Autor Wątek: Resident Evil 5  (Przeczytany 193070 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Meioh

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 23-07-2007
  • Wiadomości: 385
  • Reputacja: 0
  • GT: Ssakiczaki PL
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #840 dnia: Stycznia 31, 2009, 10:21:39 am »
Jestem tak rozczarowany demem, że aż nie potrafię znaleźć słów, żeby je pojechać  :x

Już nawet pomijając, że klimat pierwszych Residentów umarł dawno temu, drętwe sterowanie i mechanika rodem z PSX całkowicie zabija przyjemność z grania.

Racja, sterowanie jest zrąbane to takie totalne gówno 8-) Moze klimat cos nadrobi ale watpie:/ juz sie nie jaram RE5 tak jak wcześniej


''HARD CORE zakochany clown, on ma takie czułe serce, trampki Bahamy ma, deskorolki tylko brak''

deek

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-08-2004
  • Wiadomości: 280
  • Reputacja: 0
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #841 dnia: Stycznia 31, 2009, 11:11:09 am »
w końcu pokazano inny gameplay niż tą wioske którą wałkuja do znudzenia..
http://www.gametrailers.com/player/44974.html  hmm wydaje mi sie tylko że framerate nie wynosi 30fps, albo mam tylko takie wrażenie :???:
« Ostatnia zmiana: Stycznia 31, 2009, 11:17:27 am wysłana przez deek »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #842 dnia: Stycznia 31, 2009, 11:22:20 am »
W demie, ponoć, gra ma stałe 30fps w wersji na X0, przypłacając to częstym/rzadkim screen tearingiem (ponoć zależy to od ustawień wyświetlanego obrazu --  na NeoGAF ludzie grający na 720p przez HDMI pisali, że tylko raz było widać rwanie, a tak przez całe demko ani razu), a na PS3 niestałe 30fps za to brak rwania (prawdopodobnie włączony V-sync). Ale to się tyczyło dema, zobaczymy, co będzie w pełnej wersji.

Mam tylko nadzieję, że Capcom nie popełni tego samego błędu, co z DMC4, i nie pokaże w filmikach wszystkich/większości bossów i przeciwników z gry. :/
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #843 dnia: Stycznia 31, 2009, 11:47:11 am »
Nie wiem u mnie na X0 wszystko git vsync działa należycie.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #844 dnia: Stycznia 31, 2009, 14:10:44 pm »
Cytuj
Nie wiem u mnie na X0 wszystko git vsync działa należycie.
Jak zawsze, czyz nie?
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #845 dnia: Stycznia 31, 2009, 18:17:29 pm »
Nie nie jak zawsze ale w RE5 jakoś tego nie widzę ,nie mówię że jest idealnie bo nie jest.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #846 dnia: Stycznia 31, 2009, 18:22:49 pm »
A na jakich ustawieniach grasz? Ponieważ, tak jak pisałem, ludzie grający w 720p prze HDMI raczej nie narzekali, inni mówili zaś, że obraz mocno rwie.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #847 dnia: Stycznia 31, 2009, 18:53:59 pm »
HDMI 720p

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #848 dnia: Stycznia 31, 2009, 19:28:05 pm »
Kiedy w końcu demo dostaną posiadacze PS3??

mateo

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #849 dnia: Stycznia 31, 2009, 19:28:34 pm »
gif mogłeś dać w spoiler ;)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #850 dnia: Stycznia 31, 2009, 19:29:57 pm »
Kiedy w końcu demo dostaną posiadacze PS3??
W poniedziałek.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #851 dnia: Stycznia 31, 2009, 19:49:08 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

:D
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

deek

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-08-2004
  • Wiadomości: 280
  • Reputacja: 0
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #852 dnia: Stycznia 31, 2009, 19:55:38 pm »
Mr.Zombie co to za koleś przywieszony jest do pasa Giganta??

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #853 dnia: Stycznia 31, 2009, 19:58:22 pm »
Pewnie jakiś koleś z BSAA (organizacja, w której obecnie pracuje Chris oraz Sheva) - pełno ich było w różnych wcześniejszych trailerach RE5.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #854 dnia: Stycznia 31, 2009, 21:05:24 pm »
Gram w demo. Chodzi bardzo płynnie. Kilka razy ekran się rozjechał, ale nie jest to nic wartego odnotowania.

Ciągle się zastanawiam, kiedy ci wyszkoleni komandosi nauczą się chodzić i strzelać jednocześnie (o strzelaniu choćby na ślepo w biegu nawet nie wspominam). Kiedy do uwalenia sporadycznie był jakiś zombie, to zupełnie nie przeszkadzało. W RE4 strzelania było dużo, a w piątce jest chyba jeszcze o wiele więcej i taki sposób walki jedynie mnie frustruje. Swoją drogą mam nadzieję, że to tylko takie etapy w demie dobrali i zbyt często nie będziemy trafiać na kilkunastu/kilkudziesięciu przeciwników.

