: :lol: :lol: Dobra ja ide do kibla bo sie chyba posikam ze smiechu.

Dobra a teraz tak na serio... KZ2 (ciagle chodzi o lvl z dema) prawie w zadnym aspekcie nie wyprzedza Crysisa, nie wiem jak jest w fullu, ale jesli chodzi o demo to niestety tak jest. Pogodz sie z tym Marci  :grin: zarowno ja jak i Buzu (tak mysle) podziwiamy i doceniamy oprawe graficzna w KZ2, ale poziom Crysisa to to niestety nie jest.

Nawet nie ma co do tego wątpliwości (teraz pojade w stylu Anonima  8) )





Tak, to Crysis

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Lutego 17, 2009, 19:48:56 pm wysłana przez Diuk »

Tanner

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2007
  • Wiadomości: 904
  • Reputacja: 4
  • jeje...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14625 dnia: Lutego 17, 2009, 19:57:19 pm »
ach te tekstury na skałach  :lol:

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14626 dnia: Lutego 17, 2009, 19:59:45 pm »

Diuk

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14627 dnia: Lutego 17, 2009, 20:03:08 pm »
http://www.nhancer.com/downloads/Crysis_VeryHighNoSLI.jpg

:P

Kurde, to w końcu jaką kartę trzeba żeby pograć w ultra high? Taka za równowartość PS3 styknie?

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14628 dnia: Lutego 17, 2009, 20:06:14 pm »
Ale przecież ja już tutaj kiedyś dawałem screeny jak u mnie wygląda Warhead na żywca. Żadne offscreeny tylko żywa gra. Zaraz wrzucę jeszcze ;)
: Luty 17, 2009, 20:04:31 pm


: Luty 17, 2009, 20:05:14 pm


: Luty 17, 2009, 20:05:45 pm


Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14629 dnia: Lutego 17, 2009, 20:06:30 pm »
Nie no Buzu pogrążyłeś się tymi screenami...


Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14630 dnia: Lutego 17, 2009, 20:18:19 pm »


: Luty 17, 2009, 20:06:51 pm
Tak Szymuś, pewnie pewnie. Bo KZ2 wygląda jak na retuszowanych fotkach od dev nie? :D



: Luty 17, 2009, 20:07:53 pm


: Luty 17, 2009, 20:08:41 pm


: Luty 17, 2009, 20:09:17 pm


: Luty 17, 2009, 20:09:52 pm
Tymczasem KZ2 wygląda tak:



: Luty 17, 2009, 20:12:17 pm


: Luty 17, 2009, 20:14:39 pm


: Luty 17, 2009, 20:16:17 pm


Diuk

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14631 dnia: Lutego 17, 2009, 20:22:35 pm »
Walka na brzydkie shoty?  8)





 :lol:

« Ostatnia zmiana: Lutego 17, 2009, 20:24:08 pm wysłana przez Diuk »

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14632 dnia: Lutego 17, 2009, 20:25:25 pm »
Nom, zresztą znowu to samo. "po co nam mówisz, że PC jest mocniejsze od konsol, my to wiemy, daj nam spokój, ciągle wyskakujesz z tym PC" a za chwilkę "o a taki gościu co to na nim każda gra z PS3 robi wrażenie napisał, że KZ2 ma lepszą grafikę niż Crysis" "dla mnie PS3 jest potężniejsze od kompów" itp. Wiadmomo, że KZ2 nie ma takiej grafy jak Cry, już było to wałkowane milion razy, ale ciaglę trzeba przez to przechodzić. Panowie grafika jak w Crysisie jest nie osiągalna na konsolach, że tak gry wyglądały trzeba mieć dużo ramu, kartę graficzną o wartości niewiele mniejszej od PS3 i wtedy oki można nawet w 1080p. Tak jest to drogie, tak nie każdego stać i tak Tobie (tak do Ciebie piszę) konsola wystarcza w zupełności. Jednak nie, nie można liczyć na jakość z Crysisa na konsolach bo to jest fizycznie nie możliwe.
: Luty 17, 2009, 20:23:24 pm
Przecież to są foty BEZPOŚREDNIO  z gry z recki KZ2 na Gameonly (wiesz, www forum na którym teraz dyskutujemy). No wiem, że dziwnym zbiegiem okoliczności nie wiadomo czemu gra na screenach od dev wyglądała dużo lepiej, ale tak się magicznie stało, że tak dobrej grafy nie ma. Dziwne...

