Autor Wątek: Resident Evil 5  (Przeczytany 196753 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #400 dnia: Września 26, 2008, 15:13:29 pm »
No nie wiem czy taką "czwórkę", gdyż moim zdaniem zmiana systemu sterowania diametralnie zmieni oblicze całej gry (będzie cover-system?). Gra wygląda pięknie,ma świetny klimat i zdecydowanie będzie zdolna do podnoszenia poziomu adrenaliny. Co mi się bardzo nie podoba, to przestarzałe animacje ginących szumowin oraz upośledzona walka nożem (wciąż jeden ruch), jednak patrząc jak wiele czasu pozostało do premiery oraz na to, że zdołano zmienić samo sterowanie, jestem pełen wiary, iż panowie (i panie zapewne) pozbędą się tych archaizmów :)
PSN ID: WojtqGO

mateo

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #401 dnia: Września 26, 2008, 15:19:15 pm »
zmiana systemu sterowania diametralnie zmieni oblicze całej gry (będzie cover-system?)
imo, aż tak bardzo się nie zmieni, za to będzie intensywniej.


Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #402 dnia: Września 27, 2008, 11:17:20 am »

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #403 dnia: Września 27, 2008, 12:55:05 pm »
Ładne, ale horroru juz w tym nie bedzie.

Gerro31

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-02-2006
  • Wiadomości: 4 700
  • Reputacja: 35
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #404 dnia: Września 27, 2008, 12:59:00 pm »
W RE4 też nie było nic strasznego.  :sad:

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #405 dnia: Września 27, 2008, 13:08:52 pm »
W RE4 też nie było nic strasznego.  :sad:

2.5 metrowe, niezniszczalne humanoidy były całkiem niepokojące.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #406 dnia: Września 27, 2008, 13:16:47 pm »
2.5 metrowe, niezniszczalne humanoidy były całkiem niepokojące.
Zniszczalne. 8-)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #407 dnia: Września 27, 2008, 13:17:28 pm »
No ta, ale RE4 miał miejscami klimay horroru, a tu nic, strzelanka.

I dobrze w sumie.

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #408 dnia: Września 27, 2008, 13:34:51 pm »
2.5 metrowe, niezniszczalne humanoidy były całkiem niepokojące.
Zniszczalne. 8-)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

No dobra zniszczalnych, ale w sposób niekonwencjonalny  :)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #409 dnia: Września 27, 2008, 13:37:08 pm »
No dobra zniszczalnych, ale w sposób niekonwencjonalny  :)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Kumpel jednego to nożem pokonał, bo mu się amunicja skończyła. :lol:

mateo

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #410 dnia: Września 27, 2008, 13:37:46 pm »
W RE4 też nie było nic strasznego.  :sad:
prawda, ale akcja kosiła ;)

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #411 dnia: Września 27, 2008, 14:17:58 pm »
Nudą

mateo

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #412 dnia: Września 27, 2008, 14:24:49 pm »
Nudą
to jest twoja opinia na ten temat. :)
imo znakomity tytuł (ja się bawiłem znakomicie, piątka będzie jeszcze lepsza ;])

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #413 dnia: Września 27, 2008, 14:34:13 pm »
W RE4 też nie było nic strasznego.  :sad:

I to było właśnie straszne :|
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Gerro31

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-02-2006
  • Wiadomości: 4 700
  • Reputacja: 35
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #414 dnia: Września 27, 2008, 14:37:55 pm »
W RE4 też nie było nic strasznego.  :sad:
prawda, ale akcja kosiła ;)

Mhm.  :cool:

qbes

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 30-11-2006
  • Wiadomości: 410
  • Reputacja: 1
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #415 dnia: Września 28, 2008, 11:18:03 am »
Nie mogę się doczekać gierki kocham horrory we wszystkich postaciach.  :-D Jeszcze jedna dobra opcja, że będzie coop.  :cool:

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #416 dnia: Września 28, 2008, 15:50:19 pm »
Nie mogę się doczekać gierki kocham horrory we wszystkich postaciach.  :-D Jeszcze jedna dobra opcja, że będzie coop.  :cool:
ale to już raczej nie horror, ale i tak świetna gra. Wydaje mi się j że twórcy mają jeszcze coś w rękawie. Może jakąś drobnostkę, ale coś tam mają.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #417 dnia: Października 03, 2008, 07:53:19 am »
Resident Evil 5 Will Make Use Of Online Advertising
http://dailygamesnews.com/2008/10/resident-evil-5-will-make-use-of-online.html