PS: Czy w tej części nie ma mojej ulubionej akcji z czwórki - strzał w kolano i suples?

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #855 dnia: Stycznia 31, 2009, 21:14:56 pm »
Typowego supleksu nie ma; jedynie Sheva potrafi zrobić cios, że wskakuje kolesiowi na kark, głowę trzymając kolanami, robi fikołka i uderza jego głową w podłogę - na końcu tego filmiku:
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #856 dnia: Lutego 01, 2009, 11:42:42 am »
Marcowy OPSM - 5/5
http://v4vg.com/opm-march-issue-scores/

Cytuj
?RE5 isn?t about solitary frights in the dark anymore. It?s about hyper-intense, adrenaline-fueled, partner-focused action.
It takes the co-op experience to a new level and reinvigorates the survival horror genre.
While Resident evil 5 still resists conversion to a pure shooter mechanism, you can now strafe, and while panning with your weapon isn?t exactly fast, it?s no longer insufferably slow.
Some control peculiarities (from RE4) do remain (in RE5) such as the inability to walk or run while firing your weapon.
The overall effect of the new control refinements is a smoother, less frustrating play experience without the robotic movements that have been a hallmark of the series for most of its existence. But if you?re still resistant to change, there?s a wide latitude of control setup options that will let you tune in a good amount of the traditional Resident Evil control feel.?

deek

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-08-2004
  • Wiadomości: 280
  • Reputacja: 0
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #857 dnia: Lutego 01, 2009, 12:49:26 pm »
no no widze że nowy Resident bardzo ładne ocenki zbiera. BTW wcześnie coś dostali gre do recenzji.... hmm numer marcowy jak dopiero sie luty zaczął  :D

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 123
  • Reputacja: 6
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #858 dnia: Lutego 01, 2009, 13:28:33 pm »
Wystarczy, ze recenzent nie byl fanem klasycznych RE, albo nie gral wcale w klasyki i kazda ocena bedzie 10/10...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #859 dnia: Lutego 01, 2009, 13:40:43 pm »
Nie był fanem klasycznego RE, nie grał wcale w klasyki, a więc podchodzi do piątki jak do typowej gry akcji?

Wtedy naleŻałoby pojechać przynajmniej za drewniany gameplay i sterowanie, które nie przystoi grom akcji.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #860 dnia: Lutego 01, 2009, 13:44:03 pm »
Ja myślałem, że to bardziej ma być horror niz gra akcji.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #861 dnia: Lutego 01, 2009, 14:02:35 pm »
Horror skończył się na RE 0, niestety.

Ciapkas

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #862 dnia: Lutego 01, 2009, 14:27:55 pm »
Na co-opie sprawa z ilością Zombie wygląda zgoła inaczej. I zupełnie inaczej się wtedy gra. Polecam od razu grać w trybie współpracy.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #863 dnia: Lutego 01, 2009, 17:04:20 pm »
Tak tylko, jakby ktoś tego jeszcze nie wiedział (na NeoGAF pojawia się sporo osób, które narzekają na różne aspekty sterowania, a o połowie rzeczy z nim związanych nawet nie wiedzą):
- przytrzymując B można wybrać, czy Sheva ma przejść w tryb akcji (czyli rusza w pole i sama wybija majini), czy też ma się trzymać Chrisa i tylko bronić
- w inwentarzu za pomocą X można przestawiać przedmioty; przedmioty umieszczone u góry, na dole, po lewej i po prawej przypisywane są do krzyżaka, umożliwiając szybką zmianę broni bądź użycie roślinki (przy roślince - wciskając B można przekazać/uleczyć partnera, wciskając [chyba] X - wykorzystać na sobie)
- bieg+tył na gałce = szybki obrót
- [ponoć] wciśnięcie lewej gałki jest równoważne z wciśnięciem przycisku biegu
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #864 dnia: Lutego 01, 2009, 17:27:27 pm »
O pierwszym nie wiedziałem - średnio przydatne i niewiele zmienia. Drugie wiadomo. W sumie brak hot keyów na krzyżaku byłby już mega skandaliczny. Szybki obrót jest bardzo przydatny i na 100% był w czwórce. Wciśnięcie lewej gałki owocuje biegiem, ale jednoczesne wciskanie i operowanie nią jest bardzo niewygodne.

Z mojej strony największy zarzut - w czasie celowania nie można ruszyć się nawet na milimetr. Lewa gałka zupełnie niepotrzebnie jest kompletnie martwa. Gdyby dało się chociaż bardzo wolno przemieszczać, mój odbiór sterowania byłby znacznie lepszy, bo właśnie ten element najbardziej mnie frustruje.

