Dopiero teraz miałem przeczytać cały ten tekst i dosłownie zatkało mnie. Stanwojenny jesteś mistrzem w oddaniu tego co czuje Gracz bijąc te rekordy. Idealnie opisujesz to czym jest GT5:P. Zdecydowanie powinieneś zająć się redagowaniem takich gier lub sportów motorowych. Wielki szacunek dla Ciebie i pełne uznanie za to co robisz tutaj na forum.
Witam! i pozdrawiam szanownych graczy.
Dziękuje bardzo ci MarcePan. Ja normalnie zajmuje się innymi dziedzinami życia, odległymi od pisania. Ale czasami pojawia się taka gwiazda jak gt5p i od razu w głowie powstają pomysły na jakieś "tekściki". Staram sie pisać szczerze, bez pozy "stay cool" która zabija wszelkie emocje. Clarkson jest niedoścignionym wzorem
POWEEERRRRRRRRR!!!!!!!
Niestety NEO+ raczej mnie już olało. widocznie byłem potrzebny tylko na jeden miesiąc (czytałeś majowy motorsport w N+?
) jako zapachaj dziura. Trudno, tak bywa. I tak było fajnie zrobic to chociaż raz. A do Ps Extreme sie nie pcham bo w dziale gier wyścigowych nie mają miejsca na jakieś dłuższe dywagacje. tak więc sam widzisz, że rynek w Polsce jest skormny i trzeba się ograniczać raczej do forum.
Słuchaj, a o szacunku to by można napisać książke, bo to co odjebałeś w rankings to szok. Specjalnie umieściłem w tekscie twojego nicka licząc że pójdzie w n+ bo uważam, że należy ci się zasłużona "sława" w światku gt5. Ja sobie odpuściłem gnębienie czasów w time trial. poprzeczka tak wysoko, że życia by mi nie starczyło. za to w drift trialu (musze się pochwalić! a co!) w 350z skopałem tyłek kilku Japończykom i wisiałem(3 tygodnie temu) w kilku "pierwszych dziesiątkach", a nawet w pierwszej setce (55) w klasyfikacji ogólnej dla eiger norwald. Będąc jedynym polakiem w takim rankingu uczucie jest niesamowite i w pełni wynagradza trud włożony w osiągnięcie tego wyniku. zresztą sam to wiesz, bo robisz dokładnie to samo tylko, że w time'ie.
Na koniec muszę ci napisać, że tak jak ty miałeś kłopot z tym nieudanym przejazdem gdy zahaczyłeś o bandę i to się zapisało... to ja też miałem podobnie, gdy rankingi nie były jeszcze tak wyśrubowane i "wykaleczyłem" w brzydkim stylu awans do pierwszej 10, mój replay stał się dostępny dla kazdego, to pierwsze co zrobiłem to zacząłem poprawiać punktację, żeby przebić ten rekord i zapisac się w rankings, w ładniejszym stylu, z ładniejszym i bardziej technicznym driftem. Tak już mamy, że nie interesują nas półśrodki.
pozdrawiam!
ps. czy na forum istnieje realne zapotrzebowanie na tekst o ustawianiu parametrów samochodu do driftingu? ktoś sie tym zajmuje? kogoś to interesuje?
ps2. wyboraź sobie MarcePan, że nie potrafię driftować w GRID! WOGÓLE!!! aż mi wstyd, ale po kilku tygodniach jazdy w gt5p nie potrafię się przestawić i poślizgać się w tym gridzie.
porażka.