Autor Wątek: Crysis  (Przeczytany 29213 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Gomez

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-08-2006
  • Wiadomości: 512
  • Reputacja: 1
Odp: Crysis
« Odpowiedź #80 dnia: Października 29, 2007, 16:22:57 pm »
Śmiało sciągaj sam się niedawno zaskoczyłem na AMD64 3000+ 768 Mb ram 7600gs w demie Bioshock samo ustawiło mi 1024x768 i detale na high :wink: i odziwo grało się świetnie do momentu kiedy zaczeła się akcja wtedy już odpowiednia korekta była niezbędna.

Może przy Crysis też się miło zaskocze narazie nie chce mi się ściągać.

puppet

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 17-10-2007
  • Wiadomości: 162
  • Reputacja: 0
Odp: Crysis
« Odpowiedź #81 dnia: Października 29, 2007, 16:47:01 pm »
Crysis Cię zaskoczy - tym, że będzie działać bardzo słabo ;)

Gomez

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-08-2006
  • Wiadomości: 512
  • Reputacja: 1
Odp: Crysis
« Odpowiedź #82 dnia: Października 29, 2007, 16:58:57 pm »
Akurat tego oczekuje :D 

Bardziej napalony jestem na Wiedźmina ale PC troche za słaby.

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Crysis
« Odpowiedź #83 dnia: Października 29, 2007, 20:40:23 pm »
Crysisa demko ma mój kumpel, który codziennie musi mi dogadać, "...że tej gry nie będzie na mojego zasranego X360" no ale nic.Widziałem to u niego, na LOW ma 75 klatek, na Medium 40 a na najwyższych ma 8 :P
Ale gierka wygląda przecudownie... - konwersja nieunikniona  :-)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Crysis
« Odpowiedź #84 dnia: Października 29, 2007, 22:12:22 pm »
Hmmm przeczytajcie to
http://www.in4.pl/komentarze_Po_co_nam_DX10__(na_podstawie_Crysisa),14506.htm

I to tyle na temat legendarnego i superowego DX10, ktorego nigdy zadna konsola nie osiagnie...
Teraz wystarczy czekac na konwersje na PS3 i X0 ;)

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Crysis
« Odpowiedź #85 dnia: Października 30, 2007, 19:07:28 pm »
grafa doslownie rozpiernicza wszystko co do tej pory stworzono niestety wymagania tez kosmiczne na 6600gt athlonie 3000 i 1gb dalo sie grac tylko na low/med i rozdzialka 800/600(a i tak czasem przycinalo) w detalach na high juz chodzilo w 0-3fps ale grafa niesamowita

Gomez

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-08-2006
  • Wiadomości: 512
  • Reputacja: 1
Odp: Crysis
« Odpowiedź #86 dnia: Października 30, 2007, 20:10:19 pm »
Ja tam dałem na low w 800/600 i miałem od 21 do 40 fps a niektóre na med to juz ok. 28 czasami spadało dość nisko ale mimo wszystko grafika niezła. Szkoda ,że nie robił tego EPIC ich gry mają zawsze śmiesznie małe wymagania. Chłopaki przynajmniej się starają o jako taką optymalizacje.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
Odp: Crysis
« Odpowiedź #87 dnia: Października 30, 2007, 22:11:30 pm »
hmm mam ustawione wszystko na HIGH poza TEXTURES na MEDIUM i gra chodzi mi bardzo ladnie :) Cieszy mnie to, poniewaz mam tylko Athlona 3200+ (2200Mhz), 2GB RAM 333Mhz, X1950 Pro 512MB (36pot 600/1400Mhz). (w 800x600, sprawdze wyzsze)

Von Zay

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2004
  • Wiadomości: 741
  • Reputacja: 0
Odp: Crysis
« Odpowiedź #88 dnia: Października 30, 2007, 22:31:51 pm »
Ta gra jest genialna! :D

Odechciało mi się właśnie czekać na tego MGS4 :D

Jest taka - jaka lubię - mamy realizm, jeden celny strzał i do domu, ale za to bohater ma bajeczne zdolności i z takimi musi kombinować :D