Cytuj
In an internal interview, Resident Evil 5 development boss Jun Takeuchi has commented on the power of Internet advertising and how it will play a major role towards publicising and promoting Resident Evil 5:
    “Nowadays there’s no doubt about the power of web advertising, and it looks like that area will continue to expand."
    “In addition to all the usual speciality magazines, we’re also putting more effort into our web promotions.”
Takeuchi added that 2 million global sales would merely be a starting point for the game with the intention of selling at least 3 million copies:
    “At the low end of the scale, I would say 2 million copies worldwide,” he said when asked about sales expectations.
    “I’d like to see it start there and eventually reach 3 million copies. I think users in Europe and America will be particularly pleased with the game’s content.”

Opublikowane: Październik 01, 2008, 18:09:48
Resident Evil 5 Demo In Early 2009
http://www.gamercenteronline.net/2008/10/02/resident-evil-5-demo-early-2009/

Cytuj
That’s right. Sometimes reading does gives you new information even when your not looking for it. According to the newest issue of GamesTM Magazine, Capcom is planning to release the demo for Resident Evil 5 in early 2009.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #418 dnia: Października 03, 2008, 16:11:40 pm »
Jakże cieszy mnie fakt że będzie demko hihihi ;)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #419 dnia: Października 03, 2008, 17:44:32 pm »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 816
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #420 dnia: Października 03, 2008, 18:06:09 pm »
Na tych ostatnich te skalne ściany wypadają słabo. Tekstury ładne, ale zrobione metodą kopiuj-wklej. Wioska wygląda lepiej.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #421 dnia: Października 03, 2008, 19:04:59 pm »
Powinni zmniejszyć HUD, bo jest za duży (zajmuje ponad 1/3 wysokości ekranu) i... brzydki.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #422 dnia: Października 05, 2008, 11:11:22 am »
Resident Evil 5 “D-pad” Control System Revealed
http://www.gamercenteronline.net/2008/10/03/resident-evil-5-d-pad-control-system-revealed/

Cytuj
Today, we got some information on the games D-pad control system, which is much like the system that was used in Gears of War. This system will be fully optional and it uses the left stick and right stick much like in any normal TPS, Third person shooter. This system allows you to strafe left or right, and manipulate the camera and here’s how it will work. LT will ready the weapon for shooting and RT will fire your weapon. While in D-pad mode you cannot move or you can barely move. We also can confirm to you that some old BOW’s from the pre-RE4 era will make and return in this game.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #423 dnia: Października 09, 2008, 10:22:34 am »
Da nowe trailery, jeden to direct-feed, drugi, niestety, nakręcany z kamery (ale pewnie prędzej czy później pojawi się też poprawna wersja):
http://gamevideos.1up.com/video/id/21840
http://gamevideos.1up.com/video/id/21938

W skrócie, Wesker stał się prawie-Bogiem (jest jeszcze potężniejszy, niż w Code:Veronica i trzepie Chrisowi i Shevie tyłek, jak mu się podoba), pojawia się jedna znajoma, lecz nigdy nie widziana postać (w końcu!), a jedna znajoma i ukochana przez masy postać... zostaje zabita...

Moja wiara w ten tytuł wzrosła ogromnie.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

jay jay

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-03-2005
  • Wiadomości: 4 740
  • Reputacja: 18
  • Terror of unexpleainable
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #424 dnia: Października 09, 2008, 10:28:41 am »
No ta, ale RE4 miał miejscami klimay horroru, a tu nic, strzelanka.

I dobrze w sumie.

 :shock: Nie gadaj . Ja wielbie do dnia dzisiejszego atmosfere zasczucia podczas rozgrywki w poprzedni częsci serii . To dzięki temu elementowi mogli konkurować o berło najlepszego horroru na konsole z Silent Hillem . Dzisiaj ograniczasz się tylko do wciskania spustu i punktowania kolejnych nikomu niepotrzebnych przedmiotów .
''Don't take advice from anyone'' - Robert Altman.


mowafilmowa.wordpress.com
magivanga.wordpress.com
booklips.pl

nakimushi

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #425 dnia: Października 09, 2008, 10:29:17 am »

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #426 dnia: Października 09, 2008, 13:26:53 pm »
Trailer zwiał mi beret  :shock:

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #427 dnia: Października 09, 2008, 16:34:12 pm »
Po obejrzeniu filmiku widze Wesker=Wamp :mad:
ps.Klimatu znowu nie ma...

