Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2770324 razy)

0 użytkowników i 9 Gości przegląda ten wątek.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24800 dnia: Grudnia 01, 2010, 13:41:38 pm »
A GT TV to nie jest genialny extras? ostatnio pobawiłem się tym, pościągałem reportaże dostępne za darmo(za większość trzeba płacić od 7 do 10zł) i oniemiałem. Przez całe te lata developingu ekipa Polyphony jeździła po świecie zbierając materiały i montując ekskluzywne dokumenty do GT z wszelakich targów,eventów motoryzacyjnych
No co Ty - ważniejsze jest to, że możesz sobie chu** na masce namalować.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24801 dnia: Grudnia 01, 2010, 13:43:02 pm »
Zamiast pracować w pocie czoła nad autami premium i trasami imprezowali. Ludzie od forzy cały czas siedzieli przed kompami i dlatego udało im się stworzyć grę idealną, co nie londyn?
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24802 dnia: Grudnia 01, 2010, 13:44:56 pm »
Odnośnie Tuningu, to wyjaśnimy sobie pewne rzeczy, owszem ten z FM3 jest bardziej rozbudowany, jednak nie ma on pełnego przełożenia później na to, czego doświadczamy na torze, przykład to wymiana wydechu, w FM3, ani nie widzimy naszego nowego wydechu, ani go nie słyszymy, w Gt5 mamy i jedno i drugie. Tak samo jest też np. z oponami. Odnośnie rozbudowania, to GT5 po części wynagradza Nam to tym że możemy w modyfikacji pewnych samochodów do wersji wyścigowej.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24803 dnia: Grudnia 01, 2010, 14:22:43 pm »
Wymiana opon w Forzie jest widoczna, zarowno rodzaj jak i ich szerokosc, to samo tyczy sie felg i innnych rzeczy jak hamulce, wysokosc zawieszenia etc.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24804 dnia: Grudnia 01, 2010, 14:24:06 pm »
A wydech się zmienia (zarówno dźwięk jak i wygląd)?

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24805 dnia: Grudnia 01, 2010, 14:27:49 pm »
Wydech chyba nie, o tym juz pisal Unlimited.

Wlasnie pojezdzilem troche na Mazda Laguna Seca i musze powiedziec ze ta trasa jest strasznie biedna w GT5. Jedna z moich ulubionych tras a tu taki zonk.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24806 dnia: Grudnia 01, 2010, 14:31:22 pm »
Wykonanie tras jest bardzo nierówne. Jedne są słabe, a inne fotorealistyczne.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24807 dnia: Grudnia 01, 2010, 14:33:20 pm »
To juz zdazylem zauwazyc, ale dlaczego ze wszystkich wlasnia Lagune musieli spierdolic? :( I nie mowie tu tylko o samym wygladzie ale takze odwzorowaniu trasy, ktore najlepsze nie jest.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 01, 2010, 14:47:56 pm wysłana przez _ReD_ »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24808 dnia: Grudnia 01, 2010, 14:49:04 pm »
Wykonanie tras jest bardzo nierówne. Jedne są słabe, a inne fotorealistyczne.
Zamówiłem właśnie giere, Boban wymień mi te gorsze graficznie trasy żebym był przygotowany na to od początku i ich nie wybral. Te co wizualnie koszą też możesz podac (wystarczy 5 o ile tych ładnych tyle jest).

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24809 dnia: Grudnia 01, 2010, 14:50:36 pm »
Generalnie wszystkie ze zmienną porą doby i/lub pogodą zapier**lają.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24810 dnia: Grudnia 01, 2010, 14:55:19 pm »
Wykonanie tras jest bardzo nierówne. Jedne są słabe, a inne fotorealistyczne.
Zamówiłem właśnie giere, Boban wymień mi te gorsze graficznie trasy żebym był przygotowany na to od początku i ich nie wybral. Te co wizualnie koszą też możesz podac (wystarczy 5 o ile tych ładnych tyle jest).

