Ankieta

Która firma dostarcza\y najlepszą konsolę?

SONY
10 (50%)
Microsoft
6 (30%)
Nintendo
4 (20%)

Głosów w sumie: 19

Głosowanie skończone: Sierpnia 03, 2005, 20:42:54 pm

Autor Wątek: System Wars part 2  (Przeczytany 11092 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Von Zay

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2004
  • Wiadomości: 741
  • Reputacja: 0
System Wars part 2
« Odpowiedź #40 dnia: Sierpnia 05, 2005, 12:09:28 pm »
Cytat: "Player01"
Jest roznica pomiedzy generowaniem grafiki a wyswietlaniem jej. Nawet jesli obraz bedzie wyswietlany na starym telewizorze, to konsola i tak bedzie przerzucala te same tekstury w tej samej formie. Obraz nie chrupie przez to, ze jest zepsuty tylko przez to, ze konsola nie nadaza z generowaniem.

...
Osobiście nie widzę problemu - gra przed uruchomieniem zapyta się jaki to telewizor posiadasz i odpowiednio odpali się w takiej a takiej rozdzielczości. A przy relatywnie niższych rozdzielczościach można się bawić takimi sztuczkami, że ze 30fps'ów zrobi się 120 :] (np. mip-mapping zakręcić trochę ).

Cytuj
Wy myslicie, ze gry na konsole, maja na plytach tekstury w 3 roznych rozdzielczosciach?

Heh... a jak wg Ciebie w takim razie działa taki mip-mapping? Tekstury są skalowane w czasie rzeczywistym (bo to takie mało procesorożerne) :]

Tarniak

  • Gość
System Wars part 2
« Odpowiedź #41 dnia: Sierpnia 05, 2005, 12:23:12 pm »
No właśnie to było w pierwszym Killzonie i nie robiło piorunującego wrażenia, ponieważ zmiana tekstur nie następowała płynnie.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
System Wars part 2
« Odpowiedź #42 dnia: Sierpnia 05, 2005, 12:23:53 pm »
Cytat: "Von Zay"
Cytat: "Player01"
Wy myslicie, ze gry na konsole, maja na plytach tekstury w 3 roznych rozdzielczosciach?

Heh... a jak wg Ciebie w takim razie działa taki mip-mapping? Tekstury są skalowane w czasie rzeczywistym (bo to takie mało procesorożerne) :]


 
dokładnie  :D