Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2762673 razy)

0 użytkowników i 33 Gości przegląda ten wątek.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25520 dnia: Stycznia 02, 2011, 20:27:53 pm »
Ludzie ku**a mać! Uncharted to gra od ND. Ma być widowiskowa i mało skomplikowana. Oczekujecie od platformero-strzelanki żeby była rozbudowanym RPG'iem. Dla mnie Uncharted 2 jest soczyście zajebisty i nie potrzebuję w tej grze pierdół o których piszecie. Mam nadzieję, że w Uncharted 3 nie pokuszą o psucie tej zajebistej serii jakimś kupskiem z elementami RPG. Od tego są inne gry, a Uncharted ma mieć wartką akcję, zabijać grafiką i nie przynudzać (jak np. ME swoim dennym strzelaniem) nawet na chwilę. Obie części przygód Nathana łyknąłem jednym duszkiem i tak ma być z trójką. To gra, która przykuwa do konsoli na solidne 10-12 godzin i nie pozwala się oderwać.
Nie chodzi o to, żeby była grą RPG. Wolałbym jednak, aby było jej bliżej do Tomb Raidera niż do Girsów. MOMENTY w U2 to nie wybuchy, jazda na kolejce z chaingunem, walenie ołowiem hurtowo do przeciwników, a wspinanie się po wielkiej rzeźbie, piękne lokacje w których się kombinuje, eksploracja śnieżnej świątyni. To są elementy, za które uwielbiam tą grę, które pozwalają docenić kunszt wykonania, a nie walenie z broni do wszystkiego, co się rusza. Śmiem twierdzić, że gdyby strzelania było mniej, a skupiono się na czym innym, gra byłaby lepsza. Zresztą zapędy Naughty Dog do elementów strzelankowych, niekorzystnie wpływających na klimat gry, można już było zauważyć za czasów PSX, jak oddano w ręce Crasha bazookę (choć to bardziej novum i ciekawostka), a później na ps2, gdy zrobiono z Jaka Rambo.

Wiadomość scalona: Stycznia 02, 2011, 20:40:41 pm
Jest to do tego stopnia dobrze zrobione, że ten mały TR oferuje lepszą grywalność od obu Uncharted.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Szkoda tylko ze średnia ocen i ilość nagród dla Uncharted 2 mówią zupełnie co innego.
I jeszcze jedno nie rób z gry action adventure RPG'a ,bo jak Cie czytam to ręce opadają.
Uwielbiam to, przytaczanie liczby nagród i cyferek przy subiektywnej ocenie gry przez forumowicza. Ja uważam, że gameplay'em pierwsze Uncharted nie ma podbicia w kategorii gier przygodowych do Tomb Raider: Anniversary, ale zaraz ktoś mnie zruga, zasypując tabelkami z ilością nagród dla tego pierwszego i stosując porównanie, uznając że nie mam racji i ta czy inna gra tak na prawdę nie powinna mi się bardziej podobać. Panie, daj Pan spokój.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 02, 2011, 20:40:41 pm wysłana przez Kert »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25521 dnia: Stycznia 02, 2011, 20:43:04 pm »
Ma być widowiskowa i mało skomplikowana.
Szkoda, że tak naprawdę to jest reguła większości "blockbusterów" tej generacji :?

Tyle, że jeden nie równy drugiemu, a Uncharted jest tutaj niedoścignionym wzorem.

@Kert
Osobiście liczę, że w Uncharted 3 będzie znacznie więcej skakania niż strzelania. Elementy platformowe w Uncharted 2 zabijały i mam nadzieję, że w trójce znajdę tego jeszcze więcej.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25522 dnia: Stycznia 02, 2011, 21:11:20 pm »
Jest to do tego stopnia dobrze zrobione, że ten mały TR oferuje lepszą grywalność od obu Uncharted.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Szkoda tylko ze średnia ocen i ilość nagród dla Uncharted 2 mówią zupełnie co innego.
I jeszcze jedno nie rób z gry action adventure RPG'a ,bo jak Cie czytam to ręce opadają.

No, Tomb Raider to RPG, że hej!

Wiadomość scalona: [time]Styczeń 02, 2011, 21:22:00 pm[/time]
Ma być widowiskowa i mało skomplikowana.
Szkoda, że tak naprawdę to jest reguła większości "blockbusterów" tej generacji :?

Tyle, że jeden nie równy drugiemu, a Uncharted jest tutaj niedoścignionym wzorem.


Rzecz w tym, że ta gra jest do przesady mało skomplikowana. W U2 poszli w złą stronę upraszczając elementy z 1, i mam nadzieję, ze w 3 trochę więcej "pomyślą" nad gameplayem. Zręcznościowo ta gra też nie jest majsterszytkiem. Nie mogę powiedzieć, by Uncharted czegokolwiek ode mnie wymagała oprócz umiejętnego celowania w przeciwników.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 02, 2011, 21:22:31 pm wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25523 dnia: Stycznia 02, 2011, 21:23:33 pm »
Nie wiedziałem, że enpece, kupce i rozmowy są domeną Tomb Raidera. Poza tym boję się myśleć, którego Tomb Raidera masz na myśli, bo ostatnie odsłony to raczej zabugowane średniaki, a prostej zręcznościówki z izometrycznym rzutem kamery raczej się do Uncharted porównać nie da.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25524 dnia: Stycznia 02, 2011, 21:39:52 pm »
Nie wiedziałem, że enpece, kupce i rozmowy są domeną Tomb Raidera. Poza tym boję się myśleć, którego Tomb Raidera masz na myśli, bo ostatnie odsłony to raczej zabugowane średniaki, a prostej zręcznościówki z izometrycznym rzutem kamery raczej się do Uncharted porównać nie da.