Po prostu bomba od początku do końca :D - skok na wyspę, klimat, że coś jest w tej dżungli (coś jak Lost :D ), mordy te moje aktorów i ich gra - same postacie :D No baja baja baja :D

Tam jest tyle smaczków, jakie lubię - np. pojedynek na szoty w jednym z obozowisk koreańców, kiedy to kamień na kamieniu nie został :D Chwytanie biednych jełopów i robienie z nich tarczy, rzucanie przedmiotami, modyfikacja broni - boskie :D

No i kamuflaż - wszystkie dotychczasowe predatory + oktokam mogą się schować :D Miny koreańców, kiedy podjechał samochód - widmo - świetne (a może mi się tylko wydawało, że jakoś inaczej zareagowali :D )

Gra jest świetnie zoptymalizowana - każdy znajdzie takie ustawienia, co by mu śmigała gierka tak, by wszystko chodziło :D

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Crysis
« Odpowiedź #89 dnia: Października 30, 2007, 23:37:42 pm »
Dobra, właśnie widziałem grę w Very High detalach i powiem jedno: wygląda bosko. Śliczne cieniowanie, gra świateł, światło prześwitujące przez palmy - wszystko wygląda prześlicznie. I, jak już wspomnaiłem, naprawdę czuć, że jesteśmy w dżungli. Roślinność jest gęsta i wysoka i czasami można łatwo przeoczyć leżącą wśród trawy broń, bądź czającego się przeciwnika.

Również mogłem się w końcu pobawić w Hulka (Strength Suit i piąchy) i porozwalać budynki - a da się je bardzo dokładnie rozwalić ;). Jak napisał Von Zay - po jednej mojej walce z obozowiska zostały same gruzy.

Przyczepić się mogę tylko do animacji wrogów - czasami jest taka nijaka, drętwa (szczególnie, gdy chwytamy kolesia za gardło - nawet nie próbuje się szarpać).

No i ogólnie do tego, że nie przepadam za fps'ami :P. Wolę widzieć postać, którą steruję, a nie tylko jej dłonie i nogi.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

FokA

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 20-03-2005
  • Wiadomości: 459
  • Reputacja: 0
Odp: Crysis
« Odpowiedź #90 dnia: Października 31, 2007, 06:18:02 am »
No i ogólnie do tego, że nie przepadam za fps'ami :P. Wolę widzieć postać, którą steruję, a nie tylko jej dłonie i nogi .

w rzadko którym fpsie są nogi widoczne o bohatera którym przyszło nam zabijać-zwracam na to uwagę  8)

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Crysis
« Odpowiedź #91 dnia: Października 31, 2007, 15:24:52 pm »
Cytuj
Recenzenci z amerykańskiego magazynu PC Gamer mieli już okazję zagrać i jednocześnie zrecenzować jedną z najbardziej wyczekiwanych gier tego roku czyli Crysis. Dzięki ich ocenie rozwiane zostały wszelakie wątpliwości odnośnie tego jakoby nowy tytuł od CryTek miał być przereklamowanym niewypałem. PC Gamer wystawił Crysisowi ocenę w wysokości 98% co tylko i wyłącznie świadczy o geniuszu tej gry. Za największe plusy programu recenzenci uznali oprawę audio, video oraz świetny tryb multi. Minusem, choć niewielkim okazała się inteligencja przeciwników. Mimo, ze stoi ona na naprawdę wysokim poziomie to od czasu do czasu udawało się jej zaszwankować. Poza tym zaznaczono, że tryb single także jest bardzo udany i fabuła nie jest tutaj tylko niepotrzebnym dodatkiem do radosnej masakry. Część dla pojedynczego gracza starcza na około 12 godzin zabawy, co jest naprawdę dobrym wynikiem w dobie gier trwających 6-8 godzin.
zrodlo: pewnien-serwis-o-grach.eu

