Autor Wątek: Resident Evil 5  (Przeczytany 196042 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1320 dnia: Marca 05, 2009, 00:19:15 am »
Cztery pytania (jeŻeli jakieś małe spoilery zawrzesz, to umieść w tagu, jeŻeli jakieś duŻe, to ostrzeŻ, bo mimo wszystko wolę jednak poznać je podczas gry :P):
1. ile zajęło Ci przejście gry?
2. czy w grze są jakieś dokumenty i jaki poziom trzymają (czy ten z RE0-CV, czy ten z RE4)?
3. co sądzisz o fabule (tylko bez spoilerów proszę)?
4. co się dostaje po ukończeniu gry?
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

michalc

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2005
  • Wiadomości: 1 270
  • Reputacja: 1
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1321 dnia: Marca 05, 2009, 01:54:29 am »
Przeciez napisal, ze przeszedl dopiero pierwszy rozdzial, wiec czzasu na skonczenie pewnie Ci nie poda :P

kumite49

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 17-11-2008
  • Wiadomości: 464
  • Reputacja: 0
  • O ludzie!Lupi nie odpowiadaj na moje posty!Blagam
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1322 dnia: Marca 05, 2009, 08:05:06 am »
Problem z synchronizacją obrazu!Dlaczego?myślalem że Capcom do premiery sie tego pozbędzie(w każdej grze od nich to występuje LP,DR,DMC4 a teraz RE5).Ciekaw jestem czy Ps3 też to dotyczy,ten natomiast ma grafe ciut gorszą!Co do screenów to wyglądają tragicznie(nie dawaj takich brzydkich),gra na tv wygląda o niebo lepiej!
Mój top 10 gier wszechczasów!
1.Metal Gear Solid
2.Shenmue,Shenmue2
3.Metal Gear Solid 3
4.Wining Eleven 4,ISS Pro Evolution 1,2
5.Tekken 3
6.Resident Evil 4
7.God of War 2
8.Metal Gear Solid 4
9.Winning Eleven 7,PES3
10.Mortal Kombat 2

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1323 dnia: Marca 05, 2009, 08:40:25 am »
Cztery pytania (jeżeli jakieś małe spoilery zawrzesz, to umieść w tagu, jeżeli jakieś duże, to ostrzeż, bo mimo wszystko wolę jednak poznać je podczas gry :P):
1. ile zajęło Ci przejście gry?
2. czy w grze są jakieś dokumenty i jaki poziom trzymają (czy ten z RE0-CV, czy ten z RE4)?
3. co sądzisz o fabule (tylko bez spoilerów proszę)?
4. co się dostaje po ukończeniu gry?
Rozdział pierwszy zajął mi 2h 15minut, a gram tak średnio na jeża tzw nie biegne, a spaceruje bo biegając źle się kieruje postacią.
W grze pełno jest skarbów, figurek, dokumentów i innych bajerów. Skarby sprzedajesz i dostajesz kasę lub PUNKTY na stroje itp Sheva i Chris mają do wyboru jeszcze dwa stroje, ale są nie aktywne pewnie po przejściu gry się odblokowują.

Na razie fabularnie jest bardzo fajnie, gra mi się podoba bo to taki militarny survial horror :)
: Marzec 05, 2009, 08:32:11 am
Problem z synchronizacją obrazu!Dlaczego?myślalem że Capcom do premiery sie tego pozbędzie(w każdej grze od nich to występuje LP,DR,DMC4 a teraz RE5).Ciekaw jestem czy Ps3 też to dotyczy,ten natomiast ma grafe ciut gorszą!Co do screenów to wyglądają tragicznie(nie dawaj takich brzydkich),gra na tv wygląda o niebo lepiej!
Taa może od razu gra na SONY BRAVIA wygląda kosmicznie co ? Weź przestań, co Ci się nei podoba ? Kolory są, dynamiczny kontrast jest, ostre w miarę możliwości, a Ty mi piszesz że tragiczne. Tragicznie to mogą być z telewizora robione komórką, a nie drogim aparatem.
: Marzec 05, 2009, 08:33:32 am
Jak żeś taki cwany to zrób sesje czego kolwiek i z chęcią spojrzę na PRO ZDJĘCIA. Jakby na tv wszystko wyglądało suupeerr, a monitor od samsunga, który jest identyczny jak mój 32 calowy tv w salonie ma wszystko bee, a screeny to kupa.