No tak, bo kupiec w Ratchecie też grę Action-adventure zamienił w RPGa....
A co do npc wyraźnie zaznaczyłem, że jest to dyskusyjne, ale rozumiem jeżeli się nie sprowadzi mojej argumentacji do "z uncharted należy zrobić rpg", to inaczej nie ma jak zdyskredytować mojego zdania.

A mówię tylko i wyłącznie o ostatnim Tombie, tego z PSN. Ma zajebisty design leveli, jeden z lepszych, jakiego doświadczyłem od długiego czasu. Głównie dzięki zagadkom. I to sprawiło, że gra mi się w tę grę lepiej niż w uncharted, pomimo, że strzelania jest tam jeszcze więcej.

Lokacje w Uncharted są piękne, artystycznie świetnie zaprojektowane, ale jeżeli chodzi o ich konstrukcję pod względem gameplaya, to są zwyczajnie biedne. Byłoby więcej takich bajerów jak w "1" z przesuwaniem posągów, czy w "II" z tym wielkim "mieczem" czy co to było, do tego powrót do systemu walki wręcz z jedynki, albo nawet jakiś inny pomysł na ten element i ja nie miałbym problemu z uncharted.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 02, 2011, 22:19:44 pm wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25525 dnia: Stycznia 02, 2011, 22:02:13 pm »
Poza tym boję się myśleć, którego Tomb Raidera masz na myśli, bo ostatnie odsłony to raczej zabugowane średniaki
:lol:
Opinia opinią, ale akurat wśród tych "średniaków" znajduje się część uważana za najlepszą z serii, czyli Anniversary.
Underworld, nawet przy swoich licznych bugach, miał świetny design poziomów: poziomy były duże, miały sporo zagadek środowiskowych, skarbów, do których trzeba było znaleźć drogę i elementów platformowych.

Cytuj
a prostej zręcznościówki z izometrycznym rzutem kamery raczej się do Uncharted porównać nie da.
Szkoda tylko, że ta "prosta zręcznościówka" posiada zajebisty gameplay, spore replaybilty, jest długa i posiada sporo krótkich ale zajebistych elementów puzzlowo-zręcznościowych, których na próżno szukać w większości obecnych gier "zręcznościowych".
« Ostatnia zmiana: Stycznia 02, 2011, 22:04:31 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25526 dnia: Stycznia 02, 2011, 22:14:43 pm »
Przeszedłem demo tego Guardian of Light... Proste korytarze, kwadratowe pomieszczenia, design do bólu geometryczny, uboga architektura. W rzucie izometrycznym może być, ale wątpię, żeby sprawdziło się w tpp. Anniversary to remake gry sprzed 14 lat. Rozumiem, można mieć sentyment do staroci, ale standardy nieco się zmieniły.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25527 dnia: Stycznia 02, 2011, 22:24:45 pm »
Przeszedłem demo tego Guardian of Light... Proste korytarze, kwadratowe pomieszczenia, design do bólu geometryczny, uboga architektura. W rzucie izometrycznym może być, ale wątpię, żeby sprawdziło się w tpp. Anniversary to remake gry sprzed 14 lat. Rozumiem, można mieć sentyment do staroci, ale standardy nieco się zmieniły.

Uboga architektura i do bólu geometryczne? :| Chyba graliśmy w inne gry. No ale ja swoją drogą przeszedłem całą, więc mam przed sobą obraz całej gry.

Akurat inne TR mi się nie podobają, ale tekst o standardach, to chyba nie do tej bajki. Rozumiem mówić o standardach w grafice albo kwestiach technikalii, ale w kwestii gameplaya? To jak powiedzieć, że określony styl pisarski to nie dzisiejszy standard - to jest niedorzeczne.

Gameplay jest propozycją na grę, jest ponadczasowy. Bywa, że jego charakter wynika z dostępnej technologii, ale postęp technologiczny niekoniecznie daje lepszy gameplay. Jego istotę wciąż dyktuje idea w pierwszej kolejności.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 02, 2011, 22:40:50 pm wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25528 dnia: Stycznia 02, 2011, 22:28:31 pm »
Ma być widowiskowa i mało skomplikowana.
Szkoda, że tak naprawdę to jest reguła większości "blockbusterów" tej generacji :?
Tyle, że jeden nie równy drugiemu, a Uncharted jest tutaj niedoścignionym wzorem.

I co z tego? W kategorii filmów Transformers 2 czy Spiderman 3 są niedoścignionym wzorem widowiskowych i mało skomplikowanych obrazów, ale czy w związku z tym mogą być stawiane na równi z najlepszymi filmami w historii? Co z tego że w kwestii widowiskowości są najlepsze, skoro są głupie, puste i robione pod gimbusiarską publike? Dla mnie to takie półprodukty dla niewymagającego odbiorcy, jak książki Coelho i muzyka Biebera - czyli dla odbiorów, którzy uważają że dobre jest to co jest mało skomplikowane.

