Tak czytam i czytam o tym 1 biegu i aż śmiech mnie ogarnia
Jak już kilka osób napisało nie wiem jak można zrzucić z 6 biegu od razu na 1, tym bardziej jak się nie ma G25..
Dla osoby która w "normalny sposób bawi się z grą redukcja biegów odbywa się na słuch i nigdy z maksymalnych obrotów na danym biegu..
A w GT:P jest coś takiego jak wyhamowywanie biegami i bez tego ciężko by mi było samym hamowaniem pokonać niektóre zakręty grając z DFP w klasie A, powiem więcej że puszczając gaz i nie hamując hamulcem grając już np F430 auto ciężej opanować i zaczyna nosić bokami.
Jak dla mnie redukcja biegów przed zakrętem to jedna z najbardziej rajcujących czynności w grze i grając na kierownicy nie przychodzi mi do głowy nic głupiego jak wrzucanie wstecznego przy 200km/h czy cokolwiek innego bo ciągle jestem maksymalnie skupiony a zarazem mam wielką frajdę z kręcenia kółkiem i walki z FF
Myślę zarazem że to nie temat na walkę czy Forza 2 czy GT5:P jest lepsza bo i jedna gra i druga ma wady jak i zalety i o wiele bardziej istotne niż obawa co się stanie po redukcji z 6 na 1 bieg przy 200km/h...
Przy Forzie 1 spędziłem mnóstwo godzin przy Forzie 2 jeszcze lepiej się bawiłem ale niestety nie grałem na kierownicy. Teraz gram w GT5:p na DFP i jest najbardziej wymagającą grą wyścigową w jaką grałem (wczoraj żeby skończyć na 3 miejscu ostatni wyścig w klasie A w którym trzeba jechać F430 walczyłem z 1h
).
Cenie obie serie choćby za to że tworzą konkurencję a przez to dążą do ideału.
Tu można wrzucać wyniki:
http://db.gtrp.de/
Dzięki to mi się przyda bo w końcu mogę zmieniać ustawienia w samochodach, więc i grać Time trial czas zacząć