Wspomniana Laguna, Trial Moutain, Deep Forest, Autumn Ring. Tyle pamiętam. Reszta jest bardzo ładna, albo totalnie rozpierd****ąca. :)

Wiadomość scalona: Grudnia 01, 2010, 15:05:46 pm
Porównanie AI (normalne porównanie, na tej samej trasie i w tych samych miejscach).



W GT5 AI potrafi wycofać i ominąć gracza, ale anie w jednej ani w drugiej grze AI nie jest idealne.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 01, 2010, 15:05:46 pm wysłana przez BoBaN »

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24811 dnia: Grudnia 01, 2010, 15:06:52 pm »
Wykonanie tras jest bardzo nierówne. Jedne są słabe, a inne fotorealistyczne.
Zamówiłem właśnie giere, Boban wymień mi te gorsze graficznie trasy żebym był przygotowany na to od początku i ich nie wybral. Te co wizualnie koszą też możesz podac (wystarczy 5 o ile tych ładnych tyle jest).

Mysle ze powinienes pojezdzic na kazdej trasie, wtedy bedziesz mial porownanie, jak niektore trasy mogly wygladac.

Wiadomość scalona: [time]Grudzień 01, 2010, 10:08:04 am[/time]
Boban dajcie juz spokoj z tym AI, czasami zachowuje sie jak trzeba a czasami jest glupie jak cholera, jak w kazdej grze z reszta. Tez widzialem juz swietne zachowania AI, ale tez widzialem takie o ktorych lepiej nie mowic.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 01, 2010, 15:09:02 pm wysłana przez _ReD_ »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24812 dnia: Grudnia 01, 2010, 15:14:09 pm »
Nie zapominajmy o fakcie, że na trasie w GT5 jedzie 12 aut i nadjeżdżają sporą grupą. W Forzie nie dość, że zaledwie 8 to w dodatku w sporych odstępach.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24813 dnia: Grudnia 01, 2010, 15:15:53 pm »
Wykonanie tras jest bardzo nierówne. Jedne są słabe, a inne fotorealistyczne.
Zamówiłem właśnie giere, Boban wymień mi te gorsze graficznie trasy żebym był przygotowany na to od początku i ich nie wybral. Te co wizualnie koszą też możesz podac (wystarczy 5 o ile tych ładnych tyle jest).

Mysle ze powinienes pojezdzic na kazdej trasie, wtedy bedziesz mial porownanie, jak niektore trasy mogly wygladac.

Wiadomość scalona: [time]Grudzień 01, 2010, 10:08:04 am[/time]
Boban dajcie juz spokoj z tym AI, czasami zachowuje sie jak trzeba a czasami jest glupie jak cholera, jak w kazdej grze z reszta. Tez widzialem juz swietne zachowania AI, ale tez widzialem takie o ktorych lepiej nie mowic.

Tak, ale w sieci na okrągło się pierdoli, jakie to AI w GT5 jest beznadziejne, a jakie w FM3 "super".
Nawet polygamia te bzdury powtarza...
Trzeba walczyć z dezinformacją! :P

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24814 dnia: Grudnia 01, 2010, 15:16:05 pm »
Ja mysle ze ilosc aut na trasie nie wiele ma z tym wspolnego Mialem rozne kwiatki z AI, kiedy bylo ich znacznie mniej na trasie. Jak juz mowilem w kazdej grze tak jest, ze AI czasami zachowa sie inteligentnie a czasami odwala kaszane, pod tym wzgledem ani Forza ani GT nie sa idealne.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24815 dnia: Grudnia 01, 2010, 15:18:15 pm »
Pokaż mi takie gówno w Forza 2.
Pokaz mi wiecej niz 50 takich samochodow w GT 5 .... Tak to fakt, jest pare totalnych crapow, ktore by mogli wywalic i zostawic te 700 dobrych.
Co do porownania.
FM 2 -
Standardy z GT 5 - http://www.eurogamer.net/videos/gran-turismo-5-premium-vs-standard-cars?size=hd

Wiadomość scalona: Grudnia 01, 2010, 15:23:03 pm
AI musi byc nieidealne. Jesli chcecie idealnego AI, ktore zawsze Was omija to szukacie easy mode. Zawsze zdarzaja sie bledy, a i tak AI jest znacznie inteligentniejsze od wielu graczy w open lobby.