Wuher

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 20-05-2004
  • Wiadomości: 1 622
  • Reputacja: 5
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25529 dnia: Stycznia 02, 2011, 22:31:40 pm »
Ma być widowiskowa i mało skomplikowana.
Szkoda, że tak naprawdę to jest reguła większości "blockbusterów" tej generacji :?
Tyle, że jeden nie równy drugiemu, a Uncharted jest tutaj niedoścignionym wzorem.

I co z tego? W kategorii filmów Transformers 2 czy Spiderman 3 są niedoścignionym wzorem widowiskowych i mało skomplikowanych obrazów, ale czy w związku z tym mogą być stawiane na równi z najlepszymi filmami w historii? Co z tego że w kwestii widowiskowości są najlepsze, skoro są głupie, puste i robione pod gimbusiarską publike? Dla mnie to takie półprodukty dla niewymagającego odbiorcy, jak książki Coelho i muzyka Biebera - czyli dla odbiorów, którzy uważają że dobre jest to co jest mało skomplikowane.

Pod widowiskowe, głupie, puste i robione pod gimbusiarską publikę podciągnąłbym raczej God of War a nie Uncharted.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25530 dnia: Stycznia 02, 2011, 22:34:43 pm »
Przeszliście Panowie od dysputy o gameplay'u i charakteru gry przygodowej do architektury pomieszczeń. Zombie pisał właśnie o mechanice, myśląc o The Guardian Of Light, a nie o wyglądzie gry, do którego odniósł się Iras. Cały czas chodzi o to, że w Uncharted za dużo jest action, a nie adventure, a w tym aspekcie niestety gra od ND nie wytrzymuje ciężaru nawet remake'u gry sprzed 14 lat. Sentyment ma tu małe znaczenie, bo Anniversary może bronić się samo, bez legendy swojej bezpośredniej poprzedniczki.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25531 dnia: Stycznia 02, 2011, 22:38:03 pm »
Design levelu jest nieodłącznym elementem gameplayu w grach action-adventure.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25532 dnia: Stycznia 02, 2011, 22:38:32 pm »
Anniversary to remake gry sprzed 14 lat. Rozumiem, można mieć sentyment do staroci, ale standardy nieco się zmieniły.
Sęk w tym, że Anniversary bierze pomysł na design poziomów z TR1 i dostosowuje go do "obecnych standardów" (przejdź sobie jeden etap z Anniversary i ten sam etap w TR1 - różnice poznasz już w pierwszych minutach gry) wprowadzając przy tym sporo nowych pomysłów. :roll:
Nie mówiąc już o tym, że jeżeli standardy zmieniły się na tyle, że taki "staroć" wciąż pozostaje w czołówce gier zręcznościowych jeżeli chodzi o elementy platformo-zagadkowe, to chyba źle świadczy o obecnych grach, nie o "sentymentach do staroci".
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25533 dnia: Stycznia 02, 2011, 22:53:32 pm »
Chętnie zobaczę dyskusję, gdy zaczniemy porównywać pod tym względem nadchodzącego Tomb Raidera, będącego przełomem dla serii i Uncharted 3 :)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25534 dnia: Stycznia 02, 2011, 22:56:31 pm »
Chrzanić. Seria praktycznie zdechła na tyle, że wymaga całkowitego rebootu, twórcy podobno zamierzają wzorować się na Uncharted, a tymczasem się okazuje, że gry z ocenami na poziomie 7-8 są lepsze od jednej z najbardziej docenianych serii obecnej generacji? Rozumiem, że proporcje między strzelaniem, elementami platformowymi i zagadkami mogą komuś bardziej odpowiadać, ale to jest kwestia czysto subiektywna. Każdy jeden element mechaniki Tomb Raidera ustępuje Uncharted. Już nawet pomijam grafikę, ale bieganie, strzelanie, skakanie, praca kamery - wszystko jest o klasę gorsze. Sorry, ale nie postawię wyżej średniaka tylko dlatego, że ma więcej zagadek.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25535 dnia: Stycznia 02, 2011, 23:08:14 pm »
Chrzanić. Seria praktycznie zdechła na tyle, że wymaga całkowitego rebootu, twórcy podobno zamierzają wzorować się na Uncharted, a tymczasem się okazuje, że gry z ocenami na poziomie 7-8 są lepsze od jednej z najbardziej docenianych serii obecnej generacji? Rozumiem, że proporcje między strzelaniem, elementami platformowymi i zagadkami mogą komuś bardziej odpowiadać, ale to jest kwestia czysto subiektywna. Każdy jeden element mechaniki Tomb Raidera ustępuje Uncharted. Już nawet pomijam grafikę, ale bieganie, strzelanie, skakanie, praca kamery - wszystko jest o klasę gorsze. Sorry, ale nie postawię wyżej średniaka tylko dlatego, że ma więcej zagadek.
Cały czas o to chodzi. Nie o mechanikę, a o to co napisałeś. Zubożenie reszty na rzecz tego pierwszego powoduje taką, a nie inną reakcję ze strony biorących udział w dyskusji. Wiadomo, że "bieganie, strzelanie, skakanie, praca kamery" jest gorsze, niż w Uncharted (w sensie animacji). Ty nie postawisz wyżej, ale np. ja już tak, bo to zagadki i elementy zręcznościowo-platformowe decydują m.in. o wadze gry przygodowej. Chodzi o wyważenie tych czynników.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 02, 2011, 23:14:31 pm wysłana przez Kert »