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Crysis
« Odpowiedź #92 dnia: Października 31, 2007, 15:37:29 pm »
w rzadko którym fpsie są nogi widoczne o bohatera którym przyszło nam zabijać-zwracam na to uwagę  8)

Nic jednak nie przebija gry Trespasser - starego już fps'a na PC, którego akcja miała miejsce na wyspie pełnej dinozaurów (wg zapewnień twórców i recenzentów, las na wyspie był tak świetny, że żadne drzewo się nie powtarzało...). Bohaterką gry była jakaś kobita, a gdy się spojrzało w dół, można było nawet zobaczyć jej piersi ;D.
http://image.com.com/gamespot/images/screenshots/5/199105/trespass_screen003.jpg
« Ostatnia zmiana: Października 31, 2007, 15:41:14 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

FokA

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 20-03-2005
  • Wiadomości: 459
  • Reputacja: 0
Odp: Crysis
« Odpowiedź #93 dnia: Października 31, 2007, 17:24:45 pm »
no i to sie nazywa przywiązanie do szczegółów  :-D .jestem jakimś zboczeńcem growym ale zwracam na szczegóły uwage i to nie tylko w grach bo i w zyciu tez(diabeł tkwi w szczegółach :twisted: )
« Ostatnia zmiana: Października 31, 2007, 17:26:43 pm wysłana przez FokA »

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Crysis
« Odpowiedź #94 dnia: Października 31, 2007, 17:48:26 pm »
no i to sie nazywa przywiązanie do szczegółów  :-D .jestem jakimś zboczeńcem growym ale zwracam na szczegóły uwage i to nie tylko w grach bo i w zyciu tez(diabeł tkwi w szczegółach :twisted: )
Czy to nie Ty czepiałeś się spamu?  :lol:

Von Zay

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2004
  • Wiadomości: 741
  • Reputacja: 0
Odp: Crysis
« Odpowiedź #95 dnia: Listopada 19, 2007, 11:38:31 am »
Przeszedłem - jednym słowem genialne. Kosmicznie grywalna gierka - w przeciwieństwie do Far Craya da się w nią grać na najwyższym poziomie trudności. Spójna, logiczna, zajebista :D

Akcje są doskonałe - masa kombinowania, możliwości. Boskie boskie boskie :D

Grając czułem się jakbym grał w MGS-a - przygoda jest długa i ciągła, gadka jest, ale cały czas masz kontrolę nad ziomkiem i to jest piękne. Nade wszystko liczy się skradanie. A grafa jest tylko uzupełnieniem jej świetności - podstawą są możliwości, jakie daje w fizyka. Większość zadań da się wykonać bezkrwawo - ale po prostu człowiek nie może się powstrzymać od spłatania cichaczem jakiegoś figla - od poprzebijania opon w pojazdach, poprzez rozwalenie podstawy wieżyczki w której siedzi snajper - co by całość runęła w przepaść, po rozpieprzanie całych budynków :D

Miejscówki też są świetne - ucieczka rzeką we mgle, gdzie wszędzie śmigają tylko laserowe celowniki szukających cię żołnierzy, zakończona wpakowaniem się łodzią w cały oddział - bomba :D Albo szaleńczy bieg przed staczającym się na ciebie wrakiem rozwalonego przed chwilą śmigłowca - drzewa trzaskają, liście lecą :D Albo moment, kiedy zawiesiłem się w dżipie nad przepaścią właśnie na drzewku - normalnie Park Jurajski :D - no o akcjach jakie w Crysisie odchodzą można godzinami opowiadać :D

Najpiękniejsze jest to - że to gracz sobie sam taki los gotuje :D Żadnego skryptowania - chcesz pojedynek ze śmigłowcem - masz. Z czołgowem - proszę bardzo :D Piękne :D