Agst07

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 21-03-2006
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 0
  • Visca el Barca!
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #865 dnia: Lutego 02, 2009, 07:16:20 am »
5gb instalacji w wersji na PS3
http://n4g.com/gaming/News-269659.aspx
Cytuj
Nextgamer.nl posted up, the installation space of Resident Evil 5 for the PlayStation 3. Bad news for the 40 GB PS3 owners because this installation requires at least 5 GB space
« Ostatnia zmiana: Lutego 02, 2009, 07:17:56 am wysłana przez Agst07 »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #866 dnia: Lutego 02, 2009, 08:01:09 am »
Ciekawe, czy będzie trzeba czekać 20 minut? :lol:

Skan z recenzji:
http://www.flickr.com/photos/11258223@N04/3245111465/


adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #867 dnia: Lutego 02, 2009, 08:55:21 am »
5gb instalacji w wersji na PS3
http://n4g.com/gaming/News-269659.aspx
Cytuj
Nextgamer.nl posted up, the installation space of Resident Evil 5 for the PlayStation 3. Bad news for the 40 GB PS3 owners because this installation requires at least 5 GB space

Ależ Ci Japończycy są słabi w pisaniu gier...
: Luty 02, 2009, 08:44:50 am
Pierwsze wrażenia z dema:
grafika gorsza od UNCHARTED a sterowanie ssie na całego!

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #868 dnia: Lutego 02, 2009, 09:19:31 am »
To chyba nie jest oficjalna okładka.
Poza tym, może mi się wydaje, ale Takeuchi mówił chyba w jednym z wywiadów, że nie będzie instalacji na PS3.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #869 dnia: Lutego 02, 2009, 09:29:08 am »
Tutaj jest okładka z Gamestopu:



Poza tym, może mi się wydaje, ale Takeuchi mówił chyba w jednym z wywiadów, że nie będzie instalacji na PS3.
Mówił, że może nie będzie instalacji. :-P

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #870 dnia: Lutego 02, 2009, 09:35:39 am »
No cóż, shit happens.
« Ostatnia zmiana: Lutego 02, 2009, 09:37:52 am wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #871 dnia: Lutego 02, 2009, 10:42:22 am »
Przeszedłem obie misje, później sprawdzę jeszcze co-opa ale raczej zdania o RE 5 nie zmienię.

Ta gra jest z innej epoki(i bynajmniej nie jest to komplement):
1) Reakcja wrogów na postrzał to żenada,
2) wiele tekstur słabej jakości ,
3) sterowanie to dno i 5 metrów mułu(poziom kontroli podobny do tego w Skate 2),
4) to co się dzieje z wrogami po ich zabiciu  :shock:


Nie kupię tej gry w ogóle - WSTYD Capcom, WSTYD JAPONIA!!!

Jeszcze niech SE zawali FFXIII i można ogłosić całkowitą kapitulację japońskich developerów na next-genach...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #872 dnia: Lutego 02, 2009, 11:13:44 am »
No to chyba mamy kolejny skiepszczony port na PS3, bo u mnie tekstury to akurat pierwsza liga - ostre, naturalne i wszystkie trzymają równy poziom. W ogóle graficznie nowy Resident prezentuje się świetnie i zostawia z tyłu między innymi Gearsy. Wg mnie. Na chwilę obecną trójka najładniejszych gier generacji.

kumite49

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 17-11-2008
  • Wiadomości: 464
  • Reputacja: 0
  • O ludzie!Lupi nie odpowiadaj na moje posty!Blagam
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #873 dnia: Lutego 02, 2009, 11:23:12 am »
Najladniejsze w tej chwili nie licząc Killzone 2 to UDF,Girsy2 no i na 3 miejscu nasz Resident 5!
Mój top 10 gier wszechczasów!
1.Metal Gear Solid
2.Shenmue,Shenmue2
3.Metal Gear Solid 3
4.Wining Eleven 4,ISS Pro Evolution 1,2
5.Tekken 3
6.Resident Evil 4
7.God of War 2
8.Metal Gear Solid 4
9.Winning Eleven 7,PES3
10.Mortal Kombat 2

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #874 dnia: Lutego 02, 2009, 11:26:57 am »
Na XO też występują pancerne roślinki, nie do przejścia nawet, gdy sięgają nam do kolan??

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #875 dnia: Lutego 02, 2009, 11:37:20 am »
Najladniejsze w tej chwili nie licząc Killzone 2 to UDF,Girsy2 no i na 3 miejscu nasz Resident 5!
No chyba żartujesz. RE5 ma ładną oprawę, ale jest wieeele gier ładniejszych. Ja RE5 napewnie nie umieściłbym nawet w pierwszej 10.