1man1jar

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25536 dnia: Stycznia 02, 2011, 23:12:11 pm »
do mnie przyj**iesz się o brak znajomości pierwszej części
Nie pierd** już, bo nic takiego nie zrobiłem. Zresztą o ile wiem rozmawialiśmy o ME1 na forum więc tym bardziej wyssałeś to z palca. Tyle z mojej strony. Ekranu nie komentuję, bo nikt normalny nie pomyślał chyba, że chodziło o planszę z napisami.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25537 dnia: Stycznia 02, 2011, 23:13:07 pm »
Chrzanić. Seria praktycznie zdechła na tyle, że wymaga całkowitego rebootu, twórcy podobno zamierzają wzorować się na Uncharted, a tymczasem się okazuje, że gry z ocenami na poziomie 7-8 są lepsze od jednej z najbardziej docenianych serii obecnej generacji? Rozumiem, że proporcje między strzelaniem, elementami platformowymi i zagadkami mogą komuś bardziej odpowiadać, ale to jest kwestia czysto subiektywna. Każdy jeden element mechaniki Tomb Raidera ustępuje Uncharted. Już nawet pomijam grafikę, ale bieganie, strzelanie, skakanie, praca kamery - wszystko jest o klasę gorsze. Sorry, ale nie postawię wyżej średniaka tylko dlatego, że ma więcej zagadek.
Cały czas o to chodzi. Nie o mechanikę, a o to co napisałeś. Zubożenie reszty na rzecz tego pierwszego powoduje taką, a nie inną reakcję ze strony biorących udział w dyskusji. Wiadomo, że mechaniką i animacją Uncharted jest lepsze od TR. Ty nie postawisz wyżej, ale np. ja już tak, bo to zagadki i elementy zręcznościowo-platformowe decydują m.in. o wadze gry przygodowej. Chodzi o wyważenie tych czynników.
A dla mnie liczy sie też świetny klimat i wspaniała wcągająca fabuła którą ma Uncharted 2 i 1 Zresztą co my tu prównujemy jakieś badziewie upośledzone do gry roku i najbardziej utytułowanej.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25538 dnia: Stycznia 02, 2011, 23:18:41 pm »
Uwierz mi, że dla lubiących Tomb Raidera klimat też miażdży (myśląc o Anniversary). Pisząc o tej grze, że jest "upośledzonym badziewiem" z automatu wybijasz sobie argumenty z ręki.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25539 dnia: Stycznia 02, 2011, 23:18:47 pm »
Ma być widowiskowa i mało skomplikowana.
Szkoda, że tak naprawdę to jest reguła większości "blockbusterów" tej generacji :?
Tyle, że jeden nie równy drugiemu, a Uncharted jest tutaj niedoścignionym wzorem.

I co z tego? W kategorii filmów Transformers 2 czy Spiderman 3 są niedoścignionym wzorem widowiskowych i mało skomplikowanych obrazów, ale czy w związku z tym mogą być stawiane na równi z najlepszymi filmami w historii? Co z tego że w kwestii widowiskowości są najlepsze, skoro są głupie, puste i robione pod gimbusiarską publike? Dla mnie to takie półprodukty dla niewymagającego odbiorcy, jak książki Coelho i muzyka Biebera - czyli dla odbiorów, którzy uważają że dobre jest to co jest mało skomplikowane.

Tylko co to kogoś obchodzi czy gra jest robiona pod gimbusiarksą publikę? Gra ma wciągać, dawać fun oraz nie pozwalać się oderwać od konsoli i Uncharted to właśnie czyni. Gra jest prosta, ale genialna w swojej prostocie. Wiadomo, że nie można jej postawić obok z MGS4 czy ME2 gdzie główny nacisk kładzie się na fabułę. Tylko ja się pytam co z tego, skoro Uncharted 2 dostarcza "pińcet" razy więcej fun'u? Dla mnie Uncharted 2 ma jedną potężną przewagę nad ME2...nie nudzi mnie. Może i bym chciał poznać tą całą świetną historię z ME, ale jeśli mam się do tego zmuszać, przebijając się przez durne sekcje strzelane, to raczej podziękuję. Cóż z tego, że twórcy zadbali o zawiłą i ciekawą fabułę skoro spieprzyli gameplay. Gry to nie filmy i tutaj więcej elementów musi się zgrać w idealną całość żeby tytuł wciągał. Wiadomo, że najlepiej byłoby zobaczyć grę z taką akcją oraz grafą jak w U2 i fabułą a'la MGS. Widocznie coś za coś i jak na razie taki tytuł nie powstał (bynajmniej dla mnie).