ASSIM

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 26-03-2007
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja: 0
Odp: Crysis
« Odpowiedź #96 dnia: Listopada 19, 2007, 12:25:33 pm »
no to masz siakieś inne wymagania co do fabuły, bo według ludzi grających na pc, fabuła jest płyciutka, choć wizualnie wiadomo, na mocnym (cholernie mocnym, przypomne że na 8800gtx raczej nie warto pchać się w maksymalne ustawienia)) pierwsza klasa

gra robiona pod serie 9800, na tej też w nią dopiero zagram (tak, pomimo wszystko też chciałbym pobiegać po tej wyspie i postrzelać troche ;))

ciekawa recka jest na pclabie http://pclab.pl/art29777.html

najlepszy kawałek to:

"Koreańczyka z minigunem zabić można tylko z miniguna (inaczej się nie da - nawet strzały w głowę ze snajperki z bliskiej odległości są bezskuteczne). Informuję o tym, bo sam przez godzinę próbowałem się rozprawić z delikwentem tradycyjnymi metodami"  :lol: :lol: :lol:



Von Zay

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2004
  • Wiadomości: 741
  • Reputacja: 0
Odp: Crysis
« Odpowiedź #97 dnia: Listopada 19, 2007, 12:32:06 pm »
A czego tu oczekiwać od fabuły? :D Wolę konkret niż bzdury wymyślane przez Kojimę :D W Crysisie jest spójna i trzyma poziom - jest bosko poprowadzona, postacie występujące są świetne i ich gra jest niczego sobie. Jak chcę ciekawej fabuły - włączam Na Wspólnej :D

Recka nie chce mi się wyświetlić od drugiej strony w górę - natomiast widać, że autor jest noobem i nie rozumie fabuły :) Zaraz tu dopiszę o co chodzi, tylko sprawdzę jak się robi te zakładki spojlerowe :P

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

« Ostatnia zmiana: Listopada 19, 2007, 12:35:09 pm wysłana przez Von Zay »

ASSIM

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 26-03-2007
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja: 0
Odp: Crysis
« Odpowiedź #98 dnia: Listopada 19, 2007, 12:37:36 pm »

Recka nie chce mi się wyświetlić od drugiej strony w górę - natomiast widać, że autor jest noobem i nie rozumie fabuły :) Zaraz tu dopiszę o co chodzi, tylko sprawdzę jak się robi te zakładki spojlerowe :P

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)



a to może być, nie znam recenzentów na pclabie, bardziej ufam banditowi na fpc

Von Zay

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2004
  • Wiadomości: 741
  • Reputacja: 0
Odp: Crysis
« Odpowiedź #99 dnia: Listopada 19, 2007, 12:49:48 pm »
Hmm - nie chce mi się ta recka wgrać - ale z tego co czytam o niej - to jest to jedna wielka porażka ;] Już sam fakt spojlowania - bez przesady. Gość napisze taką bzdurę jak wyżej i ludzi pozniechęca do gry.
Ale w gierkę polecam zagrać także bez tej wypaśnej karty - ja grałem na GF6600 i podkręcanym baleronie. Grunt to ustawić fizykę na haja - bo to jest dla mnie esencja zabawy. W tej grze serio liczy się też grywalność.

ASSIM

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 26-03-2007
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja: 0
Odp: Crysis
« Odpowiedź #100 dnia: Listopada 19, 2007, 23:35:03 pm »
ta, zobaczyłem u kumpla stalkera na max ustawieniach, pomyślałem że mam słabego pieca, ale przynajmniej zobacze jak będzie u7 mnie wyglądał, i lipa, na prawie samym minimum, w rozdziałce 800/600, z static oświetleniem to inna gra całkiem, CAŁKIEM, o tym że musiałem grać z animacją popierniczającą z zawrotną prędkością 20/30 fps nie wspomne

oczywiście odpuściłem sobie, szkoda zdrowia, gra jednak zyskała status must have, i na pewno zagram za wszystkim na maksa w normalnej rozdziałce i w 60 fps (priorytet)

myśle że tak samo zrobie z crisisem, gra dużo traci gdy gra się na low i z małą ilością klatek, oświetlenie, tekstury, aa, anizo, obiekty w poly high, i przede wszystkim fps nie spadający poniżej 30, to wszystko sprawia że gra się dużo przyjemniej

tylko że to kosztuje niestety, czekam na pierwsze karty od nvidia 9800gts/gt, i znowu trochę pogram na piecu, bo zaległości się porobiły ;) (oblivion, gothic3, stalker, crisis, pewnie jeszcze coś wpadnie np fc2)