kumite49

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 17-11-2008
  • Wiadomości: 464
  • Reputacja: 0
  • O ludzie!Lupi nie odpowiadaj na moje posty!Blagam
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1324 dnia: Marca 05, 2009, 08:50:31 am »
Ja gralem w demo na X360 i wiem jak to wygląda,napewno nie tak jak na tych screenach!Zobacz na Nakimusha,na jego fotkach praktycznie każda gra wygląda tak jak byśmy siedzieli przed tv.To tyle i bez obrazy.
Mój top 10 gier wszechczasów!
1.Metal Gear Solid
2.Shenmue,Shenmue2
3.Metal Gear Solid 3
4.Wining Eleven 4,ISS Pro Evolution 1,2
5.Tekken 3
6.Resident Evil 4
7.God of War 2
8.Metal Gear Solid 4
9.Winning Eleven 7,PES3
10.Mortal Kombat 2

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1325 dnia: Marca 05, 2009, 08:58:13 am »
Fuck, tak to jest, jak się czyta posty naprędce. Myślałem już, że ukonczyłeś calego RE5 :lol:.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1326 dnia: Marca 05, 2009, 09:01:23 am »
Ja gralem w demo na X360 i wiem jak to wygląda,napewno nie tak jak na tych screenach!Zobacz na Nakimusha,na jego fotkach praktycznie każda gra wygląda tak jak byśmy siedzieli przed tv.To tyle i bez obrazy.
U niego każda gra wygląda nie tak jak w rzeczywistości to raz bo to offscreeny więc gra pięknieje i zyskuje na AA, które może w rzeczywistości nie mieć. Pamiętam jego fotki z BF BAD COMPANY, gdzie gra wyglądała kosmicznie, a u mnie na TV po prostu średnio to samo Dead Space, Far Cry 2 itp RE5 wygląda na żywo lepiej, są lepsze kolory żywsze do tego dynamiczny kontrast, na zdjęciach trudno to pokazać, ale tak czy siak nie są tragiczne mogą być co najmniej dobre bo nie są nadmiernie rozmazane, ani też kiepskiej jakości.
: Marzec 05, 2009, 09:00:27 am
Fuck, tak to jest, jak się czyta posty naprędce. Myślałem już, że ukonczyłeś calego RE5 :lol:.
Nie dałbym rady bo od wczoraj od godziny 17 mam :) ale skoro tak szybko mi akt pierwszy przeleciał to myślę że do 10h się wyrobię.

kumite49

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 17-11-2008
  • Wiadomości: 464
  • Reputacja: 0
  • O ludzie!Lupi nie odpowiadaj na moje posty!Blagam
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1327 dnia: Marca 05, 2009, 09:07:00 am »
Dobra troche przesadzilem z tymi tragicznymi!U mnie i u kumpla gry wygląda jak u Naki(ba,czyba nawet lepiej).
Mój top 10 gier wszechczasów!
1.Metal Gear Solid
2.Shenmue,Shenmue2
3.Metal Gear Solid 3
4.Wining Eleven 4,ISS Pro Evolution 1,2
5.Tekken 3
6.Resident Evil 4
7.God of War 2
8.Metal Gear Solid 4
9.Winning Eleven 7,PES3
10.Mortal Kombat 2

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1328 dnia: Marca 05, 2009, 09:16:47 am »
Dobra troche przesadzilem z tymi tragicznymi!U mnie i u kumpla gry wygląda jak u Naki(ba,czyba nawet lepiej).
a JAKI MASZ TV w takim razie?

kumite49

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 17-11-2008
  • Wiadomości: 464
  • Reputacja: 0
  • O ludzie!Lupi nie odpowiadaj na moje posty!Blagam
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1329 dnia: Marca 05, 2009, 09:22:49 am »
Obaj mamy 40 calowe bravie on ma model D3500 a ja W4500.
« Ostatnia zmiana: Marca 05, 2009, 13:52:52 pm wysłana przez kumite49 »
Mój top 10 gier wszechczasów!
1.Metal Gear Solid
2.Shenmue,Shenmue2
3.Metal Gear Solid 3
4.Wining Eleven 4,ISS Pro Evolution 1,2
5.Tekken 3
6.Resident Evil 4
7.God of War 2
8.Metal Gear Solid 4
9.Winning Eleven 7,PES3
10.Mortal Kombat 2

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1330 dnia: Marca 05, 2009, 10:55:55 am »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1331 dnia: Marca 05, 2009, 11:01:01 am »
Odnośnie Jill:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Również odnośnie Jill:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1332 dnia: Marca 05, 2009, 17:39:00 pm »
Jestem już w 4 akcie.