1man1jar

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25540 dnia: Stycznia 02, 2011, 23:21:50 pm »
skoro spieprzyli gameplay.
No tak, a jak ktoś chciał się wypowiedzieć o standard cars w GT5 to "gówno żeś widział, screeny, demo, pograleś 10 minut, spier**laj". ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25541 dnia: Stycznia 02, 2011, 23:26:22 pm »
Oki może faktycznie za mało grałem, dlatego nie skreślam do końca tego tytułu i pewnie kiedyś poznam serię ME. Tyle, że jak na razie demo ME2 odstraszyło mnie od tej produkcji. Wierzę, że gra może wciągnąć samą fabułą na tyle, że przymyka się oko na słabe elementy rozgrywki. To samo miałem z MGS'em. Gameplay mnie wkurwiał i mimo iż wiedziałem, że gra opowiada świetną historię (każdy mi polecał w to zagrać), to nie mogłem się przekonać do dzieła Kojimy. Przyszedł w końcu czas kiedy na rynku była straszna posucha i postanowiłem zmusić się do MGS4. Teraz nie żałuję. Być może tak samo będzie z ME2, ale jak na razie ten tytuł nie jest na mojej liście must have.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25542 dnia: Stycznia 02, 2011, 23:26:57 pm »
Cały czas o to chodzi. Nie o mechanikę, a o to co napisałeś. Zubożenie reszty na rzecz tego pierwszego powoduje taką, a nie inną reakcję ze strony biorących udział w dyskusji. Wiadomo, że mechaniką i animacją Uncharted jest lepsze od TR. Ty nie postawisz wyżej, ale np. ja już tak, bo to zagadki i elementy zręcznościowo-platformowe decydują m.in. o wadze gry przygodowej. Chodzi o wyważenie tych czynników.

Ograłem dema wszystkich current-genowych Tomb Raiderów. Zagadki zagadkami, ale elementy platformowe? Z tego co pamiętam, kamera ustawia się jak chce, a Lara skacze gdzie jej się podoba. Więcej było frustracji niż przyjemności z grania. Nie sądzę, żeby pod tym względem można było mówić o wyższości nad Uncharted, gdzie praktycznie każdy krok i skok jest przemyślany i pokazany w odpowiedni sposób. Jakość > ilość. Poza tym dla mnie Uncharted 2 jest wyważone niemal idealnie.

1man1jar

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25543 dnia: Stycznia 02, 2011, 23:34:56 pm »
Ograłem dema
Nie masz prawa się wypowiadać w takim razie :troll:.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25544 dnia: Stycznia 03, 2011, 00:14:05 am »
Cały czas o to chodzi. Nie o mechanikę, a o to co napisałeś. Zubożenie reszty na rzecz tego pierwszego powoduje taką, a nie inną reakcję ze strony biorących udział w dyskusji. Wiadomo, że mechaniką i animacją Uncharted jest lepsze od TR. Ty nie postawisz wyżej, ale np. ja już tak, bo to zagadki i elementy zręcznościowo-platformowe decydują m.in. o wadze gry przygodowej. Chodzi o wyważenie tych czynników.

Ograłem dema wszystkich current-genowych Tomb Raiderów. Zagadki zagadkami, ale elementy platformowe? Z tego co pamiętam, kamera ustawia się jak chce, a Lara skacze gdzie jej się podoba. Więcej było frustracji niż przyjemności z grania. Nie sądzę, żeby pod tym względem można było mówić o wyższości nad Uncharted, gdzie praktycznie każdy krok i skok jest przemyślany i pokazany w odpowiedni sposób. Jakość > ilość. Poza tym dla mnie Uncharted 2 jest wyważone niemal idealnie.
Gdybym miał w tej grze więcej się wkurwiać niż na prawdę grać, na pewno nie nawiązywałbym tej dyskusji.
Poza tym, ogrywałeś dema, które nie przedstawiają ostatecznej wartości produktu (napisałeś np. o prostocie The Guardian Of Light, nie wiedząc o tym, że z biegiem gry robi się ona bardziej skomplikowana pod względem architektury, oferując także m.in. pewną nieliniowość - ale to tylko przykład na poparcie mojego tekstu, bo akurat ten tytuł troszkę odbiega od głównej serii, ale jest zadziwiająco dobry i prezentuje sobą więcej, niż niektóre odsłony TR).
Akurat w tym przypadku ilość jest równie ważna jak jakość. Co z tego, że będę miał jeden piękny, bogaty w szczegóły, klify, elementy platformowe, okraszony niesamowitą animacją skoków i wzorową pracą kamery poziom, jak obok niego będzie 5 poziomów zanudzającego wyżynania przeciwników i wybuchów. Rozumiem, że to rzecz na czasie, ale nie lubię, gdy gra będąca przecież przedstawicielem gatunku gier przygodowych zbliża się gameplay'em do Gears Of War.
Uncharted 2 jest lepiej wyważone od jedynki, to fakt.
Niebezpiecznie zbaczam z tematu, ale zobacz co graczom tak podoba się w Tomb Raiderze. Podając za przykład np. Anniversary, to wielopoziomowe lokacje, co chwilę jakaś zagadka związana z otoczeniem, budujący klimat (tak, dla mnie w innych Tomb Raiderach także jest za dużo strzelania), zbieractwem też trzeba się natrudzić, choć tego akurat nie pochwalam. Anniversary zbliża się do idealnego i żądanego przeze mnie poziomu wyważenia gry przygodowej pod względem składowych gameplay'u. Nikomu nie bronię zachwycać się Uncharted, bo to kawał świetnej giery, też pieję na jej widok, ale w jej ciężarze gatunkowym action-adventure dla mnie szala jest zbyt mocno przechylona w kierunku tego pierwszego członu. Czemu nie podarować 20 min wyżynania przeciwników na korzyść sekcji odkrywania otoczenia, chodzenia po klifach przy zachwycającej widokiem lokacji z łodzią podwodną lub kolejnej zagadki w pięknym Nepalu? Tym bardziej, że Uncharted, jak żadna inna gra ma niesamowity ku temu potencjał. A tak, pamiętam kilka niesamowitych fragmentów (m.in. tych skryptowanych) pomiędzy "przerwami" (tu wstaw przedłużające się strzelańsko).
« Ostatnia zmiana: Stycznia 03, 2011, 00:15:44 am wysłana przez Kert »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25545 dnia: Stycznia 03, 2011, 01:21:24 am »
Założyłem, że może mam w głowie błędny obraz Tomb Raidera i odpaliłem na youtube gameplay z "części uważanej za najlepszą z serii". Teraz ciśnie mi się na klawiaturę tylko jedno pytanie - panowie, z czym do ludzi?! Nie panie Zombie, to nie są dzisiejsze standardy - raczej standardy ze środkowego okresu życia PS2. Kupię trylogię za 120 złotych i pewnie się będę nieźle bawił, ale więcej te gry wg mnie nie są warte. Uzasadnienia dla porównań do Uncharted nie jestem w stanie znaleźć.




Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25546 dnia: Stycznia 03, 2011, 02:55:01 am »
tomb raider lepszy od uncharted  :lol: :lol:
to jakby mowic ze kill.switch jest lepszy od gears of war.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25547 dnia: Stycznia 03, 2011, 07:35:38 am »
twórcy podobno zamierzają wzorować się na Uncharted
To Uncharted ma niby-otwarty świat, zdobywa się w nim doświadczenia i gra stawia na elementy survivoru, a młodziutka Lara będzie wybijała tony przeciwników chowając się za przeszkodami i rzucając śmiesznymi tekstami? No patrz czego to można się tu dowiedzieć. Nie wiem, mi to bardziej brzmi jak Metroidvania a nie Uncharted, ale może się nie znam.

a tymczasem się okazuje, że gry z ocenami na poziomie 7-8 są lepsze od jednej z najbardziej docenianych serii obecnej generacji?
Zacytuj, gdzie takie coś napisałem. Może tarniak ma rację, że masz problem z czytaniem ze zrozumieniem. Pisałem o elementach platformowo-zagadkowych. Pokaż mi w Uncharted coś na poziomie St. Francis Folly - etap wielopoziomowy, wypełniony po brzegi różnego rodzaju zagadkami i elementami zręcznościowymi, które można wykonywać w dowolnej kolejności, to może pogadamy dalej. Zresztą całe TR1/Anniversary oraz pod pewnymi względami Underworld(pomijając ch**owe etapy na statku) jest właśnie takie. Nie pisałem nic o animacji, pracy kamery i innych elementach mechaniki ale właśnie o tym - designie poziomów skierowanym na elementy zręcznościowo-przygodowe.
Nie panie Zombie, to nie są dzisiejsze standardy - raczej standardy ze środkowego okresu życia PS2.
To jakie są te "dzisiejsze standardy"? Automatyczne elementy platformowe, które prowadzą Cię za paluszek i nie wymagają nawet żadnego myślenia? Liczne QTE, które zastępują elementy, które niegdyś gracze musieli wykonywać sami? Pomaganie graczowi na każdym kroku, by się biedaczek nie zgubił i nie sfrustrował? Zdradź mi ten sekret.
Cytuj
Z tego co pamiętam, kamera ustawia się jak chce, a Lara skacze gdzie jej się podoba.
Źle pamiętasz, albo nie potrafisz w to grać.
tomb raider lepszy od uncharted  Laughing Laughing
Patrz wyżej, czytanie ze zrozumieniem się kłania. Ale spoko, jak się powie coś "złego" o Uncharted to jak widać całe SDF się zacietrzewia.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 03, 2011, 07:50:43 am wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

1man1jar

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25548 dnia: Stycznia 03, 2011, 07:55:29 am »
Nie, Mr_Zombie, Wulfen to raczej stosuje tl;dr więc o czytaniu ze zrozumieniem to nie ma co pisać.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25549 dnia: Stycznia 03, 2011, 08:45:53 am »
Mr_Zombie tylko powiedz co to ma do rzeczy ze jakaś tam gra ma więcej zagadaek wielopoziomowych od Uncharted2? Seria uncharted to nie tom raider, to ma być swietna akcja, wciągająca fabuła, z elementami wspinaczki, zagadek i strzelania. Średnia ocen i ilość nagród mówi sama za siebie i zeby nie wiem jak mocno ktoś srał i zachwycał sie tom raiderem to ta gra nie będzie lepsza od uncharted. I ide o zakład ze koljenna pani lara croft nie osiagnie sukcesu seri Uncharted.