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Crysis
« Odpowiedź #101 dnia: Listopada 20, 2007, 00:13:18 am »
Von Zay, a czy później w grze nasz nanosuit się jakoś ulepsza, czy przez całą grę pozostajemy z możliwościami (i pojemnością baterii), jak na początku? Bo w demie wkurzało mnie strasznie, że zanim cokolwiek zdołało się zrobić (przebiec dłuższy odcinek sprintem czy też przejść niezauważonym), to bateria już się wyczerpywała -_-".
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Von Zay

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2004
  • Wiadomości: 741
  • Reputacja: 0
Odp: Crysis
« Odpowiedź #102 dnia: Listopada 20, 2007, 00:21:26 am »
Nie - od początku do końca ten sam. Moim zdaniem - gdyby wsadzili lepsze baterie do tego kombinezonu to byłoby zbyt prosto ;) Mi cała zabawa przypomniała kultowego X-Winga/Tie-Fightera, gdzie np. podczas ucieczki dawało się osłonę na dupę i chodu :D

Ale dzięki temu gierka jest jak dla mnie strasznie fajnie wyważona - trzeba ładnie kombinować, by dostać się tu a tu niezauważonym.

ASSIM - Stalker mnie strasznie wnerwił - nie mogłem zrozumieć systemu celowania ;) Tzn. gram zawsze jak idiota na najwyższych poziomach trudności i w Stalkerze ten był strasznie skopany - to pierwsza gra, w którym precyzyjny system celowania jest mniej skuteczny od strzelania "na gangsta" ;) Dramat. No i loadingi, pocięte etapy, etc. etc. ale może po prostu nie mam już takiej cierpliwości jak kiedyś. W Crysisa grało mi się w każdym razie BARDZO komfortowo i nie mogłem się oderwać od wykonywania kolejnych zadań.

Ibra

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2005
  • Wiadomości: 2 875
  • Reputacja: 0
Odp: Crysis
« Odpowiedź #103 dnia: Listopada 20, 2007, 21:10:35 pm »
Von Zay, mógłbyś przedstawić nam swoją konfigurację komputera i powiedzieć jak na nim gierka śmigała? :)

Von Zay

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2004
  • Wiadomości: 741
  • Reputacja: 0
Odp: Crysis
« Odpowiedź #104 dnia: Listopada 22, 2007, 21:26:25 pm »
Hehehe - Celeron 2,4 kręcony na 3,0-coś. 1GB ramu 2x512, GF6600 256. Przy wszystkim na low gierka nie chodziła poniżej 20 klatek. Ja sobie jednak zapodałem fizykę i parę pierdół na haja ;), wobec czego czasami coś się tam ścięło ;) Ale dało się przejść na najwyższym poziomie trudności. Tzn. jestem z tych osób, które jak im się gra podoba to przejdą ją i bez grafiki, ale w tym wypadku nie było najgorzej.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Crysis
« Odpowiedź #105 dnia: Listopada 22, 2007, 21:32:05 pm »
Zapodaj screena jak gierka na low wygląda.

r0ox

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 16-11-2007
  • Wiadomości: 127
  • Reputacja: 0
  • PSN: x-r0oFie
Odp: Crysis
« Odpowiedź #106 dnia: Listopada 25, 2007, 09:31:01 am »
Zapodaj screena jak gierka na low wygląda.


...