Graficznie drugi jest na prawdę śliczny, a przede wszystkim końcówka i to oświetlenie mniam !! niestety akt trzeci jest chyba najgorszy, jest szaro bury, jakoś nie fajnie przemyślany i kompletnie mi się nie podoba. Fabularnie no powoli się rozkręca i początkowy cel misji zmienia się w odnalezienie osoby, o której już pisałem :)

Mam za sobą dwie walki z bossami i kurcze strasznie oni prości oraz sposób ich wybicia jest przedstawiony od razu, więc będę się mocno śmiał z osób, które nie będą mogły sobie poradzić z 3 pierwszymi bossami na normalu, zresztą nawet na VETERANIE sposób ich zabicia ten sam czyli nie pakowanie ile matka natura dała, a wykorzystanie czegoś w odpowiednim czasie.

Po prawie przejściu połowy gry stwierdzam że ta Sheva to wrzut na dupie jak jasna cholera, przeszkadza, pcha się, popycha bohatera, a misja w kopalni, gdzie jeden z osobników MUSI nieść oświetlenie jest nienormalna bo jeśli niesie Sheva to tak świeci, że nic nie widać i idziemy na chybił trafił bo zanim ona nakieruje to idzie zwątpić. Przejdziemy metr i znów świeci na Chrisa zamiast na trasę mimo iż idę na maksa z boku. Więc koleżanka jest denerwująca i pewnie na wyższych poziomach może ostro przeszkadzać lub nawet UNIEMOŻLIWIAĆ przejście jakiegoś etapu.

NAJTRUDNIEJSI wrogowie to nie BOSSIKI bo oni pikuś, nie Majini z łukami i granatami, nie Majini za sterami cieżarówek, motorów, nie Majini siedzący w działku kalibru "w ch.j", a PSY, tak PIESKI to takie kur.stwa że dziś o mało nie rozwaliłem pada. Wystarczą 3 psy na normalu i masz taki problem, że idzie zwątpić. Co z tego że masz pistolet na maksa rozwinięty, co z tego że amunicji prawie 70 sztuk jak to włochate dziadostwo jest odporne, że aż nie realistycznie odporne na pociski. Wale po głowie i nic po 3 strzałach Majini traci czachę, a pies co robi ? Wstaje i się mutuje co jest już koszmarem bo tak jakby dostawał mega powera adrenaliny i skaczę i gryzie dopóki nie zabije. Masakra normalnie, a ta Sheva jeszcze zamiast strzelać to stoi przy nich i ciągle obrywa... także psy to koszmar jakich mało i to przez nich najwięcej razy powtarzałem dany etap. Na szczęście są tylko w 2 akcie na początku.
: Marzec 05, 2009, 17:31:52 pm
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Eee girsy ivil?
Na szczęście to jest tak rzadko, że prawie wcale i to był JEDYNY MOMENT wciągu 4 aktów że się przyklejało do ściany bo normalnie nie ma takiej możliwości, ani otoczenia do tego typu rzeczy, A dwa celuje się fatalnie bo kamera nie jest nakierowana na przód tzw tak jak na screenie tylko mocno w prawo i pierw trzeba się siłować żeby na środek i dopiero włączyć celowanie :/ Nie ma swobody jak w gearsach np.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1333 dnia: Marca 05, 2009, 17:49:45 pm »
Nie mów ,że to przechodzisz w singlu? Bo imo singiel to porażka właśnie z powodu pewnej panny (na podst. demka).
A poza tym wątpię , aby z BOT-SHEVA'ą dało się robić takie akcje jak w drugiej części mojego filmiku
(rozszerzona wersja tego co dawałem wcześniej  LINK)
W singlu bo raz nie mam golda by grać z kimś, dwa za wcześnie na to z wiadomego powodu, a trzy nie jest tak źle, ale nie wyobrażam sobie grania samemu na wyższym poziomie trudności :(