...
« Ostatnia zmiana: Grudnia 01, 2010, 15:23:03 pm wysłana przez KKRT »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24816 dnia: Grudnia 01, 2010, 15:23:53 pm »
Ja mysle ze ilosc aut na trasie nie wiele ma z tym wspolnego Mialem rozne kwiatki z AI, kiedy bylo ich znacznie mniej na trasie. Jak juz mowilem w kazdej grze tak jest, ze AI czasami zachowa sie inteligentnie a czasami odwala kaszane, pod tym wzgledem ani Forza ani GT nie sa idealne.

Myślę, że ma wpływ. Jak nadjedzie naraz 12 aut to konsola musi liczyć w biegu ich zachowanie względem auta gracza. Jak najdzie 8 aut w odstępach czasowych, to obciążenie procka jest zapewne znacznie mniejsze.

1man1jar

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24817 dnia: Grudnia 01, 2010, 15:33:28 pm »
Myślę, że ma wpływ. Jak nadjedzie naraz 12 aut to konsola musi liczyć w biegu ich zachowanie względem auta gracza. Jak najdzie 8 aut w odstępach czasowych, to obciążenie procka jest zapewne znacznie mniejsze.
Znaczy, że jak jest więcej samochodów na jednej ekranie to AI na tym cierpi? Srsly, wierzysz w to co piszesz?

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24818 dnia: Grudnia 01, 2010, 15:48:50 pm »
w blurze jest 20 aut to wobec tego AI miałoby być jakie? Bo to też jedno z ciekawszych AI na konsolach

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24819 dnia: Grudnia 01, 2010, 15:49:25 pm »
Myślę, że ma wpływ. Jak nadjedzie naraz 12 aut to konsola musi liczyć w biegu ich zachowanie względem auta gracza. Jak najdzie 8 aut w odstępach czasowych, to obciążenie procka jest zapewne znacznie mniejsze.
Znaczy, że jak jest więcej samochodów na jednej ekranie to AI na tym cierpi? Srsly, wierzysz w to co piszesz?

Srsly nie rozumiałeś co napisałem?

[ŁopatologiaModeOn]
Stoi przeszkoda na torze (auto gracza) -> podjeżdża do niego jedno auto przeciwnika -> konsola liczy w tym momencie AI dla tego jednego auta.

Stoi przeszkoda na torze (auto gracza) -> podjeżdża do niego kilka aut przeciwnika -> konsola liczy w tym momencie AI dla kilku aut naraz.
[ŁopatologiaModeOff]

1man1jar

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24820 dnia: Grudnia 01, 2010, 15:50:47 pm »
Nie odpowiedziałeś na pytanie.

AI to przeca algorytmy. Zastosowanie algorytmu raczej nie idzie kosztem "ogłupienia", bo to ten sam algorytm:

if przeszkoda,
then unik :)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 01, 2010, 15:53:50 pm wysłana przez 1man1jar »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24821 dnia: Grudnia 01, 2010, 15:52:29 pm »
Nie mogę odpowiedzieć na źle zadane pytanie.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24822 dnia: Grudnia 01, 2010, 15:53:40 pm »
Nie ma zle zadanych pytan Boban, so tylko zle dobrane odpowiedzi ;)

1man1jar

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24823 dnia: Grudnia 01, 2010, 15:55:02 pm »
Nie wiem co w pytaniu jest nie tak. Rozszerzyłem swoją wypowiedź. Niestety nie jesteśmy w stanie rozstrzygnąć kto ma racje, bo ani ja, ani ty od AI ekspertami nie jesteśmy. Trzeba poczekać na KKRT, jego wypowiedź będzie w jakiś 70% prawdziwa.  :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24824 dnia: Grudnia 01, 2010, 16:03:25 pm »
Nie wiem co w pytaniu jest nie tak. Rozszerzyłem swoją wypowiedź.

Pytałeś czy...