1man1jar

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25550 dnia: Stycznia 03, 2011, 09:01:32 am »
Gdyby nie Tomb Raider to byś teraz nawet nie grał w Uncharted, więc z tym sukcesem to bym nie przesadzał.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25551 dnia: Stycznia 03, 2011, 09:15:31 am »
Gdyby nie Pong, to nie grałbyś dzisiaj w Tomb raider i co z tego...

Uncharted jest czystą przygodą, którą przechodzi się jednym tchem. Po prostu synonim najwyższej jakości.

 Co mi po wspaniałym designie poziomów w TR jeżeli nie będę miał szansy go docenić, bowiem już na początku gry odrzuci mnie od niej grafika, sterowanie, scenariusz, animacja i ogólnie archaiczna koncepcja rozgrywki...

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25552 dnia: Stycznia 03, 2011, 09:16:32 am »
Średnia ocen i ilość nagród mówi sama za siebie i zeby nie wiem jak mocno ktoś srał i zachwycał sie tom raiderem to ta gra nie będzie lepsza od uncharted.
Ale gdzie ja kuźwa pisze, że jest lepsza? Mi, jako fanowi platformówek i zręcznościówek, o wiele bardziej podoba się podejście do tematu, jakie jest w Tomb Raiderze, gdzie nie ma "elementów wspinaczki, zagadek i strzelania", ale gdzie cała gra jest oparta o wspinaczki i zagadki z elementami strzelania. Liczba ocen czy nagród nie ma tu nic do rzeczy. I ch** mnie obchodzi, czy nowy Tomb Raider osiągnie sukces Uncharted czy nie; czy fakt, że Mass Effect 2 zdobywał tak wysokie oceny i teraz zbiera nagrody za najlepszego RPG 2010 (sic!) oznacza, że fani klasycznych RPG'ów nie będą mieli mieć prawa do żalenia się, gdy RPGi zaczną przypominać gry akcji, a ich twórcy za hasło przewodnie będą mieli "press a button and something awesome happens"?

ogólnie archaiczna koncepcja rozgrywki
Dobra, niech mi ktoś wytłumaczy o co chodzi z tymi "nowymi standardami" i "archaiczną koncepcją rozgrywki", bo ten argument padał tu już nie raz ale nikt nawet nie pokusił się o wytłumaczenie ocb.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25553 dnia: Stycznia 03, 2011, 09:22:47 am »
Średnia ocen i ilość nagród mówi sama za siebie i zeby nie wiem jak mocno ktoś srał i zachwycał sie tom raiderem to ta gra nie będzie lepsza od uncharted.

Aha - czyli znowu średnia ocen jest istotna? W takim razie Forza 3 jest lepsza od GT5, średnia ocen mówi sama za siebie i zeby nie wiem jak mocno ktoś srał i zachwycał sie gra turismo to ta gra nie będzie lepsza od forza.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25554 dnia: Stycznia 03, 2011, 09:31:13 am »
Gears of War 3 vs. Killzone 3 Screenshot Comparision



Wiadomość scalona: Stycznia 03, 2011, 09:32:20 am
Średnia ocen i ilość nagród mówi sama za siebie i zeby nie wiem jak mocno ktoś srał i zachwycał sie tom raiderem to ta gra nie będzie lepsza od uncharted.

Aha - czyli znowu średnia ocen jest istotna? W takim razie Forza 3 jest lepsza od GT5, średnia ocen mówi sama za siebie i zeby nie wiem jak mocno ktoś srał i zachwycał sie gra turismo to ta gra nie będzie lepsza od forza.

Jeszcze mozna przypomniec oceny gier z serii Halo :D :D i mamy najlepszy FPS i najlepszy wyscig(FM) na konsole :P  8) 8) 8) 8)

Palpantine

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 834
  • Reputacja: 11
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25555 dnia: Stycznia 03, 2011, 09:57:13 am »
Gears of War 3 vs. Killzone 3 Screenshot Comparision



Wiadomość scalona: [time]Styczeń 03, 2011, 10:32:20 am[/time]
Średnia ocen i ilość nagród mówi sama za siebie i zeby nie wiem jak mocno ktoś srał i zachwycał sie tom raiderem to ta gra nie będzie lepsza od uncharted.

Aha - czyli znowu średnia ocen jest istotna? W takim razie Forza 3 jest lepsza od GT5, średnia ocen mówi sama za siebie i zeby nie wiem jak mocno ktoś srał i zachwycał sie gra turismo to ta gra nie będzie lepsza od forza.

Jeszcze mozna przypomniec oceny gier z serii Halo :D :D i mamy najlepszy FPS i najlepszy wyscig(FM) na konsole :P  8) 8) 8) 8)

Nie, nie, nie. Wy się mylicie. Jak średnia ocen nie jest po stronie Sony, to hamburgery się nie znają i źle oceniają :lol:
Atari created it, Nintendo pioneerd it, Sony popularized it, Microsoft bought it...

1man1jar

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25556 dnia: Stycznia 03, 2011, 09:57:25 am »
Gdyby nie Pong, to nie grałbyś dzisiaj w Tomb raider i co z tego...
No tak, Uncharted na pewno nie jest inspirowany Tomb Raiderem. Biorąc pod uwagę to jak TR wpłynął na rynek gier to właśnie Uncharted jest tutaj "goniącym" w kwestii sukcesu, a o tym była mowa.

