Co do poziomu trudności to nie wiem nie grałem za dużo w DMC3 ale tutaj gram na Devil Hunter i raczej plaża.
LOL to po co byly te dyskuje o tym, ze NG jest trudniejsze od DMC. Mowiles, ze przeszedles DMC3 na DMC i masz porownanie...
Anyway. Royal Guard. Najtrudniejszy, najmniej efektowny styl oraz najbardziej hardcore'owy. W DMC3 wygladalo to tak:
Mogles trzymac kolko, wtedy Dante blokowal, jednak nie jak w NG gdzie praktycznie jezeli ktos nam nie zrobi chwytu to jestesmy niezniszczali. W DMC3 blok sprawial, ze atak przeciwnika zabieral nam 1/5 tego co zabral by normalnie. Bylo to totalnie bezuzyteczne bo lepiej w takim wypadku zrobic unik i nic nie stracic. Jednak RG ma kapitalne w wiekoszosci przypadku just frame'owe parry (jezeli wcisiemy w odpowiednim momencie blok to przeciwnik "obije" sie od naszej gardy pozostajac w stun'ie). Poza tym parry warto uzywac gdyz laduje nam sie w ten sposob rage meter (RM wystepuje tylko i wylacznie w stylu RG). Jak naladujemy calego RM (zaleznie od levelu ktory mamy w Royal Guard - pierwszy lvl to tylko jedno RM, drugi lvl to dwa i 3 lvl to 3 RM to napelnienia). Wtedy mozemy zrobic Release'a. Parry (R1 + kolo + niesamowite wyczucie i precyzja), Release (R1 + przod + kolo + niesamowite wyczucie i precyzja). Chodzi o to, ze w momencie gdy atakuje nas przeciwnik my robiac Release, wypuszczamy energie ktora zebralismy w Rage Meter. Dante wowczas wykonuje cos w rodzaju dasha na przeciwnika - momentalnie przenika jakby pod atakiem wroga najczesciej go zabijac lub powaznie raniac i wprowadzajac Stun. Oczywiscie poza tym, ze mozemy sie bawic w parry, Realease to jeszcze wszystko to obiawazuje w powietrzu tylko jest odpowiednio trudniejsze. Royal Guard, zdecywowanie najpotezniejszy styl, ktory jest przeznaczony tylko dla zawodowcow. RG to rowniez, jedyny sensowy sposob na Falleny w DMC3 na DMC i czy sie chce czy nie to przynajmniej troche trzeba go opanowac by przejsc DMD
Tutaj koles robi duzo Parry, co wytraca bron braciszkom. Troche air parry i 2 release'y. Malo efektowne, ale dla wiekszosci graczy nie do zrobienia. 51 sekunda to wlasnie Release