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1334 dnia: Marca 05, 2009, 18:20:53 pm »

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Co do tego screen taring - to podobno jest jakiś problem z częstotliwością odświerzania -tj. przez te ułamki ze spadku po NTSC 29.97 zamiast 30 itd. Więc monitory mają pełne 60Hz a w TV jest 59.94 czy jakoś tak. Większość gier nie ma z tym problemu ale MT Capcomu nawala.
 I u niektórych gra trzyma v-synch idealnie a u niektórych jest non stop rwanie obrazu przez złą częstotliwość.
Musiałbym poszukać ale na Beyond coś o tym pisali szerzej.
Coś w stylu (IIRC) : Jak załączasz tryb 1080 w ustawieniach konsoli to się pyta czy jest OK jak dasz nie za pierwszym razem to przełącza się w tryb alternatywny.

Możesz pokombinować.
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1335 dnia: Marca 05, 2009, 18:26:09 pm »

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Co do tego screen taring - to podobno jest jakiś problem z częstotliwością odświerzania -tj. przez te ułamki ze spadku po NTSC 29.97 zamiast 30 itd. Więc monitory mają pełne 60Hz a w TV jest 59.94 czy jakoś tak. Większość gier nie ma z tym problemu ale MT Capcomu nawala.
 I u niektórych gra trzyma v-synch idealnie a u niektórych jest non stop rwanie obrazu przez złą częstotliwość.
Musiałbym poszukać ale na Beyond coś o tym pisali szerzej.
Coś w stylu (IIRC) : Jak załączasz tryb 1080 w ustawieniach konsoli to się pyta czy jest OK jak dasz nie za pierwszym razem to przełącza się w tryb alternatywny.

Możesz pokombinować.
No trzeba coś z tym zrobić bo to przechodzi już wszystko, grać się tak nie da a już o oglądaniu filmów nie pisząc. Więc ustawiać ten pierwszy tryb bez wciskania NIE czy ten drugi po wciśnięciu NIE ?

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1336 dnia: Marca 05, 2009, 18:42:56 pm »
Coś takiego znalazłem.
http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1265371&postcount=84
 i dalsze posty.
podłącz przez komponent, pomieszaj z rozdzielczościami itd.
To jest jakiś bug w MT Engine...

Jak Ty masz podłączone do HDTV?
Przez VGA? DVI? HDMI?
I jaka rozdzielczość?


Cytuj
Right, I've captured the Resident Evil 5 Shanty Town level up to the chainsaw guy, and included a 'spin the camera around the main character' moment at the beginning of the video.

The results are:

28,886 frames captured, 29.97fps, 0.37% torn frames.

For the public arena level, I captured it at 1080p60, then edited out all the black screens that crop up before and after cut-scenes as these world skew the frame analysis. I also did the 'spin around the character' exercise at the beginning of the stage too.

17,032 frames captured, 29.2fps, 5.73% torn frames.

This is clearly at odds with what Quaz is seeing. My feeling is that if there is a bug in the Capcom engine, it only affects certain 360s. My unit is an NTSC Elite (Zephyr model). The only other explanation is that the 1080p signal is not running at the right timing for the display. Quite why only Capcom games are affected is a mysterious though.

The only other thing I should point out is that I'm running at 1920x1080, ie the console sees TrueHD as a DVI monitor rather than an HDMI display. What I have noticed is that if you select 1920x1080, it asks you to confirm that the picture is OK before locking the resolution. If you say NO, it invokes a second 1920x1080 mode using slightly different timings.

However I also use an HDCP decrypter that identifies itself as an HDTV, and this brings up the more usual HDTV settings on the console set-up. In previous tests, this has produced the same output as 1920x1080.

In terms of these Resi captures though, I can scan through and confirm the results by eye, and I can see the torn frames - where they are - too.