Diuk

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14633 dnia: Lutego 17, 2009, 20:30:57 pm »
Cytuj
Nom, zresztą znowu to samo. "po co nam mówisz, że PC jest mocniejsze od konsol, my to wiemy, daj nam spokój, ciągle wyskakujesz z tym PC" a za chwilkę "o a taki gościu co to na nim każda gra z PS3 robi wrażenie napisał, że KZ2 ma lepszą grafikę niż Crysis" "dla mnie PS3 jest potężniejsze od kompów" itp.

Kto tak pisał, że PS3 jest mocniejsze od kompów?  :lol: Jak zamknięta architektura może być mocniejsza w jakimkolwiek stopniu od praktycznie nieograniczonych możliwości pieców, toż to śmiech na sali  :lol: Ogólnie ta cała twoja nagonka na killzona, jest naprawdę komiczna, bo z uporem maniaka starasz się udowodnić "oczywistą oczywistość" - że PCty są mocniejsze od konsol.


Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14634 dnia: Lutego 17, 2009, 20:31:22 pm »
No i jeszcze na nieszczęście modele postaci wyglądają tak (wiem, nie ma różnicy z jakością wykonania np helgastów i bohaterów KZ2).



Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14635 dnia: Lutego 17, 2009, 20:32:34 pm »
Buzu, a Ty jako wielki mściciel musisz odpowiadać na te teksty o przewadze K2 nad Crysisem ? Nie lepiej popatrzeć z boku i pośmiać się pod nosem ? Co Ty chcesz udowodnić ? Może to, że na PC jest tylko ten Crysis ?  :lol:

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14636 dnia: Lutego 17, 2009, 20:35:22 pm »
Sorry, ale ja sobie dawno dałem na wstrzymanie bo widzę, że to zmierza do nikąd, ale znowu ktoś wszczyna wojnkę dają wypowiedzi wielce szanowanych i w ogóle uber lepszych od moich jako jedyną słuszną prawdę.
: Luty 17, 2009, 20:32:54 pm
Ale żebyś wiedział czuję się teraz jak big loser, że znowu dałem się sprowokować do tej niekończącej się i nigdy nic nie rozwiązującej wojenki. Głupio mi strasznie z tego powodu, przyznaję, zapomiam czasem, że to nie jest rzeczowa dyskusja tylko wojna "mojsze jest lepsze od Twojsze, mojsze jest najlepsze i co byś nie napisał i jak bardzo bym się mylił nigdy Ci nie przyznam racji". My bad

Diuk

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14637 dnia: Lutego 17, 2009, 20:36:19 pm »
Cytuj
Przecież to są foty BEZPOŚREDNIO  z gry z recki KZ2 na Gameonly (wiesz, www forum na którym teraz dyskutujemy). No wiem, że dziwnym zbiegiem okoliczności nie wiadomo czemu gra na screenach od dev wyglądała dużo lepiej, ale tak się magicznie stało, że tak dobrej grafy nie ma. Dziwne...

Spieszę z wyjaśnieniem owej magii. Polecam obadać podobną sytuację, jaka miała miejsce tutaj http://www.neogo.pl/newsy/14953 , swego czasu niezły dym był na forum właśnie przez te shoty "z recki na Gameonly". Pojęcia na jakiej zasadzie są one "chwytane" przez ludzi z GO, ale GOW z tych shotów, niewiele ma wspólnego z tym, jak to prezentuje się w realu.
« Ostatnia zmiana: Lutego 17, 2009, 20:38:43 pm wysłana przez Diuk »

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14638 dnia: Lutego 17, 2009, 20:42:51 pm »
To też jest dobre. Modele twarzy z Cry. Screen złapany przez redaktora PC gamer



: Luty 17, 2009, 20:40:52 pm


Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14639 dnia: Lutego 17, 2009, 20:44:54 pm »
To też jest dobre. Modele twarzy z Cry. Screen złapany przez redaktora PC gamer

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

WOW.SUPER.OMG.

To tak wygląda ?

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)