Kupiłem kolczyki Swarovskiego (nie dla siebie, by nie było=), dwa lata gwarancji. Buty , trzy lata gwarancji. Zegarek. Również 2 lata gwarancji. HDTV. Dwa lata ....
Wszystkie te rzeczy jak widać z różnych segmentów. Wszystkie przy tym kupione w różnych sklepach. Każdy ten przedmiot nie był zamawiany przez internet. Ale wszystkie mogłem wymienić do siedmiu dni bez marudzenia (o ile nie uszkodziłem).
Zresztą , dla pewności chłopak może się upewnić. Zawsze może stwierdzić , że to prezent i czy w razie nieprzewidzianych okoliczności "wiesz co Rafał, nie ten kolor", może wymienić.
Sklep , który dba o klienta zezwoli. Jeśli nie, nie polecam kupować czegokolwiek tam.
Chyba ta zasada nie obowiązuje w sklepach niższej kategorii, lub, gdy bieliznę kupujemy - a i to nie zawsze.