Ogólnie to jest taki sam FUBAR jak z filmami na BR i odtwarzaczami i filmami 24p (filmy w 24 klatkach)
Jedni nagrywają w 23.976 drudzy w 24, HDTV albio działają w 23.976 albo w 24 , odtwarzacze tak samo powalone.
Jak się nie zgra to się rwie obraz itd.
Powoli tam się standaryzuje 23.976 ale i tak wcześni kupujący mają przechlapane....
« Ostatnia zmiana: Marca 05, 2009, 18:54:07 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97

Ciapkas

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1338 dnia: Marca 05, 2009, 18:58:16 pm »
above gdzie zakupiłeś RE? Wyślij adres sklepu na PW, i jakiś kontakt.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1339 dnia: Marca 05, 2009, 19:00:27 pm »
mininova.org

Ciapkas

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1340 dnia: Marca 05, 2009, 19:12:55 pm »
To on ma pirata? Nie wysyłają jeszcze?

Meioh

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 23-07-2007
  • Wiadomości: 385
  • Reputacja: 0
  • GT: Ssakiczaki PL
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1341 dnia: Marca 05, 2009, 19:42:28 pm »
Piracki RE5 juz od 4 dni wisi na torrentach


''HARD CORE zakochany clown, on ma takie czułe serce, trampki Bahamy ma, deskorolki tylko brak''

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1342 dnia: Marca 05, 2009, 19:42:58 pm »
Coś takiego znalazłem.
http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1265371&postcount=84
 i dalsze posty.
podłącz przez komponent, pomieszaj z rozdzielczościami itd.
To jest jakiś bug w MT Engine...

Jak Ty masz podłączone do HDTV?
Przez VGA? DVI? HDMI?
I jaka rozdzielczość?


Cytuj
Right, I've captured the Resident Evil 5 Shanty Town level up to the chainsaw guy, and included a 'spin the camera around the main character' moment at the beginning of the video.

The results are:

28,886 frames captured, 29.97fps, 0.37% torn frames.

For the public arena level, I captured it at 1080p60, then edited out all the black screens that crop up before and after cut-scenes as these world skew the frame analysis. I also did the 'spin around the character' exercise at the beginning of the stage too.

17,032 frames captured, 29.2fps, 5.73% torn frames.

This is clearly at odds with what Quaz is seeing. My feeling is that if there is a bug in the Capcom engine, it only affects certain 360s. My unit is an NTSC Elite (Zephyr model). The only other explanation is that the 1080p signal is not running at the right timing for the display. Quite why only Capcom games are affected is a mysterious though.

The only other thing I should point out is that I'm running at 1920x1080, ie the console sees TrueHD as a DVI monitor rather than an HDMI display. What I have noticed is that if you select 1920x1080, it asks you to confirm that the picture is OK before locking the resolution. If you say NO, it invokes a second 1920x1080 mode using slightly different timings.

However I also use an HDCP decrypter that identifies itself as an HDTV, and this brings up the more usual HDTV settings on the console set-up. In previous tests, this has produced the same output as 1920x1080.

In terms of these Resi captures though, I can scan through and confirm the results by eye, and I can see the torn frames - where they are - too.


Ogólnie to jest taki sam FUBAR jak z filmami na BR i odtwarzaczami i filmami 24p (filmy w 24 klatkach)
Jedni nagrywają w 23.976 drudzy w 24, HDTV albio działają w 23.976 albo w 24 , odtwarzacze tak samo powalone.
Jak się nie zgra to się rwie obraz itd.
Powoli tam się standaryzuje 23.976 ale i tak wcześni kupujący mają przechlapane....
Przez dvi do monitora i rozdzielczość 1680x1050. Bawiłem się tymi alternatywnymi i jakoś różnicy nie widać :(

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1343 dnia: Marca 05, 2009, 20:19:17 pm »
A jak w 1280x720?
Podłącz jak możesz też na chwilę do normalnego TV - z tymi ukrytymi ustawieniami 50/60Hz też kiedyś były jakieś problemy IIRC.
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1344 dnia: Marca 05, 2009, 22:25:22 pm »
Z tego co wiem, to na 720p nie ma screen-tearing (albo, jeżeli występuje, to bardzo rzadko); dopiero przy wyższych rozdzielczościach staje się bardzo widoczny i bardzo uciążliwy. Przynajmniej tak było w demie na X0.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1345 dnia: Marca 05, 2009, 22:32:22 pm »
Wy o grafice a ja obejrzalem na Gamersyde filmiki z pelnej wersji i powiem ze jest tragicznie, tak archaiczne rozwiazania ze szok, wrogowie chodza, obracaja sie, stoja metr od ciebie i nie atakuja, itd. Za darmo nawet tego nie wezme.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1346 dnia: Marca 06, 2009, 00:00:23 am »
"Old school" ;)


