0 użytkowników i 39 Gości przegląda ten wątek.
Poza fajnie rozwalającym otoczeniem nie ma tu niczego specjalnego.
To tech demo bylo odpalane na trzech gtx580 wiec jesli nastepna generacja konsol wyjdzie za 2-3 lata to na wiecej nie ma co liczyc.
Cytat: Mrocz w Marca 04, 2011, 17:38:49 pmCytat: KKRT w Marca 04, 2011, 17:23:46 pmEpic delivered!Next Geny coraz bliżej... Nie zostalem powalony, jak dla mnie bez rewelcji (max pół nextgen).
Cytat: KKRT w Marca 04, 2011, 17:23:46 pmEpic delivered!Next Geny coraz bliżej...
Epic delivered!
Cytat: Kyokushinman w Marca 05, 2011, 08:37:20 amCytat: Mrocz w Marca 04, 2011, 17:38:49 pmCytat: KKRT w Marca 04, 2011, 17:23:46 pmEpic delivered!Next Geny coraz bliżej... Nie zostalem powalony, jak dla mnie bez rewelcji (max pół nextgen).To wyglada prawie jak GOW3
Cytat: Magik w Marca 05, 2011, 06:49:26 amAkurat IF2 wyglada moim zdaniem co najwyzej srednio.Jednak Assassins Creed pokazal ze konsole potrafia sobie swietnie radzic z obszernymi grami...RDR zreszta tez.Niemniej BF3 to inna liga.Nie okłamuj ludzi! Ja po peanach jednego z forumowiczów o AC i AC2 pożyczyłem tą grę od ziomka. Byłem mega zawiedziony. Pomijając już nudę jaka wieje od tej gry, to graficznie była po prostu cienka. RDR dużo lepiej się prezentuje.
Akurat IF2 wyglada moim zdaniem co najwyzej srednio.Jednak Assassins Creed pokazal ze konsole potrafia sobie swietnie radzic z obszernymi grami...RDR zreszta tez.Niemniej BF3 to inna liga.
Tak wiemy, a postacie w H:R są ładniejsze niż te w KZ3.
Chyba design mnie nie przekonuje. Jak kiedyś zagram możliwe, że zmienię zdanie, bo nawet lubię tego typu gry.
Cytat: BoBaN w Marca 05, 2011, 11:41:24 amTak wiemy, a postacie w H:R są ładniejsze niż te w KZ3. Ja tego nie napisałem pisałem tylko o teksturach i cut scenkach
http://pl.wiktionary.org/wiki/odwraca%C4%87_kota_ogonem
Nie okłamuj ludzi! Ja po peanach jednego z forumowiczów o AC i AC2 pożyczyłem tą grę od ziomka. Byłem mega zawiedziony. Pomijając już nudę jaka wieje od tej gry, to graficznie była po prostu cienka. RDR dużo lepiej się prezentuje. Natomiast InFamous 2, to poziom kompletnie nieosiągalny dla ww. tytułów. Jeśli jesteś w stanie napisać co w InFamous 2 jest średnie względem AC i RDR, to chętnie poczytam, bo ja do tej pory nie widziałem w sandbox'ach takiego nagromadzenia szczegółów i efektów.
Na chwilę obecną ten poziom może się wydawać niemożliwy ale patrząc parę lat wstecz..Grafika na ps2 przebijała najlepsze rendery z psx'a. Grafika z ps3 przebija najlepsze rendery z ps2 (co wydawało się być wtedy nieprawdopodobne). Teraz rozwój technologi jeszcze bardziej przyspieszył, więc jak już wyjdą nowe konsole (pewnie najwcześniej za 2lata), to ten poziom powinien być osiągalny. Na takiego nextgena ludzie czekają, a nie na "update do UE3"
ponad rok na rynku, także ten poziom renderingu jest już raczej powyżej standardów tych z ps2
Yes, that is not a next-gen. This is not Unreal Engine 4. This level of graphics will be on xbox 360 soon. With a limitation to 720p screen resolution and a bit lower lighting effects. That is a power of new low level middleware which Microsoft send to developers a year ago. This middleware called X-engine.This could be achieved because developers started to use GPGPU and tessellation now. GPGPU allows 360 to render superb lighting. Tessellation allows to render more detailed characters. My sources indicates that more info about this will be relieved on this year E3 where Microsoft should surprise us all.What about PS3? I don't know. But PS3 have no tessellation units on board and GPGPU very difficult to use with a cell spus at the same time. Developers use only SPUs to calc lighting. Not RSX's GPGPUs. And another limitation of PS3 is what PS3 have less video memory amount than xbox 360 and have no EDRAM. So RSX should spend it's power on things Xbox 360 gets for free with EDRAM. That is really amazing if we could see this level of games this gen. No need for a PC upgrade. Soft sofa, big TV screens, and 5.1-av sound are still the best for gaming.http://n4g.com/news/715239/microsoft-to-steal-e3-gdc-unreal-engine-demo-is-possible-on-xbox-360-in-720pThank for aproving guys. Don't listent to sonyboys. they are in denial now. I don't need hits. that is no advert on this blog.