Znaczy, że jak jest więcej samochodów na jednej ekranie to AI na tym cierpi? Srsly, wierzysz w to co piszesz?

...a ja nie napisałem, że nie cierpi AI tylko taka sytuacja bardziej obciąża procek. To chyba logiczne, że jeśli konsola w danym momencie ma liczyć AI dla jednego auta, to mniej się zmęczy niż jakby nadjechało tych aut kilka naraz musiałaby liczyć zachowanie AI dla każdego z nich. To chyba logiczne, ale być może się mylę dlatego niech wyjaśni to ktoś obeznany w temacie.

1man1jar

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24825 dnia: Grudnia 01, 2010, 16:04:54 pm »
To nie ma nic wspólnego z ekranem gracza, w tym rzecz. KKRT zaraz to potwierdzi, hehe.

EDIT: Dobra, widzę, że nie pisałeś ekran gracza tylko auto gracza. :oops:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24826 dnia: Grudnia 01, 2010, 16:05:12 pm »
AI to przeca algorytmy. Zastosowanie algorytmu raczej nie idzie kosztem "ogłupienia", bo to ten sam algorytm:

if przeszkoda,
then unik :)

No tak, ale jeśli takich if, then pojawi się naraz kilkanaście to może się coś zesrać.

1man1jar

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24827 dnia: Grudnia 01, 2010, 16:05:58 pm »
Zrobiłem edytę, spoko. :)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24828 dnia: Grudnia 01, 2010, 16:07:21 pm »
To nie ma nic wspólnego z ekranem gracza, w tym rzecz. KKRT zaraz to potwierdzi, hehe.

EDIT: Dobra, widzę, że nie pisałeś ekran gracza tylko auto gracza. :oops:

Jakim ekranem gracza? Ja tu mówię, że poprawne działanie AI w sytuacji z mniejszą liczbą aut jest prostsze do ogarnięcia niż AI kiedy tych aut nagromadzi się w jednym miejscu więcej.

EDIT.
Ok.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24829 dnia: Grudnia 01, 2010, 18:40:00 pm »
Media Create hardware sales (11/22 – 11/28)

PSP.............75,689
PS3.............68,840
Wii..............41,267
DSi LL..........28,370
DSi..............26,548
Xbox 360......4,329
PSP go.........1,675
DS Lite.........1,539
PS2.............1,332

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24830 dnia: Grudnia 01, 2010, 18:53:32 pm »
Media Create hardware sales (11/22 – 11/28)

PSP.............75,689
PS3.............68,840
Wii..............41,267
DSi LL..........28,370
DSi..............26,548
Xbox 360......4,329
PSP go.........1,675
DS Lite.........1,539
PS2.............1,332
NPD: With just four days on shelves in October, Forza Motorsport 3 made a strong showing at #8 with 175K.
Japan: GT 5 [w 3 dni] 01. / 00. [PS3] Gran Turismo 5 (SCE) {25/11/10} - 430.707 / NEW

szpynda

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-01-2007
  • Wiadomości: 165
  • Reputacja: 0
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24831 dnia: Grudnia 01, 2010, 19:07:35 pm »
Ech... AI czasem daje w kość swoją głupotą. Ale bardziej wkurza to, że jakikolwiek dzwon nie ma żadnego wpływu na prowadzenie auta.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24832 dnia: Grudnia 01, 2010, 19:15:56 pm »
Ech... AI czasem daje w kość swoją głupotą. Ale bardziej wkurza to, że jakikolwiek dzwon nie ma żadnego wpływu na prowadzenie auta.
Juz nie długo

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24833 dnia: Grudnia 01, 2010, 19:16:06 pm »
Ech... AI czasem daje w kość swoją głupotą. Ale bardziej wkurza to, że jakikolwiek dzwon nie ma żadnego wpływu na prowadzenie auta.