-------------
Z tego co wiem, to na 720p nie ma screen-tearing (albo, jeżeli występuje, to bardzo rzadko); dopiero przy wyższych rozdzielczościach staje się bardzo widoczny i bardzo uciążliwy. Przynajmniej tak było w demie na X0.
Nie to nie wina rozdzielczości bo to tylko skalowanie - brak natywnego 1080i/p w RE5 (a skalowanie jest na X'e sprzętowe i w pełni "darmowe") tylko problemów z niezgodnością odświerzania - przeczytaj sobie posty z linka który dałem (masz tam nawet wyniki z testów w cytacie z 1080p - i rwania w 1080p praktycznie brak - trzeba się postarać o jakieś pojedyńcze zerwane klatki w bardziej skomplikowanych sceneriach, wirując kamerą przez zwroty o 180 stopni, a i tak jest bardzo małe).

I dotyczy to również innych gier Capcomu z MT Engine a nie tylko RE5.
Coś Capcom na sztywno w tym silniku ma ustawione i to jest źródłem problemów.
« Ostatnia zmiana: Marca 06, 2009, 05:34:06 am wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1347 dnia: Marca 06, 2009, 01:51:11 am »
Wy o grafice a ja obejrzalem na Gamersyde filmiki z pelnej wersji i powiem ze jest tragicznie, tak archaiczne rozwiazania ze szok, wrogowie chodza, obracaja sie, stoja metr od ciebie i nie atakuja, itd. Za darmo nawet tego nie wezme.
Jeden lubi ser, a drugi jak mu nogi śmierdzą

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1348 dnia: Marca 06, 2009, 08:29:27 am »
Jestem już w połowie aktu 5 i gra cholernie trudna na normalu, przeciwników klasy A w 3 dupy, granaty latają, zombi z kałachami, rakietnicami, jakieś zmutowane lwy co to wytrzymałe jak 3 diabli. Gra ciężka i nudna zarazem, wlecze to się niemożliwie długo i jak ta gierka miała być na 20h czy tam nawet 50h to bym padł. Fabularnie na prawdę stoi w miejscu co jakiś czas dowiadujemy się strzępków informacji pewno po to by na końcu doznać szoku. Nigdy nie grałem re'a, ale po 5 liczyłem na na prawdę fajny tytuł no i jest jeśli ocenimy po 2 aktach. Strasznie się to ciągnie i dalej nic nie wiem z tym że ta jego eh eh żyje czyli to samo co na początku...

kumite49

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 17-11-2008
  • Wiadomości: 464
  • Reputacja: 0
  • O ludzie!Lupi nie odpowiadaj na moje posty!Blagam
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1349 dnia: Marca 06, 2009, 09:57:09 am »
To jeszcze nie koniec!Aktów jest 6!
Mój top 10 gier wszechczasów!
1.Metal Gear Solid
2.Shenmue,Shenmue2
3.Metal Gear Solid 3
4.Wining Eleven 4,ISS Pro Evolution 1,2
5.Tekken 3
6.Resident Evil 4
7.God of War 2
8.Metal Gear Solid 4
9.Winning Eleven 7,PES3
10.Mortal Kombat 2

Agst07

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 21-03-2006
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 0
  • Visca el Barca!
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1350 dnia: Marca 06, 2009, 14:52:43 pm »
RE5 Japan's first day sales - PS3 4:1 360
Cytuj
The split is significant, the PlayStation 3 sold 222,000 copies, with the Xbox 360 behind at 56,000.
http://n4g.com/industrynews/News-289930.aspx

Eldarion

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-04-2004
  • Wiadomości: 238
  • Reputacja: 0
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1351 dnia: Marca 06, 2009, 14:58:25 pm »
to było do przewidzenia , japonia i europa lepiej sie sprzeda na ps3,w USA na xboxie ( podobnie jak SF4)