Sam gralem na low i wyglada strasznie,
Podobnie do Far Cry'a tylko ze duzo gorsze drzewa.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Crysis
« Odpowiedź #107 dnia: Listopada 25, 2007, 11:57:16 am »
Wyglada jak zaschniety cement ? ... aaa czyli solidnie ? ...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

blancjaone

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2004
  • Wiadomości: 2 946
  • Reputacja: 1
Odp: Crysis
« Odpowiedź #108 dnia: Listopada 25, 2007, 12:38:52 pm »
Cytuj
Przy wszystkim na low gierka nie chodziła poniżej 20 klatek. Ja sobie jednak zapodałem fizykę i parę pierdół na haja Wink, wobec czego czasami coś się tam ścięło
:shock:
Podziwiam, dla mnie takie coś to nie jest już gra.

r0ox

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 16-11-2007
  • Wiadomości: 127
  • Reputacja: 0
  • PSN: x-r0oFie
Odp: Crysis
« Odpowiedź #109 dnia: Listopada 25, 2007, 13:26:26 pm »
Wyglada jak zaschniety cement ? ... aaa czyli solidnie ? ...

Solidnie moze i tak,

Nie moglem zadnego drzewa powalic (;

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Crysis
« Odpowiedź #110 dnia: Listopada 25, 2007, 14:59:56 pm »
Nie moglem zadnego drzewa powalic (;
Jak grasz na low to drzewo powalisz dopiero po eksplozji granatu ;) Nie sprawdzałem jeszcze czy samochodem też da się taranować drzewa  :)

Von Zay

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2004
  • Wiadomości: 741
  • Reputacja: 0
Odp: Crysis
« Odpowiedź #111 dnia: Listopada 25, 2007, 15:08:52 pm »
Wyglada jak zaschniety cement ? ... aaa czyli solidnie ? ...

Solidnie moze i tak,

Nie moglem zadnego drzewa powalic (;

Na low fizyka praktycznie jest wyłączona. Nie wiem nawet, czy granaty latają w powietrzu :P

Cytuj
Przy wszystkim na low gierka nie chodziła poniżej 20 klatek. Ja sobie jednak zapodałem fizykę i parę pierdół na haja Wink, wobec czego czasami coś się tam ścięło
:shock:
Podziwiam, dla mnie takie coś to nie jest już gra.

Heh - jak mnie gierka wciągnie to na pierdoły takie jak technikalia nie zwracam uwagi :] Pierwszego Tomb Raidera przechodziłem na bodajże 486DX2 50 i to dopiero się cięło :D.


//edit

Nie wrzucę skrinów już niestety, bo po tym jak ją przeszedłem to się jej pozbyłem (w multi tylko CSS i Halo)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Crysis
« Odpowiedź #112 dnia: Listopada 25, 2007, 15:14:34 pm »
Na low fizyka praktycznie jest wyłączona. Nie wiem nawet, czy granaty latają w powietrzu :P
Ja gram na low, ale fizyke mam ustawioną na high - bo w płynności gry żadnej różnicy nie ma ;)

Von Zay

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2004
  • Wiadomości: 741
  • Reputacja: 0
Odp: Crysis
« Odpowiedź #113 dnia: Listopada 25, 2007, 15:19:37 pm »
Mnie ciekawi co się dzieje na DX10 po ustawieniu fizyki na haj - może rowy można kopać. Szczerze przyznam, że wycinanie drzew bawiło mnie potwornie - wyciąłem tyle drzew, że zieloni będą mnie nienawidzić do końca świata. Tym samym spełniło się kolejne moje marzenie - odwalić w grze akcje z Predatora :D (zostało mi jeszcze odwalenie jej na żywo, ale to w swoim czasie)

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Crysis
« Odpowiedź #114 dnia: Listopada 25, 2007, 15:50:47 pm »
Mnie ciekawi co się dzieje na DX10 po ustawieniu fizyki na haj - może rowy można kopać.
te niby efekty dx10 mozna wlaczyc na kartach z dx9 wystarczy to ustawic w plikach cfg
nie wiem jak w pelnej wersji ale w demie zeby ustawic np fizyke na v. high trzeba bylo wejsc do pliku
sys_spec_Physics.cfg i tam wpisac 4
« Ostatnia zmiana: Listopada 25, 2007, 15:59:29 pm wysłana przez Wulfen »