BTW.

Skoro serwisy kłamią, to może chociaż gracze mają coś mądrego do powiedzenia? I to nie byle hamburgery, a EUROPEYSCY GEJMERZY! Pewnie nie.

http://www.eurogamer.net/articles/2010-12-23-eurogamer-readers-top-10-games-of-2010-article

HR w top 3 ucieszy wszystkich fanboyów.


Ten tego...nie śledziłem tematu, ale po zagraniu w demko muszę przyznać, że bardzo fajna gierka z dobrym klimatem. Dlatego kilka pytań.
BTW. BoBaN, musiałeś chyba to demko przechodzić kilkanaście razy w ciągu 4 dni, że z fajnej gierki z dobrym klimatem zrobiła się szpila, która wynudziła Cię jak mopsa. :shifty:
« Ostatnia zmiana: Stycznia 03, 2011, 10:01:28 am wysłana przez 1man1jar »

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25557 dnia: Stycznia 03, 2011, 10:06:55 am »
Trafilem na kolejna recenzje GT5

http://www.godisageek.com/2010/12/gran-turismo-5-review/

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Wiadomość scalona: Stycznia 03, 2011, 10:18:17 am
Skoro serwisy kłamią, to może chociaż gracze mają coś mądrego do powiedzenia? I to nie byle hamburgery, a EUROPEYSCY GEJMERZY! Pewnie nie. http://www.eurogamer.net/articles/2010-12-23-eurogamer-readers-top-10-games-of-2010-articleHR w top 3 ucieszy wszystkich fanboyów.

The 10 best video games of 2010 by CNN

http://edition.cnn.com/2010/TECH/gaming.gadgets/12/29/best.games.2010/index.html

1. HR
« Ostatnia zmiana: Stycznia 03, 2011, 10:18:17 am wysłana przez LoNdEk »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25558 dnia: Stycznia 03, 2011, 11:18:28 am »
To Uncharted ma niby-otwarty świat, zdobywa się w nim doświadczenia i gra stawia na elementy survivoru, a młodziutka Lara będzie wybijała tony przeciwników chowając się za przeszkodami i rzucając śmiesznymi tekstami? No patrz czego to można się tu dowiedzieć. Nie wiem, mi to bardziej brzmi jak Metroidvania a nie Uncharted, ale może się nie znam.

Nie wiem, ale Karl Stewart mówił o inspiracji Uncharted.

Zacytuj, gdzie takie coś napisałem. Może tarniak ma rację, że masz problem z czytaniem ze zrozumieniem. Pisałem o elementach platformowo-zagadkowych. Pokaż mi w Uncharted coś na poziomie St. Francis Folly - etap wielopoziomowy, wypełniony po brzegi różnego rodzaju zagadkami i elementami zręcznościowymi, które można wykonywać w dowolnej kolejności, to może pogadamy dalej. Zresztą całe TR1/Anniversary oraz pod pewnymi względami Underworld(pomijając ch**owe etapy na statku) jest właśnie takie. Nie pisałem nic o animacji, pracy kamery i innych elementach mechaniki ale właśnie o tym - designie poziomów skierowanym na elementy zręcznościowo-przygodowe.

Ty nie pisałeś, ale pisali inni. Właściwie jednego dnia Uncharted był tępą strzelaniną gorszą od Mass Effect i Red Dead Redemption, a następnego zrobił się słabszy od Tomb Raidera. Być może dzisiaj przeczytamy, że nawet Postal daje więcej funu...

Wytłumacz mi, co mi po etapach wielopoziomowych, wypełnionych po brzegi zagadkami, które można rozwiązywać w dowolnej kolejności, skoro cała reszta jeśli nie odpycha, to na pewno nie zachęca do wejścia w świat gry? Gdyby poza zagadkami nic się dla mnie nie liczyło, pewnie grałbym w którąś z części Profesora Leytona na DS, ale od gier przygodowych oczekuję przede wszystkim ciekawej, dobrze przedstawionej przygody, czegoś co wciągnie i nie pozwoli oderwać się od ekranu, a w skakaniu sztywnym klockiem nawet po najlepiej zaprojektowanych, ale wizualnie pustych i ubogich etapach, tego nie znajduję.

To jakie są te "dzisiejsze standardy"? Automatyczne elementy platformowe, które prowadzą Cię za paluszek i nie wymagają nawet żadnego myślenia? Liczne QTE, które zastępują elementy, które niegdyś gracze musieli wykonywać sami? Pomaganie graczowi na każdym kroku, by się biedaczek nie zgubił i nie sfrustrował? Zdradź mi ten sekret.

Sorry, ale to by wyglądało jak opowiadanie ślepemu o kolorach.

Aha - czyli znowu średnia ocen jest istotna? W takim razie Forza 3 jest lepsza od GT5, średnia ocen mówi sama za siebie i zeby nie wiem jak mocno ktoś srał i zachwycał sie gra turismo to ta gra nie będzie lepsza od forza.

Niech sobie Forza będzie lepszą grą od Gran Turismo, ale The Real Driving Simulator dzięki temu nie zostanie.

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25559 dnia: Stycznia 03, 2011, 11:31:13 am »




 :P