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1352 dnia: Marca 06, 2009, 15:33:44 pm »
Wy o grafice a ja obejrzalem na Gamersyde filmiki z pelnej wersji i powiem ze jest tragicznie, tak archaiczne rozwiazania ze szok, wrogowie chodza, obracaja sie, stoja metr od ciebie i nie atakuja, itd. Za darmo nawet tego nie wezme.
Jeden lubi ser, a drugi jak mu nogi śmierdzą
Obejrzyj filmiki, to nie ma nic do tego co kto lubi, to programisci sie nie popisali calkowicie. Toz to A.I. jest z poprzedniej generacji.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1353 dnia: Marca 06, 2009, 16:48:41 pm »
Cóż najwidoczniej mam wypaczony gust  :-)
Mi gra się podoba a archaizmy i momentami głupie AI olewam.
« Ostatnia zmiana: Marca 06, 2009, 16:51:25 pm wysłana przez piter86 »

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1354 dnia: Marca 06, 2009, 17:16:45 pm »
Siedem dni do premiery, a mój xbox nawet jeszcze do serwisu nie dojechał  :-x

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1355 dnia: Marca 06, 2009, 19:53:00 pm »
No i przeszedłem zajęło mi to 13:33:30 h na normalu :)

Gra hm... momentami średnia, momentami bardzo dobra, czasami świetna. Grafika śliczna. Cholernie trudna, ale nie chodzi o kwestie bossów bo oni prości, ale normalni przeciwnicy, którzy potrafią mocno wkurzyć. Ponadto ta Sheva jest okropna nie idzie normalnie grać. Rozumiem że bot to głupie, ale pcha i wchodzi na linie ognia. Walka z nią to koszmar, a zwłaszcza podczas bossów bo nie którzy wymagają coopa do zabicia i kobita sobie nie radzi :(

Fabularnie jest średnio, ale poprzez filmy i muzykę gra staję się mocno filmowa i efektywna, ale nie przesadzona jak np MGS. Warto zagrać mimo wszystko.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1356 dnia: Marca 07, 2009, 08:58:53 am »
IGN - 9.0/10:
http://xbox360.ign.com/articles/960/960151p1.html

Cytuj
8.0 Presentation
RE5 has a slick look and feel, but there are some usability issues. Split-screen is confusing to use, menus can be somewhat cumbersome and loading is abundant. No Mercenaries online? Really?
9.5 Graphics
One of the prettiest games of this generation. Lighting, textures and landscapes are often stunning. There?s some screen tearing here and there, but it?s minor. Enemy animations quickly grow stale.
9.0 Sound
Music is understated but sets the tone well, especially the nerve-jangling song that plays when enemies approach. Voice acting for most characters is surprisingly good, but some is just terrible.
8.5 Gameplay
What RE5 lacks in standard survival horror it makes up for in action-packed combat, satisfying on-rails segments and killer final chapter. Controls are beginning to feel dated for an action game.
9.0 Lasting Appeal
For a game with no competitive online multiplayer, RE5 has incredible replayability. Beating the game in various ways unlocks modes and features, and Mercenaries will keep you coming back for more.
9.0 Outstanding

Robson45

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 16-11-2008
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: 0
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1357 dnia: Marca 07, 2009, 09:55:54 am »
czy bedzie mozna grac z kolega przez oline

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1358 dnia: Marca 07, 2009, 10:08:24 am »
Tak.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1359 dnia: Marca 07, 2009, 12:20:35 pm »
Warto dodać że po przejściu gry RAZ dostajemy możliwość grania inna postacią czytaj Shevą :) dostajemy nowe stroje i np. drugi strój dla Shevy jest no lekko mówiąc z podtekstem erotycznym :) Pewno w ruchu to wygląda przezacnie ;)

Granie na infinite ammo dla pistoletu powoduje że gra jest CHOLERNIE ŁATWA bo bez ładowania można wybić wszystko i wszystkich :) Np. tego kosiarza z kosą co to w demie na pierwszym chaptrze jest i zwykle wszyscy się meczą z nim ja na normalu rozwaliłem w minutę pakując po głowie. Berette mam na maksa rozwiniętą :)
« Ostatnia zmiana: Marca 07, 2009, 12:25:05 pm wysłana przez above89 »