Poczekaj do tego lub następnego weekendu. 8)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24834 dnia: Grudnia 01, 2010, 19:19:19 pm »
Ech... AI czasem daje w kość swoją głupotą. Ale bardziej wkurza to, że jakikolwiek dzwon nie ma żadnego wpływu na prowadzenie auta.
Teraz zalujesz, ze tego nie ma, potem bedziesz zalowal, ze to zaimplementowali :P

Wiadomość scalona: Grudnia 01, 2010, 21:15:11 pm


Kurcze szkoda, ze nie mam kamery, bo bym nagral replay z eventu Yarisami z B-Spec - tam to dopiero AI rozwija skrzydla.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 01, 2010, 21:15:11 pm wysłana przez KKRT »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24835 dnia: Grudnia 02, 2010, 09:48:51 am »
Przeczytajcie tą pół recke. Proponuje od razu przejść do tekstu na temat grafy. GT5 oprawa wizualna na 5,6/10 gorsza nawet od nowego WRC :o. Kurde giera już do minie idzie mam nadzieje że się nie przestrasze :roll:. Sam w te bzdury nawet nie wierze, no ale wart poczytać. Dla tego topica to jak pięść w oko :D.
http://www.onlygames.pl/artykul-gran_turismo_5_-_recenzja-1480-show-2.html

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24836 dnia: Grudnia 02, 2010, 09:57:57 am »
z gt5 jest tak, że jak sobie włączysz 12 aut premium na tsukubie, monzie czy jakimś torze miejskim w ładnym słoneczku to grafa jest na 9,5/10 (obinżam za cienie) i w ogóle szał pał. jeżeli, z kolei, włączysz gierkę na trial mountain, deep forest, nocnej route 5 czy jakiejkolwiek w deszczu, do tego dołożysz tylko auta standard to grafa nie zasługuje na więcej niż 6/10.

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24837 dnia: Grudnia 02, 2010, 09:58:38 am »
Portal taki se, może chce wzbudzić zainteresowanie tą recenzją, poza tym to kolejna recka gdzie recenzent ma jakiś 5 level i uznaję że wszystko widział :roll:

Gra jest bardzo ładna(jak dla mnie to jedyny racer który stawia na fotorealizm i się mu to udaję), jedynie co może w niej Cię trochę irytować to ząbkowane cienie oraz 2-3 miejscówki które wyglądają jak z ery Ps2 w HD + genialne oświetlenie Gt5 8)

@ s00s

Przesadzasz, wg. mnie deszcz wygląda spoko, tak samo jak Route 5. Wszystko zależy od tego w jakiej grasz rozdzielczości(najlepsza to 720P) i czy masz wł. opcję redukcji migotania plus wł. ustawienia "wąski" w kamerze od środka(lepszy widok, tekstury). Z resztą mogę się zgodzić(no może poza standardami które wyglądają raz lepiej a raz gorzej, w zależności na jakie modele trafisz).
« Ostatnia zmiana: Grudnia 02, 2010, 10:03:47 am wysłana przez Unlimited »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24838 dnia: Grudnia 02, 2010, 10:03:21 am »
Portal taki se, może chce wzbudzić zainteresowanie tą recenzją, poza tym to kolejna recka gdzie recenzent ma jakiś 5 level i uznaję że wszystko widział :roll:

już dajcie spokój z tymi levelami, przecież piąty poziom to się dostaje za przejście na złotko licencji B, po jakiś 1-2h grania.   

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24839 dnia: Grudnia 02, 2010, 10:05:48 am »
Portal taki se, może chce wzbudzić zainteresowanie tą recenzją, poza tym to kolejna recka gdzie recenzent ma jakiś 5 level i uznaję że wszystko widział :roll:

już dajcie spokój z tymi levelami, przecież piąty poziom to się dostaje za przejście na złotko licencji B, po jakiś 1-2h grania.   

Tak, tylko nie grał jeszcze w szkółki, AI zaczyna się tak na dobre od 15 levelu, a fajne wyścigi zaczynają się od 2 klasy wyścigowej wzwyż. Poza tym gra ma dużo rzeczy po blokowanych o których nie wiedzieliśmy, np. Sebastian Vettel Challenge który jest od 30 czy 40 levelu. Poza tym myślę że po paru update'ach GT5 rozwinie w pełni skrzydła. ;)