Bioshock, COD5, Mass Effect, Fable 2, PGR4, Pure, DMC4, Assasins Creed, Wipeout HD, Resistance 2,Uncharted, GoW1/2, Mirrors Edge, GT5:P - te tytuły są zdecydowanie ładniejsze od RE5.
« Ostatnia zmiana: Lutego 02, 2009, 11:39:13 am wysłana przez Piter_neo »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #876 dnia: Lutego 02, 2009, 11:40:55 am »
2) wiele tekstur słabej jakości

Tylko w wersji PS3; nie wiem, jak to będzie/jest w pełnej wersji gry, ale demko RE5 na PS3 jest pod względem technicznym gorsze, niŻ to z X0 - słabsze tekstury, gorsze shadery (bądź niektórych po prostu brak), brak niektórych efektów itp itd.

Cytuj
3) sterowanie to dno i 5 metrów mułu(poziom kontroli podobny do tego w Skate 2),
Dzizyz ludzie, to nie są Gearsy czy Dead Space, to fakt, ale sterowanie jest przystosowane do mechaniki, jaką narzuca gra - czyli uciekaj od przeciwnika, znajdź bezpieczny punkt, oddaj kilka strzałów, jeŻeli moŻesz to wykonaj cios melee, powtarzać aŻ do skutku :\
Dokładnie to samo było w RE4, na tym opierała się cała gra i to właśnie było esencją tej gry. JeŻeli ktoś chce standardową strzelankę tpp #5363, to odpala złą grę.

Cytuj
4) to co się dzieje z wrogami po ich zabiciu
Działanie pasoŻyta 8-)
« Ostatnia zmiana: Lutego 02, 2009, 11:42:37 am wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #877 dnia: Lutego 02, 2009, 11:49:48 am »
Jak wytłumaczysz:
 wtapiające się w podłoże po chwili od ich rozwalania butelki?
 moment gdy spotykamy zombie w kiblu i na naszą partnerkę on nie reaguje, tylko czeka aż to my podejdziemy i dopiero wtedy lokalizuje nas jako wroga?
wypadające z zombie złoto i amunicja?

Powiem tak: archaizmy z MGS4 są niczym przy tym co serwują nam panowie z Capcom przy okazji RE5...
« Ostatnia zmiana: Lutego 02, 2009, 11:52:17 am wysłana przez A-n »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #878 dnia: Lutego 02, 2009, 11:55:18 am »
Bioshock, COD5, Mass Effect, Fable 2, PGR4, Pure, DMC4, Assasins Creed, Wipeout HD, Resistance 2,Uncharted, GoW1/2, Mirrors Edge, GT5:P - te tytuły są zdecydowanie ładniejsze od RE5.

Chyba sobie żarty robisz. Mass Effect? DMC4? Mirror's Edge? Z gier, które wymieniłeś, tylko niektóre trzymają poziom zbliżony do RE5, Uncharted może być ładniejszy, no i GT5, ale wyścigi do Residenta akurat trudno odnieść.

wypadające z zombie złoto i amunicja?

Powiem tak: archaizmy z MGS4 są niczym przy tym co serwują nam panowie z Capcom przy okazji RE5...

Fajnie, że dopisałeś fragment o MGS4, bo obie gry pod tym względem jadą na jednym wózku.

Przeciwnicy zostawiający kasę i naboje to akurat zupełnie normalna rzecz.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #879 dnia: Lutego 02, 2009, 11:57:05 am »
Te dwa pierwsze - glitch; ten przypadek z Majini, o którym piszesz (o ile to jest ten, o którym myślę), to widziałem równieŻ sytuację, kiedy gracz stał przed nim i dopóki w niego nie strzelił, ten stał jak młotek. Mam nadzieję, Że to poprawią (poprawili).

Zaś co do ostatniego -- tym, Że jest to jest... gra?
A jak wytłumaczyć, Że Lara znajduje w staroŻytnych jaskiniach amunicję czy apteczki? Jak wytłumaczyć, Że KsiąŻę biega po dziwnym świecie i zbiera święcące się kulki? Jak wytłumaczyć to, Że pędzący 100km/h samochód uderzający w drugi wóz odbija się tylko od niego i jedzie dalej bez Żadnego zadrapania? Jak wytłumaczyć to, Że po zabiciu iluśtam przeciwników bohater moŻe nauczyć się hakować roboty?

To jest gra i jeŻeli ktoś oczekuje od niej realistyki, to na pewno nie znajdzie jej w produkcji z pasoŻytami kontrolującymi ludzi czy zmartwychwstałym Weskerem posiadającym moce niczym Neo :|.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.