but it will still look amazing. far better than PS3 best exclusives.
Microsoft to steal E3? GDC Unreal Engine demo is possible on Xbox 360 in 720p.CytujYes, that is not a next-gen. This is not Unreal Engine 4. This level of graphics will be on xbox 360 soon. With a limitation to 720p screen resolution and a bit lower lighting effects. That is a power of new low level middleware which Microsoft send to developers a year ago. This middleware called X-engine.This could be achieved because developers started to use GPGPU and tessellation now. GPGPU allows 360 to render superb lighting. Tessellation allows to render more detailed characters. My sources indicates that more info about this will be relieved on this year E3 where Microsoft should surprise us all.What about PS3? I don't know. But PS3 have no tessellation units on board and GPGPU very difficult to use with a cell spus at the same time. Developers use only SPUs to calc lighting. Not RSX's GPGPUs. And another limitation of PS3 is what PS3 have less video memory amount than xbox 360 and have no EDRAM. So RSX should spend it's power on things Xbox 360 gets for free with EDRAM. That is really amazing if we could see this level of games this gen. No need for a PC upgrade. Soft sofa, big TV screens, and 5.1-av sound are still the best for gaming.http://n4g.com/news/715239/microsoft-to-steal-e3-gdc-unreal-engine-demo-is-possible-on-xbox-360-in-720pThank for aproving guys. Don't listent to sonyboys. they are in denial now. I don't need hits. that is no advert on this blog.Zastanawiałem się, czy na pewno tu to wklejać, ale niech będzie. xd
Jeśli okaże się to prawdą.. Surprised
Pokaz graficznych możliwości nie był więc zaprezentowaniem zupełnie nowego silniku. Mimo to wg słów Marka Reina takiej grafiki nie zobaczymy już na konsolach obecnej generacji. (...) Wg informacji, które podał Mark Rein, to tech-demo (nie jest to więc zapowiedź nowej gry) zostało uruchomione na trzech kartach Nvidia GTX 580.
ma moc porównywalną do 3 kart gtx 580.
Dlatego powiedziałem, że jeśli to prawda to zrobię na E3 takie oczy(mało prawdopodobne) --->
Cytat: Unlimited w Marca 07, 2011, 18:32:59 pmDlatego powiedziałem, że jeśli to prawda to zrobię na E3 takie oczy(mało prawdopodobne) ---> Ja mysle ze goscie z MS sami zrobia takie oczy, jesli okaze sie to prawda
Cytat: _ReD_ w Marca 07, 2011, 18:35:13 pmCytat: Unlimited w Marca 07, 2011, 18:32:59 pmDlatego powiedziałem, że jeśli to prawda to zrobię na E3 takie oczy(mało prawdopodobne) ---> Ja mysle ze goscie z MS sami zrobia takie oczy, jesli okaze sie to prawda heh..Mówiąc krótko wszyscy zrobią takie oczy, jeśli okaże się to prawdą. Choć kiedyś na pokazie premiery X360, było jakieś tech demo z teselacją, jak mnie pamięć nie myli.
I was surprised to learn that the Xbox 360 has had a tesselator since its launch, but they haven't been able to use it until now.
With progress in gaming being gated, or more aptly stymied, by console capabilities, this is a welcome bit of progress. As long as Microsoft can convince developers to use the tessellator on the Xbox 360, it looks like the ones in DX11 will be used as well.
Gee went on to explain that DX11 tessellation was more robust and general than the solution built into current AMD GPUs. The AMD hardware uses essentially the same as the tessellation unit in the Xbox 360; DX11 tessellation is a superset of the AMD approach.
Ktoś na neogafie obliczył że potrzeba by było mocy około 20 gpu xboxów żeby dorównać trzem gtx 580. Tak więc WTF?