SSX3 miało pełne DTS w grze!, matrix chyba też DTS a Hitman to nawet DDEX6.1 i może coś jeszcze by się znalazło.
SSX miał właśnie DTS (czy też DD) 4.0 . ale Matrix i Hitman? Które części dokładnie , sprawdzę.
: Marzec 06, 2009, 01:08:54 am
. Z tego co mi się obiło o uszy, kilka gier działało też w 5.1 na zasadzie nagranego w 5.1 środowiska gry i muzyki, za to postaci i inne odgłosy były już jedynie w stereo (chyba MGS tak miał?)
Pro Logic II na PS2 działa tak samo jak DD/DTS 5.1 (oczywiście nie ta jakość). Choćby Star Ocean 3: TTEoT , Valkyrie Profile Silmeria ,Metal Gear Solid 3 , Onimusha 3 Demon Siege (początkowy render -imo najlepszy render jaki powstał do tej pory na potrzeby gier video-śmigał pięknie w DD5.1) czy też Final Fantasy XII mają dźwięk rozłożony na każdy głośnik , czyli postać stojąca z tyłu po lewej była słyszana w lewej satelitce.
VPS oraz SO3TtEoT miały nawet wbudowany "tester" do dźwięku.
Chodziło się to panna dookoła , gadała sobie i było ją słychać dokładnie tam gdzie stała.