Supersonic

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #428 dnia: Października 09, 2008, 20:42:51 pm »
Kichać klimat. Od RE4 liczy się akcja w w..anym wykonaniu.
Trailer zwalił mnie ze stołka
A tu drugi który wymiata jeszcze bardziej
http://www.gametrailers.com/player/41125.html


KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #429 dnia: Października 09, 2008, 22:07:06 pm »
Kichać klimat. Od RE4 liczy się akcja w w..anym wykonaniu.
Trailer zwalił mnie ze stołka
A tu drugi który wymiata jeszcze bardziej
http://www.gametrailers.com/player/41125.html
o_0, jakby to jeszcze byl horror, ale jako gra akcja rzadzi, zwlaszcza druga czesc trailera powoduje opad szczeki.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #430 dnia: Października 10, 2008, 20:17:02 pm »

nakimushi

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #431 dnia: Października 10, 2008, 20:22:54 pm »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #432 dnia: Października 10, 2008, 20:31:50 pm »
Na TGS potwierdzone zostało, że będzie opcja split-screen:
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #433 dnia: Października 10, 2008, 20:32:30 pm »
Na TGS potwierdzone zostało, że będzie opcja split-screen:
Zajebiście. :-o :D

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #434 dnia: Października 10, 2008, 23:55:23 pm »
Full wypasior jak będzie splicik , bede w koncu mógl z toważysze obok powibijać zainfekowanych , zaklepuję sheve(sweet black ass) ;P

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #435 dnia: Października 11, 2008, 14:58:43 pm »
Full wypasior jak będzie splicik , bede w koncu mógl z toważysze obok powibijać zainfekowanych , zaklepuję sheve(sweet black ass) ;P
Gameplay za 'spliciku'
http://www.gametrailers.com/player/41387.html

50 CENT

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 13-02-2006
  • Wiadomości: 165
  • Reputacja: 0
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #436 dnia: Października 12, 2008, 11:51:34 am »
Jakiś mdły ten gameplay , taka luzna akcja , idzie powoli przed siebie i strzela , zero akcji i power'a ... Sami wiecie o co mi chodzi jak obejrzeliście .
X360 + HDTV juz mam :D

NA GC 2006 BYŁO COOOOOOOOOL ! ! !
A NA GC 2007 BYŁO JESZCZE LEPIEJ ! ! ! :D

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #437 dnia: Października 12, 2008, 17:27:51 pm »
Zazwyczaj na targach ustawiony jest jakiś tryb ultra-easy - mam nadzieję że to dlatego Mijini (bo tak ponoć nazywają się ci zainfekowani wieśniacy) tak bardzo grzeszą głupotą; wydają się być jeszcze bardziej upośledzeni niż Gonados.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #438 dnia: Października 12, 2008, 17:30:30 pm »
Jako że jedynym Resident'em jakiego skończyłem była 4, może mi ktoś napisać kim jest Wekser i dlaczego tak sie skoksił ?

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #439 dnia: Października 12, 2008, 17:51:11 pm »
"Albert Wesker to jedna z postaci przewijających się przez cały cykl Resident Evil. Przedstawiony w pierwszej części gry jako agent Umbrella Corporation w policji Raccoon City, Wesker jest odpowiedzialny za wiele z zakulisowych machinacji, które wydarzyły się w ciągu trwania akcji całego cyklu.
Niegdyś naukowiec pracujący dla Umbrella Corp., Wesker postanowił sprzedać konkurencji dane dotyczące sprawności bojowej Tyranta - stworzonej za pomocą T-Virusa żywej broni. Niestety jego plan poniósł klęskę, gdy Chris Redfield i Jill Valentine zniszczyli Tyranta podczas walki w laboratorium Arklay.
Na zlecenie swoich tajemniczych mocodawców, Wesker zdobywał próbki kolejnych odmian wirusa tworzonych przez Umbrella Corporation - oraz, w zupełnie innym celu - pasożytów Las Plagas, odnalezionych w hiszpańskich jaskiniach przez kult Los Illuminados."

 PS.mam nadzieję, że i w tej części dadzą tryb Mercenaries.
« Ostatnia zmiana: Października 12, 2008, 17:57:24 pm wysłana przez piter86 »