Von Zay

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2004
  • Wiadomości: 741
  • Reputacja: 0
Odp: Crysis
« Odpowiedź #115 dnia: Listopada 25, 2007, 15:55:15 pm »
To niech ktoś z łaski swojej sprawdzi i powie co się dzieje z fizyką na very haj ;)

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
Odp: Crysis
« Odpowiedź #116 dnia: Grudnia 02, 2007, 17:36:43 pm »
Mozna sciac drzewo a potem dlutem wydziargac z niego pajacyka :)

Wrobel

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 331
  • Reputacja: 0
Odp: Crysis
« Odpowiedź #117 dnia: Grudnia 02, 2007, 17:53:31 pm »
Na very high masz lepszą animację ciał podczas śmierci, nieznacznie lepiej falujące liście (można zauważyć oddzielnie animowane poszczególne obiekty), trawa lepiej się ugina pod Twoimi krokami (nie tylko większe rośliny, mniejsze też), wybuchy powodują większe spustoszenia itd - jednym słowem kosmetyka.

A co do samego Crysisa - jak napisałem kiedyś recenzji dla jakiegoś-tam-serwisu-eu gra jest świetnie wyważona i spójna. Jest w niej mnóstwo elementów, które rewelacyjnie dopracowano. Na ciała się następuje jak przez nie przechodzimy, nie można przez nie przeniknąć, świetnie zachowuje się nieliczna (ale zawsze) fauna. A to tylko czubek góry. Gra ma bardzo solidny gameplay - oprócz kilku wpadek (które troszkę mnie raziły) jest wszystko na najwyższym poziomie. Gra ma wspaniały, filmowy klimat i oferuję ogromna swobodę. Rażą bugi w AI, niemożność zabicia gościa przez przeszkody, miejscami słabe tekstury - i dosłownie kilka pierdółek, które znajdziesz jak się czepiasz. Szkoda też, że poza rozróżnieniem głowa - reszta ciała, przeciwnicy nie mają stref trafień. Head shot zabija na miejscu, ale potem nie ma znaczenia czy walisz gościowi po stopie czy w katę - i tak zginie. A tak chciałby móc wytrącić broń czy uziemić kogoś serią w kulasy...

A co do prędkości działania - high i animacja nieschodząca poniżej 30 klatek (tylko podczas największych zadym z alienami w roli głównej) na AMD X2 4200, 4 GB Patriot Low Latency 800MHz, Asusie M2N32 Sli Deluxe i Gigabyte GF 8800GT lekko podkręconym. Wszystko pod XP z SP2. Na Viście drastyczny spadek wydajności przy tych samych ustawieniach i sprzęcie. Do Very High gra prosi o druga kartę lub uprzejmie każe czekać na serię GF 9xxx. Grać można tylko po zaakceptowaniu zadyszki podczas większych walk - czyli w miarę często.

Gra jest świetna, ale drobne i denerwujące błędy, które występują nie powinny mieć moim zdaniem miejsca. Gra jest świetna ale na pewno nie genialna. Crytek coś przebkiwał o trylogii - i oby kolejne produkcje wyeliminowały te denerwujące błędy.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 03, 2007, 17:43:01 pm wysłana przez Wrobel »


PEOPLE = SHIT

D3LTA_TOM.

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2007
  • Wiadomości: 1 048
  • Reputacja: 0
  • Xbox Live: xXI TOMEK IXx
Odp: Crysis
« Odpowiedź #118 dnia: Grudnia 03, 2007, 14:39:12 pm »
Jak dlamnie bardzo fajna gra :-/



puppet

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 17-10-2007
  • Wiadomości: 162
  • Reputacja: 0
Odp: Crysis
« Odpowiedź #119 dnia: Grudnia 03, 2007, 15:45:30 pm »
Fajna dla nielicznych posiadających wystarczająco mocny sprzęt.
Dla pozostałych to fajna będzie za kilka lat  :?